Jump to content
geocha

Λαδια Tsi

Recommended Posts

Ποιος σου το είπε ? Αντιπροσωπεία VW ?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια,ισχυει οτι απο 5-30 περασαμε σε 10-30 λαδι για TSI???

Αν ναι ποιο με συμβουλευετε να παρω?

λεπτορευστα το χειμωνα για τις κρυες εκκινησεις ποιο χοντρα το καλοκαιρι.

και κατα την γνωμη μου παντα συνθετικα.

Link to comment
Share on other sites

λεπτορευστα το χειμωνα για τις κρυες εκκινησεις ποιο χοντρα το καλοκαιρι.

και κατα την γνωμη μου παντα συνθετικα.

Γιατι δεν χρησιμοποιειτε λαδια οπως το Mobil1 0W/40 που ειναι απο τα λιγα εναπομειναντα συνθετικα με βαση εστερες, καταλληλο για τουρμπο, με σωστο ιξωδες για το συγκεκριμενο μοτερ και αρκετες VW προδιαγραφες;

Καλο χειμωνα καλοκαιρι και εφοσον τα αλλαζει καποιος καθε 5-7500 βαρια 10000χλμ πιστευω δεν θα εχει σοβαρη καταναλωση, οχι τουλαχιστον περισσοτερη απο ενα κανονικα δουλεμενο τουρμπο αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Και βεβαια μην πει κανεις πως δεν εχει την VW502 προδιαγραφη αφου αφορα αν θυμαμαι καλα περιεκτικοτητα σε θειο κι απο πλευρας προδιαγραφης HTHS που απαιτει η VW καλυπτει και με το παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι απο αντιπροσωπεια μου το ειπαν.

Ενα λιτρο λαδι που πηρα απο την VW εδω στην ιταλια εχει κωδικους 504.00 & 507.00 (για κινητηρες βενζινα-πετρελαιο αντιστοιχα euro IV) και ειναι για 30000 χλμ.Ισχυει?

Εδω τα service ειναι καθε 30000 το 15000 δενυπαρχει!!!! Τι σκατα λαδια μας βαζουν στο Ελλαντα!?

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Ναι απο αντιπροσωπεια μου το ειπαν.

Ενα λιτρο λαδι που πηρα απο την VW εδω στην ιταλια εχει κωδικους 504.00 & 507.00 (για κινητηρες βενζινα-πετρελαιο αντιστοιχα euro IV) και ειναι για 30000 χλμ.Ισχυει?

Εδω τα service ειναι καθε 30000 το 15000 δενυπαρχει!!!! Τι σκατα λαδια μας βαζουν στο Ελλαντα!?

Σε τουρμπο αυτοκινητο απλα δεν υφισταται αλλαγη καθε 30000 και δεν εχει να κανει με την ποιοτητα κατασκευης του, την τεχνολογια του κλπ αφου το fuel dillution ειναι τεραστιο με αποτελεσμα το λαδι μετα απο 5-10000χλμ να εχει υποβαθμιστει και να μην προστατευει επαρκως τον κινητηρα σου, αν βαζεις 5/30 λαδι οτι κι αν ειναι αυτο μετα απο 30000χλμ θα ειναι πχ 0/20 ισως και 0/15 και θα εχει χασει την πλειοψηφια των ιδιοτητων του.

Αν ψαξεις στο ιντερνετ θα δεις στους δεικτες των λιπαντικων τον δεικτη ΤΒΝ (total base number) που εχει να κανει με την ανοχη του λιπαντικου σε οξειδωση και ξενες προσμιξεις, οτι λαδι και να σου βαζουν στη VW Ιταλιας δεν ειναι σιγουρα καλυτερο απο κλασσικα λαδια οπως ειναι το Mobil1 ESP 5/30 που αναφερει ο συναδελφος και χρησιμοποιουν πολλα τοπικα συνεργεια η απο αλλα οπως το Mobil1 0/40, Castrol 5/30 κλπ

Αν δεν κανω λαθος - εσεις θα το δειτε στο manual του αυτοκινητου σας - ο συγκεκριμενος κινητηρας απαιτει λαδι με προδιαγραφη VW504.

Link to comment
Share on other sites

Ναι απο αντιπροσωπεια μου το ειπαν.

Ενα λιτρο λαδι που πηρα απο την VW εδω στην ιταλια εχει κωδικους 504.00 & 507.00 (για κινητηρες βενζινα-πετρελαιο αντιστοιχα euro IV) και ειναι για 30000 χλμ.Ισχυει?

Εδω τα service ειναι καθε 30000 το 15000 δενυπαρχει!!!! Τι σκατα λαδια μας βαζουν στο Ελλαντα!?

Την 504.00 ή την 507.00 (δεν θυμαμαι καλα) την καλυπτει μονο το 5-30...

Για να μην γραφουμε πολλα και μπερδευεται ο κοσμος...

1. Εφοσον εχεις TSI

2. Δεν εχεις υπερβολικη καταναλωση λαδιου...( Στα TSI δυσκολα παρατηρηται κατι τετοιο) ή και καθολου..

Η λυση ειναι μια και ο μπακλαβας γωνια

ΛΑΔΙΑ 5-30 (Μαρκα τις αρεσκειας σου εφοσον τηρουνται η προδιαγραφες που γραφω παραπανω)

ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ 5.000 χλμ (Για τους εχοντες ευρω) ΜΕΧΡΙ 10.000 ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥΜ (για τους οικονομικα ασθενεστερους)

ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟ ΣΚΙΖΕΙΣ...

ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟ...

Αυτα απο εμενα... :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την 504.00 ή την 507.00 (δεν θυμαμαι καλα) την καλυπτει μονο το 5-30...

Για να μην γραφουμε πολλα και μπερδευεται ο κοσμος...

1. Εφοσον εχεις TSI

2. Δεν εχεις υπερβολικη καταναλωση λαδιου...( Στα TSI δυσκολα παρατηρηται κατι τετοιο) ή και καθολου..

Η λυση ειναι μια και ο μπακλαβας γωνια

ΛΑΔΙΑ 5-30 (Μαρκα τις αρεσκειας σου εφοσον τηρουνται η προδιαγραφες που γραφω παραπανω)

ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ 5.000 χλμ (Για τους εχοντες ευρω) ΜΕΧΡΙ 10.000 ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥΜ (για τους οικονομικα ασθενεστερους)

ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟ ΣΚΙΖΕΙΣ...

ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΑΓΝΟΗΣΕ ΤΟ...

Αυτα απο εμενα... :D

+1

Link to comment
Share on other sites

Μολις πηρα το αμαξι απο το service. Εχουμε και λεμε Λαδι ΤΙΤΑΝ LONG LIFE ποσοτητα 4 προς 20,17 το τεμαχιο= 80,68 και εκτωση 10% = 72,61

Link to comment
Share on other sites

Μολις πηρα το αμαξι απο το service. Εχουμε και λεμε Λαδι ΤΙΤΑΝ LONG LIFE ποσοτητα 4 προς 20,17 το τεμαχιο= 80,68 και εκτωση 10% = 72,61

Ειναι πολλα τα φιλε που χρεωνουν για το λαδι φιλτατε σβουρα

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πολλα τα φιλε που χρεωνουν για το λαδι φιλτατε σβουρα

Το ξερω αλλα λογω ελλειψης χρονου, δεν μπορεσα να τους παω τα δικα μου. :D

Link to comment
Share on other sites

Μολις πηρα το αμαξι απο το service. Εχουμε και λεμε Λαδι ΤΙΤΑΝ LONG LIFE ποσοτητα 4 προς 20,17 το τεμαχιο= 80,68 και εκτωση 10% = 72,61

Προφανως εννοεις τα Fuchs GT TITAN long life 5-30 (δεν ξερω εαν το γραφω και σωστα)

Εαν τα επαιρνες απο εξω θα γλιτωνες κανα 30αρι ευρω...

Μικρο το κακο...Καλο λαδακι.

Αυτο το λαδι εχω εδω και 3.000 χωρις να καψει ουτε γραμμαριο

και επιπλεον εχει σταματισει και ενα ενοχλητικο τρεμουλο που εκανε ο κινητηρας στο ρελαντι...

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Οι προδιαγραφες της VW 502-507 εχουν κυριως να κανουν με την περιεκτικοτητα σε θειο αλλα και με το δεικτη αντοχης σε υψηλη θερμοκρασια-υψηλη πιεση φιλμ λαδιου (HTHS) που πρεπει να ειναι πανω απο 3,5 αν θυμαμαι καλα.

Γιατι να μη βαλει καποιος λαδι 5/W40 η/και 0W/40 ακομη καλυτερα εφοσον αυτο εχει καλυτερες ιδιοτητες απο τα προτεινομενα απο τη VW λαδια αρα του παρεχει και καλυτερη προστασια;

Για οσους δεν θεωρουν σωστα λαδια τα 0/40(δεν εχω κανενα κερδος, δεν κανω διαφημηση ουτε και με νοιαζει αν παρετε Mobil1 η Μotul xcess η το ταδε λαδι που επισης ειναι αριστο) ριξτε μια ματια εδω:

http://www.audiusa.com/etc/medialib/cms4im...r.0023.File.pdf

Link to comment
Share on other sites

Οι προδιαγραφες της VW 502-507 εχουν κυριως να κανουν με την περιεκτικοτητα σε θειο αλλα και με το δεικτη αντοχης σε υψηλη θερμοκρασια-υψηλη πιεση φιλμ λαδιου (HTHS) που πρεπει να ειναι πανω απο 3,5 αν θυμαμαι καλα.

Γιατι να μη βαλει καποιος λαδι 5/W40 η/και 0W/40 ακομη καλυτερα εφοσον αυτο εχει καλυτερες ιδιοτητες απο τα προτεινομενα απο τη VW λαδια αρα του παρεχει και καλυτερη προστασια;

Για οσους δεν θεωρουν σωστα λαδια τα 0/40(δεν εχω κανενα κερδος, δεν κανω διαφημηση ουτε και με νοιαζει αν παρετε Mobil1 η Μotul xcess η το ταδε λαδι που επισης ειναι αριστο) ριξτε μια ματια εδω:

http://www.audiusa.com/etc/medialib/cms4im...r.0023.File.pdf

Φιλε Jim εχουν ξεβαψει τα πληκτολογια μας να γραφουμε για λαδια...

Εαν ψαξεις καλυτερα στο φορουμ θα βρεις τουλαχιστον 10 τοπικ...

Σεβομαι την αποψη σου, αλλα επιμενω σε αυτα που εχω γραψει παραπανω...

Φιλικα παντα...

Link to comment
Share on other sites

Κανενα προβλημα και συγνωμη που δεν διαβασα παλαιοτερα σχετικα θεματα απλα ακομη και η ιδια η Mobil θεωρει το 0W/40 καλυτερο απο το 5W/30 (εκτος του οτι δεν ειναι τοσο enviromentally friendly οσο το δευτερο) και γ'αυτο μου κανει τοση εντυπωση σε τουρμπο αυτοκινητο με πιεση 2 bar και φανταζομαι exhaust gas temperature κοντα στους 1000 Κελσιου να βαζετε τοσο λεπτο λαδι και να μιλανε καποιοι για αλλαγη καθε 15000 η ακομη χειροτερα καθε 30000χλμ.

Παντως οταν με το καλο παρω το Scirocco που φορα το ιδιο μοτερ στα 160 αλογα Mobil1 0W/40 σκεφτομαι να βαλω και αλλαγη καθε 5000χλμ οτι κι αν λεει η αντιπροσωπεια, στα Subaru εβαζα παντα Motul V300 η Redline 5 η 10W/40 αλλα αυτα ειναι πιο ειδικα λαδια κι ας ειναι πιο ανθεκτικα στην σκληρη χρηση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδία γεία σας,

Μπήκα και εγώ στο ωραίο σας club. Είμαι εδς και 1 μήνα κάτοχος ενός VW Golf TSI 140 HP Gt Sport. Αρχισα να ψάχνω και εγώ το θέμα λάδια. Εχω κάνει 1300km και απο ότι φαίνεται δεν έχει κάψει ml.....Κάνοντας μια έρευνα με κατόχους golf όλοι μου πρότειναν λάδια Gastrol 5W 30 Edge.....Η γνώμη σας? Μπορώ να πάς στο εξοθσιοδοτημένο αντιπρόσωπο με δικά μου λάδια?

Ευχαριστώ....

Link to comment
Share on other sites

Παιδία γεία σας,

Μπήκα και εγώ στο ωραίο σας club. Είμαι εδς και 1 μήνα κάτοχος ενός VW Golf TSI 140 HP Gt Sport. Αρχισα να ψάχνω και εγώ το θέμα λάδια. Εχω κάνει 1300km και απο ότι φαίνεται δεν έχει κάψει ml.....Κάνοντας μια έρευνα με κατόχους golf όλοι μου πρότειναν λάδια Gastrol 5W 30 Edge.....Η γνώμη σας? Μπορώ να πάς στο εξοθσιοδοτημένο αντιπρόσωπο με δικά μου λάδια?

Ευχαριστώ....

Castrol 5W 30 Edge βάζω και έγω στο Golf (1,6FSI) και στο audi του αδερφού μου (Α4 1,8Τ)..Το λαδάκι είναι απλά κορυφή ,,,ακριβούτσικο μεν αλλά κορυφή..Δεν έχει ούτε καεί , ούτε τσιμπάει .....Το αλλάζω όμως κάθε 10,000κμ μαζί με ένα φίλτρο και είναι κανόνι...Σε κάνα διμηνο αν όλα πανε καλά θα έχω το Jetta (140) και σε αυτό το ίδιο λαδάκι θα μπει και τέλος....

Μια μόνο συμβουλή αν επιτρέπεται ....Μην αλλάζεται συνέχεια μάρκες λαδια στον κινητήρα σας ...Δεν είναι ότι καλύτερο ...Ένα -δύο λαδάκια το πολύ ....και συνέχεια τα ίδια...την πρώτη φορά θα κάψει (μπορεί) την δεύτερη όχι..

Link to comment
Share on other sites

'Εχει βάλει κανένας της AVIN το 5-40W Super 1 να μου πει τη γνώμη του; Στο κουτί αναφέρει ότι καλύπτει προδιαγραφές για VW αλλά οι κωδικοί δεν ξέρω

που αντιστοιχούν...

Αν γραφει 504.00 λογικα δεν πρεπει να εχει προβλημα.

Το 504.00 ειναι για VW euro4 βενζινα και το 507.00,οπως το 504.00 αλλα diesel

Link to comment
Share on other sites

Προφανως εννοεις τα Fuchs GT TITAN long life 5-30 (δεν ξερω εαν το γραφω και σωστα)

Εαν τα επαιρνες απο εξω θα γλιτωνες κανα 30αρι ευρω...

Μικρο το κακο...Καλο λαδακι.

Αυτο το λαδι εχω εδω και 3.000 χωρις να καψει ουτε γραμμαριο

και επιπλεον εχει σταματισει και ενα ενοχλητικο τρεμουλο που εκανε ο κινητηρας στο ρελαντι...

επειδη κ σε μενα αρχισε να κανει αυτο το τρεμουλο στο ρελαντι κ θα παω για service ποιο λαδακι προτεινεις το Fuchs GT TITAN long life ?

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΕ 1400 TSI GT SPORT + ΦΙΛΤΡΟ (CASTROL 5-30)

7450 XILLIOMETRA

ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ

ΤΙΜΗ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ:110 ΕΥΡΩ

ΤΙΜΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ 125

ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ!

Υ.Γ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΚΟΠΑΝΗΣΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΩ Κ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΘΗΝΑΣ,ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΩ Κ ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ

Edited by lancias
Link to comment
Share on other sites

επειδη κ σε μενα αρχισε να κανει αυτο το τρεμουλο στο ρελαντι κ θα παω για service ποιο λαδακι προτεινεις το Fuchs GT TITAN long life ?

Κοιτα δεν γνωριζουμε 100% οτι για το τρεμουλο ευθυνονται τα λαδια.

Καποια παιδια εδω εχουν πει οτι το κανει ο κινητηρας για εξοικονομηση καυσιμου. Θα το δεχτω αλλα γιατι μια το κανει και μια οχι...τι να πω...Παντως μετα την αλλαγη σε 5-30 (γιατι κατοπιν υποδειξεως του μηχανικου μου εβαλα 10-40 και εκανα 5.000 χλμ) το κανει πολυ σπανια...και πολυ λιγο το τρεμουλο σε σχεση με πιο παλια.

Στο θεμα μας...

Οπως εχω ξαναγραψει απλως μεινε σε λαδια 5-30 εφοσον δεν εχεις μεγαλη καταναλωση λαδιου

Υπαρχουν πολλα και καλα λαδια σε 5-30 οπως το mobil esp formula, castrol edge, ακομα και το Fuchs το προτιμουν πολλα συνεργεια...

Επελεξε καποιο απο αυτα αλλα ΓΝΩΜΗ μου μονο 5-30...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.