Chris_dIRE Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Γεια σας παιδια! Οι μπροστινοι δισκοι του αυτοκινητου μου (Golf 4) θελουν αλλαγη. Μου προτεινανε τους δισκους JURID και τα τακακια TRW της Lukas. Θα ηθελα τη γνωμη οπου γνωριζει να μου πει αν ειναι καλη επιλογη. Το κοστος αγορας ειναι καπου στα 160 ευρv. Ελεγα να βαλω τρυπητους η χαρακτους δισκους, ομως τα τακακια που απαιτουνται εχουν τριπλασια τιμη. Οποτε μιλαμε για τους μονο για τους απλους δισκους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF RSI Posted July 4, 2008 Report Share Posted July 4, 2008 Δεν εχουν τριπλασια τιμη.Τρυπητοι Zimmerman ή Βrembo εχουν 160-200Ε και ενα καλο τακακι εχει 40-55Ε βαζεις και σωληνακια υψηλης και κανεις μια 1ης ταξεως βελτιωση στα ηδη καλα φρενα του Golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted July 6, 2008 Author Report Share Posted July 6, 2008 Δεν εχουν τριπλασια τιμη.Τρυπητοι Zimmerman ή Βrembo εχουν 160-200Ε και ενα καλο τακακι εχει 40-55Ε βαζεις και σωληνακια υψηλης και κανεις μια 1ης ταξεως βελτιωση στα ηδη καλα φρενα του Golf. Οι απλοι δισκοι σε σχεση με τους χαρακτους/τρυπητους, εχουν πραγματι μικρη διαφορα στην τιμη. Σε εναν χαρακτο δισκο ομως ειναι καλυτερα να μην βαλεις τα απλα τακακια των 40-55¤. Για παραδειγμα, η ΑΤΕ εκτος απο τον απλο δισκο βγαζει και τον χαρακτο (Power Disc) και για τακακια εχει τα απλα των 50¤, εχει και τα Power Pad με 175¤. Καπου εκει κολλησα κι εγω σκεπτομενος οτι μιλαμε για ενα αναλωσιμο ειδος που το αλλαζεις πανω κατω ανα 40000χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF RSI Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 Τα περισσοτερα αγωνιστικα τακακια ειναι πολυ σκληρα και παιζουν για υψηλες θερμοκρασιες.Υπαρχει και τακακι της Endless που παιζει για θερμοκρασιες 0-800C.Βαλε μαλακο τακακι ωστε να εχει οσο το δυνατον πιο τελειο φρεναρισμα χωρις να περιμενεις ποτε θα ερθει το τακακι στη σωστη θερμοκρασια.Δεν γνωριζεις την στιγμη που πρεπει να φρεναρει δυνατα το αυτοκινητο.Η δουλεια των χαρακτων δισκων ειναι να διωχνουν την σκονη που βγαζει το τακακι ωστε να εχει καλυτερο πατημα το τακακι στο δισκο.Δεν διαφερουν σε τιποτε αλλο απο τους συμπαγεις δισκους που φοραμε εκτος λιγο απο το υλικο κατασκευης των δισκων αλλα αυτο οχι με ολους τους aftermarket.Προτιμησε μονο χαρακτους.Οι τρυπητοι εχουν μικροτερες ανοχες συστολης και διαστολης σε σχεση με τους αλλους.Εξαιρουνται τα big brake kits για να μην παρεξηγηθω.Ελπιζω να βοηθησα. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 Οι απλοι δισκοι σε σχεση με τους χαρακτους/τρυπητους, εχουν πραγματι μικρη διαφορα στην τιμη. Σε εναν χαρακτο δισκο ομως ειναι καλυτερα να μην βαλεις τα απλα τακακια των 40-55¤. Για παραδειγμα, η ΑΤΕ εκτος απο τον απλο δισκο βγαζει και τον χαρακτο (Power Disc) και για τακακια εχει τα απλα των 50¤, εχει και τα Power Pad με 175¤. Καπου εκει κολλησα κι εγω σκεπτομενος οτι μιλαμε για ενα αναλωσιμο ειδος που το αλλαζεις πανω κατω ανα 40000χλμ. BREMBO H TARROX ΧΑΡΑΓΜΕΝΟΥΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 Τα περισσοτερα αγωνιστικα τακακια ειναι πολυ σκληρα και παιζουν για υψηλες θερμοκρασιες.Υπαρχει και τακακι της Endless που παιζει για θερμοκρασιες 0-800C.Βαλε μαλακο τακακι ωστε να εχει οσο το δυνατον πιο τελειο φρεναρισμα χωρις να περιμενεις ποτε θα ερθει το τακακι στη σωστη θερμοκρασια.Δεν γνωριζεις την στιγμη που πρεπει να φρεναρει δυνατα το αυτοκινητο.Η δουλεια των χαρακτων δισκων ειναι να διωχνουν την σκονη που βγαζει το τακακι ωστε να εχει καλυτερο πατημα το τακακι στο δισκο.Δεν διαφερουν σε τιποτε αλλο απο τους συμπαγεις δισκους που φοραμε εκτος λιγο απο το υλικο κατασκευης των δισκων αλλα αυτο οχι με ολους τους aftermarket.Προτιμησε μονο χαρακτους.Οι τρυπητοι εχουν μικροτερες ανοχες συστολης και διαστολης σε σχεση με τους αλλους.Εξαιρουνται τα big brake kits για να μην παρεξηγηθω.Ελπιζω να βοηθησα. BREMBO H TARROX ΧΑΡΑΓΜΕΝΟΥΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...