mourh Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 εγω αυτο που ακουω ειναι ενας τριγμος σε ανωμαλιες του οδοστρωματος η απο την ζωνη στα αριστερα μου η απο τα προσκεφαλα ακομα δεν εχω καταληξει απλα μου σπαει τα νευρα η κονσολα αλλαχτηκε..τριζει σε πολυ ανωμαλια κ μετα σωπαινει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 εγω αυτο που ακουω ειναι ενας τριγμος σε ανωμαλιες του οδοστρωματος η απο την ζωνη στα αριστερα μου η απο τα προσκεφαλα ακομα δεν εχω καταληξει απλα μου σπαει τα νευραη κονσολα αλλαχτηκε..τριζει σε πολυ ανωμαλια κ μετα σωπαινει. ....Από τον μηχανισμό της ζωνης το ακούς...όλοι το ακούμε....θα συνηθίσεις..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 την ακουσα ασχημα τωρα..δεν φτιαχνει ρε φιλε κοσπα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 (edited) την ακουσα ασχημα τωρα..δεν φτιαχνει ρε φιλε κοσπα? Στο επάνω μέρος εκεί που βγαίνει η ζώνη ρίξε λίγο σπρέι σιλικόνης σε όλα τα κινούμενα μέρη τραβώντας την ζώνη μέσα έξω και αυτό ήταν. Επίσης εχω να προτείνω και κάτι άλλο πάρε ένα ψιλό πινελάκι και πέρνα με λίγο βαζελίνη ή με σπρέι σιλικόνης, κάθε 1-2 μήνες, τα λάστιχα που είναι στις πόρτες, πορτμπαγκάζ, καπό μηχανής. Το σπρέι είναι καλό αλλά έχει ενα μειονέκτημα πετάγεται παντού. Εγω χρόνια έτσι συντηρώ τα αυτοκίνητα που είχα και οι θόρυβοι είχαν περιοριστεί στο λιγότερο δυνατόν. Edit Εχε υπ' οψιν σου ότι στα φρεναρίσματα χτυπάνε τα μεταλλικά κουμπώματα των πίσω ζωνών ασφαλείας επάνω στο πλαστικό. . Edited February 3, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Παίδες η σκόνη κολλάει στα σημεία που έχει ψεκαστεί σπρέυ σιλικόνης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 ευχαριστω νικο για τις συμβουλες σου. κατι ακομα σε αναταραξεις εχω την εντυπωση οτι τριζουν κ τα προσκεφαλα..εκει τι γινετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 ευχαριστω νικο για τις συμβουλες σου.κατι ακομα σε αναταραξεις εχω την εντυπωση οτι τριζουν κ τα προσκεφαλα..εκει τι γινετε? Δοκιμασε να τα κατεβασεις τερμα κατω.Εμενα ετσι εξαφανιστηκε ενας ηχος απο το προσκεφαλο του συνοδηγου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 H σιλικονη δεν καταστρεφει τα πλαστικα η τουλαχιστον τα κανει θαμπα??? η ειναι βλακεια μου αυτο που λεω? Μηπως οι 1000+1 χρησεις του WD-40 ειναι πιο χρησιμες?? (αλλα βρομαει λιγο....) Βαζελινη στην κεντρικη κονσολα ψηνομαι να βαλω... ειναι και συμπαγης κτλ... ΑΛΛΑ τι λεω?? μου εφεραν καινουρια πλαστικα ( για 2η φορα) χεχε! αντε να δουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Δοκιμασε να τα κατεβασεις τερμα κατω.Εμενα ετσι εξαφανιστηκε ενας ηχος απο το προσκεφαλο του συνοδηγου. και το κεφαλι σου που το ακουμπας ?εξαλου ειναι καλο σε μια υποθετικη συγκρουση το κεφαλι να ακουμπησει πισω να μην σπασει κανας αυχενας κ μετα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 H σιλικονη δεν καταστρεφει τα πλαστικα η τουλαχιστον τα κανει θαμπα??? η ειναι βλακεια μου αυτο που λεω?Μηπως οι 1000+1 χρησεις του WD-40 ειναι πιο χρησιμες?? (αλλα βρομαει λιγο....) Βαζελινη στην κεντρικη κονσολα ψηνομαι να βαλω... ειναι και συμπαγης κτλ... ΑΛΛΑ τι λεω?? μου εφεραν καινουρια πλαστικα ( για 2η φορα) χεχε! αντε να δουμε! Η σιλικόνη γυαλίζει τα πλαστικά και τα συντηρεί μακριά από το WD-40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 H σιλικονη δεν καταστρεφει τα πλαστικα η τουλαχιστον τα κανει θαμπα??? η ειναι βλακεια μου αυτο που λεω?Μηπως οι 1000+1 χρησεις του WD-40 ειναι πιο χρησιμες?? (αλλα βρομαει λιγο....) Βαζελινη στην κεντρικη κονσολα ψηνομαι να βαλω... ειναι και συμπαγης κτλ... ΑΛΛΑ τι λεω?? μου εφεραν καινουρια πλαστικα ( για 2η φορα) χεχε! αντε να δουμε! Ποια πλαστικα αλλαξες; Εγω παω για 2η αλλαγη κεντρικων αεραγωγων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 και το κεφαλι σου που το ακουμπας ?εξαλου ειναι καλο σε μια υποθετικη συγκρουση το κεφαλι να ακουμπησει πισω να μην σπασει κανας αυχενας κ μετα..... Εμενα τυχαινει η χαμηλοτερη θεση του προσκεφαλου να ειναι ακριβως εκει που τη θελω.Ακριβως πισω απο το κεφαλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Μπορει καποιος απο εσας να ακουμπαει το κεφαλι του στο προσκεφαλο και να οδηγει???? Και εγω για 2η φορα παω για αλλαγη κεντρικων αεραγωγων!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 7, 2009 Report Share Posted February 7, 2009 Μπορει καποιος απο εσας να ακουμπαει το κεφαλι του στο προσκεφαλο και να οδηγει???? Δεν ειπαμε αυτο.Απλα το προσκεφαλο θα πρεπει να εχει σωστη θεση υψους σε σχεση με το κεφαλι του επιβαινοντος.Ετσι σε μια συγκρουση θα σε γλιτωσει απο τραυματισμο στον αυχενα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 9, 2009 Report Share Posted February 9, 2009 (edited) λεω να το ψεκασω (το προσκεφαλο) με κανα σπρει σιλικονης μπασ κ σκασει επισης στην ζωνη που να ψεκασω με το σπρει να μην ακουγεται κ απο εκει το "κλακ,κλακ"? πανω στο υφασμα της ζωνης αριστερα - δεξια? Edited February 9, 2009 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 10, 2009 Report Share Posted February 10, 2009 (edited) Ποια πλαστικα αλλαξες; Εγω παω για 2η αλλαγη κεντρικων αεραγωγων. Παιδιά εγώ το θόρυβο από τους κεντρικούς αεραγωγούς δεν τον αντιμετώπισα με αλλαγή τους! Η λύση είναι πιο απλή. Δείτε τις φωτογραφίες και βάλτε στο ίδιο σημείο μια μεταλλική λάμα. Αυτό το είδα κατά λάθος από ένα αμερικάνικο φόρουμ και έλυσα το πρόβλημα θορύβου και εγώ. Επίσης με αυτό το σπρέι-αξεσουάρ VW-Audi Special anti-friction agent με κωδικό G 052 172 Α2 που αγόρασα από αντιπροσωπεία, ψέκασα σε όλα τα σημεία του ταμπλό που έρχονται σε επαφή με τους αεραγωγούς όταν τοποθετηθούν επάνω στο αμάξι. Δέν εχει καμία σχέση με το σπρέι σιλικόνης! Edited February 10, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Αν πας αντιπροσωπεια στο αναλαμβανουνε να στο ανοιξουνε αυτοι κ να στο κανουνε?Γτ με βλεπω να σπαω τπτ μονος μου .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 εγω πηγα κ πραγματικα δεν κανανε τπτ αφου οταν εφυγα ξανα ετριζε οποτε ξαναπηγα κ μου τον αλλαξανε(φυσικα παλι ψιλοτριζει μονο με καμια πατεντα πιστευω οτι θα σταματησει) αναφορικα με τις βασεις των ζωνων που να ψεκασουμε με το σπρευ σιλικονης ?πανω στο υφασμα αριστερα δεξια αφου τραβηξουμε την ζωνη τερμα κατω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Δλδ τι? στο βγαλανε ολο το μπροστινο κομματι και σου βαλανε αλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted February 11, 2009 Report Share Posted February 11, 2009 Να αλλαζετε και τη σιτα οχι μονο τους κεντρικους αεραγωγους, πιο πολυ τριζει η σιτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 μαλλον οι βιδες τριζουν τι να πω... ρε παιδες τελικα οι βασεις των ζωνων τριζουν στον οδηγο η οι πισω ζωνες?φοβαμαι μην τριζουν τα καθισματα πισω γιατι σημερα που καθησα στα πισω καθισματα(ειχα σοφερ) δεν ακουστηκε τιποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Koινο συμπερασμα διαβαζοντας ολα τα προηγουμενα ποστ ...το αμαξι τριζει σχεδον απο παντου Δε το ανεφερε κανεις αυτο στα προηγουμενα ποστ , αλλα νομιζω οτι σημαντικος λογος που μπορει να τριζει το αμαξι ειναι η πιεση των ελαστικων. Σε μενα ηταν στο 40 και ετριζε σαν τρελο στη παραμικρη ανωμαλια. Μολις την εριξα στο 35 εχω δει θεαματικη βελτιωση. Οι τριγμοι εχουν μειωθει στο 1/3 των προηγουμενων και σε ενταση και σε συχνοτητα. Πρεπει πλεον να πεσω σε πιο βαρβατες λακουβες για να ακουσω τριγμους. Τα δικα μου σημεια τριγμων ειναι : 1)κεντρικοι αεραγωγοι και κυριως η επανω σιτα - ο πιο ενοχλητικος τριγμος απο ολους και σταθερη αξια 2)μηχανισμος ζωνης οδηγου ενιοτε,αλλα δε με πειραζει τοσο 3)εταζιερα πισω - την ακουω καμια φορα 4)πλαινοι αεραγωγοι - τους ακουω σπανια, αλλα οταν τους ακουω απλα τους πιεζω με το δακτυλο μου και 'σκανε' αλλους τριγμους δεν ακουω ως τωρα. ειμαι περιπου στα 10k χιλιομετρα. οταν το ειχα παρει δεν ακουγα τιποτα κι ελεγα...ποπο γερμανικη ηχομονωση .....αλλα...... τελικα το αμαξι υποφερει απο τριγμους. Αυτο ειναι το σημειο που με εχει απογοητευσει περισσοτερο απο ολα στο αμαξι και δε το περιμενα σε τετοιο βαθμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Koινο συμπερασμα διαβαζοντας ολα τα προηγουμενα ποστ ...το αμαξι τριζει σχεδον απο παντου Δε το ανεφερε κανεις αυτο στα προηγουμενα ποστ , αλλα νομιζω οτι σημαντικος λογος που μπορει να τριζει το αμαξι ειναι η πιεση των ελαστικων. Σε μενα ηταν στο 40 και ετριζε σαν τρελο στη παραμικρη ανωμαλια. Μολις την εριξα στο 35 εχω δει θεαματικη βελτιωση. Οι τριγμοι εχουν μειωθει στο 1/3 των προηγουμενων και σε ενταση και σε συχνοτητα. Πρεπει πλεον να πεσω σε πιο βαρβατες λακουβες για να ακουσω τριγμους. Τα δικα μου σημεια τριγμων ειναι : 1)κεντρικοι αεραγωγοι και κυριως η επανω σιτα - ο πιο ενοχλητικος τριγμος απο ολους και σταθερη αξια 2)μηχανισμος ζωνης οδηγου ενιοτε,αλλα δε με πειραζει τοσο 3)εταζιερα πισω - την ακουω καμια φορα 4)πλαινοι αεραγωγοι - τους ακουω σπανια, αλλα οταν τους ακουω απλα τους πιεζω με το δακτυλο μου και 'σκανε' αλλους τριγμους δεν ακουω ως τωρα. ειμαι περιπου στα 10k χιλιομετρα. οταν το ειχα παρει δεν ακουγα τιποτα κι ελεγα...ποπο γερμανικη ηχομονωση .....αλλα...... τελικα το αμαξι υποφερει απο τριγμους. Αυτο ειναι το σημειο που με εχει απογοητευσει περισσοτερο απο ολα στο αμαξι και δε το περιμενα σε τετοιο βαθμο. γιατι τοση μεγαλη πιεση στα λαστιχα???εαν δεις στην ταπα της βενζινης λεει 32 εαν θυμαμαι καλα. εγω εχω 22000χιλ. και δεν ακουω κανενα τριγμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Koινο συμπερασμα διαβαζοντας ολα τα προηγουμενα ποστ ...το αμαξι τριζει σχεδον απο παντου Δε το ανεφερε κανεις αυτο στα προηγουμενα ποστ , αλλα νομιζω οτι σημαντικος λογος που μπορει να τριζει το αμαξι ειναι η πιεση των ελαστικων. Σε μενα ηταν στο 40 και ετριζε σαν τρελο στη παραμικρη ανωμαλια. Μολις την εριξα στο 35 εχω δει θεαματικη βελτιωση. Οι τριγμοι εχουν μειωθει στο 1/3 των προηγουμενων και σε ενταση και σε συχνοτητα. Πρεπει πλεον να πεσω σε πιο βαρβατες λακουβες για να ακουσω τριγμους. Τα δικα μου σημεια τριγμων ειναι : 1)κεντρικοι αεραγωγοι και κυριως η επανω σιτα - ο πιο ενοχλητικος τριγμος απο ολους και σταθερη αξια 2)μηχανισμος ζωνης οδηγου ενιοτε,αλλα δε με πειραζει τοσο 3)εταζιερα πισω - την ακουω καμια φορα 4)πλαινοι αεραγωγοι - τους ακουω σπανια, αλλα οταν τους ακουω απλα τους πιεζω με το δακτυλο μου και 'σκανε' αλλους τριγμους δεν ακουω ως τωρα. ειμαι περιπου στα 10k χιλιομετρα. οταν το ειχα παρει δεν ακουγα τιποτα κι ελεγα...ποπο γερμανικη ηχομονωση .....αλλα...... τελικα το αμαξι υποφερει απο τριγμους. Αυτο ειναι το σημειο που με εχει απογοητευσει περισσοτερο απο ολα στο αμαξι και δε το περιμενα σε τετοιο βαθμο. Και εγώ θα σε ρωτήσω γιατί τόση υψηλή πίεση στα λάστιχα??? Περίπου 40 με 45 βάζουν στα λάστιχα των καινούριων-απούλητων αυτοκινήτων από τα εργοστάσια μέχρι να φτάσουν στην αντιπροσωπεία πριν πουληθούν! Μέτα στο PDI (όπως το λένε) προετοιμάζουν το αμάξι προς πώληση βάζουν την σωστή πίεση και κάνουν έλεγχο ζωτικών σημείων. Πώς δεν σου έσκασαν τα λάστιχα ακόμα? Πρέπει να είσαι τυχερός. Όπως λέει και ο gtse δες στην τάπα βενζίνης σου και βάλε την σωστή πίεση που γράφει εκεί και μόνο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Κι εμενα ετσι μου το παρεδωσαν.Με πιεση 40.Απ'οτι λενε πρεπει να κανουν καμια 500αρια χλμ με αυτη την πιεση τα λαστιχα.Εμενα ξεχασαν να μου το πουν και πηγα για αρκετα χλμ με αυτη την πιεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...