Jump to content
giannispolo

Αναβάθμιση Φρένων Σε Βελτιωμένο Golf 1.4 Tsi [312mm από Gti]

Recommended Posts

Με τους χαρακτους οπως λες μαλλον θα εχεις θεμα με τριξιματα, οποτε βαλε κανονικους.

Προσωπικα εγω εχω κατι με τους θορυβους και προσπαθω να μην ρισκαρω.

Οσο για τα φρενα ισως θελουν λιγο τον τσαμπουκα τους αν και σημερα θα κλεισω ραντεβου στον Παζαροπουλο Κυμης (ελπιζω να υπαρχει ακομα) για εξαερωση και ειδωμεν.

Οτι κανεις με τα φρενα σου παντως ενημερωσε σχετικα με τι εβαλες και πως ειναι σε αποδοση γιατι ακομα ψαχνομαι με το τι να κανω και δεν θελω τωρα ειδικα να δωσω ενα καρο λεφτα για aftermarket λυσεις που μπορει να μην εχουν και αποτελεσμα. Η λυση GTI ειναι και οικονομικη και αξιοπιστη απλα δεν ξερω κατα ποσον ειναι αρκετα πιο ικανοποιητικη.

Link to comment
Share on other sites

Με τους χαρακτους οπως λες μαλλον θα εχεις θεμα με τριξιματα, οποτε βαλε κανονικους.

Προσωπικα εγω εχω κατι με τους θορυβους

Και εγώ με θορύβους-τριξίματα και τα συναφή έχω θέμα,οπότε μάλλον δεν θα τους προτιμήσω...

Η λυση GTI ειναι και οικονομικη και αξιοπιστη απλα δεν ξερω κατα ποσον ειναι αρκετα πιο ικανοποιητικη.

....ναι αυτή είναι η λύση και για μένα ...και να προσθέσω ότι το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο με σωληνάκια υψήλης που στα ήδη υπάρχον φρένα τα βελτιώνει ως και 30%

Αυτο έχω στο νου μου ως project και ότι και αν κάνω θα σε ενημερώσω ....

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικα Βασίλη ...εκτός ότι πρέπει να είναι αποτελεσματικά θα δείχνουν και όμορφα...

Όμορφα δείχνουν αδερφέ..αλλά η ομορφιά είναι υποκειμενική...εγώ θα προτιμούσα μεγαλύτερους δίσκους γιατί στην 18αρα δείχνουν μικροί..ο αδερφός μου ξετρελάθηκε και θέλει να τα βάλει σε CLK με 19αρα(!!!)...οπότε..καταλαβαίνεις..τώρα αν τύχει σε καμιά συνάντηση θα μου πείτε και σεις την γνώμη σας...από αποτελεσματικότητα..καλά πάνε πάντως...σε ευχαριστώ για τα καλορίζικα!!!

Edited by vasilis77
Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηγα Παζαροπουλο και τα παιδια εκει εκαναν οτι επρεπε να γινει σωστα απο την αρχη.

Εξαερωση στις βαλβιδες των τροχων και με την μηχανη αναμμενη, οπου βρεθηκε οτι ειχε λιγο αερα στο συστημα στον πισω αριστερο τροχο και μετα εξαερωση/τσεκ μεσω vag com.

Το αυτοκινητο εχει πλεον τα φρενα που περιμενα. Δεν ειναι βεβαια η μερα με την νυχτα αλλα το πενταλ και πιανει πιο πανω απο πριν και εχει διαρκεια χωρις να βυθιζεται γρηγορα.

Παντως ηταν πολυ εξυπηρετικοι, καθησαν καμμια ωρα πανω στο αυτοκινητο και περαστηκε στην εγγυηση φυσικα. Το αλλο που μου ειπε ο τεχνικος οταν το εκανε βολτα ειναι οτι ακουσε σαν να χανει απο καπου πιεση και ειπε να κλεισω ραντεβου οποτε μπορεσω να το ελεγξει μιας και βιαζομουν να φυγω. Τωρα αυτο το σφυριγματακι σαν ξεφουσκωμα το εχω απο την αρχη και ισως ειναι φυσιολογικο, εγω δεν εχω διαπιστωσει τιποτα, αλλα παλι επειδη εχω βαλει την καλωδιωση για μπαρομετρο (περιμενω ακομα την βαση και απ,οτι φαινεται εχει χαθει στα ταχυδρομεια) ισως να υπαρχει καπου μια μικρη διαρροη αν και λιγο απιθανο το βλεπω.

Αυτα λοιπον. Η εμπειρια μου απο Παζαροπουλο πολυ καλη, ελπιζω να μην κλεισει γιατι με βολευει και σαν τοποθεσια αλλα και σαν αμεση αντιμετωπιση οπως ειναι χωροταξικα οργανωμενο το συνεργειο. Δηλ κατεβαινοντας την ραμπα εχει τρεις θεσεις που αμεσα μπορουν να ριξουν μια ματια στο προβλημα χωρις να καθυστερεις αναιτια και μετα αν θελει περαιτερω μπαινεις συνεργειο. Βεβαια σημερα δεν ειχε και κινηση, ισως λογω της φημης για κλεισιμο, ισως γιατι ο κοσμος προσπαθει να περιορισει τα εξοδα, δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηγα Παζαροπουλο και τα παιδια εκει εκαναν οτι επρεπε να γινει σωστα απο την αρχη.

Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα,άλλαξες φρένα????Και έβαλες από το gti????Αυτό λες????

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα,άλλαξες φρένα????Και έβαλες από το gti????Αυτό λες????

Οχι, μονο εξαερωση εκανα. Το λεω πιο κατω.

Απλα απο τοτε που ειχα παρει το αυτοκινητο (καινουργιο) ειχα ενα θεμα με τα φρενα δηλ ηξερα οτι δεν δουλευαν σωστα, και μετα απο τα συνηθισμενα οτι 'ετσι δουλευουν', αφου εντωμεταξυ μου ειχαν αλλαξει στην Autonet μοναδα ABS και τρομπα χωρις κανενα αποτελεσμα και εχοντας βαλει και μεταλλικα σωληνακια, το αυτοκινητο ηταν το ιδιο και ολοι επεμεναν οτι εχει γινει σωστη εξαερωση. Τελικα χθες στον Παζαροπουλο εγινε η 'σωστη' εξαερωση και πλεον ολα καλα, σαν να εχω αλλα φρενα. Γιάυτο μην σας παραμυθιαζουνε με το συνηθισμενο 'ετσι ειναι, ετσι δουλευει'.Για να εχουμε εμεις τις ανησυχιες μας παει να πει οτι στις περισσοτερες περιπτωσεις τις εχουμε δικαιολογημενα.ι

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Έκανα ένα γρήγορο "σκαν" διαγωνίως και στις 11 σελίδες του "τόπικ" αλλά δεν βρήκα απάντηση, για αυτό και ρωτάω ενδεχομένως για πολλοστή φορά:

1. Οι βάσεις για τις δαγκάνες του GTi (312mm δίσκος) έχουν κάποιο κωδικό;

2. Από που μπορεί να τις προμηθευτεί κανείς σχετικά οικονομικά;

3. Σε μεταχείρο υπάρχει δυνατότητα να βρεθούν και από πού;

/ ΒΣ

Link to comment
Share on other sites

Περασα το Σαββατο φρενα απο gti.

Το φρεναρισμα και η αποκριση στο πενταλ βελτιωθηκαν αισθητα, πλεον νοιωθω ασφαλεια στο φρεναρισμα.

Ειναι για μενα η καλυτερη και οικονομικοτερη λυση(αγορασα ολο το σετ μεταχειρισμενο, δαγκανες,βασεις,δισκοι, τακακια) στο θεμα φρενων που ειδικα στα βελτιωμενα το αυτοκινητο πασχει. Δεν εβαλα δηλαδη τιποτα αλλο παρα μονο τα εργατικα 60 ευρω για την αλλαγη εμπρος-πισω, εξαερωση, υγρα κλπ. Πολυ καλη τιμη πιστευω.

Το εκανα στην Car Solutions, ειναι κατω απο την Cargate, στην Νεα Ερυθραια.

Link to comment
Share on other sites

και εγω το ειχα ψαξει το θεμα με τα φρενα του gti αλλα μετα απο σκεψη κατεληξα στο οτι ειναι τζαμπα λεφτα εστω αυτα τα 300 - 400 που θα σ βγει συνολο . Το φρεναρισμα βελτιωνετε ελαχιστα , 1000 φορες να βαλεις 1 σετ απο R32 ή κουπρα ή s3 με ενα επιπλεον κοστος 150-200Ε rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

288-->312 ποσο καλυτερο φρεναρισμα δλδ σου προσφερει?μονοπιστονα κ τα 2...με ενα σωληνακι υψηλης κ dot5 η αισθηση εχει αλλαξει πληρως...

παρολαυτα ποσο το πηρες το σετακι?new?

peolinio εσυ τα φρενα που ειχες αγορασει τελικα τι τα εκανες?

Link to comment
Share on other sites

αλλο μονοπιστωνη με 312 και αλλο με 345 εχει μεγααααλη διαφορα ...

Τα εδωσα πισω γιατι πολλοι με απετρεψαν απο αυτη την επιλογη οποτε για την ωρα μαμα

Link to comment
Share on other sites

Ποτε δεν ημουν της μισης λυσης δηλ βαζω μονο μπροστα φρενα η βαζω μονο ελατηρια κλπ.

Αν ειναι να βαλεις φρενα πρεπει να εισαι σιγουρος οτι το αυτοκινητο δεν θα 'υποφερει' στην λειτουργικοτητα του και αυτο εχει να κανει με το οτι το συστημα φρενων λειτουργει εργοστασιακα σε συναρτηση και με τους τεσσερις τροχους.

Βαζοντας πιο δυνατα φρενα μονο μπροστα πιστευω οτι τεινεις να ανατρεψεις αυτη την ευαισθητη ισορροπια που ειναι υπολογισμενη απο το εργοστασιο με κινδυνο να μην εχεις καλο ελεγχο του αυτοκινητου ειδικα σε πιεση. Αυτο πιστευω εγω και αυτο εχω διαβασει σε αναλογα αρθρα εταιριων που ασχολουνται με αναβαθμιση φρενων. Υπαρχουν καποιοι υπολογιστικοι αριθμοι που αντιπροσοπευουν τι και πως μπορεισ να επεμβεις στα φρενα ενος συγκεκριμενου αυτοκινητου.

Επελεξα να βαλω ενα σετακι δοκιμασμενο για το αυτοκινητο και τα αλογα χωρις να ξηλωθω και χωρις να ψαχνω extreme καταστασεις για 200 αλογα.

Η διαφορα ειναι οτι δεν εβαλα μονο εμπρος αλλα και πισω γι'αυτο και εψαχνα λιγο καιρο γι'αυτο.

Λοιπον τα μπροστινα ειναι σχεδον τα ιδια με την διαφορα οτι μονο η συνολικη διαμετρος του δισκου αλαζει, το ωφελιμο ομως μερος πεδησης ειναι το ιδιο. Εχει μια διαφορα περιπου δυο ποντων περικυκλικα απο το κεντρο του δισκου, εκει οπου τα 286 σχεδον εφαπτονται του κεντρου. Τα τακακια πρεπει να ειναι τα ιδια οπως μαλλον και οι δαγκανες.

Εκει που υπαρχει διαφορα και κανεις δεν δινει σημασια ειναι στα πισω φρενα οπου και η επιφανεια επαφης ειναι μεγαλυτερη στου gti αλλα και τα τακακια ειναι μιαμιση φορα μεγαλυτερα. Η δε κατασκευη της δαγκανας με την βαση ειναι εμφανως μεγαλυτερη. Του gtsport ειναι σαν παιδικη μπροστα τους.

Δεν ειναι περιεργο που η μαμα εταιρια δεν εχει αλλαξει ουτε δαγκανες ουτε τακακια ουτε πεδιο πεδησης απο τα 140αρια στα 170αρια gt, στα gti ακομα και στα edition με τα 230 αλογα???

Δηλαδη μιλαμε για διαφορα 90 αλογων αλλα τα τακακια/δαγκανες, επιφανεια πεδησης μενουν τα ιδια αλλα αλλαζει μονο το πισω συστημα και μαλιστα αρκετα???

Ειναι τοσο χαζοι αυτοι οι Γερμανοι τελικα και εμεις τρεχουμε να κανουμε θηρια μονο τα μπροστινα για να βελτιωσουμε το φρενο και μαλιστα με ενα σκασμο λεφτα?

Μηπως υπαρχει μια εμπορικη παραπληροφορηση με γνωστους λογους σχετικα με το θεμα 'πρωτα χρειαζεται βελτιωση των εμπρος φρενων' γιατι αν πουν αλλαξε και τα πισω γιατι ετσι πρεπει το κοστος θα ηταν απαγορευτικο και ελαχιστοι θα το εκαναν?

Λεω εγω τωρα!!

Λοιπον οπως καταλαβαινουμε η διαφορα στα συγκεκριμενα φρενα εγκειται κυριως στα πισω αλλα με αυτο τον συνδυασμο βελτιωνεται αρκετα η αποκριση και η αποτελεσματικοτητα τους.

Πιστευω οτι μονο με αλλαγη μπροστα ισως να μην δεις διαφορα, αλλα και παλι δεν μπορω να ξερω αφου εκανα την αλλαγη και στους δυο αξονες.

Το τι μπορει να λεει ο καθενας ειναι σεβαστο αλλα το τι ισχυει ειναι διαφορετικο.

Το ολο θεμα πληροφοριακα μου πηγε 310 ευρω, με εργασια.

Οπως ξαναειπα εχω πλεον αποκριση και με το τσιμπημα του πενταλ κατι το οποιο δεν ειχα πριν.

Σιγουρα υπαρχουν και καλυτερες λυσεις αλλα αν σκεφτεις οτι μονο για μπροστινα φρενα θα πρεπει να δωσεις επιπλεον κανα χιλιαρικο χωρις να υππολογισεις το τι θα χρειαστεις και πισω (που σιγουρα θα πρεπει εφοσον η βελτιωση μπροστα ειναι υποθετικα αρκετα αισθητη) τοτε μιλαμε για πανω απο 2200 χαλαρα.

Αν τα διαθετεις βεβαια το κανεις.

Αν δεν εχεις τετοιου ειδους προβληματισμους μενεις οπως εισαι.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με το σχόλιο του Παντέλη και μάλιστα την επόμενη εβδομάδα θα φορεθούν φρένα από GTI ....

Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι .....πως μπορούμε να αφαιρέσουμε το κόκκινο χρώμα από τις δαγκάνες ....με remover ?...με ήπια αμμοβολή ?...έχετε να προτείνετε κάτι δοκιμασμένο ?

Link to comment
Share on other sites

παντελη απο που τα πηρες?η τιμη τα σπαει.

δεν ειμαι υπερ των GTI αλλα σαν αποδοση τιμη ειναι πολυ καλη τα 310 μπρος πισω

αν θελεις στειλε μου ενα πμ

Link to comment
Share on other sites

το οτι τα πισω φρενα συμμετεχουν σε 1 ποσοστο 20 - 25% μαξ στο συνολικο φρεναρισμα εχει να πει κατι , οποτε το να βαλει καποιος 1 τετραπιστονη δαγκανα δεν το βλεπω σαν εμπορικη παραπληροφορηση. Το φρεναρισμα ειναι μερα με την νυχτα και το ποσο δεν ξεπερνα τα 1200 Ε επενδυση ζωης παντα και οχι υπερβολες με 8πιστονες κτλ ....

Link to comment
Share on other sites

Αν και τα πισω ειναι σαν του gti δεν θα υπαρχει διαφορα.

Στο δικο μου που ηταν 140αρι ηταν διαφορετικα και τα μπροστινα (λιγο) αλλα περισσοτερο τα πισω και σε συνδυασμο τα δυο κανουν την διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

το οτι τα πισω φρενα συμμετεχουν σε 1 ποσοστο 20 - 25% μαξ στο συνολικο φρεναρισμα εχει να πει κατι , οποτε το να βαλει καποιος 1 τετραπιστονη δαγκανα δεν το βλεπω σαν εμπορικη παραπληροφορηση. Το φρεναρισμα ειναι μερα με την νυχτα και το ποσο δεν ξεπερνα τα 1200 Ε επενδυση ζωης παντα και οχι υπερβολες με 8πιστονες κτλ ....

Και ομως Χρηστο δεν ειναι το ενδεδειγμενο να βελτιωνεις μονο τα μπροστινα εκτος και αν η διαφορα ειναι μικρη, οποτε ουτως η αλλως δεν χρειαζεται.

Την αποτελεσματικοτητα του φρενου δεν την βλεπεις μονο στην ευθεια αλλα κυριως σε στροφη με φορτιο και πιεση. Εκει ειναι που τα χρειαζεσαι περισσοτερο. Δηλαδη το πιο δυνατο φρενο μονο μπροστα σου δινει λανθασμενη εικονα του πως φρεναρει το αυτοκινητο συνολικα.

Εχουν συμβει παρατραγουδα σε τετοιες περιπτωσεις με το πιο κυριο να ελαφρωνει αρκετα το πισω μερος του αυτοκινητου ειδικα οταν φρεναρεις σε στροφες και να ψαχνεσαι.

Δεν ειναι απλο το θεμα της βελτιωσης των φρενων. Δηλαδη πεταμε μια αγκυρα μπροστα και ειμαστε τζετ?Ειναι πολυ πιο περιπλοκο και αυτοι που ασχολουνται πραγματικα και οχι μονο για να πουλανε ξερουν.

Επαναλαμβανω, αν θελεις να κανεις το σωστο φτειαχνεις και τα μπροστα και τα πισω μαζι και αυτο εφοσον υπαρχει μελετημενο σετ.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με το σχόλιο του Παντέλη και μάλιστα την επόμενη εβδομάδα θα φορεθούν φρένα από GTI ....

Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι .....πως μπορούμε να αφαιρέσουμε το κόκκινο χρώμα από τις δαγκάνες ....με remover ?...με ήπια αμμοβολή ?...έχετε να προτείνετε κάτι δοκιμασμένο ?

Το χρωμα πρεπει να φευγει με remover η κατι αναλογο. Στα δικα μου παντως που επεσε λιγο υγρο φρενων και πηγα να το σκουπισω ειδα οτι εβγαινε και λιγο χρωματακι. Λαθος μου γιατι θελει μονο να ριξεις νερο και οχι να το σκουπισεις δυνατα.

Γιατι ομως να τις ξεβαψεις? Εμενα μου αρεσουν ετσι ειδικα με την μαυρη ζαντα μου.

Link to comment
Share on other sites

παντελη απο που τα πηρες?η τιμη τα σπαει.

δεν ειμαι υπερ των GTI αλλα σαν αποδοση τιμη ειναι πολυ καλη τα 310 μπρος πισω

αν θελεις στειλε μου ενα πμ

Για μπρος-πισω η τιμη δεν παιζεται και οσο για αποδοση αν εισαι στα 200 αλογα ειναι υπεραρκετα.

Οπως ειπα εγω εχω αυτο που ζηταγα. Οχι κατι extreme και με πολλα φραγκα, γιατι αν διεθετα πανω απο 2 χιλιαρικα και ηθελα αυτο θα κοιταγα φυσικα αλλου.

Link to comment
Share on other sites

Αν και τα πισω ειναι σαν του gti δεν θα υπαρχει διαφορα.

Στο δικο μου που ηταν 140αρι ηταν διαφορετικα και τα μπροστινα (λιγο) αλλα περισσοτερο τα πισω και σε συνδυασμο τα δυο κανουν την διαφορα.

Πιστεύω ότι σε σχέση με το GTi, το 160 μπροστά έχει τις ίδιες δισκόπλακες, αλλά μικρότερη ''δαγκάνα'' και ίσως χειρότερα τακακια, και πίσω σίγουρα έχει τα ίδια φρένα με το 122. Συνεπώς θέλουν αλλαγή τα πίσω φρένα και ίσως ένα καλύτερο τακακι εμπρός.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ομως να τις ξεβαψεις? Εμενα μου αρεσουν ετσι ειδικα με την μαυρη ζαντα μου.

Το θέμα Παντελή είναι ότι δεν θα ήθελα να παίξω με άλλο χρώμα στο αυτοκίνητο εκτός της συμφωνίας μεταξύ ασημί-μαύρο.....όχι ότι δεν του πάει με τις κόκκινες δαγκάνες σε συνδιασμό με τις ζάντες, του πάει και πολύ μάλιστα.

.........όμως κάτι τέτοιο θα ήθελα σαν τελικό αποτέλεσμα.... http://img201.imageshack.us/img201/5376/brembo.jpg

Edited by keegan.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με το σχόλιο του Παντέλη και μάλιστα την επόμενη εβδομάδα θα φορεθούν φρένα από GTI ....

Η ερώτηση που έχω να κάνω είναι .....πως μπορούμε να αφαιρέσουμε το κόκκινο χρώμα από τις δαγκάνες ....με remover ?...με ήπια αμμοβολή ?...έχετε να προτείνετε κάτι δοκιμασμένο ?

οι δαγκανες του gti ειναι ιδιες με του tsi, tsi κλπ κλπ που φορανε 288mm ή 312mm δισκο.οποτε κρατα τις δαγκανες σου.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Οι βασεις ειναι κοκκινες ομως οποτε παλι θα χρειαστει ειτε να βγαλεις το χρωμα ειτε να τις βαψεις ασημι.

Πιστευω εφοσον πρεπει να ειναι αλλο χρωμα δηλ ασημι καλυτερα να βαφει το σετ πριν φορεθει που ειναι και πιο ευκολο αφου το αποσυναρμολογεις αν θελεις.

Link to comment
Share on other sites

οι δαγκανες του gti ειναι ιδιες με του tsi, tsi κλπ κλπ που φορανε 288mm ή 312mm δισκο.οποτε κρατα τις δαγκανες σου.

Το έχω πάρει σετ Joop και θα το λύσω όλο από την αρχή !!

Link to comment
Share on other sites

φιλε δες ομως και τι εχει κανει ο κιρρα αυτο που ειπε για τα πισω φρενα ειναι πολυ σωστο.βαλε και τα πισω,απο τα εμπρος δεν θα δεις και τοσο μεγαλη διαφορα ειναι η γνωμη μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.