emperor Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 Συμφωνα με το AutoTriti: "...Παρελθόν θα αποτελέσει από ότι φαίνεται το όνομα Bora στην station wagon έκδοση του μοντέλου. Οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρείας φέρονται αποφασισμένοι να επαναφέρουν το όνομα Jetta στην συγκεκριμένη έκδοση, με την παρουσίαση του μοντέλου μέσα στο 2006. Το νέο Jetta Variant θα διαθέτει το ίδιο εμπρόσθιο τμήμα με το Jetta. Παράλληλα η εταιρεία δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμα με ποια μηχανικά σύνολα θα εισαχθεί το μοντέλο στην Ευρώπη..." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 Καλό μου ακούγεται, πάντα συμπαθούσα το όνομα Jetta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 (edited) Εδώ (USA) πάντα λεγόταν Jetta...Βora ονομαζόταν μονο στην Ευρώπη @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 17, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_mk1 Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 Παλι καλα που το καταλαβαν!!!!! δεν ηταν ονομα και αυτο Δεν πειραζει Bora ειναι θα περασει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Κι εγώ προτιμώ το Jetta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Ναι ρε, jetta, οπως america! Καλα θα κανουν αν και το bora ειναι πιο εμπορικο σαν ονομα, πιο ''πιασαρικο''. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Η γνώμη μου είναι δεν φταίει το όνομα που δεν πάει καλά η VW στην συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτή είναι η γνώμη μου. Τι BORA τι JETTA. Το ίδιο πράγμα είναι πιστεύω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest agisd Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 το καινουριο Jetta θα κατασκευαζεται αποκλειστικα στο Μεξικό. εδώ εχει αρχίσει να πωλειται...στην Ελλάδα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFiiiGT Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 XMM JETTA.....??? ΤΙ Μ@Λ@ΚΙ@ ΚΑΝΑΝΕ !!! ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ VENTO !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted April 16, 2005 Report Share Posted April 16, 2005 το καινουριο Jetta θα κατασκευαζεται αποκλειστικα στο Μεξικό. εδώ εχει αρχίσει να πωλειται...στην Ελλάδα; ← Το ευρωπαϊκο Jetta θα εχει καποιες διαφορες απο το Αμερικανικο και δεν εχει ακομα παρουσιαστει. Παντως καποιες spy photo που παρουσιαστηκαν απο ξενα περιοδικα δειχνουν το μοντελο να εχει ακομα το ονομα bora...αν και αυτο το εχει ξανακανει η vw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwbeelee Posted April 18, 2005 Report Share Posted April 18, 2005 (edited) Μερικές Photos του νέου BORA-JETTA @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 17, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GraveDigger Posted April 18, 2005 Report Share Posted April 18, 2005 Πολύ όμορφο! Θα μου πείς Volks Wagen είναι, γίνεται να μην είναι όμορφο; Έχει κλασσικά την μούρη του Golf-5 Νομίζω θα πάει καλά αυτό το μοντέλο αν το βγάλουν με αξιοπρεπείς κινητήρες, θα είναι μια καλή & αξιόπιστη επιλογή για φτηνό (σε σχέση με το Passat) οικογενοιακό αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFiiiGT Posted April 19, 2005 Report Share Posted April 19, 2005 XMM,OMOΡΦΟ ΕΙΝΑΙ !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefos Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 εγώ αν και ακόμα ψάχνω διαφορές σε σχέση με το πασσάτο το καινούργιο στάθηκα στους κινητήρες που θα φοράει! Sieben Motoren stehen in der Jetta-Preisliste. Mit dem 102 PS starken Basis-Benziner geht es bei 18.950 Euro los, dann folgen FSI-Varianten mit 115, 150 und später auch 200 PS (aus dem Golf GTI). Dazu kommen drei TDI mit 105, 140 und 170 PS. Die Diesel und T-FSI-Motoren gibt es optional in Kombination mit dem Doppelkupplungsgetriebe DSG, θα πηγαίνει λεμεεεεεεεε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 26, 2005 Report Share Posted May 26, 2005 nai k σιγουρα πιστευω θα εχει κ λιγοτερα χρηματα απο το πασσατ!για να δουμε μπας κ ψησω κανενα γονεα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 νομιζω οτι επρεπε να το καταργήσουν τελείως αυτό το μοντέλο. Εκτος του οτι δεν προσφέρει αξιόλογες πωλήσεις όπως ολα τα αλλα μοντέλα της εταιρείας δεν καλύπτει ουσιαστικά κάποιο κενό στις κατηγορίες. Όποιος θελει μεγάλο παίρνει το πασσατ και όποιος μικρότερο το γκολφ. Το μπορα είναι πολύ ενδιάμεση περίπτωση και νομίζω ότι χαλάει το ιματζ της εταιρείας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meco Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 νομιζω οτι επρεπε να το καταργήσουν τελείως αυτό το μοντέλο.Εκτος του οτι δεν προσφέρει αξιόλογες πωλήσεις όπως ολα τα αλλα μοντέλα της εταιρείας δεν καλύπτει ουσιαστικά κάποιο κενό στις κατηγορίες. Όποιος θελει μεγάλο παίρνει το πασσατ και όποιος μικρότερο το γκολφ. Το μπορα είναι πολύ ενδιάμεση περίπτωση και νομίζω ότι χαλάει το ιματζ της εταιρείας ← Eσύ μπορεί να σκέφτεσαι έτσι αλλά η VW απέχει πολύ από τη σκέψη σου. Σκέψου ότι στην προηγούμενη γενιά Golf υπήρχε και BORA και GOLF stationwagon με μοναδική διαφορά τα μπροστινά φώτα και πιθανόν (δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό) διαφορετικά κιβώτια και αναρτήσεις με του golf να είναι πιο κοντό το κιβώτιο και σκληρότερες οι αναρτήσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 νομιζω οτι επρεπε να το καταργήσουν τελείως αυτό το μοντέλο.Εκτος του οτι δεν προσφέρει αξιόλογες πωλήσεις όπως ολα τα αλλα μοντέλα της εταιρείας δεν καλύπτει ουσιαστικά κάποιο κενό στις κατηγορίες. Όποιος θελει μεγάλο παίρνει το πασσατ και όποιος μικρότερο το γκολφ. Το μπορα είναι πολύ ενδιάμεση περίπτωση και νομίζω ότι χαλάει το ιματζ της εταιρείας ← Ισως αντι να καταργησει το Bora σαν μοντελο θα ηταν καλυτερο να σταματησει να βγαζει αυτοκινητα τυπου Polo Sedan γιατι καπου εκει μπερδευεται το πραγμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted May 27, 2005 Report Share Posted May 27, 2005 να σταματησει να βγαζει αυτοκινητα τυπου Polo Sedan γιατι καπου εκει μπερδευεται το πραγμα... ← πολύ σωστό ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WassUp Posted May 29, 2005 Report Share Posted May 29, 2005 Welcome back Jetta: http://www.vw-online.de/vwcms_publish/vwcm...dels/jetta.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emperor Posted May 30, 2005 Author Report Share Posted May 30, 2005 Το Bora ολοκληρώνει τη φετινή χρονιά τον κύκλο ζωής του και η VW πήρε την απόφαση να μην δώσει το ίδιο όνομα στον αντικαταστάτη του. Μία πιθανή αιτία, είναι ίσως ότι το Bora ποτέ δεν απέκτησε τη δυναμική που χαρακτηρίζει τα υπόλοιπα μοντέλα στη γκάμα της VW, γεγονός που αποτυπώθηκε και στους αριθμούς των πωλήσεων. Από την άλλη μεριά, η επάνοδος του ονόματος Jetta στην Ευρώπη, έρχεται να υπογραμμίσει ακριβώς αυτό, την πολύ καλή δηλαδή εμπορική πορεία του μοντέλου αυτού στις ΗΠΑ, όπου αποτελεί όχι απλώς το πιο εμπορικό μοντέλο της VW, αλλά των ευρωπαϊκών μοντέλων που πωλούνται εκεί. Το νέο Jetta, του οποίου το λανσάρισμα θα ξεκινήσει τον Ιούνιο (Γερμανία) και θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2006, διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν αισθητικά τα σύγχρονα VW. Η γρίλια από χρώμιο σε σχήμα V στη μάσκα συναντάται στο νέο Golf GTI και το Passat. Και μιας και γίνεται αναφορά στα μοντέλα αυτά, να πούμε πως το νέο Jetta δείχνει να προέκυψε από τη μίξη στοιχείων από αυτά τα δύο μοντέλα. Το μπροστινό του τμήμα παραπέμπει σε Golf, ενώ το πίσω έχει πολλές ομοιότητες με το νέο Passat και χαρακτηρίζεται από τα φώτα LED. Όπως αναμενόταν, το νέο Jetta είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το Bora. Συγκεκριμένα, με μήκος που φτάνει τα 4,56 μέτρα, 18,2 εκ. περισσότερα από το Bora, το Jetta είναι ένα μοντέλο που φλερτάρει με την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία. Το πλάτος του είναι 1,76 μέτρα (+2,5 εκ.) και το ύψος του 1,46 μέτρα (+1,5 εκ.). Όσο για το μεταξόνιο, είναι αυξημένο κατά 6,5 εκ. (πάντοτε σε σύγκριση με το Bora) φτάνοντας τα 2,58 μέτρα. Με τέτοιες διαστάσεις αμαξώματος, μοιραία ο χώρος για τις αποσκευές είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, φτάνοντας τα 527 λίτρα, 72 περισσότερα από του Bora! Kατά το λανσάρισμα, το Jetta θα διατίθεται σε τρεις βενζινοκίνητες και δύο ντίζελ εκδόσεις. Στην πρώτη περίπτωση, έχουμε τους κινητήρες 1.6 FSI (115 ίπποι), 2.0 FSI (150 ίπποι) και 2.0 TFSI (200 ίπποι). Οι εκδόσεις ντίζελ περιλαμβάνουν τον κινητήρα 1.9 TDI (105 ίπποι) και τον 2.0 TDI (140 ίπποι). Αμφότεροι οι κινητήρες ντίζελ θα συνδυάζονται με το προηγμένο κιβώτιο DSG, ενώ η ανάρτηση θα περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το σύστημα διεύθυνσης θα είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WassUp Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Όπως είπα και στο άλλο thread, welcome back Jetta. Περισσότερα από την επίσημη VW (στα γερμανικά) εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest technik Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Το νέο Jetta, όπως όλοι γνωρίζουμε, έχει ως entry κινητήρα τον γνωστό 8βάλβιδο 1,6 απόδοσης 102 ίππων. Παρά τη μικρή ονομαστική ιπποδυναμη, το αυτοκίνητο κινείται αξιοπρεπέστατα σε σχέση με το βάρος, το μέγεθός του. Στις καλές ρεπρίζ έχει συμβάλλει σημαντικά η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...