Jump to content
FLABI

προβλημα με την οπισθεν

Recommended Posts

Καλημερα σας και συγγνωμη αν ανοιγω το ιδιο θεμα αλλα εψαξα στο φορουμ και δεν το βρηκα πουθενα.εχω αλλαξει το συγχρονιζε της δευτερας στο golf gt 170 hp 11/06,καθως και σετ συμπλεκτη, αλλα παλι τωρα στο τελειωμα της εγγυησης (δυστυχως δεν εχω κανει επεκταση),ειναι καποιες φορες που οταν κουμπωσει η οπισθεν δεν ξεκουμπωνει με τιποτα παρα μονο αν το αφησω να κυλησει λιγο και πατησω αποτομα φρενο τοτε ξεμπλοκαρει.ομω ςδεν υπαρχει παντα αυτη η δυνατοτητα ιδιως σε οριακο παρκαρισμα.πηρα στον γκρατσια αλλα ακομα δεν μου εχουν απαντησει.ξερετε κατι για το προβλημα αυτο?συγνωμη παντως αν επανελαβα το ιδιο post.

Edited by FLABI
Link to comment
Share on other sites

ναι νομιζω ειναι οκ.μηπως στο κανει οταν παρκαρεις και εκτος απο χειροφρενοβαζεις και ταχυτητα για ασφαλεια???

Link to comment
Share on other sites

ναι νομιζω ειναι οκ.μηπως στο κανει οταν παρκαρεις και εκτος απο χειροφρενοβαζεις και ταχυτητα για ασφαλεια???

οχι δεν υπαρχει καποια συγκεκριμενη στιγμη η να το συνδυασω με κατι μπορει να το κανει οποτεδηποτε.μαλλον καποιο προβλημα στη συμπλεξη.πιθανα ο συμπλεκτης η το γραναζι της οπισθεν να εχει το προβλημα.παντως σχεδον παντα βαζω και ταχυτητα οταν παρκαρω.

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα και μενα το κανει απο καινουργιο 1 στις 10 φυσικα

+1

Το θεμα ομως ειναι οτι για να βγει η οπισθεν πρεπει να κανεις τουλαχιστον ακομα 1 μετρο πισω...

και καλα εαν εχεις περιθωριο εαν οχι??? Τοτε σφιγγεις την καρδια σου και τραβας και δεν βγαινει ευκολα το ατιμο. :lol:

Ο μηχανικος μου λεει οτι ειναι φυσιολογικο μαλλον επειδη βαριεται να το κοιταξει...

Εγω λεω οτι υπαρχει καποιο προβλημα. Εχω οδηγησει πολλα Group Vag και σε ολα η οπισθεν ειναι βουτηρο ακομα και εν κινηση εαν την βγαλεις. :lol:

Απλως προσεχω οταν κανω οπισθεν να αφηνω κενο.... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει σχετικό θέμα και έχω ξαναγράψει, νομίζω σαν απάντηση σε ερώτηση του karlos. Για να μη ψάχνουμε όμως, το ξαναγράφω:

Έχω το GT 170. Μου το έχει κάνει αρκετές φορές, αλλά όχι και τόσο πολύ συχνά.

1. Όταν μαγκώνει η όπισθεν, απλά αφήνεις το συμπλέκτη μέχρι το σημείο σύμπλεξης, μέχρι να νιώσεις ότι μόλις ξεκινάει η σύμπλεξη.

2. Ξαναπατάς συμπλέκτη και η όπισθεν βγαίνει κανονικότατα και χωρίς καθόλου δύναμη.

3. Αν όχι, κάνεις ακριβώς το ίδιο δίνοντας και λίγο γκαζάκι τη στιγμή που αρχίζει η σύμπλεξη κλπ.

Δε χρειάζεται να κάνεις ούτε μπροστά ούτε πίσω, ούτε 1 εκατοστό.

Σε μένα πιάνει. Ελπίζω να δουλέψει και στο δικό σου.

Edited by giannisGT
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει σχετικό θέμα και έχω ξαναγράψει, νομίζω σαν απάντηση σε ερώτηση του karlos. Για να μη ψάχνουμε όμως, το ξαναγράφω:

Έχω το GT 170. Μου το έχει κάνει αρκετές φορές, αλλά όχι και τόσο πολύ συχνά.

1. Όταν μαγκώνει η όπισθεν, απλά αφήνεις το συμπλέκτη μέχρι το σημείο σύμπλεξης, μέχρι να νιώσεις ότι μόλις ξεκινάει η σύμπλεξη.

2. Ξαναπατάς συμπλέκτη και η όπισθεν βγαίνει κανονικότατα και χωρίς καθόλου δύναμη.

3. Αν όχι, κάνεις ακριβώς το ίδιο δίνοντας και λίγο γκαζάκι τη στιγμή που αρχίζει η σύμπλεξη κλπ.

Δε χρειάζεται να κάνεις ούτε μπροστά ούτε πίσω, ούτε 1 εκατοστό.

Σε μένα πιάνει. Ελπίζω να δουλέψει και στο δικό σου.

Δεν ειχα διαβασει το ποστ σου...

Θα το δοκιμασω και μακρι να δουλεψει και σε εμενα.....λογικα πρεπει να πετυχει

Αλλα στην περιπτωση 3 πως θα το κανεις αυτο και δεν θα κινηθει το αυτοκινητο???

Με το μεσαιο ποδι θα πατας φρενο??? tongue.giftongue.giftongue.gif

Thanks...Johnny

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειχα διαβασει το ποστ σου...

Θα το δοκιμασω και μακρι να δουλεψει και σε εμενα.....λογικα πρεπει να πετυχει

Αλλα στην περιπτωση 3 πως θα το κανεις αυτο και δεν θα κινηθει το αυτοκινητο???

Με το μεσαιο ποδι θα πατας φρενο??? tongue.giftongue.giftongue.gif

Thanks...Johnny

:ninja::wacko::lol::lol::lol::lol::lol:

Θα δώσεις λιιιιιιιιιγο γκαζάκι είπαμε, δε θα το τσαρουχώσεις ώστε να χρειάζεσαι φρένο, χειρόφρενο (ή τοίχο ή αυτόν που πάρκαρε πίσω σου). Είπαμε, ίσα που να αρχίσει η σύμπλεξη. Οπότε ίσα που πάει να ξεκινήσει και το αμάξι. Αλλά το γκάζι θα είναι τόσο λίγο και ο συμπλέκτης στο όριο της σύμπλεξης που δε θα κινηθεί. Κατανοητό... :lol::lol::lol: ? Πειραματίσου και λίγο amigo karlos... και γράψε αποτέλεσμα! Ελπίζω να πιάσει.

Edited by giannisGT
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέτε με την όπισθεν δεν το έχω παρατηρήσει στο δικό μου, ακόμη και κρύο..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέτε με την όπισθεν δεν το έχω παρατηρήσει στο δικό μου, ακόμη και κρύο..

Κοιτα, εμενα δεν μου βγαζεις απο το μυαλο οτι κατι δεν παει καλα με την οπισθεν...

Με το νεο ετος που θα ανεβω στην αντιπροσωπια θα κοιταξω να δω τι παιζει...

Παντως η λυση που προτεινε ο φιλος παραπανω οντως δουλευει...αφηνεις λιγο τον συμπλεκτη και μετα βγαινει πολυ ευκολα...δεν κερω βεβαια εαν αυτο κανει καλο ή κακο στο σαζμαν...

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα, εμενα δεν μου βγαζεις απο το μυαλο οτι κατι δεν παει καλα με την οπισθεν...

Με το νεο ετος που θα ανεβω στην αντιπροσωπια θα κοιταξω να δω τι παιζει...

Παντως η λυση που προτεινε ο φιλος παραπανω οντως δουλευει...αφηνεις λιγο τον συμπλεκτη και μετα βγαινει πολυ ευκολα...δεν κερω βεβαια εαν αυτο κανει καλο ή κακο στο σαζμαν...

Δεν παίζει να κάνει κακό. Δες το λογικά: απλά αφήνεις το συμπλέκτη. Δηλαδή ότι κάνεις κάθε φορά που ξεκινάς ή αλλάζεις ταχύτητα. ¶ρα γιατί να κάνει κακό? Υποθέτω κακό θα έκανε αν τράβαγες την όπισθεν με δύναμη ενώ είχε μαγκώσει.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.

Λοιπόν, περί όπισθεν: Στο προηγούμενο αυτοκίνητο (Ibiza), δεν ήθελε να κουμπώσει με τίποτα. Γρατζούνιζε συνέχεια. Μέχρι που βρήκα τη λύση κατά λάθος: Μόλις σταματούσα, έβαζα 1η, την έβγαζα και έβαζα όπισθεν. Εκανα όλη τη διαδικασία ΧΩΡΙΣ να αφήσω το συμπλέκτη. Την έπαιρνε πάντα και το κυριότερο χωρίς να ακουστεί το παραμικρό!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες.

Λοιπόν, περί όπισθεν: Στο προηγούμενο αυτοκίνητο (Ibiza), δεν ήθελε να κουμπώσει με τίποτα. Γρατζούνιζε συνέχεια. Μέχρι που βρήκα τη λύση κατά λάθος: Μόλις σταματούσα, έβαζα 1η, την έβγαζα και έβαζα όπισθεν. Εκανα όλη τη διαδικασία ΧΩΡΙΣ να αφήσω το συμπλέκτη. Την έπαιρνε πάντα και το κυριότερο χωρίς να ακουστεί το παραμικρό!

Τα παιδια αναφερονται στο προβλημα να μη βγαινει η οπισθεν.Οχι να μην μπαινει.Παντως αντι αυτου που κανεις, μπορεις να κανεις και κατι αλλο.Να πατας συμπλεκτη και να αφηνεις ενα πολυ μικρο χρονικο περιθωριο ( 1-2 δευτερολεπτα) πριν αρχισεις να βαζεις οπισθεν.Οσο χρονο δηλαδη χρειαζεσαι για να βαλεις πρωτη και να την ξεκουμπωσεις ωστε να βαλεις οπισθεν.Θα δεις οτι παλι δε γρατζουναει.

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω κακό θα έκανε αν τράβαγες την όπισθεν με δύναμη ενώ είχε μαγκώσει.

Καποιες φορες γινοταν αυτο και ματωνε η καρδια μου....

Τωρα κανω αυτο που ειπες και ειμαι ΟΚ... :D

Αλλα τι μπορει να συμβαινει??? Γιατι δεν το κανει σε ολου...

Υπαρχει κανεις εδω μεσα που να κατεχει το αθλημα???

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Καποιες φορες γινοταν αυτο και ματωνε η καρδια μου....

Τωρα κανω αυτο που ειπες και ειμαι ΟΚ... :D

Αλλα τι μπορει να συμβαινει??? Γιατι δεν το κανει σε ολου...

Υπαρχει κανεις εδω μεσα που να κατεχει το αθλημα???

Εσένα στο κάνει κάθε φορά? Αν είναι κάθε φορά, εκεί αξίζει να το ψάξεις. Αν όχι, μην ανησυχείς, δεν είναι κάτι σπάνιο, περιστασιακά συμβαίνει σε αρκετούς.

Link to comment
Share on other sites

Εσένα στο κάνει κάθε φορά? Αν είναι κάθε φορά, εκεί αξίζει να το ψάξεις. Αν όχι, μην ανησυχείς, δεν είναι κάτι σπάνιο, περιστασιακά συμβαίνει σε αρκετούς.

Περιστασιακα...αναλογα τα φεγγαρια του...

Link to comment
Share on other sites

Εσεις που εχετε το προβλημα, εχετε καιρο το αυτοκινητο;Διοτι εμενα μου το εκανε 3-4 φορες στην αρχη και απο τοτε δεν το εχει ξανακανει.Ακομα κι οταν τσουλαει μπροστα κι εχω οπισθεν, ξεκουμπωνει μια χαρα.Εχω πλεον 30.000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Εσεις που εχετε το προβλημα, εχετε καιρο το αυτοκινητο;Διοτι εμενα μου το εκανε 3-4 φορες στην αρχη και απο τοτε δεν το εχει ξανακανει.Ακομα κι οταν τσουλαει μπροστα κι εχω οπισθεν, ξεκουμπωνει μια χαρα.Εχω πλεον 30.000 χλμ.

Εμενα εξακολουθει να το κανει. Περιστασιακα αλλα το κανει.

Μοντελο 1/2007 με 18.000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Εμενα εξακολουθει να το κανει. Περιστασιακα αλλα το κανει.

Μοντελο 1/2007 με 18.000 χλμ

Καλησπερα σε ολους.Εμενα το προβλημα με την οπισθεν λυθηκε.Αποφασισα να αλλαξω συμπλεκτη σε εξουσιοδοτημενο της vw οχι της cosmocar και επειδη ειχαν για καινουριο,ανακατασκευασμενο μου ειχαν παραγγειλλει συμπλεκτη της LUK ΓΙΑ GOLF GTI αφου με διαβεβαιωσαν οτι θα ταιριαζει στο golf gt.Oμως δεν ταιριαζε τελικα. Αλλα ηδη ειχαμε κατεβασει το σασμαν και διαπιστωθηκε οτι ο συμπλεκτης που ηδη φοραγα- και ειχε αλλαχθει προ ετους στα πλαισια αλλαγης 2ας και συγχρονιζε αυτης-ηταν κεντραρισμενος λαθος.τον ελυσαν τον ετριψαν τον καθαρισαν τον κεντραρισαν και απο τοτε η οπισθεν μια χαρα ξεκουμπωνει (βουτυρο) και ολα μια χαρα.κοιταξτε το και εσεις.καλο βραδυ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.