Dark Angel Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Όλα γίνωνται ... αρκή να υπάρχει θέλιση και μεράκη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Ποιο απο τα δυο? Το turbo η το atm? η τετρακινηση να μπαινει? Kαι τα δυο μοτερ μπαινουν. Για την τετρακινηση ειναι αρκετα εως πολυ πιο δυσκολα τα πραγματα. Δεν ξερω αν αξιζει να μπλεξεις με αυτη την διαδικασια. OK κατάλαβα και αυτός τουρμπίζετε χορής δυσκολία ο άλλος έχει το 1.8 με 4-Motion? Τουρμπιζεται αλλα δεν εχεις λογο να το κανεις απο την στιγμη που μπορεις να κουμπωσεις κουτι τον 1.8Τ ή τον 2.3 που λες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Kαι τα δυο μοτερ μπαινουν.Για την τετρακινηση ειναι αρκετα εως πολυ πιο δυσκολα τα πραγματα. Δεν ξερω αν αξιζει να μπλεξεις με αυτη την διαδικασια. Τουρμπιζεται αλλα δεν εχεις λογο να το κανεις απο την στιγμη που μπορεις να κουμπωσεις κουτι τον 1.8Τ ή τον 2.3 που λες. το 2.3 δεν μου πήγε στο μιάλο... αλλά θα μου πείς το 2.3 είναι ατμοσφερικο είναι εξακίλινδρο... αλλά ίδια άλογα με το 1.8Τ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Bασικα εννοουσα το 2.7 που ειπες στην αρχη αλλα και αυτο ειναι μια λυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 (edited) το 2.8 απο το syncro v6 η το Audi 2.7 Bi-Turbo απο το Α6? είναι και το Α6 1998 - 2000 2.7Τ 230 και το 2.7 Bi-Turbo 250 2001 και μετά που έμπενε και στο Allroad) Edited May 28, 2008 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Αυτο που μπαινει κουτι στο δικο σου κοιτα. Τα πρωτα που μου ειπες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 μα όλα τα παραπάνω μπένουν άνετα ίδια μοτερ με το V6 απλά το ένα έχεις 1 turbo στο 2.7 230 άλογα το άλλο με τα 2.7Τ 250 έχει 2 turbo είναι ίδια μοτερ με το 2.8 193 απλά είναι τουρμπισμενα απλα απο το Syncro τεριάζουν απόλητα οι πλεξουδες στα Audi θα θέλει λίγο δουλεία η πλεξούδα λογικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Τοτε διαλεγεις αυτο που εχει το λιγοτερο μπλεξιμο. Η διαφορα σε αποδοση δεν ειναι τρελη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 το θέμα είναι τι θέλει να κάνει ο φίλος SilverPassat που άνοιξε το topic αλλά εγώ κατα την γνώμη μου και ένα W8... θα ήτανε μούρλια... που μπένει σαν να είναι το V6 του Syncro χώρης προβληματα!!! ίδιες βάσεις ίδια όλα! άντε να αλάξεις κανα ακρόμπαρο και να βάλεις ένα 6άρι σασμαν απο Α4 3.0 η Α6 3.0 (NO Quattro) και μέτα το εργαλείο θα γαζώνει από όλλες τις πάντες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Συμφωνω. Οσο λιγοτερες οι μετατροπες τοσο το καλυτερο και λιγοτερο μπλεξιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 28, 2008 Report Share Posted May 28, 2008 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilverPassat Posted May 29, 2008 Author Report Share Posted May 29, 2008 Παιδια καλησπερα.Σημερα απο το πρωι εχα το 'καμαρι' μου στο δικωλονο.Τα συμπερασματα ηταν λιγο μπερδεμα αλλα οσο πιο πολυ το μελεταω τοσο και πιο ευκολο μου φαινεται....Σαν να εχει πολυ κενο το πατωμα του δικου μου απο κατω.Να παιζει ρολο που ειναι εισαγωγης???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 και εμένα έχει χόρο... αλλα δέν έχει την βάση να το στύριξεις το διαφορικό που σκεύτεσε... πάλυ σε ψυχολόγισα εεε? αχ αυτο το 4-Motion! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF RSI Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 Eντελως φιλικα ξεχαστε την μετατροπη σε τετρακινηση.Σκεφτειτε λιγο για το που θα μπουν σασμαν, κεντρικος αξονας, αξονας πισω με διαφορικο και σε τι μοτερ θα ταιριαξεις το νεο σασμαν :D Δεν λεω οτι δεν γινεται.Λεω οτι δεν συμφερει καθολου.Αν θες τετρακινητο πουλα το και κοιτα σε κατι ετοιμο.(Audi A4 Quatro) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 29, 2008 Report Share Posted May 29, 2008 (edited) το θέμα όλο είναι στο πάτωμα... το τετρακινιτο σασμαν με το διαφορικο θα βγει καπάκι μαζι με το μοτερ απο κάποιο V6 Passat αλλά ξέρω ότι μπορεί να αλαχτεί πάτωμα... (Η όλη αυτη διαδικασια το ξέρω πως δεν θα τον συνέφερε τον φίλο μας) αλλά είναι εφίκτο και αυτο... αλλά και εγώ είμαι τηα άποψεις... νέο τουτούνι... Y.Γ. Πάντος εδώ στην πρέβεζα βρίκα κάποιον που είχε ένα Α4 1.8 125PS και το έκανε Turbo-Quattro έφερε ένα απο γερμανια Α4 διαλιμένο και πήρε το πάτωμα και όλο το σύστημα σασμαν - διαφορικο και το μοτερακη ένα μινα του έκανε να το φτιάξει ο μαστορας κάποιος Σιγγιρίδης η κάπως έτσι λέγετε. Πάντος όλα είναι εφοικτά! Edited May 29, 2008 by Dark Angel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 για λοοκ αυτό φίλε μου το 1.8 125PS με όλα τα εξαρτήματα απο το 1.8Τ και μεγαλήτερη τουρμπινα πώς έγινε 310 PS... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilverPassat Posted May 30, 2008 Author Report Share Posted May 30, 2008 Κατι παει να γινει ετσι οπως το εχει το παλληκαρι........Λες να το σπρωξω το Passat και να παρω Α4 quatrro τελικα????????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Κατι παει να γινει ετσι οπως το εχει το παλληκαρι........Λες να το σπρωξω το Passat και να παρω Α4 quatrro τελικα????????????????????? Μπά το πασσατ είναι ποιο μεγάλο και ευριχόρο απο το Α4 γνώμη μου πάντα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilverPassat Posted May 30, 2008 Author Report Share Posted May 30, 2008 Μπά το πασσατ είναι ποιο μεγάλο και ευριχόρο απο το Α4 γνώμη μου πάντα... Ακριβως στο ιδιο μηκος σκεψης ειμαστε φιλαρακο..Δεν δινεις Passat να παρεις Α4...Στο θεμα μας ομως...Αν φερω ενα απ'εξω 4motion με την καμια δεν θα μπουνε επανω??Η γεφυρα που διαβασα σε μια απαντηση ποια ειναι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 εγώ θα το πώ απλά... γιατι να μην φέρεις ένα πανέμορφο ν6... να τελειώνει το θέμα και πουλάς το το δικό σου... και να μην έχεις διαδικασεις κοψε-ραψε?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilverPassat Posted May 30, 2008 Author Report Share Posted May 30, 2008 εγώ θα το πώ απλά... γιατι να μην φέρεις ένα πανέμορφο ν6... να τελειώνει το θέμα και πουλάς το το δικό σου... και να μην έχεις διαδικασεις κοψε-ραψε?? Δεν βρηκα και καθολου τον αλλον με το τετρακινητο να του το καβαντζωσω για πειραματα.Λες ενα Α4 98 Quattro ομως να εχει τιποτα κοινο απο κατω για να μετρησω?Εχω ενα υποψιν...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 Δεν βρηκα και καθολου τον αλλον με το τετρακινητο να του το καβαντζωσω για πειραματα.Λες ενα Α4 98 Quattro ομως να εχει τιποτα κοινο απο κατω για να μετρησω?Εχω ενα υποψιν...... είναι λίγο ποιο μικρό το πάτωμα... γνώμη μου μέτρισε το με ένα A6 έαν έχεις κανένα γνωστό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilverPassat Posted May 30, 2008 Author Report Share Posted May 30, 2008 είναι λίγο ποιο μικρό το πάτωμα... γνώμη μου μέτρισε το με ένα A6 έαν έχεις κανένα γνωστό! πολυ σωστος !τα μετραω και το Α4 και το Α6 και το δικο μου και θα επανελθω δυναμικοτερα !!Ευχαριστω για την ιδεα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 πολυ σωστος !τα μετραω και το Α4 και το Α6 και το δικο μου και θα επανελθω δυναμικοτερα !!Ευχαριστω για την ιδεα!!!! το Α4,,, άστο έξω μέτρα Passat με το Α6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF RSI Posted May 30, 2008 Report Share Posted May 30, 2008 (edited) Θα τα μετρισεις με μεζουρα ή με το παχυμετρο :lol: Πλακα κανω αλλα να μετρισεις τι ακριβως?Το θεμα δεν ειναι μονο στο μηκος των εξαρτηματων αλλα και στις ενωσεις τους(ημιαξονια, ψαλιδια κτλ)Για να μην πολυλογο θελει σχεδον ολο το πατωμα , κοψιμο και ραψιμο σασι απο κατω στο υψος περιπου των μπροστινων καθησματων για να ταιριαξεις σασμαν με κεντρικο κοψιμο και ραψιμο παλι πισω για να ταιριαξεις πισω αξονα και με κεντρικο αξονα χωρια να βρεις ταιριαξεις τα ημιαξονια,ψαλιδια κτλ που λεγαμε πιο πανω. Edited May 30, 2008 by GOLF RSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...