Jump to content
maxalex

Exw Xenerwsei Entelws`

Recommended Posts

paidia geia sas...

exw frikarei entelws me to golf 2 pou exw...akouste ti epa8a kai pite mou ti 8a kanate an itan diko sas...:

o golfeas mou einai 1300 fuel injection tou 92...ti 1i augoustou to vgazw apo geniko servis...ti diladi???

ladia,mpouzi,filtro ladiou,filtro venzinis,filtro eisagwgis,sinemplok,mpalakia,amortiser,valvolines,rouleman,tsimouxes sasman k takakia...

ladia evala ta selenia 10/50 k tetrakida bosch mono afta 80 euro...xwria ta upoloipa...

telos pantwn...a!!simplekti foraga triftero k sasman mploke ftiaxto...

Meta to servis na sas pw mono oti mexri to 160-170 akolou8ousa saxoralla..2merew meta to servis katevike kalamata enaw pedikos mou filos apo a8ina k ekei xekinaei i talaiporia mou...mou zitai to aytokinito mou gia mia volta,to apotelesma itan na mou to epistrepsi me to sasman sto heri,kata sunepeia to epomeno proi to pigainw sto sinergio gia alagi sasman.

Agorazw to sasman 200eurw k to paw sto sinergio mou to foraei k paw na to valw mprosta gia na fugw...

ela omws pou to prwi eperne harti k to mesimeri pou piga na to parw den eperne mrosta...

4 wres psahname na vroume ti einai...telika katalavame ti ehei kapsi sta xafnika egefalo...pws ton ekapse agnwsto...

ti ekane twra omws o kamenos egefalos???

afine tin trompa venzinis k ta mpek anoihta pou simenei oti o horos kausis gemise venzini k apo ekei perase sto karter k anamihtike me to ladi....opws katalavenete mpouzi,ladia k xwros kausis ahrista...

tin epomeni mera psaxnw k vrisko idio egefalo xeris programa enoeite....

to pernw na fugw!!!ela pou den eperne taxutites...

giati arage???

giati to sasman pou eixa agorasei itan spasmeno...

to epistrefw pernw ta lefta k katevazw kainourgio apo a8ina pernw to autokinito meta apo mia evdomada kai to autokinito den odigietai...patinari,kati xtupai ston mprosta aristera troho k sfurizei...auta ta oliga filoi mou...apotelesma olwn autwn einai na mou ehoun fugei 1200euro k na min ehw autokinito...

Link to comment
Share on other sites

font="Arial Narrow"]παιδια γεια σας...

έχω φρικάρει εντελώς με το golf 2 που έχω...ακούστε τι έπαθα και πείτε μου τι θα κάνατε αν ήταν δικό σας...:

ο golfeas μου είναι 1300 fuel injection του 92...τι 1η αυγούστου το βγάζω απο από γενικό σέρβις...τι δηλαδή???

λάδια,μπουζί,φίλτρο λαδιού,φίλτρο βενζίνης,φίλτρο εισαγωγής,"σινεμπλοκ",μπαλάκια,αμορτισέρ,βαλβολίνες,ρουλεμάν,τσιμούχες σασμάν k τακάκια...

λάδια έβαλα τα selenia 10/50 k "τετρακιδα" bosch μονο αυτά 80 euro...χωρια τα υπόλοχωρια τα υπόλοιπα...

τέλος πάντων...a!!συμπλέκτη φόραγα "τριφτερο" k σασμάν μπλόκε φτιαχτό...

Μετά το σέρβις να σας πω μονο ότι μέχρι το 160-170 ακολουθούσα "σαχοραλλα"..2μέρες μετά το σέρβις κατέβηκε καλαμάτα ένας παιδικός μου φίλος από αθηνα k εκεί ξεκινάει η ταλαιπωρία μου...μου ζητάει το αυτοκίνητο μου για μια βόλτα,το αποτέλεσμα ήταν να μου το επιστρέψει με το σασμάν στο χέρι,κατά συνέπεια το επόμενο πρωί το πηγαίνω στο συνεργείο για αλλαγή σασμάν.

Αγοράζω το σασμάν 200ευρώ k το πάω στο συνεργείο μου το φοράει k πάω να το βάλω μπροστά για να φύγω...

έλα όμως που το πρωί έπαιρνε χαρτί k το μεσημέρι που πήγα να το πάρω δεν έπαιρνε μροστά...

4 ώρες ψάχναμε να βρούμε τι είναι...τελικά καταλάβαμε τι έχει κάψει στα ξαφνικά εγκέφαλο...πως τον έκαψε άγνωστο.τι έκανε τώρα όμως ο καμμένος εγκέφαλος???

άφηνε την τρόμπα βενζίνης k τα μπεκ ανοιχτά που σημαίνει ότι ο χορός καύσης γέμισε βενζίνη k από εκεί πέρασε στο κάρτερ k αναμείχτηκε με το λάδι....όπως καταλαβαίνετε μπουζί,λάδια k χώρος καύσης άχρηστα...

την επομενη μέρα ψάχνω k βρίσκω ίδιο εγκέφαλο ξέρεις πρόγραμμα εννοείτε....

το περνώ να φύγω!!!έλα που δεν έπαιρνε ταχύτητες...

γιατί άραγε???

γιατί το σασμάν που είχα αγοράσει ήταν σπασμένο...

το επιστρέφω περνώ τα λεφτά k κατεβάζω καινούργιο από αθηνα περνώ το αυτοκίνητο μετά από μια εβδομάδα και το αυτοκίνητο δεν "οδιγιεται"...πατινάρει,κάτι χτυπάει στον μπροστά αριστερά τροχό k σφυρίζει...αυτά τα ολίγα φίλοι μου...αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να μου έχουν φύγει 1200euro k να μην έχω αυτοκίνητο...

Link to comment
Share on other sites

οτι και να πεις εχεις δικιο..

φαντασου ομως που κατι παρομοια τα γραφουν ιδιοκτητες golf IV και V που εχουν αμαξι το πολυ 2-3 χρονια....

τι να τους πεις και αυτους...

παντως καλο κουραγιο....

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Καλά ο φίλος σου πως το έσπασε το σασμάν? Ο συμπλέκτης δεν ξέρει που είναι? Και μην μου πεις ότι έτυχε..

Δεν θέλω τέτοιους φίλους που λέει και ο Τερζής... tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif. Βασικά έχω τέτοιους φίλους όμως βλέπουν την θέση οδήγησης μου απο πίσω ή από δίπλα ;) .

Μερικές φορές γίνομαι "κακός" αλλά τιμόνι δικό μου άλλος δεν το παίρνει(εκτός αν έχει συνεισφέρει κι αυτός στην αγορά του αυτοκινήτου).

Δες τι είναι αυτό μπροστά αριστερά που σου χτυπάει για να μπορέσεις να το δώσεις και πούλα το......πριν χάσεις κι άλλα λεφτά

Link to comment
Share on other sites

to provlima einai pws den 8elw na to dwsw...

opote mazeuw lefta xana apo tin arxi na to xanaftiksw...

8elw to 1300 na skizei...

ehw vrei 2 moter 1800 gtronic omws den mou kanoun 8elw 1300...

επειδη εχω και εγω το 2αρι και μαλιστα του 86 μοντελο,το σκιζω καθε μερα.Υπ οψιν πως ειναι 1.8 με καρμπυρατερ Ε2Ε.λαδακι του βαζω 10/40 συνηθως BP.

Παροτι το σκιζω συνεχεια,δεν εχει κανει κιχ.Δεν ξερω τι σασμαν φορας,παντως το 020 με την δυστυχως μακρια 5τη,δεν καταλαβαινει τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

prwton den eipa pernaei...eipa kunigai mexri to 160khm,apo ekei k panw kremage giati einai xamila ta kuvika...exei katevasmeno kapaki,eisagogi,programa,exatmisi k mia patenta ston polaplasiasti k t mpek pou mono to paidi pou tin exei kanei tin xeri...evgaze peripou 115 h k ftiaxto sasman...to opoio ftiahtike a8ina ...

twra ti ehei apomini??

filtro..kapaki to opoio 8elei anoigma k gualisma xana giati me ti vlakeia pou ekane o palios eggefalos anevase

ta ladia tou karter sto hwro kausis...allo sasman to opoio spaei sta 140 k exatmisi i opoia ehei gemisi oli ladi...

diladi ftou k aptin arhi...

to palio sasman espase diaforiko k kourepse tin 2a... :ninja:

pera apoauto paw pali gia amortiser giati me to pou to evgala apo to sunergio espasan oi duo mprosta ..(koni kitrina...me hr elatiria...)

drama i katastasi...

euhomai na min simvi se kanenan...

nomizw kalaveneis ti einai na pedevesai posous mines na to ftiaxis k apo enan malaka filo sou na gurnas poio pisw k apo ekei pou xekinises...

Link to comment
Share on other sites

to sasman einai ftiahto...to eihe ftiaxei o proigoumenos apo emena o opoios tuhenei k einai o aderfow tou gamprou mou k to katehei kapws to 8ema autokinito...

einai mixanikos-agrotis k trelo timoni...

ehei parei k kupelo se agones drift(topikous...)

me mia klouva ,ford transit...

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

απο την στιγμη που εχεις ενα τοσο "φτιαγμενο" αμαξι....πολυ απλα δεν το δανιζεις! ενα αυτο και

2τερον

k tetrakida bosch mono afta 80 euro...xwria ta upoloipa...

80 ευρω? ? ? ?

αλλαξε μηχανικο! σε κλεβει κανονικα!

και κατι ακομα ενα μοτερ με 65 ps να παει στα 115 ps δλδ σχεδον

80% βελτιωση χωρης turbo..........ειναι κοματακι αδυνατο!

κατι δεν παει καλα φιλος! μην δινεις λευτα ασκοπα!

παρε ενα μοτερ 1800 16v και θα δεις

ΜΕΓΑΛΗ διαφορα! τωρα εχεις ενα μοτερ φτιγμενο οσο δεν παει!

αυτο θα πει οτι καθε 3 και λιγο θα σου βγαζει προβληματα

γιατι? θα μου πεις....γιατι πολυ απλα ολα τα μηχανικα του μερη

δουλεβουν στα 100% και παραπανω....απλα!

Link to comment
Share on other sites

ohi mono ta mpouzi..

ladia k mpouzi..

45 ta ladia k 35 ta mpouzi...

ladia selenia synthetics 10/40 kai mpouzi bosch tetrakida...

a!!

erwtisi se opoion gnwrizei...pou mporw na apeu8un8w twra gia na xanavalw programa ston eggefalo fthina giati exei figei ena 1000ariko k xwris na ferw to autokinito apla na steilw mono ton egefalo k na mou ton xanaepistrepsoun...

oso gia ton filo pou leei to spai k den vgazei provlima,

etsi itane k emena mexri pou to odigise o kalos mou filos....

to katsiki diladi....

pou8ena k pote xana to car mou se allon oute gia na to dei...

kapaki o mihanikos xerei akrivws posa hiliosta to katevase wste na exei sumpiesi k na min ehei provlima na spasei...

Link to comment
Share on other sites

re paidia auto to moter t0 evgaze aposo xerw 80-85 aloga...

einai to 1300 fuel injection manhatan...

τόσο το έβγαζε η ΑΒΤ, που ήταν τότε επίσημος βελτιωτής της ελληνικής COSMOKAR. Βελτιωμένο όχι μαμά! Μαμά ήταν 60.

a!!

erwtisi se opoion gnwrizei...pou mporw na apeu8un8w twra gia na xanavalw programa ston eggefalo fthina giati exei figei ena 1000ariko k xwris na ferw to autokinito apla na steilw mono ton egefalo k na mou ton xanaepistrepsoun...

λογικά στο digijet θα είναι όπως και στα digifant, ανοίγεις το κουτί ξεκουμπώνεις το chip και το μεταφέρεις στο άλλο (θεωρώντας ότι δεν έχει καεί αυτό το ίδιο)

kapaki o mihanikos xerei akrivws posa hiliosta to katevase wste na exei sumpiesi k na min ehei provlima na spasei...

στο συγκεκριμένο μοτέρ με κατέβασμα δεν ανεβάζεις συμπίεση. Μόνο με πιστόνια γίνεται αυτό. Προφανώς το μοτέρ δε το γνωρίζεις και πολύ καλά και γι'αυτό η εκτιμησή σου για την ιπποδύναμη είανι καμια 30αριά άλογα πάνω.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι το να σκασεις τοσα λεφτα για 1300 μοτερ δεν το βλεπω και οτι καλυτερο.

Με λιγοτερα απο 1000ε αγοραζεις μετατροπη με φρενα υδραυλικα τιμονια κλπ. 1,8 16ν, ριχνεις κι αλλα 300-500 κι εχεις

160 αλογα για πλακα, μετα σταματας να παιζεις με saxorala κι ασχολεισαι με κανα πιο σοβαρο αμαξι.

Για μενα μην ξαναφτιαξεις 1300 φτιαξε τιποτα μεγαλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

Το μοτέρ αυτό δεν ήταν ούτε 60 HP αλλά 55 HP όπου επεβαινε η Powerteam της Kosmocar και τα έφτανε στα 80 HP. 60 HP ήταν τα πρώτα 1.400άρια.

Link to comment
Share on other sites

55 ήταν σίγουρα τα καρμπυρατεράτα μέχρι το '90. Νομίζω τα injection ήταν 60άρια, ίσως και να κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

file to palikari pou mou to poulise mou eipe pws einai 85 hp.

kati parapanw 8a xerei...

meta me auta pou tou evala den 8a exei parei alla 30 aloga...?

oso gia to filo me tin metatropi exei kapoion sta upopsin tou??

giati gia na to kanw apo kalamata 8a koitaxoun kateu8eian na me fane...

mou eipe enas mantras edw 800uro mono gia moter me plexouda k eggefalo..

Link to comment
Share on other sites

Μπήκα να διαβάσω λίγο και πήρε το μάτι μου τη λέξη Powerteam. ΕΛΕΟΣ. Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ενα Golf III 1.4 με 60 ίππους και είχα δώσει το 94 360.000 για την μετατροπή αυτή σε 85 PS. Μπάλλες. Καλύτερα να τα είχα φάει στο Star, στο Scirocco και στo Athens Queens τότε που ήμουν νέος, ανύπαντρος και το πέος μου χρησίμευε σε κάτι. Μιλάμε για την απόλυτη απάτη, λίγο αβάνς είχαν δώσει και τα περί εκκεντροφόρων, προγράμματος κλπ ξεχάστε τα. Εγώ πάντως δεν τα είδα ποτέ. Εδώ που τα λέμε, πρόγραμμα σε κινητήρα με ψεκασμό μονού σημείου? Για να καταλάβετε, μόλις έβαλα 14άρες BBS με περνούσαν τα μαμά.

Φίλε μου, λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά κάποιοι σου πωλούν φούμαρα. Όλοι το έχουμε πάθει. Χέσ' τους και μην επενδύεις άλλο σε αυτό το μοτέρ.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Μπήκα να διαβάσω λίγο και πήρε το μάτι μου τη λέξη Powerteam. ΕΛΕΟΣ. Το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν ενα Golf III 1.4 με 60 ίππους και είχα δώσει το 94 360.000 για την μετατροπή αυτή σε 85 PS. Μπάλλες. Καλύτερα να τα είχα φάει στο Star, στο Scirocco και στo Athens Queens τότε που ήμουν νέος, ανύπαντρος και το πέος μου χρησίμευε σε κάτι. Μιλάμε για την απόλυτη απάτη, λίγο αβάνς είχαν δώσει και τα περί εκκεντροφόρων, προγράμματος κλπ ξεχάστε τα. Εγώ πάντως δεν τα είδα ποτέ. Εδώ που τα λέμε, πρόγραμμα σε κινητήρα με ψεκασμό μονού σημείου? Για να καταλάβετε, μόλις έβαλα 14άρες BBS με περνούσαν τα μαμά.

Φίλε μου, λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω αλλά κάποιοι σου πωλούν φούμαρα. Όλοι το έχουμε πάθει. Χέσ' τους και μην επενδύεις άλλο σε αυτό το μοτέρ.

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο. Δεν ξέρω πόσες αγωγές είχε φάει τότε η Cosmocar γι' αυτήν την θυγατρική ετιαρεία που είχε ανοίξει με στόχο τις βελτιώσεις αυτών των μοτέρ. Αν και είμαι σίγουρος για το συγκεκριμένο μοτέρ και την ιπποδύναμη του. Μάλιστα το 93 που πήρα ένα ibiza δέυτερης γενιάς φορούσε αυτό το μοτέρ επίσης με 55 HP με ψεκασμό μονού σημείου. (αν ανατρέξετε σε αρχείο μοντέλων της VW θα το βρείτε εύκολα) Το μόνο που έδινε πάνω από 55 HP ήταν το G40 με 115 HP. Επίσης μια δυναμομέτρηση θα σε διαφώτιζε για την δύναμη του αυτοκινήτου σου. Κρίμα όμως γιατί από ότι φαίνεται είσαι μερακλής

Link to comment
Share on other sites

Αντώνη, το 1.3 είχε 55 και το 1.4 60 PS. Ο 1.3 έμπαινε σε Golf ΙΙ Manhattan, Polo 6N και Ibiza, ενώ ο 1.4 στο Golf ΙΙΙ. Αργότερα ο 1.4 άρχισε να μπαίνει και στα Ibiza και Polo. Έτσι για την ιστορία, κάποτε απέκτησε και ψεκασμό πολλαπλών σημείων με την ιπποδύναμη να εκτοξεύεται στα... 67 PS.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.