Jump to content
espoff

Scirocco - οδηγικές εντυπώσεις

Recommended Posts

Sotosscirocco καμια φωτο εβγαλες να δουμε και μεις ωρε ?!?

Αντε να ξεκ@υλ*σ0υμε λιγακι, δεν αντεχεται τοση αναμονη ακομη.. :)

Υπομονή 68+ σήμερα!!!

Edited by archery
Link to comment
Share on other sites

Αυτος ηταν ο μοναδικος λογος που δεν επελεξα το DSG.Γνωριζουμε καποιο κοστος για την αναβαθμηση στα 210 αλογα???Η Revo το κανει 205 αλογα και 26 κιλα ροπης και η

overload 205 αλογα με 30 κιλα ροπης και κοστος 420 ευρω.

Υπάρχουν και οι e-tuners που από ότι θυμάμαι μου είχαν πει 600-650ευρώ.... αλλά έχω ακούσει ότι κάνουν καλύτερη δουλειά από άλλους.. μιας και κοιτάνε να γίνει το αμάξι 200+ αλλά ταυτόχρονα να μείνει και γραμμικό.... και ΟΧΙ στιγμιαία να εκτινάσσετε στα 205 άλογα... και όλο το υπόλοιπο να παραμένει στα 180+

http://www.carsinspections.com/gr/index.html

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και οι e-tuners που από ότι θυμάμαι μου είχαν πει 600-650ευρώ.... αλλά έχω ακούσει ότι κάνουν καλύτερη δουλειά από άλλους.. μιας και κοιτάνε να γίνει το αμάξι 200+ αλλά ταυτόχρονα να μείνει και γραμμικό.... και ΟΧΙ στιγμιαία να εκτινάσσετε στα 205 άλογα... και όλο το υπόλοιπο να παραμένει στα 180+

http://www.carsinspections.com/gr/index.html

Θα σου πω απο εβδομαδα για τους E-Tuners γιατι εχω καποιες ενστασεις απο ενα συναδελφο στο γραφειο με Golf tsi.Μολις μαθω (next week) θα σου πω...

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω απο εβδομαδα για τους E-Tuners γιατι εχω καποιες ενστασεις απο ενα συναδελφο στο γραφειο με Golf tsi.Μολις μαθω (next week) θα σου πω...

Πάντως οι Overload είναι οι πιο φτηνοί... έχει ακούσει κανείς τίποτα για αυτούς??? Εγώ μόνο e-tuners και Revo ήξερα (και για τους πιο σκληροπυρηνικούς ΜΤΜ)

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει test drive το Scirocco 1.4 160PS, και πραγματικά έχει πολύ καλή αίσθηση και φοβερό κράτημα και άνοιγμα και αυτό ήταν που με έκανε και να το παραγγείλω. Αυτό όμως που δεν είχα την δυνατότητα να δοκιμάσω είναι πως τα πάει σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο. Τα 1400 κυβικά από την αρχή με προβλημάτιζαν σε αυτό, καθώς μέχρι να κάνω test drive κοίταζα για αυτοκίνητο 1800κ.ε.

Θα ήθελα να ακούσω εντυπώσεις από όσους το οδηγούν για το πώς ανοίγει σε ρεμπρίζ από 120Km/h και επάνω, και πώς ταξιδέυει σε ταχύτητες άνω των 160Km/h. O 1.4 κινητήρας δείχνει να ζωρίζεται καθόλου σε αυτές τις ταχύτητες?

Edited by click
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. Του έκανα μια μικρή ειδική διαδρομή, το πήγα αν γνωρίζεται στον παλιό εθνικό δρόμο Θηβών και έκοψα αριστερά για πόρτο Γερμενό, προς Αγ. Αθανασία την ξακουστή! Τοπίο γεμάτο στροφές! Το αυτοκίνητο όχι τρένο, αλλά Μετρό! Παιδιά μιλάμε ήταν πίσω μου δύο αυτοκίνητα σίγουρα παρέα, το ένα Peugeot μάλλον 207 ή 307 και το άλλο, Leon, ή δεν θέλανε να με προσπεράσουν και το χαζεύανε γιατί πήγαινα πολύ νορμάλ με τις στροφές να τις κάνω ευθεία χωρίς να ακουμπάω το φρένο, απλά πριν την είσοδο της στροφής, άφηνα το γκάζι. Και φυσικά ξεμάκραινα, ενώ στις ευθείες με πλησίαζαν. Φυσικά πιστεύω ότι αν ήθελαν μπορούσαν να με προσπεράσουν με λίγη ριψοκινδηνότητα. Εγώ απλά είχα βάλει το D και πήγαινα χαλαρά, χωρίς να ανεβάζω τις στροφές πάνω από τις 3000. Τώρα θα σας περιγράψω τις εντυπώσεις μου για τις αναρτήσεις. Ένα σας λέω, ότι όσοι από εμάς έβαλαν τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες, αξίζουν! Τα λεφτά τους με το πάρα πάνω. Τις είχα σαν αρχή στο comfort και το αμάξι δεν είχε τα απότομα τραντάγματα, διάβαζε τον δρόμο πάρα πολύ ομαλά αφήνοντας μερικά δεδομένα να περάσουν απαρατήρητα. Μετά το έβαλα στο normal και εκεί άρχισε να διαβάζει αρκετά καλύτερα τον δρόμο και να γίνεται λίγο ποιο νευρική. Όταν όμως επέλεξα την sport, τότε έγινε άγρια, ακριβής και διάβαζε τον δρόμο χωρίς να αφήνει κανένα δεδομένο να περνάει απαρατήρητο, χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι, λες και ήταν ένας άψογος φιλόλογος και έγραφε την καλύτερη έκθεση! Ήταν ακριβώς αυτό που περίμενα και έρχονται και καλύτερες στιγμές μετά το στρώσιμο!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει test drive το Scirocco 1.4 160PS, και πραγματικά έχει πολύ καλή αίσθηση και φοβερό κράτημα και άνοιγμα και αυτό ήταν που με έκανε και να το παραγγείλω. Αυτό όμως που δεν είχα την δυνατότητα να δοκιμάσω είναι πως τα πάει σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο. Τα 1400 κυβικά από την αρχή με προβλημάτιζαν σε αυτό, καθώς μέχρι να κάνω test drive κοίταζα για αυτοκίνητο 1800κ.ε.

Θα ήθελα να ακούσω εντυπώσεις από όσους το οδηγούν για το πώς ανοίγει σε ρεμπρίζ από 120Km/h και επάνω, και πώς ταξιδέυει σε ταχύτητες άνω των 160Km/h. O 1.4 κινητήρας δείχνει να ζωρίζεται καθόλου σε αυτές τις ταχύτητες?

Τα 200κμ έρχονται χωρίς να το πάρεις χαμπάρι... και νομίζεις ότι πας με 120κμ.... πιστεύω να σε κάλυψα...

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό κατάλαβα, λίγο να σου ξεφύγει το πόδι, έχει πάρει την ανιούσα χωρίς να το καταλάβεις!

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ αυτό κατάλαβα, λίγο να σου ξεφύγει το πόδι, έχει πάρει την ανιούσα χωρίς να το καταλάβεις!

I'm in love :lol:hearts.gifhearts.gifhearts.gif:lol:

Το αυτοκίνητο είναι φοβερό απο κάθε άποψη, σε ταξίδι απο Αθήνα στη Μονεμβασιά, μετά τη Σπάρτη με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Κρατάει λές και είναι βιδωμένο στο δρόμο, ειδικά στη ρύθμιση Sport στο DCC το τιμόνι, το γκάζι, τα φρένα του και ειδικά οι αναρτήσεις ανταποκρίνονται με παραδειγματικό τρόπο. Το Comfort καλύτερα να το αφήνετε για την Αθήνα, με τους καρόδρομους που έχουμε το αμάξι πραγματικά δεινοπαθεί ακόμη κ στο Normal. Στην Εθνική ακόμη και με 6η και 130χλμ στο καντραν έχεις περθώρια ροπής και σε στέλνει στα 180χλμ μέχρι να πείς Scirocco και μάλιστα πρίν τις 4000 σ.α.λ.

Αυτό που εκτίμησα πάντως ιδιαιτέρως είναι αφενός η αίσθηση ασφάλειας που έχεις απο μέσα (πας με 140 και νομίζεις ότι κάνεις βόλτα με 60) και αφετέρου ότι για τούρμπο, με κάπως συντηρητική οδήγηση είναι αρκετά οικονομικό. 900 περίπου χιλιόμετρα με ενάμιση γέμισμα!!!!!!

Ένα ψεγάδι μόνο μπορώ να του προσάψω...............................................δεν μπορώ να βγώ......όσο κ να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να βγεί απο μέσα μου είναι αδύνατον........... :lol::lol::lol::lol:hearts.gif

Link to comment
Share on other sites

I'm in love :lol:hearts.gifhearts.gifhearts.gif:lol:

Το αυτοκίνητο είναι φοβερό απο κάθε άποψη, σε ταξίδι απο Αθήνα στη Μονεμβασιά, μετά τη Σπάρτη με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Κρατάει λές και είναι βιδωμένο στο δρόμο, ειδικά στη ρύθμιση Sport στο DCC το τιμόνι, το γκάζι, τα φρένα του και ειδικά οι αναρτήσεις ανταποκρίνονται με παραδειγματικό τρόπο. Το Comfort καλύτερα να το αφήνετε για την Αθήνα, με τους καρόδρομους που έχουμε το αμάξι πραγματικά δεινοπαθεί ακόμη κ στο Normal. Στην Εθνική ακόμη και με 6η και 130χλμ στο καντραν έχεις περθώρια ροπής και σε στέλνει στα 180χλμ μέχρι να πείς Scirocco και μάλιστα πρίν τις 4000 σ.α.λ.

Αυτό που εκτίμησα πάντως ιδιαιτέρως είναι αφενός η αίσθηση ασφάλειας που έχεις απο μέσα (πας με 140 και νομίζεις ότι κάνεις βόλτα με 60) και αφετέρου ότι για τούρμπο, με κάπως συντηρητική οδήγηση είναι αρκετά οικονομικό. 900 περίπου χιλιόμετρα με ενάμιση γέμισμα!!!!!!

Ένα ψεγάδι μόνο μπορώ να του προσάψω...............................................δεν μπορώ να βγώ......όσο κ να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου να βγεί απο μέσα μου είναι αδύνατον........... :D:lol::lol::lol:hearts.gif

Εχεις το manual or DSG?

Link to comment
Share on other sites

Εχεις το manual or DSG?

Το manual. Αρχικά ψηνόμουν για το DSG αλλά φοβόμουν ότι δεν θα μπορούσα να το βολευτώ. Βέβαια για να πώ την αμαρτία μου δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να οδηγήσω κάποιο αμάξι με παρόμοιο σύστημα, οπότε η απόφασή μου ήταν καθαρά υποκειμενική.

Link to comment
Share on other sites

Το manual. Αρχικά ψηνόμουν για το DSG αλλά φοβόμουν ότι δεν θα μπορούσα να το βολευτώ. Βέβαια για να πώ την αμαρτία μου δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να οδηγήσω κάποιο αμάξι με παρόμοιο σύστημα, οπότε η απόφασή μου ήταν καθαρά υποκειμενική.

Ρωτησα γιατι μου εκανε εντυπωση αυτο που εγραψες οτι απο 130 χλμ πηγαινει γρηγορα στα 200 χλμ με 6η. Αν εχεις το 2.0 οκ. Αλλα το 1.4 δεν τα πιανει και τοσο ευκολα

Link to comment
Share on other sites

Ρωτησα γιατι μου εκανε εντυπωση αυτο που εγραψες οτι απο 130 χλμ πηγαινει γρηγορα στα 200 χλμ με 6η. Αν εχεις το 2.0 οκ. Αλλα το 1.4 δεν τα πιανει και τοσο ευκολα

το 1.4 με 160 Hp έχω. Τώρα τι να σου πω? κοίτα δεν το συγκρίνω με το 2λιτρο. Αλλά σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητο μου και με ένα Leon 1600 που είχα οδηγήσει πρόσφατα μου φάνηκε αρκετά πιο γρήγορο. Ειδικά σε σχέση με το παλιό μου αυτοκίνητο (Opel Astra G sport 1.4) ήταν η μέρα με τη νύχτα. ¶λλωστε όταν λέω γρήγορα εννοώ με βάση την ταχύτητα που είχα επιλεγμένη και φυσικά την ταχύτητα που πήγαινα.

Ακόμη βέβαια το στρώνω. Αντικειμενική άποψη θα έχω μετά τα 1500χλμ που θα μπορέσω να το πιέσω λίγο πιό πολύ και παράλληλα θα έχω και πολύ πιο πλήρη εικόνα των δυνατοτήτων του.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον....... Δεν θα γραψω οδηγικες εντυπωσεις, γιατι παραλαμβανω την Πεμπτη, αλλα μερικα πραγματα που μου εκαναν εντυπωση εχθες που το ειδα απο κοντα, σε συκγριση με το MKV TSi που ειχα. Παναγιωτη σε ευχαριστω (panozz)

1. Το λευκο που το πηρα, τελικα ειναι ομορφο, και δενει πολυ ωραια με την οροφη και το μαυρο εσωτερικο.

2. Ανοιγω το καπο. Εχουν αλλαξει μερικα πραγματα σε σχεση με το TSi και ολα φαινονται να μην ειναι τοσο ωραια "στο ματι" οσο στο Golf

3. Δεν εχει αμορτισερ να κραταει το καπο :o Μου θυμιζει Getz που λερωνω τα χερια μου να παρω την μανιβελα να στερεωσω το καπο. Απαραδεκτο

4. Προχειρα βαμμενο. Εξογκώματα μπογιας διεσπαρμενα γυρω απο την μηχανη. Προχειροδουλεια δηλαδη.

Πρωτες εντυπωσεις? Η ποιοτητα εχει πεσει σε σχεση με τη Golfara Μου.

Απο την αλλη ειναι φυσιολογικο οταν ενα αμαξι αρχιζει στα 21Κ να μην εχει και την καλυτερη ποιοτητα κατασκευης. Λυπαμαι ομως που ειτε εχεις το 122ps που κανει 21Κ ειτε εχεις δωσει 38Κ για το διλιτρο, ολα ειναι ιδια, χωρις καποια αλλαγη εξωτερικα.

Edited by eliasj
Link to comment
Share on other sites

Στα γρηγορα. Ο 1.4 ειναι πολυ λιγος για αυτο το αμαξι. Μπορει να στριβει καλυτερα απο το MKV, αν και για να ειμαι ειλικρινης, δεν το εχω παει ακομα στα ακρα, αλλα γενικα ειμαι απογοητευμενος με ενα αμαξι που το εχω 20 ημερες. Με ενοχλουνε παρα πολλα πραγματα, αρχιζοντας απο το απαραδεκτο κιβωτιο, και οτι το αμαξι μετα τα 140 χλμ ψοφαει. Οχι οτι στα χαμηλα ειναι καλυτερο.

Ποιοτητα κατασκευης? Να μην μιλησω. Εχθες μου εμεινε στο χερι ο διακοπτης με τα φωτα!!!

Εμφανισιακα? Φοβερο για εμενα, αλλα με τον κινητηρα που το πηρα απλα σερνεται.

Υ.Γ. Αντε πεστε ολοι οι Sciroccades να με φατε τωρα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Στα γρηγορα. Ο 1.4 ειναι πολυ λιγος για αυτο το αμαξι. Μπορει να στριβει καλυτερα απο το MKV, αν και για να ειμαι ειλικρινης, δεν το εχω παει ακομα στα ακρα, αλλα γενικα ειμαι απογοητευμενος με ενα αμαξι που το εχω 20 ημερες. Με ενοχλουνε παρα πολλα πραγματα, αρχιζοντας απο το απαραδεκτο κιβωτιο, και οτι το αμαξι μετα τα 140 χλμ ψοφαει. Οχι οτι στα χαμηλα ειναι καλυτερο.

Ποιοτητα κατασκευης? Να μην μιλησω. Εχθες μου εμεινε στο χερι ο διακοπτης με τα φωτα!!!

Εμφανισιακα? Φοβερο για εμενα, αλλα με τον κινητηρα που το πηρα απλα σερνεται.

Υ.Γ. Αντε πεστε ολοι οι Sciroccades να με φατε τωρα B)

Μπαααααα...μόνος σου τρώγεσαι :(

Link to comment
Share on other sites

λοιπον,ηρθε ο καιρος να γραψω κ εγω τις δικες μου εντυπωσεις μετα απο ενα μηνα κ 4.000χλμ στον χιλιομετρητη.

πρωτον η κατα τη γνωμη μου κακιστη κατανομη βαρους.εχει τοσο βαρος εμπροσθιως,που ναι μεν βοηθαει στην εξοδο των στροφων καθοτι μειωνει τα χαζοσπιναρισματα,αλλα απαξ κ αναγκαστεις να φρεναρεις εντος της στροφης,ετοιμασου για αναποδο τιμονι(χωρις να το εχεις επιθυμησει εννοειται!!).θα ηταν πολυ διαφορετικα αν ηταν σαν το μινι μκ2 που ειχε πραγματικα ρυθμισιμη συμπεριφορα του οπισθιου μερους..οποτε ηθελες με γραμμες,οποτε ηθελες με πλασαρισματα..παρολαυτα μπορω να πω οτι η ταχυτητα μεσα(κατα τη διαρκεια κ λογω κυριως των μετατροχιων) στη στροφη κ στην εξοδο ειναι αρκετα καλη.

δευτερον η καταναλωση.αν κ πρεπει να εχω απο τις χαμηλοτερες μεσες καταναλωσεις μεταξυ των κατοχων(7,9λτ/100χλμ) παρολα αυτα απεχει αρκετα απο το εργοστασιακο 6.4..περιπου 25% επιπλεον..

τριτον θεωρω οτι η ποιοτητα κατασκευης του ειναι κορυφαια,αλλα για μια πενταετια πριν.μη ξεχναμε οτι ειναι ουσιαστικα ενα golf v που οταν παρουσιαστηκε καποια χρονια πριν,ειχε πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης,αρα κ το scirocco μιας κ ειναι το ιδιο αυτοκινητο σε σασι κ υλικα κατασκευης κ ταμπλο,εκεινη την εποχη θα ηταν κορυφαιο.παρολαυτα δεν μπορω να πω οτι δεν ικανοποιει(οχι πληρως βεβαιως).απλως λιγο η οχι ιδιατερως υψηλη ακαμψια(σαφως κατωτερη του μινι μκ2 που ειχα) που επιτρεπει στρεβλωσεις να γινουν εμφανεις κ αντιληπτες,μεσω μικροτριγμων σου χαλαει ελαφρως την διαθεση..κ βεβαιως οταν βλεπω τις κολλητικες ταινιες στον χωρο του κινητηρα,σκεφτομαι οτι αρχισαν τις περικοπες στα θεματα ποιοτητας για λογους κοστους..

τεταρτον οσον αφορα γιατο κιβωτιο,μπορω να πω οτι εμεινα αρκετα ευχαριστημενος, γιατι ηξερα εκ των προτερων οτι επαιρνα ενα κιβωτιο για ενα καθημερινο μη σπορ αυτοκινητο.σε συγκριση με το χειροκινητο του scirocco(κ μονο με αυτο,γιατι αν το συγκρινεις με το αυτοματο της φερραρι λογικα υστερει,οπως υστερει βεβαιως κ το χειροκινητο του σιροκκο απο αυτο της φερραρι,αλλες κατηγοριες,αλλα επιπεδα γενικοτερα κ εννοειται μη συγκρισιμα) ειναι πολυ καλυτερο.ειναι ταχυτερο,ασφαλεστερο,οικονομικοτερο κ βεβαιως πιο ξεκουραστο,ειδικα μεσα στην πολη.κ σαφως κ γλυτωνεις τον φοβο του μηπως παθει κατι απο την κακη χρηση..σαφως κ εχει κ τα αρνητικα του,οπως οτι δεν κραταει στον κοφτη(βασικα ακομα δεν το εφτασα κοφτη αλλα δεν εχω λογω να μη πιστεψω τον eliasj) η αλλα,αλλα ξαναλεω,μη ξεχναμε οτι ειναι ενα κιβωτιο για ενα καθημερινο σπορτιφ (κ οχι καθαρο σπορ) hatchback.επισης δεν μπορω να καταλαβω καποιους προκατειλλημενους (για να μη τους αποκαλεσω παλι τουβλοβολους..) που λενε οτι δοκιμασαν το dsg7 κ λενε οτι το βρηκαν λιγοτερο ανθεκτικο(????!!!) απο το dsg6..μεσα απο δοκιμη καταλαβε τις ανοχες-αντοχες του??..δεν αποκλειω οτι ισως να εχει μικροτερες αντοχες,αλλα σιγουρα μεσα απο μια δοκιμη δεν μπορεις να το καταλαβεις..

ο κινητηρας μεχρι στιγμης μου φαινεται αρκουντως δυνατος(ισως να φταιει κ το μεγαλο βαρος του αυτοκινητου)αν κ ξαναλεω οτι δεν το εχω φτασει στα ορια,συμφωνω με τον eliasj οτι λειπει το ξεσπασμα,αλλα απο την αλλη scirocco πηραμε,οχι καποια ιδιαιτερη κατασκευη με καθαρες σπορ καταβολες(προς θεου,ενα φαρδυτερο κ πολυ ομορφοτερο golf v με οπισθια αναρτηση απο passat ειναι,μη το κανουμε κ sti,s2000,evo) οποτε δικαιολογειται η γραμμικη αποδοση του κινητηρα..

τα φρενα του μπορω να πω οτι απο οσο τα χρησιμοποιησα μου φαινονται αρκετα δυνατα κ με αντοχες..

η εμφανιση,αν κ υποκειμενικη,για μενα ειναι απο τα δυνατα του στοιχεια,μιλαω παντα για το εξωτερικο,καθως στο εσωτερικο ειναι σαν να βλεπω golf η eos..

η αποδοση του ηχοσυστηματος ακομα κ χωρις dynaudio κ με πηγη το rcd310 ειναι μια χαρα(επιπλεον το rcd310 εχει κ random ειτε για φακελο ειτε για ολο τον εξωτερικο σκληρο,οπως επισης εχει κ browse που βοηθαει να μετακινεισαι μεταξυ φακελων..).

κ καταληγω πως αν ειχα οδηγησει το golf vi κ παρατηρουσα οτι καποια προβληματα σε θεματα ποιοτητας ειχαν λυθει κ στον δρομο ηταν αρκετα κοντα στο σιροκκο,τοτε μαλλον θα αγοραζα golf vi..αλλα δεν το εχω οδηγησει,οποτε δεν μπορω να κρινω.ελπιζω μονο το νεο σασι που φερει το golf vi να εχει κ καλυτερη ακαμψια(ειπαμε ηταν απο τα κορυφαια καποια χρονια πριν..).θεωρω οτι το σιροκκο καλλιστα θα μπορουσε να ειναι η 3θυρη εκδοχη του golf v(κατι αντιστοιχο του kia pro-ceed σε σχεση με το 5θυρο kia ceed)

θετικα :φρενα,εμφανιση(υποκειμενικο),ποιοτητα κατασκευης(αρκουντως καλη),αποδοση του μολις 1.4λτ 160,οδικη συμπεριφορα κατα τη διαρκεια κ κατα την εξοδο της στροφης,αρκετα καλο τιμονι,dsg7.

αρνητικα : εμφανιση εσωτερικου(υποκειμενικο),ποιοτητα κατασκευης(για αυτοκινητο κατασκευης 2008-2009),φρεναρισμα στην στροφη(σε περιπτωση που φρεναρει ο μπροστινος σου ας πουμε..κ αναγκαστεις κ εσυ να φρεναρεις),ακαμψια,διαφορα μικροπροβληματα(οπως π.χ. τα παραθυρα που ανεβοκατεβαινουν μονα τους),αυξημενη κατα 25% (σε σχεση με τις εργοστασιακες μετρησεις) καταναλωση

αυτα απο εμενα..κ ζητω συγνωμη για το σεντονι..

Edited by kwnstantinos
Link to comment
Share on other sites

χαιρομαι που δεν ντρεπεστε να πειτε τα ελλατωμματα απτα καμαρια σας.αν και θα μου φαινοτανε περιεργο να μην υπηρχαν κιολας...χαχα αυτη η vw μας εχει φαει τα καλυτερα χρονια της ζωης μας,απο τοτε που την γνωρισαμε πολλοι εδω μεσα χασαμε τον υπνο μας,αλλοι απο ερωτα και αλλοι απο προβληματα.σαν την γκομενα γκρινιαζει μετα απο καποιο χρονακια συμβιωσης μαζι της.... :D

Link to comment
Share on other sites

λοιπον,ηρθε ο καιρος να γραψω κ εγω τις δικες μου εντυπωσεις μετα απο ενα μηνα κ 4.000χλμ στον χιλιομετρητη.

πρωτον η κατα τη γνωμη μου κακιστη κατανομη βαρους.εχει τοσο βαρος εμπροσθιως,που ναι μεν βοηθαει στην εξοδο των στροφων καθοτι μειωνει τα χαζοσπιναρισματα,αλλα απαξ κ αναγκαστεις να φρεναρεις εντος της στροφης,ετοιμασου για αναποδο τιμονι(χωρις να το εχεις επιθυμησει εννοειται!!).θα ηταν πολυ διαφορετικα αν ηταν σαν το μινι μκ2 που ειχε πραγματικα ρυθμισιμη συμπεριφορα του οπισθιου μερους..οποτε ηθελες με γραμμες,οποτε ηθελες με πλασαρισματα..παρολαυτα μπορω να πω οτι η ταχυτητα μεσα(κατα τη διαρκεια κ λογω κυριως των μετατροχιων) στη στροφη κ στην εξοδο ειναι αρκετα καλη.

Οταν βρω τον χρονο Κωνσταντινε, θα ανεβασω ενα video που δειχνει πως φευγουν οι μουρες σε φρεναρισμα απο τα 230. Εχεις απολυτο δικαιο σε αυτο. By the way. Ενας μηνας με 4000 χλμ? Χειροτερος απο εμενα!!! Almost. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Πριν από περίπου 10 μέρες επέστρεψα από ταξίδι στην Ευρώπη με το Scirocco. Παραθέτω τις εντυπώσεις μου όπως τις έχω γράψει και στο Scirocco forum. Τώρα το αυτοκίνητο έχει 7000km και ετοιμάζομαι για την πρώτη αλλαγή λαδιών.

"Εχθές επέστρεψα από 2 εβδομάδων και 5000χλμ. ταξίδι στη Ευρώπη περνώντας από 5 χώρες (Ιταλία, Σαν Μαρίνο, Γαλλία, Μονακό, Ισπανία) και αφού επισκέφτηκα 23 διαφορετικά μέρη με το Scirocco 160PS και είπα γράψω εδώ τις εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο.

Το αυτοκίνητο όταν ξεκίνησε το ταξίδι είχε στο κοντέρ 1200χλμ και τώρα γράφει σχεδόν 6500 χλμ. Η διαδρομή ήταν αρχικά Αθήνα-Πάτρα μέσω της άθλιας Ολυμπίας οδού, και στην συνέχεια πλοίο για την Ανκόνα της Ιταλίας. Από εκεί κινήθηκα βόρεια κάνοντας στάση στο Σαν Μαρίνο και μετά πέρασμα στην νότια Γαλλία διασχίζοντας όλη την Κυανή Ακτή και περνώντας από διάφορες πόλεις όπως Νίκαια, Σαντ Τροπέ, Μοντπελιέ. Έπειτα πλησιάζοντας τα Πυρηναία όρη, κινήθηκα βορειότερα περιφερειακά τους και περνώντας από Τουλούζη πέρασα στην Ισπανία από την χώρα των Βάσκων. Από εκεί άρχισα να κατεβαίνω νότια μέσα στην Ισπανία στην περιοχή της Αραγονίας, διαγράφοντας ουσιαστικά τον γύρο των Πυρηναίων. Εκεί έκανα μερικές πολύ όμορφες διαδρομές μέσα στα βουνά των Πυρηναίων σε διάφορα ορεινά χωριά, και στη συνέχεια κατευθύνθηκα πάλι προς την Μεσόγειο και την Καταλονία. Μετά περνώντας από Βαρκελώνη πάλι πίσω προς Γαλλία και Μασσαλία, κατευθύνθηκα μέσω του Μονακό πίσω στην Ιταλία αλλά αυτή τη φορά παραλιακά διασχίζοντας την Ιταλική Ριβιέρα και τα πανέμορφα μικρά της λιμανάκια. Στην συνέχεια πέρασα στην κεντρική Ιταλία και την Τοσκάνη και αφού σταμάτησα σε Φλωρεντία και Περούτζια έφτασα πάλι Ανκόνα για να πάρω το πλοίο της επιστροφής προς Ελλάδα.

Οι πρώτες εντυπώσεις από το αυτοκίνητο σε αυτές τις διαδρομές είναι παραπάνω από θετικές. Το Scirocco πατάει στον δρόμο άψογα με την σφιχτή του ανάρτηση δίνοντας μια αίσθηση σιγουριάς. Η ηχομόνωση του είναι πολύ καλή σε όλες τις ταχύτητες και το αμάξωμά του πολύ στιβαρό χωρίς ενοχλητικούς ήχους. Η συμπεριφορά του κινητήρα είναι πραγματικά συμπεριφορά δίλιτρου μοτέρ με άμεσο άνοιγμα σχεδόν σε όλες τις στροφές και άφθονη ροπή από χαμηλά. Μόνο μία πολύ μικρή καθυστέρηση στις πολύ χαμηλές στροφές πριν ανοίξει ο κομπρέσορας προδίδει ότι πρόκειται για μόλις 1400 κυβικά μοτέρ!

Στους καλούς ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους το Scirocco κινείται με μεγάλη άνεση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες και επιταχύνει αβίαστα με τα 180χλμ/ω. να έρχονται για την πλάκα στο ταχύμετρο. Αν και το Scirocco 160 μπορεί να κινηθεί και ακόμα πιο γρήγορα χωρίς να ζορίζεται σε ταχύτητες πάνω από 200χλμ/ω, ωστόσο μετά τα 180χλμ/ω, δεν ανεβάζει με την ίδια άνεση.

Πάντως αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι ακόμα και στους περισσότερους από αυτούς τους Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους, αν και πολύ καλοί ως προς το οδόστρωμα, δεν σου δίνουν την σιγουριά να κινηθείς με μεγαλύτερες ταχύτητες άνω των 180χλμ/ω, τόσο λόγω χάραξης όσο και λόγο αυξημένης κίνησης που συνήθως έχουν. ¶ρα η δύναμη του Scirocco είναι παραπάνω από αρκετή και για αυτούς τους δρόμους, πόσο μάλλον για την Ελλάδα. Η ταχύτητα που είχα συνήθως ήταν 140-160χλμ/ω, (τα όρια σε Γαλλία και Ιταλία στους αυτοκινητόδρομους είναι 130 και στην Ισπανία 120), ενώ στο τμήμα από Τουλούζη μέχρι την Χώρα των Βάσκων που είχε μεγάλες ευθείες χωρίς πολύ κίνηση κινήθηκα με 180χλμ/ω στην περισσότερη διαδρομή και ορισμένες φορές το άνοιξα και μέχρι τα 200. Να σημειώσω ότι ο αυτοκινητόδρομος από Μιλάνο προς Γένοβα αν και δεν είναι για μεγάλες ταχύτητες, είναι ίσως ο καλύτερος δρόμος που έχω διασχίσει ποτέ με 3 λωρίδες και αμέτρητα τούνελ να τρυπά κυριολεκτικά τα βουνά των νότιων ¶λπεων.

Επίσης σε ορεινές διαδρομές που έκανα τόσο στα Πυρηναία όρη, όσο και στην ορεινή Τοσκάνη και σε ένα τμήμα κοντά στο Σαντ Τροπέ που έκοψα μέσα από επαρχιακό ορεινό δρόμο, το Scirocco ανέβαινε τα βουνά για πλάκα ακόμα και φορτωμένο με 4 άτομα μέσα, ενώ έμπαινε στις στροφές υποδειγματικά και απροβλημάτιστα. Δεν μπορώ να πω ότι το έφτασα το αυτοκίνητο στα όρια του καθώς δεν γνώριζα τους δρόμους, αλλά στο βαθμό που το δοκίμασα δεν μου δημιούργησε κανένα προβληματισμό η συμπεριφορά του με το πολύ καλό και πληροφοριακό τιμόνι του, τις σφιχτές αναρτήσεις και τα άμεσα φρένα όπου χρειάστηκαν. Ήταν πραγματικά απόλαυση να το οδηγείς στις κλειστές ανηφορικές στροφές πάνω στο άψογο οδόστρωμα των ευρωπαϊκών δρόμων με την υποδειγματική χάραξή, και σε συνδυασμό με την υπέροχη καταπράσινη φύση γύρω σου.

Φυσικά δεν παραλείπω να αναφέρω ότι είχα την τιμή να οδηγήσω το Scirocco και μέσα στη φημισμένη πίστα της Φόρμουλα1 του Μονακό! Αν και η οδήγηση ήταν σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς καθώς πρόκειται για διαδρομή μέσα σε πόλη με κίνηση και φανάρια, ωστόσο η αίσθηση και το δέος που σε πιάνει όταν οδηγείς στην πραγματικότητα μία διαδρομή που έχεις δει άπειρες φορές από την τηλεόραση ή έχεις παίξει σε βιντεοπαιχνίδια, είναι απερίγραπτα! Την είχα ξανακάνει αυτή την διαδρομή και πριν μερικά χρόνια με το παλιό μου αυτοκίνητο και είμαι πολύ χαρούμενος που την επανέλαβα τώρα πάλι με το Scirocco .

Αυτό που μου έκανε πάντως τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι σε όλη αυτή την διαδρομή ελάχιστα άλλα Scirocco συνάντησα στο δρόμο μου. Συγκεκριμένα συνάντησα μόλις 3 Scirocco στις 2 ολόκληρες εβδομάδες αυτού του μεγάλου ταξιδιού. Ένα λευκό στην Τουλούζη της Γαλλίας, ένα άλλο λευκό στην Ουέσκα της Ισπανίας με το οποίο και χαιρετηθήκαμε, και ένα μαύρο στο Πορτοφίνο της Ιταλικής Ριβιέρας.

Αντιθέτως συνάντησα καμιά δεκαριά Ferrari, ή μία μάλιστα Ferrari Enzo, καμιά δεκαριά Bentley, 2-3 Rols Royce, 4-5 Lamborghini, 4-5 Aston Martin, 2 Maybach, και αρκετές Porsche, Maseratti, Jaguar & BMW 6series. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι σε αυτές τις χώρες, τουλάχιστο στα μέρη από τα οποία πέρασα οι Ferrari είναι πολύ περισσότερες από τα Scirocco!!! Επίσης πολύ λίγα ήταν και τα Audi TT και Porsche Cayenne, δυο ακριβά μοντέλα που η Ελλάδα είναι γεμάτη από αυτά. Πάντως αν και σπάνιο, το Scirocco δεν μπορώ να πω ότι ξεχώριζε ιδιαίτερα. Μάλλον αδιάφορο περνούσε στα μάτια των περισσότερων σε Γαλλία και Ιταλία, μόνο λίγο στην Ισπανία παρατήρησα κάποιους να το χαζεύουν λιγάκι. Συνήθως το κοίταζαν όσοι είχαν Golf, το οποίο παρεπιμπτόντως είναι πολύ δημοφιλές μοντέλο σε όλες αυτές τις χώρες.

Το γενικό συμπέρασμα που έβγαλα από το αυτοκίνητο ύστερα από τόσα χιλιόμετρα συνεχούς οδήγησης σε διάφορες συνθήκες, είναι ότι αν μη τι άλλο το Scirocco αξίζει τα χρήματά του και με το παραπάνω! Πάρα πολύ καλή σπορ αίσθηση, καλή ποιότητα κατασκευής, απολαυστική οδήγηση και αίσθηση σιγουριάς. Όπως ανέφερα ο 1.4 κινητήρας των 160 ίππων είναι παραπάνω από αρκετός για να ταξιδεύεις άνετα και γρήγορα σε οποιοδήποτε δρόμο. Ωστόσο, όταν οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν ανεβαίνει και η κατανάλωση αισθητά με την μέση να αγγίζει ακόμα και τα 10 λίτρα/100χλμ ενώ αν κινείσαι συντηρητικά με ταχύτητες μέχρι 130χλμ/ω χωρίς υψηλές στροφές μπορείς να την κρατήσεις χαμηλά στα επίπεδα του 7,5-8 λίτρα/100χλμ.

Πιστεύω αν ξαναγόραζα το Scirocco πάλι το ίδιο μοντέλο θα επέλεγα για να κινούμαι τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Οι μόνοι δρόμοι που ίσως θα με έκαναν να σκεφτώ το δίλιτρο μοντέλο θα ήταν οι Γερμανικές autobahn που είναι σαφώς καλύτερες από τους αυτοκινητόδρομους και των 3 αυτών χωρών και σου επιτρέπουν να κινείσαι με σιγουριά ακόμα και με ταχύτητες άνω των 200χλμ/ω.

Τέλος ως προς τα έξτρα που του έχω είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από αυτά ύστερα από την διαρκή χρήση τους και πιστεύω ότι όποιος παραγγέλνει Scirocco θα πρέπει οπωσδήποτε να του βάζει τουλάχιστο το πακέτο φωτισμού PLA και το RCD510. Αποδείχτηκαν και τα 2 πολύ χρήσιμα και το σχετικά χαμηλό κόστος τους δεν δίνει δικαιολογία προβληματισμού! Ειδικά στα άπειρα τούνελ την βόρειας Ιταλίας το PLA ήταν πολύτιμο. Το RCD510 πολύ βολικό επίσης και όμορφο και με καλή ποιότητα ήχου σε συνδυασμό με την εξαιρετική στάνταρ ηχητική εγκατάσταση του Scirocco. Ο στάνταρ κλιματισμός του αυτοκινήτου επίσης πρέπει να δηλώσω ότι λειτούργησε ιδανικά και πολύ εύκολος στη χρήση.

Χαίρομαι που δεν έβαλα το πανάκριβο GPS της VW, το φορητό GPS με την βεντούζα που είχα έκανε μια χαρά την δουλειά του και αποδείχτηκε σωτήριο στο ταξίδι. Το media in επίσης πολύ βολικό για όσους παίζουν μουσική από ipod, ενώ αυτό που νομίζω ότι μου λείπει είναι η σύνδεση Bluetooth με το κινητό.

Επίσης χαίρομαι που δεν έβαλα την ηλιοροφή και αντί αυτής επέλεξα το δερμάτινο σαλόνι. Δεν μου έλειψε καθόλου πουθενά στη διαδρομή, θα μου έλλειπε μόνο αν άνοιγε τελείως όπως είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου. Επίσης πουθενά δεν ένοιωσα την έλλειψη του course control ακόμα και σε αυτές τις μεγάλες διαδρομές. Το μόνο ίσως που ακόμα ζηλεύω λίγο από τα άλλα Scirocco είναι τα φώτα xenon που του δίνουν άλλο ξεχωριστό στιλ, αν και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα ορατότητας ακόμα και με τα απλά φωτά αλογόνου.

Τώρα ως προς το DSG και το DCC δεν τα έχω χρησιμοποιήσει για να εκφέρω γνώμη, ίσως αν το κάνω να τα λατρέψω, πάντως το σίγουρο είναι ότι το πολύ καλό χειροκίνητο κιβώτιο δεν με προβλημάτισε καθόλου για να αναζητήσω κάτι άλλο, ενώ οι σπορ αναρτήσεις είναι ακριβώς όπως τις θέλω, σφιχτές χωρίς να κοπανάνε και σε καλούς δρόμους δεν θες τίποτα παραπάνω. Αν και σε μερικούς χάλια δρόμους σαν τους Ελληνικούς, υπάρχουν περιπτώσεις που θα ήθελα να είχα την επιλογή να τις μαλακώσω λιγάκι."

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας το αυτοκίνητο πλέον ένα χρόνο 11/2008 έχω να σας πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος και επιπλέον ευτυχισμένος για την επιλογή μου. Η συμβίωση μαζί του είναι πολύ θετική και ξεκινώντας από έξω όλα είναι στην κατάσταση όπως το πήρα πλαστικά και χρώμα, να ξανά αναφέρω για μια άλλη φορά την τέλεια συναρμολόγηση παντού οι αρμοί είναι ίδιοι και το κενό πολύ μικρό δείχνοντας ότι το αυτοκίνητο είναι μονοκόμματο χωρίς κενά. Στο εσωτερικό μια από τα ίδια τα καθίσματα σε άψογη κατάσταση σαν καινούρια τίποτα δεν έχει φύγη ή ξεκολήση από την θέση του άριστη συναρμολόγηση , τριγμοί στο ταμπλώ και κονσόλα δεν υπάρχουν ακόμη και σε άσχημο δρόμο, μόνο στους πίσω καπλαμάδες ακούγεται ένας τριγμός ιδίως όταν ανεβαίνω ή κατεβαίνω πεζοδρόμιο και σε πολύ κλειστές ανηφορικές ή κατηφορικές στροφές. Η συμπεριφορά του στον δρόμο με μια κουβέντα τέλεια, ακλόνητο σε όλους τους δρόμους τα χλμ δεν τα καταλαβαίνεις πολύ ξεκούραστο και ήσυχο στα μακρινά ταξίδια και η ανάρτησή του καταπληκτική. Το τιμόνι ελαφρύ στα λίγα χλμ και αρκετά βαρύ όταν τα χλμ ανεβαίνουν, τέλεια αίσθηση. Φρένα πάρα μα πάρα πολύ καλά Στην καμπίνα δεν ακούγετε τίποτα ούτε θόρυβος από τον κινητήρα ούτε αεροδυναμικός δηλαδή μια απόλυτη ησυχία. Μηχανικά το μοτέρ 160 ps τραβάει φοβερά από χαμηλά ότι ταχύτητα και να έχεις σας λέω μόνο για να καταλάβετε σε ανηφορικές διαδρομές με τρίτη και από 1500 στροφές το αυτοκίνητο τινάζεται μπροστά! Ο ήχος από το μοτέρ καταπληκτικός το φύσημα από την τουρμπίνα καταπληκτικό με μια κουβέντα όταν το οδηγό είμαι με ένα χαμόγελο. Πρόβλημα κανένα στον πρώτο χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο και κάνει όλα τα κεφάλια ακόμη και μετά από ένα χρόνο κυκλοφορίας του να γυρίζουν. Εγώ πάντως προσωπικά αν το άλλαζα και πάλι scirocco θα έπαιρνα. Με μιά πρόταση, ένα πανέμορφο πολύ σταθερό και γρήγορο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα με το sportline που είχα, λείπουν κάποια πράματα όπως η θήκες για μπουκάλια στις πόρτες η ρύθμηση μέσης στα καθίσματα αλλά και προσκεφάλων, αλλά έχει και επιπλέον όπως το plus χειριστίρια στο τιμόνι κτλ οπότε μια η άλλη, κατα τα άλλα το αυτοκίνητο όπως ξανα ανέφερα είναι καταπληκτικό και φυσικά πολύ καλύτερο από το golf v 1,6 fsi sportline που είχα.


Τι θηκες για τα μπουκαλια μωρε. Δεν ειναι toyota . Volkswagen ειναι

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.