Jump to content
giannispolo

Αναβάθμιση Φρένων Σε Βελτιωμένο Golf 1.4 Tsi [312mm από Gti]

Recommended Posts

Σίγουρα στην άδεια κυκλοφορίας (τουλάχιστον στο νέο έντυπο άδειας που έχω εγώ με πρώτη κυκλοφορία Μάρτιο 2010)..

Link to comment
Share on other sites

εαν βαλεις τα s3 την ρεζερβα την πετας και αγοραζεις ενα κομφλερ αυτοκινητου καλης ποιοτητας και οταν παθεις λαστιχο το φουσκωνης και πας σε εναν λαστιχα και το φτιαχνεις.εγω στην αρχη οταν τα εβαλα εψαχνα ρεζερβα απο s3 r32 αλλα μετα εμαθα οτι και αυτα τα αυτοκινητα δεν εχουν ρεζερβα και εχουν κιτ επισκευης απο το εργοστασιο.εαν βαλεις μονο μπροστα τοτε οταν παθαινεις λαστιχο θα βγαζεις ενα λαστιχο απο αλλο αξονα και θα το βαζεις εκει που επαθες λαστιχο και εκει θα βαζεις την ρεζερβα.εαν βαλεις ομως και πησω οπως εκανα εγω (r32) τοτε δεν υπαρχει λυση με την ρεζερβα.

Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

bill σε τι αμαξι τα εβαλες?αν ηταν 1.4 δεν σου κοψε επιδοσεις?ειναι βαρια

σε 1,4 τα εβαλα με 18αρα ζαντα. φυσηκα και μου εκοψε αλλα εαν το δεις απο κοντα θα πεις χαλαλι τα 5....10 αλογα που εχασε.το αμαξι εχει φουλ περιφερειακα και προγραμα για 100αρα η διαφορα ειναι ελαχιστη απο πριν σε επιδοσεις αλλα μπροστα στην ομορφια εγω τουλαχιστον και 20 αλογα να εχανα παλι θα τα εβαζα γιατι το αμαξι δεν το εχω για κοντρες για να κυνηγαω και το τελευταιο αλογο.για το βαρος δεν τα ζυγισα αλλα πηστευω οτι η διαφορα απο τα μαμα ολα μαζι δηλαδι και μπροστα και πισω πρεπει να ειναι γυρο στα 25....30 κιλα. Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

Είναι μεγάλη η διαφορά και φαίνεται στο στρίψιμο του τιμονιού όταν το αμάξι είναι ακίνητο. Επίσης καταπονείται και η κρεμαγιέρα γιατί προστίθενται αρκετά κιλά στον εμπρός άξονα. Το φρενάρισμα παντως είναι πάρα πολύ καλό.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

οταν ειμαι σταματημενος και το στριβο δεν βλεπω διαφορα με πριν.................δηλαδι δεν θελει πιο πολυ δυναμη.οσο για την κρεμαριερα θα διξει με τον καιρο.απο φρεναρισμα ομως και σαν αισθηση ποοοοοολυ μεγαλη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Τα φρένα του S3 μπαίνουν χωρις μετατροπές & έχεις εργοστασιακή λειτουργία. Έχεις βέβαια το επιπλέον βάρος σαν μειονέκτημα.

Μπορείς να διαβάσεις τα παρακάτω θέματα :

http://www.vwclub.gr...showtopic=23350

http://www.vwclub.gr...showtopic=44530

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52385

Edited by ACE2007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν φοράς πρόγραμμα ποιος ο λόγος να βάλεις φρένα απο gti η s3?

η ερωτηση μου δεν ηταν πια φρενα κανουν για μαμα 140αρι

Τα φρένα του S3 μπαίνουν χωρις μετατροπές & έχεις εργοστασιακή λειτουργία. Έχεις βέβαια το επιπλέον βάρος σαν μειονέκτημα.

Μπορείς να διαβάσεις τα παρακάτω θέματα :

http://www.vwclub.gr...showtopic=23350

http://www.vwclub.gr...showtopic=44530

ευχαριστω πολυ!! καi toy Gti χωρις αποστατες μπαινουν?γτ διαβασα οτι θελουμε και αλλαγη βασης και οχι μονο σωληνακια δαγκανα και δισκοπλακα Edited by sodimitris
Link to comment
Share on other sites

η ερωτηση μου δεν ηταν πια φρενα κανουν για μαμα 140αρι

ευχαριστω πολυ!! καi toy Gti χωρις αποστατες μπαινουν?γτ διαβασα οτι θελουμε και αλλαγη βασης και οχι μονο σωληνακια δαγκανα και δισκοπλακα

Δεν είναι τόσο ελεεινά πάντως τα φρένα τουλάχιστον στο 6 tsi 160. Πιστεύω λόγω βάρους δεν αξίζει να βάλεις S3 ή GTI, καλύτερα ένα κιτάκι με διαιρούμενα ή μείνε με τα μαμά και βάλε αεριζόμενους δίσκους και καλύτερης ποιότητας τακάκια. Στο λεω επειδή την έψαχνα και εγώ και επειδή είναι πρόκληση τα φρένα από S3 που θα τα βρεις και με 400-500 ευρώ μπορεί να κάνεις το βήμα και μετά να το μετανιώσεις. Αν δεν σε ενδιαφέρει καθόλου το θέμα βάρους (δες πάντως τον κατατοπιστικότατο πίνακα που έχει ποστάρει ο Στέλιος στο τελευταίο link) προχωράς.

Τώρα πρόγραμμα ή όχι κανονικά υποτίθεται η σωστή βελτίωση ξεκινάει από ελαστικά - ανάρτηση - φρένα. Το πρόγραμμμα είναι τελευταίο στην λίστα αφού κάποιος έχει αποφασίσει τι θα κάνει με τα περιφερειακά. Βέβαια συνήθως οι περισσότεροι από την κάψα για άλογα ξεκινάνε ανάποδα, αυτό δεν αναιρεί ότι το 1ο τρίπτυχο είναι αυτό που πρέπει να βελτιώνουμε για να φτάσουμε να έχουμε ένα ολοκληρωμένο tuned car και όχι το project/demo car του χ,ψ προγραμματιστή...

Link to comment
Share on other sites

ό PanagiotisG » 13 Φεβ 2009 08:14

Για την μετατροπη απο 288 σε 312χ25 του FR θα χρειαστειται τα κατωθι:

1ΚΟ 615 125 C CALLIPER CARRIER 121 EURO TO TEMAXIO X2 =242 EURO

1K0 615 301 AA BRAKE DISC 312X25MM 5/112 91 EURO TO TEMAXIO X2 =182

(1K0 698 151 E 1SET BRAKE PADS WITH WEAR INDICATOR FOR DISC BRAKE 112 EURO) **

** Τα τακακια στο Ετκα για το FR δινει τα ανω αλλα ειναι ακριβως τα ιδια τακακια με το TSI οποτε δεν χριαζονται.(σιγουρο 1000%)

ΣΥΝΟΛΟ 424 ΕΥΡΩ

και γα οποιον εχει ΕΚΤΩΣΗ 18% ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΒΕΛΜΑΡ 347ΕΥΡΩ ΤΕΛΙΚΗ.

απλά οι τιμές είναι 3 χρόνια πίσω με ότι συνεπάγεται αυτό.

Πάντως πολύ θετικό το οτι τα fr και gti φοράνε τα ίδια φρένα.

Ευχαριστούμε φίλε firev12 για την πληροφορία.

Edited by chrispant
Link to comment
Share on other sites

μπροστα γινεται να βαλεις οτι φρενα θελεις με τις καταλληλες βασεις κ αρκει να χωραει η ζαντα σου.Τα μπροστα φρενα δε μπαινουν πισω

Link to comment
Share on other sites

καλα στο αλλο θεμα που δειχνει το καταλαγο της brembo λεει οτι τα 14ορια φορανε 312 φρενα και τα απλα τσι 1.2 και τα απλα 1.4 και 1.6 εχουν 288 και 280...τρεχει και αλλο θεμα με τα φρενα....

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση μετα την τοποθετηση των φρενων βλεπω να δουλευει περισσοτερο το abs απο την μια νομιζω οτι λογικο με τις 16αρες που φοραω αλλα νομιζω οτι πρεπει να υπαρχει καποια ρυθμηση με vagcom που αφορα το μεγεθος των φρενων γνωριζει κανεις κατι?

Link to comment
Share on other sites

οχι δεν υπαρχει καμια τετοια ρυθμηση μεσω vagcom και ουτε εχει καμια σημασια.

το οτι δουλευει περισσοτερο το abs μαλλον ειναι απο φθαρμενα ελαστικα ή ο δρομος ειναι χαλια

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

DSC_0002.jpg

 

Με 150 ευρώ βρήκα φρένα μπροστινά από GTI 312 αφαιρώντας τα 288. Η διαφορά σε απόδοση εμφανέστατη!!!

 Πίστευα ότι το περιθώριο που θα υπάρχει μεταξύ δαγκάνας και 16άρας ζάνταςθα είναι οριακό αλλά περισεύουν και 5 χιλιοστά περίπου.

ΕΡΩΤΗΣΗ : Έχει κανείς δοκιμάσει αν χωράνε τετραπίστονες Porshe Boxter 312 στις μαμίσιες 16άρες?

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη εγω που θα βγαλω τα 256 (ναι ναι σα cd ειναι) και θα βαλω τα 312 θα δω τοοοοοσο μεγαλη διαφορα?

 

Απο 288->312 γενικώς πιάνει πιο καλά απο την αρχή του πεντάλ και σε φρεναρίσματα απο πολλά (>100) έχει αρκετή διαφορά, πόσο μάλλον σε σένα! 

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειχα πάρει τα πίσω με δαγκάνες κομπλέ γυρω στα 200 και μπροστά είχα βρει δίσκους + βάσεις δαγκανών απο passat ενα 100αρικο κρατώντας τις δικές μου δαγκάνες αλλά θέλουν βάψιμο (ακομα έτσι έιναι  :p )

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Σε Golf 5 1.4 TSI 140 2008 άλλαξα τα μπροστινά 288 σε 312 ενώ άφησα τα 255 μαμά πίσω. Να προχωρήσω και σε αλλαγή των πίσω 255 σε 286 ? ή δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθώ αν και τα έχω βρει φτηνά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.