Jump to content
giannispolo

Αναβάθμιση Φρένων Σε Βελτιωμένο Golf 1.4 Tsi [312mm από Gti]

Recommended Posts

Παιδιά μπαίνουν σε 16άρα. Έβαλα και εγώ από GTI με ζάντες 16άρες μαμίσιες TSI. Πάντως άλλη αίσθηση, το αμάξι φρενάρει πολύ καλύτερα. Από προσωπική μου εμπειρία είναι η καλύτερη επένδυση. Ένα σετάκι από GTI ή αλλαγή δίσκων και βάσης (οι δαγκάνες είναι ίδιες), σωληνάκια υψηλής, και άλλα τακάκια (εγώ έβαλα ΑΤΕ) και ειλικρινά με το πρώτο φρενάρισμα θα σοκαριστείτε. Το αμάξι φρενάρει για πλάκα και δεν κουράζεται με τίποτα. Ο joop με έσωσε!! Και όλα αυτά με λιγότερα από 400 €.

υπάρχει κάποιος να μου στείλει με Pm τηλέφωνο και διεύθυνση κάποιου ''σοβαρού δοκιμασμένου'' συνεργείου στον Πειραιά ή στα περίχωρα....να πάω να βάλω τα φρενάκια μου ...να τελειώσουν τα βάσανά μου ...γιατί με τους μ@μ@κες που έχω μπλέξει ...αφενώς ότι τα τακάκια σφιρίζουν σαν τρελά ...αφετέρου όταν φρενάρω πάνω από 150 ακούγεται τρελός αεροδυναμικός θόρυβος -βουητό...σα να περνάς δρόμο με ανομιόμορφο οδόστρωμα.....Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει κάποιος να μου στείλει με Pm τηλέφωνο και διεύθυνση κάποιου ''σοβαρού δοκιμασμένου'' συνεργείου στον Πειραιά ή στα περίχωρα....να πάω να βάλω τα φρενάκια μου ...να τελειώσουν τα βάσανά μου ...γιατί με τους μ@μ@κες που έχω μπλέξει ...αφενώς ότι τα τακάκια σφιρίζουν σαν τρελά ...αφετέρου όταν φρενάρω πάνω από 150 ακούγεται τρελός αεροδυναμικός θόρυβος -βουητό...σα να περνάς δρόμο με ανομιόμορφο οδόστρωμα.....Ευχαριστώ...

Κατα καποιο τροπο ο συνδυασμος αγωνιστια τακακια/μαμα δισκοι εχει συνηθως αποτελεσμα σφυριγματος/θορυβων

και φυσικα προωρη φθορα δισκων (για το λογο οτι απλα τα κραματα συνηθως δεν ειναι παραπλησια).

Για μενα αν ειναι να βαλεις μεγαλυτερους μαμα δισκους (δηλ gt/gti) να βαλεις και μαμα τακακια και αν θελεις σωληνακια υψηλης που θα δωσουν μια αμεσοτερη αποκριση (μην περιμενεις και την τεραστια διαφορα) και θα εισαι κομπλε.

Αν ειναι να βαλεις αφτερμαρκετ βαλε σετ που ειναι ιδια η τουλαχιστον συνεργαζονται.

Τα κραματα των υλικων παιζουν μεγαλο ρολο και πρεπει να ειναι εφαμιλλα για να εχεισ και σωστη αποδοση αλλα

και χωρις καθολου σπαστικους θορυβους.

Και πανω απ'ολα οχι extreme λυσεις. Αν τα φρενα του GTI δεν ειναι αρκετα για 200 αλογα (βεβαια στο gti παιζουν ρολο και οι διαφορετικες αναρτησεισ/ρυθμισεις και τα φαρδυτερα ελαστικα και λιγο οι μεγαλυτεροι πισω δισκοι αν και τα τακακια/δαγκανες μπροστα ειναι ιδια) τοτε μαλλον η VW δεν ξερει καλα την δουλεια της, κατι που αμφιβαλω η εμεις δεν ξερουμε τι θελουμε.

Και φυσικα, με φαρδυτερα ελαστικα πχ, 225 17αρια, οπως gt/gti (στη βασικη εκδοση) εχουμε βελτιωση στο φρεναρισμα, καθοτι μεγαλυτερη επιφανεια τριβης/φρεναρισματος.

Link to comment
Share on other sites

Κατα καποιο τροπο ο συνδυασμος αγωνιστια τακακια/μαμα δισκοι εχει συνηθως αποτελεσμα σφυριγματος/θορυβων

και φυσικα προωρη φθορα δισκων (για το λογο οτι απλα τα κραματα συνηθως δεν ειναι παραπλησια).

Για μενα αν ειναι να βαλεις μεγαλυτερους μαμα δισκους (δηλ gt/gti) να βαλεις και μαμα τακακια και αν θελεις σωληνακια υψηλης που θα δωσουν μια αμεσοτερη αποκριση (μην περιμενεις και την τεραστια διαφορα) και θα εισαι κομπλε.

Αν ειναι να βαλεις αφτερμαρκετ βαλε σετ που ειναι ιδια η τουλαχιστον συνεργαζονται.

Τα κραματα των υλικων παιζουν μεγαλο ρολο και πρεπει να ειναι εφαμιλλα για να εχεισ και σωστη αποδοση αλλα

και χωρις καθολου σπαστικους θορυβους.

Και πανω απ'ολα οχι extreme λυσεις. Αν τα φρενα του GTI δεν ειναι αρκετα για 200 αλογα (βεβαια στο gti παιζουν ρολο και οι διαφορετικες αναρτησεισ/ρυθμισεις και τα φαρδυτερα ελαστικα και λιγο οι μεγαλυτεροι πισω δισκοι αν και τα τακακια/δαγκανες μπροστα ειναι ιδια) τοτε μαλλον η VW δεν ξερει καλα την δουλεια της, κατι που αμφιβαλω η εμεις δεν ξερουμε τι θελουμε.

Και φυσικα, με φαρδυτερα ελαστικα πχ, 225 17αρια, οπως gt/gti (στη βασικη εκδοση) εχουμε βελτιωση στο φρεναρισμα, καθοτι μεγαλυτερη επιφανεια τριβης/φρεναρισματος.

...Μήπως έχεις υπόψη σου κάποια aftermarket λύση εξίσου καλή με του gti? και βέβαια κοντηνή στα χρήματα?

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

...εαν πάρω μόνο δίσκους 312 και τακάκια και σωληνάκια υψηλής...(και δεν πάρω δαγκάνες)..παίζει σαν λύση.....????

Αυτο συνισταται αν δεις και πιο πανω, μονο που θα χρειαστεις και τις βασεις των δαγκανων.

Link to comment
Share on other sites

Για να σας πω την αληθεια εαν ειχα ρεβο στο γολφ μου θα κοιταγα να βαλω ενα πληρες σετ απο brembo, εννοειται 4πιστονα μπροστα, μπροστα και πισω. Ξερω οτι ειναι ακριβα αλλα απο οσο γνωριζω ειναι και απο τα καλυτερα. Τωρα περι ορεξεως.....σβουροπιτα tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

ρωτησα για σωληνακια υψηλης κ μου ειπαν οτι θα μπαινει συχνα το ABS εαν τα βαλω.

επισης εαν βαλεις μπροστα GTi φρενα η κατανομη πεδησης δεν θα επηρεασθει?μηπως αρχισει να σου πεταει μουρες?

Εννοω μηπως χρειαστει να αλλαξεις κ τα πισω

Link to comment
Share on other sites

ρωτησα για σωληνακια υψηλης κ μου ειπαν οτι θα μπαινει συχνα το ABS εαν τα βαλω.

επισης εαν βαλεις μπροστα GTi φρενα η κατανομη πεδησης δεν θα επηρεασθει?μηπως αρχισει να σου πεταει μουρες?

Εννοω μηπως χρειαστει να αλλαξεις κ τα πισω

σου εξηγησαν γιατι το ABS θα μπαινει συχνα η ετσι στο πεταξαν?μηπως λογικα θα κανουν και καποια ρυθμιση?

το ABS δεν ενεργοποιητε οταν αντιληφθει μπλοκαρισμα?οποτε αν δεν μπλοκαρουν γιατι να ''μπαινει'' συχνα?

μηπως εχει να κανει και με την ρυθμιση του ESP?

νομιζω πως το ποσοστο φρεναρισματος δεν αλαζει αλλα η δυναμη .και τι εννοω ,οτι αν πισω ''πρεπει'' να φρεναρει 30% θα συνεχισει να φρεναρει 30% με την ιδια δυναμη αλλα επειδη η διαφορα στα φρενα που θελει να βαλει δεν ειναι τεραστια (δεν βαζει και 4πιστονα) μαλλον θα εχει οφελος(μπορει να κανω και λαθος).μερικοι βαζουν 4πιστονα μπροστα και πισω τα αφηνουν μαμα.παντως η γνωμη μου ειναι οτι πιο ολοκληρωμενο θα ειναι να αλαξει και τους πισω για ισως πιο ομοιογενη και σωστα αποτελεσματα μιας και το κοστος δεν πρεπει να ειναι υπερβολικο.

Link to comment
Share on other sites

ρωτησα για σωληνακια υψηλης κ μου ειπαν οτι θα μπαινει συχνα το ABS εαν τα βαλω.

επισης εαν βαλεις μπροστα GTi φρενα η κατανομη πεδησης δεν θα επηρεασθει?μηπως αρχισει να σου πεταει μουρες?

Εννοω μηπως χρειαστει να αλλαξεις κ τα πισω

Δεν έχω διαπιστώσει να μπαίνει το abs! Περισσότερο έμπαινε όταν είχα τα φρένα του tsi (με το παραμικρό)...τώρα δε μπαίνει σχεδόν καθόλου :lol:

Μη τρελένεσαι για τα πίσω φρένα, άλλωστε τα τελευταία μοντέλα gt φορούν gti (Φ312) μπροστά και tsi (Φ256) πίσω!

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη βαζω σωληνακια υψηλης χωρις προβλημα με abs οπως προανεφερα.

τα TSi πισω τι φρενα φορουν?Εαν βαλει καποιος GTi μπροστα κρατωντας δαγκανες κ αλλαζοντας τακακια δισκο+ caliber carrier δεν αλλαζει την κατανομη πεδησης στο αμαξι?

η μηπως για πιο σωστες λυσεις αλλαζεις κ τα πισω?

Link to comment
Share on other sites

ρωτησα για σωληνακια υψηλης κ μου ειπαν οτι θα μπαινει συχνα το ABS εαν τα βαλω.

επισης εαν βαλεις μπροστα GTi φρενα η κατανομη πεδησης δεν θα επηρεασθει?μηπως αρχισει να σου πεταει μουρες?

Εννοω μηπως χρειαστει να αλλαξεις κ τα πισω

Οχι, μονο οι δισκοι αλλαζουν (ουτε τρομπα ουτε δαγκανες ουτε τακακια) και δεν υπαρχει καθολου θεμα κατανομης. Οσο για τα υψηλης αυτο που σου ειπαν δεν ισχυει.

Τα πισω δεν χρειαζονται αλλαγη.

Link to comment
Share on other sites

caliber carrier+δισκοι απο οτι νομιζω-τα τακακια τα ειπα γιατι θεωρειται καλο στην αλλαγη δισκου να αλλαχθουν κ αυτα μαζι τους

περιεργο που πισω δεν χρειαζεται κατι αλλαγη (μπαινω σε σκεψεις κ αυτο δεν ειναι καλο tongue.gif . το TSi Gt sport με το GT πισω φορανε τα ιδια φρενα?sorry αν εχει επαναληφθει η ερωτηση)

Link to comment
Share on other sites

ΕΡΩΤΗΣΗ: του gti τα φρένα κουμπώνουν ακριβώς στην 16άρα του TSI......????Γιατί θέλω να είμαι σίγουρος....

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

απο οτι θυμαμαι εχει απαντηθει αυτο στο φορουμ κ ειπαν τα παιδια οτι χωραει αλλα δε χωραει μετα η ρεζερβα

οποτε αν σου σκασει το μπροστα βγαζεις το πισω το πας μπροστα κ πισω βαζεις την ρεζερβα.

δες το λινκ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...18327&st=60

καπου εκει μεσα ειναι η απαντηση σου

Link to comment
Share on other sites

Μιας και την Τετάρτη αλλάζω επιτέλους τα φρενα......οι μπροστά δίσκοι του tsi παίζει να μπουν πίσω?

οχι ,δεν μπαινουν.

Link to comment
Share on other sites

...και οι κοκκινες δαγκάνες του GTI χωράνε στην 16άρα έτσι...????

χωρανε.....αλλα γιατι δεν κρατας τις δικες σου; :thumbsup:

ιδιες ειναι αλλωστε... :lol:

Link to comment
Share on other sites

αμην! tongue.gif

ανεβασε φωτος και πες μας εντυπωσεις οταν τα στρωσεις :D

..τα έβαλα....και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα :D ....στο φρενάρισμα ακούω ένα τακ...τακ...τακ....στην ευθεία...είναι φυσιολογικό?...ή το κάνει επειδή δεν έχουν στρώσει οι δίσκοι ακόμα..ή κάτι δεν έχει γίνει σωστά????

....μήπως επειδή το τακάκι πατάει ελάχιστα στον δίσκο..ανοίγει το ABS.....λέω μήπως......

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

τις δαγκανες τις εσφιξαν σωστα ή αφησαν καμμια χωρις σφιξιμο... :D

για τσεκαρε το!

ο ηχος σιγουρα δεν θα επρεπε να υπαρχει απο κανενα μερος των φρενων.

Link to comment
Share on other sites

τις δαγκανες τις εσφιξαν σωστα ή αφησαν καμμια χωρις σφιξιμο... ;)

για τσεκαρε το!

ο ηχος σιγουρα δεν θα επρεπε να υπαρχει απο κανενα μερος των φρενων.

Οι δίσκοι έχουν περάσει τόρνο...μήπως φταίει ότι είναι σαγρή η επιφάνεια μέχρι να γυαλίσουν?

όταν φρενάρω πολύ ελαφρά δεν το κάνει..όταν όμωσ βάλω λίγο παραπάνω πίεση στο πενταλ..αρχίζει...παίζει να είναι στραβοί οι δίσκοι...???

Link to comment
Share on other sites

Οι δίσκοι έχουν περάσει τόρνο...μήπως φταίει ότι είναι σαγρή η επιφάνεια μέχρι να γυαλίσουν?

όταν φρενάρω πολύ ελαφρά δεν το κάνει..όταν όμωσ βάλω λίγο παραπάνω πίεση στο πενταλ..αρχίζει...παίζει να είναι στραβοί οι δίσκοι...???

συγνωμη εβαλες καινουρια τακακια και δεν τα στρωνεις?αρχισες να πατας φρεναρισματα αποτομα και τετοια?το πιθανοτερο ειναι να μην πατησουν καλα στους δισκους και να κανεις και ζημια στους δισκους!ασ τα 3-4 μερες με ελαφρια μεταχειρηση να πατησουν και βλεπεις μετα..γι αυτο ειχες προβλημα και με τα παλια σου τακακια..γιατι μαλλον δεν ξερεις να τα στρωνεις....να ειναι στραβοι οι δισκοι λιγο απιθανο αφου εχουν περασει και απο τορνο...αν ειναι στραβοι θα το καταλαβεις και με την πεδιση θα σου κανει ταρακουνιματα.

Edited by Anestis.
Link to comment
Share on other sites

συγνωμη εβαλες καινουρια τακακια και δεν τα στρωνεις?αρχισες να πατας φρεναρισματα αποτομα και τετοια?το πιθανοτερο ειναι να μην πατησουν καλα στους δισκους και να κανεις και ζημια στους δισκους!ασ τα 3-4 μερες με ελαφρια μεταχειρηση να πατησουν και βλεπεις μετα..γι αυτο ειχες προβλημα και με τα παλια σου τακακια..γιατι μαλλον δεν ξερεις να τα στρωνεις....να ειναι στραβοι οι δισκοι λιγο απιθανο αφου εχουν περασει και απο τορνο...αν ειναι στραβοι θα το καταλαβεις και με την πεδιση θα σου κανει ταρακουνιματα.

....ρε παιδιά χαλαρώστε...με ελάχιστο.... πάτημα φρένου , με ελάχιστα χιλιόμετρα το κάνει....δεν χρειαζεται να τερματίσει το πενταλ...το οποίο επίσης τρέμει στο φρενάρισμα...όταν το κατάλαβα πήγαινα με 20!...δεν είναι θέμα στρωσίματος..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.