nikdev Posted February 4, 2018 Report Share Posted February 4, 2018 Στροφαλο μετρησες;Πες τα πιο αναλυτικα Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted December 17, 2020 Report Share Posted December 17, 2020 (edited) Καλησπέρα, Σας παραθέτω από προσωπική εμπειρία πως αντιμετώπισα την δική μου περίπτωση. Υπόψιν δεν είχα σφάλμα στο διαγνωστικό. Όσοι έχεται τρέμουλο στο ρελαντί το πρωί και μετά αφού ζεσταθεί και σας κάνει ένα πολύ μικρό τρέμουλο το αυτοκίνητο (σαν μπουκομένο, ακούγεται πίσω στην εξάτμιση καλύτερα) σε GT SPORT 1.4 08 και μετά (με την αναβάθμιση) εγώ το αντιμετώπισα ως έξεις: Άλλαξα πολλαπλασιαστές σε BERU ZSE030 Επίσης άλλαξα μπουζί με διάκενο μικρό δηλαδή πχ 0.8 και όχι 0.9 των NGK R6R... Έριξα καθαριστικό μπεκ στο ντεπόζιτο και 100αρα τουλάχιστον 3 γεμίσματα. Έλεγχος στα τσιμουχάκια τον μπεκ ψεκασμού άλλα δεν χρειάστηκε αλλαγή. Καθάρισμα CARBON CLEAN θα κάνω άμεσα, το προτείνω. Άλλαξα τα λάδια και φίλτρο. Τσέκαρα το δίσκο πλατό αν έχει φαγωθεί κάνει ένα ψιλό ψιλό τρέμουλο από εκεί 101% και θα αλλαχτεί και αυτό άμεσα. Εαν εξακολουθεί να το κάνει σε σας μετά από όλα τα παραπάνω θα χρειαστεί βελτίωση με πρόγραμμα για ποιό πλούσιο μίγμα γιατί μπορεί να φταίει και αυτό. Εμένα είναι σωστό και δεν χρειάστηκε. Σε μένα εξαλείφθηκε εντελώς ούτε το πρωί έχω πρόβλημα ούτε μετά. RollsRoys το μοτέρ. *Συμβουλή από μηχανικό, πατάμε πάντα συμπλέκτη όταν χτυπάμε μίζα γιατί εάν ξεχαστούμε και έχουμε ταχύτητα κουμπομένη με το σκάσιμο υπάρχει πιθανότητα να πηδήξει δόντι η καδένα και μετά κάνει άλλα τρέμουλο και κροταλίζει το μοτέρ και άλλα χειρότερα... φτου φτου μακριά... Αυτά, πιστεύω να βοήθησα. Edited December 17, 2020 by vwdeo9 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted December 17, 2020 Report Share Posted December 17, 2020 6 hours ago , vwdeo9 said: Καλησπέρα, Σας παραθέτω από προσωπική εμπειρία πως αντιμετώπισα την δική μου περίπτωση. Υπόψιν δεν είχα σφάλμα στο διαγνωστικό. Όσοι έχεται τρέμουλο στο ρελαντί το πρωί και μετά αφού ζεσταθεί και σας κάνει ένα πολύ μικρό τρέμουλο το αυτοκίνητο (σαν μπουκομένο, ακούγεται πίσω στην εξάτμιση καλύτερα) σε GT SPORT 1.4 08 και μετά (με την αναβάθμιση) εγώ το αντιμετώπισα ως έξεις: Άλλαξα πολλαπλασιαστές σε BERU ZSE030 Επίσης άλλαξα μπουζί με διάκενο μικρό δηλαδή πχ 0.8 και όχι 0.9 των NGK R6R... Έριξα καθαριστικό μπεκ στο ντεπόζιτο και 100αρα τουλάχιστον 3 γεμίσματα. Έλεγχος στα τσιμουχάκια τον μπεκ ψεκασμού άλλα δεν χρειάστηκε αλλαγή. Καθάρισμα CARBON CLEAN θα κάνω άμεσα, το προτείνω. Άλλαξα τα λάδια και φίλτρο. Τσέκαρα το δίσκο πλατό αν έχει φαγωθεί κάνει ένα ψιλό ψιλό τρέμουλο από εκεί 101% και θα αλλαχτεί και αυτό άμεσα. Εαν εξακολουθεί να το κάνει σε σας μετά από όλα τα παραπάνω θα χρειαστεί βελτίωση με πρόγραμμα για ποιό πλούσιο μίγμα γιατί μπορεί να φταίει και αυτό. Εμένα είναι σωστό και δεν χρειάστηκε. Σε μένα εξαλείφθηκε εντελώς ούτε το πρωί έχω πρόβλημα ούτε μετά. RollsRoys το μοτέρ. *Συμβουλή από μηχανικό, πατάμε πάντα συμπλέκτη όταν χτυπάμε μίζα γιατί εάν ξεχαστούμε και έχουμε ταχύτητα κουμπομένη με το σκάσιμο υπάρχει πιθανότητα να πηδήξει δόντι η καδένα και μετά κάνει άλλα τρέμουλο και κροταλίζει το μοτέρ και άλλα χειρότερα... φτου φτου μακριά... Αυτά, πιστεύω να βοήθησα. Είσαι ο άνθρωπός μου, Επειδή περιγράφεις ακριβώς αυτό που με προβληματίζει καιρό τώρα, έχω το ίδιο αυτοκίνητο , μένω και στα Βριλήσσια, πες μου σε παρακαλώ που το πήγες ? Σε κανέναν από τα γνωστά συνεργεία της περιοχής ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted December 17, 2020 Report Share Posted December 17, 2020 (edited) 4 hours ago, COSTAS_ said: Είσαι ο άνθρωπός μου, Επειδή περιγράφεις ακριβώς αυτό που με προβληματίζει καιρό τώρα, έχω το ίδιο αυτοκίνητο , μένω και στα Βριλήσσια, πες μου σε παρακαλώ που το πήγες ? Σε κανέναν από τα γνωστά συνεργεία της περιοχής ? Όλα τα έκανα μόνος μου με καθοδήγηση από τον μηχανικό ξάδερφό μου πρώην εργαζόμενο στην ΚΑΡΕΝΤΑ με εξαίρεση το τσεκάριμσα του δίσκο πλατό στο CRS Ηρακλείτου Πάντως ένα απειροελάχιστο τρέμουλο το έχουν όλα. Στο δικό μου έχει και τώρα (Μόνο ψείρας υπερσχολαστικός σαν εμένα) το καταλαβαίνει όμως. Τα υπόλοιπα τα έκανα μόνος λόγο δουλειάς αν και δεν είμαι μηχανικός τείνω να γίνω με αυτό το αυτοκίνητο . Βέβαια ανάλογα την συντήρηση και την χρήση που έχει γίνει διαφέρει και η περίπτωση. Σε κάποια ας πούμε θέλει μόνο αναβάθμιση για καλύτερο μίγμα, σε άλλα μπορεί να ειναι και θέμα ξεχηλωμένης καδένας (συνήθως ακούγετε) σε άλλα κακη ποιότητα βενζίνης, πρέπει να δοκιμαστούν όλα (αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα) εγώ τώρα το ψείρισα απο μόνος μου αρκετά και το πέτυχα. Πάντως κάτι σοβαρό δεν είναι απλά είναι σπαστικό όταν το κάνει έντονα. *Επίσης κάτι που παρέλειψα να πω μπορεί να θέλει καθάρισμα η πεταλούδα και ρύθμιση, εγώ θα το κάνω κάποια στιγμή να είμαι σίγουρος. Edited December 18, 2020 by vwdeo9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted December 18, 2020 Report Share Posted December 18, 2020 Ωραία. Για πες μου, ποια μπουζι έβαλες ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdeo9 Posted December 18, 2020 Report Share Posted December 18, 2020 (edited) 5 hours ago, COSTAS_ said: Ωραία. Για πες μου, ποια μπουζι έβαλες ? Αρχικά έβαλα τα NGK PZFR6R 5758 άλλα ήταν με το 0.9 διάκενο και έτρεμε λίγο όποτε τα άλλαξα τις προάλλες με BOSCH FR6H133 0.8 διάκενο ιριδιου Είναι πολύ καλά. Βέβαια εγώ ζαχάρονα τα CHAMPION iridium με 0.7 άλλα δεν τα έβρισκα εδώ. Edited December 18, 2020 by vwdeo9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COSTAS_ Posted December 18, 2020 Report Share Posted December 18, 2020 Μετά από μια ερώτηση στον Χρήστο (CRS), είχα πρόβλημα με τις βάσεις του κινητήρα τις οποίες μου τις άλλαξε και σταμάτησε το πρόβλημα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris91 Posted December 18, 2020 Report Share Posted December 18, 2020 Στoν twincharger καλό είναι να μην κάνετε πειράματά με τα μπουζί τα ngk sizfr6b8eg που δίνει η vw είναι η καλύτερη λύση ιδίως για μαμά μοτέρ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gousias Posted December 19, 2020 Report Share Posted December 19, 2020 Μετά από μια ερώτηση στον Χρήστο (CRS), είχα πρόβλημα με τις βάσεις του κινητήρα τις οποίες μου τις άλλαξε και σταμάτησε το πρόβλημα. Και σε Polo με αλλαγή βάσεων σταμάτησε όλο το «χορευτικό» τρέμουλο! Από την άλλη κάποιες φορές μπορεί να καθορίζονται και από άλλους παράγοντες από ότι φαίνεται με τις παραπάνω εμπειρίες μελών.Αυτό που ήθελα να ρωτήσω, αλλαγή μπουζί με μικρότερο διάκενο σε ποιους κινητήρες προτείνεται; ( πχ σε παλιούς MPI; ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...