Jump to content
georgefocus

New Focus Rs

Recommended Posts

Τελικά δεν είναι VW για να είναι στα γούστα σας το RS.

Ελεος....

Πετας κάτι , έτσι για να το λες?

Είπαμε κατι παράξενο ή περίεργο?

ΔΗΛΑΔΗ , πρέπει να είμαι το γίδι στο κοπάδι που επειδή ένας δημοσιογραφάκος το παρουσίασε γαμάω και τέλειο κρίνοντας μέσα από μια ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΗ φωτό , θα με κάνει εμένα να ασπαστώ την γνώμη του? Κάτσε ρε, γιατι αν εσύ θεωρείς οτι ένα αμάξι είναι καλό μέσα από ένα 4σέλιδο αφιέρωμα, τότε.....

Link to comment
Share on other sites

Όχι μπορεί να κάτσει και πατάτα αλλά όχι και να το θάβουμε ακόμα δεν βγήκε. Κ στην τελική ποιός άλλος σου δίνει 300HP με 35.000 που λέγεται ότι θα είναι ? Αν θυμάμαι καλά το Golf Edition 230(ονομαστικλα) βγαίνει και θα είναι στην ίδια τιμή(όπως πάντα υπεραξία γιατι είναι Golf!!!!).

Δεν σου είπα να γίνεις γίδι άλλα μην τα βλέπεις όλα VW. Και σε έχω πετύχει πολλές φορές απο κοντά και η ποιό κλασική ηλίθια αντίδραση ήταν μια μερα στην στον ¶γγελο με της κρέπες μετα απο λίγο μπλα μπλά ρωτάς ποιανού ειναι το οπελ έξω και λέω δικό μου και πέρνεις μια φάτσα λές και είχα αμάξι του πετάματος και λες "ολοι κάνουν λάθοι" ή κάπως έτσι.Οπα άραξε λίγο VW έχεις... Ελεος.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Sorry κιόλας αλλά κράζετε ένα αμάξι που θα είναι 300 άλογα προσθιοκίνητο με μπλοκέ από το εργοστάσιο όταν οι περισσότεροι εδώ μέσα παλεύετε για αυτά τα άλογα σε ένα αντίστοιχο αμάξι όπως είναι το δικό σας?

Μου κάνει λίγο οξύμωρο.

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Όχι μπορεί να κάτσει και πατάτα αλλά όχι και να το θάβουμε ακόμα δεν βγήκε. Κ στην τελική ποιός άλλος σου δίνει 300HP με 35.000 που λέγεται ότι θα είναι ? Αν θυμάμαι καλά το Golf Edition 230(ονομαστικλα) βγαίνει και θα είναι στην ίδια τιμή(όπως πάντα υπεραξία γιατι είναι Golf!!!!).

Δεν σου είπα να γίνεις γίδι άλλα μην τα βλέπεις όλα VW. Και σε έχω πετύχει πολλές φορές απο κοντά και η ποιό κλασική ηλίθια αντίδραση ήταν μια μερα στην στον ¶γγελο με της κρέπες μετα απο λίγο μπλα μπλά ρωτάς ποιανού ειναι το οπελ έξω και λέω δικό μου και πέρνεις μια φάτσα λές και είχα αμάξι του πετάματος και λες "ολοι κάνουν λάθοι" ή κάπως έτσι.Οπα άραξε λίγο VW έχεις... Ελεος.

Αυτό που προσπαθώ να πώ , αλλα μάλλον δεν καταλαβαίνεις , είναι οτι δεν αρχίσαμε να το θάβουμε έτσι, απλα δεν μας έκατσε σωστά οτι με 35.000ευρω θα είναι όλα όσα αυτά υπόσχεται...

Δεν καταλαβαίνω , τι σε κάνει να νομίζεις οτι ένα λαχανί - πορτοκαλί RS θα είναι καλύτερο από ένα αντίστοιχο γκόλφ? Τα δοκίμασες και τα δυο και ξέρεις? Πήγες βόλτα και με τα δύο και μπορείς να κρίνεις? Το είπα και πριν, άλλο να drool-αρεις ένα αυτοκίνητο σε ένα φύλλο περιοδικού και άλλο να το οδηγείς..

Το ότι τόσο καιρό , παρόλο που έχουνε βγεί και opc , mps , st , opel gt και άλλα καυτα hatch κάτω ή κοντά στα 40.000 , o κόσμος συνεχίζει να αγοράζει και να περιμένει golf V gti , εμένα μου λεει πολλα - ακόμα και οι μαντράδες δεν θέλουν να κατεβάσουν τιμές ( όπως με τα RX-:) γιατι το πράγμα δεν στοκάρεται , φεύγει 26-27.000. Ξέρεις κανένα άλλο , ΗΟΤ hatch να έχει 4.000 χασούρα από την αγορά μέχρι την μεταπώληση? Α! Μετα από δυο χρόνια?

Υ.Γ 1 Εγώ θυμάμαι μια φορά να με έχεις δει, και αν δεν μπορείς να καταλάβεις την πλάκα από το σοβαρό τότε σορρυ not my fault...

Υ.Γ 2 Χμμμ, κάτσε να σκεφτώ , οπώς λές ένα vw έχω δεν διαφωνώ , αλλα τουλάχιστών δεν βάζω καπάκια και σήματα vauxhall παντού... Δεν ντρέπομαι για αυτο που έχω και δεν χρειαζομαι de-badging & brand changing... ;)

Υ.Γ 3 Δεν κολλάω με μια μάρκα , απλά η συγκεκριμένη με έχει κερδίσει όπως και κάποιες άλλες (bmw, porsche , κτλ), γιατι απλα δεν προσπαθούν να αντιγράψουν άλλους ( περίπτωση golf) , απλά οι άλλοι προσπαθούν να αντιγράψουν αυτούς , χάνουν όμως στα σημεία - πχ ημιάκαμπτος - πολλαπλών συνδέσμων πίσω άξονας... ¶λλοι προτιμούν δοκάρια από οικοδομές και άλλοι πολυ - έξοδες αναρτήσεις... Αυτό διαχωρίζει μια εταρία από μια άλλη - όχι το χρώμα που θα έχει στον κατάλογο...

Εμάς "βρίζεις" για VWθεεισμό , αλλα μάλλον άλλος έχει το κόλλημα με τους βαγγέλιδες...

Sorry κιόλας αλλά κράζετε ένα αμάξι που θα είναι 300 άλογα προσθιοκίνητο με μπλοκέ από το εργοστάσιο όταν οι περισσότεροι εδώ μέσα παλεύετε για αυτά τα άλογα σε ένα αντίστοιχο αμάξι όπως είναι το δικό σας?

Μου κάνει λίγο οξύμωρο.

Ρε στο, δεν μπορώ να κρίνω αν δεν το δοκιμάσω , απλα εκφράζω την γνώμη μου... Δεν είναι ανάγκη όλοι να σεβαστούν την γνώμη μου , δεν το θέλω , απλα δεν μου κάνει κάτι σωστό...Ίσως - λέω - ίσως να βγεί τέλειο , αλλα δεν το βλέπω αν κρίνω από το προηγούμενο που φαντάσου ήταν και χειροποιητο..

Υ.Γ Τα 300 θα βγούν όπως τα δικά μας... Λίγο διαφορετική χαρτογράφιση - λίγο πιο μεγάλη τουρμπίνα... Ε και? Science Rocket δεν είναι, και εμείς αν το θές έτσι , s3 setup κάνουμε - πετάμε και ένα quaife - drexler και έτοιμο το GTI - RS ....

Link to comment
Share on other sites

Τελικα αυτό το value for money είναι μεγάλη παγίδα.

Έτσι εξηγείται γιατί στους διαγωνισμούς κάποιων περιοδικών αυτοκινήτων (τύπου Auto-Motor und Sport) πρέπει κάθε χρόνο να υπάρχει απαραίτητα και αυτή η κατηγορία, στην οποία κερδίζουν κατά κόρον οι Κορεάτες και η... Ford. Στην πραγματικότητα, αυτό που εννοούν δεν είναι ούτε 'value for money' ούτε 'ευκαιρία', αλλά 'Το καλύτερο από τα σκατένια'. Αυτό ο τίτλος θα είχε και περισσότερο ενδιαφέρον.

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος θα ένιωθε κολακευμένος δίνοντας 35.000 Ευρώ και αγοράζοντας ενα αυτοκίνητο 300 ίππων με πεντακύλινδρο μοτέρ΄μόλις' 2500cc, μπροστόβαρο, βενζινοβόρο, απαράδεκτο εμφανισιακά και με αισχρή ποιότητα κατασκευής. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή:

Μαγκιά δεν είναι να βγάζεις 300 άλογα από 5 κυλίνδρους και 2500cc. Και μάλιστα με μοτέρ χωρίς ιδιαίτερη τεχνολογία και δανεισμένο από τη Volvo. Μαγκιά όμως είναι να βγάλεις 350 άλογα από 2000cc όπως ενα GTI με S3 setup.

Διαβάζοντας το άρθρο παρακάτω διαπιστώνει κανείς πως το Focus βαφτίζεται Γερμανικό. Δηλαδή ενα αυτοκίνητο με σουηδικό κινητήρα, εμφάνιση που φωνάζει αμερικ(λ)ανιά, ταμπλώ από ανακυκλωμενες Barbie, με τρια οργανάκια προσγειωμένα σαν κουράδα στη μέση και -το κυριότερο- το σήμα της Blue Oval στη μάσκα... είναι Γερμανικό. Τότε κι εγώ που είμαι 1,80 με 100 κιλά βάρος, μελαχροινός, με καστανά μάτια, ελιές, αξύριστος και στα πρόθυρα της φαλάκρας είμαι Ουκρανίδα ex top-model νυν call-girl.

Ακόμη κι αν όλα τα παραπάνω δε μας βάλουν σε υποψίες, η τιμή του θα 'πρεπε να μας ανησυχεί: 35.000 Ευρώ για hot hatch με 300 άλογα και γερμανικό pedigree. Αυτά τα θαύματα δεν τα κάνει ούτε ο Ιησούς Χριστός.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Ρε στο, δεν μπορώ να κρίνω αν δεν το δοκιμάσω , απλα εκφράζω την γνώμη μου... Δεν είναι ανάγκη όλοι να σεβαστούν την γνώμη μου , δεν το θέλω , απλα δεν μου κάνει κάτι σωστό...Ίσως - λέω - ίσως να βγεί τέλειο , αλλα δεν το βλέπω αν κρίνω από το προηγούμενο που φαντάσου ήταν και χειροποιητο..

δηλαδη τι ειχε το προηγουμενο και δεν βγηκε καλο????????????????????????????????????????????????????????????????????????

τι εννοεις χειροποιητο???????????????

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη τι ειχε το προηγουμενο και δεν βγηκε καλο????????????????????????????????????????????????????????????????????????

τι εννοεις χειροποιητο???????????????

1ον Πέταγε κολλάρα , απο τις θερμοκρασίες , αν έβαζες samco τότε έσπαγε όλο το κοολερ γιατι δεν άντεχε την δύναμη

2ον Το μπλοκέ του και συνέπεια το κιβώτιο του δεν συνεργαζόντουσαν αρμονικά και μετα από κάποια χλμ , κλάνανε ανάλογα βεβαίως με την χρήση..

3ον Είχε 55.000ευρω , πρίν κανα 5χρονο... wtf? 55k euroz? Όσοι είχανε τόσα λεφτά τότε , δεν θα πέρνανε φλόκους , αλλα κανα bmw...

4oν Η συναρμογή και η τοποθέτηση γινόταν σε άλλο εργοστάσιο της φορντ το"TEAM RS" , στο ίδιο που γινόταν και το wrc.. Το νέο όμως θα είναι παραγωγής!

Link to comment
Share on other sites

1ον Πέταγε κολλάρα , απο τις θερμοκρασίες , αν έβαζες samco τότε έσπαγε όλο το κοολερ γιατι δεν άντεχε την δύναμη

2ον Το μπλοκέ του και συνέπεια το κιβώτιο του δεν συνεργαζόντουσαν αρμονικά και μετα από κάποια χλμ , κλάνανε ανάλογα βεβαίως με την χρήση..

3ον Είχε 55.000ευρω , πρίν κανα 5χρονο... wtf? 55k euroz? Όσοι είχανε τόσα λεφτά τότε , δεν θα πέρνανε φλόκους , αλλα κανα bmw...

4oν Η συναρμογή και η τοποθέτηση γινόταν σε άλλο εργοστάσιο της φορντ το"TEAM RS" , στο ίδιο που γινόταν και το wrc.. Το νέο όμως θα είναι παραγωγής!

εγω εχω να σου δειξω ενα RS με 85000 χλμ που το μονο προβλημα ηταν οτι αλλαξε δισκο-πλατο!!!!

για τα κολαρα δεν το εχω ακουσει!για το διαφορικο το εχω ακουσει αλλα οχι για τους λογους που λες...

διαβαζε τα παντα απο το δρομο με αποτελεσμα σε ανωμαλιες να γινετε καπως περιεργη η αισθηση και η πληροφορηση.

το RS ειχε 35000.....και μαλιστα μπηκε και μεσα η φορντ!

εκτως οτι γινοταν στο TEAM RS εξελιχτηκε και δοκιμαζοτανε απο τον Φρανσουα Ντελεκουρ,παλιο οδηγο της Φορντ οταν ειχε τα Εσκορτ Κοσγουορθ.....

οποτε εξελιχτηκε στο αγωνιστικο τμημα της Φορντ απο εναν οδηγο του WRC και εμεις το βγαζουμε αχρηστο............... <_<:lol:

Link to comment
Share on other sites

Ναι για που ήταν τέλειο δεν μας είπες?

Για πίστα? Για WRC?

Για δοκίμασε να έχεις ένα caterham στον δρόμο...

Υ.Γ Μου κάνει εντύπωση πάντως με τα κολλάρα... Ακόμα και περιοδικά το είχανε γράψει...

Link to comment
Share on other sites

Ναι για που ήταν τέλειο δεν μας είπες?

Για πίστα? Για WRC?

κοιτα να δεις και εγω vw εχω αλλα δεν ειμαι κωλημενος!

αν νομιζεις οτι δεν ηταν καλο,αποψη σου,ας εχω και εγω την δικη μου.

δεν το εχω οδηγησει απλα αναφερω οτι εχω διαβασει.

αν διαβαζεις περιοδικο τυπο,εστω ελληνικο,κοιταξε το 2003 και να θα βρεις τις απαντησεις αυτες!!!!

οσο για τη πιστα κοιτα σε τι χρονους γυρναγε....

Για δοκίμασε να έχεις ένα caterham στον δρόμο...

δηλαδη τωρα τι συγκρινεις??????????????????????????????///

ενα διθεσιο αμαξι για track days και ενα all around αυτοκινητο...

Υ.Γ Μου κάνει εντύπωση πάντως με τα κολλάρα... Ακόμα και περιοδικά το είχανε γράψει...

αυτο πραγματικα δεν το εχω διαβασει-ακουσει

Link to comment
Share on other sites

Puck δεν θα κάτσω να σου απαντήσω. Ακόμα και οι "δικοί" μου ΚΡΥΦΟ-VAGITI με λένε. Θέλω να είμαι αντικειμενικός.Τους opelakides που λένε το golf κουβά και κατσαρόλα και τους vagites το astra επιτάφιος και τα γνωστά δεν είναι Golf!!! και δεν βλέπουν πέρα απο το αμάξι τους ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΚΟΛΛΗΜΈΝΟΥΣ.

Γιατι και εμένα μαρέσει το Golf Edition αλλα ποτέ δεν θα το έπερνα για 35.000 ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ η τιμή. μεγάλη απάτη και το GTi με τα 200 στα 30.000.δεν δικαιολογούντε τα λεφτά και είναι πολυδιαφημησμένο. Όπως υπεραξία είναι και το S3 απο που και ως που 42.000αρχική? Όπα άραξε...

Και ένας λόγος που διάλεξα όπελ ?

Service

λάδια,φίλτρο λαδιού,κάρτα καυσαερίων,και οτι αλλαο έχει το service των 30.000χιλιομέτρων + τακάκια και πλήρωσα 160euro!

Και ένας φίλος μου με GTi για τα 30.000 πλήρωσε 300 χωρίς να αλλάξει καν τακάκια.... Οχι γίδι δεν γίνομαι.

Και εγώ με 22.000 πέρνω το Astra 1.6Turbo και άλλοι με 22 το golf 140hp και με 24+++ το GT.

Δεν έχω κάτι συγκεκριμένα μαζί σου Puck και ούτε είμαι κολλημένος ΟΠΕΛΑΚΙΑΣ και είμαι και mod στο μεγαλήτερο site club της οπελ.

Link to comment
Share on other sites

Με το μπαρδόν, τα ελληνικά περιοδικά είναι τα τελευταία που θα εμπιστευτώ πριν πάρω αυτοκίνητο. Για να είμαι ειλικρινής, ούτε τον πισινό μου δε θα σκούπιζα με αυτά. Φυσικό είναι ο κάθε δημοσιογράφος να γράφει διθυράμβους για το RS και το κάθε RS, ρώτα τον όμως αν θα το αγόραζε ο ίδιος και αν θα μπορούσε να το συντηρήσει και να ζήσει μαζί του. Τελικά οι εφηβικοί τους ενθουσιασμοί καθώς και οι κρίσεις μέσης ηλικίας ξεσπούν στους αναγνώστες που πάνε με φουσκωμένα μυαλά και αγοράζουν τα πιο άχρηστα ή ακατάλληλα αυτοκίνητα. Βέβαια, πολλές φορές δεν είναι ο ενθουσιασμός αλλά το συμφέρον που κρύβεται πίσω από όλα αυτά.

Όσον αφορά το τι αυτοκίνητο αγοράζεις με τα χρήματα που διαθέτεις, δε θέλει ιδιαίτερη φιλοσοφία να καταλάβει κανείς πως το ακριβότερο είναι και καλύτερο. Εδώ ο κανόνας είναι απαράβατος. Φίλε twoface, έδωσες δύο χιλιάρικα λιγότερα και πήρες το Astra αντί του GT. Πήρες ημιάκαμπτο αντί ανεξάρτητης ανάρτησης, πήρες συμβατική τεχνολογία αντί άμεσου ψεκασμού, πήρες 1.6 turbo αντί 1.4 twincharger. Αυτή είναι η διαφορά, συν κάτι πλαστικά εδώ κι εκεί, λαμπάκια, μπιχλιμπιδάκια κλπ. Το αν βγήκες κερδισμένος ή όχι θα το καθορίσουν πολλοί παράγοντες. Τώρα πληρώνεις λιγότερο σε συντήρηση αλλά περισσότερο σε καύσιμα κι έρχεσαι μία η άλλη με το GT. Όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις όμως ρίξε μια ματιά πόσο πιάνουν τα αντίστοιχα TSI και GT. Στο λέω γιατι οδηγώ OPEL και η μεταπωλητική του αξία αυτή τη στιγμή είναι όσο ενας φούρνος της Miele.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Ο κανόνας λέει: " Ότι πληρώνεις, πέρνεις"

Τα Opel και τα Ford είναι καλά και τίμια αυτοκίνητα. Αυτό δεν τα κάνει καλύτερα από κάτι άλλα. Tα VW είναι υπερτιμημένα για πολλούς, αλλά έχουν κάποια πλεονεκτήματα που καλώς ή κακώς δεν έχουν οι υπόλοιποι.

Το αυτοκίνητο μου είναι το ακριβότερο του ανταγωνισμού και συνάμα το πιο αργό, το οποίο είναι σημαντικό κριτίριο και για την και καλά hot hatch κατηγορία. Έχει άλλα προτερήματα όμως, τα οποία κάποιος τα αντιλαμβάνεται με την πάροδο του χρόνου. Όταν ζεις με ένα αυτοκίνητο, τότε καταλαβαίνεις την πραγματική του αξία.

Ο καθένας κάνει την επιλογή του. Εγώ ήμουν κολλημένος Golfakias. Κατάφερα και απόκτησα ένα. Το κατέστρεψα, με έσωσε και το ξαναπήρα με μεγαλύτερη ευκολία από ότι την πρώτη φορά. Τα οδήγησα όλα όμως πριν. Δεν το μετάνιωσα ποτέ. Και ούτε πρόκειται.

Έχω VW, δεν έχω Porsche. Αλλά τουλάχιστον ξέρω τι έχω.

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Έλεος με αυτον τον ημιάκαμπτο και αυτή η καραμέλα οτι δεν στρίβει... Μην μου συγκρίνεις τα πλαστικά του Golf GT αν θές να συγκρίνουμε του GTi με του OPC καθώς έχω τα ίδια πλαστικά.Οπότε απο άποψη ποιότητας τα πλαστικά ειναι καλήτερα και φυσικά τριξίματα δεν έχω.τώρα όσο για τον άμεσο ψεκασμό δεν τον χρειάζομαι έτσι και αλλιως μπροστά απο αυτον είμαι!όσο για τα έξοδα επετρεψέ μου τα σου πώ πως έχω και πρόγραμα και η κατανάλωση είναι 9 εδώ και 10.000 χιλιόμετρα.για 210 άλογα είναι μια χαρά.ίδια λεφτά στο σήμα και στην ασφάλεια δεν έχει μεγάλη διαφορά.διαφορα λαμπάκια και μπιχλιμπίδια αστιευεσαι τώρα φαντάζομαι.όσο για το κιβώτιο επειδί πολλά λέγοντε οτι του GT δεν αντέχει μετά απο κάποια ροπη να σου υπενθυμήσω οτι εγώ φοράω του 2.0L.

Όσο για την αξία μεταπώλησης είχε πέσει στα χέρια μου κάποτε περιοδικό με μεταχειρισμένα και η διαφορά Golf Astra ήταν της τάξης 500-800 euro μέσω όρο υπέρ του Golf.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς το GT με το GTI έχουν επίσης τα ίδια πλαστικά. Τα οποία κατά γενική ομολογία είναι καλύτερα από του Astra. Πως το κρίνω? Το ένα μυρίζει σαν καινούργιο 2 χρόνια μετά και το άλλο σαν ρέγγα παστή.

Σχετικά με την κατανάλωση, sorry αλλά αν οδηγείς σε στυλ driving miss Daisy ή ρολάροντας στην Εθνική τότε τα 9lt/100km είναι φυσιολογικά. Σε ενα GT το αντίστοιχο θα ήταν 5. Το 1.6T καίει πολύ και το ξέρουμε όλοι.

Τώρα στα λαμπάκια και στα μπιχλιμπίδια: Έχεις φωτισμό χαμηλά στα πόδια? Αμορτισέρ στο καπώ? led στους καθρέπτες? Menu λειτουργιών? I can do this all day.

Για τέλος άφησα τον ημιάκαμπτο. Αν σου έλεγα ότι τα 2000 Ευρώ θα μπορούσε να ήταν η διαφορά με την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θα με πίστευες? Εκτός κι αν πιστεύεις πως δεν έγινε R&D, δεν έγιναν αλλαγές στη γραμμή παραγωγής, δεν έγινε καμία επένδυση και απλώς έβαλαν μερικούς χιμπατζήδες να οξυγονοκολλούν μπετόβεργες σε μουαγιέ και σινεμπλόκ.

Α, και τα αντίστοιχα Golf δεν είναι 500-800 Ευρώ ακριβότερα. Ήταν 2000-3000 Ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

τα πραγματα που φoραγε το rs δεν προκειτε ποτε να τα δει το golf και το καθε golf.......σαν αμαξι παραγωγης

το 2003 ειχε βγει το καλυτερο μπροστιοκινητο οχι μονο στην Ελλαδα!!!!!!

καθε αμαξι βγαζει τα προβληματα του....τα golf ομως ειναι σκυλια,ουτε λαδι δεν καινε!!!!!!!!!!!

τεσπα καλο θα ηταν να ειμαστε ανοιχτομυαλοι....................και οχι κωλημενοι!!!!!!!!!!!!!

και εγω αν ειχα τα λεφτα το gti θα επερνα..........................................................................

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι πριν πολλααααααά χρόνια, όταν ήμουν ακόμη ενεργό μέλος του S3/TT Club, είχε έρθει σε κάποια φωτογράφηση ο τότε πρόεδρος (Ταλούμης βλ. Dustball) με το καινούργιο του Focus RS. Όμορφο εξωτερικά, χάλια εσωτερικά, τρομερά αναξιόπιστο αν και ομολογουμένως τόσο ο Τηλέμαχος όσο και ο αδερφός του ο Δημήτρης δεν είναι άνθρωποι που λυπούνται ενα αυτοκίνητο.

Μεσα στον επόμενο χρόνο είχε άλλάξει τρεις τουρμπινοπολλαπλές, άπειρα ψυγεία, διαφορικό, κολλάρα, ρουλεμάν τροχών και ενα σωρό άλλα. Την ίδια περίοδο έκανε ενα συγκριτικό τεστ το Drive, στυλ Canonball, στο οποίο αντιπαρέθεσε το Leon Cupra με το RS. Έγραψε πολύ καλά λόγια για το κράτημα του RS στο ορεινό στροφιλίκι (το Cupra είχε ακόμα ημιάκαμπτο ενώ του έλειπε και το μπλοκέ), έλα όμως που κάθε λίγο και λιγάκι υπερθερμαινόταν και ο οδηγός αναγκαζόταν να κάνει στάση για να κρυώσει...

Δε γνωρίζω τι είχε κάνει ο Jost Capito με το μοτέρ, αλλά έχει αναφερθεί ότι ο δίλιτρος Duratec δεν ήταν σχεδιασμένος εξ' αρχής για υπερτροφοδότηση κι έτσι δεν μπορούσε να έχει την αντοχή και την αξιοπιστία ενός μοτέρ όπως ο 1.8Τ. Αυτό αποδεικνύεται:

α) από το γεγονός ότι ο κινητήρας αυτός ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ από τα νεότερα μοντέλα, στα οποία η ford αποφάσισε να βάλει τον 5κύλινδρο της Volvo. Ο οποίος ως γνωστόν βασίζεται σε εκείνον του παλιού T5 της δεκαετίας του '90 και ο οποίος με τη σειρά του βασίστηκε στον 5-κύλινδρο της Audi της δεκαετίας του '80 (με τη διαφορά ότι της Volvo είναι πλέον από αλουμίνιο και έβγαινε πέραν των 2.3l στο Τ5-Ρ και σε 2.0l έκδοση).

β) από το γεγονός ότι στον 1.8Τ της ίδιας περιόδου έχουμε δει τερατώδεις ιπποδυνάμεις ενώ στον Katuratec τίποτα.

Οπότε ας μη μιλάμε για αξιοπιστία των Ford όταν το κορυφαίο τους μοντέλο βγαίνει με κινητήρα Volvo που έχει ρίζες σε εκείνους των Audi Quattro.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

έλα όμως που κάθε λίγο και λιγάκι υπερθερμαινόταν και ο οδηγός αναγκαζόταν να κάνει στάση για να κρυώσει...

και το χειροτερο ηταν οτι δεν ειχε και δεικτη θερμοκρασιας απλα ενα λαμπακι που αναβε σε περιπτωση oveheating....

τραγικο.....

(Υ.Γ...πωπω το θυμαμαι σαν σημερα το αρθρο...)

Edit..τωρα θυμηθηκα οτι και κατι GT παντως δεν εχουν δεικτη θερμοκρασιας....

Edited by tyxodioktis100
Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι πριν πολλααααααά χρόνια, όταν ήμουν ακόμη ενεργό μέλος του S3/TT Club, είχε έρθει σε κάποια φωτογράφηση ο τότε πρόεδρος (Ταλούμης βλ. Dustball) με το καινούργιο του Focus RS. Όμορφο εξωτερικά, χάλια εσωτερικά, τρομερά αναξιόπιστο αν και ομολογουμένως τόσο ο Τηλέμαχος όσο και ο αδερφός του ο Δημήτρης δεν είναι άνθρωποι που λυπούνται ενα αυτοκίνητο.

Μεσα στον επόμενο χρόνο είχε άλλάξει τρεις τουρμπινοπολλαπλές, άπειρα ψυγεία, διαφορικό, κολλάρα, ρουλεμάν τροχών και ενα σωρό άλλα. Την ίδια περίοδο έκανε ενα συγκριτικό τεστ το Drive, στυλ Canonball, στο οποίο αντιπαρέθεσε το Leon Cupra με το RS. Έγραψε πολύ καλά λόγια για το κράτημα του RS στο ορεινό στροφιλίκι (το Cupra είχε ακόμα ημιάκαμπτο ενώ του έλειπε και το μπλοκέ), έλα όμως που κάθε λίγο και λιγάκι υπερθερμαινόταν και ο οδηγός αναγκαζόταν να κάνει στάση για να κρυώσει...

Δε γνωρίζω τι είχε κάνει ο Jost Capito με το μοτέρ, αλλά έχει αναφερθεί ότι ο δίλιτρος Duratec δεν ήταν σχεδιασμένος εξ' αρχής για υπερτροφοδότηση κι έτσι δεν μπορούσε να έχει την αντοχή και την αξιοπιστία ενός μοτέρ όπως ο 1.8Τ. Αυτό αποδεικνύεται:

α) από το γεγονός ότι ο κινητήρας αυτός ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ από τα νεότερα μοντέλα, στα οποία η ford αποφάσισε να βάλει τον 5κύλινδρο της Volvo. Ο οποίος ως γνωστόν βασίζεται σε εκείνον του παλιού T5 της δεκαετίας του '90 και ο οποίος με τη σειρά του βασίστηκε στον 5-κύλινδρο της Audi της δεκαετίας του '80 (με τη διαφορά ότι της Volvo είναι πλέον από αλουμίνιο και έβγαινε πέραν των 2.3l στο Τ5-Ρ και σε 2.0l έκδοση).

β) από το γεγονός ότι στον 1.8Τ της ίδιας περιόδου έχουμε δει τερατώδεις ιπποδυνάμεις ενώ στον Katuratec τίποτα.

Οπότε ας μη μιλάμε για αξιοπιστία των Ford όταν το κορυφαίο τους μοντέλο βγαίνει με κινητήρα Volvo που έχει ρίζες σε εκείνους των Audi Quattro.

YΠOMONH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Έλεος με αυτον τον ημιάκαμπτο και αυτή η καραμέλα οτι δεν στρίβει... Μην μου συγκρίνεις τα πλαστικά του Golf GT αν θές να συγκρίνουμε του GTi με του OPC καθώς έχω τα ίδια πλαστικά.Οπότε απο άποψη ποιότητας τα πλαστικά ειναι καλήτερα και φυσικά τριξίματα δεν έχω.τώρα όσο για τον άμεσο ψεκασμό δεν τον χρειάζομαι έτσι και αλλιως μπροστά απο αυτον είμαι!όσο για τα έξοδα επετρεψέ μου τα σου πώ πως έχω και πρόγραμα και η κατανάλωση είναι 9 εδώ και 10.000 χιλιόμετρα.για 210 άλογα είναι μια χαρά.ίδια λεφτά στο σήμα και στην ασφάλεια δεν έχει μεγάλη διαφορά.διαφορα λαμπάκια και μπιχλιμπίδια αστιευεσαι τώρα φαντάζομαι.όσο για το κιβώτιο επειδί πολλά λέγοντε οτι του GT δεν αντέχει μετά απο κάποια ροπη να σου υπενθυμήσω οτι εγώ φοράω του 2.0L.

Όσο για την αξία μεταπώλησης είχε πέσει στα χέρια μου κάποτε περιοδικό με μεταχειρισμένα και η διαφορά Golf Astra ήταν της τάξης 500-800 euro μέσω όρο υπέρ του Golf.

Διαβάζοντας το παραπάνω έχω να πω δυο πραγματάκια!!!

Φίλος έχει το astrα gtc 1,6t !!! Μπορώ να πω πως είναι ένα πολύ καλό και πλήρες αυτοκίνητο, λίγο παράξενο όταν το βλέπεις από το πλάι, φαίνεται πολύ μακρή και ξενίζει!

Ομως μην ακούω για τα πλαστικά του γιατί δεν συγκρίνονται με του golf!!! Εγώ έχω το fabia 1 και μπορώ να σου πω πως έχει τα ίδια αφρώδη πλαστικά με το δικό σου !!! Και στον φίλο μου είχε κάνει εντύπωση!

Οσο για το FSI !!! Φαίνεται πως δεν είναι και τόσο άσχημο για να τρέχει η OPEL μετά από 4 χρόνια να το βάλει στα μοτέρ της!!!!!! Το ίδιο έκανε και η BMW πρόσφατα αλλά και άλλες εταιρίες!!! Είναι και αυτό στα +1 για το golf!

Οσο για τον ημίκαμπτο είναι ένα μειωνέκτημα, αυτό φαινόταν και στα golf 4 απέναντι στα focus 1, μόνο που τότε τα golf είχαν τον 1,8Τ για να πουλήσουν και 3 φορές καλύτερα υλικά στο εσωτερικό!!!

Το μοναδικό μειωνέκτημα του golf είναι η συντηρητική εμφάνιση! Αυτή η ατολμία που παρουσιάζουν οι σχεδιαστές και στο 5 αλλά και στο 6 (το είδα προχτές) αδικεί το αυτοκίνητο!!! Αυτό είναι το μόνο αρνητικό του!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.