Jump to content
aqua

Απορία Tsi 122 ή 140

Recommended Posts

καλησπερα παιδια θα θελα την γνωμη σας σε κατι αποριες που εχω αν σας είναι ευκολο,καταρχας το golf to gt sport είναι ένα αμαξι που μου αρεσει πολύ και θελω να ρωτησω καποια πραγματα επειδή κοιταξα αγγελιες και το βρηκα σχετικα "φθηνα" μοντελα του 2007-2008.ας ρωτησω λοιπον,ακουσα-διαβασα πρωτον ότι το tsi καιει λαδια δηλαδή καλο είναι να εχεις και ένα κουτι λαδι πισω ας πουμε και καλα,δευτερον από θεμα βενζίνης είναι οικονομικο?ενταξει ξερω ότι οσο το πατας καει και 1000αρι να είναι αλλα εγω λεω γενικα μεση καταναλωση και στα σερβις-ζημιες αν τυχον βγαλει συμφερει?η καταναλωση είναι ιδια με ένα γκολφ 1600 παράδειγμα η πιο πολύ η πιο λιγο.και κατι ακομα ένα gt sport 122 ps 1,4 tsi και ενα gt sport 140 ps 1.4 tsi,εναι τα ιδια στην καταναλωση βενζίνης?λιγο χαζες οι αποριες μου αλλα αν δεν ρωτήσεις δεν θα μαθεις.σαν εναλλακτικη σκέφτομαι και για γκολφ 4,1600 του 2002 εως του 2005 μοντελο, ως οικογενειάρχης.

Edited by streetraser
Link to comment
Share on other sites

καλή χρονιά. 

1. εμένα δεν μου έχει κάψει σταγόνα (140αρι με πρόγραμμα), αλλάζω κάθε 10.000 - 15.000χλμ λάδια.

2. Η οικονομία είναι θέμα ποδιού. (πχ σε ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη έχω κάψει 7.5λτ με χρόνο 4 ώρες παρά κάτι πήγαινε και επιστροφή 6.5λτ σε 4,5 ώρες) Πόλη καίει από 7.5 - 9λτ. Δεν γνωρίζω τι καίει 1.6 αλλά νομίζω καίει παραπάνω. Οι tsi είναι νέας τεχνολογίας κινητήρες.

3. Σέρβις πληρώνεις αντίστοιχα που το πας. Τα εξουσιοδοτημένα είναι ακριβά. Εξειδικευμένα φθηνότερα. Μπορείς βέβαια να αγοράζεις μόνος σου τα ανταλλακτικά και να βρείς ένα καλό μάστορα να στα βάζει.Τα συνηθισμένα προβλήματα που βγάζουν τα 140αρια είναι βαλβίδες Ν75 και Ν249 (μικρό κόστος), πολλαπλασιαστές στα 70.000χλμ περίπου (κόστος όχι ακριβό), σασμάν σε μερικές περιπτώσεις (1η και όπισθεν δεν μπαίνουν εύκολα) και αν είσαι άτυχος καδένα (κόστος καίει).

4. Στην θέση σου θα έπερνα tsi 122 καινούργιας τεχνολογίας κινητήρας, πιο οικονομικός από γκόλφ 4.

 

Τέλος να ξέρεις ότι είτε πάρεις καινούργιο είτε μτχ αυτοκίνητο είναι λαχείο. Εγώ καινούργιο το πήρα και δεν έμπαινε η 5η.

Επίσης όλα τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν ημερομηνία λήξης κι βγάζουν προβλήματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σας ευχαριστω πολύ για τα φωτα σας,επειδη είμαι οικογενειάρχης(3 παιδια) τα σκέφτομαι όλα είναι και δυσκολοι καιροι και σκέφτομαι από τιμη αγορας μεχρι βενζινη και σερβις,θελωντας να πω ότι ενταξει τα tsi είναι ωραια  αυτοκίνητα και τα gt sport ειδικοτερα, αλλα αν είναι να δωσο 7,,500-8,000 ευρω για ένα τετοιο αμαξι γιατι τοσο το βρηκα για 07-08 μοντελο το φθηνοτερο δηλαδή για τετοια χρονολογια αντε και λιγο πιο φθηνο(6,500 ευρω) και μετα να "ρυμουλκο" και ένα βενζιναδικο από πισω ,ενταξει θα μου πειτε τωρα ότι πληρωνεις παιρνεις το ωραιο είναι και ακριβο, αλλα καλο να σκεφτεσε και περα από εμφανιση-επιδωσεις  π.χ.καταναλωση,σερβις,ζημιες.το γκολφ που ειχα εγω το 4 το edition, 2002 μοντελο,1600 κυβ. εισαγωγης γερμανικο ητανε "μια χαρα" από θεμα καταναλωσης δεν μου φενοτανε ότι εκαιγε τοσο ητανε και πιο φθηνη η βενζινη τοτε και δεν εβγαλε ιδιαιτερα ζημιες εκτος από την αρχη που το πηρα από το μαντρα και ειχε πρόβλημα πολλαπλασιαστες(ετσι μου το εδωσε ο μπιμπ)και ένα βαρελακι για τα φλας που μου εκαψε στην πορεια δεν εβγαλε κατι άλλο.μια κουβεντα που ειχα με ένα φιλο μου εχθες που ξερει 5 πραγματα (ειχε Audi s3 turbo 280ps)μου ειπε με βαση τα παραπανω βενζινη,σερβις,ζημιες,να πρωτιμησω ένα γκολφ σαν και αυτό που ειχα το 4,1600 κυβ,για να τραβαει κιολας φωρτομενο.είναι και πιο φθηνο σαν μεταχειρισμενο (2,500 ευρω-4,000 το  πολύ αναλογα με τις ανάγκες του πωλητη-ιδιωτη καλυτερα από μαντρα)αντε το πολύ μοντελο του 2005,

Link to comment
Share on other sites

Σαν κατοχος golf 6 122. Απο θεμα καταναλωσης λαδιου,δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα.Φαντασου εμενα μου καiει συνηθως 400-500ml σε καθε αλλαγη.Κανονικα οι αλλαγες λαδιων στην ωρα τους.Στο service μπορεις να αγοραζεις εσυ τα ανταλλακτικα κ να πηγαινεις για τα περαστικα σε καποιο δικο σου συνεργειο.Γλιτωνεις καποια χρηματα ετσι,σχεδον τα μισα σε σχεση με το service στην αντιπροσωπεια με τα ιδια πραγματα κιολας.
Σε καταναλωση βενζινης,σε σχεση με το πασσατ (μοντ 02 1600cc) που εχουμε στην οικογενεια, to golf ειναι πιο οικονομικο. Ενδεικτικα θα σου πω οτι ακομα κ τωρα που εχω 18αρες η καταναλωση πρεπει να ειναι λιγο μικροτερη απο το πασσατ.Οσο ειχα τις εργοστασιακες 15αρες αν πηγαινα normal,ημουν υπερευχαριστημενος.Ασε που το 4αρι καλυπτει προγιαδραφες Euro4 και το tsi ειναι Euro5.
Αν ειχες το 4αρι,ισως βαρεθεις ενα καινουριο 4αρι κ παλι,ασε που μιλαμε για αμαξι τουλαχιστον 10 ετων κ ισως σου χτυπησουν την πορτα οι ζημιες :db:

Link to comment
Share on other sites

καταρχήν καλή χρονιά με υγεία σε όλους

 

το 122αρι με το 140αρι οι διαφορές τους στην κατανάλωση έιναι της τάξης του 0,5 - 1 lt/100km υπέρ του 122.

για να πάρεις μια γεύση όταν κάνω ταξίδι βάζω το cruse control στα 140 με φουλ αποσκευές έχω 2 παιδιά και η κατανάλωση του είναι στα 7,6lt/100km.

 

εντός πόλης κυμαίνεται από 8 έως 12 ανάλογα το που κυκλοφορώ

 

από κατανάλωση λαδιού δεν καίει σταγόνα από βλάβες σκάστρα και ν75 μικρό κόστος.

 

από εκεί και πέρα με 3 παιδιά δεν ξέρω κατά πόσο θα σου φτάνει το πορτμπαγκαζ σε μένα με 2 είναι οριακό

 

πάντως θα σε συμβούλευα να βρείς το 122αρι λόγω ποιο απλής κατασκευής και από το 2008 και μετά πριν το 2008 είχαν βγάλει βλάβη στο σασμάν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.