Jump to content
lorenz

-project Golf Mk1 Restoration-

Recommended Posts

Μπραβο φιλε lory πολυ καλη δουλεια εκανες στο γκολφακι σου και πιστευω οτι θα σου κρατησει για πολλα χρονια ;)

P.S. Σου χρωσταω να σου στειλω ενα manual για golf 1 που εγραψα αλλα δεν το εχω τελειωσει. Ελπιζω μεχρι τις γιορτες να ειναι ετοιμο.

ευχαριστω φιλαρακι, για μια ζωη.. B)

οκ θα περιμενω να μου το στειλεις :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

λοιπον παιδια,ενα εχω να πω.το αμαξι απο κοντα ειναι ολα τα λεφτα.καμια σχεση με τις foto.ειναι γαματο

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδες,

ασχημα νεα για την golfo το μοτερ τα ψιλοτιναξε, εκει που πηγαινα χαλαρα προχθες στα ξαφνικα ακουγεται δυνατα ενας μεταλλικος θορυβος σταματαω ανοιγω καπω και αυτος ο θορυβος προερχοταν απο την μηχανη, μετα απο 4 απροβληματιστα χρονια η μηχανη παρεδωσε, το αφησα στον μαστορα να το ανοιξει να μου πει τι εχει, η ζημια μου ειπε δεν ειναι ψηλα ( πχ εκκεντροφορος) ειναι πιο κατω, απο βδομαδα θα ξερω τι και πως. τι λετε να κανω?

Link to comment
Share on other sites

1.8 T 20VT ή βαλε κανενα 2 λιτρο ατμοσφαιρικο. Υπαρχουν και τα 2 στο Βολο και τα εχουν φιλοι μου. Περισσοτερα με pm

Link to comment
Share on other sites

1.8 T 20VT ή βαλε κανενα 2 λιτρο ατμοσφαιρικο. Υπαρχουν και τα 2 στο Βολο και τα εχουν φιλοι μου. Περισσοτερα με pm

Και με τι σασμαν θα τα βαλει ρε φιλε????Κι απ τις 2 μηχανες που ανεφερες εκτος του οτι τα μπλοκ τους ειναι μακρυτερα και θα βρισκουν στο καπω για να μπουν τα σασμαν τους πρεπει να κανεις ταμα η να σκασεις τρελα λεφτα.Στα ΜΚ1 πιανουν αλλιως οι βασεις κι ο λεβιες για να περασει πρεπει να κοψεις τον καθρεπτη (το κομματι λαμαρινα πισω ακριβως απ'τη μηχανη) και λιγο το πατωμα.

Link to comment
Share on other sites

τελικα δεν επαθα ζημια, λοιπον, χαλαρωσε μια βιδα απο το φιλτρο του καρμπυρατερ και ρουφηξε την ροδελα μεσα και την χτυπησε το πιστονι με αποτελεσμα να εχει μια μικρη γρατσουνια το πιστονι και τπτ παραπανω, ουτε γρατσουνιστηκε ο κυλινδρος, κ μου ειπε ο μαστορας οτι θα ετριβε λιγο το πιστονι και δεν θα ειχε προβλημα, 2 καινουργιες φλαντζες και το κουμπωσε, τωρα κατα ποσο δεν θα εχει προβλημα δεν το γνωριζω, αλλα μεχρι στιγμης ακουγεται καλα, εφτιαξα και την αντλια φρενων, κατι τσιμουχακια αλλαξα γιατι οταν ειχε ζεστη και κρατουσα πατημενο το πενταλ αυτο υποχωρουσε σιγα σιγα, την βγαλαμε καπως φθηνα :?

τωρα αρχισα να κοιταω για ζαντες και λαστιχα γιατι με αυτα που φοραω κανω πατιναζ, πηγα δοκιμασα κατι καινουργιες ζαντες σε ενα φιλαρακι μου, για πειτε γνωμες του ταιριαζει αυτο το στυλ ζαντας?

005ozs.jpg

008cfi.jpg

Link to comment
Share on other sites

kαι γω εγκρινω τη ζαντα....

γνωμη μου, δε μ αρεσει το χρωμα του αυτοκινητου (τουλαχιστον απο φωτο)

δεκτη η γνωμη σου αλλα αν το δεις πλυμενο και απο κοντα τα σπαει το χρωμα καμια σχεση με την φωτογραφια

θελω να παω να δοκιμασω και αλλες ζαντες αυριο

:D :D

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα,

εψαχνα να βρω φιλτροχωανη για το καρπμυρατερ μου και βρηκα εναν στην θεσσαλονικη που φερνει και Κ&Ν και για το δικο μου καρμπυρατερ κοστιζει γυρω στα 105 ευρω, ξερει κανενας αν ειναι καλη τιμη ή οχι? του εχω στειλει καποιες φωτογραφιες και τον κωδικο απο το καρμπυρατερ και το υπαρχον φιλτρο αλλα θελει λιγο ψαξιμο γιατι δεν ξερουμε απο ποιο αμαξι ηταν φορεμενο, αν ξερει κανεις τπτ παραπανω πως μπορω να το ψαξω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

περασα σημερα τις ζαντες που σας ελεγα, ειναι τραβηγμενες απο κινητο θα βγαλω και καλυτερες απο βδομαδα

019c.jpg

020t.jpg

021gal.jpg

τωρα θελουν βαψιμο οι δαγκανες απο τα δισκοφρενα μπροστα και τα ταμπουρα πισω.

αυτα προς το παρων.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

περασα σημερα τις ζαντες που σας ελεγα, ειναι τραβηγμενες απο κινητο θα βγαλω και καλυτερες απο βδομαδα

019c.jpg

020t.jpg

021gal.jpg

τωρα θελουν βαψιμο οι δαγκανες απο τα δισκοφρενα μπροστα και τα ταμπουρα πισω.

αυτα προς το παρων.

μ.......αρο το εχεις κανει!!!!! :lol: :lol: :rolleyes::)

Link to comment
Share on other sites

το εχω αφησει αρκετο καιρο το θεμα χωρις ανανεωση, λοιπον

αγορασα απο ebay γερμανιας το σποιλερακι (χειλακι) και για το λεβιε ταχυτητων μαι μπαλα golf

dscn2198p.jpg

dscn2199h.jpg

dscn2200h.jpg

dscn2207i.jpg

αγορασα και κεντρικο κλειδωμα και χερουλια στις πορτες οπως ακριβως ειναι και απο το mk3

71042gallerie.jpg

το μονο που δεν κανει ειναι βουτ βουτ χεχε

εβαλα και τον αεραγωγο στο καπω (το φορουσα και παλιοτερα) ωραιο δειχνει και δειτε και τα χερουλια στις πορτες τυπου ΜΚ3 σουπερ ειναι, μου ηρθανε και τα ηλεκτρικα παραθυρα για τα 2 μπροστα που πηρα

dscn2886u.jpgdscn2892t.jpgdscn2887e.jpgdscn2888m.jpgdscn2889u.jpgdscn2890.jpg

Link to comment
Share on other sites

εβαλα ηχομονωτικο αυτοκολλητο σε ολη την μπαγαζιερα και καποια κομματια πιο χοντρο ηχομονωτικο (αυγοθηκη) στο κατω μερος που μπαινει η ρεζερβα και στο σημειο που βρισκεται η πινακιδα απο πισω, μπορω να πω οτι ο θορυβος χωρις πλακα στο εσωτερικο εχει μειωθει αρκετα οριστε και μερικες φωτογραφιες, θελω να περασω και λεπτη μοκετα γυρω απο τους θολους

dsc00028lp.jpgdsc00029vn.jpgdsc00030bb.jpgdsc00032jp.jpg

εχω και ενα προβληματακι που μου εχει σπασει τα νευρα

εχω κατσει και εχω λυσει 2 φορες μεσα στον καυσωνα το εσωτερικο απο το ταμπλω για να βγαλω το κοντερ γιατι μου ειχε χαλασει το ταχυμετρο, δεν δουλευε σωστα ανεβοκατεβαινε μεχρι τα 220 σαν τρελο και εγω να πηγαινω το πολυ με 20 ως που μια μερα ξεκουμπωνει η βελονα και αλωνιζει ελευθερη μεσα στο κοντερ, το βγαζω απο το ταμπλω το ανοιγω προσεκτικα βγαζω ολο το ταχυμετρο και βαζω αλλο απο καβατζα κοντερ που ειχα το συνδεω κανονικα με καινουργια ντιζα ταχυμετρου ολα δουλευουν σουπερ ( πηρα μια χαρα δεν λεγεται) μετα απο 2 μερες αρχιζει και αυτο τα δικα του σταματημενος στο φαναρι και η βελονα σταματημενη στα 180 και τωρα οποτε κινουμαι τρεμοπαιζει στα 200, εχω μια υπονοια οτι μπορει να φταιει ο οδηγος της ντιζας που μπαινει στο σαζμαν γιατι τον ειδα ηταν λιγο φαγωμενος σε καποια σημεια και ενας μου ειπε οτι υπαρχει αντιστοιχος οδηγος για καθε σαζμαν 4ταχυτο, 5ταχυτο λετε να φταιει αυτο?

να μου εχουν βαλει λαθος οδηγο?

Link to comment
Share on other sites

λορυ στο προβλημα με το κοντερ δεν ξερω τι παιζει...ξηλωσε το και βαλε ιλεκτρονικο.η ανα βρεις απο μεταχειρο βαλε ολο το ταμπλο απο φαμπια,ταιριαζει...κατα τα αλλα εχει γινει πολυ μουν@ρα η γκολφο..καποια στιγμη το ειδα και απο κοντα στην αναληψεως...μενει να κουμπωσεις τις αεροτομες πισω και τα φρυδια στους θολους.

Link to comment
Share on other sites

λορυ στο προβλημα με το κοντερ δεν ξερω τι παιζει...ξηλωσε το και βαλε ιλεκτρονικο.η ανα βρεις απο μεταχειρο βαλε ολο το ταμπλο απο φαμπια,ταιριαζει...κατα τα αλλα εχει γινει πολυ μουν@ρα η γκολφο..καποια στιγμη το ειδα και απο κοντα στην αναληψεως...μενει να κουμπωσεις τις αεροτομες πισω και τα φρυδια στους θολους.

τα φρυδακια στα φτερα θα μπουνε απο βδομαδα, οι αεροτομες δεν ξερω ακομη,

επιτελους αλλαξα και αναρτησεις στην golfo και εβαλα και θολομπαρα πισω... χεχε

dscn2893b.jpg

οι πισω μπουκαλες ειναι ρυθμιζομενες, ειναι fk 60-40 αμορτισερ - ελατηριο σετ

πατατεεεεεεςς κρεμμυδιαααααα

και τωρα ειμαι ενας χαρουμενος κατοχος ενος golf-datsun new_killother.gifnew_killother.gif

ο μαστορας μου, αφησε τις πισω αναρτησεις στο πρωτο κουμπωμα για να το δουλεψω μια βδομαδουλα ετσι (...στην λαικη της γειτονιας μου) και μετα αν δεν μου αρεσει να το κατεβασουμε και αλλο. θελω να βαλω και τα φρυδακια να δω σε ποιο υψος ειναι και μετα να ρυθμιστουνε στο επιθυμητο σημειο.

μπροστα ειναι σουπερ 2 δαχτυλα αποσταση λαστιχο με φτερο, πισω 3,5 με 4 δαχτυλα , εξαρταται το δαχτυλο, αν ειναι οικοδομικα 1 και με το ζορι

Παντως που το τεσταρα για λιγο σε διαδοχικες στροφες μπαινει αρκετα καλα θα ελεγα, μονο προς το τελευταιο S ψιλογλυστρισε ολο το αμαξι πατιναζ ενα πραμα, ε εκει καταλαβα οτι πρεπει να βαλω και λαστιχα γιατι αυτα τα φαγανε τα ψωμια τους, τον αλλο μηνα λαστιχακια λεπον, θα ανεβασω πιο μετα φωτογραφια απο το golf-datsun

Link to comment
Share on other sites

αντε ρε φιλε..το ωραιοτερο ασσο του βολου εχεις κανει!!το βλεπω σχεδον καθημερινα!!

σε ευχαριστω πολυ και δεν εχει τελειωσει ακομη... new_killother.gifnew_killother.gif

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω πολυ και δεν εχει τελειωσει ακομη... new_killother.gifnew_killother.gif

φιλε αυριο κατεβαινω βολο..θελω να το δω με φτερα και ΑΕΡΟΤΟΜΗ!!!! new_iloveyou.gifnew_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

φιλε αυριο κατεβαινω βολο..θελω να το δω με φτερα και ΑΕΡΟΤΟΜΗ!!!! new_iloveyou.gifnew_iloveyou.gif

λεποοον,

εγινε και το καταλληλο χαμηλωμα πισω, επεσε 3 σκαλες και ειναι ομοιομορφο τωρα το χαμηλωμα, εβαλα και τα φρυδακια στα φτερα για να φαινεται πιο κλασσικο και λιγο πιο φαρδυ new_killother.gifnew_killother.gif ,

σιγουρα θα το πετυχεις καπου παρκαρισμενο.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη δουλεια φιλε Lory.

Μπορεις να βαλεις και μπροστα θολομπαρα και ψαλιδομπαρα και τοτε θα εχεις αλλο αμαξι.......

Για μοτερ ενα 1,8 8ν με jetronic και εισαι αρχοντας.

Τελος πισω δισκοφρενα ειναι μια καλη βελτίωση. Μπροστα εχει αεριζομενα???

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη δουλεια φιλε Lory.

Μπορεις να βαλεις και μπροστα θολομπαρα και ψαλιδομπαρα και τοτε θα εχεις αλλο αμαξι.......

Για μοτερ ενα 1,8 8ν με jetronic και εισαι αρχοντας.

Τελος πισω δισκοφρενα ειναι μια καλη βελτίωση. Μπροστα εχει αεριζομενα???

σε ευχαριστω πολυ φιλε μου, φοραει ηδη μπροστα θολομπαρα και ψαλιδομπαρα (και μπαινει αρκετα καλα), το μοτερ που εχω 1,8 8V ειναι αλλα καρμπυρατερατο weber διπλο 32/32, ειμαι αρκετα ευχαριστημενος με αυτο, ασε που εχω βρει και μεγαλυτερο καρμπυρατερ, weber διπλο 34/36 και ψηνομαι να το παρω, για πισω δεν ψηνομαι να βαλω δισκοφρενα ταμπουρατος απλα θα γινει καποια βελτιωση στα υπαρχοντα, μπροστα δυστηχως φοραει 239x12 και δεν ειναι αεριζομενα, ειμαι στο ψαξιμο για μεγαλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω πολυ φιλε μου, φοραει ηδη μπροστα θολομπαρα και ψαλιδομπαρα (και μπαινει αρκετα καλα), το μοτερ που εχω 1,8 8V ειναι αλλα καρμπυρατερατο weber διπλο 32/32, ειμαι αρκετα ευχαριστημενος με αυτο, ασε που εχω βρει και μεγαλυτερο καρμπυρατερ, weber διπλο 34/36 και ψηνομαι να το παρω, για πισω δεν ψηνομαι να βαλω δισκοφρενα ταμπουρατος απλα θα γινει καποια βελτιωση στα υπαρχοντα, μπροστα δυστηχως φοραει 239x12 και δεν ειναι αεριζομενα, ειμαι στο ψαξιμο για μεγαλυτερα.

To injection μοτερ εινα ανωτερο απο το καρμπυρατερατο ενω αν βαλεις απο 2αρι θα εχεις υδραυλικες βαλβιδες και κουμπονει απευθειας στις δικες σου βασεις .

Για τα πισω φρενα δεν βελτιωνονται παρα μονο με δισκους απο αποιοδηποτε 4μπουλονο μοντελο του VAG που φοραγε δισκοφρενα πισω αρκει να παρεις μακρια ντιζα χειροφρενου.

Τα μποστινα σου φρενα δυστυχως ειναι οριακα, ενα ζευγαρι απο μκ2 GTi, σερβο και εισαι αρχοντας.

Link to comment
Share on other sites

απντεΐτ :rofl:

το αμαξι χαμηλωθηκε και ηρθε και παλι στα ισα του, και μου ηρθαν και 2 πραγματακια που πηρα απο Γερμανια, εβαλα (καιρος ηταν) και τα φρυδακια στα φτερα

παρτε μια γευση

dscn2894f.jpg

dscn2895.jpg

dscn2896.jpg

dscn2897.jpg

καινουργια ταπα βενζινης απλα ειναι γαματη

dscn2898b.jpg

η πισω θολομπαρα που εβαλα

dscn2899c.jpg

και το πλαστικο που προστατευει το μοτερ υαλοκαθαρ. και το καλοριφερ απο νερα και ειναι μεγαλυτερο απο το εργοστασιακο αλλα ωραιο

dscn2900.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.