Jump to content
asxetos1

Trip Team(tripotseris) Vs Revo Golf 1.6 V

Recommended Posts

λοιπον ....πηγα Τριποτσερη και μου προτεινε εξατμιση απο τον καταλυτη και πισω(απο Ποπαυ)και προγραμμα(απο ανδριανακη).τιμη 1200ευρω+sprint booster...και τοποθετηση..η Revo δεν εχει τιποτα για εμενα.....

Edited by asxetos1
Link to comment
Share on other sites

και ποσα αλογα ειπε θα σου δωσει? για να βγαλουμε μια Hp/ € αναλογια βρε παιδακι μου...ααα και ποσο ροπη...?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ειμαι κατοχος και εγω ενος 1.6 fsi εδω και 3 χρονια.Απο την πρωτη στιγμη που το αγορασα μπηκε και το πρωτο σταδιο αλλα μεχρι εκει...μιλαμε για ενα κοστος περιπου στα 1100 κομπλε.Δεν το εχω μετανιωση η ξενερωση με κατι απο το αμαξι αφου εχει φτασει τα 92000 με πολυ σκισιμο απροβληματιστα.Τωρα αν ενας απο εμας θελει να το κανει το κανει για την κ.βλα του...Εγω το μονο που μπορω να σου πω τι εχω βαλει....Το αμαξι ειναι στα 136hp με 17,2 κιλα ροπης και πηγαινει ικανοποιητικα.Φοραει bmc βαρελακι,προγραμμα AMT και εξατμιση με κομμενο προκαταλυτη και ελευθερα καζανια.

Link to comment
Share on other sites

και ποσα αλογα ειπε θα σου δωσει? για να βγαλουμε μια Hp/ ¤ αναλογια βρε παιδακι μου...ααα και ποσο ροπη...?

το πολυ μου πε 9αλογα...αλλα πηγα και e-tuners και μου ειπαν πως με αυτα που εχω πανω και ενα προγραμμα (350ευρω)δινει 9-10αλογα...

150 ευρω διαφορα δηλαδη με ΤΤ..

Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβαινω κι εγω γιατι τοση απεχθεια για το tsi,μια χαρα τα παει και σιγουρα εχει αφησει ευχαριστημενο το κοινο του,απο προβληματα δεν ξερω τι στο καλο μπορει να παρουσιασει,παντως και γνωστους που εχω μου λενε οτι δεν εχουν αντιμετωπισει κανενα προβλημα.

σιγουρα για 10 η 15 αλογα παντως 1500 σχεδον χιλλιαρικο για fsi δε θα το εδινα.κι αν θα μπορει να τα βγαλει κι αυτα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ταξιδιωτη δεν υπαρχει απεχθεια για το tsi.

απο την στιγμη που τη φαγαμε με το fsi

γιατι η μαμα vw αμεσως τακοψε και εβγαλε

τα εκτος συναγωνισμου tsi-εμεις δηλαδη

τι πρεπει νακανουμε να τα πεταξουμε τα δικα μας?

η ειμαστε πλουσιοπαιδα να τα δωσουμε να παρουμε

τα πολυ γρηγορα tsi? απλα η vw για μενα ειναι η ποιο απαραδεκτη

εταιρια που υπαρχει για να μην πω ελεεινη γιατι δωσαμε 20.000 να παρουμε

fsi και οχι μονο μας κρεμασε με το να μην τα εξελιξει καθολου αλλα τα εκοψε

πολυ γρηγορα και με τα ιδια λεφτα που εμεις σκασαμε σαν καραγκιοζηδες

αγοραζεις το πολυ ποιο γρηγορο tsi.και φυσικα οι βελτιωτες ουτεν καν ασχολουνται

πλεον με τα fsi αλλα μονο με ta tsi που βελτιωνονται για πλακα και με λιγα λεφτα

ενω εμεις αισθανομαστε οτι εχουμε αυτοκινητο περασμενης δεκαετιας απο αποψη επιδοσεων.

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
ενω εμεις αισθανομαστε οτι εχουμε αυτοκινητο περασμενης δεκαετιας απο αποψη επιδοσεων.

Ας κρατούσες την alfa romeo την 4πορτη :lol: ρε καλύτερα ......τι μας πρήζεις τώρα?????? οοοοΟΟΟοοΟοΟΟ

:lol:tongue.gif

upyours.gifupyours.gifupyours.gifupyours.gifupyours.gifupyours.gif

Link to comment
Share on other sites

εσυ ρε αναπηρη ακριδα

μπας και σου κανε sex καμια

alfa και τα λες αυτα?????

χαχαχαχχαχαχχααχχαχχααχχα :thumbsup: :thumbsup: :heart:

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
εσυ ρε αναπηρη ακριδα

μπας και σου κανε sex καμια

alfa και τα λες αυτα?????

χαχαχαχχαχαχχααχχαχχααχχα :lol: :lol: :lol:

:lol:

Δυο φορές η παλιά η 145 ....ήμουν με το 3άρι ;):lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

φιλε ταξιδιωτη δεν υπαρχει απεχθεια για το tsi.

απο την στιγμη που τη φαγαμε με το fsi

γιατι η μαμα vw αμεσως τακοψε και εβγαλε

τα εκτος συναγωνισμου tsi-εμεις δηλαδη

τι πρεπει νακανουμε να τα πεταξουμε τα δικα μας?

η ειμαστε πλουσιοπαιδα να τα δωσουμε να παρουμε

τα πολυ γρηγορα tsi? απλα η vw για μενα ειναι η ποιο απαραδεκτη

εταιρια που υπαρχει για να μην πω ελεεινη γιατι δωσαμε 20.000 να παρουμε

fsi και οχι μονο μας κρεμασε με το να μην τα εξελιξει καθολου αλλα τα εκοψε

πολυ γρηγορα και με τα ιδια λεφτα που εμεις σκασαμε σαν καραγκιοζηδες

αγοραζεις το πολυ ποιο γρηγορο tsi.και φυσικα οι βελτιωτες ουτεν καν ασχολουνται

πλεον με τα fsi αλλα μονο με ta tsi που βελτιωνονται για πλακα και με λιγα λεφτα

ενω εμεις αισθανομαστε οτι εχουμε αυτοκινητο περασμενης δεκαετιας απο αποψη επιδοσεων.

φιλε μου δεν εχω τι να πω,εχεις απο λυτο δικιο,περυσι ειχα παρει ενα διλητρο eos fsi,την καταλαβα την δουλεια και το εστειλα το γρηγοροτερο,ασχετα του οτι δεν με ειχε τρελανει κιολας.

η vw οντως μας εχει στειλει τον τελευταιο χρονο και περισσοτερο πολλοι απο μας νιωθουμε σαν πειραματοζωα με τις συνεχες διαφορετικες χαρτογραφησεις του tsi.αστα να πανε.

Link to comment
Share on other sites

φιλε ταξιδιωτη δεν υπαρχει απεχθεια για το tsi.

απο την στιγμη που τη φαγαμε με το fsi

γιατι η μαμα vw αμεσως τακοψε και εβγαλε

τα εκτος συναγωνισμου tsi-εμεις δηλαδη

τι πρεπει νακανουμε να τα πεταξουμε τα δικα μας?

η ειμαστε πλουσιοπαιδα να τα δωσουμε να παρουμε

τα πολυ γρηγορα tsi? απλα η vw για μενα ειναι η ποιο απαραδεκτη

εταιρια που υπαρχει για να μην πω ελεεινη γιατι δωσαμε 20.000 να παρουμε

fsi και οχι μονο μας κρεμασε με το να μην τα εξελιξει καθολου αλλα τα εκοψε

πολυ γρηγορα και με τα ιδια λεφτα που εμεις σκασαμε σαν καραγκιοζηδες

αγοραζεις το πολυ ποιο γρηγορο tsi.και φυσικα οι βελτιωτες ουτεν καν ασχολουνται

πλεον με τα fsi αλλα μονο με ta tsi που βελτιωνονται για πλακα και με λιγα λεφτα

ενω εμεις αισθανομαστε οτι εχουμε αυτοκινητο περασμενης δεκαετιας απο αποψη επιδοσεων.

Πανο εχεις δικιο σε αυτο που λες...

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η VW οχι μονο με την δικη σας περιπτωση αλλα και με αλλες.

Τον TSI τον εχει βγαλει σε δεκα παραλαγες σε δεκα διαφορετικες εκδοσεις...

Θα ξεχασω Golf Sportline, Golf Gt 170, Golf TSI 140, τωρα Golf GT 140 και 170, αλλες μασκες, αλλα φρυδια και εχουμε χασει τον μπουσουλα ακομα και εμεις που τα εχουμ αγορασει.

Μαρκετινγκ του κ@λου...

Link to comment
Share on other sites

Μαρκετινγκ του κ@λου...

Λεεεεεεεεεεεες tongue.gif ? Εγω μετα απο ενα μηνσ που αγορασα το Golf TSI 140 Sportline, το εφερε με νεα μασκα ως GT SPORT. fire.giffire.gif

Link to comment
Share on other sites

Απο δω και περα να φροντισει η VW να κραταει τα ιδια αυτοκινητα 10 χρονια για να μην χανουν την μεταπωλητικη αξια τους τα δικα μας αμαξια...

Εγω ειχα ενα Golf ΙΙΙ τι εβγαλε η ηλιθια VW το IV kai to V...ακομα το παλιο επρεπε να πουλαει για να μην το σκοτωσω κοψοχρονια...

Αν κανεις ειναι εμπορος ψυγειων, τηλεορασεων κτλ κτλ να μην φερνει καινουργια μοντελα για να μην χανουν τα παλια την αξια τους...

Σοβαρευτειτε.....

Εμποριο ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Απο δω και περα να φροντισει η VW να κραταει τα ιδια αυτοκινητα 10 χρονια για να μην χανουν την μεταπωλητικη αξια τους τα δικα μας αμαξια...

Εγω ειχα ενα Golf ΙΙΙ τι εβγαλε η ηλιθια VW το IV kai to V...ακομα το παλιο επρεπε να πουλαει για να μην το σκοτωσω κοψοχρονια...

Αν κανεις ειναι εμπορος ψυγειων, τηλεορασεων κτλ κτλ να μην φερνει καινουργια μοντελα για να μην χανουν τα παλια την αξια τους...

Σοβαρευτειτε.....

Εμποριο ειναι...

Εμπόριο είναι ...αλλά δεν σέβεται τον καταναλωτή...και για αυτό φταίμε εμείς που τα ξανααγοράζουμε...

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σε σεβοταν αμα δεν ειχε σωστο after sale ( οχι οτι εχει αλλα αλλο λεμε εδω)

Ισα ισα που σε σεβεται γιατι σου παρεχει καθε στιγμη το καλυτερο προιον...

και το 1.6FSi οταν βγηκε πρωτο στα τεστ ηταν σε σχεση με astra και focus.

και το TSI ομοιως ειναι....

σιγουρα δεν μπορω να θεωρησω ελειψη σεβασμου το να βελτιωνει συνεχεια τα προιοντα της...

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σε σεβοταν αμα δεν ειχε σωστο after sale ( οχι οτι εχει αλλα αλλο λεμε εδω)

Ισα ισα που σε σεβεται γιατι σου παρεχει καθε στιγμη το καλυτερο προιον...

και το 1.6FSi οταν βγηκε πρωτο στα τεστ ηταν σε σχεση με astra και focus.

και το TSI ομοιως ειναι....

σιγουρα δεν μπορω να θεωρησω ελειψη σεβασμου το να βελτιωνει συνεχεια τα προιοντα της...

After sale δεν εχει το μονο σιγουρο.

Συμφωνοι ,δε λεω, να βελτιωνει τα προιοντα της αλλα αφενος τον 1,6 οχι μονο δεν τον βελτιωσε αλλα τον κατηργησε (ενταξει τι να κανουμε ουτε η πρωτη εταιρια ειναι ουτε η τελευταια)

και αφετερου το να αλλαζει ονομασιες εμπορικες και μια μασκα μπροστα "ανα μηνα" (που λεει ο λογος) , με συγχωρεις αλλα δεν το θεωρω "βελτιωση" αυτο.

Και να πω οτι δεν πουλουσε το αυτοκινητο, παει στο διαολο....τελος παντων.

Τετοιο μπαχαλο καιρο ειχα να δω (στο θεμα μαρκετινγκ) απο εταιρια του "αυτου" κυρους.(οποιο και αν ειναι αυτο :) )

Και συγγνωμη αλλα τα αυτοκινητα δεν ειναι ουτε τηλεορασεις ,ουτε ψυγεια...Εκτος και αν εσυ και ο οποιοσδηποτε με την ιδια ευκολια βρισκεις 23000 ευρω οπως 300 και 400.

Ακομη και τα facelift που εφαρμοζουν αλλες εταιριες ξερεις οτι θα γινουν σε οριζοντα 2-2,5-3 χρονια απο την εμφανιση του μοντελου και αναλογα πραττεις.

Edited by Renaissance
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σε σεβοταν αμα δεν ειχε σωστο after sale ( οχι οτι εχει αλλα αλλο λεμε εδω)

Ισα ισα που σε σεβεται γιατι σου παρεχει καθε στιγμη το καλυτερο προιον...

και το 1.6FSi οταν βγηκε πρωτο στα τεστ ηταν σε σχεση με astra και focus.

και το TSI ομοιως ειναι....

σιγουρα δεν μπορω να θεωρησω ελειψη σεβασμου το να βελτιωνει συνεχεια τα προιοντα της...

Το αν με σέβεται η εταιρία φαίνεται με την μέχρι τώρα συμπεριφορά της απένατί μου....όσο για τα προιόντα και την βελτίωσή τους ...όταν δίνεις 22000 ευρώ σίγουρα είναι υποχρέωση της εταιρίας να σου παρέχει ένα προιόν πολύ καλής ποιότητας...καλύτερο από ενός αυτοκινήτου 17 και 18000 ευρώ...όσο για το αν μου παρέχει το καλύτερο προιόν θα διαφωνίσω λίγο ...αλλά τελος πάντων...πχ. αμάξι 22000 και τρίζει το μισό ταμπλό σε κάθε λακούβα από την πρώτη μέρα που το πήρα....και η απάντηση του υπεύθυνου....''μην σε απασχολεί έτσι κάνουν όλα''.....

Link to comment
Share on other sites

Πανο εχεις δικιο σε αυτο που λες...

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η VW οχι μονο με την δικη σας περιπτωση αλλα και με αλλες.

Τον TSI τον εχει βγαλει σε δεκα παραλαγες σε δεκα διαφορετικες εκδοσεις...

Θα ξεχασω Golf Sportline, Golf Gt 170, Golf TSI 140, τωρα Golf GT 140 και 170, αλλες μασκες, αλλα φρυδια και εχουμε χασει τον μπουσουλα ακομα και εμεις που τα εχουμ αγορασει.

Μαρκετινγκ του κ@λου...

Δεν βλέπω που είναι το κακό και σίγουρα δεν είναι και πρωτόγνωρο για την VW. Για παράδειγμα, στο Golf 4, έβγαλε 7 (!!!) εκδόσεις στον 1900άρι πετρελαιοκινητήρα.( http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Go...#Diesel_engines )

Απο 68, εώς 150 ίππους. Και δεν ήταν όλοι με την ίδια τεχνολογία.

Το να υπάρχουν πολλές εκδόσεις δεν το βρίσκω κακό, δεν ενοχλεί. Κακές βρίσκω ενέργειες "τύπου 1.6 FSI". Δεν θα πρεπε τουλάχιστον οι Γερμανοί να αιφνιδιάζουν μ αυτόν τον τρόπο τους πελάτες τους...

Link to comment
Share on other sites

Απο δω και περα να φροντισει η VW να κραταει τα ιδια αυτοκινητα 10 χρονια για να μην χανουν την μεταπωλητικη αξια τους τα δικα μας αμαξια...

Εγω ειχα ενα Golf ΙΙΙ τι εβγαλε η ηλιθια VW το IV kai to V...ακομα το παλιο επρεπε να πουλαει για να μην το σκοτωσω κοψοχρονια...

Αν κανεις ειναι εμπορος ψυγειων, τηλεορασεων κτλ κτλ να μην φερνει καινουργια μοντελα για να μην χανουν τα παλια την αξια τους...

Οταν πρωτο λανσαρισε τον TSI ειχε την εκδοση GT 170 και Sportline 140 για περιπου ενα χρονο.

Μετα απο κανα 8μηνο την GT 140 και GT 170 με αλλη μασκα.

Τωρα μετα απο 1 χρονο καταργει το GT 170...

Θεωρεις τοσες αλλαγες σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα σωστες και οτι σεβονται τον αγοραστη ενος Golf...

Αν δουμε την Opel και την Ford με το Astra και το Focus (και μην πεταχτει κανενας εξυπνακιας και πει ''ας αγοραζες Opel ή Ford :lol: ) θα δει οτι εκαναν ενα Facelift σε καποιο χρονικο σημειο και συνεχισαν.

Δεν εγινε αυτος ο χαμος με τα μοτερ και τις εκδοσεις και τις μασκες κτλ...

Εχω βρεθει σε συζητησεις με φιλους οπου μιλαμε για τα αμαξια μας και καμια φορα με ρωτανε για τα αλογα που βγαζει το αυτοκινητο τις εκδοσεις και τι ειναι το 122αρι ή 140αρι (γιατι μην κοιτατε που εμεις μεσα στο φορουμ παρακολουθουμε τις εξελιξεις) και ακομα και εγω στην προσπαθεια μου να τους εξηγησω μπερδευομαι...

Οποτε πιστευω οτι εμεις, ειμαστε σοβαροι, αλλοι μου φαινεται εχουν χασει τη μπαλα και δεν πανε καλα με αποτελεσμα να μας ξενερωνουν...

Οσο για το after sales θα το γνωρισω απο κοντα σε κανα 2μηνο και θα σας μεταφερω τις εντυπωσεις απο την γνωριμια μας... tongue.giftongue.giftongue.gif

Υ.Γ. 1

Ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι τωρα με το Golfaki μου (TSI 140)...

Υ.Γ. 2

Sorry για το off και large topic

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

After sale δεν εχει το μονο σιγουρο.

Συμφωνοι ,δε λεω, να βελτιωνει τα προιοντα της αλλα αφενος τον 1,6 οχι μονο δεν τον βελτιωσε αλλα τον κατηργησε (ενταξει τι να κανουμε ουτε η πρωτη εταιρια ειναι ουτε η τελευταια)

και αφετερου το να αλλαζει ονομασιες εμπορικες και μια μασκα μπροστα "ανα μηνα" (που λεει ο λογος) , με συγχωρεις αλλα δεν το θεωρω "βελτιωση" αυτο.

Και να πω οτι δεν πουλουσε το αυτοκινητο, παει στο διαολο....τελος παντων.

Τετοιο μπαχαλο καιρο ειχα να δω (στο θεμα μαρκετινγκ) απο εταιρια του "αυτου" κυρους.(οποιο και αν ειναι αυτο :blink: )

Και συγγνωμη αλλα τα αυτοκινητα δεν ειναι ουτε τηλεορασεις ,ουτε ψυγεια...Εκτος και αν εσυ και ο οποιοσδηποτε με την ιδια ευκολια βρισκεις 23000 ευρω οπως 300 και 400.

Ακομη και τα facelift που εφαρμοζουν αλλες εταιριες ξερεις οτι θα γινουν σε οριζοντα 2-2,5-3 χρονια απο την εμφανιση του μοντελου και αναλογα πραττεις.

εμ ετσι ειναι γιαυτο χανει συνεχεια πελατες

απο τα αδερφακια seat kai scoda που και καλυτερο

aftersale εχουν ποιο σοβαρο service καλυτερες χρηματοδοτησεις

για το μεσο ελληνα και υποστηριζουν και παλιοτερους κινητηρες

και σε επιπεδο βελτιωσεων ειναι πολυ μπροστα απο την μαμα vw

που πολες φορες λειτουργει εκβιαστηκα σε επιπεδο βελτιωσεων

με τυρακι την εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

εμ ετσι ειναι γιαυτο χανει συνεχεια πελατες

απο τα αδερφακια seat kai scoda που και καλυτερο

aftersale εχουν ποιο σοβαρο service καλυτερες χρηματοδοτησεις

για το μεσο ελληνα και υποστηριζουν και παλιοτερους κινητηρες

και σε επιπεδο βελτιωσεων ειναι πολυ μπροστα απο την μαμα vw

που πολες φορες λειτουργει εκβιαστηκα σε επιπεδο βελτιωσεων

με τυρακι την εγγυηση.

++++μφωνω και επαυξανω tongue.gif

Να προσθεσω οτι η skoda εχει ατοκο διακανονισμο δωσεων μεχρι 60, στο βελτιωνει εφοσον γινεται και θελεις, χωρις να εχεις τον φοβο της εγγυησης, αν δεν κανω λαθος.

Link to comment
Share on other sites

++++μφωνω και επαυξανω tongue.gif

Να προσθεσω οτι η skoda εχει ατοκο διακανονισμο δωσεων μεχρι 60, στο βελτιωνει εφοσον γινεται και θελεις, χωρις να εχεις τον φοβο της εγγυησης, αν δεν κανω λαθος.

:o

και η seat!!!!

Link to comment
Share on other sites

φιλε ταξιδιωτη δεν υπαρχει απεχθεια για το tsi.

απο την στιγμη που τη φαγαμε με το fsi

γιατι η μαμα vw αμεσως τακοψε και εβγαλε

τα εκτος συναγωνισμου tsi-εμεις δηλαδη

τι πρεπει νακανουμε να τα πεταξουμε τα δικα μας?

η ειμαστε πλουσιοπαιδα να τα δωσουμε να παρουμε

τα πολυ γρηγορα tsi? απλα η vw για μενα ειναι η ποιο απαραδεκτη

εταιρια που υπαρχει για να μην πω ελεεινη γιατι δωσαμε 20.000 να παρουμε

fsi και οχι μονο μας κρεμασε με το να μην τα εξελιξει καθολου αλλα τα εκοψε

πολυ γρηγορα και με τα ιδια λεφτα που εμεις σκασαμε σαν καραγκιοζηδες

αγοραζεις το πολυ ποιο γρηγορο tsi.και φυσικα οι βελτιωτες ουτεν καν ασχολουνται

πλεον με τα fsi αλλα μονο με ta tsi που βελτιωνονται για πλακα και με λιγα λεφτα

ενω εμεις αισθανομαστε οτι εχουμε αυτοκινητο περασμενης δεκαετιας απο αποψη επιδοσεων.

Συμφωνώ και εγώ με τον φίλο και είμαι ήδη στην λίστα με τους απογοητευμένους από την VW. machinegun.gifknife.gifknife.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.