Jump to content
emperor

Aναγέννηση του ονόματος Jetta στην Ευρώπη

Recommended Posts

Συμφωνα με το AutoTriti:

"...Παρελθόν θα αποτελέσει από ότι φαίνεται το όνομα Bora στην station wagon έκδοση του μοντέλου. Οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρείας φέρονται αποφασισμένοι να επαναφέρουν το όνομα Jetta στην συγκεκριμένη έκδοση, με την παρουσίαση του μοντέλου μέσα στο 2006.

Το νέο Jetta Variant θα διαθέτει το ίδιο εμπρόσθιο τμήμα με το Jetta. Παράλληλα η εταιρεία δεν έχει γνωστοποιήσει ακόμα με ποια μηχανικά σύνολα θα εισαχθεί το μοντέλο στην Ευρώπη..."

Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου είναι δεν φταίει το όνομα που δεν πάει καλά η VW στην συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτή είναι η γνώμη μου. Τι BORA τι JETTA. Το ίδιο πράγμα είναι πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Guest agisd

το καινουριο Jetta θα κατασκευαζεται αποκλειστικα στο Μεξικό. εδώ εχει αρχίσει να πωλειται...στην Ελλάδα;

Link to comment
Share on other sites

το καινουριο Jetta θα κατασκευαζεται αποκλειστικα στο Μεξικό. εδώ εχει αρχίσει να πωλειται...στην Ελλάδα;

Το ευρωπαϊκο Jetta θα εχει καποιες διαφορες απο το Αμερικανικο και δεν εχει ακομα παρουσιαστει. Παντως καποιες spy photo που παρουσιαστηκαν απο ξενα περιοδικα δειχνουν το μοντελο να εχει ακομα το ονομα bora...αν και αυτο το εχει ξανακανει η vw.

Link to comment
Share on other sites

Μερικές Photos του νέου BORA-JETTA

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

post-1335-1113861159_thumb.jpg

post-1335-1113861364_thumb.jpg

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφο! Θα μου πείς Volks Wagen είναι, γίνεται να μην είναι όμορφο;

Έχει κλασσικά την μούρη του Golf-5

Νομίζω θα πάει καλά αυτό το μοντέλο αν το βγάλουν με αξιοπρεπείς κινητήρες, θα είναι μια καλή & αξιόπιστη επιλογή για φτηνό (σε σχέση με το Passat) οικογενοιακό αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

εγώ αν και ακόμα ψάχνω διαφορές σε σχέση με το πασσάτο το καινούργιο στάθηκα στους κινητήρες που θα φοράει!

Sieben Motoren stehen in der Jetta-Preisliste. Mit dem 102 PS starken Basis-Benziner geht es bei 18.950 Euro los, dann folgen FSI-Varianten mit 115, 150 und später auch 200 PS (aus dem Golf GTI). Dazu kommen drei TDI mit 105, 140 und 170 PS. Die Diesel und T-FSI-Motoren gibt es optional in Kombination mit dem Doppelkupplungsgetriebe DSG,

θα πηγαίνει λεμεεεεεεεε! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

nai k σιγουρα πιστευω θα εχει κ λιγοτερα χρηματα απο το πασσατ!για να δουμε μπας κ ψησω κανενα γονεα!

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι επρεπε να το καταργήσουν τελείως αυτό το μοντέλο.

Εκτος του οτι δεν προσφέρει αξιόλογες πωλήσεις όπως ολα τα αλλα μοντέλα της εταιρείας δεν καλύπτει ουσιαστικά κάποιο κενό στις κατηγορίες.

Όποιος θελει μεγάλο παίρνει το πασσατ και όποιος μικρότερο το γκολφ.

Το μπορα είναι πολύ ενδιάμεση περίπτωση και νομίζω ότι χαλάει το ιματζ της εταιρείας

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι επρεπε να το καταργήσουν τελείως αυτό το μοντέλο.

Εκτος του οτι δεν προσφέρει αξιόλογες πωλήσεις όπως ολα τα αλλα μοντέλα της εταιρείας δεν καλύπτει ουσιαστικά κάποιο κενό στις κατηγορίες.

Όποιος θελει μεγάλο παίρνει το πασσατ και όποιος μικρότερο το γκολφ.

Το μπορα είναι πολύ ενδιάμεση περίπτωση και νομίζω ότι χαλάει το ιματζ της εταιρείας

Eσύ μπορεί να σκέφτεσαι έτσι αλλά η VW απέχει πολύ από τη σκέψη σου.

Σκέψου ότι στην προηγούμενη γενιά Golf υπήρχε και BORA και GOLF stationwagon με μοναδική διαφορά τα μπροστινά φώτα και πιθανόν (δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό) διαφορετικά κιβώτια και αναρτήσεις με του golf να είναι πιο κοντό το κιβώτιο και σκληρότερες οι αναρτήσεις... :)

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι επρεπε να το καταργήσουν τελείως αυτό το μοντέλο.

Εκτος του οτι δεν προσφέρει αξιόλογες πωλήσεις όπως ολα τα αλλα μοντέλα της εταιρείας δεν καλύπτει ουσιαστικά κάποιο κενό στις κατηγορίες.

Όποιος θελει μεγάλο παίρνει το πασσατ και όποιος μικρότερο το γκολφ.

Το μπορα είναι πολύ ενδιάμεση περίπτωση και νομίζω ότι χαλάει το ιματζ της εταιρείας

Ισως αντι να καταργησει το Bora σαν μοντελο θα ηταν καλυτερο να σταματησει να βγαζει αυτοκινητα τυπου Polo Sedan γιατι καπου εκει μπερδευεται το πραγμα...

Link to comment
Share on other sites

Το Bora ολοκληρώνει τη φετινή χρονιά τον κύκλο ζωής του και η VW πήρε την απόφαση να μην δώσει το ίδιο όνομα στον αντικαταστάτη του. Μία πιθανή αιτία, είναι ίσως ότι το Bora ποτέ δεν απέκτησε τη δυναμική που χαρακτηρίζει τα υπόλοιπα μοντέλα στη γκάμα της VW, γεγονός που αποτυπώθηκε και στους αριθμούς των πωλήσεων. Από την άλλη μεριά, η επάνοδος του ονόματος Jetta στην Ευρώπη, έρχεται να υπογραμμίσει ακριβώς αυτό, την πολύ καλή δηλαδή εμπορική πορεία του μοντέλου αυτού στις ΗΠΑ, όπου αποτελεί όχι απλώς το πιο εμπορικό μοντέλο της VW, αλλά των ευρωπαϊκών μοντέλων που πωλούνται εκεί.

bigimage14242.jpg

Το νέο Jetta, του οποίου το λανσάρισμα θα ξεκινήσει τον Ιούνιο (Γερμανία) και θα ολοκληρωθεί στις αρχές του 2006, διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν αισθητικά τα σύγχρονα VW. Η γρίλια από χρώμιο σε σχήμα V στη μάσκα συναντάται στο νέο Golf GTI και το Passat. Και μιας και γίνεται αναφορά στα μοντέλα αυτά, να πούμε πως το νέο Jetta δείχνει να προέκυψε από τη μίξη στοιχείων από αυτά τα δύο μοντέλα. Το μπροστινό του τμήμα παραπέμπει σε Golf, ενώ το πίσω έχει πολλές ομοιότητες με το νέο Passat και χαρακτηρίζεται από τα φώτα LED.

bigimage14241.jpg

Όπως αναμενόταν, το νέο Jetta είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το Bora. Συγκεκριμένα, με μήκος που φτάνει τα 4,56 μέτρα, 18,2 εκ. περισσότερα από το Bora, το Jetta είναι ένα μοντέλο που φλερτάρει με την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία. Το πλάτος του είναι 1,76 μέτρα (+2,5 εκ.) και το ύψος του 1,46 μέτρα (+1,5 εκ.). Όσο για το μεταξόνιο, είναι αυξημένο κατά 6,5 εκ. (πάντοτε σε σύγκριση με το Bora) φτάνοντας τα 2,58 μέτρα. Με τέτοιες διαστάσεις αμαξώματος, μοιραία ο χώρος για τις αποσκευές είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, φτάνοντας τα 527 λίτρα, 72 περισσότερα από του Bora!

bigimage14240.jpg

Kατά το λανσάρισμα, το Jetta θα διατίθεται σε τρεις βενζινοκίνητες και δύο ντίζελ εκδόσεις. Στην πρώτη περίπτωση, έχουμε τους κινητήρες 1.6 FSI (115 ίπποι), 2.0 FSI (150 ίπποι) και 2.0 TFSI (200 ίπποι). Οι εκδόσεις ντίζελ περιλαμβάνουν τον κινητήρα 1.9 TDI (105 ίπποι) και τον 2.0 TDI (140 ίπποι). Αμφότεροι οι κινητήρες ντίζελ θα συνδυάζονται με το προηγμένο κιβώτιο DSG, ενώ η ανάρτηση θα περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το σύστημα διεύθυνσης θα είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο.

Link to comment
Share on other sites

Guest technik

Το νέο Jetta, όπως όλοι γνωρίζουμε, έχει ως entry κινητήρα τον γνωστό 8βάλβιδο 1,6 απόδοσης 102 ίππων.

Παρά τη μικρή ονομαστική ιπποδυναμη, το αυτοκίνητο κινείται αξιοπρεπέστατα σε σχέση με το βάρος, το μέγεθός του.

Στις καλές ρεπρίζ έχει συμβάλλει σημαντικά η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου.

:thumbsup::blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.