Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

tsIOA

Golf Tsi 140 Sport--μετα απο ολα αυτα τι να κανω?

Recommended Posts

εχω και εγω το Τ$Ι σπορτ 140..ενω ημουν πολυ ευχαριστημενος, ξαφνικα αναθεματισα την ωρα που το πηρα..Αρχικα εκανε ενα θορυβο το ρουλεμαν του κομπρεσορα στην 2α 2000 στροφες..οταν το πηγα μου ειπανε αν εχω κανει την αναβαθμιση..τους ειπα οτι δε γνωριζω τιποτα, κ κακως δεν στειλανε ειδοποιηση..Στελνουν σε γιορτες, ακομα και στην ονομαστικη εορτη του πατερα μου του στελνουν λουλουδια και σεναρια μετα απο τοσα χρονια που μας εχουν πελατες..και ενα γραμμα για την αναβαθμιση δεν στειλανε..παμε παρακατω..κατα την αλλαγη του ρουλεμαν, το πηρε βολτα ο μηχανικος, και συνειδοτοποιησε οτι το αμαξι κατι επαθε και κοβει, ουτε καν σπινιαρε με 1η..Αλλαξανε αρχικα το κομπρεσερ του αιρ-κοντισιον, γιατι οπως μου ειπανε ειχε κατασκευαστικο λαθος. Το προβλημα συνεχιζε να υπαρχει ομως.Το κρατησανε μια εβδομαδα, αλλαξανε δωρεαν περιπου 25 εξαρτηματα (μου δωσανε λιστα-αποδειξη με αυτα). Μαλιστα στειλανε 12 μετρησεις στο εργοστασιο στη Γερμανια, κ ανοιξανε διαλογο μαζι τους για το τι φταει, καθως δε μπορουσανε με τιποτα να το βρουν. Ελα ομως που εγω δε μπορω να με κοροιδευουν, και καθε μερα μου λεγανε ελα να το παρεις το μεσημερι, πηγαινα εκει και μου λεγανε οτι καλυτερα ελα αυριο..και παλι τα ιδια..το τσι το πηρα απο την αντιπροσωπεια αυτη μαζι με το q7, και τους δωσαμε ενα αξιοσεβαστο ποσο και για τα 2..τους ζητησα λοιπον να μου δωσουν αυτοκινητο αντικαταστασης, γιατι δε μπορω να παω στην πολη μεσα για δουλεια με το τζιπ..μετα απο την μεσολαβηση του πατερα μου (δικηγορος), και αφου τους τα ψαλε, του ειπανε οτι αν δε στο εχουμε ετοιμο μεχρι αυριο μεσημερι στις 3, θα σου φερουμε καινουριο, η θα σου δωσουμε τα χρηματα. Ερχεται η επομενη μερα, και μιση ωρα πριν την προθεσμια, με παιρνουν τηλ και λενε ολα οκ..το παιρνω (αφου του αλλαξανε και τρομπα αερα η κατι τετοιο). Μου ειπανε οτι αν ξαναβγαλει βλαβη, σημαινει οτι το αμαξι εχει προβλημα απο κατασκευης..Και σημερα παλι τα ιδια..ωρες ωρες δε παει βημα..Να σημειωσω οτι το αμαξι το εχω ουτε ενα χρονο, εχει 12.000 χιλιομετρα με αριστη οδηγηση απο εμενα και τον πατερα μου, το προσεχα παρα πολυ και δεν εχει πειραχτει τιποτα..Θα παω λοιπον παλι εντος των ημερων, και θα σας πω τι εγινε..μαλλον το κοβω να τους δινω +6-7 χιλιαρικα ακομα και να παρω το νεο Α3 1.8Τ, οπως μου ειπε κ ενας πωλητης..Εσεις τι λετε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν μπορεις δωστο μην το σκεφτεσαι καθολου!

Share this post


Link to post
Share on other sites
αν μπορεις δωστο μην το σκεφτεσαι καθολου!

+100000000000000000000000 δωστο οσο ειναι νωρις, αν το αμαξι ειναι απο το εργοστασιο ελλατωματικο, θα χασεις τον υπνο σου. Αυτο θα εκανα και εγω αν μου τυχαινε κτ τετοιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν μπορείς μην ξαναμπλέξεις με VW Audi.

Είναι τα ίδια αυτοκίνητα και απλά πληρώνεις κάτι παραπάνω για να πάρεις τους 4 κύκλους.

Το έχει ξεφτιλήσει το θέμα η VW με βλάβες και αδικαιολόγητες ζημιές.

Εγώ πάντως παίδες την έχω σχεδόν σιχαθεί την εταιρεία, γιατί εκτός από τις βλάβες που μου έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο μου, μετά τους τόσους νέους κινητήρες, εκδόσεις και εμφανήσεις που έχει βγάλει για το 5 αρι το δικό μου έχει χάσει εντελώς την αξία του, κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου και θεωρώ γελίο.

:lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αν μπορείς μην ξαναμπλέξεις με VW Audi.

Είναι τα ίδια αυτοκίνητα και απλά πληρώνεις κάτι παραπάνω για να πάρεις τους 4 κύκλους.

Το έχει ξεφτιλήσει το θέμα η VW με βλάβες και αδικαιολόγητες ζημιές.

Εγώ πάντως παίδες την έχω σχεδόν σιχαθεί την εταιρεία, γιατί εκτός από τις βλάβες που μου έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο μου, μετά τους τόσους νέους κινητήρες, εκδόσεις και εμφανήσεις που έχει βγάλει για το 5 αρι το δικό μου έχει χάσει εντελώς την αξία του, κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου και θεωρώ γελίο.

:lol::lol::lol:

φιλε καλησπερα μπορεις να μου πεις τι βλαβες σου εχει βγαλει

και στα ποσα χλμ?τωρα ποσα χλμ εχεις?

εαν δεν κανω λαθος fsi 1600 δεν εχεις?

εαν οχι οκ ακυρο.

thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Grouper_8L
Αν μπορείς μην ξαναμπλέξεις με VW Audi.

Είναι τα ίδια αυτοκίνητα και απλά πληρώνεις κάτι παραπάνω για να πάρεις τους 4 κύκλους.

Το έχει ξεφτιλήσει το θέμα η VW με βλάβες και αδικαιολόγητες ζημιές.

+1

Μέχρι τώρα και εγώ αυτό έχω καταλάβει.Και δεν βλέπω να αλλάζει κάτι προς το καλύτερο...

tsIOA στην θέση σου αν μου έδιναν πίσω τα χρήματα δεν θα έπαιρνα πάλι Αudi-VW.

Aν πάλι θες τόσο πολύ να πάρεις από αυτή την εταιρεία αμάξι, οι 1.8ΤFSI και 2.0TFSI σίγουρα είναι η καλύτερη λύση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πάντως το Α3 με το μοτεράκι αυτό είναι ορέο αμξάκι και με καλές προοπτικές (δεν ξέρω εαν έχει σχέσει με τον παλίο 1.8Τ ο οποίος βγήκε σκύλος!!!) αλλα αξίζει τα φραγκά και το Α3 έχει ποιο κάλη μεταπόληση (λογο τον τεσάρων κύκλων)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το γελοίο ειναι ότι ο κινητηρας που φοβόμασταν όλοι έχει αποδειχτεί σκύλος και παρουσιάζουν αλλού προβλήματα που κανονικα θα επρεπε να είχαν λυθεί από καιρό. Παντως και εγω εχω απογοητευτεί από το αμάξι, όχι ότι δεν ειναι καλό αλλά εξαιτίας των προβλημάτων. Δυσκολα θα επέλεγα VW στο μελλον και αυτό που εχω δεν βλεπω να το κρατάω πάνω απο 4αετία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...παιδιά εντάξει είπαμε.....αλλά μην βγάλουμε και άχρηστα τα vw....

...και άλλο αμάξι να αγοράζατε θα είχατε προβλήματα.... πχ. το Α3 που έχω τον προηγούμενο μήνα με άφησε από τρόμπα βενζίνης...τι πάει να πεί ότι είναι μούφα?? συμβαίνουν αυτά και στις καλύτερες οικογένειες...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αν μπορείς μην ξαναμπλέξεις με VW Audi.

Είναι τα ίδια αυτοκίνητα και απλά πληρώνεις κάτι παραπάνω για να πάρεις τους 4 κύκλους.

Το έχει ξεφτιλήσει το θέμα η VW με βλάβες και αδικαιολόγητες ζημιές.

Εγώ πάντως παίδες την έχω σχεδόν σιχαθεί την εταιρεία, γιατί εκτός από τις βλάβες που μου έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο μου, μετά τους τόσους νέους κινητήρες, εκδόσεις και εμφανήσεις που έχει βγάλει για το 5 αρι το δικό μου έχει χάσει εντελώς την αξία του, κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου και θεωρώ γελίο.

:D:o:huh:

Δεν εχεις δικιο.Τα audi εχουν μεγαλυτερη τιμη γιατι εκτος της ποιοτητας των υλικων, πληρωνεις και καλυτερης ποιοτητας εξαρτηματα.Αυτα ειναι πληροφοριες εκ των εσω.

εχω και εγω το Τ$Ι σπορτ 140..ενω ημουν πολυ ευχαριστημενος, ξαφνικα αναθεματισα την ωρα που το πηρα..Αρχικα εκανε ενα θορυβο το ρουλεμαν του κομπρεσορα στην 2α 2000 στροφες..οταν το πηγα μου ειπανε αν εχω κανει την αναβαθμιση..τους ειπα οτι δε γνωριζω τιποτα, κ κακως δεν στειλανε ειδοποιηση..Στελνουν σε γιορτες, ακομα και στην ονομαστικη εορτη του πατερα μου του στελνουν λουλουδια και σεναρια μετα απο τοσα χρονια που μας εχουν πελατες..και ενα γραμμα για την αναβαθμιση δεν στειλανε..παμε παρακατω..κατα την αλλαγη του ρουλεμαν, το πηρε βολτα ο μηχανικος, και συνειδοτοποιησε οτι το αμαξι κατι επαθε και κοβει, ουτε καν σπινιαρε με 1η..Αλλαξανε αρχικα το κομπρεσερ του αιρ-κοντισιον, γιατι οπως μου ειπανε ειχε κατασκευαστικο λαθος. Το προβλημα συνεχιζε να υπαρχει ομως.Το κρατησανε μια εβδομαδα, αλλαξανε δωρεαν περιπου 25 εξαρτηματα (μου δωσανε λιστα-αποδειξη με αυτα). Μαλιστα στειλανε 12 μετρησεις στο εργοστασιο στη Γερμανια, κ ανοιξανε διαλογο μαζι τους για το τι φταει, καθως δε μπορουσανε με τιποτα να το βρουν. Ελα ομως που εγω δε μπορω να με κοροιδευουν, και καθε μερα μου λεγανε ελα να το παρεις το μεσημερι, πηγαινα εκει και μου λεγανε οτι καλυτερα ελα αυριο..και παλι τα ιδια..το τσι το πηρα απο την αντιπροσωπεια αυτη μαζι με το q7, και τους δωσαμε ενα αξιοσεβαστο ποσο και για τα 2..τους ζητησα λοιπον να μου δωσουν αυτοκινητο αντικαταστασης, γιατι δε μπορω να παω στην πολη μεσα για δουλεια με το τζιπ..μετα απο την μεσολαβηση του πατερα μου (δικηγορος), και αφου τους τα ψαλε, του ειπανε οτι αν δε στο εχουμε ετοιμο μεχρι αυριο μεσημερι στις 3, θα σου φερουμε καινουριο, η θα σου δωσουμε τα χρηματα. Ερχεται η επομενη μερα, και μιση ωρα πριν την προθεσμια, με παιρνουν τηλ και λενε ολα οκ..το παιρνω (αφου του αλλαξανε και τρομπα αερα η κατι τετοιο). Μου ειπανε οτι αν ξαναβγαλει βλαβη, σημαινει οτι το αμαξι εχει προβλημα απο κατασκευης..Και σημερα παλι τα ιδια..ωρες ωρες δε παει βημα..Να σημειωσω οτι το αμαξι το εχω ουτε ενα χρονο, εχει 12.000 χιλιομετρα με αριστη οδηγηση απο εμενα και τον πατερα μου, το προσεχα παρα πολυ και δεν εχει πειραχτει τιποτα..Θα παω λοιπον παλι εντος των ημερων, και θα σας πω τι εγινε..μαλλον το κοβω να τους δινω +6-7 χιλιαρικα ακομα και να παρω το νεο Α3 1.8Τ, οπως μου ειπε κ ενας πωλητης..Εσεις τι λετε?

Φιλε μου που κατασκευαστηκε το αυτοκινητο;

Edited by doumasj

Share this post


Link to post
Share on other sites
φιλε καλησπερα μπορεις να μου πεις τι βλαβες σου εχει βγαλει

και στα ποσα χλμ?τωρα ποσα χλμ εχεις?

εαν δεν κανω λαθος fsi 1600 δεν εχεις?

εαν οχι οκ ακυρο.

thanks

Όντως το 1,6 FSI έχω. Από τη φοτο το κατάλαβες????

Αν και θα βγούμε λιγάκι off topic ας τα αναφέρω επιγραματικά.

Στα πρώτα 500 χλμ. παρουσιάστηκαν κάτι άσπρες γραμμές στο παρμπρίζ.Μετά από αλλαγή τριών παρμπρίζ μιας ταπετσαρίας οροφής και μιας ταπετσαρίας κολώνας καταφέραμε να το φτιάξουμε.

Στα 3500 χλμ. έκλεινε το γκάζι.Δηλαδή ξεκίναγα στα φανάρι πάταγα το γκάζι τέρμα και οι στροφές, ενώ είχα το πεντάλ τέρμα κάτω, έπεφταν στο ρελαντί.Μετά από αλλαγή φίλτρου βενζίνης, επισοδιακή αλλαγή αντλίας βενζίνης και τέλος αλλαγή δότη στροφών το πρόβλημα διορθώθηκε.

Στα 10.000 χλμ. περίπου άρχισε το δεξί πίσω φτερό να ασπρίζει από το κακό του! Το αυτοκίνητο είναι 3πορτο αρα σχεδόν η μισή πλευρά του αυτοκινήτου άσπριζε. Τελικά όμως δεν ήταν από το κακό του αλλά ήταν ξαναβαμένο το φτερό παρόλο που το περίμενα απο Γερμανία 3,5 μήνες για να μην είναι σε αποθήκη κλπ. Πήρα αποζημίωση 1000 ¤ και μου ξαναέβαψαν το φτερό.

Σε εκείνα τα χλμ. είχαμε ένα μικροπρόβλημα με το τασάκι.Όχι μόνο κόλαγε το καπάκι αλλά και το λαμπάκι μέσα αναβόσβηνε στα σαμαράκια.Μου είπαν ότι πρέπει να ξηλωθεί υποβραχιόνιο, χειρόφρενο κλπ για να βγεί και το είχα αφήσει προς το παρόν.Τελικά βρήκα από εδώ το πως βγαίνει, τους το είπα, μου παρείγγειλαν άλλο, ήρθε μετά από 1 μήνα, μου έκλεισαν ραντεβού μετά από άλλον 1 μήνα,πήγα και τασάκι δεν υπήρχε.Μου ξαναπαρείγγειλαν άλλο το αντικαταστήσαμε και όλα καλά.

Επίσης στα 10.000 χλμ. περίπου τα φτυσε το ABS και πήρε μαζί του το ASR, πακέτο πάνε αυτά.Έγινε επίσης επεισοδιακή αλλαγή ενός αισθητήρα και το ξεπεράσαμε και αυτό.

Στα 13.000 χλμ. είχα πρόβλημα με το λαμπάκι που αναβοσβήνει όταν είναι κλειδωμένο το αυτοκίνητο.Ξεκλείδωνα και έμενε μόνιμα αναμένο. Μετά απο την αλλαγή τριών εγκεφάλων πόρτας οδηγού, ενός φλάς καθρέφτη και μιας κλειδαριάς καταφέραμε να το φτιάξουμε και αυτό.

Στα 15.000 χλμ. το τιμόνι άρχιζε να λιώνει και να κολάει στα χέρια μου σαν τσίχλα.Στην αντιπορσωπεία που συνεργαζόμουν το τιμόνι δεν έβγαινε εγγύηση και έτσι μου το έβγαλαν εγγύηση σε άλλη αντιπροσωπεία.

Στα 18.000 χλμ. ξέφτιζε το σφουγγάρι της πλάτης του καθίσματος του οδηγού.Έγινε αλλαγή στη μια αντιπροσωπεία, είχαμε πάλι τα ίδια και επίσης μετά είχαμε και πρόβλημα στον διάδρομο του καθίσματος, πήγα σε άλλη αντιπροσωπεία και μετά την αλλαγή στο σφουγγαρι, στον πλευρικό αερόσακο που κατα εναν περίεργο τρόπο έσπασε και κάνοντας επισκευή στο διάδρομο το διορθώσαμε και αυτο.

Στα 30.000 χλμ είχαμε τρίκιμο του συμπλέκτη και των παραθύρων.Για τον συμπλέκτη αλλάξαμε και τις 2 αντλίες, δίχαλο και ρουλεμάν δίσκου και το βούλωσε.Για τα παράθυρα στη μια αντιπροσωπεία έφταιγαν τα λάστιχα των παραθύρων, τα παπαριάσαμε με σπρέυ σιλικόνης αλλά συνεχιζόταν το πρόβλημα.Στην άλλη αντιπροσωπεία έφταιγαν οι γρύλοι ταων παραθύρων τους οποίους μου αντικατέστησαν και διορθώθηκε και αυτό.

Αυτά τα ολίγα λοιπόν. Ελπίζω να μην ξεχνάω κάτι.

Αν θές λεπτομερή περιγραφή για κάποιο από αυτά πες μου.

Ελπίζω λοιπόν δικαιολογημένα να έχω σιχαθεί την εν λόγο εταιρεία από την οποία ήδη έχω αρχίσει σιγά σιγά να απομακρύνομαι αγοράζοντας δεύτερο αυτοκίνητο άλλης εταιρείας.

:D:o:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν εχεις δικιο.Τα audi εχουν μεγαλυτερη τιμη γιατι εκτος της ποιοτητας των υλικων, πληρωνεις και καλυτερης ποιοτητας εξαρτηματα.Αυτα ειναι πληροφοριες εκ των εσω.

Ποιά υλικά ενοείς? Μηχανικά?

Εγώ πάντως ανοίγω το καπό στο Golf και σε ένα επίσης 1,6 FSI Audi Α3 και διαφορά δεν βλέπω....

:D:o:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όντως το 1,6 FSI έχω. Από τη φοτο το κατάλαβες????

Αν και θα βγούμε λιγάκι off topic ας τα αναφέρω επιγραματικά.

Στα πρώτα 500 χλμ. παρουσιάστηκαν κάτι άσπρες γραμμές στο παρμπρίζ.Μετά από αλλαγή τριών παρμπρίζ μιας ταπετσαρίας οροφής και μιας ταπετσαρίας κολώνας καταφέραμε να το φτιάξουμε.

Στα 3500 χλμ. έκλεινε το γκάζι.Δηλαδή ξεκίναγα στα φανάρι πάταγα το γκάζι τέρμα και οι στροφές, ενώ είχα το πεντάλ τέρμα κάτω, έπεφταν στο ρελαντί.Μετά από αλλαγή φίλτρου βενζίνης, επισοδιακή αλλαγή αντλίας βενζίνης και τέλος αλλαγή δότη στροφών το πρόβλημα διορθώθηκε.

Στα 10.000 χλμ. περίπου άρχισε το δεξί πίσω φτερό να ασπρίζει από το κακό του! Το αυτοκίνητο είναι 3πορτο αρα σχεδόν η μισή πλευρά του αυτοκινήτου άσπριζε. Τελικά όμως δεν ήταν από το κακό του αλλά ήταν ξαναβαμένο το φτερό παρόλο που το περίμενα απο Γερμανία 3,5 μήνες για να μην είναι σε αποθήκη κλπ. Πήρα αποζημίωση 1000 ¤ και μου ξαναέβαψαν το φτερό.

Σε εκείνα τα χλμ. είχαμε ένα μικροπρόβλημα με το τασάκι.Όχι μόνο κόλαγε το καπάκι αλλά και το λαμπάκι μέσα αναβόσβηνε στα σαμαράκια.Μου είπαν ότι πρέπει να ξηλωθεί υποβραχιόνιο, χειρόφρενο κλπ για να βγεί και το είχα αφήσει προς το παρόν.Τελικά βρήκα από εδώ το πως βγαίνει, τους το είπα, μου παρείγγειλαν άλλο, ήρθε μετά από 1 μήνα, μου έκλεισαν ραντεβού μετά από άλλον 1 μήνα,πήγα και τασάκι δεν υπήρχε.Μου ξαναπαρείγγειλαν άλλο το αντικαταστήσαμε και όλα καλά.

Επίσης στα 10.000 χλμ. περίπου τα φτυσε το ABS και πήρε μαζί του το ASR, πακέτο πάνε αυτά.Έγινε επίσης επεισοδιακή αλλαγή ενός αισθητήρα και το ξεπεράσαμε και αυτό.

Στα 13.000 χλμ. είχα πρόβλημα με το λαμπάκι που αναβοσβήνει όταν είναι κλειδωμένο το αυτοκίνητο.Ξεκλείδωνα και έμενε μόνιμα αναμένο. Μετά απο την αλλαγή τριών εγκεφάλων πόρτας οδηγού, ενός φλάς καθρέφτη και μιας κλειδαριάς καταφέραμε να το φτιάξουμε και αυτό.

Στα 15.000 χλμ. το τιμόνι άρχιζε να λιώνει και να κολάει στα χέρια μου σαν τσίχλα.Στην αντιπορσωπεία που συνεργαζόμουν το τιμόνι δεν έβγαινε εγγύηση και έτσι μου το έβγαλαν εγγύηση σε άλλη αντιπροσωπεία.

Στα 18.000 χλμ. ξέφτιζε το σφουγγάρι της πλάτης του καθίσματος του οδηγού.Έγινε αλλαγή στη μια αντιπροσωπεία, είχαμε πάλι τα ίδια και επίσης μετά είχαμε και πρόβλημα στον διάδρομο του καθίσματος, πήγα σε άλλη αντιπροσωπεία και μετά την αλλαγή στο σφουγγαρι, στον πλευρικό αερόσακο που κατα εναν περίεργο τρόπο έσπασε και κάνοντας επισκευή στο διάδρομο το διορθώσαμε και αυτο.

Στα 30.000 χλμ είχαμε τρίκιμο του συμπλέκτη και των παραθύρων.Για τον συμπλέκτη αλλάξαμε και τις 2 αντλίες, δίχαλο και ρουλεμάν δίσκου και το βούλωσε.Για τα παράθυρα στη μια αντιπροσωπεία έφταιγαν τα λάστιχα των παραθύρων, τα παπαριάσαμε με σπρέυ σιλικόνης αλλά συνεχιζόταν το πρόβλημα.Στην άλλη αντιπροσωπεία έφταιγαν οι γρύλοι ταων παραθύρων τους οποίους μου αντικατέστησαν και διορθώθηκε και αυτό.

Αυτά τα ολίγα λοιπόν. Ελπίζω να μην ξεχνάω κάτι.

Αν θές λεπτομερή περιγραφή για κάποιο από αυτά πες μου.

Ελπίζω λοιπόν δικαιολογημένα να έχω σιχαθεί την εν λόγο εταιρεία από την οποία ήδη έχω αρχίσει σιγά σιγά να απομακρύνομαι αγοράζοντας δεύτερο αυτοκίνητο άλλης εταιρείας.

:D:o:huh:

Τι παραπονιέσαι αφου τελικα λυθηκαν ολα τα προβληματα tongue.giftongue.giftongue.gif ...

Περα απο την πλακα παντως οταν σε ενα καινουργιο ουσιαστικα αμαξι σου τυχαινουν τοσα πολλα μαζεμενα δεν παιζει να ξαναπαρεις απο την ιδια εταιρια με την καμια. Και ενω εμενα το polaki δεν μου εχει βγαλει κατι σοβαρο αν επερνα καινουργιο για κανενα honda με εβλεπα....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όντως το 1,6 FSI έχω. Από τη φοτο το κατάλαβες????

Αν και θα βγούμε λιγάκι off topic ας τα αναφέρω επιγραματικά.

Στα πρώτα 500 χλμ. παρουσιάστηκαν κάτι άσπρες γραμμές στο παρμπρίζ.Μετά από αλλαγή τριών παρμπρίζ μιας ταπετσαρίας οροφής και μιας ταπετσαρίας κολώνας καταφέραμε να το φτιάξουμε.

Στα 3500 χλμ. έκλεινε το γκάζι.Δηλαδή ξεκίναγα στα φανάρι πάταγα το γκάζι τέρμα και οι στροφές, ενώ είχα το πεντάλ τέρμα κάτω, έπεφταν στο ρελαντί.Μετά από αλλαγή φίλτρου βενζίνης, επισοδιακή αλλαγή αντλίας βενζίνης και τέλος αλλαγή δότη στροφών το πρόβλημα διορθώθηκε.

Στα 10.000 χλμ. περίπου άρχισε το δεξί πίσω φτερό να ασπρίζει από το κακό του! Το αυτοκίνητο είναι 3πορτο αρα σχεδόν η μισή πλευρά του αυτοκινήτου άσπριζε. Τελικά όμως δεν ήταν από το κακό του αλλά ήταν ξαναβαμένο το φτερό παρόλο που το περίμενα απο Γερμανία 3,5 μήνες για να μην είναι σε αποθήκη κλπ. Πήρα αποζημίωση 1000 ¤ και μου ξαναέβαψαν το φτερό.

Σε εκείνα τα χλμ. είχαμε ένα μικροπρόβλημα με το τασάκι.Όχι μόνο κόλαγε το καπάκι αλλά και το λαμπάκι μέσα αναβόσβηνε στα σαμαράκια.Μου είπαν ότι πρέπει να ξηλωθεί υποβραχιόνιο, χειρόφρενο κλπ για να βγεί και το είχα αφήσει προς το παρόν.Τελικά βρήκα από εδώ το πως βγαίνει, τους το είπα, μου παρείγγειλαν άλλο, ήρθε μετά από 1 μήνα, μου έκλεισαν ραντεβού μετά από άλλον 1 μήνα,πήγα και τασάκι δεν υπήρχε.Μου ξαναπαρείγγειλαν άλλο το αντικαταστήσαμε και όλα καλά.

Επίσης στα 10.000 χλμ. περίπου τα φτυσε το ABS και πήρε μαζί του το ASR, πακέτο πάνε αυτά.Έγινε επίσης επεισοδιακή αλλαγή ενός αισθητήρα και το ξεπεράσαμε και αυτό.

Στα 13.000 χλμ. είχα πρόβλημα με το λαμπάκι που αναβοσβήνει όταν είναι κλειδωμένο το αυτοκίνητο.Ξεκλείδωνα και έμενε μόνιμα αναμένο. Μετά απο την αλλαγή τριών εγκεφάλων πόρτας οδηγού, ενός φλάς καθρέφτη και μιας κλειδαριάς καταφέραμε να το φτιάξουμε και αυτό.

Στα 15.000 χλμ. το τιμόνι άρχιζε να λιώνει και να κολάει στα χέρια μου σαν τσίχλα.Στην αντιπορσωπεία που συνεργαζόμουν το τιμόνι δεν έβγαινε εγγύηση και έτσι μου το έβγαλαν εγγύηση σε άλλη αντιπροσωπεία.

Στα 18.000 χλμ. ξέφτιζε το σφουγγάρι της πλάτης του καθίσματος του οδηγού.Έγινε αλλαγή στη μια αντιπροσωπεία, είχαμε πάλι τα ίδια και επίσης μετά είχαμε και πρόβλημα στον διάδρομο του καθίσματος, πήγα σε άλλη αντιπροσωπεία και μετά την αλλαγή στο σφουγγαρι, στον πλευρικό αερόσακο που κατα εναν περίεργο τρόπο έσπασε και κάνοντας επισκευή στο διάδρομο το διορθώσαμε και αυτο.

Στα 30.000 χλμ είχαμε τρίκιμο του συμπλέκτη και των παραθύρων.Για τον συμπλέκτη αλλάξαμε και τις 2 αντλίες, δίχαλο και ρουλεμάν δίσκου και το βούλωσε.Για τα παράθυρα στη μια αντιπροσωπεία έφταιγαν τα λάστιχα των παραθύρων, τα παπαριάσαμε με σπρέυ σιλικόνης αλλά συνεχιζόταν το πρόβλημα.Στην άλλη αντιπροσωπεία έφταιγαν οι γρύλοι ταων παραθύρων τους οποίους μου αντικατέστησαν και διορθώθηκε και αυτό.

Αυτά τα ολίγα λοιπόν. Ελπίζω να μην ξεχνάω κάτι.

Αν θές λεπτομερή περιγραφή για κάποιο από αυτά πες μου.

Ελπίζω λοιπόν δικαιολογημένα να έχω σιχαθεί την εν λόγο εταιρεία από την οποία ήδη έχω αρχίσει σιγά σιγά να απομακρύνομαι αγοράζοντας δεύτερο αυτοκίνητο άλλης εταιρείας.

:huh:;):thumbsup:

:D:o τον ηπιαμε δηλαδη για τα καλα!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ποιά υλικά ενοείς? Μηχανικά?

Εγώ πάντως ανοίγω το καπό στο Golf και σε ένα επίσης 1,6 FSI Audi Α3 και διαφορά δεν βλέπω....

:D:D:D

Οχι ως υλικα εννοω τα πλαστικα.Την ποιοτητα και τη συναρμογη τους.Απο μηχανικα δε μοιραζονται τα ιδια.Εχουν μονο μερικα κοινα.Π.χ. τα audi πασχουν απο πολλαπλασιαστες διοτι εχουν τους ιδιους με τα Vw.Λιγα βασικα μηχανικα μερη ειναι ιδια.Το οτι βλεπεις την ιδια εικονα κατω απο το καπο δεν λεει κατι.Εξαλλου δε βλεπεις και πολλα απο πανω.Τα κιβωτια π.χ. δεν ειναι ιδια γιαυτο κι ενω ακους συχνα προβληματακια στην αισθηση του λεβιε ή στο κουμπωμα των ταχυτητων στα Vw, αν οδηγησεις audi θα καταλαβεις οτι απεχουν αρκετα.Αυτα τα ξερω εκ των εσω.Αναλυτικα δεν ξερω να σου πω ποια μηχανικα μερη μοιραζονται.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Grouper_8L
....Απο μηχανικα δε μοιραζονται τα ιδια.Εχουν μονο μερικα κοινα.....Λιγα βασικα μηχανικα μερη ειναι ιδια......Τα κιβωτια π.χ. δεν ειναι ιδια γιαυτο κι ενω ακους συχνα προβληματακια στην αισθηση του λεβιε ή στο κουμπωμα των ταχυτητων στα Vw, αν οδηγησεις audi θα καταλαβεις οτι απεχουν αρκετα....

Δεν νομίζω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου η υπόθεσή σου είναι ΚΑΡΜΠΟΝ με εκείνη του γείτονά μου, nikmav. Η μόνη διαφορά είναι ότι εκείνος είχε το GT Sport με τα 170. Μετά από 8 μήνες Ιώβειων μαρτυρίων του έκαναν ακριβώς την ίδια πρόταση: Α3 1.8 TFSI. Την οποία και δέχτηκε, πληρώνοντας 6.000 Ευρώ επιπλέον. Σημείωσε ότι το GT του ήταν ενα ονειρικό United Grey με ηλιοροφή, Navi, Xenon κλπ και το A3 είναι ενα συνηθισμένο γυμνό μαύρο περλέ Α3.

Πέραν όμως του εξοπλισμού των δυο αυτοκινήτων, σου λέω κατηγορηματικά πως η μόνη διαφορά στην ποιότητα είναι το χρώμιο που έχει εδώ κι εκεί το A3 και το μαλακό πλαστικό που καλύπτει μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού του σε σχέση με το Golf (πόρτες, ταμπλώ).

Sorry παίδες, είχα το προηγούμενο Α3 1.6 για τρία χρονάκια και το ΤΤ 225 για άλλα έξι και πληροφορίες εκ των έσω τις ακούω βερεσέ. Έχω άπειρα πρώην μέλη του S3/TT Club και μια αποθήκη ανταλλακτικά για πέταμα που αποδεικνύουν πόσο ανώτερα είναι τα μηχανικά μέρη του ενός από το άλλο. Τα ίδια σκατά είναι.

Το δίλημμα λοιπόν μεταξύ VW-Audi θα μπορούσε να είναι και το εξής: Αν πάω αύριο για κούρεμα, μανικιούρ, πεντικιούρ, peeling και botox, αγοράσω ενα DAKS κουστούμι και παπούτσια BALLY, περάσω από το ληξιαρχείο και αλλάξω το όνομά μου από ¶ρης Σπασοκλαμπάνιας σε Daniel Craig, θα γίνω αυτόματα ο πιο sexy άντρας στον πλανήτη και ο επομενος James Bond?

Τελικά το marketing σε κάνει αυτό που είσαι ή η ουσία?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια (για το αλλο αμαξι οχι το γκολφ) και με το που με ειδαν οι μηχανικοι μου λενε ελπιζω να μην εφερες παλι το γκολφ!! γελαγανε και αυτοι και μεσα τους φοβοταν τι παλι κατι θα επαθε..μονο σε εναν ειπα πανω κατω τι παιζει, και μου ειπε διαφορες αποψεις..

Ετσι οπως ειδα την ιστορια του φιλου παραπανω που τα αλλαξε ολα, τρομοκρατηθηκα !! το σκεφτομαι να παρω κανα yugo 1000 ευρω, και ετσι να εχω το κεφαλι μου ησυχο..και κινητηρας να κανει μπαμ, πανω απο 300 ευρο δε θα μου στοιχησει !! :rolleyes:

Σημερα το γκολφ παντως πηγαινε πολυ καλα σε αντιθεση με τις τελευταιες μερες..Και το κακο ειναι οτι παντα οταν εχει κατι το αμαξι (πχ θορυβος), με το που το πας στην αντιπροσωπεια ειναι οκ, και νομιζουν οτι τους δουλευεις!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τι παραπονιέσαι αφου τελικα λυθηκαν ολα τα προβληματα tongue.giftongue.giftongue.gif ...

Περα απο την πλακα παντως οταν σε ενα καινουργιο ουσιαστικα αμαξι σου τυχαινουν τοσα πολλα μαζεμενα δεν παιζει να ξαναπαρεις απο την ιδια εταιρια με την καμια. Και ενω εμενα το polaki δεν μου εχει βγαλει κατι σοβαρο αν επερνα καινουργιο για κανενα honda με εβλεπα....

Για το Polaki συμφωνώ all way with you! με το Honda δεν θα έπερνα και όρκο... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

φιλε μου κοιτα και εγω ειχα παρομοια προωληματα μην σου πω σχεδον τα ιδια.αλλαξα 3 τομπες νερου 2 μαγνητικες για τον θορυβο που λες.επεσε η αποδοση του και φτιαχτηκε με αναβαθμηση λογισμικου!δεν ξερω τι φταιει σε εσενα παντως να το δωσεις και εγω την ιδια σκεψη κανω τουλαχιστον για λιγο αργοτερα το κακο με εμενα οπως εχω ξανα πει ειναι οτι φοβαμαι γιατι κανω ταξιδι καθε βδομαδα στο μεσολογγι που σπουδαζω οποτε μιλαμε για 540 χιλιομετρα την βδομαδα εκτος απο οσα κανω εδω που μενω και εκτος απο οσα κανω στο μεσολογγι!αστα το εχω 7 μηνες και εχει 22600 χιλιομετρα και μαζευω προβληματα με το τσουβαλι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φίλε μου η υπόθεσή σου είναι ΚΑΡΜΠΟΝ με εκείνη του γείτονά μου, nikmav. Η μόνη διαφορά είναι ότι εκείνος είχε το GT Sport με τα 170. Μετά από 8 μήνες Ιώβειων μαρτυρίων του έκαναν ακριβώς την ίδια πρόταση: Α3 1.8 TFSI. Την οποία και δέχτηκε, πληρώνοντας 6.000 Ευρώ επιπλέον. Σημείωσε ότι το GT του ήταν ενα ονειρικό United Grey με ηλιοροφή, Navi, Xenon κλπ και το A3 είναι ενα συνηθισμένο γυμνό μαύρο περλέ Α3.

Πέραν όμως του εξοπλισμού των δυο αυτοκινήτων, σου λέω κατηγορηματικά πως η μόνη διαφορά στην ποιότητα είναι το χρώμιο που έχει εδώ κι εκεί το A3 και το μαλακό πλαστικό που καλύπτει μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού του σε σχέση με το Golf (πόρτες, ταμπλώ).

Sorry παίδες, είχα το προηγούμενο Α3 1.6 για τρία χρονάκια και το ΤΤ 225 για άλλα έξι και πληροφορίες εκ των έσω τις ακούω βερεσέ. Έχω άπειρα πρώην μέλη του S3/TT Club και μια αποθήκη ανταλλακτικά για πέταμα που αποδεικνύουν πόσο ανώτερα είναι τα μηχανικά μέρη του ενός από το άλλο. Τα ίδια σκατά είναι.

Το δίλημμα λοιπόν μεταξύ VW-Audi θα μπορούσε να είναι και το εξής: Αν πάω αύριο για κούρεμα, μανικιούρ, πεντικιούρ, peeling και botox, αγοράσω ενα DAKS κουστούμι και παπούτσια BALLY, περάσω από το ληξιαρχείο και αλλάξω το όνομά μου από ¶ρης Σπασοκλαμπάνιας σε Daniel Craig, θα γίνω αυτόματα ο πιο sexy άντρας στον πλανήτη και ο επομενος James Bond?

Τελικά το marketing σε κάνει αυτό που είσαι ή η ουσία?

Δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο με αυτα που εγραψες. Μια διορθωση μονο. Δε φοραει DAKS αλλα Gieves & Hawks. 1 Saville Road tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μπαααα....

Αυτα εχω πληροφορηθει αυτα λεω.Πως εξηγεις το γεγονος οτι παρομοια περιστατικα οπου οι ιδιοκτητες αντιμετωπιζουν πολλα προβληματα και αλλαζουν ολο το αυτοκινητο σχεδον, δεν το συναντας στο Α3 π.χ.

Edited by NASOS_ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...