gio72 Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Γεια σας παιδια με λένε Γιωργο και ειμαι ευτυχης κατοχος ενος Beetle 1.8T. Tο εχω στην κατοχη μου 3 μηνες και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος απο την συνολικη εικονα του αυτοκινητου. Θα ηθελα να μου δωσετε συμβουλες για την καλη λειτουργια του κινητηρα (αλλαγες λαδιων, χρονος που πρεπει να αφηνω το αυτοκινητο στο ρελαντι μετα την λειτουργια του και διαφορα αλλα που εσεις ξερετε) γιατι ειναι πρωτη φορα που εχω αυτοκινητο turbo και οσο να ναι θελω καθοδηγηση απο τους ειδικους Eυχαριστω εκ το προτερων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Vaze Mobil 1 h Castrol Syn8etika kai kane ta service opws simvoulevei h VW An to anoigeis poli...ase to 1-2 lepta relanti gia na katevasei 8ermokrasia to Turbo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Καλώς ήρθες στην παρέα μας Γιώργο. Αν θέλεις γράψε μας λίγα λόγια για εσένα εδώ. Όπως σου είπε και ο Δημήτρης ακολούθα της οδηγίες της μαμάς VW και δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio72 Posted June 1, 2005 Author Report Share Posted June 1, 2005 Eυχαριστω φιλε μου για το ενδιαφερον σου να ρωτησω και κατι αλλο; Mε την βενζινη τι γινεται; Πρεπει να βαζω 100 οκτανιων ή απλη 95; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Eυχαριστω φιλε μου για το ενδιαφερον σου να ρωτησω και κατι αλλο;Mε την βενζινη τι γινεται; Πρεπει να βαζω 100 οκτανιων ή απλη 95; ← Εγω θα εβαζα 98 οκτανίων και μια στα 5 γεμίσματα 100άρα για να καθαρίζει τα πάντα μέσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 ετσι οπως ειναι πλεον οι βενζινες καλο θα ηταν να βαζεις 100 σταρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P18T Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 (edited) Αλλαγη λαδιων (με φουλ συνθετικο παντα και προδιαγραφες 503 ή 503 01) το πολυ στις 10.000 χμ. Αν κινεισαι πολυ μεσα στην πολη (σταματα-σβησε-ξεκινα...) σε λιγοτερο. Η VW αναφερει αλλαγες με long life λαδι στις 15.000 χμ - ουτε να το σκεφτεις με turbo Edited June 30, 2005 by P18T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Προσεχε τα λαδια κυριως οπως σου ειπαν τα παιδια παραπανω,τα σβησε αναψε και μην το σκιζεις οταν ειναι κρυο. Απο βενζινα βαζω μονο 100αρα.Θα σε συμβουλευα να κανεις το ιδιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Λίγα λεπτά ζέσταμα πρίν ξεκινήσεις, λίγα λεπτά κρύωμα πρίν σταματήσεις, δηλαδή άφηνε κανα δυό λεπτά το αμάξι πρίν το τουρμπίσεις να ζεστάνουν λίγο την τουρμπίνα τα καυσαέρια, και άφηνέ το κανα-δυό λεπτά ρελαντί να έρθει στα ίσα της πρίν το σβήσεις. Είναι μάλλον το καλύτερο που μπορείς να κάνεις για την μακρο- και καλο- ζωία του τούρμπο σου. Και μήν του τουρμπίζεις για πάνω απο 15-20 δευτερόλεπτα συνεχόμενα με ανεβο-κατεβάσματα γιατι παίζει να πυρώσει. (κανονικά σε αυτό το χρόνο πρέπει να έχεις πιάσει σχεδόν τελική, αλλά με άσε-πάτα-άσε μπορεί να του πιείς το αίμα). Βέβαια επειδή το τούρμπο είναι μαμά, μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερη ανοχή, αλλά δεν το ξέρω σίγουρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 ετσι οπως ειναι πλεον οι βενζινες καλο θα ηταν να βαζεις 100 σταρα.. ← με V-power ο αδερφος μου ειχει μεσα στο σερβισ καταλοιπα. οποτε βγαλτε τα συμπερασματα σασ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Αλλαγη λαδιων (με φουλ συνθετικο παντα και προδιαγραφες 502 ή 502 01) το πολυ στις 10.000 χμ.Αν κινεισαι πολυ μεσα στην πολη (σταματα-σβησε-ξεκινα...) σε λιγοτερο. Η VW αναφερει αλλαγες με long life λαδι στις 15.000 χμ - ουτε να το σκεφτεις με turbo ← η vw ξερεο τι ΄λεει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 (edited) Η volkswagen ξέρει όντως πολύ καλά τί λέει. Το πρόβλημα είναι ποιός την ακούει. Οι οδηγίες της δέν είναι μόνο αυτό που σου λένε στην αντιπροσωπία. Λέει και άλλα, πολλά άλλα που όλα είναι ή στο βιβλιαράκι ή σε ειδικές οδηγίες, και τα ξεχνάμε. Όταν οι βενζίνες έχουν θείο μέσα (Ελλαδάρα!), αλλαγή στα μισά περίπου χιλιόμετρα. (περίπου 5.000 για τα κανονικά, 7.500 για τα longlife) Όλα τα λάδια έχουν max διάρκεια ζωής 6 μήνες απο την πρώτη χρήση τους, και τα longlife 2 χρόνια. Όταν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο κυρίως μέσα στην πόλη, και σε κίνηση, αλλαγή σε λιγότερα χιλιόμετρα (γύρω στα 10000-12000 για τα longlife) ¶μα τα προσθέσεις όλα αυτά μαζί, τα 5.000 χλμ. ίσως και να μήν είναι πολύ παράλογα ακόμα και για longlife, για ένα αυτοκίνητο πόλης με ξέσκισμα πού και πού, σταμάτα-ξεκίνα κυρίως, καλοκαιρινή θερμοκρασία με "χειμωνιάτικο" λάδι (0W-30), και θειούχες βενζίνες. Edited June 20, 2005 by Quasar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Ψαξε και το ενδεχομενο να ειναι ''καλο'' το βενζιναδικο σου,γιατι εχω ηδη καει απο βενζινα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P18T Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Οταν ο πελατης πηγαινει στα συνεργεια της VW και του λενε να αλλαζει λαδια καθε 15 ή 20 χιλ. χμ. χωρις να του αναφερουν τιποτε αλλο πως ξερει τι λεει; Φυσικα και τα βιβλια κατασκευαστη αναφέρουν τα παραπανω αλλα ο ανυποψιαστος πελατης ακουει το μηχανικο που στο κατω κατω "του κανει και οικονομια" Οταν καποτε πηγα στην opel για να αλλαξω λαδια στα 10.000 χμ. κοντεψαν να με βγαλουν τρελο γιατι η εταιρεια τους λεει 30.000 χμ. (Προφανως εχουν τους ΤΕΛΕΙΟΥΣ κινητηρες και τα ΤΕΛΕΙΑ λαδια) Το συμπερασμα λοιπον ειναι ενα: Συχνες αλλαγες λαδιων με ποιοτικα παντα λαδια ειδικα σε κινητηρες τουρμπο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio72 Posted June 21, 2005 Author Report Share Posted June 21, 2005 Παιδια ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον που δειξατε. θα τα ψαξω οσο καλυτερα μπορω το μονο πραγμα που φοβαμαι ειναι οτι δεν θα βγαλω ακρη στην ποιοτητα της βενζινης γιατι οπως ολοι ξερουμε γινεται της π......ς στην νοθεια των καυσιμων, υπαρχει ενα πρατηριο το οποιο παρεχει καλη βενζινη ειναι στα ορια Χολαργου - Αγ. Παρασκευης μπροστα απο τον Δημοκριτο αλλα ειναι πολυ μακρια για μενα οποιος αδερφος ξερει καποιο καλο πρατηριο στα νοτια (Γλυφαδα-Ηλιουπολη-Ελληνικο-Αλιμο) ας το προτεινει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 Πάντως δεν μίλησα για νοθεία. Το θέιο στην βενζίνη έρχετι απο το διυλιστήριο. Οι θειούχες βενζίνες ήταν στάνταρ στην Ελλάδα (δεν ξέρω πλέον τί γίνεται, μυρίζω πλέον πολύ σπανιότερα τη μυρωδιά "κλούβιου αβγο'υ" σήμα κατατεθέν του θείου...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos28 Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 παιδες 2 ερωτησεις/απορειες κι απο μενα για τον 1,8Τ. το intercooler ειναι τοποθετημενο οπως και στα υπολοιπα 1,8 του γρουπ κατω απο το δεξι φαναρι????και αν ναι,πως περνει αερα??? κι η 2η,ποια τουρμπινα φοραει?? Κ03 η Κ03S??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 το 150ρι Κ03 και το 180ρι Κ03s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 το 150ρι Κ03 και το 180ρι Κ03s Επισης απο το 2002 και μετα τα 150αρια φοραγανε Κ03s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos28 Posted October 24, 2006 Report Share Posted October 24, 2006 ευχαριστω παρα πολυ για τις απαντησεις παιδια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos28 Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 ...τελικα το αμαξι οντως φοραει Κ03S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 1, 2006 Report Share Posted November 1, 2006 Nαι ειναι στανταρ αυτο. Το καλο ειναι οτι παιρνει καλυτερο φτιαξιμο απο την Κ03... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 Σορρυ για το φτιαρισμα του τοπικ αλλα ηθελα να ρωτησω το εξης: Εφτασα σχεδον 7000 και λεω να αλλαξω λαδια εφοσον δεν μπορουσα πιο πριν.Να βαλω castrol 5w-30 συνθετικα?Η προτεινετε καποια αλλη μαρκα?Να θυμισω οτι εχω προγραμμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 Εγω στο δικο μου βαζω Aral 5-30 φουλ συνθετικα εννοειται και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Και τα castrol ειναι πολυ καλα επισης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 (edited) Βασικα θα ηθελα να μην το παω αντιπροσωπεια μονο για αλλαγη λαδιων.Εχετε καποιον να συστησετε?Να ειναι εμπιστοσυνης να μην παθουμε και καμμια ζημια χωρις λογο κ να μην ειναι και πιασεκωλος PS Long life η απλα ειναι αυτα που βαζεις κωνσταντινε? Edited June 25, 2007 by icy20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...