Jump to content
taksidiotis

Audi A5 Coupe με νεους κινητηρες

Recommended Posts

Με δύο νέα δίλιτρα μηχανικά σύνολα TFSI με απόδοση 180 και 211 ίππους εφοδιάζεται πλέον το κουπέ μοντέλο της Audi, A5. Οι δύο νέοι κινητήρες του γερμανικού μοντέλου προσφέρουν ανταγωνιστικές επιδόσεις με παράλληλα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Αναλυτικότερα τα μηχανικά σύνολα:

· 2λιτρος κινητήρας TFSI με απόδοση 180 ίππους στις 4.000 σ.α.λ και ροπή 320Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Το Α5 με το εν λόγω μηχανικό σύνολο για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,8 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 236 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 6,6 λίτρα ανά 100 χλμ.

· 2λιτρος κινητήρας TFSI με απόδοση 211 ίππους στις 4.300 σ.α.λ και ροπή 350Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Αντίστοιχα τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 6,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 6,6 λίτρα ανά 100 χλμ.

Οι τιμές των νέων εκδόσεων:

Α5 2,0 TFSI 180hp 40.900 e

Α5 2,0 TFSI 180hp multitronic 43.800 e

Α5 2,0 TFSI 211hp 45.900 e

Α5 2,0 TFSI 211hp multitronic 48.800 e

Α5 2,0 TFSI 211hp quattro 49.600 e

Α5 2,0 TFSI 211hp quattro S tronic 52.500 e

Οι δύο εκδόσεις στον στάνταρ εξοπλισμό τους περιλαμβάνουν ABS με EBD, ESP, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους κεφαλής, αισθητήρες βροχής & φώτων, προβολείς ομίχλης, προβολείς xenon plus (στην έκδοση 211hp), κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, πίσω αεροτομή, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό, ηχοσύστημα, ένδειξη πίεσης ελαστικών, οθόνη TFT, σπορ δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων.

πηγή autotriti.gr

προσωπικα στα χαρτια τουλαχιστον με πειθει ο νεος διλητρος κινητηρας με τα 211 αλογα.και με ενα προγραμμα θα εκτοξευθει κι αλλο η αποδοση,η ροπη παρα πολυ καλη παντως.

Link to comment
Share on other sites

2,0 TFSI 180hp ? αυτός ο TFSI κάτσε να δεις θα καταντήσει σαν το 1.8Τ 20vt να βγάλει 100 εκδώσεις :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο αλλά πάρα πολλά λεφτά. Το GTi σου προσφέρει τα ίδια πράγματα με περίπου -14.000¤

Δεν νομιζω οτι υπαρχει συγκριση GTI με Α5...Διαφορετικες κατηγοριες και ΣΙΓΟΥΡΑ το Α5 δεν ειναι για κοντρες...

Η τιμη του διλιτρου με τα 211 και τετρακινητου για μενα ειναι τελεια.

Το αμαξι ειναι πανεμορφο.

Link to comment
Share on other sites

o 1.8T με τα 160 τι εγινε??

Το GTi σου προσφέρει τα ίδια πράγματα με περίπου -14.000?

μερα με την νυχτα το ενα με το αλλο...καμμια συγκριση σε κανεναν τομεα....

Edited by tyxodioktis100
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Δεν μου λέει τίποτα ότι είναι Audi. Αν σηκώσεις ένα Αudi απο κάτω όπως και ένα SEAT ή ένα Skoda όλα τα εξαρτήματα έχουν το σήμα της VW.

Και μόνο για το ποιοτικότερο εσωτερικό που μπορεί να έχει ένα Audi δεν δίνεις +14000¤

¶ποψή μου :lol:

Edit: ο 1800ΤSi 170ps αντικαταστάθηκε από τον 2.0L 180ps

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

καλα ρε φιλε ειναι δυνατον να συγκρινεις ενα μεγαλο coupe με ενα μικρο hatchback?

τι σχεση εχει το ενα αμαξι και το αλλο?

το ενα ειναι ενα πολυτελες sport αμαξι και το αλλο ενα....golf GTI....

το Α5 παιζει με την 325, την CLK κτλ κτλ....

αυτος που θα παρει το GTI δεν θα ρωτησει καν ποσο κανει το A5 και πολυ περισσοτερο το αναποδο...

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε φιλε ειναι δυνατον να συγκρινεις ενα μεγαλο coupe με ενα μικρο hatchback?

τι σχεση εχει το ενα αμαξι και το αλλο?

το ενα ειναι ενα πολυτελες sport αμαξι και το αλλο ενα....golf GTI....

το Α5 παιζει με την 325, την CLK κτλ κτλ....

αυτος που θα παρει το GTI δεν θα ρωτησει καν ποσο κανει το A5 και πολυ περισσοτερο το αναποδο...

:lol: +100000

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Έτσι έτσι, σας το παίζει καλά το παιχνιδάκι της η VW και το καταφέρνει και με το παραπάνω από ότι βλέπω.

Εσύ να νομίζεις ότι το Α5 είναι πολύ ανώτερο από ένα GTi , και άσε με εμένα να νομίζω ότι θέλω.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι έτσι, σας το παίζει καλά το παιχνιδάκι της η VW και το καταφέρνει και με το παραπάνω από ότι βλέπω.

Εσύ να νομίζεις ότι το Α5 είναι πολύ ανώτερο από ένα GTi , και άσε με εμένα να νομίζω ότι θέλω.

Aυτο που λες ειναι τελειως ΑΤΟΠΟ γιατι συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια.

Δεν εχουν καμια σχεση οι κατηγορισες που συγκρινεις.

Βεβαια,η αποψη σου ειναι απολυτως σεβαστη οποτε μην παρεις το Α5 και σε πιασουν κοτσο,αλλα παρε το GTI.

Το οτι ειναι ομως ανομοια πραγματα ειναι αντικειμενικο. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
Βεβαια,η αποψη σου ειναι απολυτως σεβαστη οποτε μην παρεις το Α5 και σε πιασουν κοτσο,αλλα παρε το GTI.

Αυτό ακριβώς ήθελα να πω αλλά δεν έβρισκα τα λόγια!!! ;)

Ευχαριστώ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Είπαμε να παινεύουμε το σπίτι μας αλλά όχι κι έτσι!

Ακόμα και στην προηγούμενη γενιά tt που πραγματικά ήταν ένα golf με άλλο κοστούμι και πάλι θα ήταν άκυρη μία απευθείας σύγκριση των δύο μοντέλων.

Link to comment
Share on other sites

σε λιγο θα συκγινουμε fiat panda με brera επειδη ειναι απο το ιδιο group...

κανεις δε λεει ποιο ειναι καλυτερο απο τα 2, η απαντηση ειναι τοιυ φιλου παραπανω. δε συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια...

αλλο το ενα, αλλο το αλλο

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Ιάσωνα σαν να μου λες ότι συγκρίνω το VW Fox με το Αυdi A5.

Δεν πειράζει εγώ θα το ξαναπώ :

Βάζεις κάποια extra πάνω στο GTi για να λες ότι έχει τα ίδια πράγματα, bi-xenon ,οθόνη ΤFT αισθητήρες κλπ και φτάνεις τα

Golf GTι 2.0 TFSi 200hp -> 32000¤

Και έχουμε και την Αudara η οποία έχει τα πάντα με τον ίδιο κινητήρα με το Golf, με Αudi σήμα και coupe νοοτροπία

Αudi A5 2.0 TFSi 211hp -> 45.900¤

Βάλε ότι θα είναι και πιο ακριβό το μεταλλικό χρώμα του Audi επειδή είναι Αudi :) οπότε χοντρικά έχουμε

διαφορά 14.000¤. Μιλάμε για διαφορά ποσού ενός απλού αυτοκινήτου.

Λοιπόν κύριοι αν αξίζει αυτή η διαφορά τότε εγώ ή είμαι βλάκας ή τσιγγούνης.Και συγνώμη κιόλας.....

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

Ιάσωνα σαν να μου λες ότι συγκρίνω το VW Fox με το Αυdi A5.

Δεν πειράζει εγώ θα το ξαναπώ :

Βάζεις κάποια extra πάνω στο GTi για να λες ότι έχει τα ίδια πράγματα, bi-xenon ,οθόνη ΤFT αισθητήρες κλπ και φτάνεις τα

Golf GTι 2.0 TFSi 200hp -> 32000¤

Και έχουμε και την Αudara η οποία έχει τα πάντα με τον ίδιο κινητήρα με το Golf, με Αudi σήμα και coupe νοοτροπία

Αudi A5 2.0 TFSi 211hp -> 45.900¤

Βάλε ότι θα είναι και πιο ακριβό το μεταλλικό χρώμα του Audi επειδή είναι Αudi :) οπότε χοντρικά έχουμε

διαφορά 14.000¤. Μιλάμε για διαφορά ποσού ενός απλού αυτοκινήτου.

Λοιπόν κύριοι αν αξίζει αυτή η διαφορά τότε εγώ ή είμαι βλάκας ή τσιγγούνης.Και συγνώμη κιόλας.....

Δεν νομιζω οτι ολοι πρεπει να συμφωνησουν με αυτη την αποψη.

Γιαυτο υπαρχουν οι διαφορετικες μαρκες,οι διαφορετικες πολιτικες και οι διαφορετικες τιμες.

Για να ικανοποιουνται ολοι.

Για εσενα λοιπον ΔΕΝ αξιζει η αγορα αυτη και το βλεπεις απο την οπτικη γωνια της διαφορας τιμης.Απο εκει που το βλεπεις εσυ λοιπον,εισαι ΟΚ.

Δεν το βλεπουν ομως ολοι ετσι.

Αυτο δεν καταλαινεις. :(

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ είναι σαν να συγκρίνεις την slk350 με την sl350 επειδή έχουν τον ίδιο κινητήρα μόνο που στη δική σου περίπτωση είναι ακόμα χειρότερο γιατί πας από hatchback σε coupe!

Με τη λογική αυτή περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα της αγοράς δεν θα πρεπε να αγοράζονται.

Το κάθε μοντέλο έχει το κοινό του και όπως και να το κάνεις ότι πληρώσεις θα πάρεις.

Link to comment
Share on other sites

Ιάσωνα σαν να μου λες ότι συγκρίνω το VW Fox με το Αυdi A5.

Δεν πειράζει εγώ θα το ξαναπώ :

Βάζεις κάποια extra πάνω στο GTi για να λες ότι έχει τα ίδια πράγματα, bi-xenon ,οθόνη ΤFT αισθητήρες κλπ και φτάνεις τα

Golf GTι 2.0 TFSi 200hp -> 32000¤

Και έχουμε και την Αudara η οποία έχει τα πάντα με τον ίδιο κινητήρα με το Golf, με Αudi σήμα και coupe νοοτροπία

Αudi A5 2.0 TFSi 211hp -> 45.900¤

Βάλε ότι θα είναι και πιο ακριβό το μεταλλικό χρώμα του Audi επειδή είναι Αudi :) οπότε χοντρικά έχουμε

διαφορά 14.000¤. Μιλάμε για διαφορά ποσού ενός απλού αυτοκινήτου.

Λοιπόν κύριοι αν αξίζει αυτή η διαφορά τότε εγώ ή είμαι βλάκας ή τσιγγούνης.Και συγνώμη κιόλας.....

εχεις δικιο, το εχεσα απλα για να το τονισω. κ εγω το Gti θα επαιρνα, αλλα επειδη μ αρεσει περισσοτερο κ αυτο χρειαζομαι, οχι

επειδη ειναι το ιδιο και 14000 φθηνοτερο απλα γιατι δεν ειναι το ιδιο!!!!!!!!

αλλο hatchback, αλλο coupe...αλλο golf κ αλλο Α5. αν η τιμη του Α5 αναφεροταν στο Α3 θα ειχες ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο.

χωρις κανεις να ειναι βλακας η τσιγγουνης, μη μπλεκουμε ανομοια πραγματα με μονο κοινο τον κινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

...αλλο hatchback, αλλο coupe...αλλο golf κ αλλο Α5. αν η τιμη του Α5 αναφεροταν στο Α3 θα ειχες ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο.

χωρις κανεις να ειναι βλακας η τσιγγουνης, μη μπλεκουμε ανομοια πραγματα με μονο κοινο τον κινητηρα.

+1

Μια συγκριση Golf με το Α3 ναι, γινεται. Βρισκεις τι διαφορες εχουν οποτε καταληγεις στο συμπερασμα αν πληρωνεις "ονομα" ή οχι.

Το Α5 μπορουμε να το συγκρινουμε με το Passat CC. Με μια προχειρη ματια στους καταλογους, το Α5 2.0 TFSI,180ps, ξεκιναει απο 40900 ευρω (και 45900 ευρω με τα 211ps), ενω το Passat CC 2.0 TSI,200ps, ξεκιναει απο 34400 ευρω.

Αξιζει αυτη η διαφορα? Αν οδηγησω και τα δυο θα σας πω! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Mα και παλι η συγκριση αυτη ειναι λαθος γιατι το ενα αμαξι ειναι τετραπορτο ενω το αλλο διπορτο.

Δεν υφισταται συγκριση.

Link to comment
Share on other sites

Mα και παλι η συγκριση αυτη ειναι λαθος γιατι το ενα αμαξι ειναι τετραπορτο ενω το αλλο διπορτο.

Δεν υφισταται συγκριση.

Σύμφωνοι, απλά θεωρώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ποιό "κοντά" στο Α5 απο κάθε άλλο μοντέλο της VW...

Link to comment
Share on other sites

μίλαγα εχθές με τον dealer εδώ και μου είπε πως το νέο Α5 θα καταργήσει τον 1.8 που έβγαινε... γιατί να τον καταργήσει? νομίζω είναι πιο οικονομικό για κάποιον που δεν θέλει να δώσει τα τρελά φράγκα που ζητάει για το αντίστοιχο 2.0 180 PS που δίνει...

Link to comment
Share on other sites

οτι να ναι ακομα δεν βγηκε αρχισαν και οι αλλαγες κινητηρα....

καποτε βλεπαμε ενα αμαξι και ξεραμε κατευθειαν ποσα κυβικα ειναι, ποσα αλογα εχει κτλ κτλ....

τωρα θα πρεπει να δουμε και την αδεια κυκλοφοριας του....

οσο για την τιμη, μην την κρινεις μεχρι να δεις αν εχει η οχι διαφορες στον εξοπλισμο....

γιατι απο μονη της μια τιμη δεν λεει τπτ....

εδω ρε το TT οι βλακες του δινουν με 16'' ζαντα στην βασικη εκδοση ελεος!!!!

οσο για την συγκριση A5 golf μην την συνεχιζετε ειναι αστεια....

Edited by tyxodioktis100
Link to comment
Share on other sites

sorry ρε παιδια αλλα δεν μπορουμε να συγκρηνουμε ενα coupe αμαξι με ενα συνηθισμενο αμαξι σαν το golf μου η το gti.ειπαμε αλλο το ενα κι αλλο το αλλο.

το coupe ειναι μια χλιδα απο μονο του και οι νεοι κινητηρες με τα νουμερα τους μου αρεσουν πολυ.

ειναι τι βολευει τον καθενα,εμενα με βολευει να εχω για coupe αμαξι την m3 μου και για καθημερινο εχω το golf,ομως δεν μπορω να συγκρηνω ενα αυτοκινητο κανονικο με ενα πολυτελες με καμια Παναγια.

δηλαδη επειδη το golf ειναι εφαμιλλο στις επιδοσεις με το a5 θα πρεπει να γουσταρω το golf?

το a5 εχει κυρος που δεν εχει αυτοκινητο πως η bmw 325 η καινουρια που προσωπικα δεν μου αρεσει οπως η e46 που εχω.

ας συνεχισουμε πανω στο θεμα του a5 κι οχι του golf.

Link to comment
Share on other sites

Το 1.8 καλό , χρυσό, άγιο το μοτέρ , αλλα με τα κιλα του Α5 μάλλον για πούλο πήγαινε από τα αποδυτήρια..

Χρυσή τομή για εμένα 2.0-211ps και μπροστά....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.