Jump to content
mihalis19

φιλτρο K&n σε Tsi 140

Recommended Posts

Οπα εδω εχουμε θεμα!! Δηλαδη εγω που εγω το 1.6 FSI με μαμα φιλτρο αν το κανω θα δω διαφορα? Εστω και μικρη? Αν ειναι παω να το κανω αμεσως!

Link to comment
Share on other sites

Οπα εδω εχουμε θεμα!! Δηλαδη εγω που εγω το 1.6 FSI με μαμα φιλτρο αν το κανω θα δω διαφορα? Εστω και μικρη? Αν ειναι παω να το κανω αμεσως!

κοιτα καπου ειχα διαβασει οτι ουσιαστικα βοηθαει (η αφαιρεση του πνιχτη) οχι το μαμα φιλτρο αλλα τα ελευθερου τυπου, τωρα παιζει να το διαβασα κ σε αυτο το τοπικ δε θυμαμαι. απο διαφορα τι να σου πω τωρα δεν ξερω 2 μερες που το κανα ετυχε κ βαζω 3-4 ατομα μεσα οποτε δεν το εχω τσεκαρει (μεταξυ μας οχι που περιμενω κ τπτ... :thumbsup: ). απλα με τερμα γκαζι εχει ενα κλικ διαφορα στον ηχο (νομιζω οτι τον πνιχτη τον λενε κ ηχοπαγιδα)

Link to comment
Share on other sites

Εσυ το εκανες με το μαμα φιλτρο επανω? Υπαρχει περιπτωση με το μαμα φιλτρο ενω ακουγεται περισσοτερο να πηγαινει το αμαξι χειροτερα πχ να μπουκωνει?

Link to comment
Share on other sites

Οπως έχω πει και εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...1%EF&st=20# στο Post #35 σε άλλο θέμα συζήτησης αυτή η σήτα εχει σκοπό να καθοδηγεί τον εισερχόμενο αέρα στις "φέτες" του χάρτινου φιλτρου μίας χρήσης που έρχεται σε άμεση επαφή γιατί το χάρτηνο φίλτρο είναι πιο παχύ. Οπότε στο (λεπτό) καθαριζόμενο φίλτρο δεν βοηθάει αλλά καθυστερεί τον εισερχόμενο αέρα!

Μπράβο σας που το αναφέρετε ;) ;) :thumbsup:

Ας το κάνουν όλοι όσοι έχουν βάλει φίλτρο ελευθέρας για να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την αναπνοή του κινητήρα τους!

αυτο ειναι το ποστ του φιλου ta6ape πριν ενα μηνα και που σου ελεγα πιο πανω οτι ειχα διαβασει. εγω το εκανα με k&n φιλτρο οχι το μαμα, ετσι για να μου φυγει η περιεργεια περισσοτερο. σου λεω η μονη σιγουρη διαφορα ειναι στον ηχο. μη παει το μυαλο σου σε τπτ το τρομερο, αλλα εχει διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από σχεδόν 2 μηνές χρήσης του K&N φίλτρου μπορώ να πω ότι :

1) Το αμάξι <<αρπάζει>> κάπως καλύτερα. Όχι φοβερα πράγματα αλλά η διαφορά είναι κάτι παραπάνω από αισθητή.

2) Στις υψηλές στροφές η διαφορά με πριν είναι ακόμη πιο έντονη. Μάλλον εκεί χρειάζεται μεγαλύτερη ποσότητα αέρα για να δώσει γκάζια.

3) Η διαφορά στην κατανάλωση είναι ανεπαίσθητη. Έκανα το Αθήνα - Θεσσαλονίκη με 8,3 lt/100Km και χθες το Θεσσαλονίκη - Αθήνα με 8,2 lt/100Km πατώντας το γκάζι όπως και τα προηγούμενα ταξίδια. Παλιότερα έπιανα κατανάλωση 8,1 - 8,3lt/100 Km, την ίδια δηλαδή.

4) Διαφορά στην θόρυβο δεν πολυκατάλαβα, για να είμαι ειλικρινής.

Συμπέρασμα: To φίλτρο κάνει κάποια διαφορά και εφόσον κάνει καλό στον κινητήρα και δε χρειάζεται αλλαγή κάθε 30000 Km, αλλά απλό καθαρισμό, αξίζει τα λεφτά του. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

(ΥΓ: Χθες γυρίζοντας από Θεσσαλονίκη είπα να το τελικιάσω. Στο κοντέρ έγραφε σχεδόν 220Km/h και στο GPS 205 Km/h. Πήγαινε και λίγο ακόμα αλλά δεν ήθελα να το σκίσω άλλο. Οι στροφές ήταν γύρω στις 5100rpm. Νομίζω ότι τη μέγιστη ισχύ την αποδίδει στις 5250rpm οπότε ίσως και να έχει περιθώριο για λίγο μεγαλύτερη τελική)

Link to comment
Share on other sites

Μετά από σχεδόν 2 μηνές χρήσης του K&N φίλτρου μπορώ να πω ότι :

1) Το αμάξι <<αρπάζει>> κάπως καλύτερα. Όχι φοβερα πράγματα αλλά η διαφορά είναι κάτι παραπάνω από αισθητή.

2) Στις υψηλές στροφές η διαφορά με πριν είναι ακόμη πιο έντονη. Μάλλον εκεί χρειάζεται μεγαλύτερη ποσότητα αέρα για να δώσει γκάζια.

3) Η διαφορά στην κατανάλωση είναι ανεπαίσθητη. Έκανα το Αθήνα - Θεσσαλονίκη με 8,3 lt/100Km και χθες το Θεσσαλονίκη - Αθήνα με 8,2 lt/100Km πατώντας το γκάζι όπως και τα προηγούμενα ταξίδια. Παλιότερα έπιανα κατανάλωση 8,1 - 8,3lt/100 Km, την ίδια δηλαδή.

4) Διαφορά στην θόρυβο δεν πολυκατάλαβα, για να είμαι ειλικρινής.

Συμπέρασμα: To φίλτρο κάνει κάποια διαφορά και εφόσον κάνει καλό στον κινητήρα και δε χρειάζεται αλλαγή κάθε 30000 Km, αλλά απλό καθαρισμό, αξίζει τα λεφτά του. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.

Βαγγελη, θα μπορουσες να εξειδικευσεις τις παρατηρησεις σου, που μονο θετικες βλεπω οτι ειναι, διευκρινιζοντας αν σημειωθηκαν μετα την αφαιρεση του πνιχτη καθως σε παλαιοτερο post παρατηρησα οτι τον εχεις αφαιρεσει;

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινής με τον πνίχτη δεν είχα δει διαφορά. Σίγουρα πρέπει να βγει για να δεις διαφορά. Δεν ξέρω βέβαια αν τελικά το K&N φίλτρο κάνει τη διαφορά ή μόνο η αφαίρεση του πνίχτη. Θα έχει ενδιαφέρον κάποιος να δοκιμάσει τη συμπεριφορά της μηχανής αφαίρόντας μόνο τον πνίχτη και κρατώντας το μαμά φίλτρο.

Link to comment
Share on other sites

κατα την γνωμη μου δεν υπαρχει περιπτωση καμια να δουλευει το αμαξι καλυτερα με το μαμα φιλτρο και χωρις πνιχτη.αφου το αμαξι ειναι ετσι φτιαχνμενο κατι ξερουν αυτοι.τωρα.εγω πιστευω οτι το αμαξι δουλευει καλυτερα με φιλτρο k&n σε συνδιασμο με την αφαιρεση πνιχτη.αν αφαιρεσεις ειτε το ενα ειτε το αλλο δεν νομιζω οτι θα υπαρχει διαφορα.αλλα και στην περιπτωση που που λεμε οτι εχει διαφορα οπως το ειπα και εγω μην περιμενετε να παρει 10 αλογα απο αυτο.εγω προσωπικα μιλαω για το πως γεμιζουν οι ταχυτητες πιο καλα πιο εντονα.και λογικο ειναι αν σκεφτουμε οτι το αμαξι παιρνει περισσοτερο αερα.αρα αλλαζει το μιγμα.

Link to comment
Share on other sites

στην περιπτωση που λεμε οτι εχει διαφορα οπως το ειπα και εγω μην περιμενετε να παρει 10 αλογα απο αυτο.εγω προσωπικα μιλαω για το πως γεμιζουν οι ταχυτητες πιο καλα πιο εντονα.και λογικο ειναι αν σκεφτουμε οτι το αμαξι παιρνει περισσοτερο αερα.αρα αλλαζει το μιγμα.

Φυσικα κι απο μια τετοια μετατροπη ενα αυτοκινητο δεν προκειται να παρει τοσα αλογα.... Εδω με ολοκληρα κιτ εισαγωγης και μοιαζει ακατορθωτο, θα επιτευχθει απο μια αφαιρεση πνιχτη;; ;)

Ακομα και το πως γεμιζουν οι ταχυτητες, ομως, ειναι αξιοσημειωτη διαφορα....

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, πως διαολο βγαινει το καπακι της μηχανης για να δω τον πνιχτη? Δεν ειδα τιποτα βιδες ή τιποτα κλιπ. Το τραβαω απλα προς τα πανω? Προσπαθησα αλλα το φοβαμαι μη σπασω τιποτα. Θα μου πεις οταν το παω στο μηχανικο να μου βαλει το Κ&Ν βγαζει επιτοπου και τον πνιχτη. Το θεμα ειναι οτι το παλικαρι ειδε μικρη διαφορα

με 140 αλογα αυτοκινητο και κινητηρα τουρμπο, εμεις με ατμοσφαιρα και 115 τι να δουμε? Αξιζει τα 70-80 ευρω?

Edited by hougolf
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, πως διαολο βγαινει το καπακι της μηχανης για να δω τον πνιχτη? Δεν ειδα τιποτα βιδες ή τιποτα κλιπ. Το τραβαω απλα προς τα πανω? Προσπαθησα αλλα το φοβαμαι μη σπασω τιποτα. Θα μου πεις οταν το παω στο μηχανικο να μου βαλει το Κ&Ν βγαζει επιτοπου και τον πνιχτη. Το θεμα ειναι οτι το παλικαρι ειδε μικρη διαφορα

με 140 αλογα αυτοκινητο και κινητηρα τουρμπο, εμεις με ατμοσφαιρα και 115 τι να δουμε? Αξιζει τα 70-80 ευρω?

Λοιτα ποιο πανω στο νούμερο 47 για το πώς βγαινει ο πνιχτης ;) .

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο, για το καπακι της μηχανης δες εδω: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=26862

Σε συνδυασμο με το post 47 που λεει και ο φιλος svouras ισως σε βοηθησει να το κανεις....

Για το αν αξιζει προσωπικα πιστευω πως, ναι, απο την διαφορα κ μονο που εχουν τα δυο φιλτρα ( μαμα κ ελευθερο ) συν το γεγονος οτι το κανεις αποσβεση απο τα service, οπου για τα χαρτινα μαμα φιλτρα ζητανε 15 κ 20 ευρω.. Ισως με την αφαιρεση του πνιχτη να ειναι ακομη πιο εμφανης και στα δικα μας ( 1.6 fsi )... Let's try!!!! ;)

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια, πως διαολο βγαινει το καπακι της μηχανης για να δω τον πνιχτη? Δεν ειδα τιποτα βιδες ή τιποτα κλιπ. Το τραβαω απλα προς τα πανω? Προσπαθησα αλλα το φοβαμαι μη σπασω τιποτα. Θα μου πεις οταν το παω στο μηχανικο να μου βαλει το Κ&Ν βγαζει επιτοπου και τον πνιχτη. Το θεμα ειναι οτι το παλικαρι ειδε μικρη διαφορα

με 140 αλογα αυτοκινητο και κινητηρα τουρμπο, εμεις με ατμοσφαιρα και 115 τι να δουμε? Αξιζει τα 70-80 ευρω?

προσωπικη μου αποψη ειναι να μην τα δωσεις.καντα κατι αλλο.αν ειχα το fsi δεν θα το αλλαζα.δεν υπαρχει λογος.στο δικο μου το αλλαξα απλα για να αναπνεει πιο καλα.τωρα εσυ αν θες να κερδισεις κατι λιγο σε αλογα που πιστεωε με θα ειναι ελαχιστο και μην ακους τι λενε για 5 αλογα 10 και τετοια το μονο που θα πρεπει να κανεις ειναι να βαλεις ενα ολοκληρομενο συστημα εισαγωγης.ο πνιχτης ειναι μεσα στο φιλτροκουτι κατω ακριωος απο το μαμα φιλτρο.τουλαχιστον στα tsi εκει ειναι.δεν νομιζω ομοως να εχει διαφορα το fsi

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχτες μου ηρθε το φιλτρο της k&n και θελω να κανω την εξης ερωτηση .Πριν το βαλω πρεπει να το ψεκασω με λαδι ή οπως ειναι απο το κουτι το περναω πανω στο αμαξι?

Ευχαριστω εκ των προταιρων για την οποια απαντηση!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.