pliktras Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 (edited) Γεια σας! Να σας πω κι εγώ το πρόβλημά μου μπας και βρω άκρη! Πριν 2 εβδομάδες πήγα για δουλειά σε ένα χωριό λίγο ορεινό.Η διαδρομή είχε αρκετή ανηφόρα και είχα αναμένο και το air condition.Έχω το 6n το 100άρι. Μόλις φτάνω λοιπόν στον προορισμό μου, βλέπω υγρά κάτω από τον μπροστά αριστερό τροχό.Μπαίνω στο αμάξι και βλέπω ότι η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 95-100 βαθμούς.Βάλαμε νερό 2 φορές ακόμα και το γυρνούσε πίσω και το έβγαζε από το παγούρι. Την άλλη μέρα το πήγα με οδική στο συνεργείο, του βάλαμε νερό και δεν έκανε κανένα πρόβλημα.Ο μηχανικός μού είπε ότι μπορεί να υπάρχει κάποια διαρροή και αυτό θα το διαπίστωνα με τον καιρό ή ότι μπορεί να είχα χαμηλή στάθμη υγρών και δεν τα έλεγξα πριν φύγω για το ταξίδι με αποτέλεσμα να ζοριστεί το αυτοκίνητο και να τα πετάξει. Όλα καλά λοιπόν μέχρι προχτές, Πέμπτη, που το ξαναέκανε χωρίς να το ζορίσω.Αυτή τη φορά έχασε λίγα υγρά και δεν ανέβασε καθόλου θερμοκρασία.Σβήνω το αμάξι, κοιτάζω το παγούρι και βλέπω ότι η στάθμη των υγρών έχει ανέβει ως το καπάκι.Ανάβω ξανά το αμάξι,το σβήνω και η στάθμη κατέβηκε στο κανονικό. Πηγαίνω την Παρασκευή στο συνεργείο και βλέπουμε ότι ήταν χαλαρό το λαστιχάκι της τάπας του παγουριού και την αλλάξαμε.Μου είπαν 2 μηχανικοί ότι επειδή δεν ήταν καλή η τάπα, έφευγαν τα υγρά από την υπερχείλιση(ο δικός μου μηχανικός είπε να αρχίσουμε απ' αυτό και βλέπουμε πώς θα εξελιχθεί). Λέτε να έφταιγε αυτό?Αν όχι, τι άλλο μπορεί να ήταν? Είναι φυσιολογικό κατά τη λειτουργία του κινητήρα να ανεβαίνει τόσο πολύ η στάθμη των υγρών στο παγούρι? Θέλω να πάω σε λίγες μέρες Γιάννενα και φοβάμαι ότι δε θα φτάσω ούτε μέχρι το Αγρίνιο!!! Sorry για το μεγάλο μου post! Edited July 19, 2008 by pliktras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 Γεια σας!Να σας πω κι εγώ το πρόβλημά μου μπας και βρω άκρη! Πριν 2 εβδομάδες πήγα για δουλειά σε ένα χωριό λίγο ορεινό.Η διαδρομή είχε αρκετή ανηφόρα και είχα αναμένο και το air condition.Έχω το 6n το 100άρι. Μόλις φτάνω λοιπόν στον προορισμό μου, βλέπω υγρά κάτω από τον μπροστά αριστερό τροχό.Μπαίνω στο αμάξι και βλέπω ότι η θερμοκρασία ήταν γύρω στους 95-100 βαθμούς.Βάλαμε νερό 2 φορές ακόμα και το γυρνούσε πίσω και το έβγαζε από το παγούρι. Την άλλη μέρα το πήγα με οδική στο συνεργείο, του βάλαμε νερό και δεν έκανε κανένα πρόβλημα.Ο μηχανικός μού είπε ότι μπορεί να υπάρχει κάποια διαρροή και αυτό θα το διαπίστωνα με τον καιρό ή ότι μπορεί να είχα χαμηλή στάθμη υγρών και δεν τα έλεγξα πριν φύγω για το ταξίδι με αποτέλεσμα να ζοριστεί το αυτοκίνητο και να τα πετάξει. Όλα καλά λοιπόν μέχρι προχτές, Πέμπτη, που το ξαναέκανε χωρίς να το ζορίσω.Αυτή τη φορά έχασε λίγα υγρά και δεν ανέβασε καθόλου θερμοκρασία.Σβήνω το αμάξι, κοιτάζω το παγούρι και βλέπω ότι η στάθμη των υγρών έχει ανέβει ως το καπάκι.Ανάβω ξανά το αμάξι,το σβήνω και η στάθμη κατέβηκε στο κανονικό. Πηγαίνω την Παρασκευή στο συνεργείο και βλέπουμε ότι ήταν χαλαρό το λαστιχάκι της τάπας του παγουριού και την αλλάξαμε.Μου είπαν 2 μηχανικοί ότι επειδή δεν ήταν καλή η τάπα, έφευγαν τα υγρά από την υπερχείλιση(ο δικός μου μηχανικός είπε να αρχίσουμε απ' αυτό και βλέπουμε πώς θα εξελιχθεί). Λέτε να έφταιγε αυτό?Αν όχι, τι άλλο μπορεί να ήταν? Είναι φυσιολογικό κατά τη λειτουργία του κινητήρα να ανεβαίνει τόσο πολύ η στάθμη των υγρών στο παγούρι? Θέλω να πάω σε λίγες μέρες Γιάννενα και φοβάμαι ότι δε θα φτάσω ούτε μέχρι το Αγρίνιο!!! Sorry για το μεγάλο μου post! Πρεπει να σου εχει ραγισει το πλαστικο καπακι του θερμοστατη. Οταν το αμαξι ζοριζετε τοτε μονο χανονται νερα αλλιως εχεις μια μικρη διαρροη που δεν την καταλαβαινεις. Οταν τα ειχε δει ολα την ωρα που παταγες γκαζι με το δοχειο υγρων χωρις την ταπα πρεπει τα υγρα να εβραζαν μεσα στο δοχειο. Αλλαζεις θερμοστατη (παει πακετο με το καπακι) και κανουν καμια 25 ευρω συν το παραφλου που θα χρειαστεις. Η ταπα ειναι καλα που στην αλλαξαν προλυπτικα αλλα ειναι πολυ δυσκολο να χασει ολα τα υγρα του απο την ταπα. Αν το αφησεις παιζει να σου κολλησει ο θερμοσταστης οταν το ζορισεις με τα αναλογα αποτελεσματα, διαρροη υγρων μεχρι καψιμο φλαντζας. Αυτα τα ολιγα και ελπιζω να βοηθησα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pliktras Posted July 19, 2008 Author Report Share Posted July 19, 2008 Όταν είχα πρόβλημα με το θερμοστάτη, πρώτα ανέβηκε η θερμοκρασία και μετά πέταξε τα νερά.Τώρα γίνεται το αντίθετο.Πρώτα πετάει τα υγρά και όταν αδειάσουν, τότε ζεσταίνεται.Αν έχει πρόβλημα ο θερμοστάτης και δεν ανοίγει, το λογικό είναι πρώτα να ανεβάσει θερμοκρασία. Επειδή δεν ξέρω και πολλά πράγματα, αναρωτιέμαι αν είναι λογικό το να ανεβαίνει η στάθμη των υγρών στο παγούρι(αυτό δε λέγεται και δοχείο διαστολής?) και να φτάνει στο ύψος του καπακιού κατά τη λειτουργία του κινητήρα. Τη δεύτερη φορά που το έπαθα, το αμάξι δε ζορίστηκε, ούτε έκανε ζέστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted July 19, 2008 Report Share Posted July 19, 2008 Εγω στο 9Ν που ειχα τον πρωτο καιρο, καθε τοσο συμπληρωνα τα υγρα του ψυγειου (ροζ χρωμα). Νομιζα οτι ηταν λογικο μιας και το σκιιιιιιιιιιιιιιιιζα. Μεχρι που ρωτησα στην αντι/πεια και μου ειπαν οτι μια παρτιδα απο τα 9Ν ειχαν ελλατωματικη μια ταπα μικρη στο παγουρι του ψυγειου για αυτο και τα εχανα. Εννοειτε πως και τις 2 φορες!!! που τα αλλαξα, την αλλαξαν τζαμπα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagzaf Posted July 26, 2008 Report Share Posted July 26, 2008 Βασικά την καλύτερη απάντηση, σου την έδωσε ο μηχανικός σου,που σου είπε "αρχίζουμε απο αυτό και βλέπουμε πως θα εξελιχθεί..." Ο μηχανικός όρος της βλάβης σου,είναι οτι σου φουσκώνει τα νερά... Όταν λοιπόν το αμάξι φουσκώνει τα νερά,η συνιθησμένη βλάβη δυστυχώς είναι καμμένη φλάτζα... Όμως επειδή υπάρχει και ένα 40% να είναι κάτι άλλο, τότε πρέπει να ελέγξουμε όλα τα υπόλοιπα υποσυστήματα, και μετά να πρωχωρήσουμε στην αλλαγή της καμμένης φλάτζας,οπου πρέπει να λυθεί το καπάκι του κινητήρα,και είναι λίγο ακριβό το κόστος αυτής της εργασίας... Τα υποσυστήματα αυτά, είναι η τάπα του δοχείου που άλλαξες, είναι το ψυγείο,είναι η τρόμπα νερού,ο θερμοστάτης,το βεντιλατέρ,τα κολλάρα,και κάποια άλλα δευτερεύον όπως π.χ η βαλβίδα θερμοκρασίας,τάπα κορμού κινητήρα...κ.α. Εγώ θα σου πρότεινα να ελέγξεις το βεντιλατέρ και να δεις αν δουλεύει σωστά,και μετά να αλλάξεις το ψυγείο με ένα καινούργιο,γιατί το παλιό ίσως να είναι βουλωμένο... Απο εκεί και πέρα μάλλον πας για καμμένη φλάτζα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted July 26, 2008 Report Share Posted July 26, 2008 (edited) Είναι φυσιολογικό κατά τη λειτουργία του κινητήρα να ανεβαίνει τόσο πολύ η στάθμη των υγρών στο παγούρι? το σύστημα λειτουργεί υπό πίεση. Η φυσική λέει ότι κρατώντας την πίεση ψηλά ανεβάζεις το σημείο βρασμού του υγρού. Δηλαδή το παραφλού θα βράζει όχι στους ~100 (υπολόγισε ότι μαζί με το νερό έχεις και πρόσθετα) αλλά κάμποσο παραπάνω. Όταν βγάζεις τη τάπα του δοχείου αυτομάτως ρίχνεις και την πίεση. Εκεί λοιπόν που ήσουν στους 100 και δεν έβραζε, πλέον το παραφλού αρχίζει να μπουρμπουλιθιάζει και ίσως και να υπερχυλήσει έως ότου η θερμοκρασία να πέσει κάτω των 100. Φυσιολογικό είναι από τη στιγμή που το αμάξι έχει ανεβάσει θερμοκρασία να σου ανεβαίνει η στάθμη. Το προβλημα θα πρέπει να το ψάξεις στο λόγο που έχεις υψηλές θερμοκρασίες στα νερά. Edited July 26, 2008 by bit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pliktras Posted July 26, 2008 Author Report Share Posted July 26, 2008 το σύστημα λειτουργεί υπό πίεση. Η φυσική λέει ότι κρατώντας την πίεση ψηλά ανεβάζεις το σημείο βρασμού του υγρού. Δηλαδή το παραφλού θα βράζει όχι στους ~100 (υπολόγισε ότι μαζί με το νερό έχεις και πρόσθετα) αλλά κάμποσο παραπάνω. Όταν βγάζεις τη τάπα του δοχείου αυτομάτως ρίχνεις και την πίεση. Εκεί λοιπόν που ήσουν στους 100 και δεν έβραζε, πλέον το παραφλού αρχίζει να μπουρμπουλιθιάζει και ίσως και να υπερχυλήσει έως ότου η θερμοκρασία να πέσει κάτω των 100. Φυσιολογικό είναι από τη στιγμή που το αμάξι έχει ανεβάσει θερμοκρασία να σου ανεβαίνει η στάθμη. Το προβλημα θα πρέπει να το ψάξεις στο λόγο που έχεις υψηλές θερμοκρασίες στα νερά. Αυτό ακριβώς μου είπε και ο μηχανικός μου!Πάντως από τη στιγμή που άλλαξα την τάπα δεν το ξαναέκανε.Χτες έκανα 460χλμ και άλλα 250 σήμερα με φορτίο και σε ανηφόρες και όλα μια χαρά. Οπότε πιστεύω πως η τάπα ήταν το πρόβλημα(και ελπίζω...). Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 δεν ανοίγω νέο θέμα αφού υπάρχει και αυτό. έχω πρόβλημα και εγώ με τα νερά του ψυγείου κάθε 10 μέρες μου ανάβει ένδειξη θερμοκρασίας και θέλει γέμισμα. πίνει πιο πολύ νερό το αμάξι απότι πίνω εγώ γενικά. την θερμοκρασία ποτε δεν την έχω δει πάντως πιο πάνω από το κανονικό ακόμα και να έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα με την ένδειξη αναμένη. επίσης το είχα και πριν κάνα χρόνο αλλα το θέμα ήταν η τάπα που είχε χαλάσει και τα πέταγε πάνω, τώρα δεν ξέρω τι μπορεί είναι. καμια ιδέα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 δεν ανοίγω νέο θέμα αφού υπάρχει και αυτό. έχω πρόβλημα και εγώ με τα νερά του ψυγείου κάθε 10 μέρες μου ανάβει ένδειξη θερμοκρασίας και θέλει γέμισμα. πίνει πιο πολύ νερό το αμάξι απότι πίνω εγώ γενικά. την θερμοκρασία ποτε δεν την έχω δει πάντως πιο πάνω από το κανονικό ακόμα και να έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα με την ένδειξη αναμένη. επίσης το είχα και πριν κάνα χρόνο αλλα το θέμα ήταν η τάπα που είχε χαλάσει και τα πέταγε πάνω, τώρα δεν ξέρω τι μπορεί είναι. καμια ιδέα;; Κοιταξε εκει που ειναι ο θερμοστατης ισως να εχει καμια διαρροη απο τον λαιμο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niikos Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 τελικα και εμενα εκει φαίνεται να είναι το προβλημα. και αποτι είδα το σημείο είναι πολύ δύσκολο για να το σφήξεις ή να το αλλάξεις.. :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichaelKnight21 Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 ρε παιδια παιζει να ειναι κατι αλλο εκτος απο την ταπα και τον θερμοστατη?εγω πηρα ενα μεταχειρισμενο μκ5 tsi 122 και κααθε εβδομαδα γεμιζω το δοχεια.θα παω αυριο να το δουν αλλα θα ηθελα και γνωμες αν ειναι ευκολο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 ρε παιδια παιζει να ειναι κατι αλλο εκτος απο την ταπα και τον θερμοστατη?εγω πηρα ενα μεταχειρισμενο μκ5 tsi 122 και κααθε εβδομαδα γεμιζω το δοχεια.θα παω αυριο να το δουν αλλα θα ηθελα και γνωμες αν ειναι ευκολο!!! Αντλια νερου μπορει να θελει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...