Jump to content
Nikos_Passat_2.0T

Δυναμομετρημένα Passat.

Recommended Posts

πω πω ρε παιδια...ευτυχως που ειμαι απο πατρα και οχι απο θεσ/νικη γιατι τοσο καιρο σκεφτομουν να βαλω το προγραμμα η οχι,αν ημουν κοντα σας θα σκεφτομουν τι να βαλω μετα το προγραμμα!!!σας ζηλευω πραγματικα που εχετε μαζευτει μια ωραια παρεα και τα συγκρινετε!ελπιζω να καταφερω να ανεβω το καλοκαιρι επανω και να γνωριστουμε απο κοντα.αλλαξα nickname(black magic golf)για οσους δεν με καταλαβαν.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα οι διαφορές και τυπικά και ουσιαστικά είναι απειροελάχιστες αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς και οι 2 Νίκο τα νούμερα θα τα εκλάβουν ως απόλυτες αριθμητικές τιμές :( . Με κλειστό τον κλιματισμό ε κύριε Γιάννη!!! (σίγουρα θα προφασίστηκε καμμιά παλιά ψύξη) :rolleyes: .Όσο για τον Κώστα ευτυχώς που είναι πάνω από σένα Νίκο γιατί σίγουρα θα πήγαινε για stage 2. popeye.gif

Συγνώμη αλλα ποιος ο λόγος να μετράτε με ανοιχτό τον κλιματισμό?

Το εχω ξανακουσει αλλα δεν μπορω να καταλάβω τον λόγο..

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλα ποιος ο λόγος να μετράτε με ανοιχτό τον κλιματισμό?

Το εχω ξανακουσει αλλα δεν μπορω να καταλάβω τον λόγο..

1. Είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, αφού κάθε μέρα με τον κλιματισμό σε λειτουργία κυκλοφορούμε.

2. Μετράμε πιέσεις της τουρμπίνας και όχι επιδόσεις (όπως 0-100, ρεπρίζ κλπ), οπότε πιστεύω ότι είτε έχουμε τον κλισματισμό ανοιχτό, είτε είμαστε μέσα 5 άτομα, είτε σέρνουμε και μια νταλίκα από πίσω, η πίεση που είναι να σηκώσει η τουρμπίνα, είναι στάνταρ. ¶λλο αν επιταγχύνει γρήγορα ή αργά, αυτό δεν μας ενδιαφέρει και δεν το μετράμε στην προκυμένη περίπτωση... :rolleyes:

Το ότι αναφερθήκαμε στο ότι ο Γιάννης είχε κλειστό κλιματισμό, ήταν απλά για πείραγμα και "λάδι στη φωτιά". :( Δε νομίζω ότι έπαιζε ρόλο. Εξάλλου οι διαφορές είναι απειροελάχιστες!... :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χθες μετά την συνάντηση, μετρήσαμε τις πιέσεις και στο CC του Δημήτρη (1.8Τ). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πίεση λειτουργίας είναι 0,6bar. Επίσης το διάγραμμα φαίνεται καλό, από την άποψη ότι ότι ζητάει ο εγκέφαλος, τόσο παίρνει. Με βάση αυτό, εγώ θα πρότεινα στον Κώστα και στον Γιάννη, να ελέγξουν τις βαλβίδες τους, γιατί ίσως να χάνουν αέρα κατά το τούρμπισμα (έτσι φαίνεται από τα διαγράμματα τουλάχιστον. Βέβαια, σε αυτό αντιπαρέρχεται η μέτρηση που κάναμε στον Κώστα με μαμά πρόγραμμα, που δείχνει ότι όλα είναι καλά. Ίσως τελικά να είναι θέμα software της APR. Ο έλεγχος πάντως είναι γρήγορος και απλός, ώστε να μας φύγει κάθε υποψία...

merlinaris.jpg

Link to comment
Share on other sites

ΔΕν έχω κανένα πρόβλημανα το κάνουμε αυτό, αλλά θα χρειαστούμε μια ράμπα και να είσαι και εσύ παρών ώστε μηνκάνω καμιά πατάτα και ξηλώσω λάθος πράγματα. Αν και μου φαίνεται παράξενο και τα δύο αυτοκίνητα να το παρουσιάζουν αυτό. Δηλ. αν αργότερα δεν χάνω πίεση, πόσο πίσω θα σε αφήνω? tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

ΔΕν έχω κανένα πρόβλημανα το κάνουμε αυτό, αλλά θα χρειαστούμε μια ράμπα και να είσαι και εσύ παρών ώστε μηνκάνω καμιά πατάτα και ξηλώσω λάθος πράγματα. Αν και μου φαίνεται παράξενο και τα δύο αυτοκίνητα να το παρουσιάζουν αυτό. Δηλ. αν αργότερα δεν χάνω πίεση, πόσο πίσω θα σε αφήνω? tongue.giftongue.giftongue.gif

Να σου καεί η φριτέζα ρε!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Χθες μετά την συνάντηση, μετρήσαμε τις πιέσεις και στο CC του Δημήτρη (1.8Τ). Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πίεση λειτουργίας είναι 0,6bar. Επίσης το διάγραμμα φαίνεται καλό, από την άποψη ότι ότι ζητάει ο εγκέφαλος, τόσο παίρνει. Με βάση αυτό, εγώ θα πρότεινα στον Κώστα και στον Γιάννη, να ελέγξουν τις βαλβίδες τους, γιατί ίσως να χάνουν αέρα κατά το τούρμπισμα (έτσι φαίνεται από τα διαγράμματα τουλάχιστον. Βέβαια, σε αυτό αντιπαρέρχεται η μέτρηση που κάναμε στον Κώστα με μαμά πρόγραμμα, που δείχνει ότι όλα είναι καλά. Ίσως τελικά να είναι θέμα software της APR. Ο έλεγχος πάντως είναι γρήγορος και απλός, ώστε να μας φύγει κάθε υποψία...

merlinaris.jpg

Ευχαριστω Νικο θα το εκτυπωσω αμεσως.!Το καλο ειναι οτι φαινεται να λειτουργουν ολα σωστα ασχετα με την περιορισμενη δυναμη σε σχεση με δικα σας! !Επισης ευχαριστω για την υπομονη σας στις τραγικες ερωτησεις μου τυπου τι ειναι αυτο,τι κανει αυτο? :lol:

Edited by merlin aris
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, μηπως ξερει κάποιος καποιο αξιοπιστο πρόγραμμα για passat 1.6 fsi που να μην επιβαρύνει αρκετά το ανάνς κλπ; Κάτι που να το ζωηρεψει χωρις να το γεμίσει προβλήματα..

Takis passat

*αβάνς ήθελα να γράψω

Ευχαριστώ

Takis passat

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν ασχολήθηκαν πολλές επώνυμες εταιρείες (η μόνη δηλαδή που γνωρίζω είναι η superchips), μάλλον θα πας σε custom από κάποιον εγχώριο "παραγωγό"...

Αλλά, γιατί να γεμίσει προβήματα;

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο μοτέρ το 1.6 fsi.....

Προσωπική μου άποψη.

Για τα λεφτά που θα δώσεις δεν θα πάρεις πολλά από αυτό το μοτέρ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φοβαμαι επειδη ειναι ατμοσφαιρικό και εχει ηδη αρκετα ανεβασμενη συμπίεση απο εργοστάσιο οτι με ενα πρόγραμμα που θα το ζορίσει παραπανω ισως μελοντικά να βγάλει πρόβλημα. Bill εχεις καποιον δικο σου που το εχει βάλει προγραμμα superchips σε fsi?

Link to comment
Share on other sites

Δεν βγάζει πρόβλημα φίλε αν είναι επώνυμο.Εγώ το έχω 40000 χλμ και μέχρι τώρα καλά όλα,αν και το σκίζω αρκετά όποτε βρω ευκαιρία....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τι πρόγραμμα του εχεις βάλει professor? που θα το βρω; Τιμή;

Ευχαριστω

Το πρόγραμμα είναι ιταλικό.Η εταιρεία είναι η cmd.To έβαλα στη Θεσ/νίκη και ειλικρινά επειδή δεν είχα εδώ και 4,5+ χρόνια κανένα πρόβλημα δεν ξέρω αν ο τοπικός αντιπρόσωπος το παρέχει ακόμη.

Δες και εδώ:http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29073

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τάκη, δεν έχω κάποιο γνωστό με  1.6 fsi και superchips, αλλά έχει βάλει ο Ηλίας στο 1.6 tdi κι έχει τις καλύτερες εντυπώσεις από ότι είπε για την εξυπηρέτηση και το προϊον που πήρε...

Τώρα τι να σου πω, μπορείς να απευθυνθείς και στην skn αν είσαι από Αθήνα, εξίσου πολλή καλή εταιρεία, διαφορετικά σκέψου για custom πχ Overload ή etuners πιθανόν να έχουν κάποιο τύπου κονσέρβας που έχει χρησιμοποιηθεί από πολλούς όντας στα φυσιολογικά όρια λειτουργίας του κινητήρα κι όχι κάτι πιεσμένο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.