Jump to content
Chris_dIRE

ΔΙΣΚΟΙ - ΤΑΚΑΚΙΑ ΓΙΑ Colf 4

Recommended Posts

Γεια σας παιδια!

Οι μπροστινοι δισκοι του αυτοκινητου μου (Golf 4) θελουν αλλαγη. Μου προτεινανε τους δισκους JURID και τα τακακια TRW της Lukas. Θα ηθελα τη γνωμη οπου γνωριζει να μου πει αν ειναι καλη επιλογη. Το κοστος αγορας ειναι καπου στα 160 ευρv.

Ελεγα να βαλω τρυπητους η χαρακτους δισκους, ομως τα τακακια που απαιτουνται εχουν τριπλασια τιμη. Οποτε μιλαμε για τους μονο για τους απλους δισκους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν τριπλασια τιμη.Τρυπητοι Zimmerman ή Βrembo εχουν 160-200Ε και ενα καλο τακακι εχει 40-55Ε βαζεις και σωληνακια υψηλης και κανεις μια 1ης ταξεως βελτιωση στα ηδη καλα φρενα του Golf. ;):lol:

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν τριπλασια τιμη.Τρυπητοι Zimmerman ή Βrembo εχουν 160-200Ε και ενα καλο τακακι εχει 40-55Ε βαζεις και σωληνακια υψηλης και κανεις μια 1ης ταξεως βελτιωση στα ηδη καλα φρενα του Golf. :excl::thumbsup:

Οι απλοι δισκοι σε σχεση με τους χαρακτους/τρυπητους, εχουν πραγματι μικρη διαφορα στην τιμη. Σε εναν χαρακτο δισκο ομως ειναι καλυτερα να μην βαλεις τα απλα τακακια των 40-55¤. Για παραδειγμα, η ΑΤΕ εκτος απο τον απλο δισκο βγαζει και τον χαρακτο (Power Disc) και για τακακια εχει τα απλα των 50¤, εχει και τα Power Pad με 175¤. Καπου εκει κολλησα κι εγω σκεπτομενος οτι μιλαμε για ενα αναλωσιμο ειδος που το αλλαζεις πανω κατω ανα 40000χλμ. :o

Link to comment
Share on other sites

Τα περισσοτερα αγωνιστικα τακακια ειναι πολυ σκληρα και παιζουν για υψηλες θερμοκρασιες.Υπαρχει και τακακι της Endless που παιζει για θερμοκρασιες 0-800C.Βαλε μαλακο τακακι ωστε να εχει οσο το δυνατον πιο τελειο φρεναρισμα χωρις να περιμενεις ποτε θα ερθει το τακακι στη σωστη θερμοκρασια.Δεν γνωριζεις την στιγμη που πρεπει να φρεναρει δυνατα το αυτοκινητο.Η δουλεια των χαρακτων δισκων ειναι να διωχνουν την σκονη που βγαζει το τακακι ωστε να εχει καλυτερο πατημα το τακακι στο δισκο.Δεν διαφερουν σε τιποτε αλλο απο τους συμπαγεις δισκους που φοραμε εκτος λιγο απο το υλικο κατασκευης των δισκων αλλα αυτο οχι με ολους τους aftermarket.Προτιμησε μονο χαρακτους.Οι τρυπητοι εχουν μικροτερες ανοχες συστολης και διαστολης σε σχεση με τους αλλους.Εξαιρουνται τα big brake kits για να μην παρεξηγηθω.Ελπιζω να βοηθησα. :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Οι απλοι δισκοι σε σχεση με τους χαρακτους/τρυπητους, εχουν πραγματι μικρη διαφορα στην τιμη. Σε εναν χαρακτο δισκο ομως ειναι καλυτερα να μην βαλεις τα απλα τακακια των 40-55¤. Για παραδειγμα, η ΑΤΕ εκτος απο τον απλο δισκο βγαζει και τον χαρακτο (Power Disc) και για τακακια εχει τα απλα των 50¤, εχει και τα Power Pad με 175¤. Καπου εκει κολλησα κι εγω σκεπτομενος οτι μιλαμε για ενα αναλωσιμο ειδος που το αλλαζεις πανω κατω ανα 40000χλμ. :)

BREMBO H TARROX ΧΑΡΑΓΜΕΝΟΥΣ

Link to comment
Share on other sites

Τα περισσοτερα αγωνιστικα τακακια ειναι πολυ σκληρα και παιζουν για υψηλες θερμοκρασιες.Υπαρχει και τακακι της Endless που παιζει για θερμοκρασιες 0-800C.Βαλε μαλακο τακακι ωστε να εχει οσο το δυνατον πιο τελειο φρεναρισμα χωρις να περιμενεις ποτε θα ερθει το τακακι στη σωστη θερμοκρασια.Δεν γνωριζεις την στιγμη που πρεπει να φρεναρει δυνατα το αυτοκινητο.Η δουλεια των χαρακτων δισκων ειναι να διωχνουν την σκονη που βγαζει το τακακι ωστε να εχει καλυτερο πατημα το τακακι στο δισκο.Δεν διαφερουν σε τιποτε αλλο απο τους συμπαγεις δισκους που φοραμε εκτος λιγο απο το υλικο κατασκευης των δισκων αλλα αυτο οχι με ολους τους aftermarket.Προτιμησε μονο χαρακτους.Οι τρυπητοι εχουν μικροτερες ανοχες συστολης και διαστολης σε σχεση με τους αλλους.Εξαιρουνται τα big brake kits για να μην παρεξηγηθω.Ελπιζω να βοηθησα. :)<_<

BREMBO H TARROX ΧΑΡΑΓΜΕΝΟΥΣ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.