Jump to content
Σπύρος

Golf Vi ή Scirocco

GOLF VI ? Scirocco  

7 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Σπυρο εαν μου πεις οτι εχεις βαλει και τα desert yellow δερματινα....πιστευω θα εχεις απο τα πιο ομορφα Σιροκο!

Έχω βάλει το Vienna Μαύρο (QX). Δεν συμβάδιζε με κανένα άλλο το Rising Blue.

Link to comment
Share on other sites

Σπυρο εαν μου πεις οτι εχεις βαλει και τα desert yellow δερματινα....πιστευω θα εχεις απο τα πιο ομορφα Σιροκο!

Μαζι με ενα πρασινο που ειναι πολυ προτοτυπο και σπανιο(για την Ελλαδα) χρωμα!

Τωρα για να πω και εγω τη γνωμη μου πανω σε καποια πραματα που υποθηκαν να πω στα γρηγορα

δειτε ποσο κανει ενα Golf 1 1.3 3porto του 82 χωρις Α/C χωρις ηλεκτρικα παραθυρα χωρις υδραυλικο τιμονι... χωρις χωρις....300ευρω? 500ευρω?

Ε το Scirocco του πατερα μου που ειναι ενα Scirocco CL 1300 του 81 στα 1000-1300 ευρω. (το ειχα βαλει 1500 συζητησιμα και με ειχαν παρει 4-5 ατομα και τελικα το κρατησαμε αφου ο πατερας μου το μετανιωσε)

Και αυτο που λεω παλι δεν ειναι "magic" ειναι απλοι κανονες του παιχνιδιου.... Δες μια Mercedes 4πορτη του 80 και μια 2πορτη παλι του 80 (πχ 230E kai 230CE) μια κανει 1000-3000ευρω και η coupe κανει απο 6000-10000. και μιλαμε για παρομοια αυτοκινητα!

Και γενικα τα cabrio εχουν ακομα καλυτερες τιμες!!!

Αρα και τα λεφτα θα πιασουν καλυτερο τοπο tongue.gif

Και φιλε με το Scirocco που λες οτι σε κοιτανε στο δρομο και σε χαζευουν? Ετσι θα ειναι και μετα απο 20 χρονια..... χεχεχε.....

Εμενα οι πιτσιρικαδες με τα μηχανακια οταν με πιανει κοκκινο ερχοντε διπλα και με ρωτανε διαφορα. Και τελευταια ολο και πιο τακτικα.... (Μαζι με τον βασιλικο (ΜΚ3)... ποτιζεται και η γλαστρα (Μκ2).....χεχεχεχε)

Και θα συμφωνησω με τους περισσοτερους πιο πανω. Αλλο το ενα αυτοκινητο, αλλο το αλλο.

Τα αυτοκίνητα που συγκρίνεις είχανε ίδια τιμή αγοράς ως καινούρια?

Κι επίσης, μη ξεχνάς ότι η αξία διαμορφώνεται από τον κανόνα προσφορά και ζήτηση.

Ένα παλιό Scirocco είναι πολύ πιό δυσεύρετο από ένα π.χ. Golf MK2. ;)

Link to comment
Share on other sites

Τα αυτοκίνητα που συγκρίνεις είχανε ίδια τιμή αγοράς ως καινούρια?

Κι επίσης, μη ξεχνάς ότι η αξία διαμορφώνεται από τον κανόνα προσφορά και ζήτηση.

Ένα παλιό Scirocco είναι πολύ πιό δυσεύρετο από ένα π.χ. Golf MK2. ;)

+1

Link to comment
Share on other sites

Σημερα που πηγα στη Karenta να παραγγειλω το Scirocco διπλα του υπηρχε ενα ασημι Golf VI. Σαν mini suv, πολυμορφικο, ακομα δε μπορω να καταλαβω τι ειναι!!!!!!!!!! Απλα ενα χαλι. Χιλιες φορες Golf V.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως θα πρέπει να τα συγκρίνουμε. Το Golf VI δυστυχώς είναι πάρα πολύ άσχημο. Και εγώ το Golf είχα μέχρι πριν 1 μήνα, το 3, και μάλιστα Pink Floyd Edition καί το πούλησα γιατί παρήγγείλα το Scirocco (αύριο πρωί το παίρνω επιτέλους). Μόλις το έδωσα έκλαψα, αλλά μόλις είδα την προηγούμενη παρασκευή το Scirocco μου που ήρθε στην αντιπροσωπία (έβαλα και ηλιοροφή) έκλαψα 2 φορές. Είναι απλά τέλειο. Θέλω να πώ πως ναι μεν το Golf είναι το απόλυτο VW που μάθαμε να αγαπάμε όλοι μας αλλα δυστυχώς το VI είναι κατώτερο των προσδοκιών.

Link to comment
Share on other sites

Τα αυτοκίνητα που συγκρίνεις είχανε ίδια τιμή αγοράς ως καινούρια?

Κι επίσης, μη ξεχνάς ότι η αξία διαμορφώνεται από τον κανόνα προσφορά και ζήτηση.

Ένα παλιό Scirocco είναι πολύ πιό δυσεύρετο από ένα π.χ. Golf MK2. :lol:

Οχι αμφιβαλω πως ειχανε την ιδια τιμη....

Αλλα σιγουρα δεν ειχανε την 3πλασια διαφορα οταν ηταν καινουργια!

(Αν επρεπε να κανω μια υποθεση θα ελεγα πως εαν ενα Golf 1300 εκανε 1.6εκ δρχ. το αντιστοιχο σιροκο θα εκανε ισως 1.8εκ? ισως 2εκ. δρχ?

ΠΙστεπψε με ουτε η προσφορα ειναι μεγαλη ουτε η ζητηση για τα Παλια Σιροκο! Αρα? Απλα μιλαμε για "καψα" για να παρει καποιος αυτο το αυτοκινητο. Ετσι πιστευω νιωθουν και οι αγοραστες του καινουριου Σιροκο ΜΚ3.

Οσο για το ΜΚ6 μου αρεσει πιο πολυ απο το ΜΚ5, αν και ναι ειναι λιγο πιο ψηλο.

Link to comment
Share on other sites

Οχι αμφιβαλω πως ειχανε την ιδια τιμη....

Αλλα σιγουρα δεν ειχανε την 3πλασια διαφορα οταν ηταν καινουργια!

(Αν επρεπε να κανω μια υποθεση θα ελεγα πως εαν ενα Golf 1300 εκανε 1.6εκ δρχ. το αντιστοιχο σιροκο θα εκανε ισως 1.8εκ? ισως 2εκ. δρχ?

ΠΙστεπψε με ουτε η προσφορα ειναι μεγαλη ουτε η ζητηση για τα Παλια Σιροκο! Αρα? Απλα μιλαμε για "καψα" για να παρει καποιος αυτο το αυτοκινητο. Ετσι πιστευω νιωθουν και οι αγοραστες του καινουριου Σιροκο ΜΚ3.

Οσο για το ΜΚ6 μου αρεσει πιο πολυ απο το ΜΚ5, αν και ναι ειναι λιγο πιο ψηλο.

Φιλε μου το παλιο Σιροκο δεν εποιασε καθολου στη χωρα μας.Αν υπαρχουν αυτη την στιγμη 50(μπορει να λεω και πολλα) ειναι ζητημα.Για αυτο αλλωστε η μεταπωληση σε αυτα τα μοντελα ειναι πολυ δυσκολη.Λογικο λοιπον να ενδιαφερουν 5-10 ανθρωπους που το βελπουν σε αγγελια γιατι θα υπαρχουν στις αγγελιες 2-3 τετοια μοντελα.Ο ξαδερφος μου ειχει το Φιατ το Μιραφιορι και οταν το εβαλε πριν 2 μηνες σε αγγελια το πουλησε αμεσως.Οσο πιο δυσευρετο ειναι ενα μοντελο τοσο πιο πολυ το πληρωνεις αυτο ειναι κανονας.Οι πωλησεις του καθε μοντελου δειχνει αν ειναι ενα αμαξι ειναι πετυχημενο και διαμορφωνει και την μεταπωλητικη του αξια.

Link to comment
Share on other sites

Σπύρο.... Πόσο σου βγήκε? Τιμή εννόω και τι έκπτωση πήρες. όσο για το Adaptive cruise control είχες δίκιο δεν μπαίνει σε dsg6 μου έβαλαν το απλό... ξενέρωσα γιατί οδήγησα ενός φίλου ένα mondeo with adaptive cruise control... και ήταν απίστευτο......

Edited by Nikos- Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα εγω με 47000 που κόστισε το scirocco του Σπυρου θα επερνα κατι αλλο.Την BMW 320i coupe ενα Α5.Για να λεμε και του στραβου το δικιο αυτα ειναι πραγματικα κουπε αυτοκινητα.Ενταξει ας ευλογουμε τα γενια μας αλλα εως ενος σημειου.

Edited by danichro
Link to comment
Share on other sites

Θα θα βρεθεί κανεις άραγε που θα πει Golf? :lol:
Δεν θελω να παρεξηγηθώ και να με πειτε παλοιομοδιτη αλλα το golf4 (2001 registered) μου εσωσε την ζωη πριν 5 μηνες και αν θα επερνα τουτου παλι tongue.gif ξερετε την απαντηση ! :lol:

thanx for hearing <_<

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το παλιο Σιροκο δεν εποιασε καθολου στη χωρα μας.Αν υπαρχουν αυτη την στιγμη 50(μπορει να λεω και πολλα) ειναι ζητημα.Για αυτο αλλωστε η μεταπωληση σε αυτα τα μοντελα ειναι πολυ δυσκολη.Λογικο λοιπον να ενδιαφερουν 5-10 ανθρωπους που το βελπουν σε αγγελια γιατι θα υπαρχουν στις αγγελιες 2-3 τετοια μοντελα.Ο ξαδερφος μου ειχει το Φιατ το Μιραφιορι και οταν το εβαλε πριν 2 μηνες σε αγγελια το πουλησε αμεσως.Οσο πιο δυσευρετο ειναι ενα μοντελο τοσο πιο πολυ το πληρωνεις αυτο ειναι κανονας.Οι πωλησεις του καθε μοντελου δειχνει αν ειναι ενα αμαξι ειναι πετυχημενο και διαμορφωνει και την μεταπωλητικη του αξια.

Αυτό ακριβώς εννόούσα με το προηγούμενο post για προσφορά και ζήτηση:

Τα αυτοκίνητα που συγκρίνεις είχανε ίδια τιμή αγοράς ως καινούρια?

Κι επίσης, μη ξεχνάς ότι η αξία διαμορφώνεται από τον κανόνα προσφορά και ζήτηση.

Ένα παλιό Scirocco είναι πολύ πιό δυσεύρετο από ένα π.χ. Golf MK2. <_<

Τα υπάρχοντα Scirocco είναι πολύ λίγα σε σχέση με τα αντίστοιχης ηλικίας Golf και αυτό καλώς ή κακώς διαμορφώνει μιά τιμή η οποία δεν αντικατοπτρίζει απαραίτητα και την επιτυχία του μοντέλου.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τον φιλο danichro οτι αλλα ειναι πραγματικα κουπε αυτοκινητα..καλο ειναι να υποστηριζουμε τις επιλογες μας αλλα παντα μεσα στα ορια του ορθου..γιατι εχω δει κ ατομα(οχι κατ'αναγκη απο το φορουμ μας) να χαρακτηριζουν το scirocco ως coupe.τοτε τα tt,brera,alfa gt,σειρα 3ci,clk,slk κτλ τι ειναι?η διαφορα ενος κουπε με ενα hatchback ειναι το επικληνες οπισ8ιο κρυσταλλο που εχουν τα κουπε...κ του scirocco δεν ειναι.αλλιως κ τα mini cooper,civic,punto,mito θα τα αποκαλουσαν κ αυτα coupe ενω ειναι στην πραγματικοτητα hot hatches..(γιαυτο κ η bmw εχει την σειρα 1 σε 3θυρη κ κουπε,κ η διαφορα ειναι εκτος του τριτου ογκου,στο οπισθιο κρυσταλλο..)

οσο για το θεμα των 47.000? που εδωσε το παιδι για το scirocco..ειναι προσωπικο του θεμα..εγω θα εδινα 3.000? παραπανω για ενα honda s2000,αλλος ομως μπορει να αγοραζε 6 chevrolet matiz.αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειναι κατι το υποκειμενικο.οτι αρεσει στον καθενα..γιατι κ για την δικη μου επιλογη θα μπορουσε καποιος να πει οτι θα σπαταλουσα 50.000? για ενα ρυζακι(ετσι δεν αποκαλουν οι μη ιαπωνοφιλοι τα ιαπωνικα?η κανω λαθος?),αλλα εντελει εγω θα εδινα τα λεφτα οποτε δεν θα με ενοιαζε τι θα λενε..οποτε το παιδι εκανε καλη επιλογη κ μακαρι να το χαρει στο επακρο! :lol:<_<

Edited by kwnstantinos
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ηθελα να παρεξηγηθω και να με πειτε παλιομοδιτη αλλα το golf4 2001 registered πριν 5 μηνες μου εσωσε την ζωη <_< οποτε ξερετε την απαντηση μου tongue.gif

χαιρετισμους Τσικης tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Σπύρο.... Πόσο σου βγήκε? Τιμή εννόω και τι έκπτωση πήρες. όσο για το Adaptive cruise control είχες δίκιο δεν μπαίνει σε dsg6 μου έβαλαν το απλό... ξενέρωσα γιατί οδήγησα ενός φίλου ένα mondeo with adaptive cruise control... και ήταν απίστευτο......

Τιμή Τιμοκαταλόγου είναι ¤ 47.000 με την έκπτωση θα το πάρω ¤ 43.000 και κάτι. Το ξέρω το Adaptive είναι όλα τα λεφτά αλλά....

Συγνωμη αλλα εγω με 47000 που κόστισε το scirocco του Σπυρου θα επερνα κατι αλλο.Την BMW 320i coupe ενα Α5.Για να λεμε και του στραβου το δικιο αυτα ειναι πραγματικα κουπε αυτοκινητα.Ενταξει ας ευλογουμε τα γενια μας αλλα εως ενος σημειου.

Δαμιανέ με ¤43.000 θα έπερνα πολλά αυτοκίνητα αλλά 320 ή A5 μπορώ να πάρω και σε μερικά χρόνια Scirocco θα μπορώ να πάρω σε μερικά χρόνια? Μάλλον όχι. Έτσι το σκέφτηκα και τα έδωσα. Δεν θέλω να σας πείσω απλά σας λέω πως το σκέφτηκα. Πιστεύω οτι το αυτοκίνητο τα αξίζει τα χρηματά του για την ηλικία μου πάντα. Φαντάζομαι ούτε ¤ 15.525 θα δίνατε για GOLF το 2002. Αλλά εγω τα έδωσα και το ευχαριστήθηκα. Μην ξεχνάτε οτι πριν από 2,5 χρόνια το GOLF II μου έσωσε την ζωή

Edited by Σπύρος
Link to comment
Share on other sites

¶λλο το κοινό του Golf και άλλο το Scirocco. Το Scirocco θα το επιλέξει κάποιος που δίνει έμφαση στην εξωτερική εμφάνιση και στη σπορ συμπεριφορά, ενώ το Golf κάποιος που ενδιαφέρεται περισσότερο για την πρακτικότητα. Το Golf θα πουλήσει σίγουρα περισσότερο, αυτό όμως δεν είναι κακό για τους κατόχους του Scirocco, αλλά μάλλον καλό, εφόσον δε θέλουμε να γίνει σούπα.

Εγώ πάντως, ως κάτοχος ενός Golf V 1.6FSI εδώ και 3,5 χρόνια (και πρώην κάτοχος ενός Golf II και ενός Golf IV), και παρόλο που είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από αυτό και το αμάξι είναι ακόμη σαν καινούριο, θα το δώσω για να πάρω το Scirocco. Κι αυτό γιατί το αμάξι αυτό το ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρωτότυπο IROC, και το περίμενα από τότε, μετά δε από το test drive που του έκανα ο έρωτας έγινε λατρεία. Θα μου πείτε, πως και δεν το πήρες ακόμη; Ε, έχω τους λόγους μου, περιμένω τις φημολογούμενες αλλαγές για να δω αν θα είναι μέσα και το αγαπημένο μου χρωματάκι... :lol:

Edited by Bazil
Link to comment
Share on other sites

¶λλο το κοινό του Golf και άλλο το Scirocco. Το Scirocco θα το επιλέξει κάποιος που δίνει έμφαση στην εξωτερική εμφάνιση και στη σπορ συμπεριφορά, ενώ το Golf κάποιος που ενδιαφέρεται περισσότερο για την πρακτικότητα. Το Golf θα πουλήσει σίγουρα περισσότερο, αυτό όμως δεν είναι κακό για τους κατόχους του Scirocco, αλλά μάλλον καλό, εφόσον δε θέλουμε να γίνει σούπα.

Εγώ πάντως, ως κάτοχος ενός Golf V 1.6FSI εδώ και 3,5 χρόνια (και πρώην κάτοχος ενός Golf II και ενός Golf IV), και παρόλο που είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από αυτό και το αμάξι είναι ακόμη σαν καινούριο, θα το δώσω για να πάρω το Scirocco. Κι αυτό γιατί το αμάξι αυτό το ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρωτότυπο IROC, και το περίμενα από τότε, μετά δε από το test drive που του έκανα ο έρωτας έγινε λατρεία. Θα μου πείτε, πως και δεν το πήρες ακόμη; Ε, έχω τους λόγους μου, περιμένω τις φημολογούμενες αλλαγές για να δω αν θα είναι μέσα και το αγαπημένο μου χρωματάκι... :lol:

Δηλαδή εσύ είσαι δυο κοινά σε συσκευασία ενός κοινού sillyhorse1rb5.gifnew_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εσύ είσαι δυο κοινά σε συσκευασία ενός κοινού sillyhorse1rb5.gifnew_sugkrotima.gif

Δηλαδή εσύ τώρα μας κάνεις πλάκα ή απλά τον έξυπνο; Αν διαβάσεις αυτά που έγραψα θα καταλάβεις ότι σαφώς και ανήκω στο κοινό του Scirocco. Διαφορετικά, δε θα σκόπευα να πουλήσω το Golf για να το πάρω. Κατανοητό;

Link to comment
Share on other sites

Εμενα η δικη μου ψηφος πηγε στο Scirocco. Ωστοσο θεωρω αδικη τη συγκριση...

Ισως πιο σωστη θα ηταν Scirocco 1.4 160 vs Golf 5 GT ή Scirocco 2.0 200 vs Golf 5 GTI ;)

Το 5αρι ειναι μακραν πιο ομορφο απο το 6αρι, κυριως στις σπορ εκδοσεις του και εχει πιο ιδιαιτερο χαρακτηρα.

Golf και Scirocco ειναι δυο τελειως διαφορετικα αμαξια. Το ενα ειναι κουπε , ενω το αλλο ειναι χατσμπακ. Οποιος θελει σπορ χαρακτηρα και εμφανιση, διπορτο αμαξι, δεν τον απασχολουν οι χωροι, τοτε δεν εχει νοημα να παρει διπορτο Golf , αλλα απευθειας Scirocco.

Οποιος θελει ενα πιο ολοκληρωμενο πακετο με all around χρηση του αμαξιου, μεγαλυτερους χωρους και πρακτικοτητα επιλεγει σαφως Golf και καλυτερα 4πορτο.

Εγω παντως αν και μου αρεσει παρα πολυ το Scirocco κ εμφανισιακα και σαν στησιμο κ επιδοσεις, ειδικα το διλιτρο, δυσκολα θα αποχωριζομουν το 5αρι μου GT sport 170 για να το παρω.

Το εχω κιολας και 5πορτο και εως τωρα μου εχει βγει λιρα 100 σε ολες τις περιστασεις. Καταρχας απο εμφανιση δε με χαλαει καθολου και μου αρεσει περισσοτερο απο το 6αρι. Στα ταξιδια μεταφερω με απολυτη ανεση 4 ατομα μεσα. Στη καθημερινη ζωη ειναι απαιχτο...πρακτικοτητα στο μεγιστο...(κατα τη γνωμη μου τεραστιο ρολο σε αυτο παιζουν και οι πισω πορτες) και φυσικα οταν θελω να το πατησω με αποζημιωνει στο μεγιστο βαθμο. καιει και λιγο κιολας και ειναι καλο και για τη πολη.

Ειναι δηλαδη ενα ολοκληρωμενο πακετο, το οποιο μπορει να σε εξυπηρετησει σε πολλες περιπτωσεις και να σου προσφερει σχεδον τα παντα. Το Scirocco δεν ειναι ολοκληρωμενο αμαξι, αλλα ειναι συγκεκριμενης φιλοσοφιας. ειναι κουπε αμαξι και αυτο που εχει να επιδειξει κυριως ειναι η εξωτερικη του ομορφια. εκει στηριζεται. οι χωροι θυσιαζονται σε σημαντικο βαθμο και η πρακτικοτητα μειωνεται. θελει να σου περασει ενα πιο σπορ χαρακτηρα αν και εσωτερικα κατι τετοιο δε φαινεται τοσο, γιατι ειναι ομοιο με τα Golf. δε πιστευω να εδινα ποτε ανταλλαγη το Golfaki μου για να το παρω...αν ειχα την δυνατοτητα θα επαιρνα το διλιτρο σαν δευτερο αμαξι για να το εχω να παω εκδρομες και να γκαζωνω τα σαββατοκυριακα. :D:lol:

Για τη καθημερινοτητα δε νομιζω να αλλαζα το Γκολφακι... χωροι, καλυτερη ορατοτητα κ μεγαλυτερη ευκολια στο παρκαρισμα το καθιστουν πλεονεκτικοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα η δικη μου ψηφος πηγε στο Scirocco. Ωστοσο θεωρω αδικη τη συγκριση...

Ισως πιο σωστη θα ηταν Scirocco 1.4 160 vs Golf 5 GT ή Scirocco 2.0 200 vs Golf 5 GTI ;)

Το 5αρι ειναι μακραν πιο ομορφο απο το 6αρι, κυριως στις σπορ εκδοσεις του και εχει πιο ιδιαιτερο χαρακτηρα.

Golf και Scirocco ειναι δυο τελειως διαφορετικα αμαξια. Το ενα ειναι κουπε , ενω το αλλο ειναι χατσμπακ. Οποιος θελει σπορ χαρακτηρα και εμφανιση, διπορτο αμαξι, δεν τον απασχολουν οι χωροι, τοτε δεν εχει νοημα να παρει διπορτο Golf , αλλα απευθειας Scirocco.

Οποιος θελει ενα πιο ολοκληρωμενο πακετο με all around χρηση του αμαξιου, μεγαλυτερους χωρους και πρακτικοτητα επιλεγει σαφως Golf και καλυτερα 4πορτο.

Εγω παντως αν και μου αρεσει παρα πολυ το Scirocco κ εμφανισιακα και σαν στησιμο κ επιδοσεις, ειδικα το διλιτρο, δυσκολα θα αποχωριζομουν το 5αρι μου GT sport 170 για να το παρω.

Το εχω κιολας και 5πορτο και εως τωρα μου εχει βγει λιρα 100 σε ολες τις περιστασεις. Καταρχας απο εμφανιση δε με χαλαει καθολου και μου αρεσει περισσοτερο απο το 6αρι. Στα ταξιδια μεταφερω με απολυτη ανεση 4 ατομα μεσα. Στη καθημερινη ζωη ειναι απαιχτο...πρακτικοτητα στο μεγιστο...(κατα τη γνωμη μου τεραστιο ρολο σε αυτο παιζουν και οι πισω πορτες) και φυσικα οταν θελω να το πατησω με αποζημιωνει στο μεγιστο βαθμο. καιει και λιγο κιολας και ειναι καλο και για τη πολη.

Ειναι δηλαδη ενα ολοκληρωμενο πακετο, το οποιο μπορει να σε εξυπηρετησει σε πολλες περιπτωσεις και να σου προσφερει σχεδον τα παντα. Το Scirocco δεν ειναι ολοκληρωμενο αμαξι, αλλα ειναι συγκεκριμενης φιλοσοφιας. ειναι κουπε αμαξι και αυτο που εχει να επιδειξει κυριως ειναι η εξωτερικη του ομορφια. εκει στηριζεται. οι χωροι θυσιαζονται σε σημαντικο βαθμο και η πρακτικοτητα μειωνεται. θελει να σου περασει ενα πιο σπορ χαρακτηρα αν και εσωτερικα κατι τετοιο δε φαινεται τοσο, γιατι ειναι ομοιο με τα Golf. δε πιστευω να εδινα ποτε ανταλλαγη το Golfaki μου για να το παρω...αν ειχα την δυνατοτητα θα επαιρνα το διλιτρο σαν δευτερο αμαξι για να το εχω να παω εκδρομες και να γκαζωνω τα σαββατοκυριακα. :D:lol:

Για τη καθημερινοτητα δε νομιζω να αλλαζα το Γκολφακι... χωροι, καλυτερη ορατοτητα κ μεγαλυτερη ευκολια στο παρκαρισμα το καθιστουν πλεονεκτικοτερο.

Link to comment
Share on other sites

εγω στα λεφτα του scrirocco 160 κ golf vi 160 θα επαινα το leon cupra 2 ^_^ κ θα μου μεινουν κ ρεστα...

Πάρε καλύτερα Huyndai, θα σου μείνουν περισσότερα. tongue.gif

Edited by Bazil
Link to comment
Share on other sites

Και με μεταχειρισμενο Lada ακομα περισσοτερα!!!

+1000000000000000000 :thumbsup::D;)

Link to comment
Share on other sites

egw exw to golf vi....kai ta dyo einai poly omorfa omws file...

Ναι αλλά για εμένα (ανύπαντρος 28 χρονών κλπ) πιστεύω οτι ταιριάζει το scirocco περισσότερο σαν στυλ αυτοκινήτου.

ΥΓ: Τελικά θα αγοράσουμε και το GOLF και το Scirocco

Edited by Σπύρος
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.