Jump to content
beetle 1,4

Πρόβλημα με κάψιμο λαδιών

Recommended Posts

ΛΟΙΠΌΝ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΌ ΜΈΝΑ ΕΊΜΑΙ ΝΈΟΣ ΣΤΟ FORUM ΟΠΟΤΕ 1 ΓΕΙΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ. ΈΧΩ 1 ΨΙΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟ BEETLE 1,4 δηλαδή : ΈΧΩ ΒΑΛΕΙ ΖΑΝΤΕΣ 17' -ΛΑΣΤΙΧΑ 225' ΜΠΡΌΣ ΠΊΣΩ -ΦΊΛΤΡΟ ΑΈΡΟΣ RACING -ΗΧΟΣΎΣΤΗΜΑ -ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΊΣΜΑΤΑ-ΑΕΡΟΤΟΜΉ ΑΝΑΡΤΉΣΕΙΣ BΙLSTΕIN ΚΊΤΡΙΝΕΣ-ΚΑΙ ΕΛΑΤΉΡΙΑ HP ΑΥΤΑ ΑΠΌ ΌΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ. ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΕΔΏ ΚΑΙ ΛΊΓΟ ΚΑΙΡΌ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΊΕΙ ΛΑΔΙΑ 1 ΛΊΤΡΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΊΣΩΣ ΚΑΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΤΡΈΧΩ ΠΟΛΎ ΑΛΛΩΣΤΕ ΈΤΣΙ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΜΈΧΡΙ 150 ΤΟ ΠΟΛΎ .ΜΉΠΩΣ ΈΧΕΙ ΚΑΝΈΝΑΣ ΤΟ ΊΔΙΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΓΊΝΕΤΕ ? ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΤΈΛΟ 2003 ΚΑΙ ΈΧΕΙ 86.000 ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum.

Edited by doggy
@Το post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για τα caps αγγλοελληνικα . Δεν τα αλλάζω εγώ τα λάδια οπότε δεν ξέρω τι λάδια μου βαζουν νομίζω τα 15-50 αν δεν κάνω λάθος .Θα δοκιμάσω αυτά που με είπες και θα σε απαντήσω σύντομα ευχαριστώ πολύ παντός για την συμβουλή.Επίσης έχω ακόμα 1 πρόβλημα το αμάξι έχει σταματήσει να τραβάει όπως παλιά δλδ πριν κάνα μήνα έπειτα από αλλαγή δίσκο πλατό, δεν ξέρω αν φταίει κάτι από τον κινητήρα η αν έχει σχέση με το κάψιμο λαδιών. <το σετ δίσκο πλατό ρουλεμάν πού έβαλα ήταν από την luk>

Link to comment
Share on other sites

15-50??? ποτέ δεν έχω βάλει τέτοια λάδια στο 8V ....οκ έχω το 1,6 αλλά νομίζω και το 1,4 8v ....και το δικό μου δεν τραβάει...κίτα πεταλούδα,,,,μπεκ...maf..

Link to comment
Share on other sites

15-50??? ποτέ δεν έχω βάλει τέτοια λάδια στο 8V ....οκ έχω το 1,6 αλλά νομίζω και το 1,4 8v ....και το δικό μου δεν τραβάει...κίτα πεταλούδα,,,,μπεκ...maf..

16V ειναι το δικο μου αν ενοεις τις βαλβιδες

Link to comment
Share on other sites

α οκ,,,και στο lupo που είχα που ήταν 1.4 ,16V...πάντα 10-40 έβαζα....τώρα όσον αφορά δίσκο -πλατό δεν ξέρω διότι ευτυχώς και μακριά από μας δεν έχω αλλάξει ακόμα

Link to comment
Share on other sites

Τα 10-40 δεν είναι για μη καταλυτικά αυτοκίνητα;

Link to comment
Share on other sites

το 10-40 το μοτέρ του φίλου παραπάνω μπορεί να τα φορέσει δεν έχει πρόβλημα το 10-40 για τον 16V 1.4 που έχει είναι ΟΚ

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλε,

το να καει τα λάδια γίνεται από δυο έως τρία σημεία..

ένα είναι τα λαστιχάκια στης βαλβίδες,

το άλλο είναι τα δαχτυλίδια από τα πιστόνια..

εφόσον λες ότι δεν τραβάει και ολας πολύ φοβάμαι πως θα είναι ίσως φθαρμένα τα δαχτυλίδια από τα πιστόνια..

Για μέτρησε λίγο την συμπίεση να ξέρουμε που βρισκόμαστε...

Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΌΝ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΌ ΜΈΝΑ ΕΊΜΑΙ ΝΈΟΣ ΣΤΟ FORUM ΟΠΟΤΕ 1 ΓΕΙΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ. ΈΧΩ 1 ΨΙΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΟ BEETLE 1,4 δηλαδή : ΈΧΩ ΒΑΛΕΙ ΖΑΝΤΕΣ 17' -ΛΑΣΤΙΧΑ 225' ΜΠΡΌΣ ΠΊΣΩ -ΦΊΛΤΡΟ ΑΈΡΟΣ RACING -ΗΧΟΣΎΣΤΗΜΑ -ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΘΊΣΜΑΤΑ-ΑΕΡΟΤΟΜΉ ΑΝΑΡΤΉΣΕΙΣ BΙLSTΕIN ΚΊΤΡΙΝΕΣ-ΚΑΙ ΕΛΑΤΉΡΙΑ HP ΑΥΤΑ ΑΠΌ ΌΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ. ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΌΤΙ ΕΔΏ ΚΑΙ ΛΊΓΟ ΚΑΙΡΌ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΊΕΙ ΛΑΔΙΑ 1 ΛΊΤΡΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΊΣΩΣ ΚΑΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΤΡΈΧΩ ΠΟΛΎ ΑΛΛΩΣΤΕ ΈΤΣΙ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΜΈΧΡΙ 150 ΤΟ ΠΟΛΎ .ΜΉΠΩΣ ΈΧΕΙ ΚΑΝΈΝΑΣ ΤΟ ΊΔΙΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΓΊΝΕΤΕ ? ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΤΈΛΟ 2003 ΚΑΙ ΈΧΕΙ 86.000 ΧΙΛΙΌΜΕΤΡΑ

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum.

αλλαξες μαρκα στα λαδια ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.