Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
Scrooge

Προβλήματα Tsi

Recommended Posts

Είδα πρόσφατα στην αντιπροσωπεία το SCIROCCO.

Είναι πανέμορφο και ψήνομαι να δώσω το rallάκι μου για αυτό το αυτοκίνητο.

Ωστόσο, διαβάζοντας posts σχετικά με προβλήματα σε κινητήρες TSI, η αλήθεια είναι ότι το ξανασκέφτομαι.

Πολλά προβλήματα ρε παιδιά και κυρίως στον turbo-kompressor.

Υπήρχε ανέκαθεν μια φήμη αξιοπιστίας για καθετί γερμανικό και ειδικότερα για τα VW.

Διαπιστώνω τελευταία, και όχι μόνο από αυτά που διάβασα στο forum, ότι κάτι τέτοιο τείνει να εκλείψει.

Τουλάχιστον το RALLYE μου, που δεν φημίζεται ιδιαίτερα για την αξιοπιστία του, στα 7,5 χρόνια δεν έχει βγάλει τίποτα (εκτός αν ένα μπουτόν μίζας θεωρείται σοβαρή βλάβη).

Ελπίζω τουλάχιστον ο 1.4 122 HP να είναι πιο αξιόπιστος, γιατί αν τελικά το αποφασίσω για SCIROCCO, μάλλον σε αυτόν θα καταλήξω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Είδα πρόσφατα στην αντιπροσωπεία το SCIROCCO.

Είναι πανέμορφο και ψήνομαι να δώσω το rallάκι μου για αυτό το αυτοκίνητο.

Ωστόσο, διαβάζοντας posts σχετικά με προβλήματα σε κινητήρες TSI, η αλήθεια είναι ότι το ξανασκέφτομαι.

Πολλά προβλήματα ρε παιδιά και κυρίως στον turbo-kompressor.

Υπήρχε ανέκαθεν μια φήμη αξιοπιστίας για καθετί γερμανικό και ειδικότερα για τα VW.

Διαπιστώνω τελευταία, και όχι μόνο από αυτά που διάβασα στο forum, ότι κάτι τέτοιο τείνει να εκλείψει.

Τουλάχιστον το RALLYE μου, που δεν φημίζεται ιδιαίτερα για την αξιοπιστία του, στα 7,5 χρόνια δεν έχει βγάλει τίποτα (εκτός αν ένα μπουτόν μίζας θεωρείται σοβαρή βλάβη).

Ελπίζω τουλάχιστον ο 1.4 122 HP να είναι πιο αξιόπιστος, γιατί αν τελικά το αποφασίσω για SCIROCCO, μάλλον σε αυτόν θα καταλήξω.

o tsi 140 προβληματα??ποιος σου τα ειπε αυτα... :ninja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Είδα πρόσφατα στην αντιπροσωπεία το SCIROCCO.

Είναι πανέμορφο και ψήνομαι να δώσω το rallάκι μου για αυτό το αυτοκίνητο.

Ωστόσο, διαβάζοντας posts σχετικά με προβλήματα σε κινητήρες TSI, η αλήθεια είναι ότι το ξανασκέφτομαι.

Πολλά προβλήματα ρε παιδιά και κυρίως στον turbo-kompressor.

Υπήρχε ανέκαθεν μια φήμη αξιοπιστίας για καθετί γερμανικό και ειδικότερα για τα VW.

Διαπιστώνω τελευταία, και όχι μόνο από αυτά που διάβασα στο forum, ότι κάτι τέτοιο τείνει να εκλείψει.

Τουλάχιστον το RALLYE μου, που δεν φημίζεται ιδιαίτερα για την αξιοπιστία του, στα 7,5 χρόνια δεν έχει βγάλει τίποτα (εκτός αν ένα μπουτόν μίζας θεωρείται σοβαρή βλάβη).

Ελπίζω τουλάχιστον ο 1.4 122 HP να είναι πιο αξιόπιστος, γιατί αν τελικά το αποφασίσω για SCIROCCO, μάλλον σε αυτόν θα καταλήξω.

...το ότι διαβάζεις από ένα-δύο άτομα ότι ό tsi έχει προβλήματα δεν σημαίνει ότι έχουν και όλα τα υπόλοιπα. Εγώ προσωπικά το έχω κοντά δυο χρόνια και ο κινητήρας είναι αρτιότατος ..και μάλιστα ενάμισι μήνα τώρα έχω και πρόγραμμα και το αμάξι τα σπάει χωρίς να κάψει μια σταγόνα λάδι...Πολλές φορές το Forum παραπλανεί τον υποψήφιο αγοραστή καθώς λογικό οι περισσότεροι για να γράφουν εδω μέσα ..θα θέλουν να λύσουν και τα προβλήματά τους. Σου εύχομαι να κάνεις την καλύτερη επιλογή για σένα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MHN πάρεις αυτό με τα 122άλογα. Μετά το αμάξι που έχεις τώρα θα σου φαίνεται οτι πας με την όπισθεν tongue.gif

Μπορεί να έχεις κάποια προβλήματα μπορεί και όχι. Το θέμα είναι οτι αξίζει η αγορά από κάθε άποψη.

(Αν έχεις μπει μέσα σε κάποιο καταλαβαίνεις τι εννοώ)

Πάρε GTI (tsi 200 όπως το λέει για το sirocco) εκτός και αν δεν έχεις αρκετα χρήματα οπότε τότε πήγαινε για TSI 140.

Το πολύ πολύ αν δεν σου φτάσουν τα άλογα με ένα πρόγραμμα πας 200 άλογα.

Φροντίζεις πρώτα να έχεις φτιάξει τα περιφεριακά για περισσότερη ασφάλεια και είσαι οκ

(όχι GTI αλλά οκ)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Συμφωνώ ότι σε ένα forum θα διαβάσεις ως επί το πλείστον για βλάβες, χωρίς να βλέπεις όλους τους άλλους που δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

Ωστόσο και πάλι μου φαίνονται πολλά τα προβλήματα που αναφέρονται για ένα σχετικά νέο μοτέρ.

2) "Είναι πολλά τα λεφτά ¶ρη" για το δίλιτρο. Και δεν θα τα έδινα εύκολα για αυτοκίνητο, ακόμα κι αν τα είχα.

Ίσως τα 122 HP με 1.250 kg να φαίνονται λίγα σε σχέση με τα 120 HP/950 kg του RALLYE.

Είναι όμως τουρμπάτα και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο, κυρίως στις χαμηλομεσαίες που δουλεύω συνήθως τα μοτέρ.

Και απ' όσα είδα στο forum, σε αυτή την περιοχή στροφών το 122 δεν υστερεί σημαντικά σε σχέση με το 140 (άρα να υποθέσω και με το 160?).

Πάντως πιστεύω ότι το καλύτερο μοτέρ (και απορώ που δεν το χρησιμοποιεί η VW) είναι το 1.8 TSI.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1) Συμφωνώ ότι σε ένα forum θα διαβάσεις ως επί το πλείστον για βλάβες, χωρίς να βλέπεις όλους τους άλλους που δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

Ωστόσο και πάλι μου φαίνονται πολλά τα προβλήματα που αναφέρονται για ένα σχετικά νέο μοτέρ.

2) "Είναι πολλά τα λεφτά ¶ρη" για το δίλιτρο. Και δεν θα τα έδινα εύκολα για αυτοκίνητο, ακόμα κι αν τα είχα.

Ίσως τα 122 HP με 1.250 kg να φαίνονται λίγα σε σχέση με τα 120 HP/950 kg του RALLYE.

Είναι όμως τουρμπάτα και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο, κυρίως στις χαμηλομεσαίες που δουλεύω συνήθως τα μοτέρ.

Και απ' όσα είδα στο forum, σε αυτή την περιοχή στροφών το 122 δεν υστερεί σημαντικά σε σχέση με το 140 (άρα να υποθέσω και με το 160?).

Πάντως πιστεύω ότι το καλύτερο μοτέρ (και απορώ που δεν το χρησιμοποιεί η VW) είναι το 1.8 TSI.

Το καλύτερο είναι σχετική λέξη..επίσης ο tsi δεν είναι πια καινούριο μοτέρ...και νομίζω πως μπορεί κάποιος να το εμπιστευτεί...και για τις επιδόσεις και για την κατανάλωση...Επίσης έχει γίνει παλιότερα θέμα για τις επιδόσεις των δύο αυτοκινήτων...και θα σου πω ότι σαφώς υπερτερεί ο 140 και αρκετά...άσχετα αν δεν το παραδέχονται μερικοί εδώ μέσα. ΤΑ έχω συγκρίνει τα αυτοκίνητα στο δρόμο και σίγουρα πάνε καλά και τα δύο...αλλά δεν πάνε το ίδιο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το καλύτερο είναι σχετική λέξη..επίσης ο tsi δεν είναι πια καινούριο μοτέρ...και νομίζω πως μπορεί κάποιος να το εμπιστευτεί...και για τις επιδόσεις και για την κατανάλωση...Επίσης έχει γίνει παλιότερα θέμα για τις επιδόσεις των δύο αυτοκινήτων...και θα σου πω ότι σαφώς υπερτερεί ο 140 και αρκετά...άσχετα αν δεν το παραδέχονται μερικοί εδώ μέσα. ΤΑ έχω συγκρίνει τα αυτοκίνητα στο δρόμο και σίγουρα πάνε καλά και τα δύο...αλλά δεν πάνε το ίδιο...

Έχω οδηγήσει το GOLF με 122 και 140 άλογα, αλλά με κάποια χρονική απόσταση μεταξύ τους, οπότε δε μπορώ να συγκρίνω.

Θυμάμαι μόνο ότι και τα δύο ήταν πολύ γρήγορα!

Την άλλη εβδομάδα θα οδηγήσω και το SCIROCCO με τα 160. Θα δούμε.

Πάντως έχω μια ελπίδα μήπως του βάλουν αργότερα και τον 1.8 (κόλλημα ε ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πάντως έχω μια ελπίδα μήπως του βάλουν αργότερα και τον 1.8 (κόλλημα ε ?)

Δεν νομίζω να το βγάλουν 1.8. Καταρχήν δεν υπάρχει λόγος από την στιογμή που υπάρχει ο 1.4 160 hp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το καλύτερο είναι σχετική λέξη..επίσης ο tsi δεν είναι πια καινούριο μοτέρ...και νομίζω πως μπορεί κάποιος να το εμπιστευτεί...και για τις επιδόσεις και για την κατανάλωση...Επίσης έχει γίνει παλιότερα θέμα για τις επιδόσεις των δύο αυτοκινήτων...και θα σου πω ότι σαφώς υπερτερεί ο 140 και αρκετά...άσχετα αν δεν το παραδέχονται μερικοί εδώ μέσα. ΤΑ έχω συγκρίνει τα αυτοκίνητα στο δρόμο και σίγουρα πάνε καλά και τα δύο...αλλά δεν πάνε το ίδιο...

Σωστο.

Οπως ο 160αρης ειναι καλυτερος απο τον 140αρη και ο 200αρης (2λιτρος) καλυτερος και απο τους τρεις.

Ιδιως ο 122αρης δεν μπορει να συγκρινεται με τους 140/160 σε καμμια περιπτωση, μονο σε θεμα καλυτερης καταναλωσης που ειναι και φυσιολογικο σε καθημερινες συνθηκες. Σε πιεση τα πραγματα ειναι ιδια.

Οσο για την καταναλωση και επιδοσεις αυτη ειναι κυριως λογω αρκετα μικροτερου βαρους.

Σε θεμα δυναμης/ρεπριζ αλλα και αν θελησεις να τον πας παραπερα ο 140αρης ειναι μονοδρομος.

Βεβαια το μονο αρνητικο ειναι οτι λογω πολυπλοκοτητας σχεδιασμου/λειτουργιας του εχει περισοτερες πιθανοτητες να παρουσιασει περισσοτερα (οποια) προβληματακια καθοτι περισσοτερα περιφερειακα.

Εγω παντως δεν θα τον αλλαζα για τον 122αρη εστω και αν με 'τρεξει'λιγο παραπανω.

Η αισθηση που μου δινει για τις καθημερινες μου μετακινησεις (και οχι μονο) δεν μου αφηνει περιθωρια να σκεφτω τιποτα αλλο.

Βεβαια ο καθενας μας εχει τα δικα του στανταρντ και τι αρεσει στον καθενα δεν τιθεται προς αμφισβητηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σωστο.

Οπως ο 160αρης ειναι καλυτερος απο τον 140αρη και ο 200αρης (2λιτρος) καλυτερος και απο τους τρεις.

Ιδιως ο 122αρης δεν μπορει να συγκρινεται με τους 140/160 σε καμμια περιπτωση, μονο σε θεμα καλυτερης καταναλωσης που ειναι και φυσιολογικο σε καθημερινες συνθηκες. Σε πιεση τα πραγματα ειναι ιδια.

Οσο για την καταναλωση και επιδοσεις αυτη ειναι κυριως λογω αρκετα μικροτερου βαρους.

Σε θεμα δυναμης/ρεπριζ αλλα και αν θελησεις να τον πας παραπερα ο 140αρης ειναι μονοδρομος.

Βεβαια το μονο αρνητικο ειναι οτι λογω πολυπλοκοτητας σχεδιασμου/λειτουργιας του εχει περισοτερες πιθανοτητες να παρουσιασει περισσοτερα (οποια) προβληματακια καθοτι περισσοτερα περιφερειακα.

Εγω παντως δεν θα τον αλλαζα για τον 122αρη εστω και αν με 'τρεξει'λιγο παραπανω.

Η αισθηση που μου δινει για τις καθημερινες μου μετακινησεις (και οχι μονο) δεν μου αφηνει περιθωρια να σκεφτω τιποτα αλλο.

Βεβαια ο καθενας μας εχει τα δικα του στανταρντ και τι αρεσει στον καθενα δεν τιθεται προς αμφισβητηση.

Ασφαλώς και όχι...πάντως μια φήμη που θέλει τον tsi να είναι προβληματικός ...εγώ την καταδικάζω....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ασφαλώς και όχι...πάντως μια φήμη που θέλει τον tsi να είναι προβληματικός ...εγώ την καταδικάζω....

Η κλασσικη τριχα που γινεται τριχια... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να σας πώ την αλήθεια και εγώ ερωτεύτηκα το καινούργιο scirocco και το είδα στην έκθεση.Σκέφτομαι για τον TSI με τα 160, αλλά όταν ακούω για καμμένες βαλβίδες, κατανάλωση λαδιού, γρατζούνισμα στην δευτέρα ταχύτητα δεν είναι και ότι καλύτερο.Είναι ζημιές πολύ σοβαρές για ένα καινούργιο αμάξι.Τι λέει οι εμπιρία σας πάνω σε αυτά τα προβλήματα?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Να σας πώ την αλήθεια και εγώ ερωτεύτηκα το καινούργιο scirocco και το είδα στην έκθεση.Σκέφτομαι για τον TSI με τα 160, αλλά όταν ακούω για καμμένες βαλβίδες, κατανάλωση λαδιού, γρατζούνισμα στην δευτέρα ταχύτητα δεν είναι και ότι καλύτερο.Είναι ζημιές πολύ σοβαρές για ένα καινούργιο αμάξι.Τι λέει οι εμπιρία σας πάνω σε αυτά τα προβλήματα?

no comments... popeye.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το θέμα με τις βαλβίδες δεν είναι πρόβλημα ..΄΄ετσι και αλλιώς πρέπει μετά από κάποια χιλιόμετρα να τις αλλάζεις...

Αυτό το βρήκα στα προβλήματα.Ισχύει?Δλδ πας για service στα 60,000 και αλλάζουν και βαλβίδες? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αυτό το βρήκα στα προβλήματα.Ισχύει?Δλδ πας για service στα 60,000 και αλλάζουν και βαλβίδες? :lol:

δεν υπάρχει πρόβλημα με τις βαλβίδες τώρα τι διάβασες δεν ξέρω. Όσο αφορά το συγχρονιζέ της δευτέρας αυτό είναι πρόβλημα των πρώτων μοντέλων στα οποία το διορθώνει η αντιπροσωπεία δίχως επιβάρυνση.

τώρα τα πολλα προβλήματα που τα είδες δεν ξερω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα με τις βαλβίδες το έχει γράψει το μέλος KospasTSI12345 στο τόπικ Πιθανά προβλήματα Golf 1.4TSI.

Εγώ δεν είπα ότι είναι πολλά αλλά σοβαρά.Διότι όταν αγοράζουμε ένα αμάξι το πρώτο που ψάχνουμε είναι την αξιοπιστία σε μοτέρ σαζμάν και ηλεκτρονικά.Όλα τα άλλα πιστεύω ότι έρχονται σε δεύτερη μοίρα.Για αυτό το λόγο μπήκα και στο φόρουμ ως πιθανός αγοραστής ενός πανέμορφου κουπέ, να μάθω τα όποια σοβαρά προβλήματα που έχετε αντιμετοπίσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το θέμα με τις βαλβίδες το έχει γράψει το μέλος KospasTSI12345 στο τόπικ Πιθανά προβλήματα Golf 1.4TSI.

Εγώ δεν είπα ότι είναι πολλά αλλά σοβαρά.Διότι όταν αγοράζουμε ένα αμάξι το πρώτο που ψάχνουμε είναι την αξιοπιστία σε μοτέρ σαζμάν και ηλεκτρονικά.Όλα τα άλλα πιστεύω ότι έρχονται σε δεύτερη μοίρα.Για αυτό το λόγο μπήκα και στο φόρουμ ως πιθανός αγοραστής ενός πανέμορφου κουπέ, να μάθω τα όποια σοβαρά προβλήματα που έχετε αντιμετοπίσει.

εκει μιλουσε για τη βαλβιδα εναλλαγησ κομπρεσορα τουρμπο και το κοστος αλλαγησ τησ ειναι πολυ μικρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια γιατι τοσο αγχος με τις βλαβες του TSI?? γιατι βλεπω πολυ ντορος γινεται με το θεμα αυτο απο υποψηφιους αγοραστες, αλλα καταλαβαινω γιατι κι εγω ετσι ημουν πριν το αγορασω.

Σκεφτειτε το και λογικα. επειτα απο 2,5 χρονια κυκλοφοριας ενδεχεται να εχουν ξεπεραστει καποια αρχικα προβληματακια(παραδειγμα το νεο προγραμμα που βαζει η VW στον κινητηρα) και να εχουν διορθωθει καποια θεματακια, οπως αυτα με το σασμαν.

Εγω ηδη εδω και 1,5 χρονο σκεφτομουν να αγορασω αυτον τον κινητηρα αλλα περιμενα αρκετο καιρο για να περασει ο πρωτος καιρος κυκλοφοριας και να διορθωθουν καποια πιθανα μικροπροβληματακια.

Το αμαξι το εχω στα χερια μου μολις ενα μηνα και μονο καλα λογια εχω να πω για τον κινητηρα αυτον, ακρως πολιτισμενη λειτουργια με τεραστια ροπη, απλα εντυπωσιακος. απο 3000 στροφες και πανω γαζωνει κι οσο εστρωνα δεν ειχα καταλαβει καλα, αλλα σιγα σιγα κατι αντιλαμβανομαι. :lol:

Τα καλυτερα που εχουμε να κανουμε ολοι ειναι χρηση της καλυτερης δυνατης βενζινης, ευλαβικο κρυωμα - ζεσταμα λαμβανοντας παντα υποψιν τις θερμοκρασιες του περιβαλλοντος και οχι ασκοπη καταπονηση του κινητηρα. Δηλαδη να ειμαστε και λιγο εξυπνοι οσον αφορα το πως θα τον χρησιμοποιουμε τον κινητηρα. Με εξυπνη χρηση, δλδ τρεχεις και ανοιγεις εκει που σε παιρνει και εκει που δε χρειαζεται πας χαλαρα, επιτυγχανεις εκπληκτικη οικονομια αλλα και οχι ασκοπη καταπονηση του κινητηρα.

Αυτα τα ολιγα απο μενα.

Καλες αγορες νεων τουρμπατων λοιπον στο μελλον και για το Scirocco , για το οποιο εχω μαθει απο εγκυρες πηγες που το εχουν οδηγησει οτι απλα τα σπαει. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά μην ακούμε τρελά πράγματα. Έχω 30000 χλμ Golf TSI sportline 140, αλλοι 2 συνάδελφοι στο γραφείο GT sport 25000 χλμ και ένας φίλος μου Golf TSI sportline 140 με 40.000 χλμ κανένα μα κανένα δεν έχει βγάλει πρόβλημα, είναι όλα άψογα, (αν αλλαχτεί μόνο συγχρονιζέ εντός εγγύησης άντε και καμιά βαλβίδα). Το αμάξι είναι σούπερ... Πάλι αυτό θα έπαιρνα αν διέθετα αυτά τα λεφτά!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το θέμα με τις βαλβίδες το έχει γράψει το μέλος KospasTSI12345 στο τόπικ Πιθανά προβλήματα Golf 1.4TSI.

Εγώ δεν είπα ότι είναι πολλά αλλά σοβαρά.Διότι όταν αγοράζουμε ένα αμάξι το πρώτο που ψάχνουμε είναι την αξιοπιστία σε μοτέρ σαζμάν και ηλεκτρονικά.Όλα τα άλλα πιστεύω ότι έρχονται σε δεύτερη μοίρα.Για αυτό το λόγο μπήκα και στο φόρουμ ως πιθανός αγοραστής ενός πανέμορφου κουπέ, να μάθω τα όποια σοβαρά προβλήματα που έχετε αντιμετοπίσει.

Και εγω πριν παρω το δικο μου το εψαξα εδω.Ειχα τους ιδιους προβληματισμους.Τωρα τους εχω ξεπερασει και θα σου πω αυτο που πιστευω: Το αμαξι απλα τα σπαει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το αμαξι απλα τα σπαει.

Ρωτα και μενα ;):lol::lol::lol::lol: (του πινω το αιμα tongue.gif ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...