Jump to content
ΧρήστοςGolfGT

Scirocco Vs Megane

Megane vs scirocco (????????)  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Να το ξαναπω για μια τελευταια φορα!!!!!

Την μερα την ξερετε????? :lol:

Την νυχτα την ξερετε???? :lol: ( οχι o johny walker δεν ερχεται!!!! tongue.gif )

Εεεεεεε τοτε καμια σχεση μεταξυ τους. :lol:

Να μην το ξαναπω!!!! :lol:

Πες τα! γιατί όσο και να το λέμε εμείς, στου κουφού την πόρτα, σπάστην και πάρτη μαζί σου!!! B)

Link to comment
Share on other sites

μην εχετε παροπιδες...επειδη ειναι γερμανικο δεν σημαινει οτι ειναι τελειο...οι ιταλοι ειναι χρονια μπροστα στη σχεδιαση..

Πιστεψε με,πολλοι Ιταλοι θα ηθελαν να ειχαν το σιροκκο στη γκαμα τους,και το συγκεκριμενο δεν εχει να ζηλεψει τιποτα σε ντιζαιν...Ετσι και αλλιως το Σιροκκο ειναι δια χειρος DaSilva που εχει σχεδιασει πολλες Αλφα...με την Brera πισω μπορει να μοιαζει,μαλιστα εχω μπερδεψει Μπρερα με σιροκκο απο πισω.Τωρα με την 147 που την εχει και θειος μου δεν εχει καμια μα καμια σχεση....

Link to comment
Share on other sites

το scirocco δεν ειναι σχεδιασμενο απο τον walter da silva αλλα απο τον marc lichte.ο οποιος λενε οτι θα σχεδιαζει απο εδω κ στο εξης τα μοντελα της vw.οσο για αυτο που ειδα πως η alfa romeo θα ηθελε να εχει ενα scirocco,δεν αληθευει.εχω δει(ζωντας στην bologna) καμουφλαρισμενη μπροστα μου την νεα alfa 149 κ στο σουλουπι μοιαζει παρα πολυ με αυτη που κυκλοφορει σε φωτογραφιες στο διαδυκτιο..τοτε μπορουν να μιλησουν οι γερμανοι για σχεδιαση..οντως το scirocco εχει καταπληκτικη σχεδιαση,αλλα οχι οτι θα το ηθελε η alfa..ειναι αμφοτερα ομορφα κ προκλητικα,αλλα με διαφορετικο τροπο.. η ιταλιδα κομψη αλλα ταυτοχρονα προστυχη,ο γερμανος αγριος κ απολυτος:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

παιδια το scirroco ειναι πολυ ομορφο αλλα μην το συγκρινετε με την brera..ειναι ιεροσυλια..γενικα τα μοντελα της alfa δεν συγκρινονται...μακραν τα κομψοτερα αμαξια της κατηγοριας τους...το εχω ξαναδηλωσει αλλου..ειμαι golfakias κολημενος απο πιτσιρικας αλλα ειμαι και κολημενος alfisti..

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω και εγω με τον φιλο Anestis, οπως και να το κανουμε οι Ιταλοι δεν παιζονται στην σχεδιαση και ειναι χρονια μπροστα απο ολους!

Link to comment
Share on other sites

Εδω φιλε μου μας βρισκω πολυ συμφωνους

ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ....ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ GTC ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ MEGANE.....OK ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΛΙΓΟ ΙΣΩΣ (3ΘΥΡΟ ΚΟΥΠΕ). ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΤΙΚΩΜΕΝΟ GOLF Η ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΠΕ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ 3ΘΥΡΟ HATCHBACK.....ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ.....ΑΝ ΤΟ SCIROCCO EINAI KATI TETOIO TOTE ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η BRERA KAI H ALFA GT. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ??? ΟΙ ALFA ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΤΗΣ ALFA ROMEO KAI ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ν ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ???? ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ....ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑ@@@@@ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.

Edited by Nightcrawler80
Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι 3θυρο HOT hatchback.τωρα αν εσενα σου φαινεται οτι η brera εχει την ιδια κλιση στον οπισθιο υαλοπινακα κ η gt περα απο την κλιση στον υαλοπινακα,κ την ''προεκταση'' του καλυμματος χωρου αποσκευων,τοτε καλυτερα να το ψαξεις το θεμα(ενημερωσου μεσω καποιας εγκυκλοπαιδειας αυτοκινητων π.χ.).κ εγω κατοχος θα γινω οπως βλεπεις,αλλα ξερω οτι η εταιρια το διαφημιζε ως κουπε μονο για λογους εμπορικοτητας.το οτι εμφανισιακως ειναι το πιο σπορ μοντελο της εταιριας,δεν το κατατασει αυτοματως στην κατηγορια των κουπε.οσο για το λογο για τον οποιο το συγκρινουν με κουπε αυτοκινητα,ειναι ο ιδιος λογος για τον οποιο το συγκρινουν κ με απλα hatchbacks οπως golf,focus(βλεπε scirocco r-focus rs),a3.γιατι το αυτοκινητο ειναι στο μεταιχμιο μεταξυ δυο κατηγοριων,ειναι μια κατηγορια μονο του,οπως ειχε πει κ ενα αλλο μελος εδω μεσα κ ειχε απολυτο δικιο.κ αυτο το κανει ακομα πιο ξεχωριστο.γιαυτο κ δεν ειναι με τιποτα κουπε,αλλα δεν ειναι κ απλο hatchback,αλλα ειναι HOT hatchback.αυτο δεν ειναι αξιος λογος στενοχωριας ομως,το οτι δεν ειναι κουπε δεν σημαινει οτι δεν ειναι πολυ καλο αυτοκινητο.ισα ισα κερδιζει σε πρακτικοτητα εναντι σε μια gt η tt η brera..ενω παραλληλα ειναι πιο σπορ απο τα golf,focus κτλ

υ.γ. σε οσους βαλθουν να μου αποδειξουν το αντιθετο η να με σταυρωσουν,δεν χρειαζεται να χολοσκανε.κουπε το θελουν για να μη χαλαει το image τους?κουπε θα ειναι τοτε.εληξε.

Edited by kwnstantinos
Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι 3θυρο HOT hatchback.τωρα αν εσενα σου φαινεται οτι η brera εχει την ιδια κλιση στον οπισθιο υαλοπινακα κ η gt περα απο την κλιση στον υαλοπινακα,κ την ''προεκταση'' του καλυμματος χωρου αποσκευων,τοτε καλυτερα να το ψαξεις το θεμα(ενημερωσου μεσω καποιας εγκυκλοπαιδειας αυτοκινητων π.χ.).κ εγω κατοχος θα γινω οπως βλεπεις,αλλα ξερω οτι η εταιρια το διαφημιζε ως κουπε μονο για λογους εμπορικοτητας.το οτι εμφανισιακως ειναι το πιο σπορ μοντελο της εταιριας,δεν το κατατασει αυτοματως στην κατηγορια των κουπε.οσο για το λογο για τον οποιο το συγκρινουν με κουπε αυτοκινητα,ειναι ο ιδιος λογος για τον οποιο το συγκρινουν κ με απλα hatchbacks οπως golf,focus(βλεπε scirocco r-focus rs),a3.γιατι το αυτοκινητο ειναι στο μεταιχμιο μεταξυ δυο κατηγοριων,ειναι μια κατηγορια μονο του,οπως ειχε πει κ ενα αλλο μελος εδω μεσα κ ειχε απολυτο δικιο.κ αυτο το κανει ακομα πιο ξεχωριστο.γιαυτο κ δεν ειναι με τιποτα κουπε,αλλα δεν ειναι κ απλο hatchback,αλλα ειναι HOT hatchback.αυτο δεν ειναι αξιος λογος στενοχωριας ομως,το οτι δεν ειναι κουπε δεν σημαινει οτι δεν ειναι πολυ καλο αυτοκινητο.ισα ισα κερδιζει σε πρακτικοτητα εναντι σε μια gt η tt η brera..ενω παραλληλα ειναι πιο σπορ απο τα golf,focus κτλ

υ.γ. σε οσους βαλθουν να μου αποδειξουν το αντιθετο η να με σταυρωσουν,δεν χρειαζεται να χολοσκανε.κουπε το θελουν για να μη χαλαει το image τους?κουπε θα ειναι τοτε.εληξε.

Καταρχάς...δεν χρειάζεται να είσαι ερειστικός...και μάλιστα προκαταβολικά.

κατα τ'αλλα.....

Σωστός σε όλα. Για τη Brera το αναφέρω γιατί όπως και εσύ ο ίδιος παραδέχεσαι ένα από τα βασικό χαρακτηριστικά ενός κουπέ είναι η προέκταση του χώρου αποσκευών, πράγμα που η Brera πχ δεν έχει. Ναί οκ αν μιλάμε για το πόσες μοίρες κλίση έχει το πίσω μπαρμπρίζ ή το μπροστά τότε ναι το Scirocco εκεί υστερεί φανερά όχι μόνο έναντι του συγκεκριμένου αυτοκινήτου αλλά σχεδόν όλων των καθαρόαιμων κουπέ (ειδικά πίσω).

Αν διαβάσεις λίγο προσεκτικότερα στο προηγούμενο post θα δείς οτι σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι οτι το Scirocco είναι καθαρόαιμο κουπέ αλλά 3θυρο κουπέ. Απλά αναφέρω εκφράσεις που έχω δεί κ έχω διαβάσει αριστερά κ δεξιά και εκεί μάλιστα συμφωνούμε ότι το αμάξι αυτό είναι κατηγορία απο μόνο του. Το ότι δεν το ονομάζω HOT Hatchback δεν σημαίνει ότι λέω κάτι διαφορετικό.

Μια ερώτηση όμως.......η 1η και η 2η γενιά του Scirocco τι θεωρούταν????? ακριβώς το ίδιο με σήμερα σπόρ 3θυρο - hatchback.

Ρίξε μια ματιά εδώ να δείς: http://www.topspeed.com/cars/volkswagen/19...ory-ar8267.html

Link to comment
Share on other sites

καθαρο κουπε κ 3θυρο κουπε δεν ειναι το ιδιο πραγμα?εχεις δει κανενα καθαροαιμο κουπε που να μην ειναι 3θυρο?γιατι τα μονα μη 3θυρα κουπε που γνωριζω ειναι το ρχ8,το πασσατ σσ κ η m.b. cls τα οποια σιγουρα δεν μπορεις να τα αποκαλεισεις καθαροαιμα,μιας κ ειναι μια ταση της μοδας,εδω κ λιγα χρονια..οποτε ειτε λες 3θυρο κουπε ειτε καθαροαιμο κουπεειτε σκετο κουπε ,ειναι το ιδιο πραγμα μιας κ η πλειοψηφια ειναι 3θυρα.

κ ομως,βασει χαρακτηριστικων τα scirocco μκ1 κ μκ2,ηταν hothatches.περαν του οτι η κλιση του οπισθιου υαλοπινακα ηταν σαφως μεγαλυτερη σε σχεση με το μκ3,γιαυτο αλλωστε κ ηταν πιο κοντα στον χαρακτηρισμο κουπε.πιστευω πως στο μκ3 πολλοι μπερδευονται με τους μικρους οπισθιους πλευρικους υαλοπινακες,οι οποιοι μαλιστα φερουν κ κλιση προς τα πανω κ δινουν μια πιο σπορτιφ εντυπωση.ενω αν κοιταξεις την κλιση του οπισθιου υαλοπινακα κ την κλιση της οροφης του αυτοκινητου θα παρατηρησεις οτι ο μεν υαλοπινακας ειναι σχεδον καθετος,η δε οροφη σχεδον οριζοντια,χωρις ιδιαιτερη κλιση.μη μπερδευουμε τα σπορ 3θυρα(τα οποια ειναι τα λεγομενα HOT hatches) με τα κουπε.σπορ κ κουπε δεν ειναι ταυτοσημες εννοιες..

υ.γ.''ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΤΙΚΩΜΕΝΟ GOLF Η ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΠΕ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ 3ΘΥΡΟ HATCHBACK.....ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ.....ΑΝ ΤΟ SCIROCCO EINAI KATI TETOIO TOTE ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η BRERA KAI H ALFA GT. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ??? ΟΙ ALFA ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΤΗΣ ALFA ROMEO KAI ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ν ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ????'',μετα απο μια τετοια δηλωση,θεωρεις οτι ειμαι ερειστικος με το να αποφευγω ασκοπους τσακωμους?κ λες μαλιστα προκαταβολικα?ενω το ανεφερες εσυ πρωτος?αν θεωρεις οτι ειναι ερειστικο να εξηγουμαι για να μη παρεξηγουμαι κ για να προλαβω ατομα(δεν αναφερομαι ειδικα σε σενα) που πιθανως θα προσβληθουν(κ ως αντιδραση να προσβαλουν) με το να τους πεις οτι το αυτοκινητο τους δεν ειναι κουπε..,τοτε ζηταω συγνωμη κ κανω στην ακρη.αλλα προβληματα δεν εχω,παρα να μαλωνω κ για αυτοκινητα..

ελπιχω να λυθηκε η παρεξηγηση κ να μεινουμε στο θεμα μας..οπως κ να εχει ευχαριστω πολυ για την συζητηση

Link to comment
Share on other sites

Coupe: BMW 3 Series coupe, Mercedes CLK κλπ.

Όταν ανοίγει το πίσω τζάμι είναι hatchback. Ορισμένα είναι 3θυρα hatchbacks look coupe, όπως το Opel Calibra.

Συνεπώς το καινούριο scirocco, πέρα από ένα χοντροκομμένο και πατημένο Golf, είναι ένα hatchback και όχι coupe.

EDIT:

Τώρα διάβασα τα λεγόμενά σου kwnstantinos κι έχω να πω το εξής. Το ότι η Brera δεν είναι κουπέ, και ούτε η GT (εφόσον ανοίγει το τζάμι της-δεν το ξέρω). Το ότι σήμερα δεν υπάρχουν πολλά Coupe δε σημαίνει ότι η -κατά τα άλλα τεχνολογικά ανεπτυγμένη- μπουρούχα (new) Scirocco είναι Coupe. Αν συνεχίζεις να τα πιστεύεις αυτά που έγραψες, ψάξτο καλύτερα το θέμα και το ξανασυζητάμε.

Edited by koukouroukou
Link to comment
Share on other sites

κουκουρουκου πρεπει να εισαι οντως στην κοσμαρα σου οπως δηλωνεις στο avatar σου..πλακα κανω,ελπιζω να μη με παρεξηγησεις!αλλα μαλλον μπερδεψες τα ονοματα κ δεν αναφεροσουν σε μενα στο edit σου.

''ψάξτο καλύτερα το θέμα και το ξανασυζητάμε. '',αμοιβαιο λοιπον..

υ.γ.

οσο για το αν το scirocco ειναι μπουρουχα,το εκδηλωνεις με το να διαβαζεις κ να απαντας περι του συγκεκριμενου μοντελου!!δεν ειμαι πολυ καιρο σε αυτη την κοινοτητα,αλλα ουδεποτε καθησα να διαβασω κ να γραψω για μοντελα που δεν με ενδιαφερουν κ τα θεωρω μπουρουχες..απλως δεν ασχολουμαι.ζηλια μου παραπονο μου?χεχεχεχ φιλικως παντα!απο τους κατοχους η μελλοντικους κατοχους του μοντελου που αποκαλεις μπουρουχα! <_<;)

Edited by kwnstantinos
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα το ότι όντως (για μένα και πολλούς είναι μπουρούχα) δε σημαίνει ότι δεν είναι και γαμηστερό στο δρόμο έτσι;

Και γράφω εδώ γιατί ήταν ένα από τα υποψήφια αυτοκίνητα, αλλά με το που το είδα από κοντά.. :S

¶ντε να βάλουν τους TSi στα Ibiza για να συνεχίσω να είμαι κάτοχος VAG...

Link to comment
Share on other sites

τα γουστα ειναι υποκειμενικα οποτε δεν μπορω να σου δωσω αδικο σε αυτο που λες.απλως ειναι λιγο παραδοξο να το αποκαλεις μπουρουχα οταν δεν σε ενδιαφερει(πια),οπως δηλωνεις.γιαυτο μου εδωσε ισως κ την λαθεμενη εντυπωση οτι προσπαθησες να προκαλεσεις..οπως κ να εχει,κανενα προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

καθαρο κουπε κ 3θυρο κουπε δεν ειναι το ιδιο πραγμα?εχεις δει κανενα καθαροαιμο κουπε που να μην ειναι 3θυρο?γιατι τα μονα μη 3θυρα κουπε που γνωριζω ειναι το ρχ8,το πασσατ σσ κ η m.b. cls τα οποια σιγουρα δεν μπορεις να τα αποκαλεισεις καθαροαιμα,μιας κ ειναι μια ταση της μοδας,εδω κ λιγα χρονια..οποτε ειτε λες 3θυρο κουπε ειτε καθαροαιμο κουπεειτε σκετο κουπε ,ειναι το ιδιο πραγμα μιας κ η πλειοψηφια ειναι 3θυρα.

κ ομως,βασει χαρακτηριστικων τα scirocco μκ1 κ μκ2,ηταν hothatches.περαν του οτι η κλιση του οπισθιου υαλοπινακα ηταν σαφως μεγαλυτερη σε σχεση με το μκ3,γιαυτο αλλωστε κ ηταν πιο κοντα στον χαρακτηρισμο κουπε.πιστευω πως στο μκ3 πολλοι μπερδευονται με τους μικρους οπισθιους πλευρικους υαλοπινακες,οι οποιοι μαλιστα φερουν κ κλιση προς τα πανω κ δινουν μια πιο σπορτιφ εντυπωση.ενω αν κοιταξεις την κλιση του οπισθιου υαλοπινακα κ την κλιση της οροφης του αυτοκινητου θα παρατηρησεις οτι ο μεν υαλοπινακας ειναι σχεδον καθετος,η δε οροφη σχεδον οριζοντια,χωρις ιδιαιτερη κλιση.μη μπερδευουμε τα σπορ 3θυρα(τα οποια ειναι τα λεγομενα HOT hatches) με τα κουπε.σπορ κ κουπε δεν ειναι ταυτοσημες εννοιες..

υ.γ.''ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΤΙΚΩΜΕΝΟ GOLF Η ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΠΕ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ 3ΘΥΡΟ HATCHBACK.....ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ.....ΑΝ ΤΟ SCIROCCO EINAI KATI TETOIO TOTE ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η BRERA KAI H ALFA GT. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ??? ΟΙ ALFA ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΤΗΣ ALFA ROMEO KAI ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ν ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ????'',μετα απο μια τετοια δηλωση,θεωρεις οτι ειμαι ερειστικος με το να αποφευγω ασκοπους τσακωμους?κ λες μαλιστα προκαταβολικα?ενω το ανεφερες εσυ πρωτος?αν θεωρεις οτι ειναι ερειστικο να εξηγουμαι για να μη παρεξηγουμαι κ για να προλαβω ατομα(δεν αναφερομαι ειδικα σε σενα) που πιθανως θα προσβληθουν(κ ως αντιδραση να προσβαλουν) με το να τους πεις οτι το αυτοκινητο τους δεν ειναι κουπε..,τοτε ζηταω συγνωμη κ κανω στην ακρη.αλλα προβληματα δεν εχω,παρα να μαλωνω κ για αυτοκινητα..

ελπιχω να λυθηκε η παρεξηγηση κ να μεινουμε στο θεμα μας..οπως κ να εχει ευχαριστω πολυ για την συζητηση

Το ερειστικός το ανέφερα, όχι για εμένα αλλά επειδή είπες ότι κάποιος θα σε σταυρώσει για αυτά που λές. Γιατί να σε σταυρώσουνε ρε αγόρι επειδή εκφράζεις την άποψή σου??? Όποιος το κάνει είναι κολλημένος, αν είναι δυνατόν, κάνουμε συζήτηση και εκφέρουμε απόψεις.

όσον αφορά τωρα τα κουπέ τρίθυρα κουπέ κτλ....είμαι κλασσικός και πιστεύω οτι τα κλασσικά κουπέ είναι 2θυρα με μεγάλη κλίση στον πίσω υαλοπίνακα και ουσιαστικά ξεχωριστό χώρο αποσκευών, όπως δλδ τα παραδείγματα που αναφέρεις και εσύ και τόσα άλλα που υπάρχουν ή καλύτερα υπήρχαν. Η αλήθεια είναι ότι οι εταιρείες και τα περιοδικά τα έχουν κάνει λίγο αχταρμά σε αυτό το θέμα ονομάζουν ότι να'ναι όπως θέλουν καθαρά για λόγους εντυπωσιασμού και δημιουργίας εντυπώσεων.

Θα συμφωνήσω λοιπόν με τον φίλο koukouroukou στο θέμα με το τί θεωρεί κουπέ κ τί όχι. Στο θέμα "μπουρούχα" τι να πώ??? γούστα είναι αυτά, όπως το βλέπει ο καθένας, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πού μοιάζει με το Golf. Εκτός αν εννοεί το νέο ΜΚ vi το οποίο αν δεν κάνω λάθος είναι μεταγενέστερο του Scirocco τόσο σε σχεδίαση όσο κ σε υλοποίηση, οπότε μάλλον το Golf είναι ένα "φουσκωμένο" Scirocco tongue.gif;) .

Anyway....σου εύχομαι καλοτάξιδο όταν το παραλάβεις (αν δεν το έχεις ήδη παραλάβει). Προσωπικά μέχρι στιγμής έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος απο την επιλογή μου και είμαι σίγουρος ότι το ίδιο ικανοποιημένος θα μείνεις κ εσύ.

ΥΓ.

καμία παρεξήγηση δεν δημιουργήθηκε, ώστε να χρειαστεί να λυθεί.....don't worry :DB)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να κατανοήσω την έννοια “hot hatchback”. Ένα αυτοκίνητο είναι ή coupe, ή sedan, ή hatchback, ή mini, ή station wagon, ή off road ή κάτι άλλο! Αυτές οι ενδιάμεσες κατηγορίες που βγάζει ο καθένας, ή το κάθε περιοδικό για τις εντυπώσεις δεν νομίζω να έχουν πολύ νόημα.

Τώρα για το αν το Scirocco ανήκει στη Hatchback κατηγορία ή στην Coupe, εξαρτάται από το πως την ορίζει κανείς την κάθε κατηγορία. Για εμένα το Scirocco είναι σαφώς ένα coupe αυτοκίνητο από την στιγμή που έχει όλα τα βασικά coupe χαρακτηριστικά όπως, αυστηρά δίπορτο, με σπορ χαρακτήρα και δυνατούς κινητήρες, περιορισμένος χώρος και ορατότητα για τους πίσω επιβάτες κλπ. Το ότι δεν έχει κεκλιμένο πίσω τζάμι δεν σημαίνει ότι αλλοιώνεται ο coupe χαρακτήρας του.

To Scirocco ανήκει σίγουρα στην ίδια κατηγορία, τόσο με το Megane coupe όσο και με την Alfa Romeo Brera και αν θέλουμε να το κατατάξουμε στην Hatchback κατηγορία, τότε και τα άλλά 2 θα πρέπει να θεωρηθούν επίσης hatchback, που δεν νομίζω να συμφωνούν οι περισσότεροι. Tο Scirocco διαφέρει σε πολλά σημεία από τα καθιερωμένα hatchback αυτοκίνητα όπως είναι το Golf, που το κάνει χωρίς αμφιβολία να βρίσκεται πολύ πιο κοντά στα γνωστά coupe παρά στα hatchback.

Σίγουρα ένα Mazda RX-8 ή ένα Audi TT είναι πιο καθαρόαιμα coupe αυτοκίνητα από το Scirocco, όπως και μία Porsche 911 είναι ακόμα περισσότερο, και μία Lamborghini ακόμα πιο πολύ. Τι πρέπει δηλαδή για το κάθε μοντέλο να εφευρίσκουμε και μία καινούρια κατηγορία? Όλα όμως αυτά τα αυτοκίνητα έχουν σαν κοινό τον σπορ χαρακτήρα που είναι ορόσημο στην coupe κατηγορία.

Link to comment
Share on other sites

click οταν πρωτοβγηκε το rav4 εσυ μαλλον θα το ελεγες εκτος δρομου.ενω στην πραγματικοτητα ηταν το πρωτο suv(μιας κ εκτος δρομου υστερουσε αρκετα..).τωρα το οτι δεν δεχεσαι να υπαρχουν νεες κατηγοριες,δεν μπορω να κανω κατι για αυτο.να φανταστω οτι για σενα οι κατηγοριες cabrio,roadster,targatop k cc ειναι το ιδιο πραγμα..ξεσκουφωτα-ξεσκεπαστα οχηματα? :rolleyes: το hot hatch ειναι ενα πιο σπορ hatch,δεν ειναι αλλη κατηγορια.παραδειγμα το a3 1.6fsi ειναι hatchback κ το audi s3 ειναι hatchback(μιας κ ειναι τα ιδια αυτοκινητα),απλως το s3 ειναι hothatch.εκτος κ αν εσυ θες να το χαρακτηρισεις 3θυρο κουπε μιας κ εχει ολα αυτα που σε κανουν να χαρακτηριζεις ενα αυτοκινητο ως κουπε(κ μη μου πεις οτι διαφερει πολυ εξωτερικα το 3θυρο s3 απο το scirocco,κοιταξε τα απο κοντα διπλα διπλα αν μπορεσεις καποια στιγμη)..

''εξαρτάται από το πως την ορίζει κανείς την κάθε κατηγορία''..με βαση τα λεγομενα σου ο καθενας μπορει να χαρακτηριζει ενα αυτοκινητο οπως θελει κ να ειναι κ σωστος.καλως,εγω τοτε θεωρω την alfa romeo 156 sportwagon το πρωτο 5θυρο κουπε.. tongue.gif

υ.γ.

ειναι η τελευταια φορα που ασχολουμαι με το συγκεκριμενο θεμα,δεν εχει νοημα αλλωστε να το συνεχισω..

φιλικως κωνσταντινος

Edited by kwnstantinos
Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε ασφαλώς και έχεις δικαίωμα να χαρακτηρίζεις εσύ όπως θέλεις το κάθε αυτοκίνητο όπως και εγώ το ίδιο. Το θέμα είναι πως χαρακτηρίζεται από την κοινή γνώμη όμως. Όσοι το βλέπουν πρώτη φορά λένε να ένα όμορφο coupe, δεν λέει κανείς να ένα hot hatchback!

Τώρα για την γνώμη μου που με ρωτάς, ναι το rav4 δεν είναι off road, είναι SUV καθώς αποτελεί ξεχωριστή κατηγορία του υπερυψωμένου αυτοκίνητου δρόμου με περιορισμένες δυνατότητες εκτώς δρόμου. Μια κατηγορία που δεν υπήρχε παλιότερα και έχει ξεχωριστά χαρακτηριστικά.

Όσο για το S3 το θεωρώ ένα καθαρό γρήγορο hatchback καθώς η σχεδίαση του δεν διαφέρει σε τίποτα από το A3.

Edited by click
Link to comment
Share on other sites

νασαι καλα κουκουρουκου,γιατι ειχα στο μυαλο μου να ανεβασω φωτογραφιες μονο που δεν γνωριζα τον τροπο..πειτε με τυφλο η ανοητο αλλα για εμενα η εμφανεστερη διαφορα μεταξυ του hatchback a3/s3 απο το scirocco που αποκαλειτε κουπε ειναι οι ελαφρως μικροτεροι πλευρικοι οπισθιοι υαλοπινακες.με σαφως μεγαλυτερο ωμο (η αλλιως αρμο) σε σχεση με το hatchback α3.σε ολα τα αλλα ειναι παρομοια.ετσι επιβεβαιωνεται αυτο που ελεγα για την εντυπωση που προκαλουν οι πλευρικοι οπισθιοι υαλοπινακες.ουτε η κλιση του οπισθιου υαλοπινακα,ουτε η κλιση της οροφης διαφερουν σε τετοιο σημειο ωστε να τα καταταξεις σε διαφορετικες κατηγοριες.

αν ακομα θεωρειτε οτι ειναι διαφορετικα αυτοκινητα κ οτι το scirocco ειναι κουπε,τοτε μαλλον πρεπει να βλεπουμε διαφορετικες φωτογραφιες η να μιλαμε για διαφορετικα αυτοκινητα,η να εχω προβληματα ορασεως.εγω παντως μιλαω για το scirocco της δευτερης φωτογραφιας.αν υπαρχει κ αλλο ενημερωστε με.

υ.γ.1

να προσθεσω για τον φιλο click οτι δεν μπορουμε να θεωρουμε κοινη γνωμη μονο τους κατοχους η λατρεις του μοντελου,για τον προφανη λογο οτι προτιμουν να δηλωνουν κατοχοι ενος κουπε παρα ενος hatchback,εστω κ hot hatchback.κ επισης ισως κ η ''λατρεια'' προς ενα συγκεκριμενο μοντελο,να μη μας επιτρεπει να ειμαστε αντικειμενικοι..

υ.γ.2

πριν προλαβει καποιος να πει οτι η οροφη ειναι πιο χαμηλα απο οτι στο α3,να αναφερω το υψος του α3 στα 1421χλστ κ του scirocco στα 1404 χλστ..μιλαμε δηλαδη για λιγοτερο απο 2 εκατοστα διαφορα στο υψος!!!απλως οι πορτες κ οι πλευρικοι αρμοι του scirocco ειναι τοσο ψηλα που δινουν την εντυπωση του ''πατικωμενου'' οπως αναφερουν μερικοι..

φιλικως παντα,

κωνσταντινος

Edited by kwnstantinos
Link to comment
Share on other sites

Το να παραθέτουμε φωτογραφίες δεν νομίζω ότι προσφέρει τίποτα. Με την ίδια λογική μπορώ να βάλω και εγώ μία Ferrari δίπλα στο A5 και να ισχυριστώ ότι το A5 δεν είναι coupe μπροστά στη Ferrari!

Εξάλλου όλοι γνωρίζουμε πόσο αδικούν οι φωτογραφίες τον σπορ χαρακτήρα του Scirocco, αφού δεν φαίνεται σε αυτές ούτε το χαμηλό ύψος του, ούτε το μεγάλο φάρδος του. Το πόσο διαφορετικό αυτοκίνητο είναι από το A3 μπορεί κανείς να το καταλάβει ρίχνοντας μία ματιά στα πίσω παράθυρα, αλλά θα είναι πολύ πιο ξεκάθαρο αν τα δει κανείς από κοντά το ένα δίπλα στο άλλο.

Link to comment
Share on other sites

φιλε click,με ολο το σεβασμο αλλα νομιζω οτι εισαι ολιγον τι μπερδεμενος η ισχυρογνωμον..αν δεν ειναι σωστο κ πειστικο επιχειρημα οι φωτογραφιες,τοτε τι ειναι?μηπως δεν εχεις καταλαβει οτι οι οροι κουπε κ hachback δεν αναφερονται σε επιδοσεις αλλα στον σχεδιασμο κ μονο??δηλαδη η clk που ειναι κουπε ειναι πιο καλη στο δρομο η ταχυτερη απο το hatchback s3?οσο για τους πλευρικους οπισθιους υαλοπινακες,νομιζω οτι μολις απαντησα.για το πλατος ναι εχεις δικιο.αλλα κ ενα scania ειναι φαρδυτερο απο το scirocco,αυτο το κανει κουπε?ξερω,τραβηγμενο παραδειγμα αλλα..για το υψος,δεν θεωρω οτι το 1,5εκατοστο που λειπει απο το scirocco(σε σχεση με το α3) μπορει να το καταταξει στα κουπε..

οσο για την συγκριση μεταξυ ferrari-a5,ναι κ τα δυο ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ανηκουν στην ιδια κατηγορια,δηλαδη ειναι κ τα δυο ΚΟΥΠΕ.ασχετως αν το μεν ειναι αυτοκινητο επιδοσεων(ferrari) κ το δε ειναι περισσοτερο ταξιδιαρικου χαρακτηρα-cruiser(a5).

ξαναλεω,μην μπερδευεις τον σχεδιασμο με τις επιδοσεις.τα κουπε,hatchback,suv κτλ ειναι κατηγοριες ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ κ οχι επιδοσεων!

Edited by kwnstantinos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.