Jump to content
Guest dsouras

Golf 5/6 1.4 Tsi - M23 Ανάκληση & Update [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

Αντιμετωπίζω ένα προβληματάκι με το golfaki μου. Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum σας και θα ήθελα την βοήθειά σας.

Έχω ένα golfaki 1.4 TSI με τους 140hp.

Πήγα λοιπόν πριν ένα μήνα περίπου να του κάνω το πρώτο του service(λυπαντικό) και μου πρότειναν μία αναβάθμιση του κινητήρα(χαρτογράφηση εκ νέου).

Ενώ, ρώτησα λεπτομέρειες και πληροφορίες σχετικά με αυτήν την υποτηθέμενη αναβάθμιση,

ο υπεύθυνος σύμβουλος μου είπε χαρακτηριστικά, ότι ούτε αυτός ήξερε ακριβώς και ότι δεν θα είχε πολλές αλλαγές το πριν με το μετα...

Βελτιώνοντας έτσι την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όσο έχει να κάνει πάντα με τον κινητήρα, έτσι και δέκτηκα.

Μετά λύπης μου, μετά το service κατάλαβα ότι το αμάξι όχι απλά δεν βελτιώθηκε, αλλά του έριξαν σημαντικά τόσο την ροπή, όσο και την ιπποδύναμη(140hp έχει και τώρα, αλλά δεν τα βγάζει όπως πριν) και δεν υπερβάλλω καθόλου-πιστέψτε το.

Με τα πολλά, ξαναπηγαίνω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και κάνω μια μικρή αναστάτωση...

Ζητώντας να μου φέρουν το αυτοκίνητο στην αρχική του κατάσταση.

Μου έβαλαν ένα άλλο πρόγραμμα από το CD 42(για όποιον ξέρει), λέγοντάς μου ότι το αμάξι το έφεραν στην αρχική του κατάσταση...

Αλλά δυστυχώς, ΟΧΙ. Το αμάξι δεν είναι ούτε τώρα, οπώς πριν.

Το αμάξι έχει χάσει το νεύρο του... και η ροπή του πέφτει ραγδαία στις υψηλές στροφές στην 5η & 6η...

Επίσης ανέβηκε και η μέση κατανάλωσή του...

Επίσης δεν υποστηρίζει καθόλου την 6η ταχύτητα, αφού όταν την βάζω πέφτουν οι στροφές του κινητήρα και τα χλμ συνεπώς.

Λυπάμαι γιατί άν ήθελα ένα πιο ήρεμο αυτοκίνητο, θα έπαιρνα κάτι άλλο, και όχι να γίνεται όλο αυτό το παραμύθι από την VW...

Γιατί τέλος, έμαθα ότι αυτό γίνεται από τα κεντρικά της VW, μήπως όχι όμως?, για να αυξήσουν την διάρκεια ζωής και την αξιοποιστία των κινητήρων 1.4 TSI.... Ποιος ξέρει τους πραγματικούς λόγους...

Παρακαλώ, όποιος γνωρίζει παραπάνω επί του θέματος ας ενημερώσει όλους τους φίλους που έχουν 1.4 TSI golfakia.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

Υ.Γ. Συγχωρέστε με για τα τυχόν ορθογραφικά λάθη.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

Αντιμετωπίζω ένα προβληματάκι με το golfaki μου. Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum σας και θα ήθελα την βοήθειά σας.

Έχω ένα golfaki 1.4 TSI με τους 140hp.

Πήγα λοιπόν πριν ένα μήνα περίπου να του κάνω το πρώτο του service(λυπαντικό) και μου πρότειναν μία αναβάθμιση του κινητήρα(χαρτογράφηση εκ νέου).

Ενώ, ρώτησα λεπτομέρειες και πληροφορίες σχετικά με αυτήν την υποτηθέμενη αναβάθμιση,

ο υπεύθυνος σύμβουλος μου είπε χαρακτηριστικά, ότι ούτε αυτός ήξερε ακριβώς και ότι δεν θα είχε πολλές αλλαγές το πριν με το μετα...

Βελτιώνοντας έτσι την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όσο έχει να κάνει πάντα με τον κινητήρα, έτσι και δέκτηκα.

Μετά λύπης μου, μετά το service κατάλαβα ότι το αμάξι όχι απλά δεν βελτιώθηκε, αλλά του έριξαν σημαντικά τόσο την ροπή, όσο και την ιπποδύναμη(140hp έχει και τώρα, αλλά δεν τα βγάζει όπως πριν) και δεν υπερβάλλω καθόλου-πιστέψτε το.

Με τα πολλά, ξαναπηγαίνω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και κάνω μια μικρή αναστάτωση...

Ζητώντας να μου φέρουν το αυτοκίνητο στην αρχική του κατάσταση.

Μου έβαλαν ένα άλλο πρόγραμμα από το CD 42(για όποιον ξέρει), λέγοντάς μου ότι το αμάξι το έφεραν στην αρχική του κατάσταση...

Αλλά δυστυχώς, ΟΧΙ. Το αμάξι δεν είναι ούτε τώρα, οπώς πριν.

Το αμάξι έχει χάσει το νεύρο του... και η ροπή του πέφτει ραγδαία στις υψηλές στροφές στην 5η & 6η...

Επίσης ανέβηκε και η μέση κατανάλωσή του...

Επίσης δεν υποστηρίζει καθόλου την 6η ταχύτητα, αφού όταν την βάζω πέφτουν οι στροφές του κινητήρα και τα χλμ συνεπώς.

Λυπάμαι γιατί άν ήθελα ένα πιο ήρεμο αυτοκίνητο, θα έπαιρνα κάτι άλλο, και όχι να γίνεται όλο αυτό το παραμύθι από την VW...

Γιατί τέλος, έμαθα ότι αυτό γίνεται από τα κεντρικά της VW, μήπως όχι όμως?, για να αυξήσουν την διάρκεια ζωής και την αξιοποιστία των κινητήρων 1.4 TSI.... Ποιος ξέρει τους πραγματικούς λόγους...

Παρακαλώ, όποιος γνωρίζει παραπάνω επί του θέματος ας ενημερώσει όλους τους φίλους που έχουν 1.4 TSI golfakia.

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

Υ.Γ. Συγχωρέστε με για τα τυχόν ορθογραφικά λάθη.

φίλε μου πιθανά να φταίει Ν75 και σκάστρα...και όχι το update. ...και σε μένα το ίδιο είχε συμβεί ...

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου πιθανά να φταίει Ν75 και σκάστρα...και όχι το update. ...και σε μένα το ίδιο είχε συμβεί ...

Τι είναι αυτό ρε φιλαράκι? Δώς μου παραπάνω πληροφορίες, γιατί δεν είμαι και πολύ σχετικός με το θέμα..

Αυτά καλύπτονται από την εγγύηση....??

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων..

Link to comment
Share on other sites

Τι είναι αυτό ρε φιλαράκι? Δώς μου παραπάνω πληροφορίες, γιατί δεν είμαι και πολύ σχετικός με το θέμα..

Αυτά καλύπτονται από την εγγύηση....??

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων..

Πλέον τις καλύπτει η εγγύηση τις δύο αυτές βαλβίδες. Οπότε πας στην αντιπροσωπία και τους λες να σου αλλάξουν την βαλβίδα Ν75 και τη σκάστρα σου. Θεωρώ πως θα λυθεί το πρόβλημά σου. Αλλά ακόμα και να μην είναι αυτό το πρόβλημα καλό θα κάνεις να τις αλλάξεις γιατί οι καινούργιες είναι πιο βελτιωμένες..και θα δεις διαφορά στο δρόμο. Μήπως κάνει και κόμπιασμα στις 2800 στροφές?

Link to comment
Share on other sites

Πλέον τις καλύπτει η εγγύηση τις δύο αυτές βαλβίδες. Οπότε πας στην αντιπροσωπία και τους λες να σου αλλάξουν την βαλβίδα Ν75 και τη σκάστρα σου. Θεωρώ πως θα λυθεί το πρόβλημά σου. Αλλά ακόμα και να μην είναι αυτό το πρόβλημα καλό θα κάνεις να τις αλλάξεις γιατί οι καινούργιες είναι πιο βελτιωμένες..και θα δεις διαφορά στο δρόμο. Μήπως κάνει και κόμπιασμα στις 2800 στροφές?

Όχι φίλε μου το αυτοκίνητο έχει γίνει πάρα πολύ γραμμικό, τι εννοώ με αυτό?

Ότι στο ανέβασμα των στροφών ανεβαίνουν γραμμικά~ομαλά οι στροφές του κινητήρα, και τα χλμ.

Η ροπή του δεν ειναι όπως πριν....

Σαν να οδηγάς άλλο αυτοκίνητο.

Τελική δεν έχει το αυτοκίνητο, ότι πάει με 5η γύρω στα 210... που πριν έπιανε τα 200 με 4η και σε πολύ λίγο χρόνο.

Η 6η δεν κρατά τα χλμ, δεν το συζητώ για ρεπρίζ...

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Όχι φίλε μου το αυτοκίνητο έχει γίνει πάρα πολύ γραμμικό, τι εννοώ με αυτό?

Ότι στο ανέβασμα των στροφών ανεβαίνουν γραμμικά~ομαλά οι στροφές του κινητήρα, και τα χλμ.

Η ροπή του δεν ειναι όπως πριν....

Σαν να οδηγάς άλλο αυτοκίνητο.

Τελική δεν έχει το αυτοκίνητο, ότι πάει με 5η γύρω στα 210... που πριν έπιανε τα 200 με 4η και σε πολύ λίγο χρόνο.

Η 6η δεν κρατά τα χλμ, δεν το συζητώ για ρεπρίζ...

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον.

όχι ρε συ ...μετά τα 180 ψοφάει το αμάξι είναι φυσιολογικό...τα 210 τα πιάνει με δυσκολία και τα 220 με ακόμα περισσσότερη είναι λογικό....κοντερίσια πάντα...τα 200 με 4η και σε λίγο χρόνο....πολύ σχετικό....και μάλλον λίγο υπερβολικό......πάντως άλλαξε τις βαλβίδες ...μάλλον αυτό είναι το πρόβλημά σου...

Link to comment
Share on other sites

όχι ρε συ ...μετά τα 180 ψοφάει το αμάξι είναι φυσιολογικό...τα 210 τα πιάνει με δυσκολία και τα 220 με ακόμα περισσσότερη είναι λογικό....κοντερίσια πάντα...τα 200 με 4η και σε λίγο χρόνο....πολύ σχετικό....και μάλλον λίγο υπερβολικό......πάντως άλλαξε τις βαλβίδες ...μάλλον αυτό είναι το πρόβλημά σου...

Ρε φίλε δεν έχω λόγο να σου πώ ψέματα, εξάλλου ξέρεις το αμάξι, το αμάξι πριν φύσαγε... δεν σου κάνω πλάκα.

Θα το κοιτάξω πάντως αυτό με τις βαλβίδες.. Να'σαι καλά..

Αν και που μίλησα με έναν υπεύθυνο από την εταιρία του γενικού αντιπροσώπου της VW στην Ελλάδα, μου είπε ότι όντως αυτή η ανάκληση ρίχνει το αυτοκίνητο.

Τι να πω? Ειδομεν...

Link to comment
Share on other sites

Πλέον τις καλύπτει η εγγύηση τις δύο αυτές βαλβίδες. Οπότε πας στην αντιπροσωπία και τους λες να σου αλλάξουν την βαλβίδα Ν75 και τη σκάστρα σου. Θεωρώ πως θα λυθεί το πρόβλημά σου. Αλλά ακόμα και να μην είναι αυτό το πρόβλημα καλό θα κάνεις να τις αλλάξεις γιατί οι καινούργιες είναι πιο βελτιωμένες..και θα δεις διαφορά στο δρόμο. Μήπως κάνει και κόμπιασμα στις 2800 στροφές?

Καλα μην εισαι και πολυ σιγουρος οτι θα σου βαλουν τις καινουργιες.Αν εχουν στοκ απο τα παλια καπως πρεπει να φυγουν.Οσον αφορα την πτωση της αποδοσης που εχει ο φιλος πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο.Εχω ακουσει απο μερικα παιδια οτι το δεν νιωθουν αυτο το ξεσπασμα που εκανε και οτι εχει γινει πιο ομαλη η αλλαγη απο κομπρεσορα σε τουρμπο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εχει γινει πιο αργο το αυτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Καλα μην εισαι και πολυ σιγουρος οτι θα σου βαλουν τις καινουργιες.Αν εχουν στοκ απο τα παλια καπως πρεπει να φυγουν.Οσον αφορα την πτωση της αποδοσης που εχει ο φιλος πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο.Εχω ακουσει απο μερικα παιδια οτι το δεν νιωθουν αυτο το ξεσπασμα που εκανε και οτι εχει γινει πιο ομαλη η αλλαγη απο κομπρεσορα σε τουρμπο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εχει γινει πιο αργο το αυτοκινητο.

Φίλε μου ειλικρινά όχι απλά έχει γίνει πιο αργό το αυτοκίνητο, αλλά μην σου πώ ότι πάει ελαφρώς καλύτερα από το 1600 FSI.

Αυτή η ανάκληση διορθώνει το clutch μεταξύ compressora & turbo, αλλά χάνωντας πολύ ροπή....

Στην δικιά μου περίπτωση μάλλον "έχασα" κάποια βαλβίδα ή κάτι άλλο....

Link to comment
Share on other sites

Καλα μην εισαι και πολυ σιγουρος οτι θα σου βαλουν τις καινουργιες.Αν εχουν στοκ απο τα παλια καπως πρεπει να φυγουν.Οσον αφορα την πτωση της αποδοσης που εχει ο φιλος πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο.Εχω ακουσει απο μερικα παιδια οτι το δεν νιωθουν αυτο το ξεσπασμα που εκανε και οτι εχει γινει πιο ομαλη η αλλαγη απο κομπρεσορα σε τουρμπο αλλα αυτο δεν σημαινει οτι εχει γινει πιο αργο το αυτοκινητο.

Θεωρώ πως είναι αισθητή η διαφορά , τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία...όσο αναφορά τις βαλβίδες..., όσο για την πτώση του κινητήρα υπάρχει μια μικρή πτώση αλλά μην τρελαθούμε τα 200 δεν τα έπιανε χαλαρά ούτε και πριν...οπότε εαν αυτό είναι το πρόβλημα του παιδιού μάλλον τελικά δεν έχει κάτι το αυτοκίνητο.....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ειλικρινά όχι απλά έχει γίνει πιο αργό το αυτοκίνητο, αλλά μην σου πώ ότι πάει ελαφρώς καλύτερα από το 1600 FSI.

Αυτή η ανάκληση διορθώνει το clutch μεταξύ compressora & turbo, αλλά χάνωντας πολύ ροπή....

Στην δικιά μου περίπτωση μάλλον "έχασα" κάποια βαλβίδα ή κάτι άλλο....

¶λλαξε τις βαλβίδες...και θα φυσάει....

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ειλικρινά όχι απλά έχει γίνει πιο αργό το αυτοκίνητο, αλλά μην σου πώ ότι πάει ελαφρώς καλύτερα από το 1600 FSI.

Αυτή η ανάκληση διορθώνει το clutch μεταξύ compressora & turbo, αλλά χάνωντας πολύ ροπή....

Στην δικιά μου περίπτωση μάλλον "έχασα" κάποια βαλβίδα ή κάτι άλλο....

ΦΙΛΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ GOLG V GT ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΓΙΝΕ ΠΟΙΟ ΓΡΑΜΙΚΟ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΕΝ ΕΧΩ 200 ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΣΟΥ

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ GOLG V GT ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΓΙΝΕ ΠΟΙΟ ΓΡΑΜΙΚΟ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΜΕ ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΕΝ ΕΧΩ 200 ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΣΟΥ

Εγώ εδώ και 2-3 μέρες έχω παρατηρήσει οτι μεταξύ 3000 με 4000 στροφών το αμάξι (tsi140) κάνει κάποιο κομπιάσματα 3-4 φορές και μετά συνεχίζει να ανοίγει κανονικά...Λέτε να είναι η Ν75 ή φταίει η βενζίνα???

Link to comment
Share on other sites

Έκανα και γω την αναβάθμιση στο GOLF GT 170 που πλέον προβλέπεται στο επόμενο σέρβις όλων και η δύναμη δίνεται πολύ πιο γραμμικά, χωρίς ξεσπάσματα, χωρίς αδικαιολόγητα σπινιαρίσματα και κομπιάσματα, γενικότερα το αμάξι είναι πολύ πιο πολιτισμένο και το ίδιο γρήγορο. Απλά με την αναβάθμιση χάνει λίγο την άγρια αίσθηση και αυτό μάλλον θα χάλασε τον φίλο που έκανε την αναβάθμιση στο Golf 140.

Link to comment
Share on other sites

πηγαινε πες να κοιταξουν τις βαλβιδες.απο μονοι τους και να το δουν δεν θα πουν τπτ.

και σε εμενα ετσι εγινε.

με το προγραμμα το αμαξι χανει 3 αλογα.(τουλαχιστον το GT).υπαρχουν δυναμομετρησεις.ειναι πολυ μικρη η διαφορα για να γινει αισθητη.απο οτι λενε,με το update, "χαλαρωσαν" την λειτουργεια του κομπρεσορα.για αυτο και η απωλεια.η λειτουργεια του τουρμπο "ανεβηκε" λιγο,αλλα δεν μπορεσε να καλυψει τελειως την "απωλεια" του κομπρεσορα.

λογια του αρχιμηχανικου Λαρισας.

τις μλκιες "δεν ξερω τι αλλαξε στο update " που λενε τα μαστορια να τις βαλουν στον ...........,μαζι με το update ερχετε και χαρτι απο το εργοστασιο με τις καινουργιες παραμετρους.

το τελευταιο update (9971 αν θυμαμε καλα) δεν εχει cd,γινεται online απο το μηχανημα ,το οποιο συνδεεται στα κεντρικα.πως γινεται αυτο???

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΓΑ ΤΟ ΓΚΟΛΦΑΚΙ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΕΩΣ

ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΗΣΤΗ....

...ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΚΕΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΓΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ

ΣΥΝΕΠΩΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ....

ΑΛΛΑ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΕΡΒΙΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ΠΑΙΔΙΑ

ΠΗΓΑ Κ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE ΣΤΑ 7500 Κ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ UPDATE

ΤΟ ΕΚΑΝΑ

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΑΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΣΑΣ????

Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΒΟΙΔΙ??? :D

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ΠΑΙΔΙΑ

ΠΗΓΑ Κ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVICE ΣΤΑ 7500 Κ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ UPDATE

ΤΟ ΕΚΑΝΑ

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΑΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΣΑΣ????

Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΒΟΙΔΙ??? ;)

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥ.....Δεν νομιζω.....ΜΜΜΜΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥ!!! :lol::lol:

Φιλε Lancias μην παρεξηγηθεις ....φιλικα παντα.

Πάντως δεν ειναι τυχαιο που οι περισσοτεροι καταλαβαν διαφορα μετα τις αναβαθμισεις....τι να σου πω.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΜΟΥ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΩ! ^_^

ΠΗΓΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ Κ ΑΝΟΙΞΑ,,ΕΠΙΤΗΔΕΣ.....ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΛΙΓΟ....ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΜΕΝΟΣ......

ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΜΑ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ UPDATE ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...

ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥ.....Δεν νομιζω.....ΜΜΜΜΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥ!!! :lol::lol:

Φιλε Lancias μην παρεξηγηθεις ....φιλικα παντα.

Πάντως δεν ειναι τυχαιο που οι περισσοτεροι καταλαβαν διαφορα μετα τις αναβαθμισεις....τι να σου πω.. ;)

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΜΟΥ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΩ! :lol:

ΠΗΓΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ Κ ΑΝΟΙΞΑ,,ΕΠΙΤΗΔΕΣ.....ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΛΙΓΟ....ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΜΕΝΟΣ......

ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΜΑ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ UPDATE ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...

φιλε lancias, εχω ηδη αναφερει οτι με δυναμομετρηση πριν και μετα το update (επειδη κατι ειχαμε ακουσει για την "πτωση" ,και μιας και κανω σχεδον παντα δωρεαν τις μετρησεις:lol: :lol: )

το αμαξι εχασε 3 αλογα και 0,3 κιλα ροπη.

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

φιλε lancias, εχω ηδη αναφερει οτι με δυναμομετρηση πριν και μετα το update (επειδη κατι ειχαμε ακουσει για την "πτωση" ,και μιας και κανω σχεδον παντα δωρεαν τις μετρησεις:lol: :lol: )

το αμαξι εχασε 3 αλογα και 0,3 κιλα ροπη.

Μεχρι τις 3.000 στροφες οπου αναλαμβανει πληρως η τουρμπινα, τι παρατηρησατε στο διαγραμμα ροπης σε σχεση με πριν;

Υ.Γ. Εγω παντως ειμαι πολυ σκεπτικος σχετικα με την αναβαθμιση.Αν ισχυει αυτο σχετικα με τη λιγοτερη φθορα του κινητηρα τοτε αυτοι που βαζουν το προγραμμα με τα 205 αλογα θα πρεπει να κανουν το σταυρο τους μη σπασει.Δεν ειμαι σιγουρος αν οντως ο λογος ειναι η αξιοπιστια κι οχι απλα και μονο οι καταναλωση και οι ρυποι.Και δυστυχως ουτε καν στις αντιπροσωπειες δεν ξερουν για ποιο λογο την κανουν.Οσο για τη γραμμικοτητα...το αυτοκινητο ειναι ηδη πολυ γραμμικο για τουρμπο.Τα ξεσπασματακια που εχει σε καποιες στροφες εμενα προσωπικα μου αρεσουν.Μου δειχνουν οτι εχει νευρο το αμαξι.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Μεχρι τις 3.000 στροφες οπου αναλαμβανει πληρως η τουρμπινα, τι παρατηρησατε στο διαγραμμα ροπης σε σχεση με πριν;

εκει ειναι η πτωση.τον κομπρεσορα ηθελαν να "δαμασουν".το τουρμπο δεν πρεπει να το επιρεαζει το update.στο διαγραμμα φαινεται πτωση στον κομπρεσορα.η ανοδος της καμπυλης πανω απο 3.000 στροφες ειναι η ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Μετα το update παρατήρησα γραμμικότητα και έφυγε το "κενό" που έκανε στην εναλλαγή τουρμπο - compresor. To αυτοκίνητο ξεκινάει πολύ ομαλότερα χωρίς να νιώθω ότι έχει χάσει τη δυναμή του. Από αυτά συμπερένω ότι έκοψαν λίγο απόδοση από το compresor

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ

ΘΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΚΑΝΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ?

ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΕΤΡΗΣΕ ΕΙΝΑΙ 137?

φιλε lancias, εχω ηδη αναφερει οτι με δυναμομετρηση πριν και μετα το update (επειδη κατι ειχαμε ακουσει για την "πτωση" ,και μιας και κανω σχεδον παντα δωρεαν τις μετρησεις;) ;) )

το αμαξι εχασε 3 αλογα και 0,3 κιλα ροπη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.