Nikos_Passat_2.0T Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 (edited) Όπως ανέφερα και σε άλλο θέμα, χθες το απόγευμα πήγαμε με τον Αντώνη να δυναμομετρήσουμε τις Passatούμπες μας... Λοιπόν... και τα δύο είναι δίλιτρα τούρμπο με Tiptronic σασμάν. Τα setups των αυτοκινήτων έχουν ως εξής: Το δικό μου: Μόνο πρόγραμμα της Sportec. Του Αντώνη: Πρόγραμμα APR, downpipe APR, εξάτμιση και φιλτροχοάνη (Αντώνη αν θέλεις συμπλήρωσε με λεπτομέρειες ρε συ, γιατί δεν τα θυμάμαι). Αποτελέσματα: Το δικό μου έβγαλε 244,1PS με 326Nm Του Αντώνη έβγαλε 259,7PS με 363Nm!!!! Η δυναμομέτρηση έγινε στη Χρυσαυγή στον Στάθη σε δυναμόμετρο Maha 3000 και μείναμε πολύ ικανοποιημένοι. Ο Τάκης ήταν πολύ εξυπηρετικός, μας εξηγούσε κάθε τι που έκανε και πρόσεχε τα καμάρια μας με το παραπάνω. Μας είπε επίσης ότι λόγω του ότι είναι αυτόματα τα σασμάν μας και όταν το πατούσε τέρμα (στις χαμηλές στροφές) έκανε kick down, μας είπε ότι οι τιμές της ροπής είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερες. Όπως επίσης πολύ καλή ήταν και η κουβέντα που ακολούθησε με θέμα τις βελτιώσεις, από ένα απλό πρόγραμμα μέχρι την πλήρη μετατροπή... Ο Αντώνης μοιράστηκε μαζί μας και την εμπειρία του με την APR στην Αμερική, η οποία θα έλεγα ακούγεται εξωπραγματική για τα ελληνικά δεδομένα! Εδώ θα βρείτε τα σχετικά videos (να ευχαριστήσω τον αδερφό μου για το μοντάζ και το upload... ): Και μερικές φώτο.... Εγώ... Ο Αντώνης... Τα αποτελέσματά μου... Τα αποτελέσματα του Αντώνη... Και το δυναμόμετρο... Edited May 14, 2008 by Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 Πολυ ωραια τα νουμερα που βγαλατε και οι δυο!! Συγχαρητηρια!! Και το δυναμομετρο ειναι απολυτως σωστο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted May 13, 2008 Author Report Share Posted May 13, 2008 (edited) Ευχαριστούμε Κωσταντίνε... Έχω προσθέσει και 2 βιντεάκια με τις μετρήσεις. Το δικό μου βέβαια τραβήχτηκε όχι από την κανονική μέτρηση, αλλά σε μία από τις προσπάθειες να μην κάνει το kick down... Να πω ότι του Αντώνη είναι σωστό θηρίο! Ο Τάκης εντυπωσιάστηκε από την λειτουργία του αυτοκινήτου του και επίσης εντύπωση κάνει ο χρόνος που κρατάει το πρόγραμμα την υψηλή πίεση! Ήταν ένα ευχάριστο απόγευμα θα έλεγα. Μακάρι να επανληφθεί στο μέλλον. *Μπήκαν άλλα 2 βίντεο από τον Αντώνη στο 1ο post... Edited May 13, 2008 by Νίκος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 Ωρε δυναμη! Ετσι να βλεπω τα αλογα ! Μπραβο Πασσαδες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 αυτά είναι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 πώς να κοιμιθώ και εγώ τώρα βλέποντας αυτά τα νούμερα... αχ μου βάζετε φυτιλιές να ξανα αρχίσω το project Passat 1.8T... πόλυ δυνάτο το πασσατ σου νικό! (ορέα ζαντούλα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted November 1, 2008 Author Report Share Posted November 1, 2008 Που είναι ο κύριος με τα 253PS? Μην ντρέπεσαι, γράψε για την Passatούμπα σου! ¶ντε γιατί δεν θα αντέξω και θα αρχήσω τα πειράγματα (όχι του αυτοκινήτου αλλά προς εσένα)!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pescarus Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Που είναι ο κύριος με τα 253PS? Μην ντρέπεσαι, γράψε για την Passatούμπα σου! ¶ντε γιατί δεν θα αντέξω και θα αρχήσω τα πειράγματα (όχι του αυτοκινήτου αλλά προς εσένα)!!!! Βρε δεν ξέρει να κάνει upload......βοήθησέ τον.... Αλλά το επιβεβαιώνω και εγώ....253,6 :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 (edited) Πες τα ρε Γιάννη,που ο "αυτόματος" μας την λέει. Θα μάθω να κάνω upload αλλά τωρα δεν έχω χρόνο να το ψάξω. Πάντως 253,6PS και 388Nm καλά είναι εεεεεεεεεεεεεεεεεεεε; Edited November 1, 2008 by anastos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Για να βάλουμε τα πράγματα σε τάξη. Μη μου πειράζετε τον μικρότερο της παρέας εκτός κι αν κάνω λάθος και είσαι εσύ Νίκο ο μικρότερος. Και upload θα μάθει να κάνει και τσαγάκια να κερνάει σιγα-σιγα κύριε Νίκο μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 (edited) Μπα εγώ είμαι ο πιτσιρίκος Γιώργο. Απλά επειδή είμαι πιο συγκατημένος μας την λέει.Δεν πειράζει όμως. Εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα. Να που έμαθα πως να κάνω upload. Μαθαίνω γρήγορα το μικρό Τα στοιχεία από το δυναμόμετρο. Edited November 1, 2008 by anastos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatempos Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 (edited) 70 ps απωλεια ισχυος Παντως στα παραπανω διαγραμματα ισχυος και τα 2 αυτοκινητα εχουν περιπου την ιδια απωλεια οποτε δεν μπορεις να κανεις και τιποτα ετσι ειναι εκ κατασκευης Edited November 1, 2008 by passatempos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Η αύξηση της ροπής όμως είναι φίλε πασσατέμπο που κάνει την διαφορά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Δεν νομίζω αυτό το νούμερο να είναι αληθινό.Διότι συνήθως έχουμε μια τάξη των 12 άντε 20PS απώλειες από το σύστημα μετάδοσης. 70PS είναι υπερβολικά πολύ. Αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα έπρεπε να έχω την ίδια ισχύ στους τροχούς με όταν είχα το μανίσιο πρόγραμμα. Κάτι τέτοιο σίγουρα δεν ισχύει. Δηλ. είχα 200PS με 20PS να πούμε απώλειες; Και τώρα έχω 250PS με 70PS απώλειες. ¶ρα είμαι στα ίδια; Απ' ότι διάβασα τώρα σε ένα forum σε ένα δικίνητο από το μοτέρ μέχρι τους τροχούς χάνεται περίπου ένα 10-15% και σε ένα μόνιμα τετρακίνητο 20-25%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted November 2, 2008 Author Report Share Posted November 2, 2008 Λοιπόν, ο "αυτόματος" σου εύχεται χρόνια πολλά, εεεε..... λάθος κασέτα! Κώτσο καλορίζικο και σου εύχομαι σύντομα να είναι και μόνιμο! Και για να υπερασπίσω και την θέση μου, δεν ξέρω τι λένε τα νούμερα, αλλά ξέρω ότι στο δρόμο τον κολούσα τον κύριο "μικρό" από πίσω, και ας είχα και το αξιότιμο κύριο Γιάννη μαζί μου! Και μη μου πείτε πάλι ότι δεν ήξερε τον δρόμο, γιατί δεν φαντάζομαι ότι από τα 120-130 μέχρι τα 240 να το πατούσε απλά πιο λίγο το γκάζι. Το δέχομαι ότι όταν φτάναμε τα 240 το άφηνε γιατί δεν ήξερε το δρόμο, αλλά μέχρι εκεί ο "αυτόματος" άφηνε και λίγο γκάζι για να μην τον σπρώξει από πίσω!!!! Έτσι, έτσι! Να ρίχνω λάδι στην φωτιά εγώ!!! Λοιπόν, κανονίστε συνάντηση με το φως της ημέρας σε δρόμο μεγάλο και με λίγη κίνηση και θα έρθω να σας δείξω πως περνάνε μπροστά οι "αυτόματοι"! (έριξα αρκετό λάδι?) Για να μην πω ότι όταν οι "χειροκίνητοι" τρέχουν με 240 και είναι στους κόφτες, οι "αυτόματοι" κάνουν cruising με 5.000σαλ... (φτάνει ρε τόσο λάδι?) ¶σε που ο φίλτατος Γιάννης εντυπωσιάστηκε όταν συνειδητοποίησε ότι όταν αυτός πάει με 3.000σαλ και 6η έχει 120χλμ/ω ενώ ο "αυτόματος" πάει με 160χλμ/ω!!! (αυτά! μου τελείωσε το λάδι!!!) Αλάνια πολύ μου άρεσε που τα είπαμε έστω στα γρήγορα την Πέμπτη! ¶ντε να βρεθούμε για κανέναν καφέ να τα πούμε, γιατί έχουμε πολλά να πούμε! Κύριε καθηγητά, θα σε χρειαστώ για συμπαράσταση!!! ΥΓ: Κώστα, μην οδηγείς άλλο το Passat! Κράτα και λίγο πρόγραμμα για όταν βρεθούμε!! Και πάλι καλορίζικο και σου εύχομαι και μόνιμο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pescarus Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Ρε πορωμένος έιναι. Την άλλη μέρα πήγε και το έβαλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted November 2, 2008 Author Report Share Posted November 2, 2008 Ρε πορωμένος έιναι. Την άλλη μέρα πήγε και το έβαλε Σωστόοοοοοοοοοοοος!!!!! Μπράβο Κώτσο! You did the right thing! Εσύ ρε Γιάννη τι κάθεσαι? Κάθε μέρα σε απόσταση αναπνοής από τον Στάθη είσαι! Πετάξου 5 λεπτά, γιατί σε βλέπω να πηγαίνουμε για καφέ και να μας ψάχνεις με τα κυάλια! (μα πόσο κακός μπορεί να είμαι Κυριακή πρωί!!???) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 Νίκο μια και είμαι στην οπισθοφυλακή άσε να έχω για λίγο καιρό ακόμα και τον Γιάννη μαζί μου. Ετσι όπως το πάτε θα με κάνετε να βάλω 1-2 μπουκάλες νίτρο για να σας ακολουθώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted November 2, 2008 Report Share Posted November 2, 2008 (edited) Στη βράση κολλάει το σίδερο . Οι παλιοί κάτι ήξεραν και το έλεγαν. Να το σκεφτομαι και να το σκέφτομαι;Πήγα την άλλη μέρα και έβαλα το multi. Πάντως εγώ πορώνομαι με την επιτάγχυνση που έχει τώρα το ατοκίνητο :lol: . Εγώ δεν είμαι για τελικές. ¶λλωστε ούτε οι δρομοι μας ούτε και τα ραντάρ μας είναι για τέτοιες ταχύτητες. Να κανονίσουμε άμεσα συνάντηση. Να τα πούμε και από κοντά. Υ..Γ. Κάτι που παραλήγω να ξεχάσω. 240 km/h me 5500rpm. Για να ξέρουν μερικοί (Ονόματα δεν λέω αλλά Νίκο τον λένε) Edited November 2, 2008 by anastos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pescarus Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Και που να μπουνε και τα K&N που έρχονται... Τρέμε "αυτόματε"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anastos Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 Μην τον πειράζετε γιατί μετά εμένα θα κολάει και ποιος τον ακούει μετά. Ήδη με έχει στην μπούκα μην γίνουν χειρότερα τα πράγματα. . Γιάννη έμαθες που βρίσκονται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 12, 2009 Author Report Share Posted June 12, 2009 Για να μην ανοίγω νέο θέμα, σε αυτό το topic νομίζω ταιριάζουν απόλυτα οι μετρήσεις που κάναμε. Χθες το απόγευμα λοιπόν, μετρήσαμε τo Passat του Κώστα (anastos) και του Γιάννη (pescarus) με το VagCom, για να δούμε πόση πίεση σηκώνουν. Οι μετρήσεις που έγιναν είχαν φόρτωμα από 2α μέχρι και 5η και στο τέλος με 4η από χαμηλά για να μετρήσουμε και overboost. Επίσης, κάναμε και μία μέτρηση του Κώστα με μαμά πρόγραμμα, για να δούμε διαφορές από ένα stock Passat. Στα παρακάτω διαγράμματα είναι και το δικό μου, το οποίο μετρήθηκε πριν 1 εβδομάδα περίπου, το οποίο όμως δεν έχει μέτρηση με overboost... Τα διαγράμματα παρακάτω έχουν ως εξείς: anastos = APR stage 1 pescarus = APR stage 1 Νίκος = SPORTEC stage 1 anastos = stock ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ: Αρχικά να πω ότι προσπάθησα να βάλω και όλες τις γραφικές μαζί, αλλά λόγω του ότι οι μετρήσεις δεν ξεκινούσαν από στάση ή από κάτι το οποίο να το έχω ως "μηδέν", δεν έβγαινε νόημα, αφού κάθε "φούσκωμα" ήταν αλλού για αλλού! Ίσως αν έχετε όρεξη, μια μέρα να κάνουμε τις μετρήσεις από στάση, οπότε να μπορούμε να κάνουμε και πιο άμεσα συγκρίσεις. Εγώ αυτό που έχω να σχολιάσω αρχικά, είναι ότι τα 2 APR έχουν μια απειροελάχιστη διαφορά (με του Γιάννη να φουσκώνει λίγο παραπάνω), ενώ το δικό μου δουλεύει πιο χαμηλά και θα ήθελα πολύ να μάθω αν οφείλεται στο ότι έχω αυτόματο σασμάν και είναι για προστασία ή λόγω διαφορετικής εταιρίας. Όσον αφορά την μέγιστη πίεση, βλέπω ότι του Γιάννη σηκώνει την μεγαλύτερη (1,37), του Κώστα 1,30 κι εγώ 1,28 (αν και δεν έχω μετρημένη over). Στις αλλαγές ταχυτήτων, ο Γιάννης φλερτάρει σταθερά με το 1,10+ ενώ του Κώστα είναι λίγο πιο κάτω στο 1,10- (ελάχιστες διαφορές!) ενώ εμένα παίζει ακόμη χαμηλότερα, στο 1,00~1,05 (αν και δεν είναι το ίδιο σταθερό σε εμένα όπως στα παιδιά). Κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση, είναι ότι σε εμένα η πίεση που μετράται είναι ακριβώς αυτή που ζητάει ο εγκέφαλος, ενώ στου Γιάννη και στο Κώστα, ο εγκέφαλος ζητάει 0,10 με 0,15 παραπάνω το οποίο δεν το παίρνει!... Τέλος, όσον αφορά την μέτρηση του stock, οι διαφορές πλέον είναι μεγάλες. Βλέπουμε μια μέγιστη πίεση στο 1,00- και λειτουργία στο 0,7-0,8. Κάτι ίσως που σηκώνει σχολιασμό, είναι ότι στις μετρήσεις stock του Κώστα, ο εγκέφαλος παίρνει όση πίεση ζητάει (ενώ υπάρχουν διαφορές με το πρόγραμμα της APR). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 (edited) Πολύ καλή και επαγγελματική δουλειά Νίκο. Μόνο που τώρα ποιός ακούει τον Μικρό που το δικό του δεν φουσκώνει όπως του Γιάννη. Ο δε Γιάννης Θα το πάρει πάνω του και ποιος θα τον συνεφέρει τώρα. Όσο για σένα Πρόεδρε προβλέπω πολύ δούλεμα να πέφτει και από τους δύο. Edited June 12, 2009 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 12, 2009 Author Report Share Posted June 12, 2009 Πολύ καλή και επαγγελματική δουλειά Νίκο. Μόνο που τώρα ποιός ακούει τον Μικρό που το δικό του δεν φουσκώνει όπως του Γιάννη. Ο δε Γιάννης Θα το πάρει πάνω του και ποιος θα τον συνεφέρει τώρα. Όσο για σένα Πρόεδρε προβλέπω πολύ δούλεμα να πέφτει και από τους δύο. Γιώργο οι διαφορές στην πραγματικότητα είναι απειροελάχιστες! Ακόμη και οι μεγαλύτερες με τις μικρότερες τιμές, αν δεν είχαμε το VagCom να τις καταγράψουμε και τις παρακολουθούσαμε μόνο από ένα οργανάκι, θα λέγαμε ότι και τα 3 αυτοκίνητα είναι ακριβώς τα ίδια! Το 0,07bar διαφοράς στο overboost και το 0,05 με 0,10 στην σταθερή πίεση, είναι τιμές που με οργανάκι δεν θα μπορούσαμε να τις δούμε (ούτε καν τέτοια κλίμακα δεν έχει το όργανο)! Αν και δεν γνωρίζω αν παίζει ρόλο, να σημειώσω ότι ο Γιάννης ήταν ο μόνος από τους τρεις μας που μετρήθηκε με κλειστό τον κλιματισμό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Γιώργο οι διαφορές στην πραγματικότητα είναι απειροελάχιστες! Ακόμη και οι μεγαλύτερες με τις μικρότερες τιμές, αν δεν είχαμε το VagCom να τις καταγράψουμε και τις παρακολουθούσαμε μόνο από ένα οργανάκι, θα λέγαμε ότι και τα 3 αυτοκίνητα είναι ακριβώς τα ίδια! Το 0,07bar διαφοράς στο overboost και το 0,05 με 0,10 στην σταθερή πίεση, είναι τιμές που με οργανάκι δεν θα μπορούσαμε να τις δούμε (ούτε καν τέτοια κλίμακα δεν έχει το όργανο)!Αν και δεν γνωρίζω αν παίζει ρόλο, να σημειώσω ότι ο Γιάννης ήταν ο μόνος από τους τρεις μας που μετρήθηκε με κλειστό τον κλιματισμό... Σίγουρα οι διαφορές και τυπικά και ουσιαστικά είναι απειροελάχιστες αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς και οι 2 Νίκο τα νούμερα θα τα εκλάβουν ως απόλυτες αριθμητικές τιμές . Με κλειστό τον κλιματισμό ε κύριε Γιάννη!!! (σίγουρα θα προφασίστηκε καμμιά παλιά ψύξη) .Όσο για τον Κώστα ευτυχώς που είναι πάνω από σένα Νίκο γιατί σίγουρα θα πήγαινε για stage 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...