ioa_pap Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 (edited) Παιδια μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Ο φιλος παραπανω κατηγορει το focus αλλα μαλλον ξεχναει οτι το golf IV ηταν ποοοοοοοοοολυ υποδεεστερο σε οδικη συμπεριφορα απο το (κατα πολυ φθηνοτερο τοτε) focus I και μετα απο τις εκτενεις αναφορες του τυπου και ολων των δοκιμαστων η VW προσελαβε τη σχεδιαστικη ομαδα της control blade για να φτιαξει την πισω αναρτηση του golf V και να το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα. Βεβαια και παλι ειχε χειροτερο σασμαν-τιμονι-φρενα απο το focus II αλλα σιγουρα εκανε ενα μεγαλο βημα μπροστα αντικειμενικα. Σε ποιοτητα-μεταπωλητικη αξια-προσοχη στη λεπτομερεια και μπλιμπλικια δεν το συζητω το golf V ηταν σαφεστατα καλυτερο. Σε αξιοπιστια παλι δεν το νομιζω. Απλα πιστευω οτι η επιλογη αμαξιου ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων για τον καθενα. Το παλιο RS δεν ειχε αντιπαλο στα λεφτα και την κατηγορια του.Μονο το type-r αλλα εκεινο ηταν πιο αργο(λιιγο) και ειχε χειροτερο τιμονι. Το καινουριο RS ειναι ενα αυτοκινητο που και παλι δεν θα εχει αντιπαλο στα λεφτα του-και τα πρωτα τεστ λενε οτι στριβει πολυ καλα. Μεχρι εκει.Η ford ουτε μαρκα κυρους ειναι ουτε προσπαθει να γινει.Πιστευω να παραυρει και αλλους κατασκευαστες και να δουμε πολυ καλα μοντελα στο μελλον. Υ.Γ. Οχι δεν εχω focus απλα εχω οδηγησει πολλες φορες και τα 2 αμαξια (golf-focus) και μπορω να συγκρινω αντικειμενικα πιστευω.- Edited March 16, 2009 by ioa_pap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Παιδια μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Ο φιλος παραπανω κατηγορει το focus αλλα μαλλον ξεχναει οτι το golf IV ηταν ποοοοοοοοοολυ υποδεεστερο σε οδικη συμπεριφορα απο το focus I και μετα απο τις εκτενεις αναφορες του τυπου και ολων των δοκιμαστων η VW προσελαβε τη σχεδιαστικη ομαδα της control blade για να φτιαξει την πισω αναρτηση του golf V και να το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα. Βεβαια και παλι ειχε χειροτερο σασμαν-τιμονι-φρενα απο το focus II αλλα σιγουρα εκανε ενα μεγαλο βημα μπροστα αντικειμενικα. Σε ποιοτητα-μεταπωλητικη αξια-προσοχη στη λεπτομερεια και μπλιμπλικια δεν το συζητω το golf V ηταν μπροστα. Αλλα αμαξι νομιζω πρωτιστως ειναι η οδικη συμπεριφορα και μετα ολα τα αλλα. Υ.Γ. Οχι δεν εχω focus απλα εχω οδηγησει πολλες φορες και τα 2 αμαξια.- Να κάνω μια παρατήρηση; Είσαι μέλος στο VW CLUB απο το 2006, και το πρώτο σου post είναι τώρα και για Ford??Τόσο καιρό δεν σου άρεσε κανένα θέμα σχετικά με VW?? Φιλικά πάντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 (edited) Παιδια μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Ο φιλος παραπανω κατηγορει το focus αλλα μαλλον ξεχναει οτι το golf IV ηταν ποοοοοοοοοολυ υποδεεστερο σε οδικη συμπεριφορα απο το (κατα πολυ φθηνοτερο τοτε) focus I και μετα απο τις εκτενεις αναφορες του τυπου και ολων των δοκιμαστων η VW προσελαβε τη σχεδιαστικη ομαδα της control blade για να φτιαξει την πισω αναρτηση του golf V και να το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα. Βεβαια και παλι ειχε χειροτερο σασμαν-τιμονι-φρενα απο το focus II αλλα σιγουρα εκανε ενα μεγαλο βημα μπροστα αντικειμενικα. Σε ποιοτητα-μεταπωλητικη αξια-προσοχη στη λεπτομερεια και μπλιμπλικια δεν το συζητω το golf V ηταν σαφεστατα καλυτερο. Σε αξιοπιστια παλι δεν το νομιζω. Απλα πιστευω οτι η επιλογη αμαξιου ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων για τον καθενα. Το παλιο RS δεν ειχε αντιπαλο στα λεφτα και την κατηγορια του.Μονο το type-r αλλα εκεινο ηταν πιο αργο(λιιγο) και ειχε χειροτερο τιμονι. Το καινουριο RS ειναι ενα αυτοκινητο που και παλι δεν θα εχει αντιπαλο στα λεφτα του-και τα πρωτα τεστ λενε οτι στριβει πολυ καλα. Μεχρι εκει.Η ford ουτε μαρκα κυρους ειναι ουτε προσπαθει να γινει.Πιστευω να παραυρει και αλλους κατασκευαστες και να δουμε πολυ καλα μοντελα στο μελλον. Υ.Γ. Οχι δεν εχω focus απλα εχω οδηγησει πολλες φορες και τα 2 αμαξια (golf-focus) και μπορω να συγκρινω αντικειμενικα πιστευω.- Δε θα διαφωνήσω για την οδική συμπεριφορά του Focus. Αν δεις όμως σήμερα την πίσω ανάρτηση του Focus και εκείνη του Golf V δε θα διαφωνήσεις κι εσύ πως στο Ford σου δίνεται η εντύπωση πως κατασκευάστηκε από αλουμινόχαρτο Sanitas ενώ στο VW από ενα συμπαγές κομμάτι ατσαλιού. Το παλαιό RS μπορεί να μην είχε αντίπαλο στα χρήματά του αλλά δεν είχε αντίπαλο ούτε και στις ζημιές του. Ψυγεία, τουρμπινοπολλαπλές, ρουλεμάν, κλπ. Να το χέσω ενα αυτοκίνητο επιδόσεων αν κάθε λίγο και λιγάκι υπερθερμαίνεται και ραγίζει μαντέμια. Αιτία ήταν φυσικά ο Duratec που δεν είχε σχεδιαστεί για υπερτροφοδότηση. Φτήνια μέχρι κι εκεί. Τελικά καταλήγουμε στο γνωστό κλισέ συμπέρασμα: Ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση το πώς είναι δυνατόν ενα αυτοκίνητο επιδόσεων στα 2500cc με ακριβά τέλη ταξινόμισης να κοστίζει λιγότερο από ενα δίλιτρο VW? Μήπως γιατί το τελευταίο είναι πιο ποιοτικό? Μήπως γιατί έχει κορυφαία τεχνολογία (DSG, TFSI, TSI, κλπ)? Μήπως γιατί είναι πιο ασφαλές? Μήπως γιατί είναι προσεγμένο σε κάθε του λεπτομέρεια? Μήπως για όλα αυτά μαζί? Edited March 16, 2009 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCIROCCO_GTX16V Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 (edited) Ε οχι πατερα....η αληθεια βρησκεται στους SEX PISTOLS......Γκεγκε????? .....θεε μου... τι αμαρτιες πληρωνουμε..... Edited March 16, 2009 by scirocco_GTX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Δε θα διαφωνήσω για την οδική συμπεριφορά του Focus. Αν δεις όμως σήμερα την πίσω ανάρτηση του Focus και εκείνη του Golf V δε θα διαφωνήσεις κι εσύ πως στο Ford σου δίνεται η εντύπωση πως κατασκευάστηκε από αλουμινόχαρτο Sanitas ενώ στο VW από ενα συμπαγές κομμάτι ατσαλιού. Το παλαιό RS μπορεί να μην είχε αντίπαλο στα χρήματά του αλλά δεν είχε αντίπαλο ούτε και στις ζημιές του. Ψυγεία, τουρμπινοπολλαπλές, ρουλεμάν, κλπ. Να το χέσω ενα αυτοκίνητο επιδόσεων αν κάθε λίγο και λιγάκι υπερθερμαίνεται και ραγίζει μαντέμια. Αιτία ήταν φυσικά ο Duratec που δεν είχε σχεδιαστεί για υπερτροφοδότηση. Φτήνια μέχρι κι εκεί. Τελικά καταλήγουμε στο γνωστό κλισέ συμπέρασμα: Ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση το πώς είναι δυνατόν ενα αυτοκίνητο επιδόσεων στα 2500cc με ακριβά τέλη ταξινόμισης να κοστίζει λιγότερο από ενα δίλιτρο VW? Μήπως γιατί το τελευταίο είναι πιο ποιοτικό? Μήπως γιατί έχει κορυφαία τεχνολογία (DSG, TFSI, TSI, κλπ)? Μήπως γιατί είναι πιο ασφαλές? Μήπως γιατί είναι προσεγμένο σε κάθε του λεπτομέρεια? Μήπως για όλα αυτά μαζί? ασε ρε φιλε τι ξερεις εσυ? αυτοκινητο του λαου εχεις!αλλα μη λαικιζεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Tο ότι το πρώτο βγήκε καλό, δεν σημαίνει ότι και το επόμενο θα είναι επιτυχία. Που και να λέμε του στραβού το δίκιο, το παλιό είχε καταντήσει σουπερκαρ... 5 μέρες συνεργείο, μια κυριακή έξω! Η μεγάλη αλήθεια είναι μια. Ότι πληρώνεις, παίρνεις. Και εκτός αν έχεις πολλά ¤¤¤¤¤¤¤, πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioa_pap Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 (edited) Να κάνω μια παρατήρηση; Είσαι μέλος στο VW CLUB απο το 2006, και το πρώτο σου post είναι τώρα και για Ford??Τόσο καιρό δεν σου άρεσε κανένα θέμα σχετικά με VW??Φιλικά πάντα Το 2006 ειχα για καποιο καιρο golf 4 και τοτε ειχα γραφτει (πιο πολυ για το προβλημα με τα παραθυρα να δω τι παιζει...).Μετα το πουλησα. Βεβαια τωρα μπαινω αραια και που. Τοτε χρειαζοταν να κανεις login για να δεις τεχνικα θεματα ενω τωρα οχι οποτε για αυτο ειχα γραφτει (δεν υπαρχουν θεωριες συνομωσιας χαχα). Edited March 17, 2009 by ioa_pap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Απ' ότι φαίνεται φίλε S8N έχουμε εντελώς διαφορετική άποψη όσον αφορά την αυτοκίνηση! Ούτε έγω θεωρώ ότι είμαι ο Sting κτλ αλλά πραγματικά μου αρέσει μια γρήγορη ορεινή βόλτα! Και γελάω ακόμη περισσότερο όταν προσπερνώ ιδιοκτήτες AUDI (των 50000 ευρώ) ενώ αυτοί τινάζουν το cohiba τους και απολαμβάνουν το τοπίο..... Το Focus RS δεν απευθύνεται σε ανθρώπους που συμβιβάζονται αλλά σε αυτούς που αναζητούν το απόλυτο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 (edited) Απ' ότι φαίνεται φίλε S8N έχουμε εντελώς διαφορετική άποψη όσον αφορά την αυτοκίνηση!Ούτε έγω θεωρώ ότι είμαι ο Sting κτλ αλλά πραγματικά μου αρέσει μια γρήγορη ορεινή βόλτα! Και γελάω ακόμη περισσότερο όταν προσπερνώ ιδιοκτήτες AUDI (των 50000 ευρώ) ενώ αυτοί τινάζουν το cohiba τους και απολαμβάνουν το τοπίο..... Το Focus RS δεν απευθύνεται σε ανθρώπους που συμβιβάζονται αλλά σε αυτούς που αναζητούν το απόλυτο!!! Πέρα από τη -σε φιλικό πάντα κλίμα- διάσταση απόψεων στην αυτοκίνηση, στο συγκεκριμένο θέμα υπάρχει και διάσταση απόψεων ως προς το πως θα μπορούσες να ξοδέψεις καλύτερα ενα ποσό κοντά 40.000 Ευρώ. Λες πως το Focus RS απευθύνεται σε όσους αναζητούν το απόλυτο. Το απόλυτο τι? Hot hatch? Βλέπε S3. Rally car? Βλέπε EVO. Fun car? Βλέπε Westfield. Caterham. Elise. Sports car? Βλέπε Miata, RΧ-8, S2000, 135i αναλόγως με τα βαλάντια αλλά πάντα με πίσω κίνηση. Συγνώμη αλλά στο Focus RS βλέπω μονάχα τον αντίπαλο των Megane RS, Civic Type-R και Mazda MPS. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Το οτι κάτι τρέχει στο WRC που μοιάζει με το Focus RS αλλά έχει τόση σχέση με την έκδοση δρόμου όση και ο τηλέγραφος με το 3G κινητό μαρτυρά περισσότερο από οτιδήποτε πως το RS είναι ενα προϊόν μάρκετινγκ και μόνο. Όπως η έκδοση Ralliart του Lancer δηλαδή. Μορφή επισκόπου και καρδιά μυλωνά δηλαδή. Όχι, δεν το είδα για να ξέρω. Έχω δει όμως όλα τα προηγούμενα 'καλά' Ford, γιατί αυτό να διαφέρει? Σίγουρα οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου θα το λατρέψουν. Θα πήξουμε στα άρθρα με τεράστιους φαμφαρικούς τίτλους και από κάτω μεγαλοστομικές περιγραφές για το πως ο τάδε ή ο δείνα έφτασε στην εκσπερμάτωση μετά την μια ή την άλλη στριφτερή διαδρομή. Για το πώς ακούγεται η σκάστρα, πώς φουσκώνει η τουρμπίνα, πώς γραπώνει το μπάκετ, πώς σκάει η εξάτμιση, πώς κάνει κλικ ο λεβιές. Για το ότι 'πατάς κέρμα και καταλαβαίνεις αν είναι κορώνα ή γράμματα', για το ότι 'έχει τιμονάρα για σεμινάριο', για το ότι στρίβει 'σαν τραπέζι' κλπ. Κλισέ εκφράσεις που διαβάζουμε χρόοοοοοονια τώρα για ο,τιδήποτε έχει πάνω του σήμα GTI, RS, Type-R, OPC κλπ. και που αν διαβάσω μια ακόμη φορά θα ξεράσω καμήλες. Επειδή γενικά αρχίζ(δ)ει και κουράζ(δ)ει η γκρίνια μου, ας το πάρει όποιος θέλει και του εύχομαι ολόψυχα να ζήσει τον μύθο του με το RS. Που κατά την ταπεινή μου γνώμη θα είναι εξίσου ευχάριστος με τον μύθο του ακέφαλου καυλιάρη, ε καβαλλάρη ήθελα να πω._ Edited March 17, 2009 by S8N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Το 2006 ειχα για καποιο καιρο golf 4 και τοτε ειχα γραφτει (πιο πολυ για το προβλημα με τα παραθυρα να δω τι παιζει...).Μετα το πουλησα.Βεβαια τωρα μπαινω αραια και που. Τοτε χρειαζοταν να κανεις login για να δεις τεχνικα θεματα ενω τωρα οχι οποτε για αυτο ειχα γραφτει (δεν υπαρχουν θεωριες συνομωσιας χαχα). Οκ, πάσο Να υποθέσω οτι τώρα πήρες Ford....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 ολα τα ειπατε για το πως θα ειναι σε ποιον θα αρεσει ποσα αλογα θα βγαζει...ενας δν καταλαβε ομως ποσα st "rs setup" εχουν να βγουν σε τουτο τον κοσμο και να ραψουν μπολικα κουστουμακια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 poλυ λιγα!ισως και καθολου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Επίσης, όσον αφορά την ισοπέδωση που λες δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς με αξιόλογο αυτοκίνητο (π.χ. Audi). Μάλιστα, εκείνοι με έχουν γραμμένο κανονικά. Οι μόνοι που διαμαρτύρονται είναι αυτοί με τα Ford, τα Opel και τα Σχιστομάτικα (Γιαπωνεζοκορεατοκινέζικα). Εκείνοι δηλαδή που έχουν κόμπλεξ κατωτερότητος. Ή ανωτερότητος, δεν ξέρω. Το αποτέλεσμα είναι πως μια συζήτηση της προκοπής με Opelάκηδες δε μπορούμε να κάνουμε S8N είσαι ανώτερος απο εμένα αφού στην κατοχή μου έχω Opel. Ντροπή μου! Μπράβο που έχεις Golf και είσαι κοινωνικά ποιο πάνω απο εμένα. Εγώ προσωπικά σε βρίσκω απίστευτα κολλημένο άνθρωπο ο κάθε ένας με τα κολληματά του άλλωστε. Κάτσε και ανέλυε εσύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Εγώ προσωπικά σε βρίσκω απίστευτα κολλημένο άνθρωπο ο κάθε ένας με τα κολληματά του άλλωστε. Τουλάχιστον είμαι κολλημένος σε κάτι που αξίζει. Οπότε δεν υπάρχει και λόγος να αποκολληθώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 (edited) Επειδή γενικά αρχίζ(δ)ει και κουράζ(δ)ει η γκρίνια μου, Που κατά την ταπεινή μου γνώμη θα είναι εξίσου ευχάριστος με τον μύθο του ακέφαλου καυλιάρη, ε καβαλλάρη ήθελα να πω._ :lol: :baby: Τρελες ατακες χαχα Edited March 21, 2009 by gtas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passat_3b Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 (edited) S8N είσαι ανώτερος απο εμένα αφού στην κατοχή μου έχω Opel. Ντροπή μου! Μπράβο που έχεις Golf και είσαι κοινωνικά ποιο πάνω απο εμένα. Εγώ προσωπικά σε βρίσκω απίστευτα κολλημένο άνθρωπο ο κάθε ένας με τα κολληματά του άλλωστε. Κάτσε και ανέλυε εσύ. Φιλε twoface εγω βλέπω οτι οι περισσότεροι που γράφουν στο κλαμπ είναι κολλημένοι με κάτι,έχουν κόμπλεξ κατωτερότητας/ανωτερότητας όπως ειπώθηκε παραπάνω (και όχι μόνο οι OPELακιδες ή οι Japanακιδες),τελοσπαντων όπως θες πές το.Δεν το λέω για να προσβάλλω άτομα απλά λεω αυτο που έχω παρατηρήσει έστω και αυτό το μικρό χρονικο διάστημα που είμαι στο club...Αλλά και πάλι γνώμες είναι αυτές και αμα θες τις ακούς... Παρόλο το (σχετικά με τους υπόλοιπους εδω μέσα) μικρό της ηλικίας μου έχω καταλάβει οτι πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να εκφραστεί αντικειμενικά,είτε σε θέματα πολιτικά, είτε αθλητικά, είτε στην περίπτωσή μας σχετικά με το αυτοκίνητο και πιστεύω οτι μου έχει κάνει καλό αυτό. Edited March 21, 2009 by Passat_3b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Πως το λένε εκεί έξω? υπάρχουν οι γκολφάκιδες οι μπεμβεδάκιδες και οι χοντάκιδες ε? Ε καλά λένε! Το focus rs απλά ανταγωνίζεται μόνο με το megane r26-r σε ότι έχει να κάνει με το θέμα πίστας (στήσιμο, συμπεριφορά, ευχαρίστηση κλπ.). Όλοι οι άλλοι απλά θα βλέπουν αυτούς του δύο και θα μαθαίνουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Eγω προσωπικα το κατατασσω στα καγκουρε αυτοκινητα αλλα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που "χαιδευει" την καγκουρικη πλευρα μου που ειναι καταχωνιασμενη καλα κατω απο το πεπλο του καλου γουστου..Και την αγγιζει επικινδυνα...Ας το δουμε πρωτα στους δρομους και σε δοκιμες σε ελληνικους δρομους και κρινουμε καλυτερα..γιατι αυτο το μπλε χρωματακι (και το μαυρο) του πανε πολυ...Οχι ομως το λαχανι (για ευνοητους λογους) και το ασπρο μιας και εχει πολυ μαυριλα και ειναι σα μισο ασπρο, μισο μαυρο...Παντως ειναι ενα βημα μπροστα για τη Ford.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Και μην ξεχνάμε και κάτι βασικό... 2500cc=τεκμήρια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 Στο youtube υπάρχουν πλέον δοκιμές όπως και σε περιοδικά . Εντάξει το αμάξι τα σπάει σε όλα και απ'ότι δείχνει θα μπορέσει να κοντράρει τα sti, evo .. Θα μπορέσει να τα βάλει και με την τετρακίνησή τους όμως ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 (edited) τζαμπα λαχανιαζετε ολοι κ ακρη δεν θα βγει.το ford ειναι αυτο που ειναι κ για τους πιστους της φιρμας θα ειναι το καλυτερο ο,τι κ να πουμε εμεις.για τους αλλους απλα δεν αρεσει κ βρισκουν κατι αλλο για καλυτερο. η δικη μου αποψη ειναι οτι αναμφιβολα ειναι ενα καλο αμαξι κ η φορντ δεν ειχε κατα νου της μονο το ρενο οταν το εβγαλε.αν σε μερικους μοιαζει θεικο η πιο ραλλυ καρ απο καποια αλλα ειναι επειδη το βλεπουμε χρονια στους αγωνες.αν βλεπαμε κ ενα ς3 το ιδιο θα αισθανομασταν. απο εκει κ υστερα καθε εταιρια εχει την φιλοσοφια της κ στηνει ενα αυτοκινητο.το οτι το φοκους εφτανε το gt που οδηγουσε ο στιγκ δεν λεει κατι.ηταν προσεκτικη η επιλογη της συγκεκρημενης διαδρομης για λογους μαρκετινγκ.ασε που μπορει να μην ηταν κ ο στιγκ αυτος..με ενα ττrs μπορει κ να τον περνουσε κιολας. θεματα επιλογων ειναι ολα κ φυσικα πακετου αποδοχων.στα κυβικα του φοκους παντως θα κοιτουσα να παρω κατι αλλο με τετρακινηση κ με ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα που μερικους τους ξενερωνουν. δεν ειναι η απουσια αυτων σε ενα αυτοκινητο που θα το ορισουν σαν ενα απο τα αυτοκινητα των πραγματικων οδηγων ,ουτε αυτο που τα κανει να ειναι συνιφασμενα με την οδηγικη απολαυση.μπειτε σε ενα rs4 με ολα τα ηλεκτρονικα ενεργοποιημενα κ μετα ελατε να μας πειτε για οδηγικη απολαυση.. κατα τα αλλα...δεν ξερω...ειναι κριμα να δωσει καποιος τοσα φραγκα για φορντ..αποψη μου. τωρα το τι αυτοκινητα θα κοντραρει ειναι αλλο ευαγγελιο.μπορει σε καποιες ευθειες να ειναι λιγο πιο γρηγορο απο μιτσουμπες κ σουμπαρες αλλα μονο αυτο ειναι...? Edited April 23, 2009 by lawrence-gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...