Guest white-LSD-golf Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 1) e-brake δηλαδη η χρηση του χειροφρενου φτανει ενα τσιμπιμα του χειροφρενου λιγο πριν τοποθετησουμε το αυτοκινητο στην εισοδο της στροφης μετα απο αυτη την κινηση,πρεπει να ειμαστε γρηγοροι να κανουμε "αναποδο τιμονι" και συγχρονως να πατησουμε γκαζι για να ξαναφερουμε το αυτοκινητο μας στην ευθεια θεση ή να συνεχισουμε την πλαγιολισθηση μας εαν εχουμε αυτοκινητο με πισω κινηση 2) shift lock μπορει να γινει μονο με αυτοκινητα με πισω κινηση,γιατι αναφερεται στο εσκεμμενο μπλοκαρισμα της πισω γεφυρας δια μεσου της μεταδοσης... παραδειγμα,φτανει να μπεις στην στροφη με 3η ταχυτητα και οταν κανεις το κατεβασμα σε 2α πρεπει να αφησεις αποτομα τον συμπλεκτη,για να πετυχεις το μπλοκαρισμα των πισω τροχων προσοχη μονο στα μοντερνα αυτοκινητα που εχουν ηλεκτρονικα βοηθηματα... το αντισπιν λειτουγει ακομα και με το αφημα του συμπλεκτη 3) power over δηλαδη η υπερστροφη ισχυος ευκολο να την πεις,λιγοτερο ευκολο να την κανεις σωστα και να την ελεγξεις. οταν φτασεις στο apex της στροφης,φτανει να δωσεις μια αποφασιστικη γκαζιά.το πισω μερος αρχιζει να γλυστραει και το αναποδο τιμονι ερχεται σχεδον ενστικτοειδως και αυτοματα για να πραγματοποιησετε σωστα την πλαγιολισθηση πρεπει να μετριασετε την πιεση στο γκαζι (μην αφησετε τελειως το γκαζι γιατι θα καταληξετε σε τετ-α-κε) και ξαναθεσετε στην ευθεια το αυτοκινητο σας "παιζοντας" με το τιμονι για να αποφυγετε μια πλαγιολισθηση ακομα πιο βιαιη απο την αντιθετη πλευρα απο την διευθυνση που θελετε εσεις οι επομενοι τρεις τυποι διορθωματος αλα drift,ειναι πιο δυσκολοι για να επιτευχθουν με πισωκινητα αλλα και με μπροσθοκινητα αυτοκινητα 4) lift off δηλαδη η πλαγιολυσθηση που γινεται αποκλειστικα και μονο με την μεταφορα φορτιου του αυτοκινητου φανταστειτε οτι ειστε σε μια στροφη και πηγαινετε με σβελτο ρυθμο και με σταθερο γκαζι εαν αφησουμε αποτομα το γκαζι και συγχρονως δωσουμε μια τιμονια προς το εσωτερικο της στροφης,πραγματοποιειται μια μεταφορα φορτιου επιφαρτιζοντας επιπλεον το μπροστινο μερος του αυτοκινητου και αποφορτιζοντας το πισω μερος του δημιουργοντας μια απωλεια προσφυσης με συνεπεια την υποστροφη μετα απο αυτη την κινηση,γκαζωνουμε για να ξαναισιωσουμε το αυτοκινητο ή να ελεγξουμε την πλαγιολισθηση που δημιουργησαμε 5) braking δηλαδη την υπερστροφη που δημιουργειται με το αποτομο φρεναρισμα πανω στην στροφη ο σκοπος ειναι να προκαλεσουμε απωλεια προσφυσης του πισω μερος του αυτοκινητου (που δημιουργηθηκε απο το αποτομο φρεναρισμα),ετσι και σε αυτη την περιπτωση,ολο το βαρος θα καταληξει στο μπροστινο μερος του αυτοκινητου και θα ελαφρωσει το πισω μερος του σιγα-σιγα και φτανοντας στο apex της στροφης,πρεπει προοδευτικα να αρχισουμε να ελατωνουμε την πιεση του πενταλ του φρενου για να αποφυγουμε να μειωσει πολυ ταχυτητα το αυτοκινητο μας,εαν ολα παντα σωστα οπως πρεπει,η "μουρη" του αυτοκινητου μας θα "βιδωθει" και ο "κωλος" θα αρχισει να "ανοιγει" μετα απο αυτο,μπορουμε να πατησουμε το γκαζι για να δημιουργησουμε την υπερστροφη ισχυος 6) feint δηλαδη το διασημο φλικαρισμα πολυ αγαπητη τεχνικη στους οδηγους ραλλυ (κυριως) και σε αυτη την περιπτωση εκμεταλευομαστε την μεταφορα φορτιου του αυτοκινητου μας. πρακτικα,προκαλουμε επιτηδες εμεις την πλαγιολισθηση προς την αντιθετη μερια απο αυτην που κινουμαστε για να το πραγματοποιησουμε,δινουμε μια χειροφρενια αποτομη ή αφηνουμε το γκαζι αποτομα με "κοψιμο" του τιμονιου μολις καταφερουμε την υπερστροφη,και πανω στο "αναποδο τιμονι",δεν πρεπει να ισιωσουμε το τιμονι αλλα αντιθετα να το κρατησουμε ακινητο γιατι ηδη οι μπροστινες ροδες "σημαδευουν" την σωστη κατευθυνση που θελουμε να κινηθουμε σε αυτο το σημειο το αυτοκινητο μας θα γυρισει αυτοματως στην φορα της στροφης (εαν δεν γινει ετσι,μπορουμε να το βοηθησουμε να επανελθει στην σωστη κατευθυνση με ενα "τσιμπημα" στο φρενο) αλλα πρεπει να ειμαστε σε εγρηγορση να κανουμε "αναποδο" απο την αντιθετη μερια γιατι η ενταση της υπερστροφης θα ειναι η διπλασια απο την πρωτη φορα περιμενω εντυπωσεις και διορθωσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achille Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Πηγή: Best Motoring International - Drift Bible http://store.driftingshop.com/driftbible.html Κυκλοφορεί σε DVD, και στα peer to peer. Από τον Keichi "Drift King" Tsuchiya Όποιος είναι fan του drifting και δεν το έχει, να το αποκτήσει άμεσα και με κάθε τρόπο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) Επιλέγω τη μέθοδο 4! Εύκολη και αποτελεσματική χωρίς να κάνεις το σταυρό σου αν σου φύγει το αμάξι. Καλύτερα να γίνεται σε ανοιχτό δρόμο. Χαντάκια, πεζοδρόμια, γκρεμοί, παρκαρισμένα αυτοκίνητα και πεζοί δεν σε βοηθάνε και πολύ στο έργο σου... Ο χωρος HOW TO's ειναι ΜΟΝΟ για καταχωρηση οδηγιων, τα σχολια θα διαγραφουν σε 2 ημερες Edited May 24, 2006 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) 4) lift off δηλαδη η πλαγιολυσθηση που γινεται αποκλειστικα και μονο με την μεταφορα φορτιου του αυτοκινητου φανταστειτε οτι ειστε σε μια στροφη και πηγαινετε με σβελτο ρυθμο και με σταθερο γκαζι εαν αφησουμε αποτομα το γκαζι και συγχρονως δωσουμε μια τιμονια προς το εσωτερικο της στροφης,πραγματοποιειται μια μεταφορα φορτιου επιφαρτιζοντας επιπλεον το μπροστινο μερος του αυτοκινητου και αποφορτιζοντας το πισω μερος του δημιουργοντας μια απωλεια προσφυσης με συνεπεια την υποστροφη μετα απο αυτη την κινηση,γκαζωνουμε για να ξαναισιωσουμε το αυτοκινητο ή να ελεγξουμε την πλαγιολισθηση που δημιουργησαμε ← Πολύ όμορφα, καλά και κατανοητά! Πολύ καλό. Μοναδική απορία: Μήπως εδώ εννοείς ΥΠΕΡστροφή??? Αλλιώς κάτι δεν καταλαβαίνω (γιατί να θέλουμε να υποστρέψουμε στο drift?) Ο χωρος HOW TO's ειναι ΜΟΝΟ για καταχωρηση οδηγιων, τα σχολια θα διαγραφουν σε 2 ημερες Edited May 24, 2006 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest white-LSD-golf Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) Αγαπητέ Γεράσιμε πείρα αυτές τις πληροφορίες απο το internet...δεν μπορώ να σε διαφωτίσω! Ο χωρος HOW TO's ειναι ΜΟΝΟ για καταχωρηση οδηγιων, τα σχολια θα διαγραφουν σε 2 ημερες Edited May 24, 2006 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achille Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) Επιλέγω τη μέθοδο 4! Εύκολη και αποτελεσματική χωρίς να κάνεις το σταυρό σου αν σου φύγει το αμάξι. Καλύτερα να γίνεται σε ανοιχτό δρόμο. Χαντάκια, πεζοδρόμια, γκρεμοί, παρκαρισμένα αυτοκίνητα και πεζοί δεν σε βοηθάνε και πολύ στο έργο σου... ← Στα εμπροσθοκίνητα ναι, γιατί αν δεις τα σκούρα ξαναπατάς το γκάζι και καθάρισες. Στα πισωκίνητα πάλι είναι από τις πιο δύσκολες τεχνικές. Quasar: Ναι, υπερστροφή εννοεί. Ο χωρος HOW TO's ειναι ΜΟΝΟ για καταχωρηση οδηγιων, τα σχολια θα διαγραφουν σε 2 ημερες Edited May 24, 2006 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) Mηπως να το μεταφεραμε στο How To's???? Σας ακουω. Ο χωρος HOW TO's ειναι ΜΟΝΟ για καταχωρηση οδηγιων, τα σχολια θα διαγραφουν σε 2 ημερες Edited May 24, 2006 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 (edited) Mηπως να το μεταφεραμε στο How To's????Σας ακουω. ← οντως συμφωνω.. Ο χωρος HOW TO's ειναι ΜΟΝΟ για καταχωρηση οδηγιων, τα σχολια θα διαγραφουν σε 2 ημερες Edited May 24, 2006 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest white-LSD-golf Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 your choise Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 οντως συμφωνω.. ← your choise ← Done Συνεχιστε το. Πολυ ενδιαφερον θεμα και ......πρακτικοτατο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 Πολυ ενδιαφερον το ολο θεμα... και ελεγα τι εχω να κανω αυριο...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest white-LSD-golf Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 έτσι γίνονται τα λάστιχα μετά απο drifts+burn outs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 το 5, το faint που λες εσύ, εγώ το ήξερα ως Σκανδιναβικό Φλικ όπως το ονόμαζε ο Walter Rohrl στο βιβλίο του. είναι ακριβώς η τεχνική που περιγράφεις. ωραίο πάντως το topic! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 έτσι γίνονται τα λάστιχα μετά απο drifts+burn outs ← λες και εκανε προσθετικη μαλλιων το λαστιχο ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted June 6, 2005 Report Share Posted June 6, 2005 ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΕΡΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΑΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙ...... Θα κολλησετε για παντα..... Η Ηδονη η αλλιως Κ@ΒΛΑ που προσφερει αυτο το πραγμα ειναι απιστευτα..... τελεια..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted June 6, 2005 Report Share Posted June 6, 2005 lift off...η χαρα του προσθιοκινητου... .... Παντως νομιζω, οτι δεν ειναι συνταγες μαγειρικης, δεν μαθαινονται δηλαδη ετσι απλα διαβαζοντας τα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...