S8N Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Είσαι λίγο ακραίος μπούμπη, Golf πήρες όχι Hyundai Acc(id)ent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 (edited) ΔΛΔ , το accident , σε πόσα λεπτά το φτιάχνουν σε 10? Υ.Γ Φτου σου γελοιε, με τις X-rated υπογραφές... Edited September 1, 2008 by Puck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Όχι ρε συ... Δεν έχει να κάνει με το τι αυτοκίνητο κατασκευάζεται. Παίζει ρόλο πόσο καλή/γρήγορη είναι η γραμμή παραγωγής. Και η vw έχει πολύ καλές εγκαταστάσεις. Δεν είναι τυχαίο που πολλές εταιρίες μισθόνουν εγκατάστασεις της vw ή καλύτερα του VAG για να συναρμολογούν τα μοντέλα τους. Το θέμα μας είναι το ΜΚ6 παρόλα αυτά και πάνω σε αυτό έχω να τονίσω ότι η μαμά vw έχει αναγγείλει ότι στο νέο Golf θα έχει εκπτώσεις, έτσι ώστε να ρίξει και άλλο το κόστος. Και ρωτάω, πόσο κάτω μπορεί να πέσει αυτό το κόστος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Το κόστος μπορεί να πέσει με πιέσεις στους προμηθευτές των ανταλλακτικών για καλύτερες τιμές, ή μεγαλύτερες παραγγελίες συγκερκιμένων ανταλλακτικών. Επίσης, με κατάλληλο προγραμματισμό ώστε να αποφεύγεται η αποθήκευσή τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, πράγμα που κοστίζει αρκετά. Εξάλλου το αυτόκινητο μπορεί να συναρμολογείται στην Ευρώπη αλλά δεν είναι όλα του τα ανταλλακτικά ευρωπαϊκά. Είμαι επίσης σίγουρος πως ενα μικρό αυτοκίνητο πόλης χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό και με απλουστευμένους τρόπους συναρμολόγησης, στήριξης ταμπλώ κλπ είναι πολύ πιο γρήγορο να κατασκευαστεί από ενα πολύπλοκο μικρομεσαίο που είναι τίγκα στα ηλεκτρονικά και τον εξοπλισμό. Και κάτι άλλο βρε σεις, στον υπολογισμό δε λάβατε υπ' όψιν πως ταυτόχρονα κατασκευάζονται περισσότερα από ενα Golf. Αλλοίμονο αν ένας μόνο άνθρωπος έβαζε καθίσματα, άλλος ταμπλώ κλπ. Υπάρχουν εκατοντάδες που κάνουν ταυτόχρονα αυτή τη δουλειά, κι ως εκ τούτου πράγματι οι ώρες συναρμολόγησης ενός αυτοκίνητου είναι περισσότερες, λαμβάνοντας υπ΄όψιν τις καθυστερήσεις μεταξύ των εργασιών, τη μόνωση και στεγάνωση, τη βαφή, τον έλεγχο ποιότητος και την τελική δοκιμή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taksidiotis Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 δεν ειναι ασχημο,σιγουρα θα πουλησει,σταθερη αξια βλεπετε εστω κι αν σε 4 χρονακια παει για ριζικη αλλαγη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 λοιπον... το ξανακοιταξα στο περιοδικο και ελεγε οτι το Γκολφ 5 χρειαζεται 40 ωρες κατασκευης ενω το νεο 20...... κ σιγουρα δεν φτιαχνεται ενα μονο τη φορα....αλλα πολλα ταυτοχρονα οπως λεει ενας φιλος παραπανω.... βλακεια π δε το σκεφτηκα..... το περιοδικο ηταν ενθετο της εφημεριδας ελευθεροτυπιας........ αν οντως ισχυει τοτε μιλαμε για μεγαλη διαφορα στο χρονο κατασκευης.......ε μη τρελαθουμε τωρα... σιγουρα θα υπαρχουν καποιες εστω μικρες επιπτωσεις στη ποιοητητα ορισμενων τμηματων κ την αξιοπιστια...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 (edited) Όχι ρε συ... Δεν έχει να κάνει με το τι αυτοκίνητο κατασκευάζεται. Παίζει ρόλο πόσο καλή/γρήγορη είναι η γραμμή παραγωγής. Και η vw έχει πολύ καλές εγκαταστάσεις. Δεν είναι τυχαίο που πολλές εταιρίες μισθόνουν εγκατάστασεις της vw ή καλύτερα του VAG για να συναρμολογούν τα μοντέλα τους. Πολυ καλο το ανεκδοτακι σου.... γελασαμε και σημερα... Edited September 2, 2008 by karlos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 (edited) Μην αγχώνεσε. Απλά στα περιοδικά συνήθως γράφουν απλά για να γράφουν. Τόσο είναι, όσο σου είπα. 2 αυτοκίνητα ( GTI ) έχω αποκτήσει μέχρι στιγμής και τα 2 σε 50 λεπτά ήταν έτοιμα. Geopan..Προσεχε τι λες..Εκτιθεσαι..Διαβαζα πριν απο κανα 6μηνο αρθρο με συνεντευξη του νεου διευθυντη της Vw και δηλωνει οτι με το Γκολφ 6 θα ριξουν το χρονο παραγωγης απο 56 ωρες που ηταν στις μισες περιπου οσο δλδ χρειαζεται για να φτιαχτουν τα σημερινα astra και focus για να χτυπησει τον ανταγωνισμο..Δε νομιζω να σοβαρολογουσες..Και ο μπακαλιστικος υπολογισμος που εκανες ισχυει αν εφτιαχναν ολα τα γκολφ σε ενα μονο εργοστασιο..Για ψαξε λιγο να δεις ποσα υπαρχουν.. + αυτο που ειπε ο s8n παραπανω.. Edited September 2, 2008 by andain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 (edited) Έκανα κάπου λάθος; Ένα παράδειγμα έδωσα, με ένα τυχαίο υποπολλάπλασιο αριθμό από το σύνολο των GOLF που κυκλοφορούν. Ο υπολογισμός δεν είναι λάθος, μιας και αναφέρομαι σε μια και μόνο γραμμή παραγωγής. Από μία γραμμή παραγωγής, ένα αυτοκίνητο βγαίνει κάθε φορά. Και οι γραμμές παραγωγής, τουλάχιστον για τα GTI δεν είναι πάνω από 3. Και ξαναλέω ένα παράδειγμα ήταν για να καταλάβει ο φίλος μας την διαφορά από λεπτά σε ώρες. Σου φάνηκε να αστειέυτηκα πουθενά; Ίσως επιστρατεύσουν γραμμές παραγωγής στην Αυστρία και στο Βέλγιο και έτσι να πέσει ο μέσος χρόνος παραγωγής, μιας και οι μόνάδες που θα παράγουν θα είναι σχεδόν οι διπλάσιες. Αλλά αυτό σαν σύνολο. Σαν μονάδα, θα θέλει και πάλι την ώρα του, αλλά στον καταναλωτή αυτό δεν θα φαίνεται, μιας και επειδή θα βγαίνουν περισσότερα στον ίδιο χρόνο λόγω περισσότερων μονάδων, στα μάτια του θα αντιστοιχεί με μικρότερο χρόνο παραγωγής. Δεν είναι τόσο εύκολο, ειδικά σε καινούριο μοντέλο να πέσει ο χρόνος παραγωγής. Περισσότερα ηλεκτρονικά, περισσότερα στάνταρτ στον βασικό. Έτσι έγινε και μέσα στο 08 όπου έκλεισαν κάποιες μονάδες στο Βέλγιο και όλο το βάρος το σήκωνε η Γερμανία. Και από 3-4 μήνες παράδοση, έγιναν 6! Αλλά και πάλι, το δικό μου σε 50, ή έστω 56 λεπτά ήταν έτοιμο. Edited September 2, 2008 by Geopan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 http://www.pocketrocket.ca/golf6_indepth.htm http://www.pocketrocket.ca/golf6_collectorsedition.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candygti Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Golf gti mk6 ουδεν σχολιο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 πραγματικά αγνώριστο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 http://www.autocar.co.uk/News/NewsGallery....35119&EL=-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Κοντινές φωτογραφίες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sfeloux Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Τα ψιλοσπαει το αμαξι η μου φαινεται??? αμα φοραει και το διλιτρο μοτερακι με τα 211 αλογακια και τη θηριωδη ροπη των 36 κιλων θα ειναι θεμα (το μοτερ που βαλανε και στο καινουριο Α6)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pittas Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 (edited) Το 6 δεν μου αρεσε απο τις πρωτες φωτογραφιες που διερρευσαν εδω και ενα 2/3 μηνο περιπου , αλλα δεν εξεφραζα αποψη επειδη περιμενα να δω πως θα ειναι το gti. Η αποψη μου παραμενει η ιδια , στα δικα μου ματια το 6 μοιαζει πρωτον για facelifting και 2ον και χειροτερο , μοιαζει περισσοτερο για facelifting toυ 4 παρα του 5 Ειλικρινα νομιζω οτι σχεδιαστικα το αμαξι αυτο ειναι πισωγυρισμα , και θεωρω λαθος οτι πηγαν να ακολουθησουν σχεδιαστικα το σιροκο , και τελικα βγηκε αυτο το αμφιβολου αισθητικης αποτελεσμα Edited September 25, 2008 by pittas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 εχω μια εντυπωση οτι μεχρι να βγει το VI και πολυ περισσοτερο το GTI VI σε αυτο το τοπικ θα εχουμε 700 post με τις ιδιες φωτογραφιες και παραλαγες απο photoshop που καμμια τελικα δεν θα ανταποκρινετε στην πραγματικοτητα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 εχω μια εντυπωση οτι μεχρι να βγει το VI και πολυ περισσοτερο το GTI VI σε αυτο το τοπικ θα εχουμε 700 post με τις ιδιες φωτογραφιες και παραλαγες απο photoshop που καμμια τελικα δεν θα ανταποκρινετε στην πραγματικοτητα... Οι συγκεκριμένες ...δεν είναι photoshop... Αν κάνεις και μία έρευνα στο net... που έχει spy photos από τα τεστ που κάνουν στο Mk6 Gti... θα δεις ότι έτσι θα είναι.... τουλάχιστον εξωτερικά.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 εμενα εξωτερικα μου αρεσει πολυ ομως η κεντρικη κονσολα μου θυμιζει αμαξι 10ετιας και βαλε......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Rumormill: Volkswagen working on GTI 'Plus', GTD, and R42 VW is going to make the most of its new GTI, with three models joining what has already been a well received hot hatch. A 'GTD' variant using a 2.0-liter common rail diesel will go into production in April 2009, with 170 horses and nearly 260 lb.-ft. moving through either a six-speed manual or VW's DSG gearbox. The GTD will be sold at an €800 premium over its gasoline brother, and will get to 62 mph about a second slower in return for longer hauls between refills. After that, toward the end of 2009, comes the GTI 'Plus' that will push the car dangerously close to the Audi S3 and may spell the end of the current R32. A 60 hp bump over the standard GTI takes the Plus up to 270. The fun-to-drive factor should be raised with a seven-speed DSG transmission, and handling mastery will come courtesy of a Haldex all-wheel-drive system. The capstone: to help everyone get over the current and rather underwhelming R32, the hottest hotness is supposed to come in 2010 in the form of an R42. Swapping the current V6 for a 2.5-liter, turbocharged 5-cylinder that it will share with Audi's TT-RS and RS3, the raunchy R is rumored to get a chest-hair-growing 350 hp. If Auto Motor und Sport are to be believed, it will start rolling out of factories in November of 2009 at an undisclosed price. http://www.autoblog.com/2008/09/29/rumormi...us-gtd-and-r42/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Έτσι έλεγαν και για GOLF R36 και μόνο το Passat βγήκε με αυτόν τον κινητήρα. Και άντε λέμε ότι βγήκε. Ποιος θα δώσει 40k για να πάρει GOLF; Μιλώντας πάντα για το "plus" με τα 270 και την τετρακίνηση. Αν βέβαια το βγάλει γύρω στα 35 χαρτιά ( χλωμό έως πολύ χλωμό ) τότε το πούλησα το δικό μου και το πήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 (edited) ποιος θα το παρει?εσυ και ο k.pil standar οι δυο πρωτοι κατι σαν το golf II RALLYE θα ειναι κι αυτο.λιγα και καλα Edited September 29, 2008 by dubbeR_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 ποιος θα το παρει?εσυ και ο k.pil standar οι δυο πρωτοι κατι σαν το golf II RELLYE θα ειναι κι αυτο.λιγα και καλα Υπήρξε και έκδοση golf II Asfaliodiakoptis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Συμφωνώ απολύτως με τον patenta. Κατ' αρχάς πρόκειται για τις απλές εκδόσεις και είναι πιο φρέσκες και όμορφες, όπως και να το κάνουμε. Επιπλέον, το GTI θα έχει το μοτέρ του Q5 με μεταβλητό βύθισμα βαβίδων εισαγωγής και 211 αλογάκια. Η πρόοδος είναι αναπόφευκτη, όπως και να το κάνουμε. Τώρα που πέτυχαν τη συνταγή με το V, θα γίνει ακόμη καλύτερη με το VI. Η απαξίωση του V είναι δεδομένη με την εμφάνιση ενός νέου (έστω και όχι ριζικά ανανεωμένου) μοντέλου. Αυτό όμως γιατί να μας πειράξει? Εγώ προσωπικά έχω το GTI μου 2 χρόνια και 3 μήνες και δεν το έχω χαρεί ακόμη. Συνήθως αλλάζω αυτοκίνητο στα 5 χρόνια ώστε το άλμα στην τεχνολογία να είναι αισθητό. Να σας πω την αλήθεια, πιο πολύ θα με πείραζε αν είχα δώσει 50 παρά χιλιάρικα για καλά εξοπλισμένο S3 και έβγαινε μετά από 1 χρόνο το sportsback με magnetic ride και DSG. Δε μας χάλασε! συμφωνω απολυτως , εχω το GTI εδω και 2μιση χρονια και χαιρομαι που δεν περιμενα μεχρι τωρα για ενα 6αρι που μοιαζει πολυ. το 7αρι θα αξιζει αλλα δε γινεται να περιμενεις για να παρεις το επομενο!. πχ αν δεν αγοραζα το 5αρι πριν 2μιση χρονια, ποτε θα επερνα το 6αρι? προφανως θα εμφανιστει στην Ελλαδα το 2009 και θα εχει αναμονη 8μηνες.... μεγαλη βλακεια που εβγαλαν την ωραια μασκα... μονο οι πισω 2 αποληξεις μου αρεσαν πολυ. παντως το αλαξαν απλα για οικονομια και οι διαφορε ς θα φανουν στο 7αρι, οποτε ξκαλα καναμε και πηραμε το 5αρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...