gliogas Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Αυτό είναι το μήνυμα που βγάζει ο Vag com: Fuel Pressure Regulator Valve (N276): Mechanical Malfunction Έχω ενα 1.4 TSI το εχω πάθει σύνολο πέντε φορές και μετα με πετάει σε safe mode για λίγο και μετά επανέρχεται αφού το πάω για λίγο χαλαρά χωρίς να το πιέσω, τις περισσότερες φορές σε ψηλές στροφές γύρω στις 5.000 με 6.000 και κάποιες φορές με πολλά χιλιόμετρα εκεί γύρω στα 170. Φοράω πρόγραμμα στο αυτοκίνητο άλλα και άλλοι με το ίδιο πρόγραμμα δεν το έχουν πάθει μήπως φταίει η αντλία θέλει αλλαγή η συμβαίνει κάτι άλλο? Έχει κανείς άλλο παρόμοιο περιστατικό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMaS Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Κατα πασα πιθανοτητα ειναι θεμα προγραμματος.. Εχεις υπερβολικη πιεση στις μεσαιες και δεν ειναι δυνατον η αντλια σου να καλυψει την απαιτουμενη παροχη σε καυσιμο,πεφτουν τα bar στην μπεκιερα και σου βγαζει αυτο το σφαλμα.. Να υποθεσω οτι στο κανει στο φασμα 3000-5000rpm?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Ρε συ, κόψε λίγο την πίεση γιατί από τα πολλά g κατά την επιτάχυνση, έχει κολλήσει πίσω ο εγκέφαλος. Το παιδί είπε ότι το κάνει ψηλά 5000-6000 στροφές. Το ότι μπαίνει σε safe mode και βγάζει αυτό το σφάλμα, μπορεί να είναι και λόγω ελλατωματικής βαλβίδας. Έχει αναφερθεί στο vortex αν θυμάμαι καλά πριν κανα μήνα και η λύση ήταν αντικατάσταση της βαλβίδας. Υπάρχει και ένα θέμα εδώ για να ρίξεις μια ματιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMaS Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Ρε ακου που σου λεω.. Δεν αποκλειω το γεγονος να φταιει η βαλβιδα ή ακομα και η αντλια, αλλα πριν αρχισει το ξυλωμα το παιδι ας κανει ενα log με το vag-com να δει τι γινεται με την πιεση στην μπεκιερα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted November 12, 2008 Author Report Share Posted November 12, 2008 (edited) Ρε ακου που σου λεω..Δεν αποκλειω το γεγονος να φταιει η βαλβιδα ή ακομα και η αντλια, αλλα πριν αρχισει το ξυλωμα το παιδι ας κανει ενα log με το vag-com να δει τι γινεται με την πιεση στην μπεκιερα.. Ναι συνήθως ψηλά το κάνει θα το τσεκάρω με Vag com τις πιέσεις, που λες έχω διαβάσει ότι στα 1.8 TSI της seat είχε βγάλει σε κάποια πρόβλημα η αντλία(το λίνκ που αναφέρει ο geopan) και υποθέτω μην είναι αυτό το πρόβλημα αλλιώς μάλλον χαρτογράφηση μπορεί να ευθύνεται? Edited November 12, 2008 by george80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMaS Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Να κανεις ενα log στιν πιεση της μπεκιερας.. Δεν ξερω σε πιο block ειναι στο tsi παντως στα 2.0Τ ειναι στο 230.. Αν δεις οτι η actual πιεση ειναι πολυ παρακατω απο την requested τοτε εχεις προβλημα.. Η χαρτογραφηση μπορει να ευθυνεται αν ζηταει υπερβολικες πιεσεις(turbo) και δεν μπορει το μαμα συστημα παροχης βενζινης να δωσει το αναλογο καυσιμο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted November 13, 2008 Author Report Share Posted November 13, 2008 Να κανεις ενα log στιν πιεση της μπεκιερας..Δεν ξερω σε πιο block ειναι στο tsi παντως στα 2.0Τ ειναι στο 230.. Αν δεις οτι η actual πιεση ειναι πολυ παρακατω απο την requested τοτε εχεις προβλημα.. Η χαρτογραφηση μπορει να ευθυνεται αν ζηταει υπερβολικες πιεσεις(turbo) και δεν μπορει το μαμα συστημα παροχης βενζινης να δωσει το αναλογο καυσιμο.. Υψηλές πιέσεις δεν έχω πάντως, το over μου δεν ξεπερνάει το 1,5 bar με σταθερό κοντά στο 1 bar. Χθες βάλαμε το ίδιο ακριβώς πρόγραμμα που φοράω σε άλλο παιδί θα το τσεκάρουμε για μερικές μέρες να το λιώσει να δούμε αν του το βγάλει το ίδιο πρόβλημα αν όχι τότε μάλλον φταίει η αντλία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...