professor Posted November 6, 2008 Report Share Posted November 6, 2008 Όλοι λίγο πολύ εδώ μέσα έχουμε βγάλει τα μαμά φίλτρα αέρος και έχουμε τοποθετήσει ελευθέρας ροής. Υπάρχει κανείς που να έκανε δυναμομέτρηση στο αυτοκίνητό του πριν και μετά την τοποθέτηση τέτοιου φίλτρου για να δούμε αν υπάρχει πραγματικά κάποια αύξηση έστω μικρή στην ιπποδύναμη ή τη ροπή του κινητήρα του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 10, 2008 Author Report Share Posted November 10, 2008 Κανείς όπως φαίνεται δεν μπήκε στον κόπο να κάνει μια δυναμομέτρηση. Πράγμα που σημαίνει τη δυσπιστία των περισσότερων από μας γι' αυτή τη βελτίωση. Κι όμως ρε παιδιά κάποια διαφορά υπάρχει. Ο κινητήρας γεμίζει πιο γρήγορα στροφές ,εμένα τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έχει αφήσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Βασικα Νικο πιστευω οτι οταν κανει 70¤ περιπου ενα φιλτρο ειναι κριμα να δωσεις 100-120 να κανεις δυο μετρησεις πριν και μετα για να δεις οτι πηρες πχ 4 αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 10, 2008 Author Report Share Posted November 10, 2008 Πράγματι Κωνσταντίνε έχεις δίκιο και ο οικονομικός συσχετισμός που έκανες είναι απόλυτα επιτυχής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 10, 2008 Report Share Posted November 10, 2008 Βεβαια το ιδεατο ειναι αυτο,αλλα...οι καιροι ειναι δυσκολοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 συμφωνω.στεκεσαι απλα στην λογικη της καλυτερης αναπνοης αρα κ εστω μιας μικρης βελτιωσης της αποδοσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Να ευχαριστησω τον pescarus για την παραγγελια του φιλτρου ΚΝ αφου σημερα το βαλαμε κιολας ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 Να ευχαριστησω τον pescarus για την παραγγελια του φιλτρου ΚΝ αφου σημερα το βαλαμε κιολας ! Μεγειά Δημήτρη.Είδες διαφορά?Μας ακολουθείς αργά αλλά σταθερά,κάλλιο αργά παρά ποτέ μιας και είχες μείνει ο μόνος που δεν είχες βάλει το φίλτρο ελευθέρας.¶ντε και το προγραμματάκι τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Μεγειά Δημήτρη.Είδες διαφορά?Μας ακολουθείς αργά αλλά σταθερά,κάλλιο αργά παρά ποτέ μιας και είχες μείνει ο μόνος που δεν είχες βάλει το φίλτρο ελευθέρας.¶ντε και το προγραμματάκι τώρα. Ευχαριστω!Ναι ειναι λιγο διαφορετικο στον ηχο και το γκαζι μοιαζει να ειναι πιο γεματο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 λογικό είναι, αφου έχεις καλύτερη αναπνοή με το φίλτρο! ¶ντε και καμία φιλτροσκούπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 λογικό είναι, αφου έχεις καλύτερη αναπνοή με το φίλτρο! ¶ντε και καμία φιλτροσκούπα φιλοι να σας πω την εμπειρια μου-ειχα βαλει πανα ΚΝ μεσα στο φιλτροκουτι,ναι ειχα μια πολυ μικρη αισθητη διαφορα απο πριν αλλα αυτο ομως μου κοστισε να αλλαξω 3 μαφ,το 1 το πληρωσα και τα αλλα αλλαχτηκαν μεσο εγγυησης απο αντιπροσωπειας και ολα αυτα εγιναν ολα σε 1 χρονο ωσπου τελικα εβαλα το μαμα φιλτρο και σταματησαν τα προβληματα που ολο αυτο μου κοστισε χρονο χρημα και πολλα νευρα.μου εβγαζε συνεχεια προβλημα με τον μαφ για πολυ μικρο σημα και για να σβηνω συνεχεια το chek που αναβε αγορασα και vag-com καλωδιο 90ευρωπουλα και να κανω τον μαστορα συνεχεια ακομα και παραπανισιο καυσιμο γιατι ο χρονος ψεκασμου μικρηνε και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να ειναι πιο φαγανω.δεν ξερω τι να πω !ειμαι γκαντεμης η το γκρουπ VW δεν δουλευει καλα με πιο ελευθερο φιλτρο και θα πρεπει να βαλεις και προγραμμα για να μπορεσει να δουλεψουν μαζι ( + αλλα φραγκα).παντως για δυναμομετρηση δεν συμφερει οπως ειπαν τα αλλα παιδια για τοσο μικρη αλλαγη!γιατι αν θα την κανεισ πιστευω θα απογοητευτεις με το αποτελεσμα...καλη συνεχεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Προφανώς το παραλάδωνες το φιλτρα σου(τα k&n ειναι ηδη πολυ λαδωμενα απο καινουρια). Υπάρχουν και στεγνές φιλτροχοάνες που είναι πιο κατάλληλες για τα μοτέρ μας. Τελευταία όλο και περισσότερες εταιρείες στρέφονται σε αυτές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 (edited) Όλα τα φίλτρα γάζας όπως K&N, GREEN, BMC, KINGDRAGON, JR θέλουν προσοχή. Το λάθος που κάνουν πολλοί είναι αφού τα πλύνουν να τα πλακώσουν στο λάδι μετά. Έτσι καίγεται ο maf. Είναι προτιμότερα και πιο ασφαλή τα φίλτρα "σφουγγάρι" που δεν θέλουν λάδι όπως π.χ. της ITG : Edited November 16, 2009 by J.P. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 το καλύτερο είναι να βάλεις ενα καλό κιτάκι υσαγωγής και τελειώνει το θέμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 φιλοι να σας πω την εμπειρια μου-ειχα βαλει πανα ΚΝ μεσα στο φιλτροκουτι,ναι ειχα μια πολυ μικρη αισθητη διαφορα απο πριν αλλα αυτο ομως μου κοστισε να αλλαξω 3 μαφ,το 1 το πληρωσα και τα αλλα αλλαχτηκαν μεσο εγγυησης απο αντιπροσωπειας και ολα αυτα εγιναν ολα σε 1 χρονο ωσπου τελικα εβαλα το μαμα φιλτρο και σταματησαν τα προβληματα που ολο αυτο μου κοστισε χρονο χρημα και πολλα νευρα.μου εβγαζε συνεχεια προβλημα με τον μαφ για πολυ μικρο σημα και για να σβηνω συνεχεια το chek που αναβε αγορασα και vag-com καλωδιο 90ευρωπουλα και να κανω τον μαστορα συνεχεια ακομα και παραπανισιο καυσιμο γιατι ο χρονος ψεκασμου μικρηνε και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να ειναι πιο φαγανω.δεν ξερω τι να πω !ειμαι γκαντεμης η το γκρουπ VW δεν δουλευει καλα με πιο ελευθερο φιλτρο και θα πρεπει να βαλεις και προγραμμα για να μπορεσει να δουλεψουν μαζι ( + αλλα φραγκα).παντως για δυναμομετρηση δεν συμφερει οπως ειπαν τα αλλα παιδια για τοσο μικρη αλλαγη!γιατι αν θα την κανεισ πιστευω θα απογοητευτεις με το αποτελεσμα...καλη συνεχεια! Φιλε μου εχω φιλτρο ΚΝ στο αμαξι απο την μερα που το αγορασα εδω και 6 χρονια περιπου,εχω αλλαξει 3 φορες φιλτρο και δεν εχει καψει ΠΟΤΕ μαφ. Το προβλημα ειναι αυτο που σου ειπαν και πιο πανω τα παιδια,με το λαδι. Να το βαλεις στεγνο τελειως απανω και δεν νομιζω οτι θα σου ξανακαψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANGO Posted May 27, 2016 Report Share Posted May 27, 2016 Αυτό το φίλτρο τι λέει; http://www.revotechnik.com/product-details/air-filter-intake-kits/propanel-air-filter-288-x-176-rv582m700101&engineid=236 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted May 27, 2016 Report Share Posted May 27, 2016 στην πιο πανω ερωτηση...διαφορα απο μαμα φιλτρο και απο φιλτρο ελευθερας green....ειναι 3 αλογα...δυναμομετρηση με 25 βαθμους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted July 25, 2016 Report Share Posted July 25, 2016 Όταν βάζουμε φίλτρο ελευθέρας το πλαστικό κομάτι με της ορθογώνιες τρύπες στον πάτο του οεμ φίλτρο κουτί το αφερουμε ??? Για καλύτερη ροή αέρα ή το αφήνουμε ??? Ακούγεται λίγο χαζό αλλά μπορεί να κάνει την διαφορά!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted July 25, 2016 Report Share Posted July 25, 2016 4 hours ago , Toni_power said: Όταν βάζουμε φίλτρο ελευθέρας το πλαστικό κομάτι με της ορθογώνιες τρύπες στον πάτο του οεμ φίλτρο κουτί το αφερουμε ??? Για καλύτερη ροή αέρα ή το αφήνουμε ??? Ακούγεται λίγο χαζό αλλά μπορεί να κάνει την διαφορά!!! Αυτό το πλαστικό είναι ο ένας από του δυο σιγαστήρες που έχει το μαμά φιλτροκούτι για να περιορίζεται ο θόρυβος της εισαγωγής. Πολλοί του έχουν δώσει το όνομα πνίχτης και οι περισσότεροι νομίζουν ότι πνίγονται τα άλογα και δεν μπορούν τα φουκαριάρικα να αναπνεύσουν....... μύθος ή πραγματικότητα? δύσκολη απάντηση Με ένα φίλο που πήγα στη REVO να βάλει πρώτο στάδιο του το αφαίρεσαν, ενώ εγώ που έκανα remap σε άλλη εταιρία μου είπαν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο και έμεινε επάνω. Το σίγουρο είναι ότι όταν το βγάζεις, ακούγεται η εισαγωγή πολύ πιο δυνατά και ίσως να νομίζει κάποιος ότι τώρα το εργαλείο ξεσκίζει... όπως ακριβώς όπως βάζεις ένα τελικό εξάτμισης και νομίζεις ότι έχεις πάρει 25+ άλογα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anaslih Posted July 25, 2016 Report Share Posted July 25, 2016 Έχουν κάψει και άλλη τον μαφ με το φίλτρο ελευθέρας ή απλά έτυχε στον φιλο πιο πάνω?Σκέφτομαι να βάλω γι αυτό ρωταω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted July 26, 2016 Report Share Posted July 26, 2016 Θα το βγάλω για μία εβδομάδα δοκιμαστικά να δω τη παίζει και μετα θα δω αν θα το ξανά βάλω στην θέσει του... Δεν γνώριζα οτιη revo το βγάζει κάτι μάθαμε και σημερα... Ευχαριστώ πολύ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted July 26, 2016 Report Share Posted July 26, 2016 sticky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted July 27, 2016 Report Share Posted July 27, 2016 Τελικά κάνει πολύ ωραίο ήχο χωρίς το πλαστικό μάλλον θα το αφήσω έτσι κάνει ένα πολύ ωραίο γλυκό σφύριγμα καθολου ενοχλητικό ειδικά όταν γεμίζεις της ταχύτητες είναι κ@υλ@!!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeSmirlis Posted May 7, 2017 Report Share Posted May 7, 2017 Έχω Passat 3c2 με τον 1,6fsi 115bhp. Τι φίλτρο μπορώ να του κουμπωσω ώστε να πάρει λίγο ανάσα; Τι μπαίνει; Έχω δει ότι το καπάκι του (bax engine) είναι λίγο δύσκολο να βγει. Επίσης θα έχω θέμα με μαφ; Επίσης το K&N 33-2869 βλέπω ότι προτείνεται γιαυτον τον κινητήρα, συμφωνείτε; Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toni_power Posted February 11, 2018 Report Share Posted February 11, 2018 On 6/11/2008 at 5:26 ΜΜ, professor said: Όλοι λίγο πολύ εδώ μέσα έχουμε βγάλει τα μαμά φίλτρα αέρος και έχουμε τοποθετήσει ελευθέρας ροής. Υπάρχει κανείς που να έκανε δυναμομέτρηση στο αυτοκίνητό του πριν και μετά την τοποθέτηση τέτοιου φίλτρου για να δούμε αν υπάρχει πραγματικά κάποια αύξηση έστω μικρή στην ιπποδύναμη ή τη ροπή του κινητήρα του? Έχει στο ίντερνετ στην σελίδα της K&N την σύγκριση που θέλεις να δεις Νικο η δοκιμή γίνετε σε ενα passat b6 1.8 tsi και δείχνει το πριν και το μετα το φίλτρο αν θυμάμαι καλά έδινε 8-10 άλογα παραπάνω η δοκιμή με το k&n panel filter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...