Jump to content
BillVWRuleZ

Περισσοτερα χλμ σε Gt/tsi

Recommended Posts

Στην αντιπροσωπεια με vag-com δεν κανουν διαγνωση?

Όχι αλλά με το διαγνωστικό τους που είναι αντίστοιχο....

Link to comment
Share on other sites

Τελικα σημερα πηγα παλι και αποφανθησαν οτι τωρα φταιει ο 1ος αισθητηρας λαμδα.

Αυριο θα αλλαχτει (γιατι ως συνηθως δεν τον ειχαν) και να δουμε.

Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι τα καυσαερια μου εχουν πιο πολυ καπνα (αιθαλη), απο τα υπολειματα πανω στις αποληξεις, ισως στην καυση τελικα να ειναι το προβλημα η μαπα βενζινη.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα σημερα πηγα παλι και αποφανθησαν οτι τωρα φταιει ο 1ος αισθητηρας λαμδα.

Αυριο θα αλλαχτει (γιατι ως συνηθως δεν τον ειχαν) και να δουμε.

Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι τα καυσαερια μου εχουν πιο πολυ καπνα (αιθαλη), απο τα υπολειματα πανω στις αποληξεις, ισως στην καυση τελικα να ειναι το προβλημα η μαπα βενζινη.

Το εβαλαν στο διαγνωστικο και εβγαλε σφαλμα ο πρωτος αισθητηρας? ή το σκεφτηκαν μονοι τους?

Οπως και να εχει κρατα μας ενημερους μετα την αυριανη αλλαγή.

Edited by MaxSto
Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι καταλαβαινω 99% το σκεφτηκαν μονοι τους γιατι ενω χθες ειχαν μηδενισει το σφαλμα σημερα εψαχνα παλι με το ζορι να ξαναεμφανιστει γιατι δεν θυμοντουσταν τιποτα, γι'αυτο και οι τοσες αλλαγες ασχετων πραγματων μεχρι τωρα.

Σημερα παντως αλλαξαν και τον 1ο λαμδα.

Για να δουμε, αν και απο το πως αντιμετωπιζουν το θεμα μαλλον εχω μελλον ακομα.

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι καταλαβαινω 99% το σκεφτηκαν μονοι τους γιατι ενω χθες ειχαν μηδενισει το σφαλμα σημερα εψαχνα παλι με το ζορι να ξαναεμφανιστει γιατι δεν θυμοντουσταν τιποτα, γι'αυτο και οι τοσες αλλαγες ασχετων πραγματων μεχρι τωρα.

Σημερα παντως αλλαξαν και τον 1ο λαμδα.

Για να δουμε, αν και απο το πως αντιμετωπιζουν το θεμα μαλλον εχω μελλον ακομα.

Καταλαβα..... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

¨Εχω GT με 59000 (27 μήνες) και φτου μη το ματιάσω, ένα λαμπάκι φρένων κάηκε μόνο. Χρήση μικτή, σε πόλη, σε Ε.Ο και κλειστά κομμάτια με στροφές. Λάδι έκαψε λιγό στα πρώτα χλμ και 1-2 γραμμές τώρα τελευταία μετά από παρατεταμένο άνοιγμα του κινητήρα. Ένας σπαστικός θόρυβος-συντονισμός ελάσματος ακούγεται από την περιοχή ζώνης οδηγού και παρόλο που αλλάχτηκε το κολωνάκι, συνεχίζει να ακούγεται όποτε του καπνίσει. ¨Εχω το νου μου για Ν75 και συγχρονιζέ, ελπίζω να τα βγάλει πριν την 2+2 εγγύηση. Ευχαριστημένος γενικά και από τη χαμηλή κατανάλωση όταν δε δουλεύει υπερωρίες το τουρμπο. Προβληματίζομαι μόνο από το επικείμενο service 60000, πόσα θα μου πάρουν άραγε (με δικά μου λάδια)? Το έκανε κάποιος φίλος να μου πει?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

¨Εχω GT με 59000 (27 μήνες) και φτου μη το ματιάσω, ένα λαμπάκι φρένων κάηκε μόνο. Χρήση μικτή, σε πόλη, σε Ε.Ο και κλειστά κομμάτια με στροφές. Λάδι έκαψε λιγό στα πρώτα χλμ και 1-2 γραμμές τώρα τελευταία μετά από παρατεταμένο άνοιγμα του κινητήρα. Ένας σπαστικός θόρυβος-συντονισμός ελάσματος ακούγεται από την περιοχή ζώνης οδηγού και παρόλο που αλλάχτηκε το κολωνάκι, συνεχίζει να ακούγεται όποτε του καπνίσει. ¨Εχω το νου μου για Ν75 και συγχρονιζέ, ελπίζω να τα βγάλει πριν την 2+2 εγγύηση. Ευχαριστημένος γενικά και από τη χαμηλή κατανάλωση όταν δε δουλεύει υπερωρίες το τουρμπο. Προβληματίζομαι μόνο από το επικείμενο service 60000, πόσα θα μου πάρουν άραγε (με δικά μου λάδια)? Το έκανε κάποιος φίλος να μου πει?

Μην τρομοκρατεισαι. Λαδια, φιλτρα (λαδιου, αερος, βενζινης, καμπινας) υγρα φρενων, αν δεν εχεις αλλαξει, μαλλον μπουζι και ενα γενικο ελεγχο.

Φυσιολογικα, με δικα τους λαδια 300-350 ευρω, με δικα σου μειον 20-25.

Παντως σ'αυτα τα χιλιομετρα χρειαζεται ενας καλος γενικος ελεγχος ανεξαρτητως αν σου εχει βγει κατι η οχι.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ golf gt 170ps με γύρω στα 40000κλμ,προβλήματα μόνο ένα τελείως καμμένο σωληνάκι κάπου στο τούρμπο αν δεν κάνω λάθος, και έχω υπόψιν για βαλβίδα όπως με ενημέρωσαν και απο το service!

Link to comment
Share on other sites

ποσα αλογα εισαι ?
για 205 λενε αλλα δεν εχω κανει δυναμομετρηση παντος δεν εχω δει τρελη διαγορα μονο οτι κρατα ψηλα την δυναμη δηλαδη μετα τις 4500 με 5000 δεν νιωθεις πτωση
Link to comment
Share on other sites

Και εμένα TSI 140ps αγορά το Σεπτέμβριο 2006 με 39000χλμ μέχρι σήμερα χωρίς κανενα σοβαρό πρόβλημα.

Το μόνο που έχει αλλαχθει ήταν ένας πολαπλασιαστής στα 33000χλμ και σκάστρα και Ν75 επιδή οταν πήγα για τον πολλαπλασιαστή τους είπα ότι εχω διαβάσει ότι μερικά έχουν πρόβλημα και τα αλλάζουν και μου τα άλλαξαν προληπτικά(λογοκά θα τους έχει πάει κάποια οδηγεία για αυτά και τα άλλαξαν χωρίς αντίρηση)...

Edited by Manos83
Link to comment
Share on other sites

Έχουν οδηγία για αλλαγή συγχρονιζέ , Ν75, και 249 ακόμη και μετά τη λήξη εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν οδηγία για αλλαγή συγχρονιζέ , Ν75, και 249 ακόμη και μετά τη λήξη εγγύησης.

Δηλ και μετα την εγγυηση δεν εχεις προβλημα αν σου βγαλει ενα απο τα παραπανω...

Ενδιαφερον ... Απο που το γνωριζεις αυτο ... ?

Link to comment
Share on other sites

εχω το tsi με τα 140 το πηρα μεταχειρισμενο το καλοκαιρι με 30000χλμ κ τωρα εχει φτασει τα 50000χλμ δεν εχει παρουσιασει καποιο προβλημα κ απο επιδοσεις μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ικανοποιημενος (αν κ 1η,2α κ 3η το αμαξι χορευει)το χω φτασει στα 220 νομιζω οτι παει λιγο ακομα.αλλα ειχα ενα τρακαρισμα κ απο τοτε οταν ανοιγει η τουρμπινα μου κανει ενα φυσημα(εχω ανοιξει θεμα στα προβληματα,οποιος θελει μπορει να ριξει μια ματια να πει την γνωμη του

Link to comment
Share on other sites

παιδια εγω με την σειρα μου tsi gt sport 140 το εχω 1,5 χρονο και πλεον 31.000 χλμ.προσ το παρον κανενα προβλημα. παντος δεν υπαρχει καμια οδηγια για αλλαγη βαλβιδας Ν 75 κ 249.ετσι μου ανεφεραν.μονο σε περιπτωση προβληματος στην αλλαζουν και εφοσον παρουν το οκ απο kosmocar

Link to comment
Share on other sites

Εχω 3 GT στο εργοστάσιο

1 manual 72,000km (FMIC S3, chip) προβληματα μονο αλλαγη σασμαν στα 20,000(εγγυηση), 25,000km 2 πολλαπλασιαστές (εγγυηση), 55,000km 2 πολλαπλασιαστές (εγγυηση).

1 manual 55,000km stock προβληματα μονο αλλαγη γραναζι-συγχρονιζέ 2ας στα 14,000(εγγυηση)

1 DSG 62,000km stock

Κατα τα άλλα δεν έχουν παρουσιάσει τιποτα. Όλα έχουν extended warranty μέχρι 100,000km.

Link to comment
Share on other sites

Εχω 3 GT στο εργοστάσιο

1 manual 72,000km (FMIC S3, chip) προβληματα μονο αλλαγη σασμαν στα 20,000(εγγυηση), 25,000km 2 πολλαπλασιαστές (εγγυηση), 55,000km 2 πολλαπλασιαστές (εγγυηση).

1 manual 55,000km stock προβληματα μονο αλλαγη γραναζι-συγχρονιζέ 2ας στα 14,000(εγγυηση)

1 DSG 62,000km stock

Κατα τα άλλα δεν έχουν παρουσιάσει τιποτα. Όλα έχουν extended warranty μέχρι 100,000km.

Αρκετα προβληματα, αν και γνωστα. Η επεκταση εγγυησης απ'οσο ξερω δεν εχει περιορισμο χιλιομετρων ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.