gti_dimitris Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 χαιρετω την παρεα! εχω το polaki 1.8 Τ 2006 εδω και ενα χρονο σχεδον αλλα δεν ασχολουμαι ιδιαιτερα..!! οταν το πηρα απτην αντιπροσωπια(το test drive ηταν) εβαλα ενα προγραμα της revo το οποιο μου ειπαν οτι αποδιδει 210 αλογα!και απο οτι εχω δει στη σελιδα της revo λεει το ιδιο! γνωριζει καποιος αν ειναι πραγματικα? σε τι bar φυσαει? αν μπουν πανω 18'' ζαντες θα εχει χασημο? και κατι ακομα...δεν εχει τυχει να το δοκιμασω με golf 5 gti... αποτι ξερω το αμαξι φυσαει αλλα..εχει τρελη διαφορα με το δικο μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Ειναι λιγο αισιοδοξο το 210 μονο για προγραμμα αλλα οκ.Δεν λεω οτι το αποκλειω κιολας...18αρες αν μενεις Ελλαδα ξεχνα τες!Εδω 17αρα εχω εγω και κοπαναει να μην πω πως!ΑΝ εισαι 210 αλογα θεωρητικα θα πηγαινεις πολυ κοντα σε 5αρι gti...Οσο για την πιεση το πιο πιθανο ειναι 1.4 over με 1.2 σταθερη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj-thanos Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 χαιρετω την παρεα!εχω το polaki 1.8 Τ 2006 εδω και ενα χρονο σχεδον αλλα δεν ασχολουμαι ιδιαιτερα..!! οταν το πηρα απτην αντιπροσωπια(το test drive ηταν) εβαλα ενα προγραμα της revo το οποιο μου ειπαν οτι αποδιδει 210 αλογα!και απο οτι εχω δει στη σελιδα της revo λεει το ιδιο! γνωριζει καποιος αν ειναι πραγματικα? σε τι bar φυσαει? αν μπουν πανω 18'' ζαντες θα εχει χασημο? και κατι ακομα...δεν εχει τυχει να το δοκιμασω με golf 5 gti... αποτι ξερω το αμαξι φυσαει αλλα..εχει τρελη διαφορα με το δικο μου? λιγο χλωμο μου φαινεται να ανεβηκες τοσο με ενα προγραμμα. για να αποδωσει σωστα το προγραμμα θελει αλλαγη εισαγωγης και εξατμισης οταν εβαλες το προγραμμα εκανες δυναμομετρηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti_dimitris Posted September 24, 2008 Author Report Share Posted September 24, 2008 Ειναι λιγο αισιοδοξο το 210 μονο για προγραμμα αλλα οκ.Δεν λεω οτι το αποκλειω κιολας...18αρες αν μενεις Ελλαδα ξεχνα τες!Εδω 17αρα εχω εγω και κοπαναει να μην πω πως!ΑΝ εισαι 210 αλογα θεωρητικα θα πηγαινεις πολυ κοντα σε 5αρι gti...Οσο για την πιεση το πιο πιθανο ειναι 1.4 over με 1.2 σταθερη... Δεν καιγομαι για ζαντες!το αμαξακι μου μου αρεσει ετσι οπως ειναι!απλως ερωτηση εκανα για καποιες διαφονιες που εχω με κατι φιλαρακια να ξερω!Βασικα εχω ενα φιλαρακι με το 4αρι το golf gti που το εχει 225hp και τον εφυγα!και τι δικαιολογει λογω στις 16αρες μου οτι αν ειχα 18αρες ουτε δευτερα δεν θα αφηνα κατω! λιγο χλωμο μου φαινεται να ανεβηκες τοσο με ενα προγραμμα.για να αποδωσει σωστα το προγραμμα θελει αλλαγη εισαγωγης και εξατμισης οταν εβαλες το προγραμμα εκανες δυναμομετρηση? δυναμομετρηση δεν εχω κανει!παντως το αμαξι το εκανα πρωτα βολτα με τα 150 και μετα εβαλα το προγραμμα! ειχε τρελη φιαφορα..αλλο αμαξι!αν δεις στη σελιδα της revo δεν λεει κατι για εισαγωγες και εξατμισεις! και μενα μου φανηκε χλωμο..εβαλε το καλωδειο..πατησε ενα enter και φορτοσε το προγραμμα αλλα... ειχε τεραστια διαφορα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Εννοειται οτι εχει τεραστια διαφορα.Αφου δουλευεις σχεδον διπλη πιεση απο οτι εργοστασιακα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 (edited) Καλά, το 210 μόνο με πρόγραμμα μπορείς να το ξεχάσεις, δέν υπάρχει. Στην καλύτερη των περιπτόσεων μόνο με πρόγραμμα να έχεις πάει max 190( που και πάλι χλωμό το κόβω αλλά είπαμε, στην καλύτερη ). Εδώ εμείς ( μαζί με το μάριο μιάς και κάνουμε σχεδόν ταυτόχρονα τις ίδεις κινήσεις) με φίλτρο, πρόγραμμα ( εγώ custom απο Ανδριανάκη ), εξάτμιση απο downpipe μέχρι τελικό, σκάστρα,front mount intercooler και διάφορα άλλα και βγάλαμε ( εγώ τουλάχιστον που το μέτρησα γιατί ο Μάριος δέ το έχει μετρήσει ακόμα ) 190 τροχό το οποίο μεταφράζεται κάπου στα 215 - 220 στρόφαλο το πολύ, και η revo μας λέει ότι σε πήγε 210 μόνο με πρόγραμμα???? Πού το έβαλες το πρόγραμμα??? Γιατί όταν εγώ ψαχνόμουνα εδώ στην Αθήνα ο υπέυθυνος της revo μου είπε ότι με το δικό τους πρόγραμμα και με φίλτρο, εξάτμιση, σκάστρα και 4bar ρυθμιστή πίεσης καυσίμου θα πήγαινα στα 220. Όσο για το φίλο σου και για το άν θα άφηνες κάτω την τρίτη να σου πώ ότι με 17άρες πρίν βάλω ανάρτηση άφηνα κάτω όλη την τρίτη και την αρχή απο τετάρτη, τώρα με την ανάρτηση κατάφερα να το περιορίσω στην αρχή της τρίτης αλλά άν προσπαθήσω λίγο σκληρά θα καταφέρω να μου σπινιάρει μόνο μέχρι τα μισά της δευτέρας οπότε θα πατήσω και θα φύγω πολύ καλύτερα σε μία κόντρα. Edited September 25, 2008 by phantom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj-thanos Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 δυναμομετρηση δεν εχω κανει!παντως το αμαξι το εκανα πρωτα βολτα με τα 150 και μετα εβαλα το προγραμμα!ειχε τρελη φιαφορα..αλλο αμαξι!αν δεις στη σελιδα της revo δεν λεει κατι για εισαγωγες και εξατμισεις! και μενα μου φανηκε χλωμο..εβαλε το καλωδειο..πατησε ενα enter και φορτοσε το προγραμμα αλλα... ειχε τεραστια διαφορα! λογικο ειναι να δεις διαφορα οπως ειπε και ο icy αλλες πιεσεις και να συμπληρωσω και αλλα άλογα.που να αλλαξεις και φιλτρο και εξατμιση εκει θα νομιζεις οτι πηρες άλλο αμαξι!!! αυτα τα περι προγραμματων μην τα πολυπιστευεις.να πουλησουν θελουν. για το δικο μου, polo 9n 75 μουλαρακια, μου ειπαν πως με προγραμμα και φιλτρο θα μου το κανουν 100!!!κατι το οποιο δεν παιζει για κανενα λογο!!! να το χαιρεσαι το τουτου σου και καλοταξιδο!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 λογικο ειναι να δεις διαφορα οπως ειπε και ο icy αλλες πιεσεις και να συμπληρωσω και αλλα άλογα.που να αλλαξεις και φιλτρο και εξατμιση εκει θα νομιζεις οτι πηρες άλλο αμαξι!!! αυτα τα περι προγραμματων μην τα πολυπιστευεις.να πουλησουν θελουν. για το δικο μου, polo 9n 75 μουλαρακια, μου ειπαν πως με προγραμμα και φιλτρο θα μου το κανουν 100!!!κατι το οποιο δεν παιζει για κανενα λογο!!! να το χαιρεσαι το τουτου σου και καλοταξιδο!!!! Δλδ το λιγότερο ¤319.00 μόνο για το πρόγραμμα ! Και δεν τα κρατάς να βάλεις τπτ άλλο πάνω στο αμάξι ? Να το φτιάξεις απ έξω πχ προφυλακτήρες κτλ ? ¶ποψή μου , ότι με τα 100 άλογα δεν θα δεις και μεγάλη διαφορά στο αμάξι σε σχέση με τα 75. Δεν λέω ότι θα είναι το ίδιο αλλά , καλύτερα ας μιλήσουν οι πιο έμπειροι για αυτό το κομμάτι ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti_dimitris Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 λογικο ειναι να δεις διαφορα οπως ειπε και ο icy αλλες πιεσεις και να συμπληρωσω και αλλα άλογα.που να αλλαξεις και φιλτρο και εξατμιση εκει θα νομιζεις οτι πηρες άλλο αμαξι!!! αυτα τα περι προγραμματων μην τα πολυπιστευεις.να πουλησουν θελουν. για το δικο μου, polo 9n 75 μουλαρακια, μου ειπαν πως με προγραμμα και φιλτρο θα μου το κανουν 100!!!κατι το οποιο δεν παιζει για κανενα λογο!!! να το χαιρεσαι το τουτου σου και καλοταξιδο!!!! Ευχαριστω φιλος!αλλα μη ξεχναμε και την ατμοσφερα!αλλο το προγραμμα στο turbo και αλλο σε ατμοσφερικο! Δλδ το λιγότερο ¤319.00 μόνο για το πρόγραμμα ! Και δεν τα κρατάς να βάλεις τπτ άλλο πάνω στο αμάξι ? Να το φτιάξεις απ έξω πχ προφυλακτήρες κτλ ?¶ποψή μου , ότι με τα 100 άλογα δεν θα δεις και μεγάλη διαφορά στο αμάξι σε σχέση με τα 75. Δεν λέω ότι θα είναι το ίδιο αλλά , καλύτερα ας μιλήσουν οι πιο έμπειροι για αυτό το κομμάτι ... Εμενα παντως για το προγραμμα μου ζητησαν ενα χιλιαρικο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti_dimitris Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 Καλά, το 210 μόνο με πρόγραμμα μπορείς να το ξεχάσεις, δέν υπάρχει.Στην καλύτερη των περιπτόσεων μόνο με πρόγραμμα να έχεις πάει max 190( που και πάλι χλωμό το κόβω αλλά είπαμε, στην καλύτερη ). Εδώ εμείς ( μαζί με το μάριο μιάς και κάνουμε σχεδόν ταυτόχρονα τις ίδεις κινήσεις) με φίλτρο, πρόγραμμα ( εγώ custom απο Ανδριανάκη ), εξάτμιση απο downpipe μέχρι τελικό, σκάστρα,front mount intercooler και διάφορα άλλα και βγάλαμε ( εγώ τουλάχιστον που το μέτρησα γιατί ο Μάριος δέ το έχει μετρήσει ακόμα ) 190 τροχό το οποίο μεταφράζεται κάπου στα 215 - 220 στρόφαλο το πολύ, και η revo μας λέει ότι σε πήγε 210 μόνο με πρόγραμμα???? :lol: Πού το έβαλες το πρόγραμμα??? Γιατί όταν εγώ ψαχνόμουνα εδώ στην Αθήνα ο υπέυθυνος της revo μου είπε ότι με το δικό τους πρόγραμμα και με φίλτρο, εξάτμιση, σκάστρα και 4bar ρυθμιστή πίεσης καυσίμου θα πήγαινα στα 220. Όσο για το φίλο σου και για το άν θα άφηνες κάτω την τρίτη να σου πώ ότι με 17άρες πρίν βάλω ανάρτηση άφηνα κάτω όλη την τρίτη και την αρχή απο τετάρτη, τώρα με την ανάρτηση κατάφερα να το περιορίσω στην αρχή της τρίτης αλλά άν προσπαθήσω λίγο σκληρά θα καταφέρω να μου σπινιάρει μόνο μέχρι τα μισά της δευτέρας οπότε θα πατήσω και θα φύγω πολύ καλύτερα σε μία κόντρα. Το προγραμμα το εβαλα στην αντιπροσωπια της vw απο οπου πηρα το αυτοκινητο.Δεν ξερω αν ειναι 210 παντως με τα φιλαρακια που εχω ο ενας octavia gt 193 και ο αλλος golf 4 gti 225 τους εχω φυγει!Και εχει τυχει να παω πισω απο το octavia rs το καινουργιο..δεν ξερω αν το πατουσε καλα το παλικαρι αλλα μεχρι τα 240 μαζι ημασταν!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Δλδ το λιγότερο ¤319.00 μόνο για το πρόγραμμα ! Και δεν τα κρατάς να βάλεις τπτ άλλο πάνω στο αμάξι ? Να το φτιάξεις απ έξω πχ προφυλακτήρες κτλ ?¶ποψή μου , ότι με τα 100 άλογα δεν θα δεις και μεγάλη διαφορά στο αμάξι σε σχέση με τα 75. Δεν λέω ότι θα είναι το ίδιο αλλά , καλύτερα ας μιλήσουν οι πιο έμπειροι για αυτό το κομμάτι ... φυσικα και θα δεις τεραστια διαφορα! απλα δεν παιζει να φτασεις τα 100 αλογα. αν ομως θεωρητικα τα εφτανε, βαλτα κατω και δες ποσοστο (%) που κερδιζεις. ετσι υπολογιζεις, οχι αν τα 100 ειναι γρηγορο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti_dimitris Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 ρε παιδια μηπως εγινε λιγο μπερδεμα!μιλαω για το πpolo gti 1.8T 150 το οποιο υποτιθεται οτι με το προγραμμα της revo που φοραει ειναι 210 αλογακια!και μιλησα για την<<τρελη>> διαφορα που ειχε!οχι για το 75αρι στα 100! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 ρε παιδια μηπως εγινε λιγο μπερδεμα!μιλαω για το πpolo gti 1.8T 150 το οποιο υποτιθεται οτι με το προγραμμα της revo που φοραει ειναι 210 αλογακια!και μιλησα για την<<τρελη>> διαφορα που ειχε!οχι για το 75αρι στα 100! εχεις δικιο sorry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 Το προγραμμα το εβαλα στην αντιπροσωπια της vw απο οπου πηρα το αυτοκινητο.Δεν ξερω αν ειναι 210 παντως με τα φιλαρακια που εχω ο ενας octavia gt 193 και ο αλλος golf 4 gti 225 τους εχω φυγει!Και εχει τυχει να παω πισω απο το octavia rs το καινουργιο..δεν ξερω αν το πατουσε καλα το παλικαρι αλλα μεχρι τα 240 μαζι ημασταν!! Μήν παρασύρεσαι σε ψευδαισθήσεις, μπορεί να ήσουν μπροστά αλλά εκτός του ότι παίζει ρόλο και ο οδηγός ( κοινώς γιά δοκίμασε να πάρει ο τύπος με το golf το δικό σου κι εσύ το δικό του και να ανοίξετε, θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα?? ) υπάρχει και κάποια διαφορά βάρους που σου δίνει κάποιο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων που ανέφερες. Για να καταλάβεις πόση διαφορά παίζει ένας καλός οδηγός σε σχέση με έναν μέτριο και πόση διαφορά μπορεί να σου δώσει το γεγονός ότι ξέρεις να εκμεταλευτείς τη διαφορά βάρους που έχεις δές ένα βιντεάκι και πιστεύω θα καταλάβεις τί ακριβώς εννοώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted September 25, 2008 Report Share Posted September 25, 2008 κερασε καργα τέϊον το πολακι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti_dimitris Posted September 25, 2008 Author Report Share Posted September 25, 2008 Μήν παρασύρεσαι σε ψευδαισθήσεις, μπορεί να ήσουν μπροστά αλλά εκτός του ότι παίζει ρόλο και ο οδηγός ( κοινώς γιά δοκίμασε να πάρει ο τύπος με το golf το δικό σου κι εσύ το δικό του και να ανοίξετε, θα έχετε το ίδιο αποτέλεσμα?? ) υπάρχει και κάποια διαφορά βάρους που σου δίνει κάποιο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων που ανέφερες.Για να καταλάβεις πόση διαφορά παίζει ένας καλός οδηγός σε σχέση με έναν μέτριο και πόση διαφορά μπορεί να σου δώσει το γεγονός ότι ξέρεις να εκμεταλευτείς τη διαφορά βάρους που έχεις δές ένα βιντεάκι και πιστεύω θα καταλάβεις τί ακριβώς εννοώ. Οι οδηγοι ειναι καλοι!το βαρος ναι..το καταλαβαινω!με το golf εχουμε μια διαφοαρα 250Kg! το βιντεακι το ξερω και το εχω προσθεσει στα αγαπημενα!!αλλα δεν εχω καταλαβει κατι... στα περισσοτερα το πολακι ξεκιναει πρωτο..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 Ναι.Το προσεξα και εγω αυτο...Εχω την εντυπωση οτι το βιντεακι αυτο δεν αντικατοπτριζει την πραγματικοτητα!Και απο 5αρι GTI χανει το πολο μαμα εννοειται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj-thanos Posted September 27, 2008 Report Share Posted September 27, 2008 Ναι.Το προσεξα και εγω αυτο...Εχω την εντυπωση οτι το βιντεακι αυτο δεν αντικατοπτριζει την πραγματικοτητα!Και απο 5αρι GTI χανει το πολο μαμα εννοειται! εχω την εντυπωση πως τα αμαξια εκει δεν ειναι μαμα, και εκτος αυτου το 5αρι gti μαζευει απο καποιο σημειο και μετα τη διαφορα. το πολακι λογικα φευγει λογω διαφορας βαρους, υποθετω δηλαδη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti_dimitris Posted September 27, 2008 Author Report Share Posted September 27, 2008 χθες το βραδυ τα δωσαμε με ενα φιλο που εχει ττ με 260hp!ρολαριστες δευτερες.. εφυγε ενα αμαξι μπροστα διαφορα και μετα ημουν απο πισω του! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...