Nikos_Passat_2.0T Posted May 26, 2008 Report Share Posted May 26, 2008 Επειδή στα bodykit βγήκαμε εκτός κουβέντας, εγώ αυτό που θα ήθελα θα ήταν μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση, σε ύψος και σκληρότητα, από το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Να μπορώ να το χαμηλώσω και να το σκληρύνω όταν είμαι μόνος και γουστάρω τα γκάζια μου, να το έχω νορμάλ όταν κάνω τα ταξίδια μου, και να το έχω μαλακό όταν κάνω βόλτες με την γυναίκα μου και (στο μέλλον) τα παιδιά μου... Δυστυχώς όμως τέτοια ανάρτηση δε νομίζω να υπάρχει (aftermarket). Πολλές μεγάλες και καλές εταιρείες έχουν στα μοντέλα τους αλλά φαίνεται της μαμάς VW της φάνηκε πολύ χλιδάτο για να το βάλει στο "αυτοκίνητο του λαού"... Εγώ έχω βρει αυτή την εταιρεία στην Γερμανία German Airride Systems αλλά υπάρχουν κάποιοι λόγοι που νομίζω την καθιστούν απαγορευτική... 1) Δεν υπάρχει κανείς Ελλάδα να τα περνάει. 2) Ίσως να θέλει και πατέντες στο αμάξι και αυτό ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να το κάνω. 3) Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστα είναι. 4) Με ανησυχεί το να έχω ένα δοχείο υπό πίεση στον χώρο αποσκευών. 5) Είναι πολύ extreme για την δουλειά που το θέλω... Εγώ θα ήθελα κάτι σαν τις ΤΕΙΝ (τις είχε ο αδερφός μου στο RX8 Cosmo), οι οποίες όμως ρυθμίζουν μόνο ως προς την σκληρότητα (απόσβεση ανωμαλιών), αλλά τουλάχιστον είναι ηλεκτρική η ρύθμιση και λιγότερο ριψοκίνδυνη από τις αέρος. Δυστυχώς όμως για Passat δεν παίζει τέτοια ανάρτηση... Αυτά από εμένα, δεν ξέρω αν κάποιος γνωρίζει πάνω στο θέμα κάτι παραπάνω, ή αν έχει δει κάποια εταιρεία να προσφέρει κάτι τέτοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted May 26, 2008 Report Share Posted May 26, 2008 Καλά κάνεις και προβληματίζεσαι για το air suspension, ελπίζω να προβληματιστείς τόσο ώστε να μην τη βάλεις. Σε σκληρότητα με ρύθμιση από καμπίνα κοίτα προς Tein αν βγάζει για passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted May 27, 2008 Author Report Share Posted May 27, 2008 Καλά κάνεις και προβληματίζεσαι για το air suspension, ελπίζω να προβληματιστείς τόσο ώστε να μην τη βάλεις. Δεν παίζει να βάλω κάτι τέτοιο, ούτε μία στο εκατομμύριο! Απλά ήθελα να μοιραστώ την πληροφορία μαζί σας, μήπως υπάρχει κανένας τρελαμένος και θέλει να βάλει! Σε σκληρότητα με ρύθμιση από καμπίνα κοίτα προς Tein αν βγάζει για passat Εγώ θα ήθελα κάτι σαν τις ΤΕΙΝ (τις είχε ο αδερφός μου στο RX8 Cosmo), οι οποίες όμως ρυθμίζουν μόνο ως προς την σκληρότητα (απόσβεση ανωμαλιών), αλλά τουλάχιστον είναι ηλεκτρική η ρύθμιση και λιγότερο ριψοκίνδυνη από τις αέρος. Δυστυχώς όμως για Passat δεν παίζει τέτοια ανάρτηση... Δεν παίζει τίποτα... Και που να βρεις τον μάγκα τον μηχανικό, να σου πει αν μπορεί να μπει η ανάρτηση από άλλο μοντέλο της αγοράς?... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 εγώ στο Passat 1.8T λέω να βάλω την KW Wariant 2 δεν είναι δήσκολη στην ρίθμηση? και επείσεις θέλω 1CM μπρώστα να ειναι χαμιλώτερο απο πίσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Αυτην φοραω απο τοτε που το πηρα και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος. Το αμαξι ειναι απλά τελειο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 μπορώ να έχω λίγο περισώτερο μπρωστα κατεύασμα απο ότι είναι πίσω έτσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 Το χαμηλωμα εχει ευρος 30-70mm οποτε μπορεις να το ρυθμισεις οπως θελεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 7, 2008 Report Share Posted July 7, 2008 καταλάβα όπως στο πόλο μου Coilover ειναι και οι Wariant 2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Ναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Ναι. Η ΚW Wariant 2 με 1250ευρώ είναι καλη τιμή που είπαν? επιευκερίας να μην ανοίγω άλλο θέμα έχεις καμια ιδέα για πιά μπάρα θόλων να μπεί στο πασσατ το δικό μου? επισεις σήμερα εβαλα και αποστάτες γιατι παρά ηταν μεσα τα ζαντολαστιχα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 Η ΚW Wariant 2 με 1250ευρώ είναι καλη τιμή που είπαν? επιευκερίας να μην ανοίγω άλλο θέμα έχεις καμια ιδέα για πιά μπάρα θόλων να μπεί στο πασσατ το δικό μου? επισεις σήμερα εβαλα και αποστάτες γιατι παρά ηταν μεσα τα ζαντολαστιχα... Η τιμη που σου ειπαν ειναι για την inox ή για την γαλβανιζε? Μπαρα θολων βαλε μια OMP ή Sparco αλλα να ειναι σπαστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 10, 2008 Report Share Posted July 10, 2008 (edited) Σήμερα μου είπαν και 1850 ευρώ απο 1250? τι γίνετε ρε παιδιά? Η Blistein PSS9 παίζει να είναι ποιο φτηνή απο την KW Wariant 2? Θέλω μια που να ριθμίζετε τι έχετε να προτίνετε? Δεν βρήσκω την αντοίχηστη H&R CoilOver που έχω στο Polo για το Passat... τι λυσεις υπάρχουνε? Η Blistein PSS9 στα 1500 τελική τιμή είναι καλα? τι γνώμη έχετε με την KW Wariant 2 (1850Ε αντυπρωσωπια VW - 1600Ε από μαγαζί φίλου) & Blistein PSS9 (1780Ε αντυπρωσωπια VW - 1500Ε από μαγαζί φίλου)? Πάλυ πάει πίσω το Passat δεν το βλέπω τίτη να το πέρνω... τελικά τα 1250 είναι για της γαλβανιζέ επίσεις ερώτηση... (Ξερω σας έχω πρίξει) αλλα έχω μπλεχτει... η PSS9 είναι και αυτη ανωξίδωτη? Edited July 11, 2008 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF RSI Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Κοιτα σε Κ-SPORT.Εχουν πολλες ρυθμισεις ακομα και top mount ρυθμιζομενα αναλογως βεβαια και το αυτοκινητο.Κανε μια ερωτηση δεν εχεις να χασεις τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Κ-Σπορτ έχω τον Λ. Στρατή που μου είπε σε τηλ. που μιλίσαμε το πρωί (και μάλλον) μπορεί να καταλίξω εκεί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Σήμερα μου είπαν και 1850 ευρώ απο 1250? τι γίνετε ρε παιδιά? Η Blistein PSS9 παίζει να είναι ποιο φτηνή απο την KW Wariant 2? Θέλω μια που να ριθμίζετε τι έχετε να προτίνετε? Δεν βρήσκω την αντοίχηστη H&R CoilOver που έχω στο Polo για το Passat... τι λυσεις υπάρχουνε? Η Blistein PSS9 στα 1500 τελική τιμή είναι καλα? τι γνώμη έχετε με την KW Wariant 2 (1850Ε αντυπρωσωπια VW - 1600Ε από μαγαζί φίλου) & Blistein PSS9 (1780Ε αντυπρωσωπια VW - 1500Ε από μαγαζί φίλου)? Πάλυ πάει πίσω το Passat δεν το βλέπω τίτη να το πέρνω...τελικά τα 1250 είναι για της γαλβανιζέ επίσεις ερώτηση... (Ξερω σας έχω πρίξει) αλλα έχω μπλεχτει... η PSS9 είναι και αυτη ανωξίδωτη? Δεν εχεις λογο να τις παρεις απο την αντιπροσωπεια και να τις πληρωσεις και παραπανω. Η psss9 ειναι ανοξειδωτη και αυτη. Κ-Σπορτ έχω τον Λ. Στρατή που μου είπε σε τηλ. που μιλίσαμε το πρωί (και μάλλον) μπορεί να καταλίξω εκεί... Και αυτες ειναι καλες και οικονομικες επισης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 είναι δύσκολες οι αποφάσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 Σιγουρα ειναι. Απο προσωπικη εμπειρια ομως θα σου προτεινα KW II. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 Θα δούμε ακόμα δεν μπορώ να αποφασίσω επίδη και K-Sport διαβάζω πολή καιλές κριτικές αλλα Βλέφαριαζω και την ΡSS9 θα δούμε οι K-Sport ειναι από όσο σηζιτάγαμε με καποον έδω πρέβεζα και μου έλεγε πώς είναι με αξαρτίματα αερωπερικου τύπου και τέτια παίζει κάτι τέτιο? είναι και αυτές Inox? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madboy Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 (edited) Ψαχτηκα λιγο πανω στην KW Variant 2 και εχω μπερδευτει με την διαφορα στην τιμη. Σε αρκετα σαιτ δινουν μια τιμη περιπου στα 850¤ και σε αλλα περιπου στα 1500¤. Ακριβως την ιδια αναρτηση. Μπορει καποιος να μου πει τι παιζει? Για ριξτε μια ματια εδω http://www.balancemotorsport.co.uk/product...recnumber=59118 http://www.icjperformance.co.uk/products-v...4&modelid=8 http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...product=3752944 http://www.aboveallmotorwerks.com/BVModule...7b-e3781c841208 Edited July 12, 2008 by madboy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 φίλε παιζει να μην είναι η ανοξοιδωτη αλλα η γαλβανιζέ η ανοξοιδωτη έχει κανα 1600άρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madboy Posted July 12, 2008 Report Share Posted July 12, 2008 Και γιατι να πληρωσω τοτε τα διπλασια φραγγα? Επι της ουσιας (και αυτο με ενδιαφερει βασικα) δεν κανει την ιδια δουλεια? Λες και φαινεται η αναρτηση για να πληρωσεις 850¤ παραπανω? Τεσπα αν ειναι για αυτο η διαφορα θα προτιμησω να παρω την γαλαβανιζε. Ευχαριστω. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 είναι στον καθενα ότι διαλέγει πέρνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Κανει την ιδια δουλεια απλα η μια ενδεχεται να σκουριασει και η αλλη οχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 Κανει την ιδια δουλεια απλα η μια ενδεχεται να σκουριασει και η αλλη οχι. Γι' αυτο και εγώ θέλω την Inox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madboy Posted July 13, 2008 Report Share Posted July 13, 2008 (edited) Εχω να κανω μια αλλη ερωτηση για οποιον ξερει. Ενδιαφερομαι για χαμηλωμα περιπου 2,5-3 cm μπροστα και πισω. Απλα υπαρχει το εξης προβλημα. Το καρο φοραει μπροστα 7.5JX16H2 και πισω9JX16H2 AZEV και οι αναρτησεις ειναι koni ρυθμιζομενα. Τα ελατηρια ειναι αγνωστου προελευσης. το προβλημα ειναι οτι αν χαμηλωσει υπαρχει προβλημα οτι με τις υπαρχουσες ζαντες βρισκει στα ''φρυδια'' των φτερων. Υπαρχει λυση με καποιο ελατηριο σκληρο με σχετικα μικρη διαδρομη αλλα να μην με τρελανει στο χτυπημα? Η να το ξεχασω και να αλαξω ζαντες? Edited July 13, 2008 by madboy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...