Jump to content
georgefocus

New Focus Rs

Recommended Posts

Παιδια μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

Ο φιλος παραπανω κατηγορει το focus αλλα μαλλον ξεχναει οτι το golf IV ηταν ποοοοοοοοοολυ υποδεεστερο σε οδικη συμπεριφορα απο το (κατα πολυ φθηνοτερο τοτε) focus I και μετα απο τις εκτενεις αναφορες του τυπου και ολων των δοκιμαστων η VW προσελαβε τη σχεδιαστικη ομαδα της control blade για να φτιαξει την πισω αναρτηση του golf V και να το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα.

Βεβαια και παλι ειχε χειροτερο σασμαν-τιμονι-φρενα απο το focus II αλλα σιγουρα εκανε ενα μεγαλο βημα μπροστα αντικειμενικα.

Σε ποιοτητα-μεταπωλητικη αξια-προσοχη στη λεπτομερεια και μπλιμπλικια δεν το συζητω το golf V ηταν σαφεστατα καλυτερο.

Σε αξιοπιστια παλι δεν το νομιζω.

Απλα πιστευω οτι η επιλογη αμαξιου ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων για τον καθενα.

Το παλιο RS δεν ειχε αντιπαλο στα λεφτα και την κατηγορια του.Μονο το type-r αλλα εκεινο ηταν πιο αργο(λιιγο) και ειχε χειροτερο τιμονι.

Το καινουριο RS ειναι ενα αυτοκινητο που και παλι δεν θα εχει αντιπαλο στα λεφτα του-και τα πρωτα τεστ λενε οτι στριβει πολυ καλα.

Μεχρι εκει.Η ford ουτε μαρκα κυρους ειναι ουτε προσπαθει να γινει.Πιστευω να παραυρει και αλλους κατασκευαστες και να δουμε πολυ καλα μοντελα στο μελλον.

Υ.Γ. Οχι δεν εχω focus απλα εχω οδηγησει πολλες φορες και τα 2 αμαξια (golf-focus) και μπορω να συγκρινω αντικειμενικα πιστευω.-

Edited by ioa_pap
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

Ο φιλος παραπανω κατηγορει το focus αλλα μαλλον ξεχναει οτι το golf IV ηταν ποοοοοοοοοολυ υποδεεστερο σε οδικη συμπεριφορα απο το focus I και μετα απο τις εκτενεις αναφορες του τυπου και ολων των δοκιμαστων η VW προσελαβε τη σχεδιαστικη ομαδα της control blade για να φτιαξει την πισω αναρτηση του golf V και να το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα.

Βεβαια και παλι ειχε χειροτερο σασμαν-τιμονι-φρενα απο το focus II αλλα σιγουρα εκανε ενα μεγαλο βημα μπροστα αντικειμενικα.

Σε ποιοτητα-μεταπωλητικη αξια-προσοχη στη λεπτομερεια και μπλιμπλικια δεν το συζητω το golf V ηταν μπροστα.

Αλλα αμαξι νομιζω πρωτιστως ειναι η οδικη συμπεριφορα και μετα ολα τα αλλα.

Υ.Γ. Οχι δεν εχω focus απλα εχω οδηγησει πολλες φορες και τα 2 αμαξια.-

Να κάνω μια παρατήρηση; Είσαι μέλος στο VW CLUB απο το 2006, και το πρώτο σου post είναι τώρα και για Ford??Τόσο καιρό δεν σου άρεσε κανένα θέμα σχετικά με VW??

Φιλικά πάντα

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

Ο φιλος παραπανω κατηγορει το focus αλλα μαλλον ξεχναει οτι το golf IV ηταν ποοοοοοοοοολυ υποδεεστερο σε οδικη συμπεριφορα απο το (κατα πολυ φθηνοτερο τοτε) focus I και μετα απο τις εκτενεις αναφορες του τυπου και ολων των δοκιμαστων η VW προσελαβε τη σχεδιαστικη ομαδα της control blade για να φτιαξει την πισω αναρτηση του golf V και να το κανει πιο ενδιαφερον οδηγικα.

Βεβαια και παλι ειχε χειροτερο σασμαν-τιμονι-φρενα απο το focus II αλλα σιγουρα εκανε ενα μεγαλο βημα μπροστα αντικειμενικα.

Σε ποιοτητα-μεταπωλητικη αξια-προσοχη στη λεπτομερεια και μπλιμπλικια δεν το συζητω το golf V ηταν σαφεστατα καλυτερο.

Σε αξιοπιστια παλι δεν το νομιζω.

Απλα πιστευω οτι η επιλογη αμαξιου ειναι καθαρα θεμα προτεραιοτητων για τον καθενα.

Το παλιο RS δεν ειχε αντιπαλο στα λεφτα και την κατηγορια του.Μονο το type-r αλλα εκεινο ηταν πιο αργο(λιιγο) και ειχε χειροτερο τιμονι.

Το καινουριο RS ειναι ενα αυτοκινητο που και παλι δεν θα εχει αντιπαλο στα λεφτα του-και τα πρωτα τεστ λενε οτι στριβει πολυ καλα.

Μεχρι εκει.Η ford ουτε μαρκα κυρους ειναι ουτε προσπαθει να γινει.Πιστευω να παραυρει και αλλους κατασκευαστες και να δουμε πολυ καλα μοντελα στο μελλον.

Υ.Γ. Οχι δεν εχω focus απλα εχω οδηγησει πολλες φορες και τα 2 αμαξια (golf-focus) και μπορω να συγκρινω αντικειμενικα πιστευω.-

Δε θα διαφωνήσω για την οδική συμπεριφορά του Focus. Αν δεις όμως σήμερα την πίσω ανάρτηση του Focus και εκείνη του Golf V δε θα διαφωνήσεις κι εσύ πως στο Ford σου δίνεται η εντύπωση πως κατασκευάστηκε από αλουμινόχαρτο Sanitas ενώ στο VW από ενα συμπαγές κομμάτι ατσαλιού.

Το παλαιό RS μπορεί να μην είχε αντίπαλο στα χρήματά του αλλά δεν είχε αντίπαλο ούτε και στις ζημιές του. Ψυγεία, τουρμπινοπολλαπλές, ρουλεμάν, κλπ. Να το χέσω ενα αυτοκίνητο επιδόσεων αν κάθε λίγο και λιγάκι υπερθερμαίνεται και ραγίζει μαντέμια. Αιτία ήταν φυσικά ο Duratec που δεν είχε σχεδιαστεί για υπερτροφοδότηση. Φτήνια μέχρι κι εκεί.

Τελικά καταλήγουμε στο γνωστό κλισέ συμπέρασμα: Ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση το πώς είναι δυνατόν ενα αυτοκίνητο επιδόσεων στα 2500cc με ακριβά τέλη ταξινόμισης να κοστίζει λιγότερο από ενα δίλιτρο VW? Μήπως γιατί το τελευταίο είναι πιο ποιοτικό? Μήπως γιατί έχει κορυφαία τεχνολογία (DSG, TFSI, TSI, κλπ)? Μήπως γιατί είναι πιο ασφαλές? Μήπως γιατί είναι προσεγμένο σε κάθε του λεπτομέρεια? Μήπως για όλα αυτά μαζί?

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Δε θα διαφωνήσω για την οδική συμπεριφορά του Focus. Αν δεις όμως σήμερα την πίσω ανάρτηση του Focus και εκείνη του Golf V δε θα διαφωνήσεις κι εσύ πως στο Ford σου δίνεται η εντύπωση πως κατασκευάστηκε από αλουμινόχαρτο Sanitas ενώ στο VW από ενα συμπαγές κομμάτι ατσαλιού.

Το παλαιό RS μπορεί να μην είχε αντίπαλο στα χρήματά του αλλά δεν είχε αντίπαλο ούτε και στις ζημιές του. Ψυγεία, τουρμπινοπολλαπλές, ρουλεμάν, κλπ. Να το χέσω ενα αυτοκίνητο επιδόσεων αν κάθε λίγο και λιγάκι υπερθερμαίνεται και ραγίζει μαντέμια. Αιτία ήταν φυσικά ο Duratec που δεν είχε σχεδιαστεί για υπερτροφοδότηση. Φτήνια μέχρι κι εκεί.

Τελικά καταλήγουμε στο γνωστό κλισέ συμπέρασμα: Ό,τι πληρώσεις παίρνεις. Δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση το πώς είναι δυνατόν ενα αυτοκίνητο επιδόσεων στα 2500cc με ακριβά τέλη ταξινόμισης να κοστίζει λιγότερο από ενα δίλιτρο VW? Μήπως γιατί το τελευταίο είναι πιο ποιοτικό? Μήπως γιατί έχει κορυφαία τεχνολογία (DSG, TFSI, TSI, κλπ)? Μήπως γιατί είναι πιο ασφαλές? Μήπως γιατί είναι προσεγμένο σε κάθε του λεπτομέρεια? Μήπως για όλα αυτά μαζί?

ασε ρε φιλε τι ξερεις εσυ? :D αυτοκινητο του λαου εχεις!αλλα μη λαικιζεις tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Tο ότι το πρώτο βγήκε καλό, δεν σημαίνει ότι και το επόμενο θα είναι επιτυχία. Που και να λέμε του στραβού το δίκιο, το παλιό είχε καταντήσει σουπερκαρ... 5 μέρες συνεργείο, μια κυριακή έξω!

Η μεγάλη αλήθεια είναι μια. Ότι πληρώνεις, παίρνεις. Και εκτός αν έχεις πολλά ¤¤¤¤¤¤¤, πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς.

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια παρατήρηση; Είσαι μέλος στο VW CLUB απο το 2006, και το πρώτο σου post είναι τώρα και για Ford??Τόσο καιρό δεν σου άρεσε κανένα θέμα σχετικά με VW??

Φιλικά πάντα

Το 2006 ειχα για καποιο καιρο golf 4 και τοτε ειχα γραφτει (πιο πολυ για το προβλημα με τα παραθυρα να δω τι παιζει...).Μετα το πουλησα.

Βεβαια τωρα μπαινω αραια και που.

Τοτε χρειαζοταν να κανεις login για να δεις τεχνικα θεματα ενω τωρα οχι οποτε για αυτο ειχα γραφτει (δεν υπαρχουν θεωριες συνομωσιας χαχα).

Edited by ioa_pap
Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι φαίνεται φίλε S8N έχουμε εντελώς διαφορετική άποψη όσον αφορά την αυτοκίνηση!

Ούτε έγω θεωρώ ότι είμαι ο Sting κτλ αλλά πραγματικά μου αρέσει μια γρήγορη ορεινή βόλτα!

Και γελάω ακόμη περισσότερο όταν προσπερνώ ιδιοκτήτες AUDI (των 50000 ευρώ) ενώ αυτοί

τινάζουν το cohiba τους και απολαμβάνουν το τοπίο.....

Το Focus RS δεν απευθύνεται σε ανθρώπους που συμβιβάζονται αλλά σε αυτούς που αναζητούν το απόλυτο!!!

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι φαίνεται φίλε S8N έχουμε εντελώς διαφορετική άποψη όσον αφορά την αυτοκίνηση!

Ούτε έγω θεωρώ ότι είμαι ο Sting κτλ αλλά πραγματικά μου αρέσει μια γρήγορη ορεινή βόλτα!

Και γελάω ακόμη περισσότερο όταν προσπερνώ ιδιοκτήτες AUDI (των 50000 ευρώ) ενώ αυτοί

τινάζουν το cohiba τους και απολαμβάνουν το τοπίο.....

Το Focus RS δεν απευθύνεται σε ανθρώπους που συμβιβάζονται αλλά σε αυτούς που αναζητούν το απόλυτο!!!

Πέρα από τη -σε φιλικό πάντα κλίμα- διάσταση απόψεων στην αυτοκίνηση, στο συγκεκριμένο θέμα υπάρχει και διάσταση απόψεων ως προς το πως θα μπορούσες να ξοδέψεις καλύτερα ενα ποσό κοντά 40.000 Ευρώ. Λες πως το Focus RS απευθύνεται σε όσους αναζητούν το απόλυτο.

Το απόλυτο τι?

Hot hatch? Βλέπε S3.

Rally car? Βλέπε EVO.

Fun car? Βλέπε Westfield. Caterham. Elise.

Sports car? Βλέπε Miata, RΧ-8, S2000, 135i αναλόγως με τα βαλάντια αλλά πάντα με πίσω κίνηση.

Συγνώμη αλλά στο Focus RS βλέπω μονάχα τον αντίπαλο των Megane RS, Civic Type-R και Mazda MPS. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Το οτι κάτι τρέχει στο WRC που μοιάζει με το Focus RS αλλά έχει τόση σχέση με την έκδοση δρόμου όση και ο τηλέγραφος με το 3G κινητό μαρτυρά περισσότερο από οτιδήποτε πως το RS είναι ενα προϊόν μάρκετινγκ και μόνο. Όπως η έκδοση Ralliart του Lancer δηλαδή. Μορφή επισκόπου και καρδιά μυλωνά δηλαδή. Όχι, δεν το είδα για να ξέρω. Έχω δει όμως όλα τα προηγούμενα 'καλά' Ford, γιατί αυτό να διαφέρει?

Σίγουρα οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου θα το λατρέψουν. Θα πήξουμε στα άρθρα με τεράστιους φαμφαρικούς τίτλους και από κάτω μεγαλοστομικές περιγραφές για το πως ο τάδε ή ο δείνα έφτασε στην εκσπερμάτωση μετά την μια ή την άλλη στριφτερή διαδρομή. Για το πώς ακούγεται η σκάστρα, πώς φουσκώνει η τουρμπίνα, πώς γραπώνει το μπάκετ, πώς σκάει η εξάτμιση, πώς κάνει κλικ ο λεβιές. Για το ότι 'πατάς κέρμα και καταλαβαίνεις αν είναι κορώνα ή γράμματα', για το ότι 'έχει τιμονάρα για σεμινάριο', για το ότι στρίβει 'σαν τραπέζι' κλπ. Κλισέ εκφράσεις που διαβάζουμε χρόοοοοοονια τώρα για ο,τιδήποτε έχει πάνω του σήμα GTI, RS, Type-R, OPC κλπ. και που αν διαβάσω μια ακόμη φορά θα ξεράσω καμήλες. Επειδή γενικά αρχίζ(δ)ει και κουράζ(δ)ει η γκρίνια μου, ας το πάρει όποιος θέλει και του εύχομαι ολόψυχα να ζήσει τον μύθο του με το RS. Που κατά την ταπεινή μου γνώμη θα είναι εξίσου ευχάριστος με τον μύθο του ακέφαλου καυλιάρη, ε καβαλλάρη ήθελα να πω._

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Το 2006 ειχα για καποιο καιρο golf 4 και τοτε ειχα γραφτει (πιο πολυ για το προβλημα με τα παραθυρα να δω τι παιζει...).Μετα το πουλησα.

Βεβαια τωρα μπαινω αραια και που.

Τοτε χρειαζοταν να κανεις login για να δεις τεχνικα θεματα ενω τωρα οχι οποτε για αυτο ειχα γραφτει (δεν υπαρχουν θεωριες συνομωσιας χαχα).

Οκ, πάσο :whistling:

Να υποθέσω οτι τώρα πήρες Ford.......

Link to comment
Share on other sites

ολα τα ειπατε για το πως θα ειναι σε ποιον θα αρεσει ποσα αλογα θα βγαζει...ενας δν καταλαβε ομως ποσα st "rs setup" εχουν να βγουν σε τουτο τον κοσμο και να ραψουν μπολικα κουστουμακια

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, όσον αφορά την ισοπέδωση που λες δεν είδα να διαμαρτύρεται κανείς με αξιόλογο αυτοκίνητο (π.χ. Audi). Μάλιστα, εκείνοι με έχουν γραμμένο κανονικά. Οι μόνοι που διαμαρτύρονται είναι αυτοί με τα Ford, τα Opel και τα Σχιστομάτικα (Γιαπωνεζοκορεατοκινέζικα). Εκείνοι δηλαδή που έχουν κόμπλεξ κατωτερότητος. Ή ανωτερότητος, δεν ξέρω.

Το αποτέλεσμα είναι πως μια συζήτηση της προκοπής με Opelάκηδες δε μπορούμε να κάνουμε

S8N είσαι ανώτερος απο εμένα αφού στην κατοχή μου έχω Opel. Ντροπή μου!

Μπράβο που έχεις Golf και είσαι κοινωνικά ποιο πάνω απο εμένα.

Εγώ προσωπικά σε βρίσκω απίστευτα κολλημένο άνθρωπο ο κάθε ένας με τα κολληματά του άλλωστε.

Κάτσε και ανέλυε εσύ.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά σε βρίσκω απίστευτα κολλημένο άνθρωπο ο κάθε ένας με τα κολληματά του άλλωστε.

Τουλάχιστον είμαι κολλημένος σε κάτι που αξίζει. Οπότε δεν υπάρχει και λόγος να αποκολληθώ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή γενικά αρχίζ(δ)ει και κουράζ(δ)ει η γκρίνια μου, Που κατά την ταπεινή μου γνώμη θα είναι εξίσου ευχάριστος με τον μύθο του ακέφαλου καυλιάρη, ε καβαλλάρη ήθελα να πω._

:lol: :lol: :lol::baby: :baby: :baby::lol: Τρελες ατακες χαχα

Edited by gtas
Link to comment
Share on other sites

S8N είσαι ανώτερος απο εμένα αφού στην κατοχή μου έχω Opel. Ντροπή μου!

Μπράβο που έχεις Golf και είσαι κοινωνικά ποιο πάνω απο εμένα.

Εγώ προσωπικά σε βρίσκω απίστευτα κολλημένο άνθρωπο ο κάθε ένας με τα κολληματά του άλλωστε.

Κάτσε και ανέλυε εσύ.

Φιλε twoface εγω βλέπω οτι οι περισσότεροι που γράφουν στο κλαμπ είναι κολλημένοι με κάτι,έχουν κόμπλεξ κατωτερότητας/ανωτερότητας όπως ειπώθηκε παραπάνω (και όχι μόνο οι OPELακιδες ή οι Japanακιδες),τελοσπαντων όπως θες πές το.Δεν το λέω για να προσβάλλω άτομα απλά λεω αυτο που έχω παρατηρήσει έστω και αυτό το μικρό χρονικο διάστημα που είμαι στο club...Αλλά και πάλι γνώμες είναι αυτές και αμα θες τις ακούς... :lol:

Παρόλο το (σχετικά με τους υπόλοιπους εδω μέσα) μικρό της ηλικίας μου έχω καταλάβει οτι πολύ δύσκολα μπορεί κάποιος να εκφραστεί αντικειμενικά,είτε σε θέματα πολιτικά, είτε αθλητικά, είτε στην περίπτωσή μας σχετικά με το αυτοκίνητο και πιστεύω οτι μου έχει κάνει καλό αυτό.

Edited by Passat_3b
Link to comment
Share on other sites

Πως το λένε εκεί έξω? υπάρχουν οι γκολφάκιδες οι μπεμβεδάκιδες και οι χοντάκιδες ε? Ε καλά λένε!

Το focus rs απλά ανταγωνίζεται μόνο με το megane r26-r σε ότι έχει να κάνει με το θέμα πίστας (στήσιμο, συμπεριφορά, ευχαρίστηση κλπ.). Όλοι οι άλλοι απλά θα βλέπουν αυτούς του δύο και θα μαθαίνουν.

Link to comment
Share on other sites

Eγω προσωπικα το κατατασσω στα καγκουρε αυτοκινητα αλλα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που "χαιδευει" την καγκουρικη πλευρα μου που ειναι καταχωνιασμενη καλα κατω απο το πεπλο του καλου γουστου..Και την αγγιζει επικινδυνα...Ας το δουμε πρωτα στους δρομους και σε δοκιμες σε ελληνικους δρομους και κρινουμε καλυτερα..γιατι αυτο το μπλε χρωματακι (και το μαυρο) του πανε πολυ...Οχι ομως το λαχανι (για ευνοητους λογους) και το ασπρο μιας και εχει πολυ μαυριλα και ειναι σα μισο ασπρο, μισο μαυρο...Παντως ειναι ενα βημα μπροστα για τη Ford..

Link to comment
Share on other sites

Στο youtube υπάρχουν πλέον δοκιμές όπως και σε περιοδικά . Εντάξει το αμάξι τα σπάει σε όλα και απ'ότι δείχνει θα μπορέσει να κοντράρει τα sti, evo .. Θα μπορέσει να τα βάλει και με την τετρακίνησή τους όμως ?

Link to comment
Share on other sites

τζαμπα λαχανιαζετε ολοι κ ακρη δεν θα βγει.το ford ειναι αυτο που ειναι κ για τους πιστους της φιρμας θα ειναι το καλυτερο ο,τι κ να πουμε εμεις.για τους αλλους απλα δεν αρεσει κ βρισκουν κατι αλλο για καλυτερο.

η δικη μου αποψη ειναι οτι αναμφιβολα ειναι ενα καλο αμαξι κ η φορντ δεν ειχε κατα νου της μονο το ρενο οταν το εβγαλε.αν σε μερικους μοιαζει θεικο η πιο ραλλυ καρ απο καποια αλλα ειναι επειδη το βλεπουμε χρονια στους αγωνες.αν βλεπαμε κ ενα ς3 το ιδιο θα αισθανομασταν.

απο εκει κ υστερα καθε εταιρια εχει την φιλοσοφια της κ στηνει ενα αυτοκινητο.το οτι το φοκους εφτανε το gt που οδηγουσε ο στιγκ δεν λεει κατι.ηταν προσεκτικη η επιλογη της συγκεκρημενης διαδρομης για λογους μαρκετινγκ.ασε που μπορει να μην ηταν κ ο στιγκ αυτος..με ενα ττrs μπορει κ να τον περνουσε κιολας.

θεματα επιλογων ειναι ολα κ φυσικα πακετου αποδοχων.στα κυβικα του φοκους παντως θα κοιτουσα να παρω κατι αλλο με τετρακινηση κ με ολα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα που μερικους τους ξενερωνουν.

δεν ειναι η απουσια αυτων σε ενα αυτοκινητο που θα το ορισουν σαν ενα απο τα αυτοκινητα των πραγματικων οδηγων ,ουτε αυτο που τα κανει να ειναι συνιφασμενα με την οδηγικη απολαυση.μπειτε σε ενα rs4 με ολα τα ηλεκτρονικα ενεργοποιημενα κ μετα ελατε να μας πειτε για οδηγικη απολαυση..

κατα τα αλλα...δεν ξερω...ειναι κριμα να δωσει καποιος τοσα φραγκα για φορντ..αποψη μου.

τωρα το τι αυτοκινητα θα κοντραρει ειναι αλλο ευαγγελιο.μπορει σε καποιες ευθειες να ειναι λιγο πιο γρηγορο απο μιτσουμπες κ σουμπαρες αλλα μονο αυτο ειναι...?

Edited by lawrence-gr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.