Jump to content
Polo-man

ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ Alfa Romeo Mi.to

Recommended Posts

Oι Ιταλοί είναι σε ένα πράγμα καλοί. Στο design. Όλα τα άλλα είναι δανεικά. Φρένα, πλαίσια, αναρτήσεις, κινητήρες, όλα δανεικά. Τουλάχιστον στο τελευταίο μοντέλο.

Εμένα πάντως μου αρέσει. Είναι κάτι το διαφορετικό και έχει άποψη.

Δανεικά??? Από που? Εχεις οδηγήσει Αλφα? Καλό το golf γρήγορο (τσι) άνετο με κορυφέα ποιοτητα κύλησης χαίρομε να το οδηγώ, αλλά η Αλφα είναι Αλφα στην οδήγηση!!!!!!!! και αν κάτι ακούγεται για την Αλφα είναι τα φρένα το πλαίσιο οι αναρτήσεις και η αναξιοπιστεία (το τελευταίο πιστεύω παρεξηγημένα)!

Εμένα πάντος το Μιτο δεν μου αρέσει. (και δεν το έχω οδηγήσει)

Link to comment
Share on other sites

Αν καποιος θελει extreme θα παρει ρυζακι..Αληθεια τι ειναι η 147 με 17αρες σε σχεση με το V?? Μαλλον το απλο θα εννοεις ετσι? Γιατι αν πουμε για Gti παρε μια alfa Gt βαλτην διπλα σε ενα Gti με 18αρες και ελα να μου πεις..Ποσο μαλλον η 147 που ειναι κουβαδακι μπροστα του..

-----------------

H GT είναι πανέμορφη (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου!!!) και μετά απο 10 χρόνια θα είναι κάτι τελείως διαφορετικό απο τον σωρό (δες GTV 1992-2004).

Tο Gti είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο ΑΛΛΑ για κάποιον που δεν ασχολείται το μόνο που θα προσέξει είναι ένα Golf με 18-άρες,,μετά απο 2-3 χρόνια θα εξακολουθεί να είναι ένα Golf V με άλλες ζάντες....

Προσωπικά πιστεύω αν πάς σε αυτά τα λεφτά και ζοριστείς για να τα δώσεις και θές το αμάξι να το κρατήσεις 6-7-8 χρόνια παίρνεις κάτι το οποίο πρέπει να είναι διαχρονικό ,αν δεν έπαιρνα την GT θα έπαιρνα το RX-8 και αν ξαναέπερνα VAG θα επαιρνα το Shirocco ή αν είχα παραπάνω το Α5 ή το νέο Saab coupe ή την μελλοντική Lancia Fulvia Coupe.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Γεια σου ρε Λεώ μερακλή!!! Το βάζεις το GT καμιά φορά στον αεροδιάδρομο να του κάνεις ανοίγματα? :blink:

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

ληθεια τι ειναι η 147 με 17αρες σε σχεση με το V?? Μαλλον το απλο θα εννοεις ετσι? Γιατι αν πουμε για Gti παρε μια alfa Gt βαλτην διπλα σε ενα Gti με 18αρες και ελα να μου πεις

147 εννουσα την απλη. αν θες να συγκρινουμε απλα design και οχι τιμη....

τοτε μια 147 GTA ειναι σιγουρα ισαξια και καλυτερη απο ενα GTI και ας ειναι χμ...3-4 χρονια πιο παλια απο αυτο....

H GT sorry guys αλλα δεν ειναι του γουστου μου δεν ξερω γιατι...κατι με χαλαει ( sorry στο παλικαρι που την εχει...γνωμες λεμε...)

τεσπα...στο θεμα μας.....η Mito σαν design και λαμβανοντας υποψην οτι ειναι στην κατηγορια του....polo kai του corsa...ειναι φανταστικη...

βεβαια ξεφευγει η τιμη οποτε την συγκρινουμε με golf αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα...

κατσε να δουμε και την 149 που θα ερθει σε κανα δυο χρονια το πολυ...

Υ.Γ...αν δεν το πω θα σκασω....η απολυτη κ@@α των τελευταιων χρονων ειναι με διαφορα η 156 GTA η οποια λογω τιμης χαθηκε και αυτη...( γαμω τα 3.2 λιτρα!!!)

Edited by tyxodioktis100
Link to comment
Share on other sites

Γεια σου ρε Λεώ μερακλή!!! Το βάζεις το GT καμιά φορά στον αεροδιάδρομο να του κάνεις ανοίγματα? :)

----------------------

Γεια σου ρε Στοίλα αρχηγέ!!!

Χαθήκαμε ,είσαι ακόμη Χαλάνδρι??Το πολάκι σου τουρμπίστηκε??

Off-Topic όλα!!!

Για την Μίτο τώρα...να το πάρεις το κορίτσι,,αυτό με τα 150 είναι κουτί (να μην σου πώ και ότι πολλοί είναι για τους Ελληνικούς καρόδρομους).

Link to comment
Share on other sites

εμένα πάντως μου άρεσε το ΜΙΤΟ που το οδήγησα πολύ καλό !!!

Link to comment
Share on other sites

Τα 230 άλογα δε μου λένε τίποτα. Τα τέσσερα μπουλόνια στη ζάντα όμως μου λένε πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είδα την mito από κοντά!! Εξωτερικά πανέμορφη και λίγο περίεργη ταυτόχρονα, εσωτερικά σχεδιαστικά είναι καλή αλλά η ποιοτητα ηλικών που έχουν χρησιμοποιήσει είναι απαράδεκτη!! Φουλ στα σκληρά πλαστικά ενώ φαίνεται να μην έχουν καλή συναρμογή! Από χόρους δεν ικανοποιήθηκα καθόλου ....

Πηγαίνοντας τώρα στο ταμείο όταν ακούσεις πως για μια πλήρη turbo έκδοση θές 20.000¤+++++ γυρνάς πλάτη και φεύγεις!!! Δεν είναι τιμή αυτή για Ιταλικό αυτοκίνητο, ούτε για τέτοιο μέγεθος, ούτε για αυτά που προσφέρει!

Εχοντας παρατηρήσει τι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια με την αξιοπιστία vw αλλά και alfa, fiat έχω να πω πως κάποια στιγμή η αξιοπιστία της vw σε μερικά μοντέλα έπεσε σε ορισμένα μοντέλα αλλά πλέον βλέπω πολλά νέα μοντέλα να είναι υπέραξιόπιστα όπως το τελευταίο vw passat!!!

Από την άλλη έχοντας σε καθημερινή χρήση δυο 147 και δυο 156 μόνο προβλήματα βλέπω που έχουν να κάνουν και με ηλεκτρονικά αλλά και με τα μοτέρ της!!!

Link to comment
Share on other sites

-----------------

H GT είναι πανέμορφη (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου!!!) και μετά απο 10 χρόνια θα είναι κάτι τελείως διαφορετικό απο τον σωρό (δες GTV 1992-2004).

Tο Gti είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο ΑΛΛΑ για κάποιον που δεν ασχολείται το μόνο που θα προσέξει είναι ένα Golf με 18-άρες,,μετά απο 2-3 χρόνια θα εξακολουθεί να είναι ένα Golf V με άλλες ζάντες....

Προσωπικά πιστεύω αν πάς σε αυτά τα λεφτά και ζοριστείς για να τα δώσεις και θές το αμάξι να το κρατήσεις 6-7-8 χρόνια παίρνεις κάτι το οποίο πρέπει να είναι διαχρονικό ,αν δεν έπαιρνα την GT θα έπαιρνα το RX-8 και αν ξαναέπερνα VAG θα επαιρνα το Shirocco ή αν είχα παραπάνω το Α5 ή το νέο Saab coupe ή την μελλοντική Lancia Fulvia Coupe.

Σχετικα με το διαχρονικο διαφωνω.Μονο διαχρονικα δεν ειναι τα Alfa romeo σχεδιαστικα.Το αντιθετο μαλιστα.Απο την αλλλη τα Γερμανικα επειδη δεν εχουν εκκεντρικους σχεδιασμους, ειναι περισσοτερο διαχρονικα.Τα Αλφα ρομεο σημερα εχουν την (α) "μοδα" που λανσαρουν και αυριο την (β).Τα Α5,σιροκο και Saab ειναι διαχρονικα οπως λες αλλα για τον λογο που σου προανεφερα.Σε καμια περιπτωση δεν συγκρινονται σε επιπεδο φιλοσοφιας σχεδιασμου με την αλφα ρομεο διοτι οι Γερμανοι και οι Σουηδοι (Saab) δεν ακολουθουν κραυγαλεους σχεδιασμους ουτε ξεφευγουν πολυ απο τις γραμμες τους.Ειδικα η Saab ειναι ακομα πιο συντηριτικη σε σχεδιασμο, ακολουθωντας σχεδον την ιδια συνταγη.Απο την αλλη η αλφα ρομεο εχει διαφορετικη φιλοσοφια.Δεν ειναι συντηριτικη αλλα αντιθετως ειναι περισσοτερο "τολμηρη" σε σχεδιαστικες αλλαγες.Αυτο ομως μονο διαχρονικα δεν κανει τα μοντελα της.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι το θεμα πιο ειναι πιο γρηγορο. golf η mito. και τα 2 γρηγορα ειναι.

To θεμα ειναι πως οταν οδηγεις alfa romeo αισθανεσαι κατι αλλο..

αυτα τα αυτοκινητα εχουν καρδια και ψυχη...

Link to comment
Share on other sites

αυτα τα αυτοκινητα εχουν καρδια και ψυχη...

Κι όταν το πάς για service ή τύχει κάποιο πρόβλημα η καρδιά σου χτυπάει σαν κομπρεσέρ και νοιώθεις να σου βγαίνει αργά και βασανιστηκά η ψυχή!

Είναι ωραίο αυτοκίνητο και η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι πάρα πολύ καλή αλλά...

Link to comment
Share on other sites

Σε καμια περιπτωση δεν συγκρινονται σε επιπεδο φιλοσοφιας σχεδιασμου με την αλφα ρομεο διοτι οι Γερμανοι και οι Σουηδοι (Saab) δεν ακολουθουν κραυγαλεους σχεδιασμους ουτε ξεφευγουν πολυ απο τις γραμμες τους.Ειδικα η Saab ειναι ακομα πιο συντηριτικη σε σχεδιασμο, ακολουθωντας σχεδον την ιδια συνταγη.Απο την αλλη η αλφα ρομεο εχει διαφορετικη φιλοσοφια.Δεν ειναι συντηριτικη αλλα αντιθετως ειναι περισσοτερο "τολμηρη" σε σχεδιαστικες αλλαγες.Αυτο ομως μονο διαχρονικα δεν κανει τα μοντελα της.

Σωστά τα λές ... άλλο το αεροπλάνο(Saab) και άλλο το καρτ(Mito) closedeyes.gif

Κι όταν το πάς για service ή τύχει κάποιο πρόβλημα η καρδιά σου χτυπάει σαν κομπρεσέρ και νοιώθεις να σου βγαίνει αργά και βασανιστηκά η ψυχή!

Προτιμώ αεροπλάνο ! Έχει λιγότερα προβλήματα και πολύ πιο απαλούς κραδασμούς απ ότι το καρτ με το κομπρεσέρ του :D

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

δεν αξιζει σε καμια περιπτωση τα λεφτα του κ απο ομορφια οκ πολυ καλο για μεσα στην πολη αλλα μεχρι εκει...δεν ξερω αν με εννοειτε tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

το μιτο δεν μου αρεσει καθολου..αλλα μια 159 η brera θα την επερνα!!μου αρεσουν πολυ τα alfa romeo γενικα ..περισσοτερο απο τα vw γιατι να το κρυψω αλλωστε...

Link to comment
Share on other sites

η τιμη της brera σου αρεσει ομως?

αν αξαιρεσουμε το παραπανω μοντελο που ναι ειναι ομορφο κ ακριβο (σιγα μην πηγαινα σε αλφα σε αυτα τα λεφτα) ποιο αλλο μοντελο σου αρεσει πιο πολυ σε σχεση με ενα vw πχ golf / scirroco ?

ΥΓ ο ανε αλλαξοπιστησε...δεν θα σε δω ρε ξανα θα δεις τι καζουρα εχεις να φας tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Eγω εχω μια mito με τα 155hp και 4000 χιλιομετρα,Τo αυτοκινητο απλα με εχει τρελανει.Ειναι απιστευτο.

Βεβαια αν δεν υπηρχε το mito μαλλον θα πηγαινα για scirocco.Αλλα με τιποτα στο mini. tongue.gif

Edited by brera
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα...η ΜΙΤΟ αν και εργαλειο για την κατηγορια του ουτε εμενα μου αρεσει τοσο όσο οι υπολοιπες alfa...αλλά διαβαζοντας το τοπικ αναφέρονται ενα σωρο ανακρίβειες για την alfa...πρωτα απ'όλα το κρατημα και το τιμονι των 147/156/gt δεν συγκρινεται με κανενα άλλο καθημερινο αυτοκινητο...αυτο το αναφερω για όσους δεν είχαν την τυχη να οδηγησουν μια απ'αυτες αλλά για την εμφανιση δεν καταλαβα πως υπαρχουν ανθρωποι που πιστευουν οτι οποιοδηποτε golf ειναι ομορφοτερο απο μια gt ή 147...το R32 και το GTI και εμενα μου αρεσουν αρκετα αλλά ομορφοτερα δεν θα τα έλεγα με τιποτα...επίσης οσα αναφερονται για βλάβες ειναι το λιγοτερο αστεια...δεν ξερω τι συνεβαινε την εποχη των sud ή 33 αλλά στην τωρινη δεν εχω γνωρισει ατομο να του έχουν συμβει όλα όσα αναφερθηκαν (και εχω γνωρισει αρκετους μεσω του alfisti.gr). Και για τα περι οδηγησης-βλαβων μπορει να επιβεβαιωσει και ο cyclon ο οποιος εχει περασει ακι απο τα δυο "στρατοπεδα" (cyclon o axel ειμαι...)

Link to comment
Share on other sites

Το εχουμε απο καινουργιο alfa romeo 146 twin spark 1.4 105hp του 2000 και το μονο προβλημα ενας καμενος ΜΑΦ!Δν ξερω αν βγηκε καλο σε μας αλλα δν εχει βγαλει τπτ!γενικα ακουγετε για προβληματα αλλα τα τελευταια χρονια η alfa romeo εχει διορθωσει τα παλιοτερα προβληματα της!Το Mito δν το επερνα αλλα μια brera ευκολα....

Chrispassat τα καινουργια golf5-golf6(δν ξερω ακομα απλα το αναφερω) προβληματα με συχρονιζε 2ας-παραθυρα κτλπ δν τα εχεις δει?Vw δηλαδη τι?ολες εχουν τα προβληματα τους...Μην πετας ατοπα πραγματα...Και αν ξερεις κατι απλα πες το μην αναφερεις μονο...Δηλαδη τι ηλεκτρικο προβλημα εχουν οι Alfa Romeo? :blink:

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Το εχουμε απο καινουργιο alfa romeo 146 twin spark 1.4 105hp του 2000 και το μονο προβλημα ενας καμενος ΜΑΦ!Δν ξερω αν βγηκε καλο σε μας αλλα δν εχει βγαλει τπτ!γενικα ακουγετε για προβληματα αλλα τα τελευταια χρονια η alfa romeo εχει διορθωσει τα παλιοτερα προβληματα της!Το Mito δν το επερνα αλλα μια brera ευκολα....

Chrispassat τα καινουργια golf5-golf6(δν ξερω ακομα απλα το αναφερω) προβληματα με συχρονιζε 2ας-παραθυρα κτλπ δν τα εχεις δει?Vw δηλαδη τι?ολες εχουν τα προβληματα τους...Μην πετας ατοπα πραγματα...Και αν ξερεις κατι απλα πες το μην αναφερεις μονο...Δηλαδη τι ηλεκτρικο προβλημα εχουν οι Alfa Romeo? :lol:

Ναι δεν εχω προβλημα να πω οτι τα golf και τα polo εχουν προβλημα στα ηλεκτρικα παραθυρα και στους διακοπτες στο passat πραγματικα δεν εχω συναντηση κατι τετοιο....εμενα ο θειος μου κολλημενος με τα αλφα ρομεο πηγε και πηρε το alfa romeo 166 και καθε μηνα ειναι συνεργεια για διαφορα πραγματα...

Link to comment
Share on other sites

παρτε alfa romeo να εχουν δουλεια οι ηλεκτρολογοι....
Ναι δεν εχω προβλημα να πω οτι τα golf και τα polo εχουν προβλημα στα ηλεκτρικα παραθυρα και στους διακοπτες στο passat πραγματικα δεν εχω συναντηση κατι τετοιο....εμενα ο θειος μου κολλημενος με τα αλφα ρομεο πηγε και πηρε το alfa romeo 166 και καθε μηνα ειναι συνεργεια για διαφορα πραγματα...

Και εμενα ο μπατζανακης της θειας της κουμπαρας του γειτονα εχει παρει μια 156 και μαζι με αυτη του εδωσαν και εναν ηλεκτρολογο για τα ηλεκτρικα προβληματα που θα εβγαζε στο μελλον...και μαζι με αυτον του εδωσαν και εναν μηχανικο να κανει παρεα στον ηλεκτρολογο... :D

Περα απο την πλάκα τωρα, και εγω εχω ακουσει ενα σωρο για τα VW, τα peugeat, για τα ....κοκ Εγω το μονο που μπορω να πω ειναι οτι αν δεν εχει περασει απο τα χερια σου ενα αυτοκινητο τοτε δεν μπορεις να κρινεις...Δεν μπορουμε να επιχειρηματολογουμε με τις εμπειριες των άλλων!! Εμενα μπορει κατι να με ενοχλει λιγο, εσενα περισσοτερο και σε έναν τριτο μπορει να μην το καταλαβαινει καν!!! Ετσι και τα προβληματα σε ένα αμαξι...εχω ενα φιλαρακι με ενα rallye που του φαινεται άνετο, στο οποιο οταν μπαινω μεσα νιωθω οτι κοπαναει ολοκληρο και οτι θα διαλυθει στην επομενη λακουβα...ποιος ειναι ο αντικειμενικος?? Εγω ή αυτος?? Κανενας μας...απλως ο καθενας έχει διαφορετικες ανοχες στο θεμα άνεσης...το ιδιο μπορει να συμβει με καθε παραμετρο ενος αυτοκινητου...

Ζησε με μια alfa των τελευταιων χρονων (πχ 159-ιδια κατηγορια με passat) και μετα θα σου πω αν θα ξαναμπεις στο passat...

υ.γ. Στο λεει καποιος που εχει ζησει αρκετο καιρο με Α4 1,8Τ quattro, nissan micra, ford ka, mercedes e190, polo 1,4

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα ο μπατζανακης της θειας της κουμπαρας του γειτονα εχει παρει μια 156 και μαζι με αυτη του εδωσαν και εναν ηλεκτρολογο για τα ηλεκτρικα προβληματα που θα εβγαζε στο μελλον...και μαζι με αυτον του εδωσαν και εναν μηχανικο να κανει παρεα στον ηλεκτρολογο... :D

Περα απο την πλάκα τωρα, και εγω εχω ακουσει ενα σωρο για τα VW, τα peugeat, για τα ....κοκ Εγω το μονο που μπορω να πω ειναι οτι αν δεν εχει περασει απο τα χερια σου ενα αυτοκινητο τοτε δεν μπορεις να κρινεις...Δεν μπορουμε να επιχειρηματολογουμε με τις εμπειριες των άλλων!! Εμενα μπορει κατι να με ενοχλει λιγο, εσενα περισσοτερο και σε έναν τριτο μπορει να μην το καταλαβαινει καν!!! Ετσι και τα προβληματα σε ένα αμαξι...εχω ενα φιλαρακι με ενα rallye που του φαινεται άνετο, στο οποιο οταν μπαινω μεσα νιωθω οτι κοπαναει ολοκληρο και οτι θα διαλυθει στην επομενη λακουβα...ποιος ειναι ο αντικειμενικος?? Εγω ή αυτος?? Κανενας μας...απλως ο καθενας έχει διαφορετικες ανοχες στο θεμα άνεσης...το ιδιο μπορει να συμβει με καθε παραμετρο ενος αυτοκινητου...

Ζησε με μια alfa των τελευταιων χρονων (πχ 159-ιδια κατηγορια με passat) και μετα θα σου πω αν θα ξαναμπεις στο passat...

υ.γ. Στο λεει καποιος που εχει ζησει αρκετο καιρο με Α4 1,8Τ quattro, nissan micra, ford ka, mercedes e190, polo 1,4

οσο για το Α4 1,8Τ quattro και το nissan micra τα ζω ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ για το Α4 1,8Τ quattro εγω να πω τα καλυτερα λογια για το μικρα οχι και τοσο λογω της κατηγοριας του αλλα οσους ξερω με alfa romeo δεν ειναι ευχαριστημενη....το passat πραγματικα σε μιλαω δεν το αλλαζω ουτε για ferrari....δωσε με ενα passat turbo 1800cc με ζαντες και παρε με την ψυχη....

Link to comment
Share on other sites

οσο για το Α4 1,8Τ quattro και το nissan micra τα ζω ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ για το Α4 1,8Τ quattro εγω να πω τα καλυτερα λογια για το μικρα οχι και τοσο λογω της κατηγοριας του αλλα οσους ξερω με alfa romeo δεν ειναι ευχαριστημενη....το passat πραγματικα σε μιλαω δεν το αλλαζω ουτε για ferrari....δωσε με ενα passat turbo 1800cc με ζαντες και παρε με την ψυχη....

Λοιπον για πες μου και μερικα πραγματακια για να με πείσεις για την ανωτερότητα του passat γιατι ειμαι ανοιχτος σε νεες προτασεις...

1ον: Πως ακριβως ζεις καθημερινα τα ανωτερω αυτοκινητα που αναφερεις απο την στιγμη που (αν δεν κανω λαθος κοιταζοντας το προφιλ σου...) εισαι 15 χρονων και λογικα δεν εχεις καν διπλωμα για παπακι...

2ον: Για πες μου ορισμενα απο τα χαρακτηριστικα του passat που εχεις εκτιμησει με την καθημερινη σου ενασχοληση μαζι του ωστε να σε κανουν να το αγαπησεις τοσο...

3ον: Οσο για το: "το passat πραγματικα σε μιλαω δεν το αλλαζω ουτε για ferrari...." μεγαλη μπουκια φαε μεγαλη κουβεντα μην πεις...ακουσε πρωτα μια ferrari απο κοντα,πηγαινε μια βολτα (ειχα την τυχη να με πανε...) και υστερα ελα να μου το ξαναπεις οτι προτιμας οποιοδηποτε άλλο αμαξι ποσο μαλλον το passat...

υ.γ. Οσο για τους φιλους σου που δεν ειναι ευχαριστημενοι με την alfa που εχουν αγορασει τοτε πες τους οτι εκαναν λαθος επιλογη αυτοκινητου...καθε ανθρωπος έχει ορισμενες προτιμησεις και η επιλογη τους, μαλλον, δεν ηταν η σωστοτερη...δεν γινεται όλοι να ειμαστε ιδιοι...άλλοι θα ειναι ευχαριστημενοι με ενα VW, άλλοι με μια alfa kok

Link to comment
Share on other sites

αν ηταν να αγοραζα sedan μονο την 159 θα επαιρνα..γενικα μου αρεσουν ολα τα alfa..ακομα και το μιτο που δεν μου αρεσε τωρα μου αρεσει..το εχω ξαναπει αλλωστε ειμαι δηλωμενος alfisti.το gti το πειρα γιατι μου αρεσουν τα golf αλλα οχι τα vw.και γενικα αν δεν οδηγησεις alfa..καλυτερα να μην μιλας..

Link to comment
Share on other sites

Οδηγούσα την 33 1.2 την περίοδο 1989-1993 (μοντέλο 1985). Χαιρόσουνα να ακους τον boxer κινητήρα, και είχε καλούς χώρους για οικογενειακό αυτοκίνητο. Θυμάμαι το '92 γυρίζω από Αγγλία, στο αεροδρόμιο με περιμένει ο πατέρας μου, μου λέει μπες μέσα και κρατήσου. Εξωτερικά το αμάξι ίδιο. Στην ευθεία μέχρι τα φανάρια έφτασε 200 και με είχε κολλήσει. Ο αθεόφοβος είχε βάλει τον 1.5 (μη καταλυτικό κινητήρα, 2πλό καρμπυρατερ) κράτησε και τις κοντές σχέσεις και τα ίδια λάστιχα. Στις ανηφόρες της χαλκιδικής περνούσαμε τις νέες καταλυτικές 33άρες με μία σχέση πάνω ;) . Βέβαια το επόμενο καλοκαίρι το πέρασα αλλάζοντας ολόκληρο το ταμπλό (ταχύμετρο/στροφόμετρο) κάθε 3&2 με αυτό μιας 75 γιατί τα άτιμα κολλούσαν. Χωρίς πλάκα το δεύτερο το κουβαλούσα μαζί μου συνέχεια. Η 33 πήρε πόδι γιατί δεν αντέχονταν άλλο και το ρενο19 που την αντικατέστησε μου φάνηκε όπως θα φαίνονταν η βρετανική βασιλική αυλή σε έναν ιθαγενή του αμαζονίου. Τελικά άμα καείς στο γάλα φυσάς και το γιαούρτι, γι'αυτό ο ιταλός με έχασε από πελάτη για πάντα ενώ ο γάλλος μόνο εν μέρει (τι να λέω για το saxo τώρα...)

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι οι προσωπικές εμπειρίες δεν αντικαθίστανται εύκολα από κανένα περιοδικό ή άποψη τρίτου, αλλά όποιος παίρνει αλφα το κρίμα στον λαιμό του :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.