Jump to content
Nikos_Passat_2.0T

Δυναμομετρημένα Passat.

Recommended Posts

Όπως ανέφερα και σε άλλο θέμα, χθες το απόγευμα πήγαμε με τον Αντώνη να δυναμομετρήσουμε τις Passatούμπες μας...

Λοιπόν... και τα δύο είναι δίλιτρα τούρμπο με Tiptronic σασμάν. Τα setups των αυτοκινήτων έχουν ως εξής:

Το δικό μου: Μόνο πρόγραμμα της Sportec.

Του Αντώνη: Πρόγραμμα APR, downpipe APR, εξάτμιση και φιλτροχοάνη (Αντώνη αν θέλεις συμπλήρωσε με λεπτομέρειες ρε συ, γιατί δεν τα θυμάμαι).

Αποτελέσματα:

Το δικό μου έβγαλε 244,1PS με 326Nm

Του Αντώνη έβγαλε 259,7PS με 363Nm!!!!

Η δυναμομέτρηση έγινε στη Χρυσαυγή στον Στάθη σε δυναμόμετρο Maha 3000 και μείναμε πολύ ικανοποιημένοι. Ο Τάκης ήταν πολύ εξυπηρετικός, μας εξηγούσε κάθε τι που έκανε και πρόσεχε τα καμάρια μας με το παραπάνω. Μας είπε επίσης ότι λόγω του ότι είναι αυτόματα τα σασμάν μας και όταν το πατούσε τέρμα (στις χαμηλές στροφές) έκανε kick down, μας είπε ότι οι τιμές της ροπής είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερες. Όπως επίσης πολύ καλή ήταν και η κουβέντα που ακολούθησε με θέμα τις βελτιώσεις, από ένα απλό πρόγραμμα μέχρι την πλήρη μετατροπή... Ο Αντώνης μοιράστηκε μαζί μας και την εμπειρία του με την APR στην Αμερική, η οποία θα έλεγα ακούγεται εξωπραγματική για τα ελληνικά δεδομένα! B)

Εδώ θα βρείτε τα σχετικά videos (να ευχαριστήσω τον αδερφό μου για το μοντάζ και το upload... ;) ):

Και μερικές φώτο....

Εγώ...

dynonikosgl5.jpg

Ο Αντώνης...

dynoantonisju9.jpg

Τα αποτελέσματά μου...

dynochartnikosxh7.jpg

Τα αποτελέσματα του Αντώνη...

dynochartantonisbu0.jpg

Και το δυναμόμετρο...dynolx8.jpg

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραια τα νουμερα που βγαλατε και οι δυο!!

Συγχαρητηρια!!

Και το δυναμομετρο ειναι απολυτως σωστο!!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε Κωσταντίνε... :) Έχω προσθέσει και 2 βιντεάκια με τις μετρήσεις. Το δικό μου βέβαια τραβήχτηκε όχι από την κανονική μέτρηση, αλλά σε μία από τις προσπάθειες να μην κάνει το kick down...

Να πω ότι του Αντώνη είναι σωστό θηρίο! Ο Τάκης εντυπωσιάστηκε από την λειτουργία του αυτοκινήτου του και επίσης εντύπωση κάνει ο χρόνος που κρατάει το πρόγραμμα την υψηλή πίεση! Ήταν ένα ευχάριστο απόγευμα θα έλεγα. Μακάρι να επανληφθεί στο μέλλον.

*Μπήκαν άλλα 2 βίντεο από τον Αντώνη στο 1ο post...

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

πώς να κοιμιθώ και εγώ τώρα βλέποντας αυτά τα νούμερα... αχ μου βάζετε φυτιλιές να ξανα αρχίσω το project Passat 1.8T... πόλυ δυνάτο το πασσατ σου νικό! (ορέα ζαντούλα) :D

Link to comment
Share on other sites

Που είναι ο κύριος με τα 253PS? :D Μην ντρέπεσαι, γράψε για την Passatούμπα σου! ¶ντε γιατί δεν θα αντέξω και θα αρχήσω τα πειράγματα (όχι του αυτοκινήτου αλλά προς εσένα)!!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Που είναι ο κύριος με τα 253PS? :D Μην ντρέπεσαι, γράψε για την Passatούμπα σου! ¶ντε γιατί δεν θα αντέξω και θα αρχήσω τα πειράγματα (όχι του αυτοκινήτου αλλά προς εσένα)!!!! tongue.gif

Βρε δεν ξέρει να κάνει upload......βοήθησέ τον....

Αλλά το επιβεβαιώνω και εγώ....253,6 :lol: :lol: :huh:

Link to comment
Share on other sites

Πες τα ρε Γιάννη,που ο "αυτόματος" thumbsdown.gif μας την λέει. Θα μάθω να κάνω upload αλλά τωρα δεν έχω χρόνο να το ψάξω. Πάντως 253,6PS και 388Nm καλά είναι εεεεεεεεεεεεεεεεεεεε; :D:lol:

Edited by anastos
Link to comment
Share on other sites

Για να βάλουμε τα πράγματα σε τάξη. :D Μη μου πειράζετε τον μικρότερο της παρέας εκτός κι αν κάνω λάθος και είσαι εσύ Νίκο ο μικρότερος. Και

upload θα μάθει να κάνει και τσαγάκια να κερνάει σιγα-σιγα κύριε Νίκο μας. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μπα εγώ είμαι ο πιτσιρίκος Γιώργο. Απλά επειδή είμαι πιο συγκατημένος :D μας την λέει.Δεν πειράζει όμως. Εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα. Να που έμαθα πως να κάνω upload. Μαθαίνω γρήγορα το μικρό :lol:

Τα στοιχεία από το δυναμόμετρο.

post-6030-1225532623_thumb.jpg

Edited by anastos
Link to comment
Share on other sites

70 ps απωλεια ισχυος hmmm.gifhmmm.gifhmmm.gif Παντως στα παραπανω διαγραμματα ισχυος και τα 2 αυτοκινητα εχουν περιπου την ιδια απωλεια οποτε δεν μπορεις να κανεις και τιποτα ετσι ειναι εκ κατασκευης

Edited by passatempos
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω αυτό το νούμερο να είναι αληθινό.Διότι συνήθως έχουμε μια τάξη των 12 άντε 20PS απώλειες από το σύστημα μετάδοσης. 70PS είναι υπερβολικά πολύ. Αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα έπρεπε να έχω την ίδια ισχύ στους τροχούς με όταν είχα το μανίσιο πρόγραμμα. Κάτι τέτοιο σίγουρα δεν ισχύει. Δηλ. είχα 200PS με 20PS να πούμε απώλειες; Και τώρα έχω 250PS με 70PS απώλειες. ¶ρα είμαι στα ίδια; :D

Απ' ότι διάβασα τώρα σε ένα forum σε ένα δικίνητο από το μοτέρ μέχρι τους τροχούς χάνεται περίπου ένα 10-15% και σε ένα μόνιμα τετρακίνητο 20-25%.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ο "αυτόματος" σου εύχεται χρόνια πολλά, εεεε..... λάθος κασέτα! tongue.gif Κώτσο καλορίζικο και σου εύχομαι σύντομα να είναι και μόνιμο! :lol: Και για να υπερασπίσω και την θέση μου, δεν ξέρω τι λένε τα νούμερα, αλλά ξέρω ότι στο δρόμο τον κολούσα τον κύριο "μικρό" από πίσω, και ας είχα και το αξιότιμο κύριο Γιάννη μαζί μου! Και μη μου πείτε πάλι ότι δεν ήξερε τον δρόμο, γιατί δεν φαντάζομαι ότι από τα 120-130 μέχρι τα 240 να το πατούσε απλά πιο λίγο το γκάζι. Το δέχομαι ότι όταν φτάναμε τα 240 το άφηνε γιατί δεν ήξερε το δρόμο, αλλά μέχρι εκεί ο "αυτόματος" άφηνε και λίγο γκάζι για να μην τον σπρώξει από πίσω!!!! tongue.gif

Έτσι, έτσι! Να ρίχνω λάδι στην φωτιά εγώ!!! fire.gifnew_lol.gif Λοιπόν, κανονίστε συνάντηση με το φως της ημέρας σε δρόμο μεγάλο και με λίγη κίνηση και θα έρθω να σας δείξω πως περνάνε μπροστά οι "αυτόματοι"! fire.gif (έριξα αρκετό λάδι?) Για να μην πω ότι όταν οι "χειροκίνητοι" τρέχουν με 240 και είναι στους κόφτες, οι "αυτόματοι" κάνουν cruising με 5.000σαλ... tongue.gif (φτάνει ρε τόσο λάδι?) fire.gif ¶σε που ο φίλτατος Γιάννης εντυπωσιάστηκε όταν συνειδητοποίησε ότι όταν αυτός πάει με 3.000σαλ και 6η έχει 120χλμ/ω ενώ ο "αυτόματος" πάει με 160χλμ/ω!!! fire.gif (αυτά! μου τελείωσε το λάδι!!!) tongue.giftongue.gif

Αλάνια πολύ μου άρεσε που τα είπαμε έστω στα γρήγορα την Πέμπτη! ¶ντε να βρεθούμε για κανέναν καφέ να τα πούμε, γιατί έχουμε πολλά να πούμε! Κύριε καθηγητά, θα σε χρειαστώ για συμπαράσταση!!! :lol:

ΥΓ: Κώστα, μην οδηγείς άλλο το Passat! Κράτα και λίγο πρόγραμμα για όταν βρεθούμε!! :lol: Και πάλι καλορίζικο και σου εύχομαι και μόνιμο!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ρε πορωμένος έιναι. sillyhorse1rb5.gif Την άλλη μέρα πήγε και το έβαλε worthy.gif

Σωστόοοοοοοοοοοοος!!!!! :lol: Μπράβο Κώτσο! You did the right thing! :lol: Εσύ ρε Γιάννη τι κάθεσαι? Κάθε μέρα σε απόσταση αναπνοής από τον Στάθη είσαι! Πετάξου 5 λεπτά, γιατί σε βλέπω να πηγαίνουμε για καφέ και να μας ψάχνεις με τα κυάλια! fire.gif (μα πόσο κακός μπορεί να είμαι Κυριακή πρωί!!???) tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Νίκο μια και είμαι στην οπισθοφυλακή άσε να έχω για λίγο καιρό ακόμα και τον Γιάννη μαζί μου. :lol: Ετσι όπως το πάτε θα με κάνετε να βάλω 1-2 μπουκάλες νίτρο για να σας ακολουθώ. iconcool5lw.gif

Link to comment
Share on other sites

Στη βράση κολλάει το σίδερο :lol: . Οι παλιοί κάτι ήξεραν και το έλεγαν. Να το σκεφτομαι και να το σκέφτομαι;Πήγα την άλλη μέρα και έβαλα το multi.

Πάντως εγώ πορώνομαι με την επιτάγχυνση που έχει τώρα το ατοκίνητο :lol: :lol: . Εγώ δεν είμαι για τελικές. ¶λλωστε ούτε οι δρομοι μας :lol: ούτε και τα ραντάρ μας rocket.gif είναι για τέτοιες ταχύτητες.

Να κανονίσουμε άμεσα συνάντηση. Να τα πούμε και από κοντά.

Υ..Γ. Κάτι που παραλήγω να ξεχάσω. 240 km/h me 5500rpm. Για να ξέρουν μερικοί (Ονόματα δεν λέω αλλά Νίκο τον λένε) tongue.giftongue.gif

Edited by anastos
Link to comment
Share on other sites

Μην τον πειράζετε γιατί μετά εμένα θα κολάει fire.gif και ποιος τον ακούει μετά. Ήδη με έχει στην μπούκα shockgun.gif μην γίνουν χειρότερα τα πράγματα. rocket.gif .

Γιάννη έμαθες που βρίσκονται;

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, σε αυτό το topic νομίζω ταιριάζουν απόλυτα οι μετρήσεις που κάναμε.

Χθες το απόγευμα λοιπόν, μετρήσαμε τo Passat του Κώστα (anastos) και του Γιάννη (pescarus) με το VagCom, για να δούμε πόση πίεση σηκώνουν. Οι μετρήσεις που έγιναν είχαν φόρτωμα από 2α μέχρι και 5η και στο τέλος με 4η από χαμηλά για να μετρήσουμε και overboost. Επίσης, κάναμε και μία μέτρηση του Κώστα με μαμά πρόγραμμα, για να δούμε διαφορές από ένα stock Passat.

Στα παρακάτω διαγράμματα είναι και το δικό μου, το οποίο μετρήθηκε πριν 1 εβδομάδα περίπου, το οποίο όμως δεν έχει μέτρηση με overboost... :)

Τα διαγράμματα παρακάτω έχουν ως εξείς:

anastos = APR stage 1

pescarus = APR stage 1

Νίκος = SPORTEC stage 1

anastos = stock

anastos.jpg

pescarus.jpg

nikosq.jpg

anastosstock.jpg

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:

Αρχικά να πω ότι προσπάθησα να βάλω και όλες τις γραφικές μαζί, αλλά λόγω του ότι οι μετρήσεις δεν ξεκινούσαν από στάση ή από κάτι το οποίο να το έχω ως "μηδέν", δεν έβγαινε νόημα, αφού κάθε "φούσκωμα" ήταν αλλού για αλλού! Ίσως αν έχετε όρεξη, μια μέρα να κάνουμε τις μετρήσεις από στάση, οπότε να μπορούμε να κάνουμε και πιο άμεσα συγκρίσεις.

Εγώ αυτό που έχω να σχολιάσω αρχικά, είναι ότι τα 2 APR έχουν μια απειροελάχιστη διαφορά (με του Γιάννη να φουσκώνει λίγο παραπάνω), ενώ το δικό μου δουλεύει πιο χαμηλά και θα ήθελα πολύ να μάθω αν οφείλεται στο ότι έχω αυτόματο σασμάν και είναι για προστασία ή λόγω διαφορετικής εταιρίας.

Όσον αφορά την μέγιστη πίεση, βλέπω ότι του Γιάννη σηκώνει την μεγαλύτερη (1,37), του Κώστα 1,30 κι εγώ 1,28 (αν και δεν έχω μετρημένη over).

Στις αλλαγές ταχυτήτων, ο Γιάννης φλερτάρει σταθερά με το 1,10+ ενώ του Κώστα είναι λίγο πιο κάτω στο 1,10- (ελάχιστες διαφορές!) ενώ εμένα παίζει ακόμη χαμηλότερα, στο 1,00~1,05 (αν και δεν είναι το ίδιο σταθερό σε εμένα όπως στα παιδιά).

Κάτι το οποίο μου έκανε εντύπωση, είναι ότι σε εμένα η πίεση που μετράται είναι ακριβώς αυτή που ζητάει ο εγκέφαλος, ενώ στου Γιάννη και στο Κώστα, ο εγκέφαλος ζητάει 0,10 με 0,15 παραπάνω το οποίο δεν το παίρνει!... ;)

Τέλος, όσον αφορά την μέτρηση του stock, οι διαφορές πλέον είναι μεγάλες. Βλέπουμε μια μέγιστη πίεση στο 1,00- και λειτουργία στο 0,7-0,8. Κάτι ίσως που σηκώνει σχολιασμό, είναι ότι στις μετρήσεις stock του Κώστα, ο εγκέφαλος παίρνει όση πίεση ζητάει (ενώ υπάρχουν διαφορές με το πρόγραμμα της APR).

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή και επαγγελματική δουλειά Νίκο. :) Μόνο που τώρα ποιός ακούει τον Μικρό που το δικό του δεν φουσκώνει όπως του Γιάννη. ;) Ο δε Γιάννης Θα το πάρει πάνω του και ποιος θα τον συνεφέρει τώρα. sillyhorse1rb5.gif Όσο για σένα Πρόεδρε προβλέπω πολύ δούλεμα να πέφτει και από τους δύο. new_sugkrotima.gif

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή και επαγγελματική δουλειά Νίκο. :) Μόνο που τώρα ποιός ακούει τον Μικρό που το δικό του δεν φουσκώνει όπως του Γιάννη. ;) Ο δε Γιάννης Θα το πάρει πάνω του και ποιος θα τον συνεφέρει τώρα. sillyhorse1rb5.gif Όσο για σένα Πρόεδρε προβλέπω πολύ δούλεμα να πέφτει και από τους δύο. new_sugkrotima.gif

Γιώργο οι διαφορές στην πραγματικότητα είναι απειροελάχιστες! Ακόμη και οι μεγαλύτερες με τις μικρότερες τιμές, αν δεν είχαμε το VagCom να τις καταγράψουμε και τις παρακολουθούσαμε μόνο από ένα οργανάκι, θα λέγαμε ότι και τα 3 αυτοκίνητα είναι ακριβώς τα ίδια! Το 0,07bar διαφοράς στο overboost και το 0,05 με 0,10 στην σταθερή πίεση, είναι τιμές που με οργανάκι δεν θα μπορούσαμε να τις δούμε (ούτε καν τέτοια κλίμακα δεν έχει το όργανο)!

Αν και δεν γνωρίζω αν παίζει ρόλο, να σημειώσω ότι ο Γιάννης ήταν ο μόνος από τους τρεις μας που μετρήθηκε με κλειστό τον κλιματισμό... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο οι διαφορές στην πραγματικότητα είναι απειροελάχιστες! Ακόμη και οι μεγαλύτερες με τις μικρότερες τιμές, αν δεν είχαμε το VagCom να τις καταγράψουμε και τις παρακολουθούσαμε μόνο από ένα οργανάκι, θα λέγαμε ότι και τα 3 αυτοκίνητα είναι ακριβώς τα ίδια! Το 0,07bar διαφοράς στο overboost και το 0,05 με 0,10 στην σταθερή πίεση, είναι τιμές που με οργανάκι δεν θα μπορούσαμε να τις δούμε (ούτε καν τέτοια κλίμακα δεν έχει το όργανο)!

Αν και δεν γνωρίζω αν παίζει ρόλο, να σημειώσω ότι ο Γιάννης ήταν ο μόνος από τους τρεις μας που μετρήθηκε με κλειστό τον κλιματισμό... tongue.gif

Σίγουρα οι διαφορές και τυπικά και ουσιαστικά είναι απειροελάχιστες αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς και οι 2 Νίκο τα νούμερα θα τα εκλάβουν ως απόλυτες αριθμητικές τιμές ;) . Με κλειστό τον κλιματισμό ε κύριε Γιάννη!!! (σίγουρα θα προφασίστηκε καμμιά παλιά ψύξη) :) .Όσο για τον Κώστα ευτυχώς που είναι πάνω από σένα Νίκο γιατί σίγουρα θα πήγαινε για stage 2. popeye.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.