abcd Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 Καλησπέρα σε όλους, Έχω ενα polo gti 1,6cc και μου άναψε το λαμπάκι μηχανής check. Μόλις το πλακώνω λίγο και του βάζω super unleaded 100 σβήνει αλλά μετά απο κάποια χιλιόμετρα ξαναανάβει. Το αμάξι δεν αλλάζει συμπεριφορά. Εάν ήταν ο αισθητήρας λ δεν θα ήταν μόνιμα αναμένο;; Αυτό θα ήθελα να σας ρωτήσω υπάρχει περίπτωση ο λ να υπολειτουργεί;; Γιατί έχω ακούσει πως ο λ όταν καεί δεν λειτουργεί. Εάν υπάρχει περίπτωση να παρουσιάσει κάποια μελλοντική βλάβη στον κινητήρα; Και κάτι ακόμη υποάρχει κάποιο συνεργείο που να δοκιμάζει τους αισθητήρες λ;; Περιμένω την απάνυηση - συμβουλή σας. Σας ευχαριστώ!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadBrainiac Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να το δώσεις για να δούν στην διάγνωση τι λαμπάκι ανάβει. Ακόμα και αν σβήνει το λαμπάκι ο εγκέφαλος έχει καταγράψει τον κωδικό για τον οποίο ανάβει το λαμπάκι και θα σου πούν πιο είναι το πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 εχει και ανοιχτο θεμα σε οτι αφορα το check.διαβασε το μπας και βγαλεις ακρη(που δεν νομιζω)......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 κανα πρόβλημα βενζίνας υποψιάζωμαι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να το δώσεις για να δούν στην διάγνωση τι λαμπάκι ανάβει. Ακόμα και αν σβήνει το λαμπάκι ο εγκέφαλος έχει καταγράψει τον κωδικό για τον οποίο ανάβει το λαμπάκι και θα σου πούν πιο είναι το πρόβλημα. +100000000000000 διαγνωστικο μηπως ειναι και τιποτα αλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted June 19, 2008 Report Share Posted June 19, 2008 κάνε πάντως και ένα καθαρισμό πεταλούδας που είναι και τσάμπα πράγμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 (edited) Τα 3 πρώτα πράγματα που μπορείς να κάνεις χειροκίνητα μόνος σου, είναι 1. καθαριμός πεταλούδας και ανακύκλωσης καυσαερίων, 2. αλλαγή φίλτρου βενζίνης, και 3. Βγάλσιμο του μπροστά αισθητήρα λ και καθάρισμα. Αν κατέχεις λίγο απο αυτά, μέσα σε 2 ώρες θα έχεις τελειώσει με όλα τα παραπάνω... Απο εκεί και πέρα αν δε δείς αλλαγή,τότε θα χρειαστείς διαγνωστικό μηχάνημα. Edited June 20, 2008 by vagzaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted June 20, 2008 Report Share Posted June 20, 2008 Σε αντιστοιχο πρόβλημα,ήτανε ο μπροστινός λ.Τον αλλάζεις και τέρμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abcd Posted June 24, 2008 Author Report Share Posted June 24, 2008 Σε αντιστοιχο πρόβλημα,ήτανε ο μπροστινός λ.Τον αλλάζεις και τέρμα. Φιλε soto και εγω τον λ υποψιάζομαι, αλλά γιατί αν το πλακώσω λίγο σβήνει και μετά απο κάποια χλμ ξαναανάβει;;Αν ήταν καμένος δεν θα ήταν μόνιμα αναμένο;; Το δικό σου στα πόσα χιλιόμετρα τον άλλαξες;; Εγώ έχω 85000. Δεν είναι λίγο νωρίος για λ;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 (edited) σε polo 9n μου εκανε κατι αντιστοιχο και ητανε τελικα αισθητηρας ψυκτικου υγρου. ριξε ενα ματι στο δικο σου μηπως εχει και σε σενα κανα τετοιο αισθητηρα και καντο ενα τσεκ δεν εχεις να χασεις τπτ. Edited August 2, 2008 by alekos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Φιλε soto και εγω τον λ υποψιάζομαι, αλλά γιατί αν το πλακώσω λίγο σβήνει και μετά απο κάποια χλμ ξαναανάβει;;Αν ήταν καμένος δεν θα ήταν μόνιμα αναμένο;;Το δικό σου στα πόσα χιλιόμετρα τον άλλαξες;; Εγώ έχω 85000. Δεν είναι λίγο νωρίος για λ;; ο Λ έχει χτυπίσει και με λιγότερα χιλιόμετρα, δεν παίζει ρόλο λίγα η πολλά, σε γνωστού 9Ν χτύπισε σε 32.000κμ σε εμένα ΠΟΤΕ στο Passat μου στα 112.000κμ δεν έχει στάνταρ χιλόμετρα να σου βγάλει πρόβλημα, παίζει ρόλο και το καύσιμο και ο καθαρισμός η τακτικες αλαγες του φίλτου βενζίνας (γνώμη μου) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΖΕΥΣ Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 Για κοιτα και λιγο τους πολαπλασιαστες ειναι συχνο φαινομενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstadin Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 Λ δαγκωτό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 εμενα που μου αναβει το check δεν ειναι τιποτα απο ολα αυτα που λετε. MAF και EGR καινουργια θελω. οποτε μπορει να ειναι οτιδηποτε,αν δεν το δει διαγνωστικο μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 εμενα που μου αναβει το check δεν ειναι τιποτα απο ολα αυτα που λετε.MAF και EGR καινουργια θελω. οποτε μπορει να ειναι οτιδηποτε,αν δεν το δει διαγνωστικο μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε Σωστός ο φίλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 κ το δικό μου έκανε τα ίδια ακριβώς. μόλις το πλακώνά έσβηνε,μετά από κάποια χιλιόμετρα ξανά τα ίδια. πηγα για διάγνωση κ μου είπαν ότι είναι ο λ. φυσικά δεν το άλλαξα ώσπου μια μέρα άναψε κ δεν έσβηνε λόγο του ότι κάηκε (ενώ ΠPIN υπολειτουργούσε). άλλαξα τον ΠPΩTO λ (γιατί έχει δύο αισθητήρες) κ όλα OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted August 24, 2008 Report Share Posted August 24, 2008 Εάν υπάρχει περίπτωση να παρουσιάσει κάποια μελλοντική βλάβη στον κινητήρα; Όταν το λαμπάκι ανάβει σημαίνει πως ο λ δ στέλνει τις πληροφορίες γ το πόσο πλούσιο η φτωχό είναι το μείγμα.αν έχουμε πολύ πλούσιο μείγμα εκτός από κάργα κατανάλωση,μειώνεις δραματικά την ζωή του καταλύτη σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosk Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Τα 3 πρώτα πράγματα που μπορείς να κάνεις χειροκίνητα μόνος σου, είναι 1. καθαριμός πεταλούδας και ανακύκλωσης καυσαερίων, 2. αλλαγή φίλτρου βενζίνης, και 3. Βγάλσιμο του μπροστά αισθητήρα λ και καθάρισμα. Αν κατέχεις λίγο απο αυτά, μέσα σε 2 ώρες θα έχεις τελειώσει με όλα τα παραπάνω... Απο εκεί και πέρα αν δε δείς αλλαγή,τότε θα χρειαστείς διαγνωστικό μηχάνημα. πως το κανεις αυτό? μπορείς να το περιγράψεις? εγω μεχρι EGR εχω φτασει... σε λιγο θα πάρω γρύλο, αερόκλειδα και θα ανοιξω και συνεργείο για ΡΟLO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted September 4, 2008 Report Share Posted September 4, 2008 Ο 1ος Λ, είναι κάτω από το χταπόδι, εύκολο να τον δεις και να τον βγάλεις (ένα γαλλικό κλειδί θα χρειαστείς 13άρι νομίζω). Απλά πρόσεξε να είναι ΚΡΥΟ το αμάξι για να μη καείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 βγάζεις το μεταλλικό προφυλακτικό της εξαγωγής κ ΘA το δεις κ πρόσεχε να είναι κρύο(όπως αναφέρθηκε) γιατί εγώ κάηκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted September 5, 2008 Report Share Posted September 5, 2008 βγάζεις το μεταλλικό προφυλακτικό της εξαγωγής κ ΘA το δεις.μοιάζει κ λίγο με μπουζί.κ πρόσεχε να είναι κρύο(όπως αναφέρθηκε) γιατί εγώ δε το είχα προσέξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosk Posted September 6, 2008 Report Share Posted September 6, 2008 βγάζεις το μεταλλικό προφυλακτικό της εξαγωγής κ ΘA το δεις.μοιάζει κ λίγο με μπουζί.κ πρόσεχε να είναι κρύο(όπως αναφέρθηκε) γιατί εγώ δε το είχα προσέξει. δουλεψε μετα τον καθαρισμό? με τί το καθαρίζουμε? γιατι απ'οτι διαβασα ειναι ευαισθητος.. και κατι τελευταίο.. θα χρειαστει μετα τπτ ρυθμισεις σε εγκέφαλο αφου τον ξαναβιδώσω..? σε αντίστοιχο forum για Ιbiza ένα παλληκαρι γραφει πάντως οτι στο 90% των περιπτώσεων στρώνει με καθάρισμα και δεν χρειαζεται αλλαγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...