Jump to content
kospasTSI12345

Τακάκια ή κάτι άλλο?

Recommended Posts

Παιδιά σήμερα γυρνώντας από μια εκδρομούλα στα Βίλια, φτάνοντας κοντά στο σπίτι καθώς ρόλαρε το αμάξι

σε μια κατηφόρα, πατώντας σιγά σιγά το φρένο, ακουγόταν ένας ήχος γκκκρρρρρρ.....και το σσσσσσσ από τα αεριζόμενα

μου φάνηκε λίγο πιο έντονο...εαν το μεταξύ το μεσημέρι καθώς φτάναμε στην παραλία με πολύ ζέστη και λόγο δρόμου

πολλά και συχνά φρεναρίσματα τα φρένα μύριζαν και έβγαζαν πάρα πολύ ζέστη....

...πιστεύω πως είναι τακάκια...ελπίζω...

...το θέμα μου όμως είναι και το εξής....Έχω ήδη 27.550 χιλιόμετρα και επειδή κάνω πολλές διαδρομές υπολόγιζα στον επόμενο

μήνα να έκανα το servise. ...τώρα τί να κάνω???

Να το πάω απευθείας για servise ή να πάω για τα τακάκια και να τους το πώς σε ένα μήνα στο προγραμματισμένο servise πως έχουν

αλλαχτεί...φαντάζομαι πως και η ταρίφα θα είναι χωρίς τα τακάκια ...δηλ. 300 μείων τα τακάκια(που δεν έχω ιδέα πόσο πάει)...

...πείτε μου τις γνώμες σας...

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σήμερα γυρνώντας από μια εκδρομούλα στα Βίλια, φτάνοντας κοντά στο σπίτι καθώς ρόλαρε το αμάξι

σε μια κατηφόρα, πατώντας σιγά σιγά το φρένο, ακουγόταν ένας ήχος γκκκρρρρρρ.....και το σσσσσσσ από τα αεριζόμενα

μου φάνηκε λίγο πιο έντονο...εαν το μεταξύ το μεσημέρι καθώς φτάναμε στην παραλία με πολύ ζέστη και λόγο δρόμου

πολλά και συχνά φρεναρίσματα τα φρένα μύριζαν και έβγαζαν πάρα πολύ ζέστη....

...πιστεύω πως είναι τακάκια...ελπίζω...

...το θέμα μου όμως είναι και το εξής....Έχω ήδη 27.550 χιλιόμετρα και επειδή κάνω πολλές διαδρομές υπολόγιζα στον επόμενο

μήνα να έκανα το servise. ...τώρα τί να κάνω???

Να το πάω απευθείας για servise ή να πάω για τα τακάκια και να τους το πώς σε ένα μήνα στο προγραμματισμένο servise πως έχουν

αλλαχτεί...φαντάζομαι πως και η ταρίφα θα είναι χωρίς τα τακάκια ...δηλ. 300 μείων τα τακάκια(που δεν έχω ιδέα πόσο πάει)...

...πείτε μου τις γνώμες σας...

Θα ελεγα να μην ανησυχείς. Ετσι και αλλιως στο service των 30,000 χλμ δεν προβλεπεται αλλαγη στα τακακια. B)

Link to comment
Share on other sites

Θα ελεγα να μην ανησυχείς. Ετσι και αλλιως στο service των 30,000 χλμ δεν προβλεπεται αλλαγη στα τακακια. B)

....άρα μάλλον πρέπει να ανησυχώ για περισσότερους από ένα λόγους...

α) γιατί τα τακάκια φαγώθηκαν τόσο γρήγορα

και β) που θα βρώ τα επιπλέον φράγκα....

Link to comment
Share on other sites

....άρα μάλλον πρέπει να ανησυχώ για περισσότερους από ένα λόγους...

α) γιατί τα τακάκια φαγώθηκαν τόσο γρήγορα

και β) που θα βρώ τα επιπλέον φράγκα....

Ισως υπερβαλεις και δεν ειναι τα τακακια. Και σε εμενα μου το εχει κανει μετα απο καταβαση που επρεπε να χρησιμοποιω συνεχεια τα φρενα με 36,000 χλμ επανω B)

Link to comment
Share on other sites

Ισως υπερβαλεις και δεν ειναι τα τακακια. Και σε εμενα μου το εχει κανει μετα απο καταβαση που επρεπε να χρησιμοποιω συνεχεια τα φρενα με 36,000 χλμ επανω B)

Ελπίζω να υπερβάλω ...αλλά έφτασα σπίτι κατά τις 9 και πριν λίγο που το ξαναέκανα μια βόλτα...πάλι το ίδιο...

..έχουν περάσει ήδη 3 + ώρες

Link to comment
Share on other sites

Τι πιο απλο να ριξεις εσυ ο ιδιος μια ματια να δεις αν εχουν ψωμι τα τακακια. Αλλωστε το ζαντικο ειναι ανοιχτο και φαινεται ευκολα :D Κοιταξε και τους δισκους αν ειναι χαραγμενοι.

Link to comment
Share on other sites

αρα εφοσον εχουν το καλωδιακι που επιβεβαιωνει και o dis,δεν πρεπει να θελουν αλλαγη γιατι θα αναβε το λαμπακι ετσι δεν ειναι;

μηπως απο το ζορισμα εχουν ψιλοκαει και γι'αυτο ο θορυβος;

δεν ξερω ,δεν μου εχει τυχει ποτε κατι αναλογο για να ειμαι σιγουρος.......... :D

Link to comment
Share on other sites

εγώ νομίζω, ότι πρέπεινα είναι τα τακάκια λόγο ότι μπένουν σιγά σιγά στο στάδιο πρός άλλαγη... στο Passat είχα 28.970κμ και φρενάριζα και ένιοθα ένα σαν γδάρσιμο χορής να μου ανάψει η ένδιξη στο ταμπλό για τα φρένα, και απο ότι είδα που πήγα την επόμενη μέρα στο συνεργειο τα τακάκια είχαν κάτι ρογμές... καποια κομματάκια έλιπαν.... γενικός ηταν για πέταμα... τα φρένα τα κουράζω σε κάθε διαδρομή που κάνω... Και απο τότε καθε 20.000 κμ τα αλάζω (εγώ για θέματα ασφάλιας) και στα 89.200 λαξα σετ τακακια - δίσκους...

Anyway... μην φοβάσε τπτ!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το πήγα πριν απο λίγο μία μισάωρη βολτίτσα και τίποτα.......ο παραμικρός θόρυβος...

επίσης το τακάκι φαίνεται να έχει ψωμί έτσι όπως το ψιλάφισα και οι δίσκοι εκτός από τη φυσιολογική φθορά

δεν φαίνεται να έχουν χαρακτεί...από τα ελάχιστα που ξέρω....

το θέμα είναι, εάν είναι φυσιολογικό να αναπτύξουν τόσο μεγάλη θερμοκρασία ή πρέπει να το κοιτάξω....

..... οδηγώ 10- χρόνια και αυτό δεν μου έχει ποτέ ξανατύχει σε κανένα αυτοκίνητο...

...και πες ότι το πάω στην αντιπροσωπία στάνταρ θα μου πούν πως θέλουν άλλαγμα....

....στο βάθος του μυαλού μου υπάρχει και η after market λύση....

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά, πόσοι πρέπει να σου πουν πως είναι φυσιολογικό για να σταματήσει ο πανικός ?

Συγνώμη αλλά, μου είπε κάποιος υπεύθυνα ότι είναι φυσιολογικό και εγω συνεχίζω να ρωτάω για να σας τη σπάω?

...πίστεψέ με δεν έχω αυτή τη διάθεση, .....απλά μιλάμε για φρένα...που το θεωρώ αρκετά σοβαρό...

..πάντως εαν σε κούρασα σου ζητάω συγνώμη και σε ευχαριστώ για τη βοήθειά σου.

Link to comment
Share on other sites

Επ'ευκαιρίας, στο TSI μου όταν φρενάρω ακούγεται ένα σσσσσ ή χχχχχ κάτι ενδιάμεσο τέλος πάντων όχι όμως δυνατό (δλδ μόνο εγώ το έχω προσέξει και όχι οι επιβάτες). Το κάνει σε όλα ή κάτι μπορεί να μην ακουμπάει σωστά κατά το φρενάρισμα;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά σήμερα γυρνώντας από μια εκδρομούλα στα Βίλια, φτάνοντας κοντά στο σπίτι καθώς ρόλαρε το αμάξι

σε μια κατηφόρα, πατώντας σιγά σιγά το φρένο, ακουγόταν ένας ήχος γκκκρρρρρρ.....και το σσσσσσσ από τα αεριζόμενα

μου φάνηκε λίγο πιο έντονο...εαν το μεταξύ το μεσημέρι καθώς φτάναμε στην παραλία με πολύ ζέστη και λόγο δρόμου

πολλά και συχνά φρεναρίσματα τα φρένα μύριζαν και έβγαζαν πάρα πολύ ζέστη....

...πιστεύω πως είναι τακάκια...ελπίζω...

...το θέμα μου όμως είναι και το εξής....Έχω ήδη 27.550 χιλιόμετρα και επειδή κάνω πολλές διαδρομές υπολόγιζα στον επόμενο

μήνα να έκανα το servise. ...τώρα τί να κάνω???

Να το πάω απευθείας για servise ή να πάω για τα τακάκια και να τους το πώς σε ένα μήνα στο προγραμματισμένο servise πως έχουν

αλλαχτεί...φαντάζομαι πως και η ταρίφα θα είναι χωρίς τα τακάκια ...δηλ. 300 μείων τα τακάκια(που δεν έχω ιδέα πόσο πάει)...

...πείτε μου τις γνώμες σας...

φιλε μπορει να σου εχει αλλαξει η κατασταση της παστας λογο υπερβολικης θερμοκρασιας καποια στιγμη στα τακακια και η αλλαγη αυτη ειναι μονιμη.Αν βλεπεις μειωση στην αποδοση αλλαξε τα και βαλε αφτερμαρκετ σε καλο (εκτος απο αντιπροσοπια) συνεργιο.

Link to comment
Share on other sites

Πόσο υπεύθυνα πιστεύεις πως μπορεί να σου απαντήσει κάποιος ανώνυμα γράφοντας σε ένα forum ?

Αν θέλεις υπεύθυνη απάντηση, θα πας σε ένα επίσημο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή του κατασκευαστή του αυτοκινήτου σου και θα του ζητήσεις να σου εγγυηθεί πως η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο σύστημα πέδησης είναι φυσιολογική και δεν υπάρχει κίνδυνος δυσλειτουργίας του (αυτός δεν είναι ο φόβος σου ?).

Τώρα ποιά θα είναι η απάντηση που θα πάρεις...έχω κάποιες υποψίες αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος.

Για την αποφυγή της καθυστερημένης αντικατάστασης (με όποιες συνέπειες) ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου έχει τοποθετήσει κατάλληλο σύστημα έτσι ώστε να είναι εφικτή η έγκαιρη ειδοποίησή σου και αντικατάσταση. Υποπτεύεσαι πως αυτό δεν λειτουργεί ? Πιστεύεις ότι το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου σου είναι ελαττωματικό ? θεωρείς το φρενάρισμα ανεπαρκές ? Μια aftermarket λύση τί θα σου προσφέρει ?

EDIT....εκτός από την θερμοκρασία αναφέρεις και θόρυβο. Ο θόρυβος δεν είναι ένδειξη φθοράς. Ο θόρυβος που περιγράφεις μπορεί να είναι φυσιολογική κατάσταση ή να οφείλεται σε χαλίκια - σκουπίδια που παρεμβάλλονται ανάμεσα στο τακάκι και τη δισκόπλακα και τα οποία συνήθως όπως μπήκαν βγαίνουν. Ίσως γι αυτό ο θόρυβος δεν είναι συνεχής.

Τo να γράφει κάποιος σε ένα forum είναι ένα βήμα πριν να απευθυνθεί στο συνεργείο, πράγμα που για μένα είναι αρκετά δύσκολο λόγο απόστασης και εργασίας.

Τέλος πάντων σε ευχαριστώ για την απάντησή σου, ήταν αρκετά κατατοπιστική.

...μάλλον πρέπει να ήταν στιγμιαίο αλλά θα το τσεκάρω στις επόμενες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Επ'ευκαιρίας, στο TSI μου όταν φρενάρω ακούγεται ένα σσσσσ ή χχχχχ κάτι ενδιάμεσο τέλος πάντων όχι όμως δυνατό (δλδ μόνο εγώ το έχω προσέξει και όχι οι επιβάτες). Το κάνει σε όλα ή κάτι μπορεί να μην ακουμπάει σωστά κατά το φρενάρισμα;

.....είναι μάλλον από τα αεριζόμενα ......

Link to comment
Share on other sites

:D - συνφορουμιτη KospasTSI μηπως περιμενεις στο συνεργειο να σου μετρησουν την θερμοκρασια δισκων με θερμομετρο υπερυθρων και ο τεχνικως επωνυμα [μιας και ολοι στα fora ειμαστε ανωνυμοι] να σου δωσει την τελεια λυση ? αν ηταν ετσι δεν θα υπηρχε πουθενα σε κανενα forum τοπικ με παραπονα απο συνεργειο και δη εξουσιοδοτημενο οπου οπως ειδες ολοι εχουν καρτελακι με το ονομα και σε καθε επισκευη υπογραφουν κιολας αναλογο εντυπο λες και ειναι AMG - επειδη η νεα γενια δεν εχει γνωρισει την προ-ιντερνετ εποχη ειναι λογικο να μην ξερει αλλη οψη και να μην εκτιμαει και πολλα ,δεν σημαινει να υιοθετεις οτι διαβαζεις αλλα τουλαχιστον εχεις την ευκαιρια να μιλησεις με αλλους ιδιου παθηματος και να ωφεληθεις (!)

κοιταξε την κατασταση και την καθαριοτητα των δισκων,μην περιμενεις τα τακακια/υγρα να φτασουν στο αμην για να τα αλλαξεις,φροντισε στις καταβασεις να μην ταλαιπωρεις αδικα τα φρενα [να μια αιτια πως ραγιζουν οι τρυπητοι] ,βαλε μεταλλικα σωληνακια και τα ξαναλεμε

Link to comment
Share on other sites

:D - συνφορουμιτη KospasTSI μηπως περιμενεις στο συνεργειο να σου μετρησουν την θερμοκρασια δισκων με θερμομετρο υπερυθρων και ο τεχνικως επωνυμα [μιας και ολοι στα fora ειμαστε ανωνυμοι] να σου δωσει την τελεια λυση ? αν ηταν ετσι δεν θα υπηρχε πουθενα σε κανενα forum τοπικ με παραπονα απο συνεργειο και δη εξουσιοδοτημενο οπου οπως ειδες ολοι εχουν καρτελακι με το ονομα και σε καθε επισκευη υπογραφουν κιολας αναλογο εντυπο λες και ειναι AMG - επειδη η νεα γενια δεν εχει γνωρισει την προ-ιντερνετ εποχη ειναι λογικο να μην ξερει αλλη οψη και να μην εκτιμαει και πολλα ,δεν σημαινει να υιοθετεις οτι διαβαζεις αλλα τουλαχιστον εχεις την ευκαιρια να μιλησεις με αλλους ιδιου παθηματος και να ωφεληθεις (!)

κοιταξε την κατασταση και την καθαριοτητα των δισκων,μην περιμενεις τα τακακια/υγρα να φτασουν στο αμην για να τα αλλαξεις,φροντισε στις καταβασεις να μην ταλαιπωρεις αδικα τα φρενα [να μια αιτια πως ραγιζουν οι τρυπητοι] ,βαλε μεταλλικα σωληνακια και τα ξαναλεμε

99 % λοιπόν είναι το αριστερό πίσω τακάκι.... κάνει θόρυβο ακόμα και στο ρολάρισμα με λίγα χιλιόμετρα...σαν σύρσιμο...

τι γνώμη έχετε για τα "πράσινα" τακάκια της EBC ή ακόμα και τα ''κίτρινα''....??

βρήκα αυτό...http://www.sirossport.gr/ebc/ebcindex.html

Μάλλον για αυτά θα πάω αύριο....

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

:D - περαν των Μαυρων τα Πρασινα EBC φιλε μου εχουν τεραστια φημη οτι χαραζουν τον δισκο εγω στην θεση σου θα τα απευφευγα και θα διαλεγα Ferodo ,μην δελεαζεσαι απο το τι γραφουν οι καταχωρησεις σε κινηση πολης δεν θα τα ζεστανεις σε μικρη διαδρομη αυτα ειναι για δαγκωματα απο πολλα χλμ αλλα υστερουν στα τελευταια μετρα ακινητοποιησης κατι εκ διαμετρου αντιθετο με αυτο που ζητα ο απλος οδηγος (!)
Link to comment
Share on other sites

τελικά σήμερα άλλαξα τα τακάκια, τα οποία τα 2 πίσω είχαν πιάσει ΜΕΤΑΛΛΟ.....

....πριν λίγο γυρνώντας από τη δουλειά στα φρεναρίσματα ακουγόταν σφίριγμα

σε κάθε φρενάρισμα...

....ξέρετε εαν το κάνει επειδή είναι στο στρώσιμο?? ή δεν είναι φυσιολογικό...??

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

τελικά σήμερα άλλαξα τα τακάκια, τα οποία τα 2 πίσω είχαν πιάσει ΜΕΤΑΛΛΟ.....

....πριν λίγο γυρνώντας από τη δουλειά στα φρεναρίσματα ακουγόταν σφίριγμα

σε κάθε φρενάρισμα...

....ξέρετε εαν το κάνει επειδή είναι στο στρώσιμο?? ή δεν είναι φυσιολογικό...??

Tα πίσω φθαρήκαν πιο γρηγορα απο τα μπροστά? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν ελαττωματικά φαίνεται...σάπια τακάκια βάζει η VW.

Ελπίζω να φταίει το τακάκι πάντως...τώρα έβαλα EBC κόκκινα μπροστά και EBC πράσινα πίσω...

και πραγματικά η διαφορά είναι πολύ μεγάλη ....

...Το μόνο ότι σφυρίζουν πάρα πολύ πράγμα που ελπίζω να οφείλεται στο στρώσιμο και να σταματήσει....

Link to comment
Share on other sites

:lol: - φιλε μου γιατι αυτη η εναλλαγη στον τυπο κι οχι ενιαιος ?

Ρώτησα και μου είπαν πως είναι θέμα αντοχής και απόδοσης μιας και τα μπροστά δέχονται μεγαλύτερη πίεση...

...δεν ξέρω αν είναι σωστό πάντως το έχουν κάνει πολλοί....

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα και μου είπαν πως είναι θέμα αντοχής και απόδοσης μιας και τα μπροστά δέχονται μεγαλύτερη πίεση...

...δεν ξέρω αν είναι σωστό πάντως το έχουν κάνει πολλοί....

λογικα το σφυριγμα το εχεις επειδη ειναι καινουρια...μετα απο λιγα χμ ολα θα ειναι κομπλε...και εγω τα ιδια ειχα βαλει..κοκκινα μπροστα πρασινα πισω..θα δεις διαφορα απο τα ferrodo..

Link to comment
Share on other sites

λογικα το σφυριγμα το εχεις επειδη ειναι καινουρια...μετα απο λιγα χμ ολα θα ειναι κομπλε...και εγω τα ιδια ειχα βαλει..κοκκινα μπροστα πρασινα πισω..θα δεις διαφορα απο τα ferrodo..

...το φρένο το αισθάνομαι πολύ καλά στο πόδι μου ήδη...παρόλο που είναι πολύ νωρίς....

.....πάντως έχω ακούσει πως υπάρχουν διάφοροι τρόποι να τα στρώσεις...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.