Jump to content
AZAN

Βοηθεια για Corrado G60

Recommended Posts

Γεια και χαρα σας.

Κι εγω αυτον το καιρο αποφασισα να μαζεψω λιγα ευρω και να τα "σπαταλησω" πανω σε ενα corrado g60.

Εξτασιαστηκα απο την δουλεια του scirocco2 του οποιου το επιπεδο ειναι "αλλου" ."

Δυστυχως για μενα δεν υπαρχει η πολυτελεια της εκ βαθρων αναγεννησης αλλα σκεφτομαι το "σιγα - σιγα" . Θα ειναι το προσωπικο μου αυτ/το και το "κομπολοι" μου.

Σαν οικογενειακο εχω ενα πικασσο του 2001 1.8 16ν το οποιο γκρινιαζει πως εχω βαρυ ποδι. Ετσι κι εγω θελω να τ αφησω στην ησυχια του το καημενο.

Εχωντας διαβασει προσεκτικα το θεμα του Σιρροκο2 και εχοντας καποιες στοιχειωδεις μηχανολογικες γνωσεις διαπιστωσα πως ο κομπρεσσορας σ αυτα τα αυτ/τα ειναι ο πρωτος που "φευγει".

Επειδη σκεφτομαι σοβαρα την αγορα ενος ελληνικου μεταχειρου (και ισως την εισαγωγη ενος γερμανικου για "μεταγγισεις") τι θα με συμβουλευατε να προσεξω αγοράζοντας ενα τετοιο αυτ/το?

Εχω στην κατοχη μου επισης VAG COM καλωδιο απο το 1ο μου αυτ/το ενα Σεατ λεον 1 1.6

Τι να ανεχτω στην αγορα και τι οχι , αν δεν βρω το "τελειο αμαξι"?

Αν υπαρχει καποιος να με σμπρωξει στην σωστη κατευθυνση θα ημουν ευγνωμων... :blink:

Τα ξενα sites περισσοτερο με μπερδεψαν παρα με βοηθησαν αν και αστειρευτες πηγες πληροφοριων....

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Και τωρα περναω και απο το χωρο των μελων :

Ονομα: Θανασης

Αμαξι Σιτροεν Ξαρα πικασσο 2001 1.8 16ν

Παιδια 2

Γυναικα 1

πεθερα 1 ακομα

Θελω να γινω : Βαλτερ Ρερλ!

Ειμαι : ενθουσιωδης

Θελω : VW Corrado G60!!!

Link to comment
Share on other sites

Θαναση κατ αρχην καλως μας ηρθες.

Παμε στο θεμα μας τωρα "Θελω : VW Corrado G60!!!"

Σιγουρα στην χρυση ευκαιρεια, στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* και σε αλλα πολλα, θα βρεις οχι πολλα αλλα αρκετα corrado.

Εγω οταν τα εψαχνα ειχα βρει 4 καλα (αποδοση προς τιμη σε αυτο που παιρνεις).

Φυσικα δεν ειναι μονο το g60, αλλα και το 1.8 16v, και το 2.0 16v, και τελος η αποκορυφωση τους VR6 2.8 και 2.9!!!

Τα G οπως σωστα καταλαβες ειναι με ημερομηνια ληξεως, και ειναι το μονο σημειο που πονανε αυτα τα αμαξια.

Οι διαφορες στα μοντελα απο το 89 εως το τελος τους (92 για Ευρωπη και 95 για Αμερικη) δεν ειναι ιδιαιτερα σημαντικες, και απευθυνονται σε καποια λιφτινφκς.

Να προσεξεις πολυ τα παρακατω.

1) Καθαρο αμαξωμα - η σκουρια κοστιζει, αν το σκαφος ειναι οκ τοτε παμε παρακατω.

2) Συγρουση και στοκος μπολικος....

3) Κατασταση κινητηρα - μην ξεγελιεσε απο φρεσκοπλυμενα μοτερ που αστραφτουν, ειναι πολλα τα χρονακια τους!!!

4) Το G-Ladder : Υπαρχει ευκολος τροπος με το MFA να τα δεις ποσο φορτωνει, αν τρεχει λαδια, αν κανει ιδαιτερο θορυβο, αν και ποτε εχει κανει service.

5) To σασμαν ΠΡΟΣΟΧΗ στην 2η ταχυτητα εαν κουμπωνει.

6) Τελος το 40% απο αυτα ειχε οροφη, αλλα συνηθως δεν λειτουργει οπως πρεπει, η στην χειροτερη βαζει νερα.

Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να το βρεις καθαρο οπως το πηρα κι εγω, και μετα με το μερακι σου και την δουλεια σου να το φτιαξεις οπως σ'αρεσει εσενα.

Η λαμαρινα τους ειναι δυσευρετη, απο τα αλλα υπαρχουν σχεδον τα παντα στο ebay.

Τελος καλα ειναι πριν προβεις στην αγορα του, να εχεις μαζι σου καποιον (ισως και απο τα παιδια εδω μεσα) που να γνωριζει καλα το συγκεκριμενο αμαξι, για να αποφυγεις την επομενη μερα ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ.

Σιγουρα υπαρχουν κι αλλα πολλα σημεια που θα πρεπει να προσεξεις, αλλα αυτα ειναι τα Νο1 κατα την γνωμη μου.

Καλη επιτυχια στην αγορα ενος καλου R- A - D - O.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω, απιαστε , για τις συμβουλες σου.

Και σ αυτα η 2α εεεε? Και το λεον ειχε ενα θεμα με τη 2α να γρυλιζει σε καποιες περιπτωσεις μεχρι που δωσα 800¤ για επισκευη ΚΠ/ γραναζια ;)

Συμφωνω κι εγω , δεν υπαρχει μονο το g60 και το 1.8 16ν εχει τα αλογατα του (139?). Τα 2.0+ Λιτρα τα ξεχναω. Το σημα και η ασφαλεια μεγαλα για την οικογενεια...

Ερωτηση: MFA = Mass Flow Air (Mass Air Flow - maf?) η αλλο? To vag com καλωδιο του λεον , obd2 κανει καμια διαγνωση? η θελω αλλο πραμα παλι?

worthy.gif

Το μονο αγχος που με τρωει μετα την χρηματοδοτηση ειναι η ποιοτητα του "αρτικελ" .... Θα τα καταφερω ομως... ξερω να ζηταω βοηθεια οταν χρειαζεται :wacko:

Link to comment
Share on other sites

H 2η ταχυτητα ΔΕΝ κουμπωνει καλα η κουμπωνει δυσκολα οταν ειναι κρυο ακομα.

Λογικα εαν ζεσταθει δεν το κανει, αλλα εαν συνεχισει....ΜΑΚΡΙΑ.

Τα 1.8 16v χρησιμοποιησαν τα μοτερ απο τα scirocco με την ονομαστικη 129 - 139 στα κοκκινα και μπλε γραμματα αντιστοιχα.

Τα G60 ειναι στην συντριπτικη τους πλειοψηφια 8v με ονομαστικη πολυ κοντα στα 160, πλην πολυ λιγα μανισια 16v που ειδαν το φως με ονομαστικη πανω απο 200.

Mην κοιτας εδω τον "δικο μας" Πετρο εδω τι κανει!!!

Τα corrado που ειναι στην Ευρωπη εχουν το odb I (πρωτης γενειας) και παιρνουν καλωδιο 2+2, του οποιου η φυσα ειναι κατω απο το καπακι του λεβιε ταχυτητων.

Τα G60 δεν εχουν καμια ιδαιτεροτητα στον κινητηρα τους, και εαν εισε γνωστης δεν θα σε δυσκολεψει πουθενα.

Ασε που υπαρχουν αφθονα αρθρα στο διαδυκτιο να βρεις οτι θελεις.

Το ΜFA board computer πολλαπλων λειτουργειων, οταν οι Γερμανοι το εβαζαν στα αυτοκινητα (βλεπε scirocco - corrado) απο τα τελει του 80 οι αλλοι απλα ΚΟΙΜΟΝΤΟΥΣΑΝ τον υπνο του δικαιου.

Για να μην πω για τους κομπρεσσορες...για αυτοματες αεροτομες...για ντιζατα σασμαν...για...για...για.

Επιλογος : ΚΑRΜΑΝΝ, εαν αυτο λεει κατι.

Link to comment
Share on other sites

H 2η ταχυτητα ΔΕΝ κουμπωνει καλα η κουμπωνει δυσκολα οταν ειναι κρυο ακομα.

Λογικα εαν ζεσταθει δεν το κανει, αλλα εαν συνεχισει....ΜΑΚΡΙΑ.

Τα 1.8 16v χρησιμοποιησαν τα μοτερ απο τα scirocco με την ονομαστικη 129 - 139 στα κοκκινα και μπλε γραμματα αντιστοιχα.

Τα G60 ειναι στην συντριπτικη τους πλειοψηφια 8v με ονομαστικη πολυ κοντα στα 160, πλην πολυ λιγα μανισια 16v που ειδαν το φως με ονομαστικη πανω απο 200.

Mην κοιτας εδω τον "δικο μας" Πετρο εδω τι κανει!!!

Τα corrado που ειναι στην Ευρωπη εχουν το odb I (πρωτης γενειας) και παιρνουν καλωδιο 2+2, του οποιου η φυσα ειναι κατω απο το καπακι του λεβιε ταχυτητων.

Τα G60 δεν εχουν καμια ιδαιτεροτητα στον κινητηρα τους, και εαν εισε γνωστης δεν θα σε δυσκολεψει πουθενα.

Ασε που υπαρχουν αφθονα αρθρα στο διαδυκτιο να βρεις οτι θελεις.

Το ΜFA board computer πολλαπλων λειτουργειων, οταν οι Γερμανοι το εβαζαν στα αυτοκινητα (βλεπε scirocco - corrado) απο τα τελει του 80 οι αλλοι απλα ΚΟΙΜΟΝΤΟΥΣΑΝ τον υπνο του δικαιου.

Για να μην πω για τους κομπρεσσορες...για αυτοματες αεροτομες...για ντιζατα σασμαν...για...για...για.

Επιλογος : ΚΑRΜΑΝΝ, εαν αυτο λεει κατι.

Μμμμμμμ ..... Καιρος λοιπον να αρχισω το trolling στα αμερικανικα Boards για να εκπαιδευσω μυαλο και ματι....

Δεν κοιταω κατι εξωφρενικο. Αν το g60μου δωσει εστω και 140 απο τα 160αλογα εγω θα εχω ενα χαμογελο μεχρι τ αυτια. Με τον καιρο θα το πεισω να μουδωσει και τα υπολοιπα. Με το λεον ειχα ψαχτει πολυ οσον αφορα ανταλλακτικα και βελτιωσεις και δυστυχως το εδωσα γιατι η οικογενεια μεγαλωσε και επρεπε να εχω χωρους μπολικους. Οποτε τωρα ολη αυτη η "γνωση" μενει αχρηστη... Βεβαια και στα σιτροεν ψαχτηκα πολυ για να αγορασω ενα καλο για την οικογενεια αλλα ο karmann ποτε δεν σχεδιασε κανενα ξαρα πικασσο ;)

Link to comment
Share on other sites

Μμμμμμμ ..... Καιρος λοιπον να αρχισω το trolling στα αμερικανικα Boards για να εκπαιδευσω μυαλο και ματι....

Δεν κοιταω κατι εξωφρενικο. Αν το g60μου δωσει εστω και 140 απο τα 160αλογα εγω θα εχω ενα χαμογελο μεχρι τ αυτια. Με τον καιρο θα το πεισω να μουδωσει και τα υπολοιπα. Με το λεον ειχα ψαχτει πολυ οσον αφορα ανταλλακτικα και βελτιωσεις και δυστυχως το εδωσα γιατι η οικογενεια μεγαλωσε και επρεπε να εχω χωρους μπολικους. Οποτε τωρα ολη αυτη η "γνωση" μενει αχρηστη... Βεβαια και στα σιτροεν ψαχτηκα πολυ για να αγορασω ενα καλο για την οικογενεια αλλα ο karmann ποτε δεν σχεδιασε κανενα ξαρα πικασσο :rolleyes:

Γεια χαρα φιλαρακι.Για μενα το μονο που θα πρεπει να προσεξεις ειναι η λαμαρινοδουλεια και το εσωτερικο.Ειναι δυσευρετα τα ανταλλακτικα αυτα αφου να φανταστεις εγω που εχω και μαγαζι με ανταλλακτικα βρηκα ολοκληρο αυτοκινητο και πηρα γιατι στο εξωτερικο δεν υπηρχε τιποτα.

Απο μηχανικα κανουν τα παντα απο golf2,3, passat, toledo,κλπ.Φροντισε να ειναι φουλ εξτρα a/c, ηλ.παραθυρα,δερματα κλπ.

Τωρα αν παρεις G60 πετα το G στο τζακι :lol::lol: (πριν χαλασει και ψαχνεσαι :lol::rolleyes: ) και βαλε μια τουρμπινα και περισσοτερα αλογα θα βγαλει και

πιο αξιοπιστο θα γινει.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα φιλαρακι.Για μενα το μονο που θα πρεπει να προσεξεις ειναι η λαμαρινοδουλεια και το εσωτερικο.Ειναι δυσευρετα τα ανταλλακτικα αυτα αφου να φανταστεις εγω που εχω και μαγαζι με ανταλλακτικα βρηκα ολοκληρο αυτοκινητο και πηρα γιατι στο εξωτερικο δεν υπηρχε τιποτα.

Απο μηχανικα κανουν τα παντα απο golf2,3, passat, toledo,κλπ.Φροντισε να ειναι φουλ εξτρα a/c, ηλ.παραθυρα,δερματα κλπ.

Τωρα αν παρεις G60 πετα το G στο τζακι :wub::D (πριν χαλασει και ψαχνεσαι :huh::huh: ) και βαλε μια τουρμπινα και περισσοτερα αλογα θα βγαλει και

πιο αξιοπιστο θα γινει.

Ευχαριστω σιρροκο. Βλεπω ομως βρε παιδι μου μαγαλες αποκλισεις στις τιμες. ΠΧ στην ΧΕ παιζουν -3 στα 4-5χιλ και ενα στα 10+ ????

Αν τελικα το πορτοφολι αντεξει "μεχρι" σιρροκο 1 η 2 παλι τα ιδια να προσεξω?

Ευχαριστω για την συμβουλη/συμβολη σας. Μαλλον θα "φερω" κι εγω κανα γερμανικο να το βανδαλισω B)

Link to comment
Share on other sites

?

Τα corrado στην εποχη τους διατηρουσαν πολυ υψηλη τιμη, αγγιζαν τα 10 μιρια τοτε.

Αποκλιση μεγαλη βλεπεις, γιατι ο καθε ενας εχει βαλει απο πανω, και δεν θελει να εχει μεγαλη χασουρα.

Ποσα πανω κατω θελεις να δωσεις για Corrado?

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο σημειο που σκουριαζει (σε ενα ατρακαριστο Corrado ) ειναι στην πισω πορτα ,στην γωνια του κρυσταλου. ΠΡΟΣΟΧΗ -εαν δεν ειναι ξαναβαμενο. Εαν αυτη ειναι καθαρη τοτε 99,9% το οχημα ειναι καθαρο απο σκουρια. Ενα καλο σε ολλα G60 Corrado με λιγη τυχη θα το βρεις απο 5 με 6 χιλιαδες euro στην Ελλαδα. Τα ριμαδια θα τα βρεις απο 3 με 4 χιλιαρικα ,και για να φερεις στα ισια τους θα δωσεις αλλα 2-3 . Οτι πληρωσεις θα παρεις .

Αυτοι που εχουν, ξερουν τι σημαινει Corrado ,τι αξιζει και τι κοστιζει αυτο κυριως συναισθηματικα (γι αυτο και δεν τα δινουν ευκολα).

Εαν πραγματικα θελεις εισητηριο για το ονειρο ,δεν εχεις παρα να δεις να διαλεξεις και να απογειωθεις.

(αυτη την στιγμη εχω στο γκαραζ μου 3).

Υστερογραφο

Κε Πετρο μην ξεχναται οτι εκτος απο τουρμπινες υπαρχουν και οι κομπρεσορες νεας γενεας ,με τεραστια αντοχη ,πολυ δυναμη και πολυ μικροτερο κοστος.( Μητσο πες και εσυ κατι !!!!!)

Φιλικα Τασος

Link to comment
Share on other sites

Θελω : VW Corrado G60!!!

Καλως ορισες , φιλε και καλη δυναμη....

Η αληθεια ειναι πως αν σου εχει μπει το μικροβιο και σου λεει κατι αυτο το αμαξι , δυσκολα θα ξεμπλεξεις.

Σε νοιωθω , δυο μηνες πριν υπεκυψα και γω στην ιδεα και τωρα δηλωνω ευτυχης κατοχος!

Ειδα και εγω αρκετα αυτοκινητα σε διαφορες τιμες τα πιο πολλα ομως ηταν απογοητευτικα.

Προτιμησα να δωσω κατι παραπανω , και πηρα ενα 93αρι σε πολυ καλη κατασταση αμεσα κυκλοφορισιμο και χωρις προβληματισμους σε καθε γυρισμα της μιζας . Το κοστος ομως ειναι υποκειμενικο παντα!

Προσεξε λοιπον τα διαφορα λειτουργικα μερη να ειναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ .

Η αεροτομη να λειτουργει , ειναι τρομερη η αισθηση να την βλεπεις να σηκωνεται...

Η οροφη να λειτουργει και να μην μπαζει νερα....αλλιως επαιρνες και καμπριο.......

Να εχει ac και να λειτουργει , το καλοκαιρι δεν αργει και με το εσωτερικο δερματινο.....

Τα διαφορα πλαστικα να ειναι στη θεση τους .....

Τα λαστιχα στις πορτες να μην εναι καμενα ή σκισμενα

Αν εχεις το κεφαλι σου ησυχο με αυτα , θα εχεις ολη την ανεση να διαχειριστεις διαφορα θεματα για το μοτερ , αλλιως ολα μαζι πελαγωνεις , το κοστος ανεβαινει ανεξελεκτα και ο κοπος για διαφορα ανταλλακτικα ειναι απελπιστικος.

Τα μοντελα του 93 και μετα , μεχρι και το 94 δηλαδη δεν πηγε πιο κατω η ιστορια... εχουν ανανεωμενο σε καποια σημεια ταμπλο που μακροπροθεσμα σε ικανοποιει αισθητκα και λειτουργικα.

Επισης προσεξε να δεις αν υπαρχει ABS και αν λειτουργει , δες αν εχε περασει ΚΤΕΟ...

Το τοτε κοστος κτισης του αυτοκινητου αλλα και της συντηρησης ηταν υψηλο , τα λεφτα ειχαν αλλη αξια σιγουρα με αποτελεσμα πολλοι ιδιοκτητες να αφηναν τις διαφορες μικροζημιες στην τυχη τους.....

Καλη τυχη λοιπον , και δε χρειαζεται να βιαστεις , το παιρνεις για να το κρατησεις, γιατι μη γελιομαστε , δυσκολα θα το ξαναδωσεις !

Οσον αφορα την εισαγωγη απο εξωτερικο με τις εκει τιμες φαινεται ελκυστικο , αλλα για να βγαλεις πινακιδες η υποθεση δεν ερχεται καθολου φθηνα!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλοσωρισες κ με το καλο να το αποκτησεις το αμαξι που θες!

Οπως σου ειπανε κ τα παιδια παραπανω, προσεξε να εχει καθαρο σκαφος, απο σκουριες κ στουκες....

Βασικο γιατι αν εχει προβληματα αργα η γρηγορα θα χρειαστει να δωσεις ΠΟΛΛΑ για να το μαζεψεις....

Τωρα στο θεμα του μοτερ εχεις 2 δρομους: Η παιρνεις ενα οσο το δυνατον προσεγμενο κ απλα το συντηρεις αλλα θα το πληρωσεις ακριβοτερα κατα την αγορα, η διαλεγεις αυτο που διαλεξα εγω το παιρνεις ρημαδι κ το μαζευεις.... το τελικο κοστος στην 2η περιπτωση (παντα με προσωπικη εργασια) θα σου βγει λιγο παραπανω αλλα θα εχεις ενα αμαξι που θα το γνωριζεις μεχρι κ την τελευταια βιδα κ θα ειναι σαν καινουριο!

Αν δεν εχεις προβλημα χρονου να το θες να το κυκλοφορησεις αμεσα εγω θα σου προτεινα το 2ο, γιατι το οποιο αμαξι αγορασεις δυσκολα θα ειναι τελειο και θα χρειαστει να αλλαξεις πραγματα, μην ξεχναμε οτι εχουνε αρκετα χρονακια στην πλατη τους!!

Εαν πραγματικα θελεις εισητηριο για το ονειρο ,δεν εχεις παρα να δεις να διαλεξεις και να απογειωθεις.

Τασο μου τα ειπες ολα....!!

Υστερογραφο

Κε Πετρο μην ξεχναται οτι εκτος απο τουρμπινες υπαρχουν και οι κομπρεσορες νεας γενεας ,με τεραστια αντοχη ,πολυ δυναμη και πολυ μικροτερο κοστος.( Μητσο πες και εσυ κατι !!!!!)

Φιλικα Τασος

Κι εδω ναι θα μιλησω γιατι πολλοι παραδοπιστοι μαζευτηκανε (γεια σου Πετραν!!) κ σε παροτρυνουνε φιλε μου για τουρμπακι....

Ναι τον G θα τον αντικαταστησεις συντομα αλλα μπορεις να το κανεις με αλλο κομπρεσσορα κ οχι με τουρμπινα!

Εγω πχ το εχω με κομπρεσσορα Eaton.....

Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το αμαξι ειναι στο χαρακτηρα του να ειναι κομπρεσσορατο κι οχι τουρμπισιο....

Οι λυσεις αργα η γρηγορα θα βρεθουνε φιλε μου...

Κανε την αρχη κ παρτο κ μετα θα την βρεις την ακρη!

Καλη τυχη στην αναζητηση κ οτι βρεις σιγουρα τα παιδια εδω θα σε βοηθησουνε με το παραπανω!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου καλοσωρισες κ με το καλο να το αποκτησεις το αμαξι που θες!

Οπως σου ειπανε κ τα παιδια παραπανω, προσεξε να εχει καθαρο σκαφος, απο σκουριες κ στουκες....

Βασικο γιατι αν εχει προβληματα αργα η γρηγορα θα χρειαστει να δωσεις ΠΟΛΛΑ για να το μαζεψεις....

Τωρα στο θεμα του μοτερ εχεις 2 δρομους: Η παιρνεις ενα οσο το δυνατον προσεγμενο κ απλα το συντηρεις αλλα θα το πληρωσεις ακριβοτερα κατα την αγορα, η διαλεγεις αυτο που διαλεξα εγω το παιρνεις ρημαδι κ το μαζευεις.... το τελικο κοστος στην 2η περιπτωση (παντα με προσωπικη εργασια) θα σου βγει λιγο παραπανω αλλα θα εχεις ενα αμαξι που θα το γνωριζεις μεχρι κ την τελευταια βιδα κ θα ειναι σαν καινουριο!

Αν δεν εχεις προβλημα χρονου να το θες να το κυκλοφορησεις αμεσα εγω θα σου προτεινα το 2ο, γιατι το οποιο αμαξι αγορασεις δυσκολα θα ειναι τελειο και θα χρειαστει να αλλαξεις πραγματα, μην ξεχναμε οτι εχουνε αρκετα χρονακια στην πλατη τους!!

Τασο μου τα ειπες ολα....!!

Κι εδω ναι θα μιλησω γιατι πολλοι παραδοπιστοι μαζευτηκανε (γεια σου Πετραν!!) κ σε παροτρυνουνε φιλε μου για τουρμπακι....

Ναι τον G θα τον αντικαταστησεις συντομα αλλα μπορεις να το κανεις με αλλο κομπρεσσορα κ οχι με τουρμπινα!

Εγω πχ το εχω με κομπρεσσορα Eaton.....

Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι το αμαξι ειναι στο χαρακτηρα του να ειναι κομπρεσσορατο κι οχι τουρμπισιο....

Οι λυσεις αργα η γρηγορα θα βρεθουνε φιλε μου...

Κανε την αρχη κ παρτο κ μετα θα την βρεις την ακρη!

Καλη τυχη στην αναζητηση κ οτι βρεις σιγουρα τα παιδια εδω θα σε βοηθησουνε με το παραπανω!

Συμφωνώ με την μη αλλαγή του χαρακτήρα του αυτ/του. ¶λλωστε τι λέτε για rebuild του μαμίσιου κομπρέσσορα από την G-werks με περίπου 500 Ευρώ + βέβαια τα έξοδα αποστολής?

Link to comment
Share on other sites

Καλως ορισες και απο εμενα!

Θα σου δωσω τη δικη μου εκδοχη, οχι την οικονομικοτερη αλλα σιγουρα τη μακροβιοτερη....

Στο σκαφος του corrado μπορεις πολυ ευκολα να φορεσεις μοτερ απο golf iv GTI και γενικα οποιοδηποτε μοτερ 1,t20V που εχει διαμηκη τοποθετηση μαζι με το σασμαν του. Εμενα εχει εναν AGU απο GTI του 2000 .

Το αμαξι οπως καταλαβαινεις παει μια χαρα, εχει πολλα περιθωρια και ευκολα αυξησης της ιπποδυναμης. Το μοτερ αυτο ειναι τερας αξιοπιστιας, εχει βραβευθει αλλωστε,ειναι πολυ πιο ησυχο, πιο οικονομικο, και με απειρα ανταλλακτικα μεταχειρισμενα και μη.

Δεν ειναι η πιο οικονομικη λυση αλλα σιγουρα η πιο αξιοπιστη.

Ολα ομως ειναι υποκειμενικα, οποτε η τελικη επιλογη δικη σου!

Οπως και να χει καλη σου δυναμη και καλη σου επιτυχια οτι και αν κανεις!

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου.Κι ο αδελφός μου ψάχνει....Δυσκολο εγχείρημα.....Μήπως αξίζει αλλαγή σε Agu???? Στο δικό μου έχω Abf.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.