Jump to content
nikosski

Έπεσα σε λακούβα.

Recommended Posts

Σήμερα το απόγευμα, επιστρέφοντας από τη δουλειά μου έπεσα σε μιά λακούβα με 60 χ/ω περίπου. Από τη στιγμή εκείνη όταν πάω με 100 χ/ω τρεμει όλο το αμαξι. Τρέμει το τιμόνι, ακούγονται τριγμοί απο την κεντρική κονσόλα και γενικά από όλο το αυτοκίνητο. ¶φησα ελεύθερο το τιμόνι να δω αν με παίρνει δεξιά ή αριστερά, μα δεν παρατήρησα κάτι τέτοι. Ούτε το ένιωσα ασταθές σε γρήγορες στροφες. Αύριο πρωί, πρωί το πάω στο συνεργείο, να δω τι θα μου πουν.

Μπορεί κανείς να δώσει καμιά ιδέα τι μπορεί να έχει γίνει?

Το αμάξι μου ειναι ένα Golf TSI.

Edited by pappous78
Link to comment
Share on other sites

στραβωμενο ζαντικο.βεβαιααα.........

Μάλλον το ζαντόνι πήρε μέντα!!!

Φαντάσου να έπεφτες σε λακκούβα με κανένα 40άρι προφίλ!

Με 16άρα 55 προφίλ πρέπει να το έδωσες γερά.

Ένα ίσιωμα τη ζάντα και μία ζυγοστάθμιση...Μακάρι να είναι μόνο αυτά!!!!!

Link to comment
Share on other sites

αν ειναι μονο η ζαντα δεν θα εχανε και το τιμονι αριστερα ή δεξια?

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί το πήγα στον Φιλιπαίο, και το έλεγξαν (για τον έλγχο με χρέωσαν 12,80 ευρώ). Τελικά ήταν στραβωμένες και οι δύο δεξιές ζάντες. Οι ίδιοι δεν τις φτιάχνουν οπότε πήγα σε ζαντολαστιχά στη γειτονιά μου. Με χρέωσε 30 ευρώ την καθεμία, μαζί με τη ζυγοστάθμιση που έκανε. Αργότερα θα το πάω και μιά βόλτα να το τρέξω λίγο να δω αν είναι όλα εντάξει.

Μήπως τελικά να ανταλλάξω το Golf με κανα τζίπ ή καλύτερα με κανα τρακτέρ?

Link to comment
Share on other sites

Προχτες στο meeting την ωρα που εκανα οπισθεν να παρκαρω στο παρκινγκ, επεσα μεσα σε λακουβα-κρατηρα. Μεχρι στιγμη δεν μου εβγαλε ζημια ουτε ο πισω δεξι τροχος, αλλα το κυριοτερο ουτε η δεξια πλευρα του μπροστινου. Ειδωμεν...................

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

Προχτες στο meeting την ωρα που εκανα οπισθεν να παρκαρω στο παρκινγκ, επεσα μεσα σε λακουβα-κρατηρα. Μεχρι στιγμη δεν μου εβγαλε ζημια ουτε ο πισω δεξι τροχος, αλλα το κυριοτερο ουτε η δεξια πλευρα του μπροστινου. Ειδωμεν...................

¶λλο να πέσεις σε λακκούβα με 5-10χλμ και άλλο με 100χλμ!

Στη δική σου περίπτωση το λάστιχο και το αμορτησέρ μπορούν να απορροφήσουν πλήρως τον κραδασμό..

Τι να πούμε κι εμείς που φοράμε 18άρες (ακούει ο activious και ζηλεύει!!!)

Link to comment
Share on other sites

Για να μην ανοίγω καινούριο topic:

φίλος μου έδειξε χθες δύο μικρά εξογκώματα στο πλάι (προφίλ) των ελαστικών του. Είναι μπροστά δεξιά, δηλαδή σ ένα κλασσικό σημείο που καταπονείται από τις λακκούβες στην άκρη των δρόμων.

Όμως όπως ισχυρίζεται, δεν έχει πέσει σε καμμία λακκούβα και το αυτοκίνητο το οδηγεί μόνο αυτός.

Το λάστιχο είναι Bridgestone με 20.000χλμ και έχει 65άρι προφίλ (195/65/15) και το ερώτημα είναι:

υπάρχει ενδεχόμενο να προκληθεί "καρούμπαλο" και απο άλλο αίτιο εκτός της πτώσης σε λακκούβα?

Αδέξιο παρκάρισμα σε πεζοδρόμιο, ελαττωματικό ελαστικό, λανθασμένη πίεση κλπ?

Link to comment
Share on other sites

και το ερώτημα είναι:

υπάρχει ενδεχόμενο να προκληθεί "καρούμπαλο" και απο άλλο αίτιο εκτός της πτώσης σε λακκούβα?

Αδέξιο παρκάρισμα σε πεζοδρόμιο, ελαττωματικό ελαστικό, λανθασμένη πίεση κλπ?

Kαρουμπαλο μπορει να προκληθει, οπως καποτε εμενα στην lancia, αμα ανεβασει το αμαξι σε πεζοδρομιο, αγαρμπα και εχει εκεινο το κλασικο τσιμεντενιο κρασπεδο fire.giffire.gif . Θα πεταξει <<βυζι>>. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Kαρουμπαλο μπορει να προκληθει, οπως καποτε εμενα στην lancia, αμα ανεβασει το αμαξι σε πεζοδρομιο, αγαρμπα και εχει εκεινο το κλασικο τσιμεντενιο κρασπεδο fire.giffire.gif . Θα πεταξει <<βυζι>>. tongue.gif

Κάτι τέτοιο το κόβω να έκανε. Εκτός αν και οι μικρές λακκούβες, που δυστυχώς είναι δεδομένες στους δρόμους μας, μπορούν να προκαλέσουν τέτοια εξογκώματα...

Και το κακό είναι οτι με 20.000χλμ στο λάστιχο, πρέπει να τα αλλάξει ζευγάρι, δεν λέει μόνο το ένα..

Link to comment
Share on other sites

Κάτι τέτοιο το κόβω να έκανε. Εκτός αν και οι μικρές λακκούβες, που δυστυχώς είναι δεδομένες στους δρόμους μας, μπορούν να προκαλέσουν τέτοια εξογκώματα...

Και το κακό είναι οτι με 20.000χλμ στο λάστιχο, πρέπει να τα αλλάξει ζευγάρι, δεν λέει μόνο το ένα..

Σωπα ρε. Ας αλλαξει εκει ενα λαστιχο το παιδι να κανει τη δουλεια του. Ποιος θα το δει? Το πολυ πολυ παει και τραβαει ενα πλυσιμο στο τουτου και δειχνουν ολα καινουργια. :huh: . Κερατιατικα να παει να πληρωσει για 2 λαστιχα ? Αρκει το λαστιχο που θα βαλει να ειναι καινουργιο.

Link to comment
Share on other sites

Σωπα ρε. Ας αλλαξει εκει ενα λαστιχο το παιδι να κανει τη δουλεια του. Ποιος θα το δει? Το πολυ πολυ παει και τραβαει ενα πλυσιμο στο τουτου και δειχνουν ολα καινουργια. ;) . Κερατιατικα να παει να πληρωσει για 2 λαστιχα ? Αρκει το λαστιχο που θα βαλει να ειναι καινουργιο.

Μπααα.. αν τύχαινε σε μένα θα τα άλλαζα ζευγάρι καινούρια, απλά θα κρατούσα το καλό. Δεν ξέρεις..αφού έγινε ένα καρούμπαλο, μπορεί να γίνει και άλλο! Με τους δρόμους που έχουμε... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Σωπα ρε. Ας αλλαξει εκει ενα λαστιχο το παιδι να κανει τη δουλεια του. Ποιος θα το δει? Το πολυ πολυ παει και τραβαει ενα πλυσιμο στο τουτου και δειχνουν ολα καινουργια. :huh: . Κερατιατικα να παει να πληρωσει για 2 λαστιχα ? Αρκει το λαστιχο που θα βαλει να ειναι καινουργιο.

Οταν τα ελαστικά έχουν χιλιόμετρα δε τα αλλάζεις σε ζευγάρια για να δείχνουν όμορφα αλλά για να μη τραβάει το αυτοκίνητο στα φρεναρίσματα και στις απότομες επιταχύνσεις/σπινιαρίσματα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.