Jump to content

Recommended Posts

Λοιπον λοιπον....

Ειπα και εγω να παρουσιασω το κουρσακι μου, που οπως λεει και ο γιατρος του (που το εφτιαξε)....για να παιζεις καλο ειναι!!!

Να τονισω οτι προκειται για G60 του 92, και αρχικα αγοραστηκε μαμισιο.

Στην πορεια αλαχτηκε ενας g-lader, και αγοραστηκε και ενας δευτερος εφεδρικος, μεχρι που ενα βραδυ σε μια ταβερνα με ενα πολυ φιλο μηχανικο εγινε λογος για turbo.

Αγανακτησμενος απο τους κομπρεσσορες, δεν ηθελε και πολυ.

Εχουμε και λεμε τι αλαχτηκαν:

Eισαγωγη passat turbo

Eξαγωνη passat turbo

Turbo T3 - μετατροπη στις φτερωτες

Ιntercooler golf g60

KN φιλτροχοανη

Samco & μεταλικα κολαρα

Forge σκαστρα

Καταλυτης τυπου racing

Ολη η εξατμιση 60χιλ etxreme racing - ελαχιστος μπασος θορυβος που χανετε οταν τουρμπισει

Αλαγη μπεκ και τοποθετηση 5ου

2ος εγκεφαλος παραλληλος

Εκεντροφορος

Αναρτηση FK ρυθμιζομενη

Ζαντολαστιχα 205/45/16 Toyo και BBS 195/50/15 Dunlop

Αν ξεχασα κατι θα το συμπληρωσω σε μελλοντικο post

Το αμαξι εδωσε 225 ιππους και 24,4 κιλα ροπης στο 1.0 bar.

Aπραζει απο τις 2500 και πεθαινει καπου στις 5500.

Προβλεψιμο στον δρομο, και οχι υστερικο αρκει να του εχεις παρει τον αερα.

Θα ελεγα οτι στεκεται αξια διπλα στα σημερινα coupe.

Οι φωτο ειναι παρμενες μεσα στο καλοκαιρι που το αμαξι ηταν υπο βελτιωση και αποκλειστηκη χρηση του βελτιωτη του.

Προσεχως θα βαλω καλυτερες και φυσικα και απο μεσα.

Ο βελτιωτης του ειναι ο Κος Τασος Καμπουριδης "Kambouridis-Racing" στα Ν.Μουδανια Χαλκιδικης, με 30 χρονια εμπειρια στα "γρηγορα"

Απλα θελω να πω οτι ειναι οτι καλυτερο εχω δει εως τωρα στην δουλεια του.

Το dream car οπως αποκαλειται σε πολλα φορουμ του εξωτερικου ειναι 8αβαλβιδο!!!

Eδω στο ιατρειο με τον Κο Τασο Καμπουριδη

HPIM0200.JPG

Τα εσω...αριστερα διακρινεται και ο 2ος εγκεφαλος

HPIM0202.JPG

Τα μπαμπα-μπουμπα πισω δεν εχουν τελειωσει ακομα

HPIM0204.JPG

Πυργος Ηλειας με φιλο που ειχε κι αυτος το ιδιο κουσουρι...του γραφον ειναι το αριστερο - μην μπερδευτειτε και μπειτε στο αλλο!!!

HPIM0230.JPG

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το αμαξάκι σου φίλε μου.

Θυμάμαι παλιά το Corrado ήταν το "εργαλείο" της εποχής...

Πώς και δέν σκέφτηκες τα εντόσθια μπάς και βγάλεις περισσότερα άλογα ;;

Η λύση της τουρμπίνας πάντως ήταν η καλυτερη....

Link to comment
Share on other sites

Το Corrado είναι ένα αμάξι που ακόμα και σήμερα συγκινεί όσους το βλέπουν. Η μετατροπή ακούγεται ωραία καθώς χρησιμοποιεί πολλά ΟΕΜ περιφερειακά. Ελπίζω να κρατήσει και να είναι απροβληματιστο μια ολόκληρη ζωή. Μπράβο και εύχομαι πολλά, καλά και γρήγορα χιλιόμετρα.

Υ/Γ: Ανέβασε και άλλες φωτό από μέσα, μοτέρ και εξωτερικά να το χαζέψουμε και εμείς.

Link to comment
Share on other sites

πάρα πολύ ωραίο !

να το χαίρεσαι και πολλά "γρήγορα" χιλιόμετρα! :unsure:

στην Γερμανία ακόμα και σήμερα σε Corrado και Golf 2 έχουν γίνει απίστευτα πράγματα!! και μηχανικά και εξωτερικά!

απλά πανέμορφο!

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη παρουσίαση, το θέμα κλειδώνει και θα ανοιχθεί μόνο με αίτημα του δημιουργού του, εφόσον θα έχει κάτι νεότερο να συμπληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Και η συνεχεια η αλλιως coorado turbo part II...

Δυστηχως η ευτυχως, μετα απο περιπου ενα χρονο και με πολλες δοκιμες καταληξαμε τελικα στα 1.2 Βar σταθερα, και προπαντος χωρις προβληματα.

Απο οσο εχω διαβασει και εχω πειραματιστει με το δικο μου, καπου εκει ειναι και τα ορια του.

Με αποτομο χουφτομα του πενταλ, το μοτερ τουρμπιζει στα 0.8 και ανεβαινει σταδιακα στα 1.2 Βar εως και τις 5500.

Η ροπη και το τραβηγμα γινονται αισθητα απο τις 2500 και αρχιζει το σπινιαρισμα (για τους σιδεροφαγους)

1η και 2η σαπουναδα το λαστιχο και αδυνατη η εκινηση απο σταση (για τους κοντρακιδες)....

3η με πολλα ιιικκκ ικκκκ ιιιιικ καθετε, και 4η, 5η παμε για Αθηνα.

Επαναπρογαμματιστικε ο εγκεφαλος (2ος) και αλαχτηκε παλι το 5ο μπεκ.

Για τους υποψηφιους τουρμπακιδες εχω να πω, οτι δοκιμασα και τα chip της γνωστης SNS, και του BAR-TEK, αλλα χωρις αποτελεσμα.

Οταν λεω χωρις, το αμαξι μετα τα 160 εριχνε μουτρα, και μετα τις 4.500 εβηχε και κοβοταν.

Αλαχτηκε η αναρτηση ξανα, και μπηκανε bilstein sport και einbach ελατηρια

Αποτελεσμα : εγινε σαυρα μπροστα (το σποιλερακι 10cm) χτυπαει πολυ ευκολα κατω - το εσπασα σε 2 σημεια, και πισω σηκωθηκε.

Μπηκανε οργανακια και δουλευουνε της Autogauge : Halmeter, Bar boost, και pyrometer.

Aναλυτικα : To hal ειναι συνδεμενο με τον 2ο Λαμδα, και λειτουργει μετα απο περιπου 3-4 λεπτα, αφου πιασει θερμοκαρασια.

Το bar boost οπως ειπα και πιο πανω παει εως και 1.2

Το πυρομετρο εαν πας non tourbo πεζει στους 500, και με tourbo στα 750 - 800.

Με σκισιμο αγκιζει τα 900....μετα ΤΕΛΟΣ.

Τα ηχητικα δεν τα πηρα σημερα φωτο, γιατι το πισω μερος θελει εκαθαριση....προσεχως λοιπον και αυτα.

Και τωρα οι φωτο :

O κινητηρας (PG) απο κοντα. Διακρινεται ακομα η βαση που ητανε το G60, o εγκεφαλος αριστερα σε συσκευασια, και το 5ο μπεκ πανω δεξια. Κολαρα και σωληνακια samco και αλλα, και οι αναθυμιασεις που πανε πισω πλεον στην τουρμπινα.

Engine.JPG

Τα οργανακια που λεγαμε : Πανω ψηλα το Hal (κιτρινο στο ρελαντι optimal) εφαγε φιμε ζελατινα απο πανω γιατι μου την εσπαγε, το μπαρομετρο στην μεση (-1, 0 ατμοσφαιρα ρελαντι), και το πυρομετρο κατω.

insidebarmeter.JPG

Το σαλονι του μεσα, δερμα μαμα KARMANN θερμαινομενο, (στο τζαμι υπαρχει ακομα το αυτοκολητο απο το blaupunkt που φορουσανε τοτε!!!)

inlead.JPG

Μια εξωτερικη....πλημενο και κερωμενο, γιατι μερικοι μερικοι εδω μεσα μου το λενε ΧΡΕΠΙ

outside.JPG

Και μια τελευταια φατσα. Δειτε το χαληλωμα μπροστα και τα σπασιματα στο σποιλερ.

Περνανε απο κατω 3 δικα μου δαχτηλα, και παρακαλω δεν εχω χοντρα χερια ουτε δαχτηλα ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ.

frontside.JPG

Αυτο ειναι το καμαρι μου παιδες.

Link to comment
Share on other sites

το corrado ηταν ειναι και θα ειναι ενα απο τα ομορφοτερα αμαξια που κατασκευαστικαν ποτε.ετσι δεν μπορω να κρυψω το δεος μου για το συγκεκριμενο...φιλε μου να το χαιρεσαι!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον λοιπον....

Ειπα και εγω να παρουσιασω το κουρσακι μου, που οπως λεει και ο γιατρος του (που το εφτιαξε)....για να παιζεις καλο ειναι!!!

Να τονισω οτι προκειται για G60 του 92, και αρχικα αγοραστηκε μαμισιο.

Στην πορεια αλαχτηκε ενας g-lader, και αγοραστηκε και ενας δευτερος εφεδρικος, μεχρι που ενα βραδυ σε μια ταβερνα με ενα πολυ φιλο μηχανικο εγινε λογος για turbo.

Αγανακτησμενος απο τους κομπρεσσορες, δεν ηθελε και πολυ.

Εχουμε και λεμε τι αλαχτηκαν:

Eισαγωγη passat turbo

Eξαγωνη passat turbo

Turbo T3 - μετατροπη στις φτερωτες

Ιntercooler golf g60

KN φιλτροχοανη

Samco & μεταλικα κολαρα

Forge σκαστρα

Καταλυτης τυπου racing

Ολη η εξατμιση 60χιλ etxreme racing - ελαχιστος μπασος θορυβος που χανετε οταν τουρμπισει

Αλαγη μπεκ και τοποθετηση 5ου

2ος εγκεφαλος παραλληλος

Εκεντροφορος

Αναρτηση FK ρυθμιζομενη

Ζαντολαστιχα 205/45/16 Toyo και BBS 195/50/15 Dunlop

Αν ξεχασα κατι θα το συμπληρωσω σε μελλοντικο post

Το αμαξι εδωσε 225 ιππους και 24,4 κιλα ροπης στο 1.0 bar.

Aπραζει απο τις 2500 και πεθαινει καπου στις 5500.

Προβλεψιμο στον δρομο, και οχι υστερικο αρκει να του εχεις παρει τον αερα.

Θα ελεγα οτι στεκεται αξια διπλα στα σημερινα coupe.

Οι φωτο ειναι παρμενες μεσα στο καλοκαιρι που το αμαξι ηταν υπο βελτιωση και αποκλειστηκη χρηση του βελτιωτη του.

Προσεχως θα βαλω καλυτερες και φυσικα και απο μεσα.

Ο βελτιωτης του ειναι ο Κος Τασος Καμπουριδης "Kambouridis-Racing" στα Ν.Μουδανια Χαλκιδικης, με 30 χρονια εμπειρια στα "γρηγορα"

Απλα θελω να πω οτι ειναι οτι καλυτερο εχω δει εως τωρα στην δουλεια του.

Το dream car οπως αποκαλειται σε πολλα φορουμ του εξωτερικου ειναι 8αβαλβιδο!!!

Eδω στο ιατρειο με τον Κο Τασο Καμπουριδη

HPIM0200.JPG

Τα εσω...αριστερα διακρινεται και ο 2ος εγκεφαλος

HPIM0202.JPG

Τα μπαμπα-μπουμπα πισω δεν εχουν τελειωσει ακομα

HPIM0204.JPG

Πυργος Ηλειας με φιλο που ειχε κι αυτος το ιδιο κουσουρι...του γραφον ειναι το αριστερο - μην μπερδευτειτε και μπειτε στο αλλο!!!

HPIM0230.JPG

μπραβο φιλαρακι! απαιχτο! συγκινουμε οταν βλεπω τετοια μοτερια! να το προσεχεις...καλοταξιδο!

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλω τους ADMIN - MODS να κλειδωσουν το συγκεκριμενο θεμα.

Επομενες προσθηκες - αλαγες στο αμαξι θα γινουν μετα το τελος του καλοκαιριου.

Καλες διακοπες σε ολους παιδια, οπου κι αν πατε.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.