Untouchable Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Corrado G60 Compressor σε ΤURBO. Kαθομουνα και κοιτουσα στο ebay κοστος στους κομπρεσσορες, και διαφορα kit αναβαθμισης.... Λεω...ετσι κι αλλιως τα G ειναι με ημερομηνια ληξεως, οι εχωντες corrado το γνωριζουνε αυτο πολυ καλα. Αντε να βγει ο κομπρεσσορας, και να μπει τουρμπινα. Τι ομως? Εισαγωγη? Passat? Το intercooler της μανας του ειναι αρκετο? Αν καποιο μελος εδω εχει κανει την μετατροπη ας δωσει μερικες πληροφοριες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Corrado G60 Compressor σε ΤURBO.Kαθομουνα και κοιτουσα στο ebay κοστος στους κομπρεσσορες, και διαφορα kit αναβαθμισης.... Λεω...ετσι κι αλλιως τα G ειναι με ημερομηνια ληξεως, οι εχωντες corrado το γνωριζουνε αυτο πολυ καλα. Αντε να βγει ο κομπρεσσορας, και να μπει τουρμπινα. Τι ομως? Εισαγωγη? Passat? Το intercooler της μανας του ειναι αρκετο? Αν καποιο μελος εδω εχει κανει την μετατροπη ας δωσει μερικες πληροφοριες. Φιλε μου το εχω στις προγραμματισμενες εργασιες που θα κανω στο αυτοκινητο μου. Αν θες λεπτομεριες περιμενε να τελειωσω με τη φανοποιια και θα τα δεις ολα καρε καρα με φωτο στο τοπικ μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Untouchable Posted May 3, 2008 Author Report Share Posted May 3, 2008 (edited) @Scirocco2 εχει ενδιαφερον το θεμα...Εδω ειμαι - απικο - μην χασω κανενα επεισοδιο!!! Εχουμε και λεμε:Kατοπιν οχι και πολυ σκεψης, καταληξαμε στο turbo.Η μετατροπη θα ξεκινησει μεχρι το τελος της εβδομαδας απο φιλο μηχανικο expert του ειδους.Με βλεπω χωρις αμαξι καμια 10αρια μερες, και καλα που εχω και ενα TENERE για να κοβω τις βολτες μου. Θα κανω σχετικο ποστ εδω, προ και μετα, με καθε λεπτομερεια και φυσικα τελικο κοστος.Ευχομαι τα αλογα να ειναι αραβικα!!! Το g-ladder λοιπον βγαινει για πουλημα, στην σχετικη ενοτητα. To kit σχεδον μαζευτηκεΕισαγωγη, εξαγωγη, τουρμπινα garret t3, sns chip, τα κολαρα της samco, και συνεχιζουμε.Εχει μεγαλη φαση να κανεις βολτες, χωρις το g60.Καπου στις 2600, ψαχνει να βρει το G, αλλα...φωνη βοωντος εντι ερημω. Τελικα καταφερα να παρω μερικες μερες αδεια, και επιτελους να δοκιμασω το καμαρι μου στην εθνικη... Τυπικα αναφερω οτι το ολο projekt που δεν εχει τελειωσει ακομα, περιλαμβανει:Τουρμπο τυπου Τ3 με 39 inlet και 35 exhaust, με ρυθμιση στα 0.8 και 0.9 overboost.5o μπεκ και δευτερη μοναδα παραλληλη με τον εγκεφαλο.Ιντερκουλερ μεγαλυτερο, εισαγωγη και εξαγωγη και εκεντροφορο.To ολο συνολο εως τωρα αποδειδει περισσοτερους απο 200 ιππους στον τροχο, και 245nm. Το τουρμπο συμπεριφερεται πολιτισμενα μεχρι τις 3200, και θα ελεγα οτι εκει μεσα ειναι και η πληρωση του.Οδηγιεται ευκολα μεσα στην πολη χωρις υστερικα ξεσπασματα σε χαμηλες στροφες.Η καταναλωση του ειναι σε λογικα επιπεδα και λιγο πιο ανεβασμενη σε σχεση με το glader, και η θερμοκρασια λαδιου ειναι απο 96 - 104. Μολις τελειωσει θα βαλω και τις αναλογες φωτο. Ξεκιναω λοιπον Τριτη πρωι απο Χαλκιδικη και πρωτη σταση Λαμια, να δω και τον Γιαννακη που μονο απο τα τηλεφωνα μιλαμε.Αθηνα να δουμε τον Φιλλιπο, και μετα Πυργος και Ναυπλιο.Πετρο εσενα σε αφησα στο τελος....ετοιμαζε τους φραπεδες για ξεκινημα!!! Edited January 25, 2016 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
argirisvale Posted November 10, 2011 Report Share Posted November 10, 2011 καλημερα παιδια!!! μια ερωτηση... αν κ τι προβλημα βγαζουν τα μοτερ απο corrado me compressor;;; 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted November 12, 2011 Report Share Posted November 12, 2011 καλημερα παιδια!!! μια ερωτηση... αν κ τι προβλημα βγαζουν τα μοτερ απο corrado me compressor;;; καλημερα παιδια!!! μια ερωτηση... αν κ τι προβλημα βγαζουν τα μοτερ απο corrado me compressor;;; Γεια σου φιλε μου.Συνηθως σπανε.Αλλες φορες απο κακη συντηρηση αλλα τις περισσοτερες απο ΚΑΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Αναγνωστόπουλος Posted September 20, 2015 Report Share Posted September 20, 2015 Χαίρετε παίδες.Η αλλαγή κομαποκομπρεσορ τούρμπο αξίζει; Η συμφέρει καλύτερα αλλαγηαπο golf 4 agy μοτέρ agy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Μαλλον εννοεις agu Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Χαίρετε παίδες.Η αλλαγή κομαποκομπρεσορ τούρμπο αξίζει; Η συμφέρει καλύτερα αλλαγηαπο golf 4 agy μοτέρ agy Για μενα το να τουρμπισεις το 8ν PG ειναι χαμενος κοπος και πεταμενα λεφτα. Η καλυτερη επιλογη κατα τη γνωμη μου με τα λιγοτερα εξοδα, τη μεγαλυτερη αξιοπιστια και κακα τα ψεματα τη σημερον ημερα που ολοι ψαχνουμε για οικονομια καυσιμου ειναι η 20νt. Προσφατα εκανε τη μετατροπη ενας φιλος μου σε corrado βαζοντας εναν aeb απο passat και το αυτοκινητο εκτος του οτι ειναι σαν εργοστασιακο δεν καιει και τιποτα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aramis Posted October 1, 2015 Report Share Posted October 1, 2015 Για μενα το να τουρμπισεις το 8ν PG ειναι χαμενος κοπος και πεταμενα λεφτα. Η καλυτερη επιλογη κατα τη γνωμη μου με τα λιγοτερα εξοδα, τη μεγαλυτερη αξιοπιστια και κακα τα ψεματα τη σημερον ημερα που ολοι ψαχνουμε για οικονομια καυσιμου ειναι η 20νt. Προσφατα εκανε τη μετατροπη ενας φιλος μου σε corrado βαζοντας εναν aeb απο passat και το αυτοκινητο εκτος του οτι ειναι σαν εργοστασιακο δεν καιει και τιποτα. Στην πρωτη παραγραφο περιγραφεις μια καγκουρια... Το σωστο ειναι να παραμεινει ο κινητηρας απειραχτος (G60) και να επισκευαστει, κατα τη γνωμη μου. Στη δευτερη παραγραφο μαλλον κανεις καποιο λαθος: AEB απο Passat σε Corrado? Αυτος ο κηνητηρας ειναι διαμηκης, μονο ο μαγος του Οζ μπορει να τον βαλει σε Corrado! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 (edited) Στην πρωτη παραγραφο περιγραφεις μια καγκουρια... Το σωστο ειναι να παραμεινει ο κινητηρας απειραχτος (G60) και να επισκευαστει, κατα τη γνωμη μου. Στη δευτερη παραγραφο μαλλον κανεις καποιο λαθος: AEB απο Passat σε Corrado? Αυτος ο κηνητηρας ειναι διαμηκης, μονο ο μαγος του Οζ μπορει να τον βαλει σε Corrado! Το γεγονος οτι μερικοι ασχετοι δεν γνωριζουν οτι ολα τα vag μοιραζονται το ιδιο μπλοκ δεν σημαινει πως επειδη ειναι διαμηκης δεν μπαινει κι ολας. Τη μετατροπη του την εχω κανει εγω και σε πληροφορω οτι η μηχανη μπηκε με τις εργοστασιακες βασεις του corradο οπως επισης το δυναμο και η τρομπα του υδραυλικου. Το ΑΕΒ εχει την τρομπα λαδιου με γραναζι κι οχι με καδενα οπως τα εγκαρσια που το κανει ακομα πιο ευκολο. Μεχρι και το καρτερ του g60 βαλαμε και ταιριαξε. Edited October 2, 2015 by Rocpet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aramis Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Οφειλω να πιστεψω αυτα που ισχυριζεσαι Rocpet. Πρεπει να παραδεχτεις παντως, οτι ο ΑΕΒ δεν μπηκε αυτουσιος αλλα ηθελε καποια "κοπτοραπτικη" (πχ καρτερ). Και για να μη βγαινουμε εκτος θεματος, θεωρω οτι αν καποιος θελει να κανει την μετατροπη, καλυτερα να βαλει κινητηρα AGU απο Golf IV Gti που μπαινει κουτι και εχει και λιγο καλυτερα εντοσθια απο τον AEB. Καποιοι εχουν βαλει και APY ή BAM απο S3 (ΤΤ quattro, Leon cupra κλπ). Μεγαλυτερος μπελας στη μετατροπη G60->20VT ειναι οι σωληνωσεις προς και απο το intercooler και τα ηλεκτρολογικα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocpet Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Οφειλω να πιστεψω αυτα που ισχυριζεσαι Rocpet. Πρεπει να παραδεχτεις παντως, οτι ο ΑΕΒ δεν μπηκε αυτουσιος αλλα ηθελε καποια "κοπτοραπτικη" (πχ καρτερ). Και για να μη βγαινουμε εκτος θεματος, θεωρω οτι αν καποιος θελει να κανει την μετατροπη, καλυτερα να βαλει κινητηρα AGU απο Golf IV Gti που μπαινει κουτι και εχει και λιγο καλυτερα εντοσθια απο τον AEB. Καποιοι εχουν βαλει και APY ή BAM απο S3 (ΤΤ quattro, Leon cupra κλπ). Μεγαλυτερος μπελας στη μετατροπη G60->20VT ειναι οι σωληνωσεις προς και απο το intercooler και τα ηλεκτρολογικα.. Ισα ισα φιλε μου που το aeb μπαινει πιο ευκολα γιατι εχεις να ασχοληθεις μονο με πλεξουδες και σωληνες ιντερκουλερ μετα. Ολα τα περιφεριακα οπως βασεις δυναμο,δυναμο,τρομπα υδραυλικου,κομπρεσσορας αιρκοντισιον,ψυγειο λαδιου,τρομπα νερου, ημαντες κλπ μπηκαν του corrado και δεν χρειαστηκε να ταιριαξουμε σωληνες κολαρα τροχαλιες και χιλια αλλα πργματα που πρεπει να κανεις με τα εγκαρσια.Συμφωνω μαζι σου στο γεγονος οτι τα παραπανω μοτερ που περιεγραψες ειναι ελαφρως πιο ενισυμενα σε σχεση με αυτο που βαλαμε αλλα επειδη παντα πριν βαλω ενα μοτερ του κανω γενικη σε αυτο ριξαμε μπιελοπιστονα απο bam, οχι οτι τα χρειαζοταν ετσι για τη περιπτωση που θελησουμε κατι παραπανω απο το μαμα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aramis Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Ισα ισα φιλε μου που το aeb μπαινει πιο ευκολα γιατι εχεις να ασχοληθεις μονο με πλεξουδες και σωληνες ιντερκουλερ μετα. Ολα τα περιφεριακα οπως βασεις δυναμο,δυναμο,τρομπα υδραυλικου,κομπρεσσορας αιρκοντισιον,ψυγειο λαδιου,τρομπα νερου, ημαντες κλπ μπηκαν του corrado και δεν χρειαστηκε να ταιριαξουμε σωληνες κολαρα τροχαλιες και χιλια αλλα πργματα που πρεπει να κανεις με τα εγκαρσια. Συμφωνω μαζι σου στο γεγονος οτι τα παραπανω μοτερ που περιεγραψες ειναι ελαφρως πιο ενισυμενα σε σχεση με αυτο που βαλαμε αλλα επειδη παντα πριν βαλω ενα μοτερ του κανω γενικη σε αυτο ριξαμε μπιελοπιστονα απο bam, οχι οτι τα χρειαζοταν ετσι για τη περιπτωση που θελησουμε κατι παραπανω απο το μαμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...