svouras Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 κοιτα το ποιος τυπος φιλτρου μπαινει στο γκολφ 140 ποσο κανει κτλ οντως δεν ειναι how to. αλλα το πως μπαινει πως πλενεται και λαδωνεται πως να το κανουμε ευκολο η οχι ειναι how to και αυτο O.K. then sorry!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 Βασικά το αγόρασα από ένα μαγαζάκι στη Θεσσαλονίκη όπου έχω έρθει για εκλογές. 75Ε από www.maxdrive.gr. Ο τύπος στο κατάτημα, όταν τον ρώτησα για τα K&N φίλτρα και πόσο καλά είναι, μου έκανε ένα πείραμα. Είχε φτιάξει ένα κλειστό πλαστικό δοχείο με ανεμιστηράκια και σε μια τρύπα είχε τοποθετήσει κάθετο σωλήνα με ένα μπαλάκι του πινγκ πονγκ ενώ είχε και οριζόντια θέση για φίλτρο αέρα. Έβαλε πρώτα ένα μαμίσιο φίλτρο αέρα και το μπαλάκι του πινγκ πονγκ ανέβηκε ψηλά στο σωλήνα, πράγμα που σημαίνει ότι λίγος αέρας περνούσε από το φίλτρο και ο περισσότερος από το σωλήνα. Όταν έβαλε το K&N το μπαλάκι δε σηκώθηκε καθόλου. Φυσικά και με έπεισε. Το μόνο κακό που έχω ακούσει είναι ότι αφήνουν να περνάει παραπάνω σκόνη η οποία μπορεί να βλάψει τον κινητήρα αλλά περισσότερο το τούρμπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 περισσοτερο η οχι το τουρμπο δεν μπορω να ξερω αλλα οτι μπορει να βλαψει γενικα αυτο θα στο πω. αποτι εχω ακουσει ετσι δεν μου εχει τυχει κατι εγω πριν λιγες μερες εβαλα κ εγω k&n. ειδικα βεβαια αν το κυκλοφορεις σε τιποτα χωματα κ σκονες κτλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Βασικά μόλις χθες έβαλα το K&N φίλτρο αέρα. Δε βλέπω καμμία απολύτως διαφορά στην ισχύ και στη ροπή, για να πω την αλήθεια, ούτε και στον θόρυβο. Ίσως μάλιστα να έχει κάποια επιβάρυνση στην κατανάλωση. Βέβαια δε βγάζω ακόμα συμπέρασμα, πριν κάνει ένα κοντινό ταξίδι στην Εθνική και πριν του κάνω το 2ο service (έχω καθυστερήσει με τη 2η αλλαγή λαδιών (τα έχω μέσα για 15200 Km). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Βασικά μόλις χθες έβαλα το K&N φίλτρο αέρα. Δε βλέπω καμμία απολύτως διαφορά στην ισχύ και στη ροπή, για να πω την αλήθεια, ούτε και στον θόρυβο. Ίσως μάλιστα να έχει κάποια επιβάρυνση στην κατανάλωση. Βέβαια δε βγάζω ακόμα συμπέρασμα, πριν κάνει ένα κοντινό ταξίδι στην Εθνική και πριν του κάνω το 2ο service (έχω καθυστερήσει με τη 2η αλλαγή λαδιών (τα έχω μέσα για 15200 Km). ποσοοοοοοοοο????? ΕΓΚΛΗΜΑΑΑΑΑΑΑΑ. κατι ασχετο η Vw αλλαξε τα λαδια της απο castrol 5*40 σε 5*30 !!!πιο καλα λεει οτι ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 Βασικά μόλις χθες έβαλα το K&N φίλτρο αέρα. Δε βλέπω καμμία απολύτως διαφορά στην ισχύ και στη ροπή, για να πω την αλήθεια, ούτε και στον θόρυβο. Ίσως μάλιστα να έχει κάποια επιβάρυνση στην κατανάλωση. Βέβαια δε βγάζω ακόμα συμπέρασμα, πριν κάνει ένα κοντινό ταξίδι στην Εθνική και πριν του κάνω το 2ο service (έχω καθυστερήσει με τη 2η αλλαγή λαδιών (τα έχω μέσα για 15200 Km). μα μην περιμενεις διαφορα. μονο του το φιλτρο δεν κανει πολλα. ισως να νιωθεις οτι το αυτοκινητο αναπνεει απλα καλυτερα κ ελαχιστες εως καθολου διαφορες σε ολα τα αλλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Δεν είχα δει καμμία διαφορά μέχρι χθες. Ο λόγος ήταν ότι έβγαλα τον πνίχτη. Η διαφορά πλέον είναι αξιοσημείωτη. Αρπάζει πιο εύκολα, ειδικά μετά τις 3500rpm αν πατήσεις κανείς μέχρι κάτω το γκάζο ακούγεται και θόρυβος. Το θέμα είναι αν υπάρχει πρόβλημα με την αφαίρεση του πνίχτη. Κάποιο λόγο θα είχε η VW για να τον έβαλε. Αν ξέρει κανείς λεπτομέρειες για τον πνίχτη ας απαντήσει. Έστειλα ακόμα και email στην K&N ρωτώντας τους για τον πνίχτη άλλα δήλωσαν αναρμόδιοι να απαντήσουν για όποιοδήποτε άλλο μέρος αυτοκινήτου εκτός του φίλτρου αέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 (edited) Δεν είχα δει καμμία διαφορά μέχρι χθες. Ο λόγος ήταν ότι έβγαλα τον πνίχτη. Η διαφορά πλέον είναι αξιοσημείωτη. Αρπάζει πιο εύκολα, ειδικά μετά τις 3500rpm αν πατήσεις κανείς μέχρι κάτω το γκάζο ακούγεται και θόρυβος. Το θέμα είναι αν υπάρχει πρόβλημα με την αφαίρεση του πνίχτη. Κάποιο λόγο θα είχε η VW για να τον έβαλε. Αν ξέρει κανείς λεπτομέρειες για τον πνίχτη ας απαντήσει. Έστειλα ακόμα και email στην K&N ρωτώντας τους για τον πνίχτη άλλα δήλωσαν αναρμόδιοι να απαντήσουν για όποιοδήποτε άλλο μέρος αυτοκινήτου εκτός του φίλτρου αέρα. Δηλαδή που ειναι ακριβώς ο πνίχτης?Για δώσε φωτό. Edited July 3, 2009 by rallakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted July 3, 2009 Report Share Posted July 3, 2009 Δηλαδή που ειναι ακριβώς ο πνίχτης?Για δώσε φωτό. μπραβο ρε φιλε για δωστε ρε παιδια καμια φωτο γιατι ενδιαφερον ειναι αυτο που λεει ο φιλος βαγγελης. ειναι μηπως καποια πλαστικα χωρισματα που εχει μεσα στο φιλτροκουτι; λογικα σπανε κ δεν υπαρχει επιστροφη μετα ε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 Δεν έχω βγάλει ακόμα φώτο. Θα βγάλω και θα ανεβάσω. Πάντως αν κάποιος κοιτάξει κάτω από το φίλτρο θα δει κάποιες γρίλιες. Αυτό το κομάτι αφαιρείται πανεύκολα (κάτι σαν 2ος πάτος). Έχει 4 κλιπσάκια και δε χρειάζεται να καταστραφούν για να βγει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 (edited) Οπως έχω πει και εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...1%EF&st=20# στο Post #35 σε άλλο θέμα συζήτησης αυτή η σήτα εχει σκοπό να καθοδηγεί τον εισερχόμενο αέρα στις "φέτες" του χάρτινου φιλτρου μίας χρήσης που έρχεται σε άμεση επαφή γιατί το χάρτηνο φίλτρο είναι πιο παχύ. Οπότε στο (λεπτό) καθαριζόμενο φίλτρο δεν βοηθάει αλλά καθυστερεί τον εισερχόμενο αέρα! Μπράβο σας που το αναφέρετε Ας το κάνουν όλοι όσοι έχουν βάλει φίλτρο ελευθέρας για να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την αναπνοή του κινητήρα τους! Edited July 5, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Οπως έχω πει και εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...1%EF&st=20# στο Post #35 σε άλλο θέμα συζήτησης αυτή η σήτα εχει σκοπό να καθοδηγεί τον εισερχόμενο αέρα στις "φέτες" του χάρτινου φιλτρου μίας χρήσης που έρχεται σε άμεση επαφή γιατί το χάρτηνο φίλτρο είναι πιο παχύ. Οπότε στο (λεπτό) καθαριζόμενο φίλτρο δεν βοηθάει αλλά καθυστερεί τον εισερχόμενο αέρα! Μπράβο σας που το αναφέρετε Ας το κάνουν όλοι όσοι έχουν βάλει φίλτρο ελευθέρας για να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την αναπνοή του κινητήρα τους! Ευχαριστώ πάρα πολύ για τη διευκρίνιση. Είχα αρκετό άγχος για τη σίτα (restrictor plate). Η διαφορά είναι πράγματι σημαντική τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted July 10, 2009 Author Report Share Posted July 10, 2009 Για ποια διαφορα μιλατε ρε παιδια???εγω δεν ειδα τιποτα!ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα.ουτε σε θορυβο ουτε σε αποδοση ουτε σε γεμισμα ουτε τιποτα!το αμαξι οπως ηταν ετσι ειναι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted July 14, 2009 Report Share Posted July 14, 2009 Εγώ πάντως έχω δει διαφορά και στην κατανάλωση και στην απόδοση (~0,5 lt/100Km). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Εγώ πάντως έχω δει διαφορά και στην κατανάλωση και στην απόδοση (~0,5 lt/100Km). μισο λιτρο στα 100?? σαν πολυ μου φαινεται μονο κ μονο απο τους πνιχτες.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted July 15, 2009 Report Share Posted July 15, 2009 Ειδικά στην εκίνηση συνήθως στο 5λεπτο κατέβαινε στο 13-14. Τώρα είμαι σταθερά στο 20 !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 Ειδικά στην εκίνηση συνήθως στο 5λεπτο κατέβαινε στο 13-14. Τώρα είμαι σταθερά στο 20 !!! Ρε παιδιά τι ειναι το 13-14; Οταν λέτε διαφορά μισό λίτρο στα 100km εννοείτε προς τα πάνω ή προς τα κάτω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted July 16, 2009 Report Share Posted July 16, 2009 Ρε παιδιά τι ειναι το 13-14;Οταν λέτε διαφορά μισό λίτρο στα 100km εννοείτε προς τα πάνω ή προς τα κάτω? το 13-14 και εγω δεν το καταλαβα καθολου..... ελπιζω ο φιλος βαγγελης να μην εννοοει 13-14λιτρα/100 γιατι ειναι δυσκολο.... ποσο μαλλον το 20...... τωρα για το μισο λιτρο που ειπε εγω το πηρα προς τα κατω, δηλαδη οικονομικοτερα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 Στην εκκίνηση, όταν οι στροφές είναι ανεβασμένες για να φτάσει η μηχανή σε θερμοκρασία λειτουργίας, η κατανάλωση /100 Km είναι πάντα μεγάλη. Στο λεπτό μπορεί να είναι και 17-25. Φυσικά μετά πέφτει και έρχεται σε φυσιολογικές τιμές <11lt/100Km. Για το μισό λίτρο που αναφέρομαι, εννοώ παραπάνω. Τώρα που έχω κάνει 7-8 φορές το Λουτράκι΄- Αθήνα με το K&N φίλτρο μπορώ να πω ότι αξίζει η αναβάθμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 Εβγαλα κι εγω τον ''πνίχτη'' και η διαφορά είναι αισθητή μπορώ να πώ.Δεν ειναι ''τραγική'' ,αλλά τουλάχιστον ειναι μεγαλύτερη απο όταν άλλαξα το απλό φίλτρο με το after market. Η τροποποίηση συνιστάται σε κάθε περίπτωση!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 Εβγαλα κι εγω τον ''πνίχτη'' και η διαφορά είναι αισθητή μπορώ να πώ.Δεν ειναι ''τραγική'' ,αλλά τουλάχιστον ειναι μεγαλύτερη απο όταν άλλαξα το απλό φίλτρο με το after market.Η τροποποίηση συνιστάται σε κάθε περίπτωση!!! Να ρωτησω ποιος ειναι ο πνιχτης? Φωτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 (edited) Να ρωτησω ποιος ειναι ο πνιχτης? Φωτο? Ανοιξε το καπάκι του φίλτρου,αφού ξεβειδώσεις τις βίδες ,βγάλε το μαμά φίλτρο,ακριβώς απο κάτω στο βάθος-πάτωμα της θήκης του φίλτρου υπάρχει μία παραλληλόγραμμη πλαστική σίτα η οποία κατευθύνει τον αέρα στο εφαπτόμενο εργοστασιακό φίλτρο.Βγαίνει εύκολα,εμένα δεν ήταν κουμπωμένη πουθενά όταν βγεί βλέπεις το τελικό βάθος του πατώματος της θήκης του φίλτρου και την τρύπα εισόδου αέρα στη θήκη. Edited July 31, 2009 by ski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 Ανοιξε το καπάκι του φίλτρου,αφού ξεβειδώσεις τις βίδες ,βγάλε το μαμά φίλτρο,ακριβώς απο κάτω στο βάθος-πάτωμα της θήκης του φίλτρου υπάρχει μία παραλληλόγραμμη πλαστική σίτα η οποία κατευθύνει τον αέρα στο εφαπτόμενο εργοστασιακό φίλτρο.Βγαίνει εύκολα,εμένα δεν ήταν κουμπωμένη πουθενά όταν βγεί βλέπεις το τελικό βάθος του πατώματος της θήκης του φίλτρου και την τρύπα εισόδου αέρα στη θήκη. Ευχαριστω!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 13, 2009 Author Report Share Posted August 13, 2009 τελικα ο φιλος πιο πανω δεν θυμαμαι ονομα μαλλον ειχε δικιο.εβγαλα αυτην την σιτουλα κατω απο το φιλτρο και το αμαξι επειδη δεν το κινω πολυ το ειχα αφησει ετσι.το πηρα για μια βολτα μετα απο μερικες μερες και ετυχε να ανοιξω με ενα αλλο αμαξι.αποτελεσμα?το ειδα να φορτωνει σαν τρελο.δεν ξερω αν μου φανηκε εμενα επειδη οδηγουσα ενα σαξακι ολο αυτον τον καιρο αλλα πραγματικα οπως ειδα το golfaki να ξεκιναει τρελαθηκα.νομιζω οτι οντως φορτωνει πολυ καλυτερα.βεβεαια δεν εχω καταλαβει ακριβως τι δουλεια κανει αυτη η σιτουλα σε συνδιασμο με το μαμα φιλτρο και εγω επρεπε να το βγαλω.αν εχει καταλαβει καποιος ας μου πει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 τελικα ο φιλος πιο πανω δεν θυμαμαι ονομα μαλλον ειχε δικιο.εβγαλα αυτην την σιτουλα κατω απο το φιλτρο και το αμαξι επειδη δεν το κινω πολυ το ειχα αφησει ετσι.το πηρα για μια βολτα μετα απο μερικες μερες και ετυχε να ανοιξω με ενα αλλο αμαξι.αποτελεσμα?το ειδα να φορτωνει σαν τρελο.δεν ξερω αν μου φανηκε εμενα επειδη οδηγουσα ενα σαξακι ολο αυτον τον καιρο αλλα πραγματικα οπως ειδα το golfaki να ξεκιναει τρελαθηκα.νομιζω οτι οντως φορτωνει πολυ καλυτερα.βεβεαια δεν εχω καταλαβει ακριβως τι δουλεια κανει αυτη η σιτουλα σε συνδιασμο με το μαμα φιλτρο και εγω επρεπε να το βγαλω.αν εχει καταλαβει καποιος ας μου πει. μολις χτες ετυχε κ ανοιξα κ εγω να δω που ειναι ο πνιχτης το χα απορια ενταξει τον βρηκα αμεσως κ τον εβγαλα. απο διαφορα δεν ξερω δεν το χω κοιταξει ακομα αλλα εχω την αισθηση για ενα κλικ διαφορα στον ηχο.... ο πνιχτης αν θυμαμαι καλα η εδω μεσα καπου το διαβασα η αλλου, μοιραζει ομοιομορφα τον αερα στο χαρτινο μαμα φιλτρο κατι που δεν χρειαζεται να γινει στο ελευθερο φιλτρο, περιοριζει την ποσοτητα του αερα και του "σπαει" την πιεση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...