Jump to content
SilverPassat

Μετατροπη σε Passat

Recommended Posts

Όλα γίνωνται ... αρκή να υπάρχει θέλιση και μεράκη...

Link to comment
Share on other sites

Ποιο απο τα δυο? Το turbo η το atm? η τετρακινηση να μπαινει?

Kαι τα δυο μοτερ μπαινουν.

Για την τετρακινηση ειναι αρκετα εως πολυ πιο δυσκολα τα πραγματα.

Δεν ξερω αν αξιζει να μπλεξεις με αυτη την διαδικασια.

OK κατάλαβα και αυτός τουρμπίζετε χορής δυσκολία ο άλλος έχει το 1.8 με 4-Motion?

Τουρμπιζεται αλλα δεν εχεις λογο να το κανεις απο την στιγμη που μπορεις να κουμπωσεις κουτι τον 1.8Τ ή τον 2.3 που λες. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Kαι τα δυο μοτερ μπαινουν.

Για την τετρακινηση ειναι αρκετα εως πολυ πιο δυσκολα τα πραγματα.

Δεν ξερω αν αξιζει να μπλεξεις με αυτη την διαδικασια.

Τουρμπιζεται αλλα δεν εχεις λογο να το κανεις απο την στιγμη που μπορεις να κουμπωσεις κουτι τον 1.8Τ ή τον 2.3 που λες. :huh:

το 2.3 δεν μου πήγε στο μιάλο... αλλά θα μου πείς το 2.3 είναι ατμοσφερικο είναι εξακίλινδρο... αλλά ίδια άλογα με το 1.8Τ

Link to comment
Share on other sites

το 2.8 απο το syncro v6 η το Audi 2.7 Bi-Turbo απο το Α6? είναι και το Α6 1998 - 2000 2.7Τ 230 και το 2.7 Bi-Turbo 250 2001 και μετά που έμπενε και στο Allroad)

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

μα όλα τα παραπάνω μπένουν άνετα ίδια μοτερ με το V6 απλά το ένα έχεις 1 turbo στο 2.7 230 άλογα το άλλο με τα 2.7Τ 250 έχει 2 turbo είναι ίδια μοτερ με το 2.8 193 απλά είναι τουρμπισμενα απλα απο το Syncro τεριάζουν απόλητα οι πλεξουδες στα Audi θα θέλει λίγο δουλεία η πλεξούδα λογικά.

Link to comment
Share on other sites

Τοτε διαλεγεις αυτο που εχει το λιγοτερο μπλεξιμο.

Η διαφορα σε αποδοση δεν ειναι τρελη.

Link to comment
Share on other sites

το θέμα είναι τι θέλει να κάνει ο φίλος SilverPassat που άνοιξε το topic αλλά εγώ κατα την γνώμη μου και ένα W8... θα ήτανε μούρλια... :rolleyes::thumbsup::huh::rolleyes: που μπένει σαν να είναι το V6 του Syncro χώρης προβληματα!!! ίδιες βάσεις ίδια όλα! άντε να αλάξεις κανα ακρόμπαρο και να βάλεις ένα 6άρι σασμαν απο Α4 3.0 η Α6 3.0 (NO Quattro) και μέτα το εργαλείο θα γαζώνει από όλλες τις πάντες!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα.Σημερα απο το πρωι εχα το 'καμαρι' μου στο δικωλονο.Τα συμπερασματα ηταν λιγο μπερδεμα αλλα οσο πιο πολυ το μελεταω τοσο και πιο ευκολο μου φαινεται....Σαν να εχει πολυ κενο το πατωμα του δικου μου απο κατω.Να παιζει ρολο που ειναι εισαγωγης????

Link to comment
Share on other sites

και εμένα έχει χόρο... αλλα δέν έχει την βάση να το στύριξεις το διαφορικό που σκεύτεσε... πάλυ σε ψυχολόγισα εεε? αχ αυτο το 4-Motion!

Link to comment
Share on other sites

Eντελως φιλικα ξεχαστε την μετατροπη σε τετρακινηση.Σκεφτειτε λιγο για το που θα μπουν σασμαν, κεντρικος αξονας, αξονας πισω με διαφορικο και σε τι μοτερ θα ταιριαξεις το νεο σασμαν:D :D :o Δεν λεω οτι δεν γινεται.Λεω οτι δεν συμφερει καθολου.Αν θες τετρακινητο πουλα το και κοιτα σε κατι ετοιμο.(Audi A4 Quatro) :lol:

Link to comment
Share on other sites

το θέμα όλο είναι στο πάτωμα... το τετρακινιτο σασμαν με το διαφορικο θα βγει καπάκι μαζι με το μοτερ απο κάποιο V6 Passat αλλά ξέρω ότι μπορεί να αλαχτεί πάτωμα... (Η όλη αυτη διαδικασια το ξέρω πως δεν θα τον συνέφερε τον φίλο μας) αλλά είναι εφίκτο και αυτο... αλλά και εγώ είμαι τηα άποψεις... νέο τουτούνι... :D

Y.Γ. Πάντος εδώ στην πρέβεζα βρίκα κάποιον που είχε ένα Α4 1.8 125PS και το έκανε Turbo-Quattro έφερε ένα απο γερμανια Α4 διαλιμένο και πήρε το πάτωμα και όλο το σύστημα σασμαν - διαφορικο και το μοτερακη ένα μινα του έκανε να το φτιάξει ο μαστορας κάποιος Σιγγιρίδης η κάπως έτσι λέγετε.

Πάντος όλα είναι εφοικτά!

Edited by Dark Angel
Link to comment
Share on other sites

για λοοκ αυτό φίλε μου το 1.8 125PS με όλα τα εξαρτήματα απο το 1.8Τ και μεγαλήτερη τουρμπινα πώς έγινε 310 PS...

jd7b0as3t6i7wqtqnm30_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κατι παει να γινει ετσι οπως το εχει το παλληκαρι........Λες να το σπρωξω το Passat και να παρω Α4 quatrro τελικα?????????????????????

Μπά το πασσατ είναι ποιο μεγάλο και ευριχόρο απο το Α4 γνώμη μου πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Μπά το πασσατ είναι ποιο μεγάλο και ευριχόρο απο το Α4 γνώμη μου πάντα...

:cry::D:lol::lol: Ακριβως στο ιδιο μηκος σκεψης ειμαστε φιλαρακο..Δεν δινεις Passat να παρεις Α4...Στο θεμα μας ομως...Αν φερω ενα απ'εξω 4motion με την καμια δεν θα μπουνε επανω??Η γεφυρα που διαβασα σε μια απαντηση ποια ειναι??

Link to comment
Share on other sites

εγώ θα το πώ απλά... γιατι να μην φέρεις ένα πανέμορφο ν6... να τελειώνει το θέμα και πουλάς το το δικό σου... και να μην έχεις διαδικασεις κοψε-ραψε??

Link to comment
Share on other sites

εγώ θα το πώ απλά... γιατι να μην φέρεις ένα πανέμορφο ν6... να τελειώνει το θέμα και πουλάς το το δικό σου... και να μην έχεις διαδικασεις κοψε-ραψε??

Δεν βρηκα και καθολου τον αλλον με το τετρακινητο να του το καβαντζωσω για πειραματα.Λες ενα Α4 98 Quattro ομως να εχει τιποτα κοινο απο κατω για να μετρησω?Εχω ενα υποψιν......

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρηκα και καθολου τον αλλον με το τετρακινητο να του το καβαντζωσω για πειραματα.Λες ενα Α4 98 Quattro ομως να εχει τιποτα κοινο απο κατω για να μετρησω?Εχω ενα υποψιν......

είναι λίγο ποιο μικρό το πάτωμα... γνώμη μου μέτρισε το με ένα A6 έαν έχεις κανένα γνωστό!

Link to comment
Share on other sites

είναι λίγο ποιο μικρό το πάτωμα... γνώμη μου μέτρισε το με ένα A6 έαν έχεις κανένα γνωστό!

πολυ σωστος :D:lol: !τα μετραω και το Α4 και το Α6 και το δικο μου και θα επανελθω δυναμικοτερα new_grrrr.gif !!Ευχαριστω για την ιδεα!!!! :cry:

Link to comment
Share on other sites

πολυ σωστος :D:lol: !τα μετραω και το Α4 και το Α6 και το δικο μου και θα επανελθω δυναμικοτερα new_grrrr.gif !!Ευχαριστω για την ιδεα!!!! :cry:

το Α4,,, άστο έξω μέτρα Passat με το Α6

Link to comment
Share on other sites

Θα τα μετρισεις με μεζουρα ή με το παχυμετρο :lol: :lol: :cry:tongue.gif Πλακα κανω αλλα να μετρισεις τι ακριβως?Το θεμα δεν ειναι μονο στο μηκος των εξαρτηματων αλλα και στις ενωσεις τους(ημιαξονια, ψαλιδια κτλ)Για να μην πολυλογο θελει σχεδον ολο το πατωμα , κοψιμο και ραψιμο σασι απο κατω στο υψος περιπου των μπροστινων καθησματων για να ταιριαξεις σασμαν με κεντρικο κοψιμο και ραψιμο παλι πισω για να ταιριαξεις πισω αξονα και με κεντρικο αξονα χωρια να βρεις ταιριαξεις τα ημιαξονια,ψαλιδια κτλ που λεγαμε πιο πανω. :D

Edited by GOLF RSI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.