karamitsos Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Καλησπέρα, ποια ειναι η σωστη πίεση ελαστικών για καλοκαιρι και ποια για χειμώνα?(golf v tsi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfeloux Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Αυτες που αναγραφονται στην τάπα της βενζίνης του αυτοκινήτου σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Αυτες που αναγραφονται στην τάπα της βενζίνης του αυτοκινήτου σου +λιγο παραπανω το καλοκαιρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 (edited) Γνωριζει κανεις τι ειναι καποια σημαδακια που βρισκονται στο οριο μεταξυ πελματος και πλαινου, πριν αρχισει το ελαστικο να κυρτωνει;Ειναι κατα μηκος του ελαστικου και ειναι μικρα αυλακια μηκους μισου εκατοστου.ειναι σαν να εχουν δημιουργηθει με κοπιδι.Δεν εχουν πλατος δηλαδη.Μηπως οριοθετουν το πελμα και κατ'επεκταση να δειχνουν μεχρι ποσο πρεπει να πατα το ελαστικο στο δρομο;Εχω τα michelin energy. Edited May 31, 2008 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Νασο αν εννοεις αυτο που εχω με σημαδι,εχω την εντυπωση οτι ειναι δεικτης φθορας για τα πλαινα του ελαστικου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 - αλλες εταιριες βαζουν 12345 με αναλογο βαθος το καθε ενα ωστε να καταλαβαινεις την φθορα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Λοιπον, αυτα τα σημεια εννοω.Τα εχω καθαρισει με το χερι ωστε να φαινονται.Μηπως ειναι το σημειο μεχρι το οποιο πρεπει να πατα το πελμα;Εγω στα λαστιχα βαζω γυαλιστικο κι ετσι φαινεται ακριβως πως παταει το πελμα και μαλιστα τυχαινει να συμπιπτει με τα σημεια αυτα.Γι'αυτο ρωταω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted October 18, 2008 Report Share Posted October 18, 2008 Για να μην ανοίγω καινούριο topic: http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=482&page_id=2036 για τα πλεονεκτήματα της σωστής πίεσης των ελαστικών. Μύθος τελικά το άζωτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Έχω παλαβώσει!!! Ο καθένας μου λέει τα δικά του! Για να τα πάρουμε απ'την αρχή... Έβαλα 18αρια ζαντολάστιχα! Τί πίεση πρέπει να έχω!; Διάβασα το παραπάνω άρθρο, αλλά... δεν κατάλαβα κάτι!!! Αυτά μου τα στείλανε, τα μέτρησα σε βενζινάδικο κ είχανε 40 - 45 πίεση!!! Heeeeeeelp!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Έχω παλαβώσει!!! Ο καθένας μου λέει τα δικά του! Για να τα πάρουμε απ'την αρχή... Έβαλα 18αρια ζαντολάστιχα! Τί πίεση πρέπει να έχω!; Διάβασα το παραπάνω άρθρο, αλλά... δεν κατάλαβα κάτι!!! Αυτά μου τα στείλανε, τα μέτρησα σε βενζινάδικο κ είχανε 40 - 45 πίεση!!! Heeeeeeelp!!! Κι εμενα οταν παρελαβα το αυτοκινητο τοση πιεση ειχαν.Απλα λενε οτι στα πρωτα 500 χλμ πρεπει να εχει μεγαλη πιεση το ελαστικο.Παντως οι πιεσεις που αναφερει η ταπα της βενζινης δε μου φαινονται και τοσο σωστες για τα ελαστικα που φοραω.Διοτι το αυτοκινητο μπροστα εχει αρκετα μεγαλυτερο βαρος και αν βαλω σε ολα 32 (αυτο προτεινει ο κατασκευαστης) τοτε τα εμπροσθια ελαστικα δεν πατουν σωστα διοτι παταει ολο το πελμα συν μερος του πλαινου.Γιαυτο κι εγω βαζω τις πιεσεις που βλεπω οτι ειναι καταλληλες για το ελαστικο μου.Επισης να ξερεις οτι στο ιδιο αυτοκινητο, αλλη πιεση ειναι σωστη για το Α ελαστικο και αλλη για το Β ελαστικο.Στην φωτογραφια που εχω πιο πανω, τα αυλακια αυτα ειναι τα ορια μεχρι τα οποια πρεπει να παταει το ελαστικο.Γιαυτο κι εγω βαζω πιεσεις που να επιτρεπουν στο ελαστικο να πατα οπως πρεπει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manos83 Posted January 3, 2009 Report Share Posted January 3, 2009 Κι εμενα οταν παρελαβα το αυτοκινητο τοση πιεση ειχαν.Απλα λενε οτι στα πρωτα 500 χλμ πρεπει να εχει μεγαλη πιεση το ελαστικο.Παντως οι πιεσεις που αναφερει η ταπα της βενζινης δε μου φαινονται και τοσο σωστες για τα ελαστικα που φοραω.Διοτι το αυτοκινητο μπροστα εχει αρκετα μεγαλυτερο βαρος και αν βαλω σε ολα 32 (αυτο προτεινει ο κατασκευαστης) τοτε τα εμπροσθια ελαστικα δεν πατουν σωστα διοτι παταει ολο το πελμα συν μερος του πλαινου.Γιαυτο κι εγω βαζω τις πιεσεις που βλεπω οτι ειναι καταλληλες για το ελαστικο μου.Επισης να ξερεις οτι στο ιδιο αυτοκινητο, αλλη πιεση ειναι σωστη για το Α ελαστικο και αλλη για το Β ελαστικο.Στην φωτογραφια που εχω πιο πανω, τα αυλακια αυτα ειναι τα ορια μεχρι τα οποια πρεπει να παταει το ελαστικο.Γιαυτο κι εγω βαζω πιεσεις που να επιτρεπουν στο ελαστικο να πατα οπως πρεπει. ΕΡΩΤΗΣΗ: To ελαστικό σε ότι διάσταση έχει την ίδια πίεση??? δηλαδή ενα ελαστικό 205/55/16 και ένα 225/45/17 στο ίδιο αυτοκίνητο παίρνουν την ίδια πίεση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 4, 2009 Report Share Posted January 4, 2009 λογικα ναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 4, 2009 Report Share Posted January 4, 2009 ΕΡΩΤΗΣΗ: To ελαστικό σε ότι διάσταση έχει την ίδια πίεση??? δηλαδή ενα ελαστικό 205/55/16 και ένα 225/45/17 στο ίδιο αυτοκίνητο παίρνουν την ίδια πίεση? Αν αναφερομαστε στο ιδιο ελαστικο πιστευω πως ναι.Γενικα αυτο που πρεπει να σε ενδιαφερει ειναι να πατα το ελαστικο οπως πρεπει.Διοτι παραφουσκωμενο ελαστικο δεν εχει την απαραιτητη προσφυση ενω το πολυ μικρης πιεσης ελαστικο οπου παταει παραπανω απ'οσο πρεπει, παλι δε συμπεριφερεται οπως πρεπει σε στεγνο, δε διωχνει το νερο οπως πρεπει σε βρεγμενο κι επισης εχει αυξημενη τριβη κυλισης με αποτελεσμα να αυξανεται η καταναλωση καυσιμου διοτι ο κινητηρας δυσκολευεται περισσοτερο να το περιστρεψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 Σε 225/40/18 πόση πίεση!; Κανένας με 18άρες!; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 32 Thanks, Χρόνη!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 30¤ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Posted January 5, 2009 Report Share Posted January 5, 2009 30¤ Κερνάω ποτάκι, όταν ξανάρθεις Λάρισα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 ΕΡΩΤΗΣΗ: To ελαστικό σε ότι διάσταση έχει την ίδια πίεση??? δηλαδή ενα ελαστικό 205/55/16 και ένα 225/45/17 στο ίδιο αυτοκίνητο παίρνουν την ίδια πίεση? Αυτο με τις πιεσεις ειναι κατι που ψαχνω καιρο αλλα δεν μπορω να βρω σωστη απαντηση. Πριν ειχα τα 205/55/16 και εβαζα συμφωνα με την εταιρεια 2.2 (32) και ηταν μια χαρα. Στο τελευταιο μου που ηρθε με 225/45/17 το παρελαβα απο το εργοστασιο με υψηλη πιεση, δεν την μετρησα αλλα επειδη μου φανηκε σκληρο το πηγα στην αντιπροσωπεια οπου το επιβεβαιωσαν και τα εβγαλαν στα 2.2 (32). Παρ'ολα αυτα στο οδηγημα μετα μου επλεε (δηλ ειχα μετατοπιση πανω στο ελαστικο) στις στροφες και επειδη δεν μου αρεσε η αισθηση τα γυρισα στα 2.4 (35) μπροστα/πισω και αν και λιγωτερο ανετα εχω καλυτερη αισθηση. Εχω ρωτησει και παιδια με gti, που συνηθως εχουν την δικη μου διασταση, βαζουν 30-32, που μου φαινεται λιγο για τα συγκεκριμενα ελαστικα, εγω παντως εχοντας αναλογο προβλημα και με προηγουμενα αυτοκινητα μου εχω καταληξει να βαζω μπροστα/πισω την ενδειξη που προτεινει η εταιρεια (στο καπακι της βενζινης) για πληρες φορτιο, αλλα με γνωμονα την πιεση στα μπροστινα. Ισως οπως προειπα να μην ειναι πιο ανετα αλλα εχω καλυτερη αισθηση και δεν τερματιζουν ευκολα στις λακκουβες μας, με οτι συνεπαγεται. Παντως θα ηθελα μια επισημη αποψη απο την εταιρεια (οχι την εδω γιατι σιγουρα δεν εχουν ιδεα) για το αν ισχυουν οι ενδυκνειομενες πιεσεις στην ταπα της βενζινης για ολες τις προβλεπομενες διαστασεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 - φιλε μου δεν υπαρχει τιποτε το απολυτο περαν του Χαρου αρα θα βαζεις τις πιεσεις αναλογα το βαρος-το στυλ οδηγησης-καιρικες συνθηκες κ.ο.κ δηλαδη αν αυριο φευγεις απο το χωριο φορτωμενος καργα-αν μπαινεις βαθια στην στροφη και μετα γυρνας το πισω μερος-αν εχεις μπροστοκινητο ή πισωκινητο-αν επιασε χιονι κ.ο.κ ειναι τοσες πολλες οι παραμετροι που ειναι ματαιο να ψαχνεις την ιδανικη πιεση ,για παραδειγμα εγω δουλευω 32-30 ή 33-31 αλλα αν πεσω σε καποια απο τις παραπανω περιπτωσεις κανω καποια μικροαλλαγη πχ 34-31 ή 32-32 - ξερω ειναι μανουρα αλλα πρεπει να παρεις δικο σου μετρητη μη ψηφιακο με 5E και να μην εμπιστευεσαι το καθε βενζιναδικο που πετυχαινεις στον δρομο σου (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 - φιλε μου δεν υπαρχει τιποτε το απολυτο περαν του Χαρου αρα θα βαζεις τις πιεσεις αναλογα το βαρος-το στυλ οδηγησης-καιρικες συνθηκες κ.ο.κ δηλαδη αν αυριο φευγεις απο το χωριο φορτωμενος καργα-αν μπαινεις βαθια στην στροφη και μετα γυρνας το πισω μερος-αν εχεις μπροστοκινητο ή πισωκινητο-αν επιασε χιονι κ.ο.κειναι τοσες πολλες οι παραμετροι που ειναι ματαιο να ψαχνεις την ιδανικη πιεση ,για παραδειγμα εγω δουλευω 32-30 ή 33-31 αλλα αν πεσω σε καποια απο τις παραπανω περιπτωσεις κανω καποια μικροαλλαγη πχ 34-31 ή 32-32 - ξερω ειναι μανουρα αλλα πρεπει να παρεις δικο σου μετρητη μη ψηφιακο με 5E και να μην εμπιστευεσαι το καθε βενζιναδικο που πετυχαινεις στον δρομο σου (!) Σωστα.Κι εκτος αυτου αν παει κανεις σε 3 βενζιναδικα, θα του βρουν 3 διαφορετικες πιεσεις.Οι μετρητες τους ειναι σε χαλια κατασταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 - ναι φιλε μου ρημαδια ειναι ,καποτε βαζω σε ενα 33 και οταν κοπαναγε πηγα σε αλλο την επομενη και εδειξε 38 (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psilosoc Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 Βρε παιδια.... Πρόσφατα αλλαξα τα δυο μπροστινά λάστιχα λόγω ενος ατυχήματος στο ενα... Και πηγαίνοντας να δω και τον αέρα στα πίσω (τα οποία δεν είχα πειράξει απο οταν το πήρα Σεπτεμβριος 2008) τα βρήκα με 45 πίεση.. Είναι λογικό απο την αντιπροσωπία να είναι τοσο υπερβολικά??? Δεν τα κοιτάνε καθολου...? Φοράω 16" ζαντες αν εχει αυτό σημασία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 και γω καπου εκεί ήμουν στην αρχή γυρω στο 40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 9, 2009 Report Share Posted January 9, 2009 Ετσι ειναι απο εργοστασιο για λογους μεταφορας, παραμονης σταθμευσης κλπ. Σιγα μην τσεκαρουν οι αντιπροσωπειες την πιεση στα λαστιχα! Μηπως ξερουν κιολας το γιατι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...