activious Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 Βασικα πρεπει να ειναι αυτο που υποπτευομουν. Εχει καποια προβληματακια ο compressοrας και επειδη ειναι πολυ πιο ακριβο σαν εξαρτημα απ το turbo, κοψαν την αποδοση του. κατα πασα πιθανοτητα εχεις δικιο.οποτε update δεν κανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 (edited) Εγω πραγματικα δε βλεπω διαφορα στην αποδοση μετα την αναβαθμιση. Απλα ειναι ομαλοτερη η μεταβαση. Τραβηξα ενα video 0-205 σε 36 sec. Δε νομιζω οτι το αμαξι δε τραβαει. Υποψιν οτι ειχα clima ανοιχτο, 33 βαθμοι θερμοκρασια και ανηφορικο δεξιο κομματι. Ουτε καν ευθεια δεν ειναι. Απο το τελευταιο φαναρι Κερατεας πριν μπουμε στο Λαυριο, στη Λαυριου φυσικα Edited August 7, 2008 by eliasj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted August 7, 2008 Report Share Posted August 7, 2008 (edited) Όταν οδήγησα το αμάξι μετά την αναβάθμιση μου φάνηκε σα να είχε χάσει στις μεσαίες στροφές ίσως επειδή έγινε πιο ανεπαίσθητη η μετάβαση από τον κομπρέσορα στο turbo. Αν και πολλοί αναφέρουν πτώση στο φάσμα στροφών του κομπρέσορα δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο αφού συνεχίζω να ανεβαίνω ανηφορικά πέταλα με τρία άτομα μέσα, τρίτη ταχύτητα και 1200 στροφές ¶λλη αλλαγή που παρατήρησα στο άμεσο διάστημα μετά την αναβάθμιση είναι ότι κομπρέσορας και turbo ακούγονται δυνατότερα και πανεύκολα ενώ παλιότερα έπρεπε να έστηνα αυτί και να ήμουν σε κανένα στενό. Δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χάνω και πίεση. Απαραίτητο το μπαρόμετρο... Edited August 7, 2008 by subwrc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 8, 2008 Author Report Share Posted August 8, 2008 εγω παιδια εχω δει διαφορα παντως.εχω ξανακανει post για την πω την γνωμη μου αλλα ξανακανω γι ανα συμφωνησω με τον τελευταιο φιλο στο κομματι που λεει για τον ηχο ειναι δυνατοτερος κατι καταλαβαινα αλλα νομιζα οτι ειναι ιδεα μου τωρα ειμαι σιγουρος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest black gt Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 εγω παιδες που πηρα το 140αρι ιουνιο 2008 χρειαζομαι αναβαθμιση?απο ηχο παντως στα χαμηλα ειναι καλο.ψαρωνουν ολοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sprbitz Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 kaimera kai ego ekana anavathmisi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex30 Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Παιδια το δικο μου gt δεν παει παραπανω απο 210 και σε καθε πατημα του γκαζιου το μπαρομετρο δουλευει ενω κανονικα μετα τις 4000 στροφες ανεβαινει η βελονα.Μου αλλαζουνε μια βαλβιδα στο τουρμπο ετσι μου ειπανε το ειχε κανενας αλλος αυτο το προβλημα?Επισης μετα τις 3500 στροφες εχει ενα κομπιασμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 ρε παιδια σε εσας το μπαρομετρο(GT)δουλευει και στα χαμηλα ,στον κομπρεσορα ή μονο στο τουρμπο(πανω απο 3.000-3.500 στροφες???)??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Αναβαθμιση εγκεφαλου και εγω και βρηκα την υγεια μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Αναβαθμιση εγκεφαλου και εγω και βρηκα την υγεια μου! kala esy pws brhkes thn ygeia sou me thn anabathmish?? alloi edw apo oso diabazw theloun ypobathmish......... tsekara to signature s... polla provlhmata.. prepei na sai poly gantemhs re paidaki m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 ρε παιδια σε εσας το μπαρομετρο(GT)δουλευει και στα χαμηλα ,στον κομπρεσορα ή μονο στο τουρμπο(πανω απο 3.000-3.500 στροφες???)??? ???καποιος με gt να μου πει.??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 ???καποιος με gt να μου πει.??? Δεν έχω Gt αλλά αν διαβάσεις εδώ στη σελίδα 57 φαίνεται να μετράει την πίεση εισαγωγής ανεξάρτητα απ' το ποιός υπερσυμπιεστής τη προσφέρει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Δεν έχω Gt αλλά αν διαβάσεις εδώ στη σελίδα 57 φαίνεται να μετράει την πίεση εισαγωγής ανεξάρτητα απ' το ποιός υπερσυμπιεστής τη προσφέρει. Ακριβώς. Μπορεί να είσαι με 2.000 στροφές και ο δείκτης τέρμα δεξιά................. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 12, 2008 Author Report Share Posted August 12, 2008 μια παρενθεση.απο οσο ξερω τα gt δεν εχουν θερμοκρασια νερου αλλα εχουν την ενδηξη υπερπληρωσης δηλαδη το οργανακι που λετε.εχω την αισθηση οτι ειναι η μεγαλυτερη αποτυχια του gt και ισως και η μοναδικη!ειναι δυνατον να μην εχεις θερμοκρασια και να εχεις κατι που ειναι μονο για εφε?συμφωνειτε η κανω λαθος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 μια παρενθεση.απο οσο ξερω τα gt δεν εχουν θερμοκρασια νερου αλλα εχουν την ενδηξη υπερπληρωσης δηλαδη το οργανακι που λετε.εχω την αισθηση οτι ειναι η μεγαλυτερη αποτυχια του gt και ισως και η μοναδικη!ειναι δυνατον να μην εχεις θερμοκρασια και να εχεις κατι που ειναι μονο για εφε?συμφωνειτε η κανω λαθος! Σωστά, δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας σε όργανο, μπορείς να τη δεις όμως αν θέλεις από το κλιματισμό. Όσον αφορά την ενδειξή υπερπλήρωσης σε πληροφορώ πως μερικές φορές είναι χρησιμότατη......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derekian Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Σωστά, δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας σε όργανο, μπορείς να τη δεις όμως αν θέλεις από το κλιματισμό. Όσον αφορά την ενδειξή υπερπλήρωσης σε πληροφορώ πως μερικές φορές είναι χρησιμότατη......... Μπορείς να εξηγήσεις τη διαδικασία για να βλέπεις τη θερμοκρασία από τον κλιματισμό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 12, 2008 Author Report Share Posted August 12, 2008 Σωστά, δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας σε όργανο, μπορείς να τη δεις όμως αν θέλεις από το κλιματισμό. Όσον αφορά την ενδειξή υπερπλήρωσης σε πληροφορώ πως μερικές φορές είναι χρησιμότατη......... να σου πω την αληθεια δεν νομιζω οτι θα την χρειαζομουν αν ξερεις να ακους το αμαξι ειναι σαν να το βλεπεις μπροστα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 να σου πω την αληθεια δεν νομιζω οτι θα την χρειαζομουν αν ξερεις να ακους το αμαξι ειναι σαν να το βλεπεις μπροστα σου Αν ξέρεις να ακους το αμάξι δεν χρειάζεσαι κανένα όργανο, ούτε θερμοκρασίας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Μπορείς να εξηγήσεις τη διαδικασία για να βλέπεις τη θερμοκρασία από τον κλιματισμό? Αν ψάξεις μέσα στο forum τα λέει όλα αναλυτικά πως γίνεται και τι σημαίνει κάθε αριθμός. Εγώ το έκανα μια φορά στην αρχή να δω αν ισχύει και μετά δεν με ξανααπασχόλησε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 μια παρενθεση.απο οσο ξερω τα gt δεν εχουν θερμοκρασια νερου αλλα εχουν την ενδηξη υπερπληρωσης δηλαδη το οργανακι που λετε.εχω την αισθηση οτι ειναι η μεγαλυτερη αποτυχια του gt και ισως και η μοναδικη!ειναι δυνατον να μην εχεις θερμοκρασια και να εχεις κατι που ειναι μονο για εφε?συμφωνειτε η κανω λαθος! Δεν είναι μόνο για εφέ. Είναι απαραίτητο για κάθε turbo αμάξι και μπορεί να σε γλιτώσει από χαμένες ώρες για τη διάγνωση ενός προβλήματος που τα διαγνωστικά των αντιπροσωπειών δεν δείχνουν. Νόμιζω ότι τα πρώτα extra χρήματα που πρέπει να διαθέσει ο κάτοχος ενός Tsi είναι για ένα μπαρόμετρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Derekian Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Αν ψάξεις μέσα στο forum τα λέει όλα αναλυτικά πως γίνεται και τι σημαίνει κάθε αριθμός. Εγώ το έκανα μια φορά στην αρχή να δω αν ισχύει και μετά δεν με ξανααπασχόλησε!!! Εχω ψάξει αρκετά και ακόμα δεν το έχω βρει το συγκεκριμένο topic οπότε αν μπορείς να εξηγήσεις τη διαδικασία ή ν'αφήσεις ένα link θα σου ήμουν υπόχρεος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 13, 2008 Author Report Share Posted August 13, 2008 Δεν είναι μόνο για εφέ. Είναι απαραίτητο για κάθε turbo αμάξι και μπορεί να σε γλιτώσει από χαμένες ώρες για τη διάγνωση ενός προβλήματος που τα διαγνωστικά των αντιπροσωπειών δεν δείχνουν.Νόμιζω ότι τα πρώτα extra χρήματα που πρέπει να διαθέσει ο κάτοχος ενός Tsi είναι για ένα μπαρόμετρο. σε αυτο και αν ΔΕΝ συμφωνω.τι να παω να το τρυπησω καινθργιο αμαξι να μου δειξει τι?το 0.8 και το overboost?αν ξερεις να το ακους καταλαβαινεις οπως ειπα και πιο πανω και συμφωνησε και αλλος ενας φιλος μονο που την θερμοκρασια δυσυχως δεν μπορεις να την ακουσεις δεν γινεται να καταλαβεις κατι απο εκει αν δεν την εχεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 σε αυτο και αν ΔΕΝ συμφωνω.τι να παω να το τρυπησω καινθργιο αμαξι να μου δειξει τι?το 0.8 και το overboost?αν ξερεις να το ακους καταλαβαινεις οπως ειπα και πιο πανω και συμφωνησε και αλλος ενας φιλος μονο που την θερμοκρασια δυσυχως δεν μπορεις να την ακουσεις δεν γινεται να καταλαβεις κατι απο εκει αν δεν την εχεις! Αν ξέρεις να το ακούς, όπως είπες, το ακούς να βράζει.......... Πέρα από τη πλάκα τώρα, επειδή όπως θα έχεις παρατηρήσει όλα τα Golf και τα περισσότερα VW είναι ίδια εσωτερικά, οι σχεδιαστές έπρεπε να παίξουν στο ίδιο ταμπλό που παίρνει 2 όργανα, τα έβαλαν κάτω και προτίμησαν το μπαρόμετρο, σαν πιο σημαντικό αν θες, αυτοί ξέρουν.... Σιγά μην κάθονταν να φτιάξουν ταμπλό με 3 όργανα!!!Γερμαναράδες......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Εχω ψάξει αρκετά και ακόμα δεν το έχω βρει το συγκεκριμένο topic οπότε αν μπορείς να εξηγήσεις τη διαδικασία ή ν'αφήσεις ένα link θα σου ήμουν υπόχρεος. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=1435 enjoy..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...