Jump to content
STEFANOS M

Tsi / Gt Προγραμματα (tuning)... ποιος εχει ποιο....

Recommended Posts

Πιστεύω ότι για κάποιον που δεν πιέζει συχνά το αυτοκίνητό του δεν αξίζει η 100άρα. Σκεφτείτε όταν με το καλό θα έχει γράψει το αυτοκίνητο 150.000 χιλιόμετρα, πόσο θα έχει κοστίσει η χρήση της 100άρας.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Να μην είμαστε υπερβολικοί ούτε να τρομοκρατούμε το κόσμο όταν δεν υπάρχει λόγος. Σίγουρα η 100αρα είναι καλύτερη όμως και η 95αρα "πραγματική" δε δημιουργεί προβλήματα στα tsi140. Εγώ πυράκια δεν έχω ακούσει στο αμάξι μου μέχρι τώρα....(Ακούγονται μεχρι να πάρουν μπροστά οι knock sensors)

Τώρα για το πρόγραμμα δεν ξέρω ακόμα τι πιέσεις θα δουλέψω. Πάντως γίνεται, απλά δε θα πάρω το μέγιστο των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου μου όπως αν έβαζα 100αρα.

Αναρωτηθήκατε όλος αυτός ο κόσμος που περνάει προγράμματα (200-210 άλογα) και δεν ελευθερώνει την εξάτμιση αν αυτό προκαλέσει προβλήματα αργότερα στο αυτοκίνητό του? Μόνο για το δικό μου ενδιαφέρεστε ......

Πάντως σας ευχαριστώ

να σου κανω μια ερωτηση????ποσο σιγουρος εισαι για την 95αρα πραγματικη????και κατι ακομα...ρωτα τον φιλο με τα 75000χμ να σου εξηγησει τη σημαινει αισθητηρας λ ...γιατι τον αλλαξα 2 φορες στο δικο μου..και θα σου πω και ενα μυστικο μονο 5-6 φορες εβαλα 95αρα γιατι δεν ειχε το πρατηριο 100αρα...και ολος τυχαια μετα απο μικρο διαστημα πηγα για αλαγη λ...στο δικο μου παντος γραφει μιν98ρον...που 98 οκτανια δεν εχουμε στο ελλαντα αρα αναγκαστικα 100αρα...

Link to comment
Share on other sites

Να μην είμαστε υπερβολικοί ούτε να τρομοκρατούμε το κόσμο όταν δεν υπάρχει λόγος. Σίγουρα η 100αρα είναι καλύτερη όμως και η 95αρα "πραγματική" δε δημιουργεί προβλήματα στα tsi140. Εγώ πυράκια δεν έχω ακούσει στο αμάξι μου μέχρι τώρα....(Ακούγονται μεχρι να πάρουν μπροστά οι knock sensors)

Τώρα για το πρόγραμμα δεν ξέρω ακόμα τι πιέσεις θα δουλέψω. Πάντως γίνεται, απλά δε θα πάρω το μέγιστο των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου μου όπως αν έβαζα 100αρα.

Αναρωτηθήκατε όλος αυτός ο κόσμος που περνάει προγράμματα (200-210 άλογα) και δεν ελευθερώνει την εξάτμιση αν αυτό προκαλέσει προβλήματα αργότερα στο αυτοκίνητό του? Μόνο για το δικό μου ενδιαφέρεστε ......

Πάντως σας ευχαριστώ

Πάλι στραβά το βλέπεις. Δεν εχω κάτι με το αυτοκίνητο σου ή με σενα. Απλά κουβέντα με επιχειρηματα και αντίλογος ωστε να υπάρχει και συμπερασμα ή κατανόηση σε μια σημαντική παράμετρος οπως το καύσιμο. Δεν τα λεμε εμείς. Στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ θα βρεις πολλά σχετικά. Δεν ειναι μυστικό.

Θεωρώ επίσης οτι η VW επιλέγοντας να αναφέρει 95αρα σίγουρα ξέρει κάτι παραπάνω (για μαμά μιλάμε) αλλά απο την άλλη θέλησε να κρατήσει και μια οικονομική παράμετρο χαμηλά για εμπορικούς λόγους (πόσοι θα επέλεγαν TSi 140 αν έλεγε μόνο 100αρα?)

Οσο για εξάτμιση κλπ, είναι άλλο μεγάλο κεφαλαιο και θέλει πολύ κουβεντα......

Link to comment
Share on other sites

τι ειναι αυτη η βαλβιδα πανω απο την ταπα???

Αν δεν κάνω λάθος είναι για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά ως καύσιμο το υγραέριο. Μπαίνει πρόσθετα σε κάθε αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Με κανατε και κατεβηκα γκαραζ !!

Λοιπον να βοηθησω επειδη η φωτο ειναι απο κινητο και βιαστικη

Απο την αριστερη στηλη 98 / (95)ron/roz Super plus, Super premium

Απο την δεξια στηλη γραφει σε διαφορες γλωσσες αλλα και ο ποιο κουτος θα καταλαβει ( αυτο παει στον εαυτο μου ) οτι ο κατασκευαστης προτεινει SUPER PLUS 98 OCTAN και πανω

ΓΚΕΚΕ;

29012009wi3.th.jpg

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

Επι του κυριου θεματος.

Βαζοντας προγραμμα (etuners) δεν μπορω να πω οτι ειδα αμεσα μεγαλη διαφορα εκτος βεβαια καποια και οτι το αυτοκινητο στροφαριζε στις 7000 κατι στροφες.

Βεβαια ειχα ακομα κατι υπολειματα απο 95αρα στην αρχη.

Εβαλα 100αρα αλλα και παλι δεν ειδα αυτο που περιμενα, δηλ μετα τις 3500-4000 να το καταλαβαινω αρκετα πιο δυνατο (αυτα για την πρωτη μερα).

Σημερα εχοντας ακομα μονο 150 χλμ απο το προγραμμα βλεπω βελτιωση, χωρις βεβαια λογω κινησης να μπορω να πιεσω, αλλα σιγουρα ειναι και απο την αλλαγη βενζινης.

Παντως περιμενα για μια αυξηση των 50 ιππων να ειχα πιο δραστικα αποτελεσματα αν και ειμαι ακομα στη φημολογουμενη adaptation period .

Βεβαιως δεν εχω δει διαφορα χαμηλα αλλα αυτο ηταν αναμενομενο εφοσον δεν πειραζεται ο κομπρεσσορας.

Το ηλεκτρογκαζο ισχυει ακομα και δεν ξερω αν η αφαιρεση του ενδυκνειται, γιατι εχω ακουσει οτι σε καποια προγραμματα σχεδον αφαιρειται.

Στο αυτοκινητο εχω μολις 4000 χλμ, δηλ δεν το ειχα πιεσει προηγουμενως, αλλα κρινω απο το προηγουμενο

tsi μου σχετικα με την επιθυμητη αποδοση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά άσχετο αλλά εμένα το Α3 με 1.4Τ 125 ps λέει στο καπάκι 98 super plus, προτεινόμενη και στο Manual το ίδιο, οπότε και εγώ από τότε που το πήρα μόνο 100αρα βάζω. Επίσης θα παρατηρήσετε ότι με 100αρα θα κάνετε και λίγα παραπάνω χιλιόμετρα περίπου 10% πάνω οπότε υπάρχει και αυτό το όφελος πέρα από την καλύτερη καύση που κάνει ο κινητήρας. Με πρόγραμμα σίγουρα χρειάζεται 100αρα και από καλό πρατήριο όχι απ' όπου να 'ναι... :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μη τρελαινεστε tongue.gif Και 95ρα βενζινη να βαζεις ειτε σε TSI ειτε σε GT (οσο ειναι μαμα) δε παθαινει τιποτα... (δε μπορω να ακουω: "εβαζα παντα 100ρα και εβαλα 1 ντεποζιτο 95ρα μια φορα και το αυτοκινητο...) Νικο το αυτοκινητο σου ειναι απο τα πρωτα και γιαυτο ελεγε 98ρα αργοτερα ολα τα TSI και GT λεγανε 95ρα (ποιος ξερει ισως ηταν καπως επιφυλακτικη στην αρχη οι Γερμανοι) Εγω προσωπικα τα πρωτα 30.000 χλμ τα εκανα με 95ρα ... (οτι λεει ο κατασκευαστης) οταν εβαλα προγραμμα μονο 100ρα... Παντως η διαφορα στη τσεπη μεταξυ 95ρας και 100ρας ειναι μεγαλη και ο φιλος καπου εχει δικιο ... βεβαια μαλλον ειναι λιγο δυσκολο να θες και tuning και οικονομια... (Παντως στη REVO αν παρεις το control εχει μια λειτουργια που μπορεις να δουλευεις το προγραμμα με 95ρα, μονο που στο TSI δε δουλευει, αλλα μονο στο GTI)

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μη τρελαινεστε tongue.gif Και 95ρα βενζινη να βαζεις ειτε σε TSI ειτε σε GT (οσο ειναι μαμα) δε παθαινει τιποτα... (δε μπορω να ακουω: "εβαζα παντα 100ρα και εβαλα 1 ντεποζιτο 95ρα μια φορα και το αυτοκινητο...) Νικο το αυτοκινητο σου ειναι απο τα πρωτα και γιαυτο ελεγε 98ρα αργοτερα ολα τα TSI και GT λεγανε 95ρα (ποιος ξερει ισως ηταν καπως επιφυλακτικη στην αρχη οι Γερμανοι) Εγω προσωπικα τα πρωτα 30.000 χλμ τα εκανα με 95ρα ... (οτι λεει ο κατασκευαστης) οταν εβαλα προγραμμα μονο 100ρα... Παντως η διαφορα στη τσεπη μεταξυ 95ρας και 100ρας ειναι μεγαλη και ο φιλος καπου εχει δικιο ... βεβαια μαλλον ειναι λιγο δυσκολο να θες και tuning και οικονομια... (Παντως στη REVO αν παρεις το control εχει μια λειτουργια που μπορεις να δουλευεις το προγραμμα με 95ρα, μονο που στο TSI δε δουλευει, αλλα μονο στο GTI)

Εγώ δεν είπα ότι θέλω 200+ άλογα. Μίλησα για βελτίωση σε 140 και είπα περίπου 180-190 χωρίς να ξέρω πιέσεις κτλ. Και 170 να δω θα είμαι ευχαριστημένος. Αφού ξεκαθάρισα από την αρχή οτι θελω μια μικρή τονοτική ένεση και όχι τη σουπερ βελτίωση και τις απόλυτες αποδόσεις του κινητήρα μας...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο καπάκι της βενζίνης μου, το GT γράφει "min. 95 ron" !

Για γνώση και συμμόρφωση ορισμένων...

Ρε Νίκο μας μπέρδεψες? Σίγουρα γράφει 98?
Απο την αριστερη στηλη 98 / (95)ron/roz Super plus, Super premium

Απο την δεξια στηλη γραφει σε διαφορες γλωσσες αλλα και ο ποιο κουτος θα καταλαβει ( αυτο παει στον εαυτο μου ) οτι ο κατασκευαστης προτεινει SUPER PLUS 98 OCTAN και πανω

29012009wi3.th.jpg

και εμενα λεει 98 οκτανια οπως του nik gt

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Βρε σείς, δεν υπάρχουν ευρωπαικοί κινητήρες που να είναι χαρτογραφημένοι για βενζίνη 95 οκτανίων.

Η βενζίνη 95 οκτανίων χρησιμοποιείται καταχρηστικά σε (ελαφρώς τριτοκοσμικές) χώρες όπως το Ελλάντα μας.

Στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν υπάρχει 95άρα! Πολύ περισσότερο στη Γερμανία ή στη Γαλλία ή την Αγγλία.

Για αυτό το λόγο οι κατασκευαστές κινητήρων αναφέρουν με έντονα γράμματα μέσα στις πρώτες τρεις σελίδες του εγχειριδίου

ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε 95άρα με PERFORMANCE PENALTY!

Ακόμη και τα εργοστασιακά TSI έχουν προβλήματα απόδοσης με 95άρα βενζίνη. Απλώς είναι τόσο μεγαλύτερα (overengineered) όλα τα περιφερειακά τους που δεν έχει σημασία γιατί καταφέρνουν να κουτσοβγάλουν 140 άλογα ακόμα και με νερό αντί για βενζίνη.

Επομένως μη τρώτε κουτόχορτο. Κανένα βελτιωμένο TSI ή GT δεν μπορεί να πατήσει τα 200 άλογα με 95άρα βενζίνη.

Ούτε τα 26+ κιλά ροπής που βγάζουν τα βελτιωμένα, γιατί στο 1.5bar με 95άρα γίνεται της κακομοίρας από πειράκια.

Link to comment
Share on other sites

Με κανατε και κατεβηκα γκαραζ !!

Λοιπον να βοηθησω επειδη η φωτο ειναι απο κινητο και βιαστικη

Απο την αριστερη στηλη 98 / (95)ron/roz Super plus, Super premium

Απο την δεξια στηλη γραφει σε διαφορες γλωσσες αλλα και ο ποιο κουτος θα καταλαβει ( αυτο παει στον εαυτο μου ) οτι ο κατασκευαστης προτεινει SUPER PLUS 98 OCTAN και πανω

ΓΚΕΚΕ;

29012009wi3.th.jpg

Ρε Νίκο εσένα πίεση για τα ελαστικά δείχνει 2.3 και μένα 2.2 γιατί? λόγω μάλλον επειδή έρχεται με 16αρες το TSI?

Link to comment
Share on other sites

Βρε σείς, δεν υπάρχουν ευρωπαικοί κινητήρες που να είναι χαρτογραφημένοι για βενζίνη 95 οκτανίων.

Η βενζίνη 95 οκτανίων χρησιμοποιείται καταχρηστικά σε (ελαφρώς τριτοκοσμικές) χώρες όπως το Ελλάντα μας.

Στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν υπάρχει 95άρα! Πολύ περισσότερο στη Γερμανία ή στη Γαλλία ή την Αγγλία.

Για αυτό το λόγο οι κατασκευαστές κινητήρων αναφέρουν με έντονα γράμματα μέσα στις πρώτες τρεις σελίδες του εγχειριδίου

ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε 95άρα με PERFORMANCE PENALTY!

Ακόμη και τα εργοστασιακά TSI έχουν προβλήματα απόδοσης με 95άρα βενζίνη. Απλώς είναι τόσο μεγαλύτερα (overengineered) όλα τα περιφερειακά τους που δεν έχει σημασία γιατί καταφέρνουν να κουτσοβγάλουν 140 άλογα ακόμα και με νερό αντί για βενζίνη.

Επομένως μη τρώτε κουτόχορτο. Κανένα βελτιωμένο TSI ή GT δεν μπορεί να πατήσει τα 200 άλογα με 95άρα βενζίνη.

Ούτε τα 26+ κιλά ροπής που βγάζουν τα βελτιωμένα, γιατί στο 1.5bar με 95άρα γίνεται της κακομοίρας από πειράκια.

Πες τα ρε Στέλιο, που το έχεις ψάξει καλά το θέμα.....

Και για γνωση και συμμορφωση μερικων έξυπνων......... ότι προτείνει ο Γερμανος ( :o ) 95 σε GT!!!!!

Edited by JOVANNI
Link to comment
Share on other sites

Ρε Νίκο εσένα πίεση για τα ελαστικά δείχνει 2.3 και μένα 2.2 γιατί? λόγω μάλλον επειδή έρχεται με 16αρες το TSI?

Γιωργο εγω φοραω 17 απο μαμα ( αλλο λαστιχο )

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

Χτες τοποθέτησα στο gt μου (MED 9.5.10) τον εγκέφαλο αναβαθμισμένο από τους e-tuners.

Τον έβγαλα με την τηλεφωνική βοήθεια του Κρίτωνα και τον έστειλα (από Κοζάνη) Αθήνα.

Αφού περιέγραψα τι ακριβώς φοράει το αυτοκίνητο, μου έκανε το πρόγραμμα ακριβώς στα μέτρα του.

Αποτέλεσμα????

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Βελτιώθηκε αισθητά η απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές rpm και ψηλά........................ΞΥΡΙΖΕΙ!!!

Κρατάει 1 bar στον κόφτη και η αίσθηση επιτάχυνσης είναι τρομερή σε όλο το φάσμα των rpm.

Κορυφαίο value for money!

Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά για την κορυφαία δουλειά και την προθυμία να μου λύσουν κάθε απορία!

Σύντοmα θα γίνει και δοκιμή με revo.............

Link to comment
Share on other sites

Χτες τοποθέτησα στο gt μου (MED 9.5.10) τον εγκέφαλο αναβαθμισμένο από τους e-tuners.

Τον έβγαλα με την τηλεφωνική βοήθεια του Κρίτωνα και τον έστειλα (από Κοζάνη) Αθήνα.

Αφού περιέγραψα τι ακριβώς φοράει το αυτοκίνητο, μου έκανε το πρόγραμμα ακριβώς στα μέτρα του.

Αποτέλεσμα????

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Βελτιώθηκε αισθητά η απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές rpm και ψηλά........................ΞΥΡΙΖΕΙ!!!

Κρατάει 1 bar στον κόφτη και η αίσθηση επιτάχυνσης είναι τρομερή σε όλο το φάσμα των rpm.

Κορυφαίο value for money!

Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά για την κορυφαία δουλειά και την προθυμία να μου λύσουν κάθε απορία!

Σύντοmα θα γίνει και δοκιμή με revo.............

me geies me geies kales voltes kai kalo ksirisma... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Χτες τοποθέτησα στο gt μου (MED 9.5.10) τον εγκέφαλο αναβαθμισμένο από τους e-tuners.

Τον έβγαλα με την τηλεφωνική βοήθεια του Κρίτωνα και τον έστειλα (από Κοζάνη) Αθήνα.

Αφού περιέγραψα τι ακριβώς φοράει το αυτοκίνητο, μου έκανε το πρόγραμμα ακριβώς στα μέτρα του.

Αποτέλεσμα????

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Βελτιώθηκε αισθητά η απόκριση του γκαζιού στις χαμηλές rpm και ψηλά........................ΞΥΡΙΖΕΙ!!!

Κρατάει 1 bar στον κόφτη και η αίσθηση επιτάχυνσης είναι τρομερή σε όλο το φάσμα των rpm.

Κορυφαίο value for money!

Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά για την κορυφαία δουλειά και την προθυμία να μου λύσουν κάθε απορία!

Σύντοmα θα γίνει και δοκιμή με revo.............

Να ακόμα μία πρωτία των e-tuners. Τηλε-προγραμματισμος... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.