Jump to content
STEFANOS M

Tsi / Gt Προγραμματα (tuning)... ποιος εχει ποιο....

Recommended Posts

180 λένε μερικοί στρόφαλο όπου και το 125 το βγάζουν μέχρι και 138 οπότε η διαφορά δεν ξεφεύγει πάνω από 30-40 άλογα τα οποία με 1 προγραμμα εξανεμίζονται σχεδόν...

Αυτά τα προγράματα κάνουν θαύματα!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

πριν από λίγο μιλούσα με την cargate σχετικά με το πρόγραμμα της revo και όταν τους ρώτησα για τιμή μου πέταξαν 850 ευρώ και μετρητά κιόλας.

Επίσης με ενημέρωσαν ότι το SPS Select & Select Plus (διακόπτης εναλλαγής μεταξύ εργοστασιακής και tunned χαρτογράφησης) δεν υποστηρίζεται για τα TSI.

Θυμάμαι ότι κάποιος ανέφερε πριν από καιρό στο topic ότι βρίκε την αλλαγή αυτή με 600 ευρώ. Ισχύει?

Τώρα περιμένω να μιλήσω και με ένα από τα παλικάρια του etuners για να πάρω τιμή και από εκεί.

Συγνώμη αλλά 850 ευρώ για μισή ώρα δουλειά (και χωρίς καμία ευκολία) μου φαίνονται πολλά. Βέβαια υποθέτω ότι και οι etuners θα παίζουν κάπου εκεί, αλλά απ' ότι ξέρω κάνουν και κάποιες άλλες αλλαγές στα περιφεριακά (τελικό και φίλτρο αέρος) εκτός από την χαρτογράφηση.

Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας βοηθήσει. Στείλτε και pm για αποφυγή προβήματος για διαφήμιση.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

πριν από λίγο μιλούσα με την cargate σχετικά με το πρόγραμμα της revo και όταν τους ρώτησα για τιμή μου πέταξαν 850 ευρώ και μετρητά κιόλας.

Επίσης με ενημέρωσαν ότι το SPS Select & Select Plus (διακόπτης εναλλαγής μεταξύ εργοστασιακής και tunned χαρτογράφησης) δεν υποστηρίζεται για τα TSI.

Θυμάμαι ότι κάποιος ανέφερε πριν από καιρό στο topic ότι βρίκε την αλλαγή αυτή με 600 ευρώ. Ισχύει?

Τώρα περιμένω να μιλήσω και με ένα από τα παλικάρια του etuners για να πάρω τιμή και από εκεί.

Συγνώμη αλλά 850 ευρώ για μισή ώρα δουλειά (και χωρίς καμία ευκολία) μου φαίνονται πολλά. Βέβαια υποθέτω ότι και οι etuners θα παίζουν κάπου εκεί, αλλά απ' ότι ξέρω κάνουν και κάποιες άλλες αλλαγές στα περιφεριακά (τελικό και φίλτρο αέρος) εκτός από την χαρτογράφηση.

Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας βοηθήσει. Στείλτε και pm για αποφυγή προβήματος για διαφήμιση.

Ευχαριστώ.

Καλημέρα και σε σενα. Η τιμη απο etuners ειναι στα 650. Αλλα αποψη μου ειναι να επιλεξεις οχι βαση τιμης.

BTW, εχω etuners και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Μεγαλη διαφορα. (εχω TSi 140)

Link to comment
Share on other sites

Για να σας πω την μαυρη αληθεια ειμαι 50-50 να του βαλω προγραμμα!!! Φοβαμαι μην γινει καμμια στραβη και ψαχνω μετα για μοτερακι!!!

Link to comment
Share on other sites

Για να σας πω την μαυρη αληθεια ειμαι 50-50 να του βαλω προγραμμα!!! Φοβαμαι μην γινει καμμια στραβη και ψαχνω μετα για μοτερακι!!!

Οπως λεει και ο Geopan τοτε παρε τοστιερα :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

πριν από λίγο μιλούσα με την cargate σχετικά με το πρόγραμμα της revo και όταν τους ρώτησα για τιμή μου πέταξαν 850 ευρώ και μετρητά κιόλας.

Επίσης με ενημέρωσαν ότι το SPS Select & Select Plus (διακόπτης εναλλαγής μεταξύ εργοστασιακής και tunned χαρτογράφησης) δεν υποστηρίζεται για τα TSI.

Θυμάμαι ότι κάποιος ανέφερε πριν από καιρό στο topic ότι βρίκε την αλλαγή αυτή με 600 ευρώ. Ισχύει?

Τώρα περιμένω να μιλήσω και με ένα από τα παλικάρια του etuners για να πάρω τιμή και από εκεί.

Συγνώμη αλλά 850 ευρώ για μισή ώρα δουλειά (και χωρίς καμία ευκολία) μου φαίνονται πολλά. Βέβαια υποθέτω ότι και οι etuners θα παίζουν κάπου εκεί, αλλά απ' ότι ξέρω κάνουν και κάποιες άλλες αλλαγές στα περιφεριακά (τελικό και φίλτρο αέρος) εκτός από την χαρτογράφηση.

Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας βοηθήσει. Στείλτε και pm για αποφυγή προβήματος για διαφήμιση.

Ευχαριστώ.

Με 830 ευρο βαζεις προγραμμα ( 650 ) και εισαγωγη ( 180 ) στους E- tuners :D

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

πριν από λίγο μιλούσα με την cargate σχετικά με το πρόγραμμα της revo και όταν τους ρώτησα για τιμή μου πέταξαν 850 ευρώ και μετρητά κιόλας.

Επίσης με ενημέρωσαν ότι το SPS Select & Select Plus (διακόπτης εναλλαγής μεταξύ εργοστασιακής και tunned χαρτογράφησης) δεν υποστηρίζεται για τα TSI.

Καλά πλάκα μας κάνουν;;; :whistling:

Όταν είχα πάει στο ATS και τους είχα ρωτήσει μου είχαν πει οτι κάνει 850

(+ 250 αν θέλω το κοντρόλ που έχει 2 θέσεις, 140 και 200 άλογα)

Ότι να 'ναι!!! :whistling::whistling:

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω. Σε μένα πάντως μου είπε ότι δεν είναι συμβατό με τους TSI 140. Όχι πως καίγομαι κιόλας. Δεν τα πολυεμπιστεύομαι να σου πω και την αλήθεια. Μπορεί κάνοντας μία από της αλλαγές να σου κάνει και τον εγγέφαλο τοστιέρα ;) .

Τώρα σχετικά με τους etuners η τιμή ακούγεται δελεαστική και απ' ότι βλέπω υπάρχουν και αρκετοί που τους έχουν εμπιστευτεί τα golfάκια τους και έχουν μείνει μέχρι στιγμής ευχαριστημένοι...

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω. Σε μένα πάντως μου είπε ότι δεν είναι συμβατό με τους TSI 140. Όχι πως καίγομαι κιόλας. Δεν τα πολυεμπιστεύομαι να σου πω και την αλήθεια. Μπορεί κάνοντας μία από της αλλαγές να σου κάνει και τον εγγέφαλο τοστιέρα ;) .

Τώρα σχετικά με τους etuners η τιμή ακούγεται δελεαστική και απ' ότι βλέπω υπάρχουν και αρκετοί που τους έχουν εμπιστευτεί τα golfάκια τους και έχουν μείνει μέχρι στιγμής ευχαριστημένοι...

Πάντως μέχρι στιγής δεν έχει τύχει να έχω ακούσει ή να έχω διαβάσει για κάτι τέτοιο (μ@λακία από τη ρεβο=τοστιέρα ο εγκέφαλος)

Δε λέω καλοί οι etuners και σωστά αυτά που λες, όμως για μένα που δε θέλω να κινούμαι μέσα στη πόλη με 200 sillyhorse1rb5.gif , θα προτιμούσα να έχω την επιλογή που μου προφέρει η revo ανάμεσα σε 140 και 200 άλογα. Αυτό που δεν ξέρω είναι κατα πόσο αυτή η αλλάγη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά κάτι, όταν γίνεται συχνά ή για να το θέσω πιο καλά, πόσο συχνά μπορώ να κάνω την αλλάγη από 140 σε 200 και το ανάποδο χωρίς να έχω το οποιοδήποτε πρόβλημα; (βλ. εγκέφαλος τοστιέρα)

Edited by Tallman
Link to comment
Share on other sites

Πάντως μέχρι στιγής δεν έχει τύχει να έχω ακούσει ή να έχω διαβάσει για κάτι τέτοιο (μ@λακία από τη ρεβο=τοστιέρα ο εγκέφαλος)

Δε λέω καλοί οι etuners και σωστά αυτά που λες, όμως για μένα που δε θέλω να κινούμαι μέσα στη πόλη με 200 sillyhorse1rb5.gif , θα προτιμούσα να έχω την επιλογή που μου προφέρει η revo ανάμεσα σε 140 και 200 άλογα. Αυτό που δεν ξέρω είναι κατα πόσο αυτή η αλλάγη μπορεί να επηρεάσει αρνητικά κάτι, όταν γίνεται συχνά ή για να το θέσω πιο καλά, πόσο συχνά μπορώ να κάνω την αλλάγη από 140 σε 200 και το ανάποδο χωρίς να έχω το οποιοδήποτε πρόβλημα; (βλ. εγκέφαλος τοστιέρα)

Με το revo έχω παρατηρήσει μείωση της κατανάλωσης(ελάχιστη βέβαια) σε σχέση με πριν, σε Normal οδήγηση στην πόλη...¶ρα δεν χρειάζεσαι τον επιλογέα...πεταμένα λεφτά.....αν θες λίγη κατανάλωση , απλά πας σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Με το revo έχω παρατηρήσει μείωση της κατανάλωσης(ελάχιστη βέβαια) σε σχέση με πριν, σε Normal οδήγηση στην πόλη...¶ρα δεν χρειάζεσαι τον επιλογέα...πεταμένα λεφτά.....αν θες λίγη κατανάλωση , απλά πας σωστά.

:D;)

Για να το λες έτσι θα είναι. Απλά επειδή δε ξέρω και πόλλα, μου κάνει λίγο περίργο να βγάζεις από το ίδιο μοτέρ περισσότερα άλογα και να έχεις ταυτόχρονα λίγο χαμηλότερη κατανάλωση.

Πάντως νομίζω οτι το είχε πει και το παιδί που βάζει τα ρέβο και γράφει εδώ (δεν θυμάμαι το όνομα του τώρα)

Όσο για το κοντρόλ, όλο και κάπου μπορεί χρειαστεί. (ίσως αντιπροσωπεία, κτέο.... δε ξέρω)

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol:

Για να το λες έτσι θα είναι. Απλά επειδή δε ξέρω και πόλλα, μου κάνει λίγο περίργο να βγάζεις από το ίδιο μοτέρ περισσότερα άλογα και να έχεις ταυτόχρονα λίγο χαμηλότερη κατανάλωση.

Πάντως νομίζω οτι το είχε πει και το παιδί που βάζει τα ρέβο και γράφει εδώ (δεν θυμάμαι το όνομα του τώρα)

Όσο για το κοντρόλ, όλο και κάπου μπορεί χρειαστεί. (ίσως αντιπροσωπεία, κτέο.... δε ξέρω)

ναι γιατι το ρεβο ειναι ετσι φτιαγμενο ωστε να σου δινει μετα τις 4000-4500 στροφες. Εσυ σε νορμαλ οδηγηση αυτες δεν τις ξεπερνας. Γι αυτο θεωρητε οικονομικο

Link to comment
Share on other sites

ναι γιατι το ρεβο ειναι ετσι φτιαγμενο ωστε να σου δινει μετα τις 4000-4500 στροφες. Εσυ σε νορμαλ οδηγηση αυτες δεν τις ξεπερνας. Γι αυτο θεωρητε οικονομικο

Σε νορμάλ όχι.

Αν αποφασίσω όμως να πάω γρήγορα τις περνάω κατά πολύ tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ρε παίδες υπάρχει κανένας φουλ πρώτο στάδιο (με tsi εννοώ) να κάνουμε ένα άνοιγμα καμιά μέρα να δω και εγώ τι παίζει!

George ανοιγω εγω αμα 8ελεις...και ας μην ειμαι 1το σταδιο τελειως.. :o

Link to comment
Share on other sites

Για πειτε ρε παιδια τι εγινε; (Πληρη αναλυση !!! )

Λοιπον ανοιξαμε χ8ες με τον George me to Tsi οverload πολυ καλο παιδι και ειπαμε διαφορα πραγματα..ανοιξαμ απο 1τες ρολλ και μεχρι 4τες κοφτες του εκανα μισο με ενα αυτοκινητο..

και στο κατεβασμα ανοιξαμε 2ρες οπυ του εκανα μισο αυτοκινητο αλλα κοψαμε νωρις λογω αυτοκιμητων μπροστα..

Το συμπερασμα που βγαλαμε ειναι οτι το δικο μου ειναι λιγο πιο δυνατο και εγω δεν φοραω dp kai καταλυτη τον μαμα..αυτα απο μενα..

Και παλι tnx στο Γιωργο που πηγαμε και τα δοκιμασαμε..

Link to comment
Share on other sites

παιδια πριν 2 μερες εβαλα και εγω προγραμμα απο REVO ειμαι πολυ ευχαριστημενος. δεν κλειδωνει ο εγκεφαλος και ουτε ενδειξη check engine μου βγαζει οπος εχω ακουσει απο καποιυς αλλους. εισαγωγη εχω βαλει βαρελακι της BMC το CDA και τωρα περιμενω να παραλαβω και full εξατμιση της milltek.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ανοιξαμε χ8ες με τον George me to Tsi οverload πολυ καλο παιδι και ειπαμε διαφορα πραγματα..ανοιξαμ απο 1τες ρολλ και μεχρι 4τες κοφτες του εκανα μισο με ενα αυτοκινητο..

και στο κατεβασμα ανοιξαμε 2ρες οπυ του εκανα μισο αυτοκινητο αλλα κοψαμε νωρις λογω αυτοκιμητων μπροστα..

Το συμπερασμα που βγαλαμε ειναι οτι το δικο μου ειναι λιγο πιο δυνατο και εγω δεν φοραω dp kai καταλυτη τον μαμα..αυτα απο μενα..

Και παλι tnx στο Γιωργο που πηγαμε και τα δοκιμασαμε..

μπράβο ρε Shaddow.

Οταν στρώσω τον νέο μου δίσκο θα πατήσουμε μία :D;)B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.