Jump to content
kospasTSI12345

Έντονη μυρωδιά φρένων

Recommended Posts

Παιδιά καλημέρα. Πρόσφατα έβαλα στο γκολφακι μου επιτέλους το REVO και πάει άψογα. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι μετά από κάποια διαδρομή,στην οποία θα πιέσω λίγο το αμάξι μυρίζουν πολύ έντονα τα φρένα του ...σαν καμμένο πλαστικό....

σημειώνω ότι έχει μαμά δισκόφρενα tsi με τακάκια EBC αγωνιστικά κόκκινα...

Παρόλο που φρενάρει πολύ καλά δεν είναι και τόσο άμεση η απόκριση των φρένων όταν φρενάρω με πολλά χιλιόμετρα..

Σίγουρα θα αλλάξω δίσκους με του gti ή με κάτι άλλο ...και θα ήθελα να μου προτείνετε.....

αλλά μέχρι να γίνει αυτό θα ήθελα να ξέρω αν είμαι ασφαλής καθώς με προβλημάτισε έντονα αυτή η μυρωδιά...

ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα. Πρόσφατα έβαλα στο γκολφακι μου επιτέλους το REVO και πάει άψογα. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι μετά από κάποια διαδρομή,στην οποία θα πιέσω λίγο το αμάξι μυρίζουν πολύ έντονα τα φρένα του ...σαν καμμένο πλαστικό....

σημειώνω ότι έχει μαμά δισκόφρενα tsi με τακάκια EBC αγωνιστικά κόκκινα...

Παρόλο που φρενάρει πολύ καλά δεν είναι και τόσο άμεση η απόκριση των φρένων όταν φρενάρω με πολλά χιλιόμετρα..

Σίγουρα θα αλλάξω δίσκους με του gti ή με κάτι άλλο ...και θα ήθελα να μου προτείνετε.....

αλλά μέχρι να γίνει αυτό θα ήθελα να ξέρω αν είμαι ασφαλής καθώς με προβλημάτισε έντονα αυτή η μυρωδιά...

ευχαριστώ...

μπορει να ειναι πολυ σφυχτα τα πισω φρενα....να μην τα εχουν ρυ8μισει καλα και καποια σιαγονα να ακουμπαει και να καιγετε το τακακι....το εχω πα8ει γιαυτο λεω!

Link to comment
Share on other sites

μπορει να ειναι πολυ σφυχτα τα πισω φρενα....να μην τα εχουν ρυ8μισει καλα και καποια σιαγονα να ακουμπαει και να καιγετε το τακακι....το εχω πα8ει γιαυτο λεω!

μου το κάνει από τη στιγμή που έβαλλα το πρόγραμμα...πριν δεν το έκανε..

Link to comment
Share on other sites

Φίλε kospasTSI12345 , αφού στο κάνει από τη στιγμή που έβαλλες το πρόγραμμα και πριν δεν το έκανε , προσωπικά , χωρίς να είμαι μηχανικός ή ότι άλλο χρειάζεται για να σου δώσω μια έγκυρη απάντηση , πιστεύω ότι είναι λογικό . Αφού η ιπποδύναμη αυξήθηκε , αυξήθηκαν και οι πιέσεις και ζορίζετε το αμάξι πιο πολύ απ ότι πριν . Για τα φρένα που λες ότι μυρίζουν είναι λογικό πιστεύω να ζορίζονται κι αυτά περισσότερο να ζεσταίνονται πιο πολύ και να "αντιδρούν" έτσι . Πόσα άλογα προστέθηκαν στο μοτέρ σ από το πρόγραμμα της revo ?

Πρέπει να είναι η ιδέα σου. Και πριν στο έκανε αλλά δεν το είχες πάρει χαμπάρι.

Δεν το είχες καταλάβει γιατί τα άλογα που είχες πρίν το προγραμμα ήταν λιγότερα και αφού αυξήθηκαν τα άλογα μεγάλωσε και η ένταση του φαινομένου κι έτσι γίνεται πιο αισθητό απ' ότι πρίν !

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Μου φαίνεται υπερβολικό ρε γμτ. Δηλαδή πόσα άλογα να πήρε? Εγώ είμαι της άποψης ότι τώρα που έβαλε πρόγραμμα είναι στην τσίτα οι αισθήσεις του καθώς ανησυχεί μήπως κάτι δεν πάει καλά και του μυρίζουν πιο έντονα τα φρένα. Στάνταρ φαινόμενο, όποτε πειράζω κάτι ηλεκτρολογικό στο δικό μου μετά τις πρώτες μέρες μου μυρίζει ότι καίγεται καλώδιο :D

Link to comment
Share on other sites

παιδιά το αμάξι είναι πλέον πάνω από 200 άλογα...δηλαδή 60 +...¶ρα πήρε πολλά άλογα για τα φρένα που είχε..

Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να μην το είχα προσέξει επειδή είμαι πολύ ψήρας με το αυτοκίνητο...και η μυρωδιά είναι πολύ έντονη για να μην το είχα καταλάβει.

Ξέρω ότι χρειάζομαι καλύτερα φρένα ...το θέμα είναι όσο έχω αυτά να είμαι ασφαλής...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ απλά, εφόσον έβαλες αγωνιστικό τακάκι , θα έπρεπε να το στρώσεις και διαφορετικά από τα κοινα...

Τώρα με την αύξηση της δύναμης , φρενάρεις και πιο δυνατά και απο πιο πολλά χλμ...

Κάνε 2 σετ των 10 σταμάτημα από 150-10χλμ

και ανάμεσα στο κάθε σταμάτημα θα αφήνεις 1 λεπτό για να κρυώσουν, ρολλάροντας!

Το οτι σου μυρίζει είναι φυσιολογικό, γιατι τωρα τρως το τακάκι...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ απλά, εφόσον έβαλες αγωνιστικό τακάκι , θα έπρεπε να το στρώσεις και διαφορετικά από τα κοινα...

Τώρα με την αύξηση της δύναμης , φρενάρεις και πιο δυνατά και απο πιο πολλά χλμ...

Κάνε 2 σετ των 10 σταμάτημα από 150-10χλμ

και ανάμεσα στο κάθε σταμάτημα θα αφήνεις 1 λεπτό για να κρυώσουν, ρολλάροντας!

Το οτι σου μυρίζει είναι φυσιολογικό, γιατι τωρα τρως το τακάκι...

...σήμερα το παρατήρησα πιο εμπεριστατωμένα...ότι μυρίζει μόνο από σχετικά έντονο φρενάρισμα με πολλά χιλιόμετρα...

...λογικό με τόσα άλογα παραπάνω να φρενάρω από περισσότερα χιλιόμετρα συχνότερα....με την αλλαγή των δίσκων τα τακάκια δεν θα πιέζονται τόσο?και η ζωή τους θα είναι μεγαλύτερη?

Link to comment
Share on other sites

μην το παιρνεις τοσο σοβαρα....

οταν ζοριζεις τα φρενα δεν αλλαζει η αισθηση του πενταλ? οταν τα φρενα οταν αρχιζουν και ζεσταινονται αλλαζει η αισθηση του πενταλ, οποτε και εσυ προσαρμοζεις την οδηγηση...

καλα απο αντοχη οι δισκοι των 280 χιλιοστων δεν ειναι και top....

οποτε απλα μαθε την αισθηση και οταν αλλαζει, κοβε ταχυτητα και αστα λιγο να κρυωσον πριν συνεχισεις την ...επιθεση...

Υ.Γ...εγω σε 1.6 Fsi παντως σε κατεβασματα απο βουνο, τα τερματιζω για πλακα τα φρενα... ( απο χρυσοπηγη -σερρες οσοι ειναι και απο τα μερη μου...)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.