Infected-Mushroom Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Εκτος απο αυτο που ρωραει ο KostasTSI, η διαφορα ειναι στις μεσαιες στοφες οπως στα tfsi με αναβαθμησμενη αντλια??? Η γενικα σε ολο το φασμα των στροφων?? σε ολο το φασμα στροφων απο χαμηλα μεχρι ψηλα μπορεις να κερδισεις 2-3 κιλακια ροπης + 10-15 αλογακια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 σε ολο το φασμα στροφων απο χαμηλα μεχρι ψηλα μπορεις να κερδισεις 2-3 κιλακια ροπης + 10-15 αλογακια! Μην μου λες τετοια ρε Μushroom. Παλι εξοδα ρε γαμ@τ# Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Μην μου λες τετοια ρε Μushroom. Παλι εξοδα ρε γαμ@τ# χαχαχαχα! μπρος στα καλη τι ειναι ο πονος? περα απο την πλακα η αντλια κανει σημαντικη διαφορα. περισσοτερο καυσιμο = περισσοτερη δυναμη! να αναφερω απλα οτι ειναι λιγο "δυσευρετη". εγω την εψαχνα στο εξωτερικο κανα μηνα και... και τελικα την πηρα απο ελλαντα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 (edited) χαχαχαχα! μπρος στα καλη τι ειναι ο πονος? περα απο την πλακα η αντλια κανει σημαντικη διαφορα. περισσοτερο καυσιμο = περισσοτερη δυναμη! να αναφερω απλα οτι ειναι λιγο "δυσευρετη". εγω την εψαχνα στο εξωτερικο κανα μηνα και... και τελικα την πηρα απο ελλαντα! Σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.... μετράει και ο πόνος Πέρα από τις..... φιλοσοφίες, όταν λες ότι το πήρες από ελλάντα, έννοείς ότι έπαιξε πατέντα; Περισσότερο καύσιμο = περισσότερη δύναμη = ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!! Είναι φυσικό αφού τα άλογα δεν βγαίνουν όπως είναι λογικό με αέρα ΟΜΩΣ, για τι κατανάλωση μιλάμε; Οι περισσότεροι που είχαν βάλει μόνο πρόγραμμα έλεγαν ότι δεν έβλεπαν διαφορά (όχι μεγάλη τουλάχιστον). Εγώ πάλι βλέπω μέσα στη πόλη περίπου στα 100 χλμ λιγότερα στο γέμισμαμα με το πρόγραμμα!! Δεν τα κλαίω αφού πλέον έχω άλλο αμάξι με 00 ++ (όπως λένε), απλά να βάλουμε και τα πράγματα στη θέση τους Αν μπει και η αντλία για τι διαφορές κατανάλωσης καυσίμου μιλάμε;;;; και κάτι που ενδιαφέρει επίσης πολύ: για τι τιμές μιλάμε (για αγορά π.χ.) Edited March 24, 2009 by Tallman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε.... μετράει και ο πόνος Πέρα από τις..... φιλοσοφίες, όταν λες ότι το πήρες από ελλάντα, έννοείς ότι έπαιξε πατέντα; Περισσότερο καύσιμο = περισσότερη δύναμη = ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!! Είναι φυσικό αφού τα άλογα δεν βγαίνουν όπως είναι λογικό με αέρα ΟΜΩΣ, για τι κατανάλωση μιλάμε; Οι περισσότεροι που είχαν βάλει μόνο πρόγραμμα έλεγαν ότι δεν έβλεπαν διαφορά (όχι μεγάλη τουλάχιστον). Εγώ πάλι βλέπω μέσα στη πόλη περίπου στα 100 χλμ λιγότερα στο γέμισμαμα με το πρόγραμμα!! Δεν τα κλαίω αφού πλέον έχω άλλο αμάξι με 00 ++ (όπως λένε), απλά να βάλουμε και τα πράγματα στη θέση τους Αν μπει και η αντλία για τι διαφορές μιλάμε;;;; κοιτα... εγω τουρμπιζω στις 4000+ οποτε η αντλια ψιλοκοιμαται αρα δεν εχω και την θεοτρελη καταναλωση... πηγα λαρισα με μισο ντεποζιτο και 160-170 συνεχεια. αλλα πηγα και χαλκιδα και εκαψα 37 ευρω. εκανα 4 πατηματα και εκαψα 1/4. μεσα στην πολη η καταναλωση μενει ιδια. αλλα αμα το σκισω ο δειχτης κατεβαινει πολυ γρηγορα. οπως ειχε ξαναπει ο φιλτατος σαλεξ ολα εξαρτωντε απο το ποσο κατω παει το δεξι σου ποδι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 οπως ειχε ξαναπει ο φιλτατος σαλεξ ολα εξαρτωντε απο το ποσο κατω παει το δεξι σου ποδι! Υπάρχει πάντα και το αξίωμα "ό,τι πάει καίει"... Όποιος θέλει βελτιώσεις όμως πρέπει να τα έχει στο μυαλό του αυτά. Δε γίνεται του σκατομανιταριού να καίει όσο το δικό μου και να έχει 80 άλογα παραπάνω... Επιλογές είναι όλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Υπάρχει πάντα και το αξίωμα "ό,τι πάει καίει"... Όποιος θέλει βελτιώσεις όμως πρέπει να τα έχει στο μυαλό του αυτά.Δε γίνεται του σκατομανιταριού να καίει όσο το δικό μου και να έχει 80 άλογα παραπάνω... Επιλογές είναι όλα. και ομως γινεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 και ομως γινεται! Κι εγώ πιστεύω ότι γίνεται, αλλά σε πολύ χαλαρή οδήγηση. Αν πλακωθείς δε γίνεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Κι εγώ πιστεύω ότι γίνεται, αλλά σε πολύ χαλαρή οδήγηση. Αν πλακωθείς δε γίνεται... αν πλακωθεις εννοειται οτι δεν γινεται... αλλα θα θελεις κιαλια για να με δεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 (edited) Δε μου είπες όμως, με την αντλία έπαιξε καμία πατέντα; από λ7 για αγορά μόνο---> πόσο; Όταν λες ότι τουρμπίζει στις 4000, αυτό τι σημαίνει για τον κομπρέσορα; Ακολουθεί μέχρι εκεί και αλλάζει σε τούρμπο; ή έχεις "κενό" από 3200 μέχρι 4000; Edited March 24, 2009 by Tallman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Υπάρχει πάντα και το αξίωμα "ό,τι πάει καίει"... Όποιος θέλει βελτιώσεις όμως πρέπει να τα έχει στο μυαλό του αυτά.Δε γίνεται του σκατομανιταριού να καίει όσο το δικό μου και να έχει 80 άλογα παραπάνω... Επιλογές είναι όλα. Ιασονα, έχεις δει τον Αποστόλη να οδηγεί; Αν τον δεις θα σου λυθούν όλες οι απορίες για την κατανάλωση. Ο άνθρωπος ασχολείται με χίλια δύο χόμπι που απορροφούν όλη την όρεξή και τη νευρικότητά του, οπότε δεν ξεδινει στο τιμόνι. Και πολύ καλά κάνει κατά τη γνώμη μου! Το ηθικό δίδαγμα αυτής της συζήτησης είναι: για καλύτερη κατανάλωση βάλτε πρόγραμμα και ξεκινήστε πολεμικές τέχνες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Ιασονα, έχεις δει τον Αποστόλη να οδηγεί; Αν τον δεις θα σου λυθούν όλες οι απορίες για την κατανάλωση. Ο άνθρωπος ασχολείται με χίλια δύο χόμπι που απορροφούν όλη την όρεξή και τη νευρικότητά του, οπότε δεν ξεδινει στο τιμόνι. Και πολύ καλά κάνει κατά τη γνώμη μου! Το ηθικό δίδαγμα αυτής της συζήτησης είναι: για καλύτερη κατανάλωση βάλτε πρόγραμμα και ξεκινήστε πολεμικές τέχνες! An είναι να τρέχω κάθε μέρα στο gym για τα επόμενα 10 χρόνια (όσα νομίζω "δέρνεται" ο Αποστόλης) μήπως και δεν έχω νευρικότητα... Καήκαμε!! ΧαΧα!!! Φυσικα και κάνει καλά! Έτσι μπορείς και να το χαρείς, όταν πραγματικά θέλεις να οδηγήσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Ιασονα, έχεις δει τον Αποστόλη να οδηγεί; Αν τον δεις θα σου λυθούν όλες οι απορίες για την κατανάλωση. Ο άνθρωπος ασχολείται με χίλια δύο χόμπι που απορροφούν όλη την όρεξή και τη νευρικότητά του, οπότε δεν ξεδινει στο τιμόνι. Και πολύ καλά κάνει κατά τη γνώμη μου! Το ηθικό δίδαγμα αυτής της συζήτησης είναι: για καλύτερη κατανάλωση βάλτε πρόγραμμα και ξεκινήστε πολεμικές τέχνες! :rolleyes: :D :D :D :D οπως επισης δεν εχω τσακωθει ποτε μα ποτε σε δρομο! ηρεμια στο επακρο...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Δε μου είπες όμως, με την αντλία έπαιξε καμία πατέντα; από λ7 για αγορά μόνο---> πόσο;Όταν λες ότι τουρμπίζει στις 4000, αυτό τι σημαίνει για τον κομπρέσορα; Ακολουθεί μέχρι εκεί και αλλάζει σε τούρμπο; ή έχεις "κενό" από 3200 μέχρι 4000; ναι μια μικρη πατεντα επαιξε! ο κομπρεσσορας ακολουθει μια χαρα και πολυ απλα κλεινει την στιγμη που πρεπει να κλεισει απο κει και περα τα αερια του κομπρεσσορα ειναι υπεραρκετα να σπουλαρουνε την Κ04 ακομα και μεγαλυτερη τουρμπινα οπως μια gt 2871. το λαγκ ειναι υπαρκτο αλλα δεν ειναι και τοσο αισθητο! δεν γινεται και αλλιως 1400αρι ειναι δεν μπορει να σπουλαρει απο πολυ χαμηλα την Κ04... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANIS-TSI- Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 αν πλακωθεις εννοειται οτι δεν γινεται... αλλα θα θελεις κιαλια για να με δεις... Μιας και αναφερθηκε το θέμα της κατανάλωσης να πω οτι ειχα μέση κατανάλωση 8,2 και μετα απο το α'σταδιο βελτιωσης (ΦΠΕ) απο e-tuners, εχει παει 8,4-8,5 τα νουμερα που λεω δεν ειναι τυχαια κανω παρα πολλα χλμ ανα εβδομαδα κ περιλαμβανουν ολα τα ειδη διαδρομων (κινηση, πόλη, εθνικη, επαρχιακο δικτυο,αναβασεις-καταβασεις κυριολεκτικα τα παντα) και να προσθεσω οτι μετα το προγραμμα ειμαι αρκετα πιο ανησυχως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Έχει βάλει κανείς πρόγραμμα από Abt σε Golf GT 170? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Έχει βάλει κανείς πρόγραμμα από Abt σε Golf GT 170? ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ φίλε;;;;;;;; Έχεις δει πόσο θέλουν για πρόγραμμα;;; :D Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω για πιο λόγο να δώσει κάποιος 1500 σχεδόν ευρώ για να βάλει ABT την ώρα που κυκλοφορούν ένα σωρό άλλα προγράμματα στο 1/3 περίπου της τιμής και με τα υπόλοιπα λ7 να βάλουν εξάτμιση από Down pipe μέχρι τελικό π.χ.;; Τόσα πολλά μόνο για το όνομα;; Μόνο αυτοί που το πουλάν, αν το πουλάν, ξέρουν γιατί για να το έχει βάλει κάποιος ......χλωμό (μιας και έχει ξαναγίνει αυτή η ερώτηση και παλιότερα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ φίλε;;;;;;;;Έχεις δει πόσο θέλουν για πρόγραμμα;;; :D Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω για πιο λόγο να δώσει κάποιος 1500 σχεδόν ευρώ για να βάλει ABT την ώρα που κυκλοφορούν ένα σωρό άλλα προγράμματα στο 1/3 περίπου της τιμής και με τα υπόλοιπα λ7 να βάλουν εξάτμιση από Down pipe μέχρι τελικό π.χ.;; Τόσα πολλά μόνο για το όνομα;; Μόνο αυτοί που το πουλάν, αν το πουλάν, ξέρουν γιατί για να το έχει βάλει κάποιος ......χλωμό (μιας και έχει ξαναγίνει αυτή η ερώτηση και παλιότερα) Παρ'όλα αυτά, υπάρχει κανείς?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 κανεις.γιατι πολλες φορες τα ΜΗ ΓΝΩΣΤΑ ειναι καλυτερα απο τα ακριβα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adimitrakis Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Σιγά μην δώσουμε 1500 ευρώ για κάποιον που τα octavia τους βρίζουν!!!!! Σοβαρολογούμε τώρα; Ας κάνουμε έρευνα να δούμε πόσοι έχουν βάλει ΑΒΤ!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Εγω παντως σε περιοδικο που εχω δει δυναμομετριση μπορω να πω οτι ητανε πολυ ομοιογενες..δεν ειχε αποτομες καμπυλες.Τεσπα.απλα μου φανηκε πιο ομοιομορφα να ανοιγει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 (edited) Εγω παντως σε περιοδικο που εχω δει δυναμομετριση μπορω να πω οτι ητανε πολυ ομοιογενες..δεν ειχε αποτομες καμπυλες.Τεσπα.απλα μου φανηκε πιο ομοιομορφα να ανοιγει. Τολμώ να ρωτήσω, πιο ομοιόμορφα ως προς τι; Γιατί για να κάνεις μια σύγκριση, πρέπει να κρίνεις με το ίδιο κριτήριο. Έχει δημοσιεύσει κανείς δυναμομετρήσεις από το δυναμόμετρο του εν λόγω περιοδικού; Edited March 28, 2009 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted March 28, 2009 Report Share Posted March 28, 2009 Σιγά μην δώσουμε 1500 ευρώ για κάποιον που τα octavia τους βρίζουν!!!!!Σοβαρολογούμε τώρα; Ας κάνουμε έρευνα να δούμε πόσοι έχουν βάλει ΑΒΤ!!!!!!!!!! Αυτό ρωτάω και εγώ ρε μάγκες. Μόνο κάποιος που έχει βάλει μπορεί να πει αν άξιζε ή όχι. Όλοι οι υπόλοιποι απλά κάνουμε υποθέσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KostasTSI Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Αυτό ρωτάω και εγώ ρε μάγκες. Μόνο κάποιος που έχει βάλει μπορεί να πει αν άξιζε ή όχι. Όλοι οι υπόλοιποι απλά κάνουμε υποθέσεις. Οι χρονοι ομως δεν τη δικαιωνουν την ΑΒΤ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΟΣ φίλε;;;;;;;;Έχεις δει πόσο θέλουν για πρόγραμμα;;; :D Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω για πιο λόγο να δώσει κάποιος 1500 σχεδόν ευρώ για να βάλει ABT την ώρα που κυκλοφορούν ένα σωρό άλλα προγράμματα στο 1/3 περίπου της τιμής και με τα υπόλοιπα λ7 να βάλουν εξάτμιση από Down pipe μέχρι τελικό π.χ.;; Τόσα πολλά μόνο για το όνομα;; Μόνο αυτοί που το πουλάν, αν το πουλάν, ξέρουν γιατί για να το έχει βάλει κάποιος ......χλωμό (μιας και έχει ξαναγίνει αυτή η ερώτηση και παλιότερα) Αν ξερεις η ΑΒΤ εχει ιστορια εδω και 110 χρονια δεν εινια τυχαια στον χωρο της κ τρεχει σε αγωνες απο ....παντα.. Επισης αν ξερεις αυτος π εφταιξε την μηχανη σ δουλευει στην ΑΒΤ και πιστευω ολο κ κατι περισσοτερα θα γνωριζει στο αντικειμενο της βελτιωσης τ . Επισης η ΑΒΤ ειναι η μονη που σου εγγυατε για οτιδηποτε σου συμβει μετα τον προγραμματισμο. Κ ναι πολλα τα λεφτα ρε παιδια αλλα δικαιολογημενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...